Uw toekomst volgens New Yorker Storemanager (m/v), Storemanager waarnemend (m/v), Trainee (m/v) Medewerkers in de verkoop (m/v), voltijd/deeltijd Schoonmaak personeel NEV^rkeR Apothekers (dokters) assistente gezocht voor 24-28 u/p/w SMWC zotfewf Mtdfcuerfcwtr* ttn. V\Ar*f voor MtnXt n Maatschappelijk Werker Inkoper M/V Financieel administratief medewerk(st)er (m/v) 3 8 zaterdag 14 juli 2007 PZC Kijk ook op giJobTrack.nl New Yorker is een internationaal succesvol modebedrijf. Wij verkopen onze roerken in 18 landen in meer dan 525 stores. New Yorker staat voor sterke groei en Young Fashion. Voor onze nieuw te openen vestiging in Misgingen zoeken wij: - ervaring als leidinggevende in de textielhandel diploma verkoopsopleiding of bedrijfseconomische kennis organisatietalent en leidinggevende persoonlijkheid met verkoopopleiding en ervaring in de modedetail handel - vriendelijk en geëngageerd Bezit je bovendien een modieuze uitstraling, ben je tevens gemotiveerd en flexibel en is verkopen je passie, dan bieden wij jou een aangenaam werkklimaat en goede arbeidsvoorwaarden. Overtuigd? Stuur dan jouw sollicitatie gegevens naar het volgende adres: New Yorker Nederland B. V. t. a. v. Manon Richters 7311 WN Apeldoorn Meer info's en hanen op: www.newyorker.de/jobs Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Balans te Krabbendijke zoekt per 1/9/2007 (evt. eerder) een apothekersassistente. Ook doktersassistentes en zij die belangstelling hebben de opleiding apothekersassistente te volgen worden verzocht te reageren. Balans is een moderne goed georganiseerde jonge praktijk met 3 huisartsen en diverse andere disciplines. Sollicitaties z.s.m. en bij voorkeur per e-mail richten aan M.Wulffele, huisarts Tremel 20 4413 HA Krabbendijke michieLwulffele@hotmail.com combinatiefunctie Woon(her)kansen en Algemeen Maatschappelijk Werk voor de duur van één jaar, 32 uren per week, standplaats Goes Voor meer informatie over deze vacature en de sollicitatieprocedure kunt u terecht op onze website: www.smwo.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs. OOSTERSCHELDEZI EKEN HUIZEN Voor de afdeling Inkoop zoeken wij een enthousiaste: met als specifiek aandachtsgebied Facilitaire goederen. Het betreft een dienstverband voor gemiddeld 32 uur per week voor de duur van twee jaar, met mogelijkheid tot verlenging. Functie informatie: U bent verantwoordelijk voor het inkoopproces binnen de daarvoor gestelde kaders van het inkoopbeleidsplan. U toetst en beoordeelt binnenkomende aanvragen en onderhandelt met leveranciers over condities en voorwaarden. De uitdaging van deze functie ligt in het uitbouwen van de samenwerking op het gebied van inkoop tussen Ziekenhuis Walcheren en de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen. Wij zoeken: Een kandidaat die beschikt over een relevante HBO-opleiding bij voorkeur Bedrijfs kunde of Facilitair management met inkoop als specialisatie (Nevi I en/of Nevi 2) en beschikt over enkele jaren inkoopervaring bij voorkeur in de gezondheidszorg. Interesse? Informatie is te verkrijgen bij mevrouw G.van den Beemt, inkoopmanager, telefoonnummer Ol 13-234 558. De volledige vacaturetekst kunt u vinden op www.soz.nl. Sollicitaties: Sollicitaties onder vermelding van het vacaturenummer 07.72 kunt u tot 28 juli 2007 richten aan: Stichting Oosterscheldeziekenhuizen t.a.v. P&O Servicecentrum, bestemmingsnummer 90, Postbus 106,4460 BB GOES. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wind en Water Technologie te Schoondijke Wind en Water Technology BV (WWT) is gestart in 2000 en gevestigd op hetTechnopark Zeeland (TPZ) te Schoondijke. WWT is specialist in het ontwikkelen, produceren en assembleren van innovatieve, tech nisch hoogwaardige, mechanische en mechatronische producten. WWT is een meedenkende partner van haar afnemers en tracht voortdurend de kwaliteit van haar producten te verhogen en/of de kostprijs van haar producten te verlagen, om zodoende de waarde voor haar afnemers te maximaliseren. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, dynamische en zelfstandige medewerk(st)er voor onze financiële administratie. De administrateur zal belast zijn met alle voorkomende werkzaamheden samenhangend met onze financiële administratie en daarnaast de administratie voeren voor een aantal van onze dochtermaatschappijen. Tot de werkzaamheden van de medewerk(st)er beho ren ook algemeen administratieve en secretariele werkzaamheden. Het betreft in eerste instantie een parttime (3 dagen/week) functie, snel uitgroeiend naar een fulltime vacatu re. Voor de invulling van deze veelzijdige en uitdagende functie zijn wij op zoek naar iemand die voldoet aan onderstaand profiel: - opleiding op niveau mba-spd - minimaal 5 jaar relevante werk ervaring - zelfstandig kunnen werken - 'hands on' mentaliteit - nauwgezet en accuraat - communicatief vaardig (mondeling schriftelijk) - stressbestendig - flexibel - goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal - heeft plezier in het uitoefenen van een zeer gevarieerd takenpakket. - Kennis van Exact pakket is een pré. - kennis van Microsoft Office pakketten: Word, Excel, Outlook en Powerpoint Wij bieden een prettige werksfeer in een klein maar snelgroeiend team, een passend salaris en ontplooiingsmogelijkheden in een uitdagende omgeving. Indien je belangstelling hebt voor deze functie en denkt een geschikte kandidaat te zijn om ons team te versterken, ontvangen wij graag je motivatie en c.v. Sollicitaties kunnen worden verstuurd aan: SWILION BUSINESS DEVELOPMENT B.V. Postbus 47 2140 AA Vijfhuizen ai T.a.v. mw. J.A. Bakker WWt Je kunt je sollicitatie ook sturen naar: info@swilion.com o.v.v. vacature financieel admini stratief medewerk(st)er Wind en Water Technologie B.V. STICHTING MAATSCHAPPELIJK WERK WELZIJN OOSTERSCHELDEREGIO

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 126