->r randstad I i Controller m/v Administrateur m/v O JobTrack.nl Atlas Copco zoekt een Sales Engineer past jouw baan nog wel bij jou? je weet het in een half uur! -;> Zorg jij voor een vlekkeloze administratie? Kijk ook op PZC Zaterdag 31 maart 2007 23 Voor de regio Zuid-West Nederland De functie Je bent verantwoordelijk voor de directe verkoop van de Atlas Copco Tools producten bij de bestaande General Industry klanten. Daarnaast werk je actief aan het winnen van nieuwe klanten en schep je daarmee een basis voor een lange, succesvolle samenwerking om de gestelde doelen voor uw gebied te bereiken. Je werkgebied omvat Zeeland en de westelijke helft van Brabant. Je rapporteert aan de Sales Manager General Industry. De kandidaat Je bent in staat zelfstandig te werken en treedt graag in contact met mensen om hen te overtuigen of om kennis over te dragen en houdt tevens van teamwork. Je bent een gesprekspartner op alle niveaus binnen de bedrijven in de klantenkring en je woont in Zuid-West Nederland of bent bereid hiernaartoe te verhuizen. Opleiding en vaardigheden Je bent in bezit van een HTS-diploma, bij voorkeur richting autotechniek/werktuigbouw of MTS-diploma met relevante werkervaring. Je beschikt over sterke presentatietechnieken. Je beschikt over goede PC kennis voor intensief gebruik van Lotus Notes en MS Office. Een aanvullende opleiding in marketing en kennis van de industriële markt zijn een pré. Ruime kennis van de Nederlandse en Engelse taal zijn een must (Duits is een pré). Atlas Copco biedt Naast een goed salaris en uitstekende secundaire voorwaarden kun je rekenen op de steun en loyaliteit van een enthousiast en succesvol team. Bovendien heb je de zekerheid te werken bij een innovatieve, internationale onderneming, die haar afnemers maatoplossingen biedt. Heb je interesse? Stuur dan een schriftelijke sollicitatie met duidelijke vermelding van werkervaring en persoonlijke gegevens aan: Atlas Copco Tools Nederland, Merwedeweg 7, 3336 LG Zwijndrecht.T.a.v. Jeroen van Dijk, Sales Manager Gl-West of stuur een e-mail naarjeroen.van.dijk@nl.atlascopco.com Kijk v r informatie op www.atlascopco.nl Atlas Copco is een internationale industriële groep met meer dan 25.000 medewerkers en een omzet van bijna 5 miljard Euro. We hebben een leidende positie, wereldwijd, op het gebied van compressoren, mijnbouw en aannemers materieel, industrieel gereedschap en assemblage systemen. De verkoopmaatschappij Atlas Copco Tools Nederland is gericht op de verkoop en service van industrieel gereedschap en is marktleider in Nederland. Ttlas Copco ifc De Randstad Carrière Weken. Van 26 maart t/m 6 april. Loop nu binnen op een van onze vestigingen voor een cv-check, hulp bij het solliciteren, de Carrière Check of om te checken welke baan het beste bij je past. Ons vaste banenaanbod is breed, een greep uit onze selectie: accountmanager financieel advies assistent-accountant assistent-bedrijfsleider chef kok 1 commercieel assistent beleggingsspecialisten customer service medewerker directiesecretaresse front office engineer hef-/reachtruckchauffeur intercedent junior declarant logistiek medewerker binnendienst medewerker assurantiën medewerker groenvoorziening medewerker sales support proces-/mechanisch operator project engineer sales distribution administrator salestrainee SAP application consultant supervisor callcenter trade marketeer-productmanager veiligheidskundige verkeersleider verpleegkundige verzorgende IG werkvoorbereider hoogst persoonlijk Of kijk voor je nieuwe vaste baan op www.randstad.nl. Je vindt hier een overzicht van vaste banen en banen op detacheringsbasis voor lange termijn bij gerenommeerde bedrijven uit de regio die voor jou het begin kunnen betekenen van een nieuwe carrière. Graag tot ziens op een van onze vestigingen! De volgende vestigingen zijn ook 's avonds geopend op donderdag 5 april tot 21.00 uur: Breda (Kloosterplein 7), Goes (Van de Spiegelstraat 2), Middelburg (Beenhouwerssingel 3), Roosendaal (dr. Brabersstraat 10) en Terneuzen (Axelsestraat 8). www.randstad.nl Wegens een uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op korte termijn op zoek naar kandidaten voor de functies van: fulltime (40 uur per week) De functie Als controller ben je samen met het administratieve team verantwoordelijk voor toetsing en implementatie van de administratieve organisatie en interne controle. Je legt verantwoording af aan de financieel directeur en rapporteert de financiële gegevens rechtstreeks aan de directie. De functie-eisen Voor deze zelfstandige functie zoeken wij een besluitvaardige, initiatiefrijke en stressbesten dige man of vrouw die beschikt over een goed analytisch vermogen. Je hebt de nodige ervaring in een soortgelijke functie en weet om te gaan met financiële pakketten. Je opleiding ligt op HBO/Academisch niveau. Kennis van de uitzend- en detacherings branche is een pré en gezien de aard van het bedrijf is affinitiet met loonadministratie noodzakelijk. Voor deze functie zijn beheersing van de Engelse taal en de bereidheid om zowel binnen als buiten Nederland naar onze vestigingen te reizen een must. Ons aanbod Deze vacature zal voor de juiste persoon een uitdagende, afwisselende en zelfstandige functie zijn waarin kennis en ideeën op de juiste wijze worden gewaardeerd. Je krijgt de beschikking over een auto van de zaak. Je standplaats is Vlissingen. fulltime (40 uur per week) De functie Als administrateur werk je in een team van circa 10 medewerkers. Je voert volledig zelfstandig de administratie van een of meerdere werkmaatschappijen van Humares. Dit betekent o.a. het inboeken van inkoopfacturen, bank- en kasstukken, het verwerken van loongegevens van flex- krachten en omzetgegevens, het tijdig verzorgen van betalingen, het doen van aangiften Omzet- en Loonbelasting, etc.. Ook beoordeel je rendementsanalyses en signaleer je afwijkingen hierin. De functie-eisen Besluitvaardigheid, initiatief, stressbestendigheid en het vermogen om hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden zijn de belangrijkste eigenschappen om deze functie succesvol uit te kunnen voeren. Je hebt een administratieve opleiding op HBO-niveau of op MBO-niveau, aangevuld met enige jaren relevante werkervaring. Daarnaast heb je ruime ervaring met finan ciële pakketten en Excel. Ons aanbod Een uitdagende, afwisselende en zelfstandige functie, waarin kennis en ideeën op de juiste wijze worden gewaardeerd. Je standplaats is Vlissingen. Interesse? Voor meer informatie over deze vacatures kun je contact opnemen met Jaap Geelhoed: 0118-429000. Je kunt je schriftelijke reactie vergezeld van een uitgebreid CV tot uiterlijk 14 april as zenden naar: Humares B.V., ia.v. mevrouw D.J.M. de Bruijn, HR-Manager Postbus 5014, 4380 KA Vlissingen E-mail: dorita@humares.com Voor verdere informatie, zie onze website www.werkenbijhumares.nl Humares zorgt al 30 jaar voor personeel. Vanuit meer dan 60 vestigingen in 14 landen behoort Humares met een omzet van ruim 100 miljoen tot de top-10 van aanbieders van flexibele arbeid in Nederland. De diensten bestaan uit uitzenden, detacheren, werving selectie en payrolling van lokaal geworven personeel, buitenlands personeel of leerlingen. De werkmaatschappijen van Humares zijn actief in de vak gebieden engineering, werktuigbouwkunde, bouwkunde, installatietechniek, elektrotechniek, autotechniek, logistiek, distributie, industrie, scheep vaart en offshore. HUMARES ZORGT VOOR PERSONEEL

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 145