Kwaliteits-/milieuadviseur (M/v> Zeelandia weGeNeR Q> JobTrack.nl (40 uur per week) Financial Managementtrainee m/v 16 I Zaterdag 29 december 2007 PZC Kijk ook op Koninklijke Zeelandia Groep Zeelandia is een bedrijf in beweging. De Koninklijke Zeelandia Groep ontwikkelt, produceert en levert hoogwaardige bakkerij-ingrediënten voor brood en banket. Naast betrouwbaar en dienstverlenend wordt Zeelandia gezien als inspirerend en innovatief. Zeelandia producten worden in meer dan 70 landen verkocht aan ambachtelijke en industriële bakkerijen. De Zeelandia Groep heeft naast vestigingen in de meeste EDropese landen ook bedrijven in Azië en Zuid-Amerika. In totaal zijn er ca. 1.500 medewerkers in dienst, waarvan ca. 430 medewerkers werkzaam zijn op het hoofdkantoor in Zierikzee. Binnen de afdeling Quality Assurance zijn wij op zoek naar een ambitieuze en enthousiaste: De functie-inhoud Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden en het verbeteren van het kwaliteits- en milieusysteem binnèn Zeelandia, Je analyseert de werking van het systeem. Een belangrijke bron van informatie daarvan zijn wijzigingen en verbeteringen die voortkomen uit de door Zeelandia gehanteerde normen op het gebied van kwaliteit, voedselveiligheid en milieu. Je ondersteunt de implementatie van de voorgestelde wijzigingen en verbeteringen binnen de gehele organisatie. Het gaat hierbij om aanpassingen van instructies en procedures en het begeleiden en trainen van andere afdelingen bij de invoering van deze wijzigingen en verbeteringen. Daarnaast neem je deel of geef je leiding aan verbeterteams waarvoor je statistische analyses opstelt en rapporteert. Naast bovengenoemde werkzaamheden coördineer je de klachten en ben je inzetbaar bij verschillende werkvelden van de afdeling OA. Door jouw werkzaamheden help je mee aan het continue verbeteren van de prestatie van Zeelandia op het gebied van kwaliteit en milieu. Wat vragen wij? Je hebt een HBO opleiding in de milieu-/kwaliteitszorg of voedingsmiddelentechnologie en ervaring in een soortgelijke functie. Normkennis van HACCP, ISO, BRC en milieu is een pré. Initiatieven nemen, oplossingsgericht, uitstekende communicatieve vaardigheden, goed kunnen samenwerken, zelfstandigheid en gedrevenheid zijn belangrijke eigenschappen voor het goed uitoefenen van deze functie. Wat bieden wij? We bieden je een brede en afwisselende functie in een prettige en professionele werkomgeving en een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket. ingrediënten voor brood en banket Postbus 9 4300 AA Zierikzee Telefoon 0111-419000 Fax 0111-416951 www.zeelandia.nl Geïnteresseerd? Als je jezelf herkent in het profiel richt dan je brief binnen 10 dagen aan Joleen de Reus, P&O functionaris, of per email aan joleen.dereus@zeelandia.nl. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Wim Teske, Quality Assurance Manager: 0111-419260. Ambieer je een loopbaan in controlling? Dan kun je als financial managementtrainee in het eerste jaar een vliegende start maken op de stafafdeling Finance Control binnen Wegener Huis-aan-huiskranten BV in Enschede. In het tweede en derde jaar vervul je twee andere functies in het werkgebied Finance Control van Koninklijke Wegener N.V. De bedoeling is dat je operationele ervaring opdoet, beleidsmatig werkt en leiding geeft. Naast tal van individuele opleidingen neem je met andere managementtrainees deel aan de Trainee Leergang en wordt je actief gecoacht op het vormgeven van je loopbaan. De functie In het eerste jaar zul je als stafmedewerker Finance Control onder andere management rapportages verzorgen, prognoses en budgetten opstellen, resultaten analyseren, adviseren bij bedrijfseconomische vraagstukken, de administratieve organisatie beheren, interne controles verrichten en het management informatie systeem verder ontwikkelen. Verder zul je ter ondersteuning worden toegevoegd aan projecten en zult je in voorkomende gevallen projecten gaan leiden. Kortom, een zeer afwisselende functie waarbij het gevoel voor cijfers een grote rol speelt. Profiel Je hebt recent een HBO opleiding op financieel economisch gebied (bijv. HEAO AA of BE) of universitaire opleiding (Bedrijfs)economie met succes afgerond. Je hebt maximaal 2 jaar werkervaring. Je bent dynamisch en gedreven en zoekt een omgeving met ruimte voor eigen initiatief en zelfontplooiing. Tevens heb je kennis en ervaring met Excel en geautomatiseerde systemen en heb je interesse in de automatiseringsontwikkelingen binnen het werkterrein. Belangrijke steekwoorden zijn verder: communicatief, projectmatig inzicht, teamgeest, pro-actief, analytisch, accuraat en doorzettingsvermogen. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een vereiste. Informatiepakket Wil je meer informatie over het managementtrainee programma, kijk ook even op www.wegener.nl en vraag een informatiepakket aan via recruitment@wegener.nl Je kunt ook bellen: 055-5388535. Solliciteren Spreekt ons programma je aan en wil je solliciteren, mail dan je sollicitatiebrief met een persoonlijke motivatie en CV naar recruitment@wegener.nl Meer bereiken. Met Wegener

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 144