Invista™ 0 Golden Tulip C- restaurant manager zalen m/v Q JobTrack.nl directeur staalbouw Beleidsmedewerker RO EN EZ m/v 18 I Zaterdag 17 maart 2007 PZC Kijk ook op INVISTA is een geïntegreerde polymers, intermediates en fibers business en is wereldwijd vertegenwoordigd in meer dan 40 landen. INVISTA opereert in 5 business segmenten: Apparel, Performance en Textile Fibers, Interiors, Intermediates, Polymer en Resins. INVISTA levert uitstekende waar de aan haar klanten door markt- inzichten en technologische innovaties, samen met een krachtige portfolio met daarin de best gewaardeerde wereld en handelsmerken in de fibers, apparel en interiors industrie, waaronder: LYCRA®, STAIN MASTER®, ANTRON®, COOLMAX®, THERMOLITE®, CORDURA®, SUPPLEX®, TACTEL®, Polarguard®, ESP® en Avora®FR en in de gespeciali seerde chemical business: CORFREE®, DYTEK®, ADI-Pure®, Terate® Polyols en TERATHANE®. Meer informatie over INVISTA kan worden gevonden op: www.invista.com. Ter versterking van ons corporate finance team in Vlissingen zijn wij op zoek naar een financieel administratief mede werker (m/v) De functie Als financieel administratief medewerker ben je verantwoor delijk voor het tijdig en accuraat opstellen van alle BTW aangiftes van de vennootschappen in Nederland als ook de fiscale vertegenwoordigingen van de buitenlandse groeps maatschappijen in Nederland. Daarnaast assisteer je bij het opstellen van de maandelijkse balansrapportages voor de Nederlandse vennootschappen en verzorg je de maandelijkse afstemming van de balansverhoudingen met de groeps maatschappijen. Tevens verzorg je de voorbereiding van de samenstelling van de jaarrekeningen van de Nederlandse vennootschappen. Gevraagd wordt - MBO-bedrijfsadministratief niveau door opleiding of ervaring verkregen. - Tenminste enkele jaren ervaring met het opstellen van BTW aangiftes. - Je kunt goed overweg met geautomatiseerde informatie systemen. Kennis van SAP is een pre. - Je bent een teamspeler, accuraat en communicatief vaardig. - Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift. Geboden Je krijgt de kans om een essentiële inbreng te hebben in de financiële administratie van een internationale industriële onderneming. Daarbij genietje echter toch de voordelen van het werken in een kleiner, lokaal team, met een informele bedrijfscultuur en korte besluitvormingsprocessen. Uiteraard hoort hier een pakket marktconforme arbeidsvoorwaarden bij. Ben je geïntereseerd in deze functie? Stuur dan je sollicitatiebrief met cv voor 31 maart 2007 aan: INVISTA (Nederland) B.V. t.a.v. Mevr. M. Eversdijk Postbus 93 4380 AB VLISSINGEN Mailen kan ook: marjolein.eversdijk@invista.com Voor nadere informatie kun je kontakt opnemen met Andries Westhuis, Finance Manager Netherlands tel. nr. 06-20431046. m Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Postbus 93 4380 AB Vlissingen Tel. (0113) 68 93 00 Fax (0113) 68 93 18 Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen een eerste klas toeristisch- zaken- en congreshotel op 50 meter van zee en strand met 116 kamers, 10 vergaderzalen, zwembad, fitness, games room, restaurant, lounge, foyer, diverse ter rassen en 2 hotelbars. Wij hebben per direct voor de leiding van de werkzaamheden in ons bedieningsteam een vacature voor Wij vinden het belangrijk dat deze functionaris: een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft een geboren leider peoplemanager is houdt van een nieuwe uitdaging waarbij al je capaciteiten uit de verf kunnen komen een toegesneden opleiding heeft - minimaal MHS geen 9 tot 17 mentaliteit, maar een flexibele en op de praktijk gerichte M/V is ervaring in vergelijkbare hotels heeft de voordelen inziet van het werken in een "ketenhotel" met "International Standards", alsook "Local Flavours" Herkent u zich in bovenstaande functie-eisen? Aarzel dan niet en solliciteer naar deze functie. Doe dat per uitgebreide brief met CV, gericht aan de directie van: Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen Westduin 1, 4371 PE Koudekerke. Tel. 0118-552510. E-mail: info@goldentulipwestduin.nl Internet: www.goldentulipwestduin.nl Uitzendbureau - Acquisities op deze advertentie worden niet op prijs gesteld. ■eyke»hogendoom ontwerpt, produceert en monteert staalcon structies in alle denkbare vormen en maten, van trappen en bordes sen tot complete skeletten voor gebouwen en fabrieksinstallaties. eyke»hogendoorn voert onderhouds- en montagewerk zaamheden uit. Wij monteren de in eigen beheer vervaardigde constructies met bekwame, goed opgeleide vakmensen. -eyke»hogendoorn is een erkend leerbedrijf. -eyke»hogendoorn verhuurt een compleet pakket aan machines, werktuigen en gereedschappen. Bijvoorbeeld voor een belangrijke onderhoudsstop. Kwalitatief eersteklas materiaal, perfect onderhouden en natuurlijk gecertificeerd. Mobiele kranen, verreikers, zelf rijdende hoog werkers en schaarliften, industrieel (hand)gereedschap transportabele compressoren met toebehoren, stroomaggregaten, ruw terrein heftrucks enz. En natuurlijk kunt u rekenen op een 24 uurs service. -eyke»hogendoorn verwerkt alle soorten kunststof leiding systemen, zowel thermoplasten als thermoharders. eyke»hogendoorn is gespecialiseerd in glasvezel- versterkte epoxy en vinylester leidingsystemen. Ook produceren we speciale vormstukken, drukvaten, lastorens, inspectie- putten, filterhuizen enz. -eyke»hogendoorn b.v. sterk en veelzijdig www.eyke.com Als gevolg van pensionering zijn wij op zoek naar een gemotiveerde (m/v) Als directeur staalbouw maakt u deel uit van het directieteam en bent u ver antwoordelijk voor het gehele proces: van werving van opdrachten tot de uit voering van het werk. U bent verantwoordelijk voor de verkoop, de tekenkamer, het bedrijfsbureau en de uitvoering. Binnen deze afdeling zijn ongeveer 120 mensen werkzaam. De Eyke Hogendoorn Groep echter bestaat uit verschillende activiteiten, name lijk staalbouw, kunststofverwerking en verhuur. Als directeur bent u mede ver antwoordelijk voor het integreren van alle bedrijfsactiviteiten. Het profiel: U beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een HTS achtergrond. U spreekt minimaal Nederlands, Engels en Duits. Frans is een pluspunt. U heeft ervaring binnen de staalbouw en u beschikt over managementervaring en managementkwaliteiten zodat u het Eyke Hogendoorn beleid duidelijk en concreet kunt uitdragen binnen de organisatie. Uw managementstijl is daadkrachtig en collegiaal. U beschikt over goede commerciële eigenschappen. Het is uw ambitie om de organisatie verder te ontwikkelen. Het aanbod: De functie biedt u de mogelijkheid om op strategisch en operationeel gebied bij te dragen aan een verder groei van.de Eyke Hogendoorn Groep. Wij bieden u een boeiende en uitdagende baan aan bij een stabiel bedrijf met een sterke positie in de regio. Wij bieden u een competitief salarispakket dat is afgestemd op uw competenties en ervaring. Geïnteresseerd? Stuur dan zo snel mogelijk uw sollicitatiebrief met een curriculum vitae aan de directie van Eyke»Hogendoorn bv, Postbus 7 4530 AA Terneuzen. Voor nadere inlichtingen kunt u zich richten tot dhr. P. Eijke Uw reacties zien wij graag voor 30 maart 2007 tègemoet Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. www.cromstrijen.nl info@cromstrijen.nl De gemeente Cromstrijen I 3,027 Inwoners) ligt in het zuiden van het Zuid-Hollandse eiland de Hoeksche Waard, grenzend aan het Hollandsch Diép. De ambtelijke organisatie kent een tweesectorenmodel en bestaat uit de sectoren Ruimte en Cultuur (R&C) en Middelen, Economische Zaken en Serviceverlening (MES). Het Algemeen Secretariaat ressorteert rechtstreeks onder de gemeentesecretaris. Wij zoeken voorde sector Ruimte en Cultuur, taakveld Ruimtelijke Ontwikkeling een (36 uur per week) De functie-inhoud - voorbereiden, ont wikkelen en uitvoeren van beleid op het gebied van ruimtelijke ontwikkeling; - voeren van procedures voor bestem mingsplannen en vrijstellingen op basis van de Wet op de Ruimtelijke Ordening en de Woningwet; - behandelen van verzoeken om planschade; - adviseren over economische zaken in het kader van de ruimtelijke ontwikkeling; - vertegenwoordigen van de gemeente in regionale organen. De functie-eisen Om deze werkzaam heden succesvol te kunnen vervullen heb jij minimaal een hbo-werk-en denkniveau. Wij denken hierbij aan een hbo-opleiding gericht op het vakgebied ruimtelijke ontwikkeling. Wij vinden het vanzelfsprekend dat jij beschikt over uitstekende communicatieve eigenschappen. Jij handelt verder vanuit een klantgerichte en flexibele instelling met een zakelijke aanpak maar met oog voor detail. Arbeidsvoorwaarden De gemeente Cromstrijen kent een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden. Naast de gangbare rechtspositieregelingen (car-uwo) beschikken we onder andere over een ruime verlofregeling, extra vrije dagen, de mogelijkheid tot aan- en verkoop van extra verlofdagen, levensloopregeling of spaarloonregeling en een fietsproject. Wij kennen voor functies die moeilijk ver vulbaarzijn de mogelijkheid van een arbeidsmarkttoelage. Op het gebied van studiefaciliteiten bieden wij mogelijkheden om jezelf in het vakgebied te ontwikkelen. Voor deze functie is een salaris mogelijk van maximaal 3-273,- bruto per maand (schaal 9) bij een fulltimebetrekking. jouw sollicitatie Als jij geïnteresseerd bent en meer wilt weten over deze functie dan is Bert Broekhuizen, sectorhoofd R&C graag bereid jou informatie te geven, tele foon (0186) 65 6i 00. Ook op onze internet site vind je meer informatie over de organi satie en de functie, www.cromstrijen.nl. Jouw schriftelijke reactie ontvangen wij graag uiterlijk op 26 maart a.s. Je kunt deze richten aan Burgemeester en wethouders van Cromstrijen, Postbus 7400, 3280 AE Numansdorp of mailen naar g.stoopendaal@cromstrijen.nl. gemeente Cromstrijen Natuurlijk!

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 48