hoedemaekers jongeneel 'Annemieke, wij staan achter je!' Impulsis Verkoopleider Banen Q JobTrack.nl 1e Autotechnicus Autotechnicus met APK bevoegdheid STORK Program Controller (m/v> 24 Zaterdag 10 februari 2007 PZC Kijk ook op RWS partner in wonen in Goes is één van de grotere woningcorporaties in Zeeland. De RWS is een maatschappelijke onderneming, die het aanbieden, beheren en ontwikkelen van een breed scala aan woonvormen en daaraan gerelateerde diensten als doelstelling heeft. De RWS is ambitieus en beheert met 70 gemotiveerde medewerkers ruim 5700 woningen. Het werkgebied van de RWS bestaat uit de gemeenten Goes, Kapelle en Noord-Beveland. De organisatie is ingericht vol gens het zogenoemde 'woondienstenmodel', waarbij gewerkt wordt met een 'frontoffice' en een 'backoffice'. In verband met de realisatie van onze ambities, ontwikkelingen, uitbreiding van activiteiten en wegens vervanging zoeken wij kandidaten voor de volgende functies: teammanager interne aannemerij allround onderhoudsvakman(nen) teammanager klantenservice medewerker bedrijfsbureau we - beheerder Alle bovengenoemde functies zijn fulltime (36 uur per week). Interesse? Kijk voor meer informatie over deze functies op onze internetsite www.rwsgoes.nl Reageren? Schrijf of e mail voor 24 februari 2007 je sollicitatiebrief met motivatie en S "i CV naar RWS partner in wonen, t.a.v. J. (John) Mol, HR adviseur, Postbus 158, 4460 AD Goes of via e-mail naar: sollicitaties@rwsgoes.nl RWS partner in wonen RWS, Stationspark 30, Postbus 158,4460 AD Goes, T (0113) 2316 74, F (0113) 23 3811rws@rwsgoes.nl, www.rwsgoes.nl WIL JE WERKEN AAN ALLE MERKEN? Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een: of een Bij ons kan je rekenen op: Vast werk Goed salaris Scholing via Bosch Car Service Een professioneel team dat hecht samenwerkt Vind je het leuk om te sleutelen aan tal van soorten auto's in een jong en dynamisch bedrijf? Stuur dan je schriftelijke sollicitatie aan onderstaand (e-mail)adres ter attentie van de directie. Impuls/s helpt ondernemende mensen zoals Annemieke graag om hun ontwikkelingsproject tot een succes te maken. Financieel, maar ook met onze ervaring en deskundigheid. Steunt u ook een project of wilt u iets starten? Ontdek op www.impulsis.nl hoe we uw project een impuls kunnen geven. SteurHnspiratie-Samenwerking impulsis is een initiatief van Edukans, ICCO en Kerkinactie Fokker Elmo B. V. is een internationaal opererende werkmaatschappij binnen de Aerospace Group van het Stork concern. Fokker Elmo is gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en ondersteunen van bekabelingssystemen, elektrische en elektronische systemen voor zowel civiele als militaire toepassingen in de vliegtuigindustne, alsmede onderdelen voor satellieten. Haar opdrachtgevers zijn de grote spelers in de vliegtuig en defensie industrie, waaronder Airbus, Boeing en Lockheed Martin. Fokker Elmo telt ca. 800 medewerkers en heeft vestigingen in Nederland, China en de Verenigde Staten. De onderneming verwacht de komende jaren verdere groei. De hoofdvestiging is gevestigd in Hoogerheide Fokker Elmo heeft momen teel diverse interessante vacatures. Check voor alle vacatures de www.stork.com Fokker Elmo B. V. Postbus 75 4630 AB Hoogerheide Met ingang van heden is Fokker Elmo B.V. op zoek naar een Als Program Controller ondersteunt u verschillende Program Managers bij het sturen van programma's en het nemen van beslissingen. De programma's bestaan uit werkpakketten die worden ondergebracht bij een programma- en accountteam. U functioneert als het financiële geweten van het programma en definieert en structureert gegevens bij de start en uitvoering U bewaakt de planning en voortgang ten opzichte van het programmabudget, kosten en forecast tegen de dynamische achtergrond van wijzigende uitgangspunten en coördineert de maandelijkse resultaatname. U maakt analyses en rapportages op programma- en bedrijfsniveau. U neemt deel aan het opstellen van operationele en strategische plannen. U coördineert de financiële consequenties van wijzigingen in werkpakketten, planningen en contractuele afspraken. U neemt deel aan het proces van aanbiedingen op nieuwe werkpakketten. U ziet toe op de uitvoering van de financiële paragraaf van het contract en draagt bij in risicoanalyses die van invloed kunnen zijn op het rendement van het programma. U werkt nauw samen met collega's binnen en buiten de functionele discipline. U neemt deel aan procesverbeteringen op financieel gebied. De Program Controller rapporteert binnen de afdeling Finance aan de Manager Business Control. Functie-eisen: HBO+/Universitaire opleiding met een financiële achtergrond, aangevuld met 2 a 3 jaar relevante ervaring, liefst binnen een technische productiegerelateerde projectenomgeving. Ervanng met het opzetten van dergelijke projecten en bekendheid met ERP (BaaN) is gewenst. Sterke, tactvolle, assertieve, ondernemende, creatieve en flexibele persoonlijkheid. Goede communicatieve vaardigheden en een uitstekende beheersing van het Engels zijn een must. Chinees en/of Turks is een duidelijke pré. Arbeidsvoorwaarden: Wij bieden u een individuele fulltime arbeidsovereenkomst met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en standplaats Hoogerheide. Voor meer informatie over de functie kunt u zich wenden tot de heer M. Doyen, telefoonnummer 0164-617660. Uw sollicitatie kunt u, voor 23 februari aanstaande, richten aan de heer M.R. Janssen (martin.janssen@stork.com). Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld. human resource management Koninklijke Koninklijke Jongeneel BV is een van de grootste partijen op het gebied van hout, plaat materiaal en afbouwproducten voor de professionele bouw en industrie. Het bedrijf telt ca. 700 medewerkers verdeeld over 46 regionale vestigingen in Nederland. De directie en ondersteunende centrale diensten zijn gevestigd in Utrecht. Voor de vestiging Terneuzen zijn wij op zoek naar een enthousiaste: Functieomschrijving: u begeleidt de afdeling binnen- en buitendienst teneinde de prestaties te optimaliseren; u creëert openheid en vertrouwen, u communiceert op heldere wijze over de visie, strategie en doelstellingen; u vertaalt de doelstellingen in acties en optimaliseert de processen; u zorgt voor naleving van procedures en instructies; u stelt samen met de buitendienstmedewerkers hun budgetten vast; u stelt samen met de regiomanager het vestigingsbudget op. u communiceert op beslissingsniveau met klanten, u vertaalt marktontwikkelingen t.a v inkopen en verkopen naar beleidsconsequenties, u ondersteunt de commercie bij het in de markt zetten van nieuwe producten; u bepaalt, in overleg met de regiomanager, het juiste prijs- en margebeleid; u stemt de beschikbaarheid en levertijden van producten af met de afdeling logistiek Functie-eisen: u beschikt over een HBO werkniveau, u heeft ruime commerciële- en leidinggevende ervaring; u beschikt over goede communicatieve vaardigheden; kennis van de branche is een pré; u bent bekend met logistieke processen; u heeft de potentie om binnen drie tot vijf jaar door te groeien naar de functie van Vestigingsmanager Deze procedure wordt begeleid door Hoedemaekers HRM U kunt uw reactie vó'ór 24 februari mailen naar onderstaand e-mailadres o.v.v. vacature nummer 0-070011. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 28 februari. Hoedemaekers HRM werving selectie van hoogopgeleide specialisten en managers Heuvel 6-6a I 5664 HK Geldrop I 040 -280 21 20 info@hoedemaekers-hrm.nl I www.hoedemaekers-hrm.nl AUTOBEDRIJF MURRE STERK IN ELK MERK Jouw profiel: Klant- en servicegericht Flexibele instelling Enige jaren ervaring Zelfstandig kunnen werken info@automurre.nl Gerbrandystraat 4 - 4384 NH Vlissingen Tel. 0118-464644

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 96