TÓP SWP Banen JobTrack.nl T.O.P. Beheer B.V. productieman met gevoel voor techniek operator voor onze uienoliefabriek Office Manager MA/ Breda circa 60k ASSISTENT CONTROLLER Technisch inkoper Kijk ook op PZC Zaterdag 16 juni 20071 39 T.O.P. Beheer B.V., verwerker van uien en producent van uienolie en uienconcentraat, zoekt vanwege uitbreiding werkzaamheden op korte termijn een voor de bediening van onze kleinpakmachines en een die bereid is in drieploegendienst te werken. We zoeken mensen die gewend zijn hoofd en handen te gebruiken en degelijk werk willen leveren. Voor inlichtingen en sollicitatie: schrijf of mail naar T.O.P. Beheer B.V. T.a.v. R. Weststrate Postbus 1 4430 AA 's-Gravenpolder. e-mail: rweststrate@toponions.com SWP Management BV Stevige manager, met ervaring in financiële dienstverlening, met oog voor het runnen van een organisatie op operationeel vlak. SWP Management BV verleent facilitaireoperationele en financieel/administratieve ondersteuning aan SWP Holding BV (SWP) en aan de aan haar gelieerde ondernemin gen, waaronder investerings- en participatiemaatschappijen. Met een duidelijke visie "Samen naar de top" richt SWP zich op samenwerking met, of overname van, kansrijke bedrijven. Het werkgebied is Europa en Noord- en Zuid- Amerika. Door de inzet van financiële middelen, via haar investerings- en participatie maatschappijen en door gebruik te maken van de kennis en kunde van de SWP-organi- satie, in combinatie met die van externe organisaties, zal maximale groei en rendement gerealiseerd worden. Functie: Als office manager van SWP rapporteert u rechtstreeks aan de directie. Uw taak is erop gericht om het management van de aan SWP gelieerde entiteiten maximaal te onder steunen, interne uniformiteit te bevorderen en de organisatiestructuur te bewaken. De functie biedt u voldoende ruimte om vrij te handelen binnen gestelde richtlijnen en pro cedures. Taken: - Leiding geven aan de interne organisatie: financiële administratie (2 FTE's) en secreta resses (2,5 FTE). - structuur in de organisatie aanbrengen door werkwijze, communicatie en het perso neelsbeleid professioneel op te zetten; - structuur aanbrengen in de communicatie door het mede bewaken van budgetten, interne overlegstructuren en schriftelijke rapportages. -juridische procedures coördineren; - project management; - bij afwezigheid van de directie van SWP fungeert u als aanspreekpunt. Uw profiel: - HBO+ werk- en denkniveau; - opleiding minimaal HBO met aantoonbare kennis en ervaring in financiële dienstverle ning en het beheersen/sturen van processen; - goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; - goede redactionele eigenschappen; - ruime ervaring (minimaal 5 jaar) in soortgelijke functie met aantoonbaar resultaat. Persoonlijke eigenschappen: Om een succesvolle invulling te kunnen geven aan deze functie bent u consequent, vol hardend, systematisch, communicatief sterk en ondersteunend. Wij bieden u: een uitdagende baan met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Voldoet u aan het gestelde profiel? Richt dan uw schriftelijke sollicitatie, bij voorkeur per e-maii, binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie aan info@swDmanaaement.eu t.a.v. Mw. Chantal Uylenbroek. U'f.Vr De Hoornaert Groep omvat een 16-tal bedrijven in de zee scheepvaart, scheeps bouw en reparatie zeevaart en binnen vaart De groep is eigenaar van 6 zeegaande chetnicaliëntankers met 2 in aanbouw in Turkije. Het management ervan gebeurt in- house. De groep is tevens eigenaar van een modern uitgeruste scheepswerf. Het balanstotaal van de groep bedraagt meer dan 100 miljoen Euro en zal verder toenemen als gevolg van nieuwe investerin gen in de scheepvaart. De uitbreiding van de activiteiten leidt ertoe dat de admini stratie-afdeling organisatorisch wordt gewijzigd. Wij zoeken daarom per direct een geschikte kandidaat die ons team komt versterken als die na een inwerkperiode kan doorgroeien in de functie van controller t.b.v. meerdere bedrijven van de groep. Uw functie: het zelfstandig voeren van de financiële administratie van een holding en enkele dochterbedrijven het bewaken van de voortgang van de administratieve processen liet samenstellen en opleveren van periodieke rapportages het leveren van sturinginformatie t.b.v. de directie het opstellen van investerings- en liquiditeitsprognoses Wat vragen wij: opleiding HEO bedrijfseconomie of SPD met meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie of als assis tent-accountant een zelfstandige, accurate en pro-actieve werkhouding vaardigheid in het werken met de gangbare Office pak ketten goede kennis van de Engelse taal Wat bieden wij: een uitstekende mogelijkheid om uw kennis en vaardig heden in te zetten voor een verdere stap in uw carrière een uitstekende beloning, gebaseerd op uw opleiding en ervaring en prima secundaire arbeidsvoorwaarden Tevens hebben wij een vacature voor een die verantwoordelijk is voor de inkoop van materialen en diensten, met leveranciers onderhandelt over de beste condities en zorgt voor een goed voorraadbeheer, alsme de een bijdrage levert aan de verbetering van het inkoop- resultaat. Functie-eisen: technische vooropleiding op MBO-niveau ervaring in een commercieel technische functie goede communicatieve vaardigheden een enthousiaste en flexibele werkhouding goede kennis van de Engelse taal Wat bieden wij: een functie met uitdaging en verantwoordelijkheid in een gezond, expanderend bedrijf een uitstekende beloning, gebaseerd op uw opleiding en ervaring en prima secundaire arbeidsvoorwaarden Heeft U interesse in één van de aangeboden functies, stuur dan uw schriftelijke reactie binnen 14 dagen naar: Wervenweg 1, 4551 MC Sas van Gent of via e-niail j.roest deschroef.com Zie ook: www.lauranne-shipping.com of www.deschroef.com acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 71