HMESAVERS Productieleider (m/v) Moeleker Assistent-accountant Q JobTrack.nl Administratief Mede werk(st)er Service- en Verkoopbinnendienst Plaatwerker Manager Financiën en Control Funktie fMediair Kijk ook op PZC Zaterdag 10 mei 20081 15 ÜH fwm FINANCIEEL ADVIES ADMINISTRATIES Moeleker Financieel Advies Administraties is een financiële dienstverlener, waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Voor zakelijke cliënten verzorgen wij de totale administratie en alle relevante fiscaliteiten. Voor een exclusieve groep cliënten verzorgen wij daarnaast het vermogensmanagement. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde kandidaat voor de functie van: a m/ v De werkzaamheden bestaan uit het zelfstandig controleren van administraties, het samenstellen van jaarrekeningen en belastingaangiften en het geven van (fiscale) adviezen aan ondernemers. Functie-eisen U heeft een HBO denk- en werkniveau, bij voorkeur met relevante werkervaring. Verder denkt u klantgericht, heeft u goede communicatieve vaardigheden en kunt u zelfstandig en accuraat werken. Wij bieden u een afwisselende functie met veel ontplooiingsmogelijkheden, grote flexibiliteit in arbeidstijden en goede arbeidsvoorwaarden. Bent u toe aan een nieuwe uitdaging en herkent u zichzelf in bovenstaande profielschets, stuur dan uw brief met cv binnen 14 dagen naar: FAAM BV, Postweg 24, 4421 PA Kapelle of per e-mail moeleker@faambv.nl Voor informatie kunt u bellen met de mevrouw G.J. telefoon 0113-340955. Moeleker-van Wijk, Heb jij ervaring ais leidinggevende, affiniteit met en ervaring in het werken met kwaliteitsproducten en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij een leuke baan voor je! In deze functie ben je verantwoordelijk voor het totale productieproces in onze fabriek, van de verwerking tot en met de verpakking van onze verse producten. Je werkt nauw samen met het hoofd kwaliteit(sdienst) en de directie. Tot je taken behoren ondermeer: het aansturen van alle activiteiten, die nodig zijn om het productieproces vlekkeloos en efficiënt te laten verlopen. het rapporteren van belangrijke productie- gegevens, zoals rendementen en eventuele storingen. het mede waarborgen van en het rapporteren over de kwaliteitsnormen die voor ons productieproces en onze producten gelden. Wij zoeken iemand met: HBO-werk- en denkniveau. minimaal een beroepsopleiding op MBO-niveau. tenminste twee jaar ervaring in een leidinggevende functie. een resultaatgerichte, enthousiaste instelling. affiniteit met onze producten. een flexibele instelling als het gaat om werktijden. Wij bieden: een zelfstandige en verantwoordelijke functie. grote betrokkenheid bij de bedrijfsvoering. een professionele werkomgeving in een familiebedrijf. een goed pakket arbeidsvoorwaarden. trainings- en opleidingsmogelijkheden. Krijn Verwijs Yerseke BV is een internationale organisatie met een uit-stekende reputatie als het gaat om het kweken, verwerken en verkopen van schaal- en schelpdieren. Continue kwaliteitsverbetering en innovatie én een klantgerichte aanpak vormen de basis van deze zorgvuldig opgebouwde reputatie. Dagelijks leveren wij onder de naam'Premier'en onder private label door heel Europa verse mosselen, oesters, kreeften en alikruiken. Onze belangrijkste afnemers zijn supermarktketens en horecaleveranciers in België, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Spanje, Italië en Engeland. Ons bedrijf in Yerseke en onze verkoopkantoren in België en Duitsland zorgen elke dag weer dat onze klanten via ons uitgebreide distributienetwerk hun producten tijdig en vers aangeleverd krijgen. Krijn Verwijs Yerseke B. Korringaweg 27-29 Postbus 67 4401 NT Yerseke 4400AB Yerseks www.krijnverwijs.com Heb je belangstelling voor deze functie? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV vóór 4 juni 2008 aan Krijn Verwijs Yerseke BV, t.a.v. de heer B. Verwijs, Postbus 67,4400 AB Yerseke. Wil je vooraf meer informatie over de vacature, neem dan contact op met de heer B. Verwijs, tel. 0113 - 579029, e-mail: bram@verwijs.com. SANDINGMASTER GRINDINGMASTER Timesavers International B.V., in Goes, is een dochter van Timesavers Inc., te Minneapolis. Zij engineert, produceert, verkoopt en onderhoudt industriële breedbandschuurmachines onder de merknamen Sandingmaster en Grindingmaster. Het bedrijf in Goes telt ca. 95 medewerkers. Klanten zijn wereldwijd verspreid. Ter versterking van ons bedrijf zijn wij op zoek naar: De functie: U bent werkzaam op de afdeling Service- en Verkoopbinnendienst. Het uitvoeren van de facturatie en registra tie van monteurbezoeken, het beheren van het machinegegevens archief, debiteurenbeheer en het verzorgen van internationale correspondentieopdrachten behoort tot uw werkzaamheden. U zult dagelijks telefonisch dan wel schriftelijk in contact staan met (internationale) klanten, dealers en collega's. Tevens behoort het "bemannen" van de receptie, bij afwezigheid van de vaste mede werkster, tot uw taken. Vereist: - MBO (IV) werk- en denkniveau met commerciële affiniteit - Minimaal 2 jaar administratieve werkervaring, bij voorkeur in een vergelijkbare branche. - Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse, Engelse en Duitse taal. Het beheersen van de Franse taal is een pré. - Ervaring in het werken met geautomatiseerde systemen. - Een flexibele instelling en bereidheid tot het nemen van initia tief. De functie: In onze plaatwerkerij bent u verantwoordelijk voor het bedienen van de schaarbank en het verrichten van diverse andere voorko mende werkzaamheden binnen deze afdeling. Vereist: - Een opleiding op lts vmbo niveau - Tekening kunnen lezen - Heftruck ervaring - Bij voorkeur enige ervaring in soortgelijke functie Geboden: Timesavers International B.V. speelt wereldwijd een aansprekende rol. De merknamen Sandingmaster en Grindingmaster zijn herken baar en de machines zijn technisch hoogstaand. Je werkt samen met zeer betrokken medewerkers voor wie collegialiteit en kwali teit vanzelfsprekend is. Tevens bieden wij een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden. Ai met al een fijne werkplek binnen een dynamisch internationaal bedrijf! Reageren? Stuur, binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie, een korte brief met cv. naar Timesavers International B.V., Afdeling Personeelszaken, Mevr. G.J. Trimpe, Postbus 68, 4460 AB Goes. E-mailen kan ook naar Gtrimpe@Timesaverslnt.com. Zie ook www.Timesaverslnt.com. Pragmatisch en resultaatgericht Allévo Goes De manager Financiën en Control is o.a. verantwoordelijk voor de financiële vastlegging en de gehele planning controlcydus binnen Allévo. Adviseert de budgetverantwoordelijken, is sparring- partner op diverse niveau's. Werkt mee aan optimalisering bedrijfsvoering. Organiseert en profes sionaliseert kwaliteit van financiële dienstverlening en managementinformatie. Economische/ financiële achtergrond(minimaal HBO), zeer goede communicatieve vaardigheden. Aantoonbare (management)ervaring in de zorg. Kan schakelen op diverse niveaus. Proactieve en klantgerichte houding. Peoplemanager met een hands on mentaliteit. Fulltime functie, CAO VVT FWG 70. Reactie: LidewijGeertsma@funktiemediair.nl of tel. 010-20 66 222 Voor meer info zie: www.funktiemediair.nl PeopleFirst interim management staff training coaching recruitment assessment f ORGANISATIE-BOUWERS

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2008 | | pagina 131