AVIS BROADCAST PARTNERS Banen O JobTrack.nl Assistent zender/studiotechnicus Zender/studiotechnicus Administrateur 20 I Zaterdag 10 november 2007 PZC Kijk ook op o We make radio happen Broadcast Partners is een bedrijf dat technische producten en diensten aan radiosta tions levert. Het bedrijf is onder meer verantwoordelijk voor de bouw en het beheer van de radio-zendernetwerken van Radio 538, BNR, Arrow, 100%NL, Q-music, maar ook vele andere in binnen- en buitenland. In eigen beheer worden nieuwe hard- en software oplossingen in relatie tot deze netwerken en andere technische services ontwikkeld. Broadcast Partners heeft vestigingen in Terneuzen en Hilversum. Voor ons technische team zijn wij op zoek naar enkele nieuwe collega's. Functie-omschrijving Bij aanvang leer je het vak van ervaren technici bij het onderhouden en bouwen van zendinstallaties, radiostudio's of radio automatisering. Zo groei je vliegensvlug uit tot een zelfstandig allround technicus. Geen dag is hetzelfde. Profiel Je bent enthousiast, precies, leergierig en wilt een echte vakman worden. Je bent sociaal vaardig en kan goed in een team werken. Je hebt een VMBO opleiding of vergelijkbare kennis en interesse in elektro en/of elektronica. Functie-omschrijving Binnen het team Zenderbeheer van Broadcast Partners hebben we plaats voor een extra servicespecialist voor de onderhouds- en storingsdienst. Onze mensen weten hoe je vraagstukken bij het onderhouden, controleren en installeren van de zendinstallaties vlot en technisch perfect oplost. Het werk wordt zowel zelfstandig als in teamverband uitgevoerd Profiel Je bent enthousiast, precies en leergierig. Je bent sociaal vaardig en kan goed in een team werken. Je hebt kennis die gelijkwaardig is aan een MBO opleiding elektro en/of elektronica en bent in staat om je in de praktijk het specialistische werk van Broadcast Partners eigen te maken. Daarnaast zijn wij voor ons administratieve team op zoek naar een: Functie-omschrijving Als administrateur ben je ondermeer verantwoordelijk voor de vaste activa administra tie, maak je kostencalculaties en controleer je het grootboek. Je draagt bij aan het opstellen van de jaarrekeningen, maakt financiële rapportages en verzorgt de BTW aangiftes. Profiel Je bent iemand die zelf initiatieven ontwikkelt en stressbestendig is met goede monde linge en schriftelijke kennis van minimaal de Nederlandse en de Engelse taal. Je hebt relevante ervaring in een vergelijkbare functie alsmede een afgeronde administratie ve/boekhoudkundige opleiding op minimaal MBO+ niveau. Als één van bovenstaande functies je aanspreekt en je herkent je in het profiel, neem dan contact met ons op. Je kunt je sollicitatie sturen naar Broadcast Partners t.a.v. Sonja van Dijk, Axelsestraat 58, 4537 AL Terneuzen of per mail naar personeelszaken@broadcastpartners.nl Wil jij meewerken aan het succes van Europa's grootste autoverhuurder? Zijn klantgerichtheid en service voor jou aansprekende begrippen? Wil je werken in een informeel, internationaal georiënteerd bedrijf waar hard werken en veel plezier samengaan? Dan heeft Avis autoverhuur b.v. de ideale baan voor je! Voor onze vestiging Vlissingen zijn wij namelijk op zoek naar een enthousiaste: Rental Sales Agent/Service Agent (m/v) fulltime In deze uitdagende functie draag je op een adequate en efficiënte manier zorg voor het ope rationele verhuurproces. Tot het takenpakket van deze functie behoren onder meer: Het maken van reserveringen en het verwerken van huurovereenkomsten; Het verstrekken van informatie aan onze klanten; Het uitvoeren van administratieve handelingen; Het uitvoeren van controles op schade en de technische staat van de ingeleverde huurauto's; Aftanken, reinigen en verhuurklaar maken van de voertuigen; Het uitvoeren van logistieke handelingen. Voor deze functie geldt dat je beschikt over een opleiding op MBO-niveau en je een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal hebt. Uiteraard is 'We try harder.'voor jou een vanzelfsprekend begrip! Verder ben je enthousiast, flexibel, representatief en beschik je uiteraard over uitstekende contactuele eigenschappen. Je bent in het bezit van rijbewijs BE liefst CE. Op de vestiging Vlissingen wordt 5 dagen per week gewerkt volgens een rooster. Ben jij de collega die we zoeken? Stuur dan je schriftelijke sollicitatie met CV voor vrijdag 16 november 2007 naar: Mevrouw K. Hekkert, HR Manager Postbus 60075, 1320 AB Almere Lanny.van.rietbergen@avis.nl ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen beschikt over drie ziekenhuislocaties, ambulancedienst, thuiszorg en vier locaties voor ouderenzorg. Ruim 3000 medewerkers bieden kwaliteitszorg. Wij zijn op zoek naar: AMBULANCEVERPLEEGKUNDIGE (100% percentage) 2 IC-/AMBULANCEVERPLEEGKUNDIGEN in opleiding (100% percentage) ELECTROMONTEUR (100% percentage) ZorgSaam zeeuws-viaanderen Postbus 73, 4530 AB Terneuzen Function requirements: HBOAJniversity level education in Business Economics/Accounting/Controlling or equivalent; at least 3-5 years of experience in an accounting position; a sound knowledge of financial systems, ideally backed up by detailed know ledge of financial accounting, including Dutch GAAP; ability to define recommendations based on analyses, enthusiasm to promote internal accounting standards and control issues, flexible and able to work in accordance with strict deadlines; good knowledge of Word, Excel, PowerPoint and preferably Axapta/Dynamics, fluent Dutch and English verbal and writing skills Coordinator Opex Accounting Tasks and responsibilities: coordinate the activities and staff related to Opex accounting Stimulate a positive, balanced and efficient working environment, ensure all accounting entries in the companies' financial records are in conformity with accounting principles and procedures; coordinate with other departments and parties the timely receipt of information and follow-up on outstanding issues; ensure all filing of (financial) documents is done in-line with procedures; be responsible for day-to-day cash management related to the bank accounts used for Opex accounting; ensure all general ledger accounts and sub ledgers related to Opex accounting are correct and current; supply information on request of other departments; coordinate and calculate monthly transitory items and provisions, prepare monthly reports in accordance with the company's standard reporting package, carryout the activities with the proper use of computer equipment, programs and operating instructions, assist other parts of the accounting department whenever required. Function requirements: HBO/University level education in Business Economics/Accounting/Controlling or equivalent; at least 3-5 years of experience in an accounting position; strategic mindset with hands-on mentality; ability to define recommendations based on analysis, a cooperative spirit and ability to work in a team; flexible and able to work in accordance with strict deadlines, good knowledge of Word, Excel, PowerPoint and preferably Axapta/Dynamics; fluent Dutch and English verbal and writing skills Job information: Mr Paul Roelse - Supervisor Operational Accounting Applications, including extensive resumé, should be sent to" Vroon B V. P&O Department, attn Mr Ronald Niemeijer Haven Westzijde 21* PO. Box 28 4510 AA Breskens T +31 117 384910 F +31 117 384218 E careers@vroon.nl W www.vroon.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 92