O RP HOLIDAYS RPHOLIDAYS O JobTrack.nl Adjunct sector-/vestigingsdirecteur PARTNER LOGIST S Europe BV ALLROUND CONSULTANT ALLROUND PROGRAMMEUR ANALIST www.rpholidays.nl/vacatures 32 I Zaterdag 22 september 2007 PZC Kijk ook op De OMO Scholerigroep Bergen op Zoom e.o. bestaat uit het Mollerlyceum en de RoncalLi Scholengemeenschap te Bergen op Zoom, het Mollercollege Zuidwesthoek te Ossendrecht/Hoogerheide en het Mollercollege Steenbergen. De scholengroep biedt breed vmbo, havo, atheneum en gymnasium aan, heeft ruim 3140 leerlingen over vier vestigingen en profileert zich als kansenschool. Kenmerkend zijn de kleinschaligheid van de organisatie en de kwaliteit van onderwijs en leerlingbegeleiding. Alle leerlingen krijgen 'onderwijs op maat' Voor haar locatie Mollerlyceum in Bergen op Zoom is de OMO Scholengroep Bergen op Zoom met ingang van heden op zoek naar: schaal 12 1,0 fte, voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband Functie-inhoud: Als lid van een vijfhoofdige vestigingsdirectie krijgt deze adjunct-vestigingsdirecteur naast de leiding over leerjaren Havo 3 en Vwo 3 met name de portefeuille onderwijskundige ontwikkeling. Functie-eisen: - beschikt over een relevante onderwijsbevoegdheid. Bij een volledige weektaak wordt 0,3 wtf ingevuld met Lessen - heeft zicht op recente onderwijsontwikkelingen - is in staat om een integrale visie te vertalen naar de schoolpraktijk - kenmerkt zich door inlevingsvermogen en is een teamspeler. Informatie: Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer drs. P.G.N.M. Winters, vestigingsdirecteur, tel. 0164-241550. Solliciteren: Uw schriftelijk sollicitatie kunt u tot uiterlijk 1 oktober 2007 sturen aan OMO Scholengroep Bergen op Zoom e.o., t.a.v. de heer drs. M.J.M. van Loo M ed. M, rector, Postbus 471, 4600 AL Bergen op Zoom. ons middelbaar onderwijs StrateegBlikvanger? Regisseur? Wat is jouw talent? Koppel dat aan je baan bij ons! OMO is een school bestuur met 45 scholen voor voortgezet onderwijs in Brabant Iedere leerling willen we het best denkbare onderwijs bieden. Onderwijsinnovatie staat bij ons voorop. Onze unieke CAO daagt medewerkers uit ambi tieus te zijn en talenten in te zetten om het onderwijs van morgen te geven... Combineer je kennis met talent. www.omo.nl Voor Vakantiepark Zeebad in Breskens en Pannenschuur in Nieuwvliet-Bad zijn wij op zoek naar de volgende nieuwe collega's om het team te versterken: Leidinggevende Horeca m/v Medewerker Receptie m/v Medewerkers Horeca pt m/v Toezichthouder Zwembad pt m/v Medewerker Huishoudelij'ke dienst pt m/v Wij bieden afwisselend werk in een prettige werksfeer met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie en sollicitaties kun je contact opnemen met Karin Boerman e-mail: boerman.k@rpholidays.nl Een schriftelijke sollicitatie kunt u sturen aan: Vakantiepark Pannenschuur t.a.v. Karin Boerman Zeedijk 19 4504 PP Nieuwvliet. Telefoon: 0117 - 372300. CALCULATOR/TEKEN AAR/WERKVOORBEREIDER Functiebeschrijving: Wij zoeken voor deze functies energieke mensen die in teamverband het eigen functioneren en de organisatie tot een succes willen maken. Je doet volledige projectregistratie in het ERP-sys- teem en werkt nauw samen met het projectbureau. Het moet een uitdaging voor je zijn de afde ling op een hoger platform te zetten. Juist daar moeten je kwaliteiten tot uiting komen. Functie-eisen: Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau. Ruime ervaring met o.a MS office en kennis en vaardigheid in CAD is een must. Kennis van: Autocad; ervaring in een soortgelijke functie; flexibele instelling; commerciële vaardigheden; eigen vervoer. Slabbekoorn Interieurbouw BV. Postbus 65, 4460 AB Goes Telefoonnummer: 01 13-231920 T.a.v. afd. Personeelszaken of email: info@slabbekoorn-interieurbouw.nl Werktijden: Fulltime, 38,75 uur per week: maandag t/m donderdag van 7.30 uur - 16.30 uur, vrijdag van 7.30 uur - 15.00 uur. Aanvangstermijn Duur: Zo spoedig mogelijk. Uiteindelijk vaste baan. NTERIEURBOUW BV Partner Logistics Europe B.V. slaat zijn vleugels uit! Partner Logistics is een innovatieve 3PL organisatie met als specialisme interne logistieke dienstverlening vanuit hoogwaardig gemechaniseerde en geautomatiseerde magazijnen. Naast de dagelijkse operatie en het onderhoud van onze eigen distributiecentra, vervult Partner Logistics vanuit dit specialisme meerdere rollen voor diverse klanten. Dat varieert van een consultancy taak, engineering en contracting tot aan turn-key oplevering van een geautomatiseerd warehouse. Partner Logistics levert toegevoegde waarde door het logistieke proces van klanten integraal op strategisch, tactisch en operationeel niveau te optimaliseren. Het Warehouse Management Systeem stuurt de operatie aan en voorziet het management van de nodige informatie om de interne logistiek te beoordelen en te verbeteren. Hierdoor is het Warehouse Management Systeem een van de belangrijkste tools binnen onze organisatie. Omdat Partner Logistics een enorme groei doormaakt willen wij, ter versterking van het WMS team binnen de afdeling Applied Logistic Systems, in contact komen met een Functie-inhoud - Wensen logistieke klant in kaart brengen, beoordelen en omzetten naar een 3PL concept; - Functionele WMS beschrijving beoordelen op basis van logistiek 3PL concept; - Begeleiden en uitvoeren van WMS implementatietraject; - Analyseren en optimaliseren van bestaande logistieke operaties. Functie-eisen - Kennis van en ervaring met Warehouse Management Systemen in concept fase, implementatie fase en operatie; - Affiniteit met 3PL en material handling equipment; - HBO werk- en denkniveau; - Communicatief sterke en creatieve team player met een klant gerichte instelling; - Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Ook zoeken wij een Functie-inhoud - Functionele eisen beoordelen en omzetten naar softwareaanpassingen binnen het Warehouse Management Systeem; - Software tools ontwikkelen voor het ontsluiten van management informatie uit verschillende databases; - Standaardiseren en documenteren van tools voor management informatie. Functie-eisen - Kennis van Progress en Oracle; - Affiniteit met interne logistiek en material handling equipment; - HBO werk- en denkniveau MBO met ervaring; - Communicatief sterke team player met een klant gerichte instelling; - Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Voorts zijn AutoCad tekenaars, Projectontwikkelaars Bouw en Projectontwikkelaars Material Handling Equipment welkom. Voor alle vacatures bieden wij een goede salariëring, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid, volop doorgroei- en ontplooiingsmogelijkheden en bovenal een uitdagende baan binnen een sterk groeiend professioneel bedrijf met een open werksfeer. Geïnteresseerd in een baan met toekomst? Stuur dan een brief of e-mail voorzien van c.v. naar: jobs@partnerlogistics.nl t.a.v. Leo Lagendijk of: Partner Logistics Advies A Ontwikkeling B.V. Postbus 38, 6658 ZG Beneden-Leeuwen Bezoekadres: Zandstraat 141 6658 CS Beneden-Leeuwen Tel: 0487 - 592 900 Nadere informatie over deze vacatures is te verkrijgen bij Frank Baijens. Website:

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 114