b3ii©n Locatiemanager (m/v) Manager Diensten (m/v) Q JobTrack.nl Opvangen is een vak. Ons vak... - servicemonteurs/-technici (W/E/E&l) - werkvoorbereider engineering - inbedrijfsteller - cv-monteurs wolter dros Kijk ook op PZC Zaterdag 1 maart 2008 I 41 COA y} Centraal Orgaan opvang asielzoekers In een dynamische omgeving voert het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) zijn taak uit, het opvangen en begeleiden van mensen. Ons vak, het opvangvak, is steeds in ontwikkeling. Het COA is een organisatie die zich continu aanpast aan de veranderende vraag vanuit politiek en samenleving en het fluctuerende aantal bewoners. In deze dynamiek zorgen leidinggevenden en medewerkers voor leefbaarheid, beheersbaarheid en veiligheid op de centra Zo kunnen de bewoners werken aan hun toekomst. Het COA zoekt voor diverse locaties/clusters een: Organisatie Het COA is de centrale organisatie in Neder land in opvang en begeleiding van mensen. In opdracht van het ministerie van Justitie biedt het COA tijdelijke huisvesting en activeert hen in de voorbereiding op hun toekomst, in Nederland of elders. Het gaat vooral om asielzoekers en vluchtelingen en om specifieke groepen zoals alleenstaande minderjarige vreemdelingen. Het COA is een uitvoeringsorganisatie met opvanglocaties in heel Nederland. De directie Opvang verzorgt programmaspecifïeke begeleiding op het gebied van wonen, emancipatie en integratie. De ruime ervaring en kennis van het opvangvak deelt het COA intern en extern, binnen en buiten Nederland. In totaal telt het COA circa 1.800 medewerkers. Locatiemanager U geeft leiding aan zo'n 15-20 professionals met diverse functies. Gezamenlijk verzorgt u de opvang van bewoners en ook de veiligheid, beheersbaarheid en leefbaarheid op de locatie. Daarnaast draagt u zorg voor de kwaliteit van huisvesting en begeleiding van de bewoners. Verder stimuleert u de ontwikkeJing en inzet van de medewerkers volgens de centrale richtlijnen, doet verbetervoorstellen en implementeert nieuw beleid. U bent budgetverantwoordelijk en lid van het clustermanagement. Gevraagd U beschikt over hbo werk- en denkniveau, een afgeronde managementopleiding en minimaal twee jaar leidinggevende ervaring. Met uw stimulerende en sturende stijl bent u in staat een variëteit aan processen tegelijkertijd te managen. U bent zich bewust van de omge ving waarin u opereert, durft ook in moeilijke situaties beslissingen te nemen en heeft ervaring met het vormgeven van veranderpro- cessen op de werkvloer. Door heldere doelen te stellen en ze te bereiken, levert u een zichtbare bijdrage aan het gezamenlijke clusterresultaat. Manager Diensten U geeft leiding aan circa 15 casemanagers. Gezamenlijk draagt u zorg voor de begeleiding en beïnvloeding van onze bewoners. U levert een bijdrage aan de methodiekontwik keling, voert richtlijnen uiten implementeert nieuw beleid binnen de afdeling. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor de inzet en ontwikkeling van de casemanagers en de inhoud en uitvoering van hun werk. Verder onderhoudt u een netwerk aan externe contacten met het oog op de samenwerking met keten partners. Als Manager Diensten bent u budgetverantwoordelijk en lid van het clustermanagement. Gevraagd U beschikt over hbo werk- en denkniveau, een afgeronde managementopleiding en minimaal twee jaar leidinggevende ervaring. U heeft ervaring met het methodisch begeleiden van mensen. U bent zich bewust van de omgeving waarin u opereert en zoekt de samenwerking op met onze ketenpartners. Door duidelijke doelen te stellen en te bereiken, levert u een zichtbare bijdrage aan het clusterresultaat en de kwaliteit van dienstverlening. Arbeid svoo rwa a rd en Voor beide functies geldt een salaris van max. €52.700,- per jaar (o.b.v. 36-urige werkweek) uitstekende arbeidsvoorwaarden. Sollicitatie Meer informatie over het COA vindt u op www.coa.nl. U kunt binnen twee weken na het verschijnen van deze advertentie een brief met curriculum vitae sturen naar coa@meurshrm.nl. Voor vragen over de selectieprocedure kunt u contact opnemen met Meurs HRM via (0348) 48 75 70 ofcoa@meurshrm.nl. Een assessment kan deel uitmaken van de selectieprocedure. De selectieprocedure vindt tegelijkertijd intern en extern pfaats. Wolter Dros is een creatieve en innovatieve partner die integraal en complementair technische installaties ontwerpt, installeert, onderhoudt en beheert. Verspreid over veertien vestigingen vormen vijftienhonderd gemotiveerde mensen de toegevoegde waarde van ons product. Wolter Dros is onderdeel van TBI techniek. TBI techniek levert de techniek die mensen nodig hebben om te wonen, te werken, te recreëren en zich te verplaatsen. De bedrijven van TBI techniek beheersen naast de basisdisciplines elektrotechniek en werk tuigbouw een groot aan tal specialismen. Wolter Dros Postbus 47 3800 AA Amersfoort Wolter Dros. Techniek met karakter. Wolter Dros groeit. Help jij ons verder te groeien? Heb jij een opleiding Werktuigbouwkunde, Elektrotechniek of Energie Industrie gevolgd, dan zijn we op zoek naar jou! Wil jij bijdragen aan het succes van Wolter Dros en heb je interesse in een uitdagende baan bij Wolter Dros Goes/ Terneuzen, kijk dan eens naar onderstaande functies. Misschien ben jij wel de nieuwe, enthou siaste collega waar wij naar op zoek zijn voor de vestiging Goes/Terneuzen. Wil je solliciteren, stuur dan je cv op naar Wolter Dros in Amersfoort, t.a.v. Joan Martens, P&O-adviseur. Per mail mag ook: werkenbij@wolterendros.nl. Kijk voor een compleet aanbod van vacatures op www.wolterendros.nl/goes. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. TBI techniek VVV Zeeuws-Vlaanderen De VVV Zeeuws-Vlaanderen heeft als taak het bevorderen van het toerisme en de recreatie in en naar Zeeuws-Vlaanderen, o.m. via promotie- en marketingacties. Daarnaast zorgen de VVV kantoren en de folderposten voor een gastvrij onthaal van de toeristen. Ook de eigen bevolking komt bij de VVV recreatief shoppen: van uittips en routekaarten tot streekproducten. Wij zoeken een nieuwe collega Coördinator promotie en marketing (38 uur) Een functie op HBO-niveau. De werkzaamheden worden uitgevoerd op de back-office. Je stuurt de medewerkers marketing en promotie aan en coördineert alle werkzaamheden, waar je zelf ook een inhoudelijke bijdrage aan levert. Het gaat hierbij om o.a. het ontwikkelen en verzorgen van promotioneel drukwerk en routekaarten, het bedenken en uitvoeren van promotiecampagnes, perscontacten en het deelnemen aan beurzen. Ook het ontwikkelen van nieuwe toeristische producten en diensten in samenwerking met gemeenten, bedrijven en instellingen behoort tot de werkzaamheden. Wij zoeken iemand die: Een opleiding heeft afgerond op het gebied van toerisme of pr en communicatie en over (leidinggevende) werkervaring beschikt. Kennis heeft van de streek en de directe omgeving (zoals aangrenzend Vlaanderen) en dat op een creatieve en enthousiaste wijze kan overbrengen. Zelfstandig kan werken en over een commerciële instelling beschikt. Met deadlines kan werken en communicatief vaardig is, ook in tekstschrijven. Goed Duits en bij voorkeur ook Engels en Frans spreekt. Kennis heeft van en ervaring heeft met windows (excel, databases, internet e.d.) Een extra tandje bij wil zetten als dat nodig is, ook 's avonds en in het weekend. Beschikt over eigen vervoer en rijbewijs B/E Wij bieden: Een plezierige, afwisselende baan in een organisatie die een spin in het web is in het toeristisch recreatief veld in Zeeuws-Vlaanderen. Voldoende ontwikkelingsmogelijkheden in een team met 18 collega's. Een jaarcontract met uitzicht op voortzetting daarna. Een passend salaris volgens de algemene arbeidsvoorwaarden van VVV Nederland Uw sollicitatie met CV z.s.m. richten aan N. van der Ploeg, nvdploegfci)vvvzvl. nlof VVV Zeeuws Vlaanderen, Axelse straat 414537 AB Terneuzen. (0115-621022). Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Meer weten? www.coa.nl ja.ni

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2008 | | pagina 133