zlm. ervaren financieel manager (m/v) Goedereede JobTrack.nl Along with oil and gas, wind power is here to stay Servicemonteur windturbines 26 I Zaterdag 19 mei 2007 PZC Kijk ook op Vestas, wereldwijd marktleider in de snelgroeiende windenergie industrie, biedt uitdagende kansen voor een carrière binnen de Benelux. Wij zoeken mensen met een passie voor techniek. Ben je op zoek naar een uitdagende baan met veel vrij heid en diversiteit in moderne techniek en heb je een technische achtergrond, MBO Elektrotechniek en/of Werktuigbouw verkregen door opleiding of ervaring? Solliciteer dan naar de functie van: Wij zoeken monteurs voor de regio's Walcheren, Zeeuws Vlaanderen en Breda/Bergen op Zoom. Wij bieden uitgebreide opleidingen, een marktconform salaris en goede aanvullende arbeidsvoorwaarden. Naast ervaren mensen willen wij ook MTS schoolverlaters of MTSers met weinig werkervaring uitnodigen te reageren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer M.F. (Chiel) van Rooijen. Uw reactie: USG Innotiv Technisch Projectbureau - Burg. Matsersingel 200 - 6843 NZ Arnhem, Nederland - T +31 (0)26 383 00 90 - E sollicitatie.arnhem@usginnotiv.nl 36 uur (m/v) De gemeente Goedereede koestert een aantal van de mooiste plekjes van Nederland. De uitgestrekte stranden van Ouddorp, het prachtige oude centrum van Goedereede, de haven van Stellendam en de mooie natuur van de Kwade Hoek: dit zijn de trekpleisters voor vele tienduizenden recreanten die jaarlijks de gemeente Goedereede bezoeken. 'Meer dan mooi' is een slogan die de gemeente Goedereede echter niet voor niets hanteert! Naast het behouden van het mooie cultuurhistorisch erfgoed speelt de gemeente Goedereede ook in op nieuwe ontwikkelingen. Ruim 90 betrokken medewerkers zijn bij de gemeente werkzaam om hier hun steentje aan bij te dragen, help je mee? Het werk: afwisselend en uitdagend De organisatie van de gemeente Goedereede bestaat uit twee sectoren (Publiekzaken en Grondgebiedzaken) en een stafafdeling (Bestuurs- en Management Ondersteuning). Je werkt op de cluster Samenleving die deel uitmaakt van de sector Publiekzaken. Je werkt 80% van de tijd als consu lent. In de resterende tijd verzorg je de administratie. Als consulent behandel je de aanvragen WWB, I0AW en I0AZ. Je voert in dit verband de noodzakelijke intake-gesprekken. Je zet reïntegratie- trajecten uit en ziet toe op een adequate uitvoering. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het handhavingsbeleid. Je toetst op de rechtmatigheid van de aanvragen voor financiële bijstand in het kader van de genoemde wetten en je doet onderzoek naar recht- en doelmatig heid van lopende bijstandsuitkeringen. Tenslotte zorg je voor een goede afhandeling van alle administratieve werkzaamheden die voortvloeien uit deze kernactiviteiten. De eisen: initiatiefrijken dienstverlenend Wij zoeken een enthousiaste, initia tiefrijke collega met een dienst verlenende instelling. Je hebt een relevante opleiding (minimaal.MBO) en praktijkervaring. Je kunt je prima uitdrukken in woord en geschrift en je beschikt over goede contactuele eigenschappen. Daarnaast heb je affiniteit met auto matisering en je bent zeer accuraat. De beloning: plezierige collega's, plezierige extra's Bij de gemeente Goedereede kennen we duidelijke verantwoordelijkheden, een 36-urige werkweek, een plezie rige, open werksfeer, flexibele werk tijden, ruime studiemogelijkheden, spaarloonregeling en verlof kopen/ verkopen. Het salaris wordt geba seerd op werkervaring en bedraagt maximaal 2.898,00 (schaal 8). Solliciteren? Meer informatie? Stuur je sollicitatiebrief met uitgebreide cv voor 1 juni a.s. naar het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Goedereede, postbus 38, 3253 ZG Ouddorp. E-mailen kan ook: sollicitatie@goedereede.nl. Wil je eerst meer informatie over de functie? Neem dan even contact op met het sectorhoofd Publiekszaken, Gido Conradi (0187) 497764. Voor vragen over de werving-en selectieprocedure kun je contact opnemen met Gert van Nieuwaal, beleidsmedewerker P&O (0187) 497785. Algemene informatie over Goedereede vind je ook op internet: www.goedereede.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld verzekeringen ZLM Verzekeringen is een onderlinge verzekeringsmaat schappij met 145 medewerkers en heeft als werkgebied de provincies Zeeland en Noord-Brabant. Wij richten ons voornamelijk op particulieren en agrarische bedrijven. Op dit moment zijn ruim 175.000 klanten bij ons verzekerd. Met een groot deel hiervan onderhouden wij rechtstreeks contact vanuit ons kantoor in Goes. Een scherpe premie en persoonlijke dienstverlening zijn onze speerpunten. In verband met het vertrek van de huidige functionaris zijn we op zoek naar een Als financieel manager maak je deel uit van het managementteam van ZLM. Je geeft met twee teamleiders leiding aan 13 medewerkers van de groepen Financiële administratie en Interne logistiek. Je bent verantwoordelijk voor het totale financiële beheer van ons bedrijf. Je coördineert het risicomanagement en ontwikkelt en beheert de AO/IC. Je maakt financiële analyses van voorgenomen premie- en voorwaarden maatregelen, van investeringen en herverzekeringsprogramma's. Je bent ook intensief betrokken bij het strategisch beleggingsbeleid, de behandeling van fiscale vraagstukken en de uitvoering van de pensioenregeling. Ook het gebouwenbeheer, het bedrijfsrestaurant, de postverwerking en de telefooncentrale vallen onder je verantwoordelijkheid. WAT VRAGEN WIJ? een afgeronde opleiding bedrijfseconomie op minimaal HBO-niveau gedegen kennis van administratieve processen en ICT minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie een analytische blik en commercieel inzicht zelfstandig en onafhankelijk werk- en denkniveau je neemt initiatieven en bent resultaatgericht volstrekte integriteit capaciteit om helder te formuleren en rapporteren je kunt een team motiveren en aansturen BIJ ONS KUN JE REKENEN OP: een interessante en afwisselende functie veel interneren externe contacten een prettige werksfeer een goed salaris uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden INTERESSE? Neem voor meer informatie contact op met de algemeen directeur Bram de Jonge 0113 - 238 219. Een uitgebreide functiebeschrijving is op aanvraag beschikbaar. Kijk voor ons jaarverslag op www.zlm.nl. Stuur je schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae binnen twee weken aan ZLM Verzekeringen, de directie, Postbus 70, 4460 BA Goes. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs. ai' te»

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 110