pw Vopak Banen Goedereede Méérdan mooi LEERLING WATERKLERK m/v Q JobTrack.nl mm dienstverlenende en innovatieve collega's Sectorhoofd Publiekzaken m/v (36 uur) Medewerker Bouwzaken m/v (36 uur) IMjl Binnenhuisadviseur m/v Woontrend Zeeland Kijk ook op PZC Zaterdag 2 juni 2007 I 11 De gemeente Goedereede zoekt: De gemeente Goedereede koestert een aantal van de mooiste plekjes van Nederland. Uitgestrekte stranden en duinen, een prachtig historisch centrum in Goedereede, de haven van Stellendam: het zijn trekpleisters voor tienduizenden recreanten per jaar. 'Meer dan mooi' is de slogan die de gemeente niet voor niets hanteert. Naast het behouden van het mooie cultuurhistorisch erfgoed speelt de gemeente ook in op tal van nieuwe ontwikkelingen. Om de maatschappelijke en politieke opgaven te realiseren is een efficiënt en effectief werkende organisatie een vereiste. Ruim 90 betrokken medewerkers dragen hun steentje hier aan bij. Melpt u mee? Schaal 12 (max. 4.768,00) De functie: proces- en resultaatgericht Als hoofd van de sector Publiekzaken geeft u leiding aan de clusters Samenleving en Publieks- balie en draagt u ook verantwoordelijkheid voor het subtropisch zwembad. U bent lid van het managementteam, met wie u samen invulling geeft aan een gemeentebreed strategisch beleid. Speerpunten hierbij zijn integraal en sectoroverstijgend werken, interne en externe klantgericht heid en het sturen op processen en resultaten. Uiteraard staat dienstverlening bij u hoog in het vaandel. U bent in uw functie verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van het publieks- plein. U bent dan ook nauw betrokken bij de meer complexe aangelegenheden met betrekking tot de producten van de publieksbalie. Uw profiel: manager met visie U beschikt over een hbo/academisch werk- en denkniveau, gecombineerd met een pragmatische inslag. U deed ervaring op in een leidinggevende functie in een (lokale) overheidsorganisatie en heeft zich bewezen als een besluitvaardige en betrokken manager die sterk is in het structureren van bedrijfsvoeringprocessen. Als oplossingsgerichte, verfrissende meedenker in het managementteam geeft u blijk van een duidelijke visie. Schaal 9 (max. 3.273,00)* De functie: toetser en adviseur U werkt op de cluster Ruimtelijke Ontwikkeling, onderdeel van de sector Grondgebiedzaken. Uw taak is het integraal afhandelen van bouwaanvragen en toetsen er van aan de bouwvoor schriften en het bestemmingsplan. U wint informatie in bij de monumenten- en welstandscommissie en de brandweer. U verstrekt informatie aan inwoners en bedrijven over bouwplannen, procedures, bestemmingsplannen en sloop- en bouwmogelijkheden. Verder maakt het opstellen van bouw en welstandsbeleid deel uit van uw takenpakket. Uw profiel: overtuigingskracht en goede oordeelsvorming Wij zoeken een enthousiaste, teamgerichte collega met een dienstverlenende instelling. U hebt HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur HTS-bouwkunde aangevuld met de opleiding Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht I en recente en relevante praktijkervaring. U beschikt over goede contactuele eigenschappen. Een arbeidsmarkttoelage behoort tot de mogelijkheden. Het aanbod: Bij de gemeente Goedereede kennen we duidelijke verantwoordelijkheden, een 36-urige werkweek, een plezierige open werksfeer, flexibele werktijden, ruime studiemogelijkheden, spaarloonregeling en de mogelijkheid verlof te kopen of te verkopen. Kortom; een prima arbeidsvoorwaardenpakket! Interesse? Voor meer informatie over de vacatures en de gemeente Goedereede kunt u kijken op www.goedereede.nl. Wanneer u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met Gert van Nieuwaal, beleids medewerker P&O, telefoonnummer (0187) 497785. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan: Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Goedereede, postbus 38, 3253 ZG Ouddorp. E-mailen kan ook: sollicitatie@goedereede.nl. Een assessment maakt deel uit van de werving- en selectieprocedure van sectorhoofd Publiekzaken. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wegens een gerealiseerde uitbreiding van onze showroom tot ruim 4000 m1 zijn wij op korte termijn op zoek naar: (37 uur p/week) De functie Na een gedegen inwerkperiode, waarbij u kennis ver rijkt met onze productgroepen (wonen, werken, slapen, vloeren, raamdecoratie, verlichting enz.) bent u in staat de wensen en behoeften bij de klant te inventariseren. U informeert, adviseert en overtuigt hen omtrent de mogelijkheden dieWoontrend Zeeland te bieden heeft. De kandidaat U beschikt over een commerciële opleiding op MBO- niveau en minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Technisch inzicht in wand- en linnenkast systemen alsmede ervaring in het gebruik van de bijbehorende tekenprogramma's per computer worden gezien als een grote plus. Daarnaast is uw persoonlijkheid van wezenlijk belang. Met uw klantgerichte instelling, uw gevoel voor smaak en stijl en de affiniteit met de interieur branche bent u bij uitstek geschikt voor deze functie. Woontrend Zeeland biedt u Verantwoordelijkheid binnen het team van 6 collega adviseurs, variatie, ruimte voor initiatieven en groei, een uitstekend salaris alsmede een modern pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Een psychologische test kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Sollicitatieprocedure Uw eigenhandig geschreven sollicitatiebrief en curriculum vitae kunt u voor 16 juni 2007 sturen aan Woontrend Zeeland t.a.v dhr. E. de Wee, Postbus 22, 4370 AA Koudekerke Voor inhoudelijke informatie kunt u contact opnemen met Erik de Wee, telnr. 0118-555566 Duinstraat 18a 4371 AZ Koudekerke Vopak Agencies Terneuzen B.V. is onderdeel van de business unit Vopak Oil Logistics Europe Middle East Met onze port-agency en hub-activiteiten dragen wij bij aan de geïntegreerde logistieke service van de groep aan producenten en distributeurs in de olie- en chemische industrie. De business unit Vopak Agencies levert deze agency service niet alleen aan de OLEM-groep maar ook aan tal van internationale principalen en andere maritieme disciplines. Vopak Agencies heelt o.a. sterke uitvalsbases in Rotterdam, Amsterdam, Terneuzen. Vtissingen, Antwerpen en Gent. Op ons kantoor in Terneuzen bestaat een vacature voor een: Na een gedegen inwerkperiode omvat de functie: Het behandelen van zeeschepen die voor de principalen van Vopak het werkgebied aanlopen. Het verwerken van documenten die betrekking hebben op de in- en uitklaring. Contact onderhouden met terminals afladers omtrent de beschikbaarheid van ligplaatsen. Contact met havenautoriteiten en dienstverleners inzake binnenkomst en vertrek van schepen. Bestellen van loods/sleepdienst en vastmakers bij binnenkomst/vertrek van de schepen. Verzorgen van ladingbescheiden, douaneformulieren en immigratiepapieren. Coördineren van service, geleverd door derden: b.v brandstof- en proviandlevering Leveren van de gewenste service aan de gezagvoerders en/of de principalen die t.b.v. deze schepen om service verzoeken. Informatievoorziening aan gezagvoerders van schepen. Verzorgen van rapportages aan de binnendienst operators en aan belanghebbenden. Zelfstandig afhandelen van het dossier tot aan controle door de Manager Operations. Verzorgen van rapportage aan autoriteiten via de gangbare communicatie systemen. Funclie-eisen: MBO, bij voorkeur aangevuld met een vakopleiding (bv Jan Backx Cargadoor) Algemene kennis van/speciale interesse in Scheepvaart Goede beheersing van het Engels, enige kennis van Duits en/of Frans is een pré Rijbewijs B. Representatief, integer, communicatief, flexibel, zelfstandig en accuraat Het dienstrooster omvat avond- en weekenddiensten binnen het werkgebied Terneuzen-Vlissingen-Gent en het regelmatig aan boord gaan van zeeschepen. Wonend in de directe omgeving van Terneuzen of Vlissingen. Naast een zelfstandige functie en een informele werksfeer wordt een goed pakket arbeids voorwaarden geboden, alsmede vakgerichte opleidingsmogelijkheden. Uw brief en c v. kunt u sturen aan leontien.muis@vopak.com of aan Vopak Agencies Afdeling HRM, Postbus 59074, 3008 PB Rotterdam. Voor nadere inlichtingen over de functie kunt u zich richten tot dhr Arthur Schot. Tel. 0115-640380 e-mail: arthur.schot@vopak.com Woontrend Zeeland is een eigentijdse interieur speciaalzaak in het midden tot hogere kwaliteits segment. Onze organisatie kenmerkt zich door haar open. informele cultuur en flexibele instelling. Daarnaast maakt zij optimaal gebruik van de beschikbare middelen. Met een enthousiast team van ca. 23 medewerkers probeert zij steeds weer haar klanten tevreden te stellen.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 101