drenzd PLAN OFFICE pr8^ ""tip* I TERNEUZEN Banen QJobTrack.nl I 1.11 1. 1 1 1 1 «ai 1 Kom werken in... -é -\etneu. Medewerker Verkeer en Vervoer m/v medewerker administratiekantoor fiscaal medewerker Mui Buitendienst topper m/v Kijk ook op PZC Zaterdag 15 september 2007 I 39 De gemeenteTemeuzen, een slag vaardige en professionele organi satie waar mensen graag werken. Samen met inwoners, bedrijven en instellingen wordt gewerkt aan verdere ontwikkeling van wonen, werken en recreëren voor onze ruim 55.000 inwoners. Wij streven hierbij een klantgerichte werkwijze na. Om onze doelstellingen waar te kunnen maken, willen we onze organisatie versterken met mensen die vraag- en resultaatgericht werken en integer zijn. 36 UUR PER WEEK AFDELiNGSIN FORMATIE De directie Ruimtelijke en Economische Ontwikkeling (REO) waar de afdeling Ruimte deel van uitmaakt, wordt momenteel gereorganiseerd. De afdeling Ruimte zal in de loop van 2008 met de afdeling Economie en delen van de afdelingen Milieu&Natuur en Bouwen&Wonen worden samengevoegd tot de nieuwe afdeling Omgeving en Economie. Functie-informatie en profielschets De gemeente Temeuzen kenmerkt zich door een sterke dynamiek. Er zijn veel grootschalige ontwikkelingen, zowel op het gebied van bedrijfsterreinen als woningbouw en infrastructuur. Met name op het gebied van infrastructuur dient nog veel beleid ontwikkeld te worden. Zeeuwsch-Vlaanderen neemt een bijzondere positie in ten opzichte van de rest van Zeeland en heeft mede daardoor een eigen mobiliteitskarakter. De Westerscheldetunnel als belangrijke verbindingsas en andere nog uit te voeren nieuwe infrastructuur, maken een actueel gemeentelijk beleid op het gebied van verkeer en vervoer noodzakelijk. De groeiende functie vanTemeuzen als regionaal voorzieningencentrum vraagt om een permanente kijk op het te voeren parkeerbeleid. Voor het buiten gebied met de vele kernen is de bereikbaarheid een belangrijk aandachtspunt. Het te voeren beleid zal vastgelegd moeten worden in een gemeentelijk verkeers- en vervoersplan waarbij mobiliteit en bereikbaarheid de sleutelwoorden zijn. Als medewerker verkeer en vervoer verzorg je de ontwikkeling van het verkeers- en vervoersbeleid en stelt hoofdlijnen voor verkeerscirculatie- en vervoersplannen op. Daarnaast help je mee met het oplossen van allerhande problemen die zich afspelen op het snijvlak van beleid en civiele techniek. Je hebt eèn hbo-werk- en denkniveau, een relevante, functiegerichte opleiding en aantoonbare ervaring als beleidsadviseur op het gebied van verkeer en vervoer. Je hebt ervaring om in interdisciplinair verband te werken. Je werkt vraag- en resultaatgericht en bent integer. Je beschikt over een sterke persoonlijkheid met goede communicatieve vaardigheden. Informatie en sollicitatie Het definitieve functieniveau zal nog worden vastgesteld. Bij indiensttreding wordt maximaal een salaris geboden op basis van de gemeentelijke salaris schaal 10 3.639,-- bij 36 uur per week). Het aanvangssalaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. Voorvragen over de functie kun je terecht bij de heer C.M. de Vos, waarnemend afdelingshoofd Ruimte, op telefoonnummer 0115-455 340. Schriftelijke sollicitaties met uitgebreide cv kunnen binnen twee weken worden ingezonden aan het College van Burgemeester en Wethouders van Temeuzen, postbus 35, 4530 AA Temeuzen of per e-mail: gemeente@terneuzen.nl. Deze vacature wordt tegelijkertijd zowel in- als extern opengesteld. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. TERNEUZEN, ruimte voor werk, ruimte voor leven Gemeente Temeuzen, Oostelijk Bolwerk 4, postbus 35, 4530 AATerneuzen, tel.: 0115-455 000, www.terneuzen.nl Areriza is een jong, dynamisch bedrijf met een breed dienstenpakket dat bestaat onder meer uit administratieue dienstverlening, accountancy, fiscale aduisering en loon- en salarisadministratie. Tot onze doelgroep rekenen wij het Midden- en Kleinbedrijf. Arenza is gevestigd in Zierikzee, Rijswijk en Poortugaal. Arenza groeit en als gevolg daarvan zoeken wij versterking voor ons team in Zierikzee. Wij zijn op zoek naar kandidaten voor de volgende functies: 40 uur per week In deze functie verricht je zelfstandig werkzaamheden onder verantwoordelijkheid van de directie. Tot je werkzaamheden behoren onder meer: het samenstellen en controleren oan jaarrekeningen het controleren van administraties; het verrichten van fiscale werkzaamheden; het adviseren en begeleiden uan cliënten; de coördinatie van de dagelijkse werkzaamheden; verdere voorkomende werkzaamheden ten behoeue uan de afdeling. Deze functie kan een doorgroei zijn naar een functie waarbij je belast wordt met de dagelijkse aansturing uan de vestiging. De snelheid en mogelijkheden in je doorgroei zijn afhankelijk uan je vaktechnische en persoonlijke ontwikkeling. 40 uur per week In deze functie verricht je zelfstandig werkzaamheden onder verantwoordelijkheid van de fiscalist. Tot je werkzaamheden behoren onder meer: het verzorgen en controleren van de aangifte IB en VPB; de controle uan de aanslagen; het bewaken uan de uitstelregeling IB en VPB; het voorbereiden en opstellen uan fiscale adviezen; het onderhouden uan contacten met cliënten, belastingdienst etc.; verdere voorkomende werkzaamheden ten behoeue uan de fiscale afdeling. Voor beide functies geldt datje beschikt ouer: een opleiding MBO en/ of HEAO of SPD of een gelijkwaardig vaktechnisch kennisniveau; actuele fiscale kennis; goede communicatieve vaardigheden; goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Wat bieden wij? Een interessante, afwisselende baan in een hecht team met een grote mate uan zelfstandigheid. Herken je jezelf in e'e'n uan bovenstaande profielen? Dan ben jij mogelijk de nieuwe collega die wij zoeken! We nodigen je dan ook graag uit om een sollicitatiebrief, voorzien van recent CV, uóór 28 september te richten aan Peter Gelderblom. Indien je nog informatie wenst, dan kun je ons bellen of onze website bekijken. stevig fundament onder uw onderneming administratie en advies Zierikzee, Haringvlietplein 8,4301 XG T 0111 45 31 45 E zierikzee(5)arenza.nl W www.arenza.nl Werken bij PLAN@OFFICE?l PLAN@OFFICE is een dynamisch, ervaren, gezond, groeiend en informeel bedrijf, waar men zich bezig houdt met het inrichten van overheidsgebouwen, kantoren, scholen, banken, theaters, bibliotheken, hotels, restaurants, zorginstellingen, stadions en gerelateerde inrichtingsprojecten. PI_AN@OFFICE mag zich één van de sterkst groeiende projectinrichters noemen, met vestigingen in Scandinavië en Nederland. PLAN@OFFICE is importeur en vertegenwoordigt een selectie aan top fabrikanten wereldwijd, zoals: Martex, Piiroinen, AntiDiva, Okamura, Horreds, Inaba en Martela. Pl_AN@OFFICE groeit snel en als gevolg daarvan zijn wij voor onze vestiging PLAN@OFFICE Zeeland (onderdeel van de Van Houte Interieurgroep) op zoek naar: De functie: het adviseren m.b.t. de inrichting van objecten zoals kantoorgebouwen. Het realiseren van gestelde omzetdoelstellingen door middel van acquisitie naar eindgebruikers. Het opstellen van offertes. Het onderhouden van contacten met afnemers en eindgebruikers. Het verstrekken van informatie m.b.t. het leveringsprogramma Gevraagd: MBO niveau. Ruime verkoopervaring, ervaring in dezelfde branche en commerciële ervaring in Zeeland is een pré. Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Ruime ervaring met o.a. Word, Excel, Powerpoint, ervaring met tekenprogramma's is een voordeel. Profiel: Flexibel, ambitieus, goede contactuele en commerciële vaardigheden. Interesse: schrijf of mail uw sollicitatiebrief met CV naar: PLAN@OFFICE Nederland BV, ta v. Yvonne van Driel, Van Zandvlietplein 19, 3077 AA Rotterdam of yvonne@planatoffice.nl Bezoek ook onze website: www.planatoffice.nl en www.vanhouteprojectinriching.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 119