Consulentv m Commercieel medewerker (m/v) binnendienst/fulltime W Omgaan met mensen, een goed salaris én heel veel vrijheid." fc YoungLife QJobTrack.nl HOOFD KWALITEITSDIENST 'aIlkh PRHMI-R Wij zoeken iemand die tegen een stootje kan Kijk ook op PZC Zaterdag 12 januari 2008 I 57 Young Life is specialist in hoogwaardige kapitaal verzekeringen voor kinderen en werkt samen met REAAL Verzekeringen en NV Nationaal Spaarfonds, spaardochter van Delta Lloyd NV. In onze flexibele organisatie werken no mensen. We combineren een leuke, infor mele sfeer met een professionele aanpak: duidelijke afspraken, intensieve begeleiding én veel flexibiliteit. De persoonlijke benadering van onze klanten én van elkaar is hét kenmerk van YoungLife en vormt de basis voor ons succes. Op zoek naar een leuke, parttime baan? Bijvoorbeeld om werk en gezin te kunnen combineren? Maak dan snel kennis met YoungLife. Een enthousiast, snelgroeiend bedrijf op het gebied van kapitaalverzekeringen voor kinderen. Onze doelgroep bestaat uit ouders met jonge kinderen. Omdat we deze ouders zo persoonlijk mogelijk willen adviseren, bezoeken we hen aan huis. Daarom zijn wij voor de regio Zeeuws Vlaanderen op zoek naaT een: voor i6 a 22 uut per week U adviseert gezinnen over mogelijkheden om voor hun kind een aardig kapitaal op te bouwen. Of het nu gaat om een studie, een eigen zaak of een eerste huis, met een kapitaal verzekering van YoungLife hebben de ouders de zekerheid en de financiële ruimte om het te realiseren. Werk en gezin combineren? Bij YoungLife kan het. Als consulent bezoek je gezinnen bij jou in de regio. De afspraken daarvoor worden voor je gemaakt vanuit ons hoofdkantoor door onze telemarketeers. Het werk neemt drie avonden en twee dagdelen per week in beslag. Ideaal dus voor iedereen die graag commercieel en resultaatgericht wil werken, maar ook tijd en aandacht wil voor gezin of hobby's. Goede begeleiding door uw eigen mentor. Uiteraard word je intensief door ons begeleid. Een positieve uitstraling en de wil om jezelf verder te ontwikkelen, vinden wij belangrijker dan opleiding en (werk)ervaring. Een fulltime salaris in een parttime functie. Als consulent kun je een goed tot zeer goed salaris verdie nen. Ook de andere arbeidsvoorwaarden staan op het niveau datje van een professionele onderneming mag verwachten. Meer weten of solliciteren? Ben je commercieel, communicatief én in bezit van rijbewijs en eigen auto, stuur dan binnen twee weken je sollicitatiebrief, voorzien van een pasfoto, met curriculum vitae naar: YoungLife, Afdeling P&O, Postbus 480,5140 AL Waalwijk. Mailen mag natuurlijk ook naar k.jong@younglife.nl Voor meer informatie kun je onze afdeling P&O bellen: tussen g.oo en 12.00 uur, telefoon (0416) 671 666. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Marianne van den Heuvel- "Precies de baan die ik zocht!" Toen de jongste dochter van Marianne naar de kleuterschool ging, zocht zij een baan die zij prima met haar gezin kon combineren. "Overdag ben ik er voor de kinderen en drie avonden en twee dagdelen per week werk ik voor YoungLife. Een plezierige baan waarin je je eigen werktijden kan regelen. Mijn supervisor heeft me als mentor helemaal ingewerkt en ik werk nu al ruim zes jaar voor YoungLife. Precies wat ik zocht!" YoungLife b.v. Taxandriaweg 12 o Postbus 480 5740 AL Waalwijk Telefoon (0416) 6ji 666 k.jong@younglife.nl www.younglife.nl morgen kan alles Vind je het leuk om in een internationale omgeving te werken, spreek je uitstekend Frans en heb je een klantgerichte instelling? Dan hebben wij een leuke baan voor je! In deze verantwoordelijke en dynamische functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je vervult daarmee voor ons bedrijf een belangrijke rol als het gaat om relatiebeheer. Ter uitbreiding van onze Verkoop Binnendienst zoeken wij iemand met: MBO-/HBO werk- en denkniveau (verkregen door opleiding en/of ervaring). uitstekende beheersing van de moderne talen (met de nadruk op Frans), zowel mondeling als schriftelijk. een commerciële instelling en onderhandelings vaardigheden. goede contactuele eigenschappen, een accurate, zelfstandige en flexibele werk houding, ook als het om werktijden gaat. ervaring met Word, Excel en Access. Tot je taken behoren ondermeer: het onderhouden van telefonisch contact met de klant. het administratief en logistiek afwikkelen van orders en bestellingen, het ondersteunen van de Verkoop Buitendienst. het ontvangen van klanten. telefonische acquisitie. diverse andere kantoorwerkzaamheden. Wij bieden: een afwisselende en verantwoordelijke functie in een internationale, dynamische werkomgeving en in een jong en informeel verkoopteam, een goed pakket arbeidsvoorwaarden, trainings- en opleidingsmogelijkheden. Krijn Verwijs Yerseke BV is in 1880 opgericht als kweekbedrijf van oesters. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een internationale organisatie met een uitstekende reputatie als het gaat om het kweken, verwerken en verkopen van schaal- en schelpdieren. Continue kwaliteitsverbetering en innovatie én een klantgerichte aanpak vormen de basis van deze zorgvuldig opgebouwde reputatie. Dagelijks leveren wij onder de naam 'Premier'en ook onder private label door heel Europa verse mosselen, oesters, kreeften en alikruiken. Onze belangrijkste afnemers zijn supermarktketens en horecaleveranciers in België, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Spanje, Italië en Engeland. Ons bedrijf in Yerseke en onze verkoopkantoren in Duitsland en België zorgen elke dag weer dat onze klanten via ons uitgebreide distributienetwerk hun producten tijdig en vers aangeleverd krijgen. Krijn Verwijs Yerseke B.V. Korringaweg 27-29 4401 NT Yerseke Postbus 67 tel. 0113 -579010 4400 AB Yerseke fax 0113 - 573820 - ..'t-j - m www.krijnverwijs.com Heb je belangstelling voor deze functie? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV vóór 26 januari 2008 aan Krijn Verwijs Yerseke BV, t.a.v. de afdeling Personeelszaken, Postbus 67,4400 AB Yerseke. Wil je vooraf meer informatie over de vacature, neem dan contact op met Marco Jongenelen, tel. 0113 - 579026, e-mail: marco@verwijs.com. Werken bij McCain is werken bij een gevestigde naam. Oorspronkelijk gestart in Canada is McCain uitge groeid tot een diepvriesspecialist van wereldformaat met 60 productiebedrijven in 6 continen ten en ruim 20.000 medewerkers. McCain is de absolute wereldmarktleider op het gebied van diepvries aardappelproducten; één op de drie frietjes is een McCain-frietje! In Nederland heeft McCain moderne productiebedrijven in Lewedorp en Lelystad. Hier wordt een breed assortiment vervaardigd. Voortdurende innovatie van ons productenpakket en kwaliteitsbesef van zowel medewerkers als klanten zorgen voor een regelmatige groei van ons concern en dragen ertoe bij dat iedereen graag met McCain aan tafel zit. Wij zoeken voor onze vestiging Lewedorp een In deze functie bent u verantwoordelijk voor een optimale en uniforme controle van de eindproductkwaliteit volgens de diverse productspecificaties. U geeft hiertoe in dagdienst leiding aan een assistent hoofd kwaliteitsdienst en een twaalftal kwaliteitscontroleurs die werkzaam zijn in ploegendienst. U neemt deel aan het reguliere overleg tussen Plantmanager en afdelings chefs inzake de verschillende kwaliteitsaspecten en ondersteunt de implementatie van voorgestelde wijzigingen en verbeteringen binnen de gehele organisatie. Het gaat hierbij om aanpassingen van instructies en procedures en het begeleiden en trainen van andere afdelingen bij invoering van wijzigingen en verbeteringen. U bent betrokken bij de actualisering van HACCP-procedures en u bent verantwoordelijk voor de opvolging van diverse interne en externe audits. U bent verantwoordelijk voor het onderhouden en archiveren van documenten die betrekking hebben op het kwaliteitssysteem. U onderhoudt contacten met diverse externe organisaties zoals overheids instanties en adviesbureaus. In deze functie rapporteert u rechtstreeks aan de Plantmanager. Daarnaast heeft u regelmatig overleg inzake uw vakgebied met de Quality Assurance Manager en met hoofden kwaliteitsdienst van de andere vestigingen. Wij verwachten van u een opleiding op HBO-niveau, bij voorkeur met als afstudeerrichting levensmiddelentechnologie, 3 tot 5 jaar relevante werker varing, aantoonbare ervaring in leiding geven en bij voorkeur een gedegen kennis van het softwarepakket Microsoft Office. Indien u daarnaast beschikt over een flexibele instelling, goede sociale vaar digheden en zelfstandig kunt werken bent u wellicht degene die wij zoeken. McCain betaalt een goed salaris en biedt daarnaast een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, ATV-dagen, 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering, een goede pensioenvoorziening, een collectieve zorgverzekering, een bedrijfsspaarregeling en een levenslooprege ling. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen richten aan de heer P.J.Pieters, Human Resources Officer. Ons postadres is: McCain Foods Holland B.V., Postbus 295, 4460 AR Goes. Kijk ook eens op onze website: www.mccain.nl Acquisitie wordt niet op prijs gesteld

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2008 | | pagina 109