Onroerend Goed Elke tijd stelt weer andere eisen aan bedrijven. De kunst is om door de jaren heen herkenbaar en betrouwbaar te blijven. Daarom houden wij vast aan onze principes: wij zijn al ruim honderd jaar een coöperatie van leden, die daadwerkelijk invloed uitoefenen op het beleid. Samen stellen wij het belang van onze negen miljoen klanten voorop. Voor hen ontwikkelen wij innovatieve hypotheken, zoals de Klimaathypotheek. En we nemen onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. De Rabocard met klimaatbijdrage is er een goed voorbeeld van, maar ook onze bereikbaarheid: wij hebben de meeste kantoren en zijn daarom altijd dicht bij onze klanten. Nu, maar zeker ook in de toekomst. Want wat er ook verandert, wij blijven onszelf. Het is tijd voor een bank die het anders doet. Rabobank 6 Vrijdag 21 september 2007 Het is tijd voor een bank die zichzelf blijft. Het is tijd voor de Rabobank. Kijk op rabobank.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 86