Banen
JobTrack.nl
ffStó::
Service Engineer
jPMItSiOMMMdL
fffJL
Borsele
Een voorzitter voor
de rekenkamer(m/v)
Winkelmedewerker/
Filiaalmanager
Assistent-filiaalmanager
N 1©
FEBRUARIi
fulltime
Receptioniste/
Telefoniste
Werkplekmanager
Commercieel Medewerker
Binnendienst
Tspirk
Kijk ook op
3 FEBRUARI 2007
Pure Water Systems bv levert
installaties om (ultra) puur water
te bereiden voor gezondheidszorg,
energiecentrales en industrie
(farmacie, semi-conductor
en chemie).
Pure Water Systems
Wij zoeken op korte termijn versterking van ons team met een (aankomend)
Waterbehandeling
Wat ga je doen?
Het installeren en in bedrijf stellen van waterbehandeling systemen;
afhandeling volgens technische handleidingen inclusief (validatie)
documenten en tekeningen; instrueren van afnemers; service, testen en
trouble shooting; administratieve werkvoorbereiding en -afhandeling;
en meewerken aan productverbetering en -ontwikkeling.
Wat voor opleiding en ervaring heb je?
Wij verwachten een jonge HTS-er procestechniek of elektrotechniek
die we zelf verder gaan opleiden. Maar een MTS-er met voldoende
bagage die denkt dat hij geschikt is voor deze uitdagende job mag ons
ook verrassen! Enige relevante werkervaring is wel wenselijk.
Wat voor eigenschappen bezit je?
Wij verwachten een enthousiaste, zelfstandige en representatieve
collega, communicatief sterk en met enig gevoel voor commercie
aangezien jouw informatie belangrijk is voor eventuele apparatuur
vervanging en/of uitbreiding.
Wat kunnen wij jou bieden?
Een afwisselende baan binnen een klein, enthousiast team met veel
kennis en ervaring van (ultra) puur watersystèmen, een werkomgeving met
uitstekende voorzieningen en een prima passende beloning.
Wat is er nog meer belangrijk om te weten?
Service en onderhoud gebeurt ook wel eens 's-avonds of in het
weekend; Het werkterrein is geheel Nederland maar ook in de rest van
Europa kom je PWS installaties tegen. We zien uit naar een nieuwe
locatie wegens ruimtegebrek, wel blijven we in deze regio.
Hoe reageer je?
info@purewatersystems.nl of schriftelijk naar:
PWS, Zundertseweg 4, 4715 CJ Rucphen;
voor meer informatie bel je 0165-34 82 52 met Jerry Hager.
Nieuwsgierig?
Check onze website...
www.purewatersystems.nl
Bezoek website www.borsele.nl/bestuur en beleid
Borsele is:
22.000 inwoners
14.000 ha oppervlakte
15 dorpen
Overwegend agrarisch, fruitteelt
o Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook:
zeehaven-, industrie- en energiegemeente
gemeente -
De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en Maatschappelijke
Ontwikkeling. Er werken in totaal 190 medewerkers samen aan een goed product
In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatgerichtheid centraal.
Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie r
De gemeenteraad heeft in 2004 een rekenkamercommissie ingesteld, bestaande uit een externe
voorzitter en drie raadsleden. De griffier ondersteunt de commissie. De commissie doet zelfstandig
onderzoek naar het functioneren van bestuur en organisatie en brengt daarover rapporten uit
aan de gemeenteraad.
Borsele vraagt een:
Functie-informatie:
het ontwikkelen en bewaken van uitgangspunten en werkwijze, waardoor
optimale samenwerking en hoogwaardige onderzoeksresultaten ontstaat;
het bijeen roepen en leiden van de vergaderingen;
het geven van inhoudelijke sturing aan onderzoeken en rapporten;
het presenteren van rapporten.
De voorzitter maakt geen deel uit van en is niet werkzaam onder verant
woordelijkheid van een bestuursorgaan van de gemeente. De onverenigbare
betrekkingen voor raadsleden zijn ook op deze functie van toepassing.
Functie-eisen:
Academisch werk- en denkniveau. Kennis van en inzicht in bestuurlijke
processen en het doen van onderzoek.
Met name personen die dankzij ervaring op het gebied van accountancy,
overheidsfinanciën of bestuurskunde in staat zijn te adviseren over het
verbeteren van het functioneren van bestuur en organisatie worden
uitgenodigd om te reflecteren.
Borsele biedt:
Het uurtarief bedraagt 72,40 met een maximum van 12 uur inzet per
maand op freelancebasis.
Informatie over deze functie is te verkrijgen bij de raadsgriffier/secretaris
van de rekenkamercommissie Rein van Poppel (telefoon 01 13-238473)
Sollicitatie:
Voor 19 februari aanstaande aan de gemeenteraad van Borsele,
Postbus 14450 AA Heinkenszand.
Zet in de linkerbovenhoek van de envelop "voorzitter rekenkamer".
E-mailen kan ook via: P&0@borsele.nl.
Bij Lidl is genoeg te doen voor jou!!
Bij Lidl is het elke dag actie. De lage prijzen en het uitstekende
assortiment - sinds kort aangevuld met biologische groente fruit -
zorgen ervoor dat steeds meer klanten Lidl ontdekken als een prettige
supermarkt waar je vriendelijk geholpen wordt.
Er is dus genoeg le doen voor mensen die graag aanpakken.
Ben jij op zoek naar afwisselend werk? En vind je het een uitdaging om, samen met collega's, klanten vrien
delijk te helpen in een aantrekkelijke winkel met goede producten? Dan heeft Lidl een leuke baan voor jou.
Winkelmedewerker (fulltime/parttime)
Je bent overol inzetbaar: in het magazijn, op.de
winkelvloer en achter de kassa. Je hebt een vmbo-
diploma, een klantvriendelijke instelling en je bent
enthousiast en flexibel. Lidl biedt een introductie-
programma van twee weken, veel zelfstandigheid,
afwisselend werk, de kans om door te groeien tot
assistent-filiaalmanager en marktconforme arbeids
voorwaarden.
Assistent-filiaalmanager (fulltime)
Je assisteert de filiaalmanager en vervangt
hem of haar bij afwezigheid. Daarnaast pak je
alle voorkomende werkzaamheden op: in het
magazijn, op de winkelvloer en achter de
kassa. Je hebt een mbo-diploma, een klant
vriendelijke instelling en je bent flexibel. Natuurlijk
heb je belangstelling voor de detailhandel en weet
je anderen enthousiast te motiveren.
Lidl biedt een gedegen opleiding on-lhe-job,
coaching door de filiaalmanager, veel afwisseling
en verantwoordelijkheid, carrièreperspectief en
marktconforme arbeidsvoorwaarden
Filiaalmanager (fulltime)
Je bent verantwoordelijk voor alle werkzaam
heden in jouw filiaal en legt verantwoor
ding af aan de rayonmanager. Als het druk
is pak je zelf mee aan in de winkel. Je bent
immers flexibel en klantvriendelijk. Je hebt
een afgeronde opleiding op mbo'-niveau en
natuurlijk belangstelling voor - liefst ervaring
in - de detailhandel. Je neemt graag de leiding
en weet anderen enthousiast te motiveren.
Organiseren is voor jou geen enkel probleem. Lidl
biedt een gedegen opleiding on-the-job, coaching
door de rayonmanager, veel afwisseling en ver
antwoordelijkheid, carrièreperspectief en markt
conforme arbeidsvoorwaarden
Belangstelling?
Kijk voor meer info op www.lidl.nl en breng ook
eens een bezoek aan een Lidl-filiaal bij jou in de
buurt. Staat de sfeer je aan, stuur dan een sollicitatie
brief met cv en pasfoto naar:
aanwezig op de open dagen van: li(j| Nederland GmbH
Afd. Personeelszaken
ROC WESTERSCHELDE
O.v.v. 070203 ROC
Postbus 180
4870 AD Etten-Leur
E-mail: pz@lidl.nl
AajuiVfra na v. doe «LtrJsnta wortll niet cppn/J geifeU.
Netwerk Notarissen is een samenwerking
van en voor notarissen. De Centrale
Organisatie van Netwerk Notarissen
verleent diensten op het. gebied van
vakinhoud, opleiding, marketing en kan
toororganisatie, Via .een dochterbedrijf
worden automatiseringsdiensten aange
boden. Van. de dienstverlening wordt
gébruik gemaakt dOgrzo'nhondèrdvijftig
aangesloten notariskantoren in
Nederland. Qe samenwerking, binnen
Netwerk Notarissen kan zich verheugen
Ineen groeiende populariteit, getuige de
groei die Wij sinds dé oprichting in 2000
hebben doorgemaakt
Janse de Jonge Van Wouwe ^$15?
Netwerk Notarissen
Wagenaarstraat 1
4331 CX Middelburg v
T (0118) 65 96 00
mid'delbü'rg@jmwnotarissëri:c:órn
www.jmwnotarissen.com
Janse de Jonge Et Van Wouwe Notarissen,
gevestigd in een monumentaal pand in het
centrum van de prachtige Zeeuwse hoofdstad
Middelburg, is op zoek naar een
Wij bieden:
Een fulltime functie (36,25 uur per week) als
receptioniste/telefoniste, met tevens een
aantal administratieve taken;
Werken binnen een informele en goed
geautomatiseerde kantoororganisatie, waarin
30 personen werkzaam zijn, onder wie
3 notarissen.
Wij vragen:
Een fulltime receptioniste/telefoniste,
afkomstig uit Middelburg of naaste omgeving;
Opleidingsniveau minimaal MBO;
Goede beheersing van de Nederlandse taal,
in woord en geschrift;
Representatief en enthousiast;
Klantvriendelijk, correct en collegiaal;
Flexibel en pro-actief ingesteld;
Sociaal en communicatief vaardig;
In dienst treding bij voorkeur per 1 maart 2007.
Informeren en solliciteren:
Voor nadere informatie over de vacature kunt u
contact opnemen met mw. M.A.K. Hagéman.
Uw sollicitatiebrief met cv kunt u zendén aan:
Janse de Jonge Et Van Wouwe Notarissen,
t.a.v. mw. M.A.K. Hageman,
Postbus 199, 4330 AD Middelburg.
Of per e-mail: gh@jmwnotarissen.com.
Van c'en Ber9 Autoschade is een toonaangevend
autoschadeherstelbedrijf in Zeeland met 2 vestigingen
aP/van den Berg Vlissingen en Goes. Door onze solide organisatie staat
Jj/ Autoschade voor ons naast de klant vooral de medewerkers centraal.
- Plaatwerker
- Medewerker algemene dienst
- Leerling
Voor onze vestigingen Vlissingen en Goes zijn wij op zoek naar jou.
Jij moet ons team komen versterken. Wij zoeken in jou een echt vakmens
die precies weet wat deze baan inhoud en bereid is om zich flexibel
en zelfstandig op te stellen. Ons bedrijf is goed georganiseerd, met je
toekomstige team is het plezierig werken en je werkt met de meest
geavanceerde apparatuur.
Geïnteresseerd? Kom vrijblijvend eeri kijkje nemen in onze vestiging
te Vlissingen. Je kunt dan kennis maken met het meest innovatieve
schadeherstelbedrijf van Nederland.
Sollicitaties kunnen zowel via een brief, mail of telefonisch
gedaan worden. Van den Berg Autoschade M.J.P. van den Berg.
Hermesweg 5, 4382 ND Vlissingen. Tel. 0118-414329
e-mail: info@vandenbergautoschade.nl
Tot onze klantenkring behoren alle verzekeringsmaatschappijen,
veel leasemaatschappijen, dealerbedrijven, universele autobedrijven
\^en particulieren in de regio.
Doelstelling
:DeStichting
Oosterseheldeziekérihuizen is
é.eri dynamische organisatie die
ernaarstreeffom voortdurend
dêTwaliteit van de zorg voor
haar patiëntéh.óp het hoogst
mogelijke niveau te brengen en
tehöudeh, v
ffjpj.
Structuur
-De Stichting
Oosterscheldeziekenhuizen met
:1..400:rnedewerkers,en een
capaciteit van 364' beqejèn^ V
verdeeld over dejócaties Goes
én Zierikzee biedt vrijwèl alle
medische specialismen-
De werkplek
De werkplek Interne Geneeskunde
maakt deel uit van liet Zórgcluster
Beschouwend en kent.de klinische en
poliklinische functies interne genees-
kunde, oncologie, nefmlogie. dermato-
logie/decubitus, reumatologie.
De werkplek beschikt over'36 opname-. -
Voor de werkplek Interne Geneeskunde zoeken wij op korte termijn een:
,m/v
Het betreft een dienstverband voor bepaalde tijd voor 36 uur per week.
Vacaturenummer: 07.10
Functie-informatie:
In de functie van werkplekmanager bent u integraal verantwoordelijk voor het
optimaal laten functioneren van de werkplek Interne Geneeskunde en geeft u
leiding aan ca. 68 werknemers. De werkplekmanager werkt samen met de maat
schappen Interne Geneeskunde, Reumatologie en Dermatologie. U bent verant
woordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het afdelingsbeleid en stelt, in
samenwerking met de disciplinevertegenwoordiger, de begroting op en vertaalt
de hieruit voortkomende productieafspraken en doelen in een jaarplan voor de
werkplek. U coacht en beoordeelt medewerkers bij de uitvoering van het werk-
plekbeleid en jaarplan en hebt daarbij aandacht voor het persoonlijke en vak
inhoudelijke functioneren van uw medewerkers.
Wij zoeken een kandidaat die:
beschikt over een relevante opleiding op HBO niveau met bijbehorend
werk- en denkniveau;
minimaal 3 jaar relevante werkervaring heeft in een vergelijkbare functie,
ervaring in de gezondheidszorg is een pré;
een duidelijke visie heeft aangaande genoemd vakgebied en daarnaar ook
handelt;
over goede communicatieve vaardigheden beschikt;
draagvlak creëert onder medewerkers en betrokkenen aangaande visies,
ideeën en beslissingen;
zowel een resultaatgerichte als coachende stijl van leidinggeven heeft;
in staat is zelfstandig te werken en prioriteiten kan stellen;
over een gezonde dosis inlevingsvermogen beschikt.
Wij bieden:
Een aanstelling voor de duur van 3 jaar onder voorwaarden van de CAO Zieken
huizen. Salariëring volgens FWG schaal 60 (minimaal 2.393,- en maximaal
3.731,-). Verder kent onze organisatie een aantrekkelijke verhuiskostenregeling
en kinderopvangregeling.
Een assessment kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure.
Interesse?
Informatie is te verkrijgen bij de heer Drs. C. Soethout, Clustermanager
Zórgcluster Beschouwend, telefoonnummer: 0113 - 23 44 03, de heer
Drs. R. de Kan, disciplihevertegenwoordiger werkplek Interne Geneeskunde,
telefoonnummer 0113 -23 45 15 en/of de heer Dr. P.B. Leurs, medisch
coördinator, telefoonnummer 0113 - 23 44 86.
Sollicitaties:
Sollicitaties kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer, richten aan de
Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, t.a.v. de Dienst Personeel Organisatie,
bestemmingsnummer 90, Postbus 106, 4460 BB Goes of via het e-mail adres:
solliciteren@zzlnd.nl.
Sluitingsdatum: 12 februari 2007.
De eerste sollicitatiegesprekken zijn gepland op donderdag 15 februari 2007.
Interne 'medewerkers die op grond van het Sociaal Plan of in het kader van een
reïntegratietraject moeten worden herplaatst hebben bij de invulling van deze
vacature een voorrangspositie.
Deze vacature kunt u ook vinden op www.soz.nl en www.zz.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN
mensen aan het werk voor mensen
Standard Glas B.V. in Kortgene is een dynamische, internationaal opererende
handelsonderneming die handelt in vlakglasproducten. Het glas wordt
ingekocht in Europa en Azië en in containers verscheept naar de afzet
gebieden over de hele wereld. De klanten bevinden zich in 90 landen,
met het zwaartepunt in Latijns-Amerika. De inkoop en verkoop geschiedt
grotendeels dooT de tweehoofdige directie, ondersteund door een profes
sioneel team van 6 medewerkers in de commerciële binnendienst. In totaal
telt het uiterst succesvolle familiebedrijf 14 medewerkers. Vanwege de
sterke groei van de verkoop zoeken wij ter uitbreiding van bet team van
Standard Glas een m/v
met kennis van de Spaanse taal
De functie:
Na de inwerkperiode krijg je een deel van het afzetgebied onder je hoede. Je
onderhoudt de dagelijkse contacten met buitenlandse leveranciers van het
glas, de afnemers en transporteurs. Je verwerkt, controleert en administreert
de inkoop- en verkooporders en coördineert de internationale transport
opdrachten. Bovendien werk je offertes uit en zorg je voor de opvolging
ervan. Dit alles in een mondiaal speelveld met contactpersonen over de hele
wereld. Je werkt daarbij uiteraard nauw samen met de directieleden die zeer
regelmatig jouw klanten en leveranciers bezoeken.
Jouw profiel:
Je beschikt over een grote mate van zelfstandigheid en initiatief. Uiteraard
heb je commerciële affiniteit. Je werkt gestructureerd en opereert op H BO
werk- en denkniveau. Goede beheersing van de Engelse en Spaanse taal in
woord en geschrift is een vereiste. Beheersing van de Franse taal en enkele
jaren ervaring in een vergelijkbare functie zijn een pre.
Standard Glas biedt:
Een afwisselende en uitdagende functie in een jong en enthousiast, interna
tionaal opererend team. Ben je uit het juiste hout gesneden, dan krijg je een
grote mate van verantwoordelijkheid en vrijheid bij het uitoefenen van je
functie. Dit is bovendien een unieke positie om je Spaanse taalvaardigheid
dagelijks toe te kunnen passen.
Spreekt ditje aan?
Stuur dan je reactie, bij
voorkeur per e-mail, naaT
info@ispida.nl of naar
Ispida, Postbus 47,
4650 AA 'Steenbergen.
Voot nadere informatie
kun je contact opnemen
met Ispida,
de beer C.J. van Kempen,
op tel.m. 06 - 462 80 964.
Een assessment maakt
onderdeel uit van deze
procedure.