Consulentv m
Commercieel medewerker
(m/v) binnendienst/fulltime
W
Omgaan met mensen, een goed salaris
én heel veel vrijheid."
fc
YoungLife
QJobTrack.nl
HOOFD KWALITEITSDIENST
'aIlkh
PRHMI-R
Wij zoeken iemand die tegen een stootje kan
Kijk ook op
PZC Zaterdag 12 januari 2008 I 57
Young Life is specialist
in hoogwaardige kapitaal
verzekeringen voor kinderen
en werkt samen met REAAL
Verzekeringen en NV Nationaal
Spaarfonds, spaardochter van
Delta Lloyd NV. In onze flexibele
organisatie werken no mensen.
We combineren een leuke, infor
mele sfeer met een professionele
aanpak: duidelijke afspraken,
intensieve begeleiding én veel
flexibiliteit. De persoonlijke
benadering van onze klanten
én van elkaar is hét kenmerk
van YoungLife en vormt de basis
voor ons succes.
Op zoek naar een leuke, parttime baan? Bijvoorbeeld om werk en gezin te kunnen combineren? Maak dan snel kennis met
YoungLife. Een enthousiast, snelgroeiend bedrijf op het gebied van kapitaalverzekeringen voor kinderen. Onze doelgroep
bestaat uit ouders met jonge kinderen. Omdat we deze ouders zo persoonlijk mogelijk willen adviseren, bezoeken we hen
aan huis. Daarom zijn wij voor de regio Zeeuws Vlaanderen op zoek naaT een:
voor i6 a 22 uut per week
U adviseert gezinnen over mogelijkheden om voor hun kind een aardig kapitaal op te bouwen. Of het nu gaat om een studie, een eigen
zaak of een eerste huis, met een kapitaal verzekering van YoungLife hebben de ouders de zekerheid en de financiële ruimte om het te
realiseren.
Werk en gezin combineren? Bij YoungLife kan het.
Als consulent bezoek je gezinnen bij jou in de regio. De afspraken daarvoor worden voor je gemaakt vanuit ons hoofdkantoor door onze
telemarketeers. Het werk neemt drie avonden en twee dagdelen per week in beslag. Ideaal dus voor iedereen die graag commercieel
en resultaatgericht wil werken, maar ook tijd en aandacht wil voor gezin of hobby's.
Goede begeleiding door uw eigen mentor.
Uiteraard word je intensief door ons begeleid. Een positieve uitstraling en de wil om jezelf verder te ontwikkelen, vinden wij belangrijker
dan opleiding en (werk)ervaring. Een fulltime salaris in een parttime functie. Als consulent kun je een goed tot zeer goed salaris verdie
nen. Ook de andere arbeidsvoorwaarden staan op het niveau datje van een professionele onderneming mag verwachten.
Meer weten of solliciteren?
Ben je commercieel, communicatief én in bezit van rijbewijs en eigen auto, stuur dan binnen twee weken je sollicitatiebrief, voorzien
van een pasfoto, met curriculum vitae naar: YoungLife, Afdeling P&O, Postbus 480,5140 AL Waalwijk. Mailen mag natuurlijk ook naar
k.jong@younglife.nl Voor meer informatie kun je onze afdeling P&O bellen: tussen g.oo en 12.00 uur, telefoon (0416) 671 666.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Marianne van den Heuvel-
"Precies de baan die ik zocht!"
Toen de jongste dochter van
Marianne naar de kleuterschool
ging, zocht zij een baan die zij
prima met haar gezin kon
combineren. "Overdag ben ik
er voor de kinderen en drie
avonden en twee dagdelen per
week werk ik voor YoungLife.
Een plezierige baan waarin je
je eigen werktijden kan regelen.
Mijn supervisor heeft me als
mentor helemaal ingewerkt en
ik werk nu al ruim zes jaar voor
YoungLife. Precies wat ik zocht!"
YoungLife b.v. Taxandriaweg 12 o Postbus 480 5740 AL Waalwijk Telefoon (0416) 6ji 666 k.jong@younglife.nl www.younglife.nl
morgen kan alles
Vind je het leuk om in een internationale omgeving te werken,
spreek je uitstekend Frans en heb je een klantgerichte instelling?
Dan hebben wij een leuke baan voor je!
In deze verantwoordelijke en dynamische functie
ben je het eerste aanspreekpunt voor onze
klanten. Je vervult daarmee voor ons bedrijf een
belangrijke rol als het gaat om relatiebeheer.
Ter uitbreiding van onze Verkoop Binnendienst
zoeken wij iemand met:
MBO-/HBO werk- en denkniveau (verkregen
door opleiding en/of ervaring).
uitstekende beheersing van de moderne talen
(met de nadruk op Frans), zowel mondeling
als schriftelijk.
een commerciële instelling en onderhandelings
vaardigheden.
goede contactuele eigenschappen,
een accurate, zelfstandige
en flexibele werk
houding, ook als het
om werktijden gaat.
ervaring met Word,
Excel en Access.
Tot je taken behoren ondermeer:
het onderhouden van telefonisch contact
met de klant.
het administratief en logistiek afwikkelen
van orders en bestellingen,
het ondersteunen van de Verkoop
Buitendienst.
het ontvangen van klanten.
telefonische acquisitie.
diverse andere kantoorwerkzaamheden.
Wij bieden:
een afwisselende en verantwoordelijke
functie in een internationale, dynamische
werkomgeving en in een jong en
informeel verkoopteam,
een goed pakket arbeidsvoorwaarden,
trainings- en opleidingsmogelijkheden.
Krijn Verwijs Yerseke BV is in 1880 opgericht als kweekbedrijf
van oesters. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een
internationale organisatie met een uitstekende reputatie als het gaat om
het kweken, verwerken en verkopen van schaal- en schelpdieren.
Continue kwaliteitsverbetering en innovatie én een klantgerichte
aanpak vormen de basis van deze zorgvuldig opgebouwde reputatie.
Dagelijks leveren wij onder de naam 'Premier'en ook onder private label
door heel Europa verse mosselen, oesters, kreeften en alikruiken. Onze
belangrijkste afnemers zijn supermarktketens en horecaleveranciers in
België, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Spanje, Italië en Engeland.
Ons bedrijf in Yerseke en onze verkoopkantoren in Duitsland en
België zorgen elke dag weer dat onze klanten via ons uitgebreide
distributienetwerk hun producten tijdig en vers aangeleverd krijgen.
Krijn Verwijs Yerseke B.V.
Korringaweg 27-29
4401 NT Yerseke
Postbus 67 tel. 0113 -579010
4400 AB Yerseke fax 0113 - 573820
- ..'t-j
- m
www.krijnverwijs.com
Heb je belangstelling voor deze functie? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV vóór 26 januari 2008 aan
Krijn Verwijs Yerseke BV, t.a.v. de afdeling Personeelszaken, Postbus 67,4400 AB Yerseke.
Wil je vooraf meer informatie over de vacature, neem dan contact op met Marco Jongenelen,
tel. 0113 - 579026, e-mail: marco@verwijs.com.
Werken bij
McCain is werken bij een gevestigde naam. Oorspronkelijk gestart in Canada is McCain uitge
groeid tot een diepvriesspecialist van wereldformaat met 60 productiebedrijven in 6 continen
ten en ruim 20.000 medewerkers. McCain is de absolute wereldmarktleider op het gebied van
diepvries aardappelproducten; één op de drie frietjes is een McCain-frietje! In Nederland heeft
McCain moderne productiebedrijven in Lewedorp en Lelystad. Hier wordt een breed assortiment
vervaardigd. Voortdurende innovatie van ons productenpakket en kwaliteitsbesef van zowel
medewerkers als klanten zorgen voor een regelmatige groei van ons concern en dragen ertoe
bij dat iedereen graag met McCain aan tafel zit.
Wij zoeken voor onze vestiging Lewedorp een
In deze functie bent u verantwoordelijk voor een optimale en uniforme
controle van de eindproductkwaliteit volgens de diverse productspecificaties.
U geeft hiertoe in dagdienst leiding aan een assistent hoofd kwaliteitsdienst
en een twaalftal kwaliteitscontroleurs die werkzaam zijn in ploegendienst.
U neemt deel aan het reguliere overleg tussen Plantmanager en afdelings
chefs inzake de verschillende kwaliteitsaspecten en ondersteunt de
implementatie van voorgestelde wijzigingen en verbeteringen binnen
de gehele organisatie. Het gaat hierbij om aanpassingen van instructies en
procedures en het begeleiden en trainen van andere afdelingen bij invoering
van wijzigingen en verbeteringen.
U bent betrokken bij de actualisering van HACCP-procedures en u bent
verantwoordelijk voor de opvolging van diverse interne en externe audits.
U bent verantwoordelijk voor het onderhouden en archiveren van documenten
die betrekking hebben op het kwaliteitssysteem.
U onderhoudt contacten met diverse externe organisaties zoals overheids
instanties en adviesbureaus.
In deze functie rapporteert u rechtstreeks aan de Plantmanager. Daarnaast
heeft u regelmatig overleg inzake uw vakgebied met de Quality Assurance
Manager en met hoofden kwaliteitsdienst van de andere vestigingen.
Wij verwachten van u een opleiding op HBO-niveau, bij voorkeur met als
afstudeerrichting levensmiddelentechnologie, 3 tot 5 jaar relevante werker
varing, aantoonbare ervaring in leiding geven en bij voorkeur een gedegen
kennis van het softwarepakket Microsoft Office.
Indien u daarnaast beschikt over een flexibele instelling, goede sociale vaar
digheden en zelfstandig kunt werken bent u wellicht degene die wij zoeken.
McCain betaalt een goed salaris en biedt daarnaast een uitgebreid pakket
secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, ATV-dagen,
8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering, een goede pensioenvoorziening,
een collectieve zorgverzekering, een
bedrijfsspaarregeling en een levenslooprege
ling.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14
dagen richten aan de heer P.J.Pieters, Human
Resources Officer. Ons postadres is: McCain
Foods Holland B.V., Postbus 295, 4460 AR
Goes.
Kijk ook eens op onze website:
www.mccain.nl
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld