Uw toekomst volgens New Yorker
Storemanager (m/v),
Storemanager waarnemend (m/v),
Trainee (m/v)
Medewerkers in de verkoop (m/v),
voltijd/deeltijd
Schoonmaak personeel
NEV^rkeR
Apothekers (dokters) assistente
gezocht voor 24-28 u/p/w
SMWC
zotfewf Mtdfcuerfcwtr*
ttn. V\Ar*f voor MtnXt n
Maatschappelijk Werker
Inkoper M/V
Financieel administratief medewerk(st)er (m/v)
3 8 zaterdag 14 juli 2007 PZC
Kijk ook op giJobTrack.nl
New Yorker is een internationaal succesvol modebedrijf.
Wij verkopen onze roerken in 18 landen in meer dan
525 stores. New Yorker staat voor sterke groei en
Young Fashion.
Voor onze nieuw te openen vestiging in Misgingen
zoeken wij:
- ervaring als leidinggevende in de textielhandel
diploma verkoopsopleiding of bedrijfseconomische
kennis
organisatietalent en leidinggevende persoonlijkheid
met verkoopopleiding en ervaring in de modedetail
handel
- vriendelijk en geëngageerd
Bezit je bovendien een modieuze uitstraling, ben je
tevens gemotiveerd en flexibel en is verkopen je passie,
dan bieden wij jou een aangenaam werkklimaat en
goede arbeidsvoorwaarden.
Overtuigd? Stuur dan jouw sollicitatie gegevens naar
het volgende adres:
New Yorker Nederland B. V.
t. a. v. Manon Richters
7311 WN Apeldoorn
Meer info's en hanen op: www.newyorker.de/jobs
Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Balans te Krabbendijke
zoekt per 1/9/2007 (evt. eerder) een apothekersassistente.
Ook doktersassistentes en zij die belangstelling hebben
de opleiding apothekersassistente te volgen
worden verzocht te reageren.
Balans is een moderne goed georganiseerde jonge praktijk
met 3 huisartsen en diverse andere disciplines.
Sollicitaties z.s.m. en bij voorkeur per e-mail richten aan
M.Wulffele, huisarts
Tremel 20
4413 HA Krabbendijke
michieLwulffele@hotmail.com
combinatiefunctie Woon(her)kansen
en Algemeen Maatschappelijk Werk
voor de duur van één jaar,
32 uren per week, standplaats Goes
Voor meer informatie over deze vacature en
de sollicitatieprocedure kunt
u terecht op onze website: www.smwo.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie
stellen wij niet op prijs.
OOSTERSCHELDEZI EKEN HUIZEN
Voor de afdeling Inkoop zoeken wij een enthousiaste:
met als specifiek aandachtsgebied Facilitaire goederen.
Het betreft een dienstverband voor gemiddeld 32 uur per week voor de duur van
twee jaar, met mogelijkheid tot verlenging.
Functie informatie:
U bent verantwoordelijk voor het inkoopproces binnen de daarvoor gestelde kaders
van het inkoopbeleidsplan. U toetst en beoordeelt binnenkomende aanvragen en
onderhandelt met leveranciers over condities en voorwaarden.
De uitdaging van deze functie ligt in het uitbouwen van de samenwerking op het gebied
van inkoop tussen Ziekenhuis Walcheren en de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen.
Wij zoeken:
Een kandidaat die beschikt over een relevante HBO-opleiding bij voorkeur Bedrijfs
kunde of Facilitair management met inkoop als specialisatie (Nevi I en/of Nevi 2) en
beschikt over enkele jaren inkoopervaring bij voorkeur in de gezondheidszorg.
Interesse?
Informatie is te verkrijgen bij mevrouw G.van den Beemt, inkoopmanager,
telefoonnummer Ol 13-234 558.
De volledige vacaturetekst kunt u vinden op www.soz.nl.
Sollicitaties:
Sollicitaties onder vermelding van het vacaturenummer 07.72 kunt u tot
28 juli 2007 richten aan: Stichting Oosterscheldeziekenhuizen
t.a.v. P&O Servicecentrum, bestemmingsnummer 90, Postbus 106,4460 BB GOES.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Wind en Water Technologie te Schoondijke
Wind en Water Technology BV (WWT) is gestart in 2000 en gevestigd op hetTechnopark
Zeeland (TPZ) te Schoondijke.
WWT is specialist in het ontwikkelen, produceren en assembleren van innovatieve, tech
nisch hoogwaardige, mechanische en mechatronische producten.
WWT is een meedenkende partner van haar afnemers en tracht voortdurend de kwaliteit
van haar producten te verhogen en/of de kostprijs van haar producten te verlagen, om
zodoende de waarde voor haar afnemers te maximaliseren.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, dynamische en zelfstandige medewerk(st)er voor
onze financiële administratie.
De administrateur zal belast zijn met alle voorkomende werkzaamheden samenhangend
met onze financiële administratie en daarnaast de administratie voeren voor een aantal
van onze dochtermaatschappijen. Tot de werkzaamheden van de medewerk(st)er beho
ren ook algemeen administratieve en secretariele werkzaamheden. Het betreft in eerste
instantie een parttime (3 dagen/week) functie, snel uitgroeiend naar een fulltime vacatu
re. Voor de invulling van deze veelzijdige en uitdagende functie zijn wij op zoek naar
iemand die voldoet aan onderstaand profiel:
- opleiding op niveau mba-spd
- minimaal 5 jaar relevante werk ervaring
- zelfstandig kunnen werken
- 'hands on' mentaliteit
- nauwgezet en accuraat
- communicatief vaardig (mondeling schriftelijk)
- stressbestendig
- flexibel
- goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal
- heeft plezier in het uitoefenen van een zeer gevarieerd takenpakket.
- Kennis van Exact pakket is een pré.
- kennis van Microsoft Office pakketten: Word, Excel, Outlook en Powerpoint
Wij bieden een prettige werksfeer in een klein maar snelgroeiend team, een passend
salaris en ontplooiingsmogelijkheden in een uitdagende omgeving.
Indien je belangstelling hebt voor deze functie en denkt een geschikte kandidaat te zijn
om ons team te versterken, ontvangen wij graag je motivatie en c.v.
Sollicitaties kunnen worden verstuurd aan:
SWILION BUSINESS DEVELOPMENT B.V.
Postbus 47
2140 AA Vijfhuizen ai
T.a.v. mw. J.A. Bakker WWt
Je kunt je sollicitatie ook sturen naar: info@swilion.com o.v.v. vacature financieel admini
stratief medewerk(st)er Wind en Water Technologie B.V.
STICHTING MAATSCHAPPELIJK WERK WELZIJN OOSTERSCHELDEREGIO