Huishoudelijke hulp bij de klanten thuis (alphahulp) m/v JUSTION Advocaten Hoofd Financiële Administratie KINDEROPVANG DE BEVELANDEN ZOEKT STAFFUNCTIONARIS MARKETING COMMUNICATIE (32uur/week) de^FlèxWèrker Lead Engineer m/f Met spoed gezocht! Kijk ook op QJobTrack.nl PZC Zaterdag 22 maart 20081 1 7 ROTTERDAM- BREDA- MIDDELBURG Justion Advocaten is een jong, snel groeiend ambitieus kantoor met 11 advocaten met vestigingen in Middelburg, Rotterdam en in Breda. Het leveren van hoogwaardige kwaliteit en service tegen betaalbare prijs staat bij ons centraal. Justion Advocaten hecht aan een open en persoonlijke relatie met haar cliënten. Voor de vestiging Middelburg zoeken wij een: De Functie: De werkzaamheden bestaan uit het opstellen van diverse rapportages, begrotingen, jaarrekeningen en fiscale aangiften BTW en VPB. U stuurt 2 administratieve medewerkers aan en bij afwezigheid of drukke perioden biedt u ondersteuning bij het verrichten van betalingen, boeken en factureren. Tevens bent u het aanspreekpunt voor bank, verzekeringsmaatschappij, belastingdienst en accountants. Het profiel: U beschikt over een afgeronde opleiding op HBO niveau, enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie en u hebt kennis van moderne boekhoudprogramma's. U bent zelfstandig, pro-actief, daadkrachtig, spontaan en hebt een flexibele instelling. U hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal. Voor nadere informatie over deze functie kunt u contact op nemen met de heer mr J.W. van Koeveringe op telefoonnr. 0118 - 623719 Justion Advocaten biedt een functie binnen een dynamisch team. De sfeer onderling is open en informeel. Heeft u interesse in deze functie? Stuur dan uw sollicitatiebrief met curriculum vitae binnen 14 dagen aan: Justion Advocaten t.a.v. de heer mr J.W. van Koeveringe Postbus 132 4330 AC Middelburg of per email: Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Waf houdt deze functie in? Je ontwikkelt beleid, zodanig dat er heldere en concrete doelstellingen geformuleerd kunnen worden op marketing- en communicatiegebied. Daarnaast vertaal je beleid naar werkplannen, zodanig dat de geformuleerde doelstellingen op de beleidsterreinen marketing en communicatie behaald worden. Verder verzorg je de ontwikkeling, productie en beschikbaarheid van voorlichtingsmateriaal en geef je voorlichting, informatie en advies aan interne en externe belanghebbenden door middel van bijeenkomsten, specifieke activiteiten en/of publicaties. Jouw profiel HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de communicatierichting; analytisch vermogen voor het vertalen van ontwikkelingen in beleid, werkplannen en projecten; vermogen tot stimuleren, motiveren en overtuigen van anderen bij het implementeren van beleidsontwikkelingen binnen de onderneming; mondelinge, schriftelijke en didactische vaardigheden voor het overdragen van veranderingen binnen de onderneming. Voor meer informatie over deze vacature kun je op 2? maart a.s. tussen 10.30 en 12.00 uur contact opnemen met Ornella Landa, Manager Advies en Bemiddeling, op telefoonnummer (0113) 22 81 39. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 10 en 14 april a.s. Salariëring conform de CAO Kinderopvang. Stuur je sollicitatie voor 4 april a.s. aan Kinderopvang de Bevelanden, afdeling Personeelszaken, Postbus 328,4460 AS Goes of per mail: info@kinderopvangdebevelanden.nl. Kinderopvang de Bevelanden is een dynamische onderneming die kinderopvang biedt op Noord- en Zuid-Beveland en Schouwen-Duiveland in de provincie Zeeland. Kenmerken van onze organisatie zijn: groei, ontwikkeling, vernieuwing en kwaliteit. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten vriendelijk en efficiënt worden behandeld. Meer informatie over onze organisatie is te vinden op: www.kinderopvangdebevelanden.nl. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. DE BEVELANDEN STICHTING TRANSPORTWERK Gezocht(ervaren) Tankwagenchauffeurs voor Standplaats Terneuzen Functie: ADR chauffeur Nationaal Functie: werkzaamheden Het laden-lossen en vervoeren van vloeibare stoffen in een tankoplegger en/of tankcontainer. De werkzaamheden zijn in 2 ploegendienst. Het werk is langdurig Functie eisen LBO CCV-B certificaat ADR basis tank (of bereid deze te willen behalen) Stress bestendig kunnen werken Accurate instelling Minimaal 1 jaar rijervaring met trekker oplegger Tankwagenervaring geniet onze voorkeur Beloning CAO Goederenvervoer Ploegentoelage Reiskosten woon/werkverkeer STORK® Fokker Elmo is one of the international operating companies of Stork Aerospace, a strategic business operation within the Stork Group. Fokker Elmo is strongly positioned as a dedicated specialist for Electrical Systems Electronics for Commercial, Business, Defense and also Space applications. Fokker Elmo's core expertise lies in the design, certification and production of electrical systems for aircraft, associated equipment and engine interconnection systems. The company is a dedicated partner with other global aviation specialists like Boeing, Airbus, Lockheed Martin, and Rolls Royce to name a few. Fokker Elmo has around 1000 employees and is located in the Netherlands, China, Turkey and the United States of America. The company expects further growth in the near future. The main office is located in Hoogerheide, in the south of the Netherlands. Fokker Elmo B.V. Postbus 75 4630 AB Hoogerheide Fokker Elmo has more challenging vacancies. www.fokkerelmo.com For our Main Office in Hoogerheide (NL) we are looking for a The Lead Engineer is responsible for setting up and managing several engineering projects for Electrical (interconnect) Systems in the Aerospace Industry. He is also responsible for staffing the engineering projects all over the globe and creating the right engineering conditions. In close cooperation with his team he develops, implements and improves the Fokker Elmo engineering processes in such a way that the projects are completed in time and within budget. The lead engineer works closely together with the Program Manager within the project/matrix structure of Fokker Elmo. This position requires incidental travel but is mainly located in Hoogerheide. The Lead Engineer reports directly to the Head of Engineering. The candidate we are looking for is best described as: A Master or Bachelor+ degree in Electrical Engineering or Technical Business Administration. You have a proven track record in managing complex engineering projects, preferably in a system integration environment. You are a hands-on professional and able to solve issues quickly and efficiently. Despite your focus on the engineering performance you also have a good eye for the people and their development. Broad knowledge and experience with electrical systems in Aerospace. Broad knowledge and experience with processes and products in Aerospace. Broad knowledge of design methods and principles; Experienced in working with different parties stakeholders both internal and external. Fluent communication skills in Dutch and English. More information on: www.fokkerelmo.com Fokker Elmo offers a challenging position in a growing and international oriented organization and offers a compensation benefits package that reflects your experience. For more information concerning this position you can contact Willem Veldhuis, HR Officer, by phone +31(0)164 617554, or by e-mail: willem.veldhuis@stork.com We expect your motivated application and CV before May 1 st 2008. We do not appreciate acquisition Wij zoeken met spoed voor klanten op Walcheren en de Bevelanden kandidaten voor Voor gemiddeld 3 tot 15 uur per week Als alphahulp verricht je huishoudelijk werk, voornamelijk bij oudere mensen thuis. Wij bemiddelen tussen de zorgvrager en de alphahulp; je komt rechtstreeks in dienst bij de klant. Om als alphahulp aan de slag te kunnen gaan, beschik je over goede contactuele eigenschappen, heb je affiniteit met huishoudelijk werk en ben je minimaal 3 uur per week beschikbaar. Het uurloon bedraagt 12,20 (vanaf 23 jaar, inclusief vakantietoeslag en vakantiedagen). Voor alphahulpen jonger dan 23 jaar gelden andere uurlonen. Heb je interesse, neem dan contact op met één van onze kantoren of kijk op www.zorgstroom.nl. Voor de gemeente Middelburg kun je bellen naar (0118) 6556 00, voor de gemeente Vlissingen naar (0118) 48 64 00, voor de gemeente Veere naar (0118)59 73 00 en voor de Bevelanden naar (0113)273636. THUISZORG Ter Weel zorgstroom

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2008 | | pagina 17