FABORY verlaagt de kosten en verhoogt de beschikbaarheid FABORY Patiënt kiest zelf prothese uit bij 4Dental Zeeland ^ÉDental EM Zeeland «infotorial Bevestigingsartikelen vormen de core-business en het specialisme van FABORY. Een puur Nederlands bedrijf dat middels diverse verkoopkanalen haar producten en sendees op de markt zet. Naast accountmanagers, e-business en inside sales heeft FABORY 85 vestigingen in 14 landen, waarvan 29 in Nederland. FABORY draagt zorg voor drie verschillende aspecten van bevestiging: het product, de bei>estigingstechnologie en de efficiency van bedrijfsprocessen, waarbij het merk FABORY garant staat voor kwaliteit. Ruim assortiment De FABORY catalogus heeft de status van een naslagwerk met ruim vijftigdui zend bevestigingsartikelen in vele soorten en maten. Bouten, moeren, schroeven, ringen, pennen, bussen, spieën, popna gels, enz., enz., in (verzinkt) staal tot roestvast staal of aluminium, messing, ko per, kuprodur, titanium, kunststof, enz. Hand-, elektrische- en verspanende ge reedschappen zijn uitsluitend A-merken zoals Bosch, Stahlwille, Knipex, enz., naast de eigen lijn FABORY kwaliteits gereedschappen en -industriële artikelen. Ook niet-mechanische bevestigingsarti kelen zoals lijmen en kitten, zowel als di verse onderhoudsproducten vormen in toenemende mate een belangrijke pro ductgroep van FABORY. Wilt u minder kosten? FABORY biedt haar klanten meer dan alleen een compleet assortiment kwali teitsartikelen. Ook bij bevestigings- en in dustriële artikelen gaat namelijk de 20/80 regel op. Van de totale kosten bestaat 20% FABORY Middelburg Hertzweg 36, 4338 PX Middelburg T (0118) 652 440, F (0118) 652 449 M middelburg@fabory.com I www.fabory.com uit de kosten van het artikel zelf. De ove rige 80% betreft alle kosten die men maakt om de juiste artikelen op het juiste moment op de juiste plaats te krijgen. Met FABORY Stock Service drukt men die kosten aanzienlijk. Volgens wensen en in structie van de klant wordt ter plekke een overzichtelijke voorraad ingericht, kom pleet met duidelijke barcode-etiketten. Met afgesproken regelmaat wordt deze voorraad door één van de FABORY Stock Service medewerkers opgenomen en tot de gewenste aantallen aangevuld. Zo bespaart u veel tijd, geld en kopzor gen. U grijpt nooit mis, de bevestigings specialist verzorgt uw voorraad bevesti gingsartikelen. Landelijke dekking, uw voordeel. Bereikbaarheid, beschikbaarheid en be trouwbaarheid zijn van grote waarde voor de klant. FABORY begrijpt dit als geen ander. Lokale aanwezigheid is dan ook een speerpunt van ons beleid. Door een landelijke dekking van de vestigingen is de bereikbaarheid optimaal. De nieuwste vestigingen hebben een zelfde uiterlijk: buiten drie wapperende bedrijfsvlaggen, binnen een overzichtelijke shop met een ronde balie en metalen vloer ervoor. De shop is het servicepunt voor de regio. Als bedrijven met spoed iets nodig hebben, kunnen ze het direct afhalen of laten be zorgen. Elk filiaal beschikt over een com pleet magazijn. Overige bestellingen wor den binnen 24 uur vanuit het volledig ge automatiseerde centrale magazijn te Til burg geleverd met een uitleveringsgraad van meer dan 98%. U kunt ook profiteren van FABORY services! Automatiseren betekent ook werk bespa ren. Naast de gebruikelijke communica tiemiddelen zoals telefoon, fax en e-mail kunt u uw bestellingen ook elektronisch aan FABORY doorgeven. Met speciale bestelsystemen zoals EDI en XML wordt het voor u nog makkelijker. Tevens heeft FABORY een zoek- en bestelsite waarin alle artikelen zijn opgenomen: order.fabo- ry.com. De vestigingen beschikken naast een shop ook over een deskundige binnen- en bui tendienst die de klant met raad en daad bijstaat. De klant kan voor allerlei bevesti gingsvraagstukken bij FABORY terecht en kan vertrouwen op deskundig advies. Het FABORY-serviceniveau waarmaken bij elke klant in elke regio zowel als bij landelijk opererende klanten noodzaakt een eigen vestiging en zo alleen is ieder een zeker van Fabory kwaliteit. Voor 2006 staan er meerdere openingen van nieuwe vestigingen gepland. Door de dekking van het FABORY netwerk te vergroten kunnen meer en meer lokaal opererende klanten profiteren van de snelle service, een enorm assortiment, kwaliteit, deskundig advies en unieke lo gistieke dienstverlening. Kortom bereik baarheid, beschikbaarheid en betrouw baarheid. Kijk op wwwfabory.com voor meer informatie. Vier gerenommeerde tandtechnische laboratoria hebben in 2005 de handen ineengeslagen en 4Dental opgericht. Inmiddels bestaat 4Dental uit tien tandtechnische laboratoria, verspreid over heel Nederland. Door het samen gaan van de laboratoria is er veel kennisoverdracht en kan er een breed assor timent van producten en diensten aangeboden worden. Deze kennisover dracht tussen de laboratoria maakt het mogelijk het kwaliteitsniveau en de dienstverlening naar de tandarts en de patiënt te optimaliseren. 4Dental werkt hierbij puur in opdracht van en in nauwe samenwerking met tandartsen. 4Dental Zeeland is een toonaangevend tandtechnisch laboratorium in onze pro vincie. De onderneming is gespecialiseerd in het maken van protheses. Van 16 t/m 18 oktober 2007 zal 4Dental Zeeland ver tegenwoordigd zijn op de Bedrijvencon- tactdagen Contacta in Goes. Tijdens de Contacta zullen er demonstraties van ver schillende esthetische protheseopstellin gen live bij een patiënt getoond worden om de kleur voor zowel protheses als kro nen te bepalen. Binnenkort bestaat er voor tandartsen de mogelijkheid om een Klinisch Prothese Technicus (KPT'er) van 4Dental Zeeland in te schakelen. Dit ge beurt in opdracht van de tandarts, patiën ten worden direct benaderd. Na een anamnese door de tandarts kan de patiënt, indien hij er mee instemt, worden door verwezen naar een KPT'er. Via het inta keformulier wordt een aantal basisgege vens aan de behandelaar verstrekt. Ver volgens kunnen de patiënten zelf ter plek ke bij 4Dental Zeeland hun voorkeuren voor een bepaalde prothese kenbaar ma ken, terwijl de nabehandeling bij de tan darts blijft. De patiënt kan ter plaatse kie zen hoe de tanden eruit komen te zien qua vorm en kleur, waarbij een KPT'er in opdracht van de tandarts advies geeft. De toegevoegde waarde is dat de mensen ver zekerd zijn van een goed product. „Be langrijk is dat we in onze laboratoria kleu ren en vormen van de protheses kunnen laten zien aan de patiënten. Ze zijn zelf betrokken bij de elementen, kunnen deze naar eigen inzicht uitkiezen. Het is een extra service naar hen toe. De patiënt kan zelf meebeslissen over zijn prothese. Als ik alleen een gipsmodel zie, kan ik wel een Handelsweg 3, 4387 PC Vlissingen Tel: 0118-627307 Fax: 0118-641273 E-mail: zeeland@4dental.nl Website: www.4Dental.nl Het team van 4Dental Zeeland. goede gok maken maar het is veel beter om ter plekke te overleggen met de per soon in kwestie. Het is heel fijn om de pa tiënt te zien, te ontmoeten, en aan te ho ren wat zijn of haar specifieke wensen zijn op het gebied van esthetiek. Een prothese is heel intensief, dat moet je niet onder schatten. Naast comfort zijn esthetische aspecten heel belangrijk. Een kunstgebit hoeft helemaal niet te misstaan, er zijn te genwoordig mooie protheses. Voorop staat dat de patiënt er gelukkig mee is. De één wil een meer speelse prothese, de an der een 'Big American Smile'. Wij kun nen wel adviseren, maar het is uiteindelijk de patiënt die bepaalt. Hij/zij moet zich één kunnen voelen met het product. Hierbij willen wij nogmaals benadrukken dat wij in opdracht van de tandarts hande len en niet op eigen initiatief', aldus vesti gingsmanager Roel Kosters van 4Dental Zeeland. Door deze extra service worden de vaak behoorlijk volle tandartsstoelen ontlast, zodat de tandartsen meer tijd vrij kunnen maken voor hun echte vakuitoe fening. De nabehandeling en facturering geschiedt gewoon via de tandarts. Er vindt zowel controle door de tandtechni- cus als door de tandarts plaats, terwijl de vergoeding via de basisverzekering het zelfde blijft. „Wij kunnen op deze wijze extra ondersteuning bieden aan tandarts en patiënt."

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 88