AVIS
BROADCAST
PARTNERS
Banen
O JobTrack.nl
Assistent zender/studiotechnicus
Zender/studiotechnicus
Administrateur
20 I Zaterdag 10 november 2007 PZC
Kijk ook op
o
We make radio happen
Broadcast Partners is een bedrijf dat technische producten en diensten aan radiosta
tions levert. Het bedrijf is onder meer verantwoordelijk voor de bouw en het beheer van
de radio-zendernetwerken van Radio 538, BNR, Arrow, 100%NL, Q-music, maar ook
vele andere in binnen- en buitenland. In eigen beheer worden nieuwe hard- en software
oplossingen in relatie tot deze netwerken en andere technische services ontwikkeld.
Broadcast Partners heeft vestigingen in Terneuzen en Hilversum.
Voor ons technische team zijn wij op zoek naar enkele nieuwe collega's.
Functie-omschrijving
Bij aanvang leer je het vak van ervaren technici bij het onderhouden en bouwen van
zendinstallaties, radiostudio's of radio automatisering. Zo groei je vliegensvlug uit tot
een zelfstandig allround technicus. Geen dag is hetzelfde.
Profiel
Je bent enthousiast, precies, leergierig en wilt een echte vakman worden. Je bent
sociaal vaardig en kan goed in een team werken. Je hebt een VMBO opleiding of
vergelijkbare kennis en interesse in elektro en/of elektronica.
Functie-omschrijving
Binnen het team Zenderbeheer van Broadcast Partners hebben we plaats voor een
extra servicespecialist voor de onderhouds- en storingsdienst. Onze mensen weten hoe
je vraagstukken bij het onderhouden, controleren en installeren van de zendinstallaties
vlot en technisch perfect oplost. Het werk wordt zowel zelfstandig als in teamverband
uitgevoerd
Profiel
Je bent enthousiast, precies en leergierig. Je bent sociaal vaardig en kan goed in een
team werken. Je hebt kennis die gelijkwaardig is aan een MBO opleiding elektro en/of
elektronica en bent in staat om je in de praktijk het specialistische werk van Broadcast
Partners eigen te maken.
Daarnaast zijn wij voor ons administratieve team op zoek naar een:
Functie-omschrijving
Als administrateur ben je ondermeer verantwoordelijk voor de vaste activa administra
tie, maak je kostencalculaties en controleer je het grootboek. Je draagt bij aan het
opstellen van de jaarrekeningen, maakt financiële rapportages en verzorgt de BTW
aangiftes.
Profiel
Je bent iemand die zelf initiatieven ontwikkelt en stressbestendig is met goede monde
linge en schriftelijke kennis van minimaal de Nederlandse en de Engelse taal. Je hebt
relevante ervaring in een vergelijkbare functie alsmede een afgeronde administratie
ve/boekhoudkundige opleiding op minimaal MBO+ niveau.
Als één van bovenstaande functies je aanspreekt en je herkent je in het profiel, neem
dan contact met ons op. Je kunt je sollicitatie sturen naar Broadcast Partners t.a.v.
Sonja van Dijk, Axelsestraat 58, 4537 AL Terneuzen of
per mail naar personeelszaken@broadcastpartners.nl
Wil jij meewerken aan het succes van Europa's grootste autoverhuurder? Zijn klantgerichtheid
en service voor jou aansprekende begrippen? Wil je werken in een informeel, internationaal
georiënteerd bedrijf waar hard werken en veel plezier samengaan? Dan heeft Avis autoverhuur
b.v. de ideale baan voor je! Voor onze vestiging Vlissingen zijn wij namelijk op zoek naar een
enthousiaste:
Rental Sales Agent/Service Agent (m/v) fulltime
In deze uitdagende functie draag je op een adequate en efficiënte manier zorg voor het ope
rationele verhuurproces.
Tot het takenpakket van deze functie behoren onder meer:
Het maken van reserveringen en het verwerken van huurovereenkomsten;
Het verstrekken van informatie aan onze klanten;
Het uitvoeren van administratieve handelingen;
Het uitvoeren van controles op schade en de technische staat van de ingeleverde huurauto's;
Aftanken, reinigen en verhuurklaar maken van de voertuigen;
Het uitvoeren van logistieke handelingen.
Voor deze functie geldt dat je beschikt over een opleiding op MBO-niveau en je een goede
beheersing van de Nederlandse en Engelse taal hebt. Uiteraard is 'We try harder.'voor jou een
vanzelfsprekend begrip!
Verder ben je enthousiast, flexibel, representatief en beschik je uiteraard over uitstekende
contactuele eigenschappen. Je bent in het bezit van rijbewijs BE liefst CE.
Op de vestiging Vlissingen wordt 5 dagen per week gewerkt volgens een rooster.
Ben jij de collega die we zoeken?
Stuur dan je schriftelijke sollicitatie met CV voor vrijdag 16 november 2007 naar:
Mevrouw K. Hekkert, HR Manager
Postbus 60075, 1320 AB Almere
Lanny.van.rietbergen@avis.nl
ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen beschikt over drie ziekenhuislocaties,
ambulancedienst, thuiszorg en vier locaties voor ouderenzorg.
Ruim 3000 medewerkers bieden kwaliteitszorg.
Wij zijn op zoek naar:
AMBULANCEVERPLEEGKUNDIGE
(100% percentage)
2 IC-/AMBULANCEVERPLEEGKUNDIGEN
in opleiding (100% percentage)
ELECTROMONTEUR
(100% percentage)
ZorgSaam
zeeuws-viaanderen Postbus 73, 4530 AB Terneuzen
Function requirements:
HBOAJniversity level education in Business Economics/Accounting/Controlling or
equivalent;
at least 3-5 years of experience in an accounting position;
a sound knowledge of financial systems, ideally backed up by detailed know
ledge of financial accounting, including Dutch GAAP;
ability to define recommendations based on analyses,
enthusiasm to promote internal accounting standards and control issues,
flexible and able to work in accordance with strict deadlines;
good knowledge of Word, Excel, PowerPoint and preferably Axapta/Dynamics,
fluent Dutch and English verbal and writing skills
Coordinator Opex Accounting
Tasks and responsibilities:
coordinate the activities and staff related to Opex accounting Stimulate a
positive, balanced and efficient working environment,
ensure all accounting entries in the companies' financial records are in conformity
with accounting principles and procedures;
coordinate with other departments and parties the timely receipt of information
and follow-up on outstanding issues;
ensure all filing of (financial) documents is done in-line with procedures;
be responsible for day-to-day cash management related to the bank accounts
used for Opex accounting;
ensure all general ledger accounts and sub ledgers related to Opex accounting
are correct and current;
supply information on request of other departments;
coordinate and calculate monthly transitory items and provisions,
prepare monthly reports in accordance with the company's standard reporting
package,
carryout the activities with the proper use of computer equipment, programs and
operating instructions,
assist other parts of the accounting department whenever required.
Function requirements:
HBO/University level education in Business Economics/Accounting/Controlling or
equivalent;
at least 3-5 years of experience in an accounting position;
strategic mindset with hands-on mentality;
ability to define recommendations based on analysis,
a cooperative spirit and ability to work in a team;
flexible and able to work in accordance with strict deadlines,
good knowledge of Word, Excel, PowerPoint and preferably Axapta/Dynamics;
fluent Dutch and English verbal and writing skills
Job information:
Mr Paul Roelse - Supervisor Operational Accounting
Applications, including extensive resumé, should be sent to"
Vroon B V.
P&O Department, attn Mr Ronald Niemeijer
Haven Westzijde 21* PO. Box 28 4510 AA Breskens
T +31 117 384910
F +31 117 384218
E careers@vroon.nl
W www.vroon.nl