rroi Voor ons nieuw te openen filiaal in Vlissingen zoeken wij: Banen Q JobTrack.nl DE ZUIDHOEK Manager Bedrijfsondersteuning Filiaalleider m/v Vervangend Filiaalleiders m/v Verkoop medewerkers m/v BEDRIJFSLEIDER (m/v) PeopleFirst Stuur uw sollicitatie met CV en diploma's naar: ALDI Roosendaal B.V. 24 Zaterdag 29 september 2007 PZC Kijk ook op De Zuidhoek is een goed geoutilleerd bedrijf dat in het kader van de wet sociale werk voorziening en als uitvoerder van diverse reïntegratietrajecten passende arbeid biedt aan zo'n 350 medewerkers. De Zuidhoek kent drie bedrijfsonderdelen, nl. een Industrieel Toeleveringsbedrijf, een Croenbedrijf en een Reïntegratiebedrijf. Binnen het Industrieel Toeleveringsbedrijf, waarin 220 personen werken, worden op contractbasis voor bedrij ven door heel Nederland werkzaamheden verricht, zoals verpakken, wassen, metaalbewer king (plaatwerk, lasconstructie, verspaning en montage) en het assembleren van elektroni- cacomponenten. Ten behoeve van het Industrieel Toeleveringsbedrijf zijn wij op zoek naar een ervaren met affiniteit tot productie en management Functie-inhoud: Samen met 5 werkmeesters, waaraan u direct leiding geeft, bent u verantwoordelijk voor de organisatie, acquisitie, uitvoering van het totale productieproces en kwaliteit. U hebt contact met (potentiële) opdrachtgevers, overlegt met hen over leveringscondities, productspecifica ties en stelt calculaties op. U bent actief betrokken bij inkoop, planning en uitvoering van het werk. U bent lid van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de directeur. U adviseert de directeur bij investeringen en aanschaf van machines en productiemiddelen. Functie-eisen: - Een afgeronde HTS-opleiding werktuigbouwkunde - Ervaring in een leidinggevende functie op gelijkwaardig niveau - Een commerciële instelling - Organisatorische kwaliteiten - Goede contactuele en sociale vaardigheden - Resultaatgerichte en zelfstandige werkhouding De Zuidhoek biedt: - Een verantwoordelijke functie - Een veelheid aan (externe) contacten, direct invloed op de bedrijfsvoering en volop kan sen voor persoonlijke ontplooiing - Een goed pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Interesse? Uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae kunt u tot uiterlijk 14 dagen na het verschij nen van deze vacature richten aan De Zuidhoek, Deltastraat 8 te 4301 RC Zierikzee, t.a.v. de heer R.R Carol, hoofd personeelszaken. Een profielschets is op aanvraag beschikbaar. Voor inhoudelijke vragen over deze functie kunt u contact opnemen met de directeur de heer F.C. Dieleman, 0111-413257. Voor meer informatie zie onze site www.dezuidhoek.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. de Rechtspraak Samenbindende verandermanager met focus op de mens Organisatie Bij de rechtbank Middelburg werken ongeveer 160 medewerkers van wie 35 rechters. Het werkgebied is de provincie Zeeland. De rechtbank is ingedeeld in secto ren. naar rechtsgebied, te weten: Bestuurs recht, Civiel recht, Kanton en Strafrecht. Deze worden ondersteund door het bureau Be drijfsvoering dat op dit moment wordt gere organiseerd. Het bureau heeft een nieuwe in deling met twee afdelingen: Facilitaire On dersteuning en Bedrijfsondersteuning. Voor de afdeling Bedrijfsondersteuning zijn wij op zoek naar een ervaren manager met ambitie. Functie De manager Bedrijfsondersteuning is verantwoordelijk voor de dagelijkse voort gang van het werk op de afdeling, legt ver antwoording af aan de directeur Bedrijfsvoe ring en vervangt deze bij afwezigheid. De manager is de direct leidinggevende van de medewerkers (15 fte), begeleidt, coacht en stimuleert hen en schept de voorwaarden voor een optimale onderlinge communicatie en samenwerking, zowel binnen de afdeling als daarbuiten. Daarnaast richt de manager zich op de (strategische) beleidsontwikkeling op de gebieden financiën, P&O, P&V, kwa liteit, communicatie, BIV en applicatiebe heer. Specifieke aandachtsgebieden zijn de ondersteuning van de sectoren bij de plan ning verantwoording (control), bestuur lijke informatievoorziening en het bewaken van de kwaliteit van de primaire en onder steunende processen. Profiel U (m/v) heeft een WO-opleiding in een bedrijfskundige of -economische rich ting en ruime managementervaring in een vergelijkbare organisatie in verandering. U heeft kennis van en inzicht in organisatie processen, control- en kwaliteitssystemen en u bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. Trefwoorden zijn: gedrevenheid, overtuigingskracht en (orga- nisatie)sensitiviteit. Aanbod Fulltime functie in een organisatie in verandering. Inschaling in schaal 12 BBRA, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal tot ca. 64.000,- bruto per jaar incl. vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Reactie U kunt uw brief met CV vóór 12 oktober a.s. richten aan: Het bestuur van de rechtbank Middelburg, d.t.v. FunktieMediair, t.a.v. mw. S. van Langeveld, Postbus 19015, 3001 BA Rotterdam of per e-mail: SaskiaVanLangeveld@funktiemediair.nl. Tel. 010 - 206 62 22. Een uitgebreid profiel is beschikbaar via: www.funktiemediair.nl. Herplaatsingskandidaten hebben voorrang in deze procedure. Cl x, change innovation lUII lx LIG interim management staff J\l. C CtX CLXV training coaching f o8oan recruitment assessment ORGANISATIE-BOUWERS MARKT Tot uw taken behoren met name de leiding over personeel en de personeelsplanning, de goederenstroombeheersing en de beno digde administratieve werkzaamheden. Vanzelfsprekend weet u ook van 'aanpakken'. Een commerciële opleiding (MBO/HBO) en enige jaren ervaring zijn een pré. Heeft u in een ander beroep uw organisatietalent bewezen en laten zien dat u het vermogen heeft met mensen om te kunnen gaan, dan bent u voor deze positie geschikt. Om uw taken goed te beheersen, bereiden wij u intensief voor op uw inzet als filiaal leider. Naast een uitstekend salaris bieden wij u aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaar den, gebaseerd op het bereikte prestatie niveau. Wij verwachten naast leidinggevende verantwoordelijkheid en persoonlijke inzet en betrokkenheid ook, dat u klant vriendelijk bent en dat u waarde hecht aan een verzorgd uiterlijk. In het geval van vervanging, behoren tot uw taken het inzetten van personeel, de goederenstroombeheersing en de benodig de administratieve werkzaamheden. Vanzelfsprekend weet u ook van 'aanpakken'. Een commerciële opleiding (MBO/HBO) en enige jaren ervaring zijn een pré. Heeft u in een ander beroep uw organisatietalent bewezen en laten zien dat u verantwoor ding kunt nemen, dan bent u voor deze positie geschikt. Wij bieden flexibele werktijden welke in overleg kunnen worden vastgesteld. Een planmatige en gedegen inwerkperiode is voor ons vanzelfsprekend. Naast een uitstekend salaris bieden wij u aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaar den. Promotie tot filiaalleider behoort tot de mogelijkheden. Wij verwachten naast persoonlijke inzet en betrokkenheid ook, dat u klantvriendelijk bent en dat u waarde hecht aan een ver zorgd uiterlijk. Wij bieden: - afwisselende en verantwoordelijke werk zaamheden in teamverband; - flexibele werktijden van 2 tot 5 dagen per week; - een goede werksfeer: - groeikansen tot vervangend filiaalleider of filiaalleider; - een gedegen en planmatige inwerk periode. Geïnteresseerden die geen opleiding in de detailhandel hebben genoten of die langere tijd niet hebben deelgenomen aan het arbeidsproces, worden uitdrukkelijk uitgenodigd om te solliciteren; - uitstekend salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een prestatie-premie. Wij verwachten: - klantvriendelijk optreden; - een verzorgd en net uiterlijk; - bereidheid verantwoordelijkheid te nemen. T.a.v. mevrouw W.H.M. Hoornick, Postbus 1850,4700 BW Roosendaal

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 24