Werving en selectie Q JobTrack.nl www.ondernemendoejesamen.nl FRAANJE f\0AZ Calculator werkvoorbereider Commercieel medewerker binnendienst (fulltime) ERVAREN WERKVOORBEREIDER Assistent beheerder informatica 20 I Zaterdag 13 oktober 2007 PZC Kijk ook op bedrijfs- en organisatie adviseurs databankbemiddeling personeelsadvertenties briefselectie sollicitatie gesprekken assessments arbeidsvoorwaarden Interesse? Voor meer informatie over deze functies kunt u contact opnemen met Astrid de Zeeuw- Beemster (tel. 0113-256600} of kijk op onze website www.schipperoaz.nl. Of stuur uw sollicitatiebrief en CV binnen 10 dagen aan OAZ, Postbus 148,4460 AC GOES. U kunt ook mailen vacatures@schipperoaz.nl. (fulltime) De functie: In deze functie bent u mede verantwoordelijk voor het totale traject van voorbereidende werkzaamheden om de opdrachten op locatie tot een succes te maken. Dit houdt onder andere in dat u verantwoordelijk bent voor: Het maken van offertes en voorcalculaties van de diverse bedrijfsactiviteiten; Bewaking van de voortgang van de lopende projecten; Verzorging van volledige documentatie benodigd voor de projecten; Aftersales met betrekking tot garanties; Het onderhouden van diverse interne en externe contacten. Wij vragen: Tenminste mbo werk- en denkniveau bij voorkeur richting scheepsbouw of werktuigbouw; Affiniteit met (diesel-) motoren; Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is vereist; Nauwkeurige en georganiseerde manier van werken. De functie: In deze afwisselende en zelfstandige functie bent u samen met uw collega's verantwoordelijk voor de verkoop van automaterialen in de brede zin van het woord. U heeft zowel aan de balie als telefonisch contact met klanten. U adviseert de klant en verwerkt de verkooporders volgens de geldende procedures. Wij vragen: Mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een commerciële richting; Affiniteit met techniek is een must; ervaring in de automotive branche is een pre; Uitstekende communicatieve vaardigheden; Flexibiliteit en stressbestendigheid. (20 uur/week) De functie: Samen met een collega vervult u een duobaan. In deze zelfstandige functie ondersteunt u de buitendienstmedewerkers en draagt zorg voor de interne administratieve processen binnen het kantoor. Dit houdt in: Het telefonisch en persoonlijk te woord staan van klanten; Het onderhouden van contacten met diverse maatschappijen; Het inbrengen van polissen en verwerken van prolongatie; Alle voorkomende administratieve werkzaamheden. Wij vragen: Mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in de financiële richting; Afgeronde Assurantie B-opleiding of studerend; Cijfermatig inzicht; Goede sociale en communicatieve eigenschappen; Klant- en servicegerichte instelling. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt met op prip gesteld. Fraanje b.v. is een zelf standig aannemings bedrijf met 150 werk nemers in vaste dienst, welke bouwkundige werken realiseert in geheel Zeeland, West- Brabant en de Zuid- Hollandse eilanden. Ons bedrijf is actief in de utiliteitsbouw, op de woningbouwmarkt en in onderhoud en In verband met een toename van onze activiteiten zoeken wij een: Functie-eisen: - Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie - Affiniteit in het werken met de computer - Flexibele instelling en stressbestendig - Goede contactuele en commerciële eigenschappen - Oplossingsgericht denken en zelfstandig werken Functie-omschrijving: - Het voorbereiden van het bouwproces voor uiteenlopende bouwwerken - Het onderhouden van contacten met de klant, architect, constructeur, onderaannemers en leveranciers - Het inkopen van materialen en diensten onderaannemers Wat wij bieden: - Een sociaal en prettig werkklimaat waarin persoonlijke inbreng en initiatief worden gewaardeerd - Salariëring conform de UTA-CAO - Doorgroei mogelijkheden - Goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden Denkt u degene te zijn die ons team kan versterken? Schriftelijke sollicitaties kunnen, binnen 10 dagen, gericht worden aan de directie van Aannemingsbedrijf Fraanje b.v. Aquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld aannemingsbedrijf Nieuwe Kraayertsedijk 37 Postbus 1 4456 ZG Lewedorp tel. 0113-615500 fax 0113-612764 www.fraanje.com vacatures@fraanje.com Zeeland Aluminium Company NV is één van de leidende ondernemingen op het gebied van pro ductie van primair aluminium in Europa. Onze eerste prioriteit is veiligheid, gezondheid en milieu; betrokken op onze medewerkers, onze installaties en onze omgeving. Bij ons bedrijf werken 700 mensen. Wij zijn ISO 9001, ISO 14001 en OHSAS 18001 gecertificeerd. Onze productie bedraagt jaarlijks 230.000 ton aluminium in de vorm van extrusiepalen en walsplakken in ruim 100 verschillende legeringen en 50 verschillende formaten. Werkzaamheden: De Assistent beheerder informatica zorgt voor het optimaal functioneren en het waarborgen van de continuïteit van de proces beheersingsystemen (o.a. tracking tracing, OPC data collection en archivering). Hij verzorgt de fysieke en logische inrichting van de bijbehorende applicaties. Hij biedt oplossingen aan voor knelpunten en zorgt dat de benodigde gegevens te allen tijde beschikbaar zijn. Storingen worden door de assistent beheerder gelokaliseerd, geanalyseerd en opgelost. Daarnaast doet hij aanbevelingen tot verbetering van het systeem en verzorgt hij de uitvoering hiervan. Hij schrijft specificaties, testprocedures, maakt ontwerpen, voert uit en implementeert. Hij is verantwoordelijk voor de planning van projecten en begeleidt externen. Ook verzorgt hij de gebruikersdocumentatie. Een ander belangrijk aspect is het lopen van consignatiediensten. Profiel: een HBO werk- en denkniveau (richting ICT); ervaring in ontwikkeling, implementatie en beheer van systemen voor productieautomatisering en gegevensverwerking in een industriële omgeving; kennis van hardwaresystemen, PC's en servers; kennis van computerapparatuur, zoals printers e.d. kennis van besturingssystemen, programmeeromgevingen en informatica-architecturen; kennis van netwerkcomponenten en de werking van netwerkprotocollen; kennis van relationele databases, zoals SQL en Oracle; kennis van de aanwezige softwarepakketten; kennis van back-up en restoremethodes. Wij bieden: Een interessante en uitdagende functie in een organisatie die volop in beweging is; Een marktconforme beloning met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden; Uitgebreide opleidingsmogelijkheden. Reageren: Stuur uw sollicitatiebrief en CV naar martje.cremers@alcan.com of naar Zalco NV, t.a.v. mevrouw M. van Steyn-Cremers, Personeelsmanager, vóór 27 oktober 2007. Voor nadere informatie over de functie kunt u bellen met Werner van de Vijver, Beheerder productie, telefoonnummer 0113-615476. Zeeland Aluminium Company NV Frankrijkweg 2 Havennummer 5993 4389 PB Vlisingen-Oost P.O. Box 49, 4380 AA Vlissingen The Netherlands P +31 (0)113 615 000 F +31 (0) 113 615 090 info@zalco.nl www.zalco.hi Voor onze afdeling informatica, bestaande uit 10 medewerkers, zijn wij op zoek naar een veelzijdige

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 124