hoedemaekers
jongeneel
'Annemieke, wij staan achter je!'
Impulsis
Verkoopleider
Banen
Q JobTrack.nl
1e Autotechnicus
Autotechnicus
met APK bevoegdheid
STORK
Program Controller (m/v>
24 Zaterdag 10 februari 2007 PZC
Kijk ook op
RWS partner in wonen in Goes is één van de grotere woningcorporaties in Zeeland. De RWS is een maatschappelijke
onderneming, die het aanbieden, beheren en ontwikkelen van een breed scala aan woonvormen en daaraan gerelateerde
diensten als doelstelling heeft. De RWS is ambitieus en beheert met 70 gemotiveerde medewerkers ruim 5700 woningen.
Het werkgebied van de RWS bestaat uit de gemeenten Goes, Kapelle en Noord-Beveland. De organisatie is ingericht vol
gens het zogenoemde 'woondienstenmodel', waarbij gewerkt wordt met een 'frontoffice' en een 'backoffice'.
In verband met de realisatie van onze ambities, ontwikkelingen, uitbreiding van
activiteiten en wegens vervanging zoeken wij kandidaten voor de volgende functies:
teammanager interne aannemerij
allround onderhoudsvakman(nen)
teammanager klantenservice
medewerker bedrijfsbureau
we - beheerder
Alle bovengenoemde functies zijn fulltime (36 uur per week).
Interesse?
Kijk voor meer informatie over deze functies op onze internetsite www.rwsgoes.nl
Reageren?
Schrijf of e mail voor 24 februari 2007 je sollicitatiebrief met motivatie en S
"i CV naar RWS partner in wonen, t.a.v. J. (John) Mol, HR adviseur, Postbus 158,
4460 AD Goes of via e-mail naar: sollicitaties@rwsgoes.nl
RWS
partner in wonen
RWS, Stationspark 30, Postbus 158,4460 AD Goes, T (0113) 2316 74, F (0113) 23 3811rws@rwsgoes.nl, www.rwsgoes.nl
WIL JE WERKEN AAN ALLE MERKEN?
Ter versterking van ons team zijn wij op
zoek naar een:
of een
Bij ons kan je rekenen op:
Vast werk
Goed salaris
Scholing via Bosch Car Service
Een professioneel team dat hecht
samenwerkt
Vind je het leuk om te
sleutelen aan tal van soorten
auto's in een jong en
dynamisch bedrijf?
Stuur dan je schriftelijke sollicitatie aan
onderstaand (e-mail)adres ter attentie van
de directie.
Impuls/s helpt ondernemende mensen zoals Annemieke graag
om hun ontwikkelingsproject tot een succes te maken.
Financieel, maar ook met onze ervaring en deskundigheid.
Steunt u ook een project of wilt u iets starten? Ontdek op
www.impulsis.nl hoe we uw project een impuls kunnen geven.
SteurHnspiratie-Samenwerking
impulsis is een initiatief van Edukans, ICCO en Kerkinactie
Fokker Elmo B. V. is een
internationaal opererende
werkmaatschappij binnen de
Aerospace Group van het
Stork concern.
Fokker Elmo is
gespecialiseerd in het
ontwerpen, produceren en
ondersteunen van
bekabelingssystemen,
elektrische en elektronische
systemen voor zowel civiele
als militaire toepassingen
in de vliegtuigindustne,
alsmede onderdelen voor
satellieten.
Haar opdrachtgevers zijn de
grote spelers in de vliegtuig
en defensie industrie,
waaronder Airbus, Boeing
en Lockheed Martin.
Fokker Elmo telt ca. 800
medewerkers en heeft
vestigingen in Nederland,
China en de Verenigde
Staten. De onderneming
verwacht de komende jaren
verdere groei.
De hoofdvestiging is
gevestigd in Hoogerheide
Fokker Elmo heeft momen
teel diverse interessante
vacatures. Check voor alle
vacatures de www.stork.com
Fokker Elmo B. V.
Postbus 75
4630 AB Hoogerheide
Met ingang van heden is Fokker Elmo B.V. op zoek naar een
Als Program Controller ondersteunt u verschillende Program Managers
bij het sturen van programma's en het nemen van beslissingen.
De programma's bestaan uit werkpakketten die worden ondergebracht
bij een programma- en accountteam.
U functioneert als het financiële geweten van het programma en
definieert en structureert gegevens bij de start en uitvoering
U bewaakt de planning en voortgang ten opzichte van het
programmabudget, kosten en forecast tegen de dynamische
achtergrond van wijzigende uitgangspunten en coördineert de
maandelijkse resultaatname.
U maakt analyses en rapportages op programma- en
bedrijfsniveau.
U neemt deel aan het opstellen van operationele en strategische
plannen.
U coördineert de financiële consequenties van wijzigingen in
werkpakketten, planningen en contractuele afspraken.
U neemt deel aan het proces van aanbiedingen op nieuwe
werkpakketten.
U ziet toe op de uitvoering van de financiële paragraaf van het
contract en draagt bij in risicoanalyses die van invloed kunnen
zijn op het rendement van het programma.
U werkt nauw samen met collega's binnen en buiten de
functionele discipline.
U neemt deel aan procesverbeteringen op financieel gebied.
De Program Controller rapporteert binnen de afdeling Finance aan de
Manager Business Control.
Functie-eisen:
HBO+/Universitaire opleiding met een financiële achtergrond,
aangevuld met 2 a 3 jaar relevante ervaring, liefst binnen een
technische productiegerelateerde projectenomgeving.
Ervanng met het opzetten van dergelijke projecten en bekendheid
met ERP (BaaN) is gewenst.
Sterke, tactvolle, assertieve, ondernemende, creatieve en
flexibele persoonlijkheid.
Goede communicatieve vaardigheden en een uitstekende
beheersing van het Engels zijn een must. Chinees en/of Turks is
een duidelijke pré.
Arbeidsvoorwaarden:
Wij bieden u een individuele fulltime arbeidsovereenkomst met
goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en standplaats
Hoogerheide.
Voor meer informatie over de functie kunt u zich wenden tot
de heer M. Doyen, telefoonnummer 0164-617660.
Uw sollicitatie kunt u, voor 23 februari aanstaande,
richten aan de heer M.R. Janssen (martin.janssen@stork.com).
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld.
human resource management
Koninklijke
Koninklijke Jongeneel BV is een van de grootste partijen op het gebied van hout, plaat
materiaal en afbouwproducten voor de professionele bouw en industrie. Het bedrijf telt
ca. 700 medewerkers verdeeld over 46 regionale vestigingen in Nederland. De directie en
ondersteunende centrale diensten zijn gevestigd in Utrecht. Voor de vestiging Terneuzen
zijn wij op zoek naar een enthousiaste:
Functieomschrijving:
u begeleidt de afdeling binnen- en buitendienst teneinde de prestaties te optimaliseren;
u creëert openheid en vertrouwen,
u communiceert op heldere wijze over de visie, strategie en doelstellingen;
u vertaalt de doelstellingen in acties en optimaliseert de processen;
u zorgt voor naleving van procedures en instructies;
u stelt samen met de buitendienstmedewerkers hun budgetten vast;
u stelt samen met de regiomanager het vestigingsbudget op.
u communiceert op beslissingsniveau met klanten,
u vertaalt marktontwikkelingen t.a v inkopen en verkopen naar beleidsconsequenties,
u ondersteunt de commercie bij het in de markt zetten van nieuwe producten;
u bepaalt, in overleg met de regiomanager, het juiste prijs- en margebeleid;
u stemt de beschikbaarheid en levertijden van producten af met de afdeling logistiek
Functie-eisen:
u beschikt over een HBO werkniveau,
u heeft ruime commerciële- en leidinggevende ervaring;
u beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
kennis van de branche is een pré;
u bent bekend met logistieke processen;
u heeft de potentie om binnen drie tot vijf jaar door te groeien naar de functie van
Vestigingsmanager
Deze procedure wordt begeleid door Hoedemaekers HRM
U kunt uw reactie vó'ór 24 februari mailen naar onderstaand e-mailadres o.v.v. vacature
nummer 0-070011. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 28 februari.
Hoedemaekers HRM
werving selectie van hoogopgeleide specialisten en managers
Heuvel 6-6a I 5664 HK Geldrop I 040 -280 21 20
info@hoedemaekers-hrm.nl I www.hoedemaekers-hrm.nl
AUTOBEDRIJF MURRE STERK IN ELK MERK
Jouw profiel:
Klant- en servicegericht
Flexibele instelling
Enige jaren ervaring
Zelfstandig kunnen werken
info@automurre.nl
Gerbrandystraat 4 - 4384 NH Vlissingen
Tel. 0118-464644