Banen JobTrack.nl ffStó:: Service Engineer jPMItSiOMMMdL fffJL Borsele Een voorzitter voor de rekenkamer(m/v) Winkelmedewerker/ Filiaalmanager Assistent-filiaalmanager N 1© FEBRUARIi fulltime Receptioniste/ Telefoniste Werkplekmanager Commercieel Medewerker Binnendienst Tspirk Kijk ook op 3 FEBRUARI 2007 Pure Water Systems bv levert installaties om (ultra) puur water te bereiden voor gezondheidszorg, energiecentrales en industrie (farmacie, semi-conductor en chemie). Pure Water Systems Wij zoeken op korte termijn versterking van ons team met een (aankomend) Waterbehandeling Wat ga je doen? Het installeren en in bedrijf stellen van waterbehandeling systemen; afhandeling volgens technische handleidingen inclusief (validatie) documenten en tekeningen; instrueren van afnemers; service, testen en trouble shooting; administratieve werkvoorbereiding en -afhandeling; en meewerken aan productverbetering en -ontwikkeling. Wat voor opleiding en ervaring heb je? Wij verwachten een jonge HTS-er procestechniek of elektrotechniek die we zelf verder gaan opleiden. Maar een MTS-er met voldoende bagage die denkt dat hij geschikt is voor deze uitdagende job mag ons ook verrassen! Enige relevante werkervaring is wel wenselijk. Wat voor eigenschappen bezit je? Wij verwachten een enthousiaste, zelfstandige en representatieve collega, communicatief sterk en met enig gevoel voor commercie aangezien jouw informatie belangrijk is voor eventuele apparatuur vervanging en/of uitbreiding. Wat kunnen wij jou bieden? Een afwisselende baan binnen een klein, enthousiast team met veel kennis en ervaring van (ultra) puur watersystèmen, een werkomgeving met uitstekende voorzieningen en een prima passende beloning. Wat is er nog meer belangrijk om te weten? Service en onderhoud gebeurt ook wel eens 's-avonds of in het weekend; Het werkterrein is geheel Nederland maar ook in de rest van Europa kom je PWS installaties tegen. We zien uit naar een nieuwe locatie wegens ruimtegebrek, wel blijven we in deze regio. Hoe reageer je? info@purewatersystems.nl of schriftelijk naar: PWS, Zundertseweg 4, 4715 CJ Rucphen; voor meer informatie bel je 0165-34 82 52 met Jerry Hager. Nieuwsgierig? Check onze website... www.purewatersystems.nl Bezoek website www.borsele.nl/bestuur en beleid Borsele is: 22.000 inwoners 14.000 ha oppervlakte 15 dorpen Overwegend agrarisch, fruitteelt o Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook: zeehaven-, industrie- en energiegemeente gemeente - De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 190 medewerkers samen aan een goed product In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatgerichtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie r De gemeenteraad heeft in 2004 een rekenkamercommissie ingesteld, bestaande uit een externe voorzitter en drie raadsleden. De griffier ondersteunt de commissie. De commissie doet zelfstandig onderzoek naar het functioneren van bestuur en organisatie en brengt daarover rapporten uit aan de gemeenteraad. Borsele vraagt een: Functie-informatie: het ontwikkelen en bewaken van uitgangspunten en werkwijze, waardoor optimale samenwerking en hoogwaardige onderzoeksresultaten ontstaat; het bijeen roepen en leiden van de vergaderingen; het geven van inhoudelijke sturing aan onderzoeken en rapporten; het presenteren van rapporten. De voorzitter maakt geen deel uit van en is niet werkzaam onder verant woordelijkheid van een bestuursorgaan van de gemeente. De onverenigbare betrekkingen voor raadsleden zijn ook op deze functie van toepassing. Functie-eisen: Academisch werk- en denkniveau. Kennis van en inzicht in bestuurlijke processen en het doen van onderzoek. Met name personen die dankzij ervaring op het gebied van accountancy, overheidsfinanciën of bestuurskunde in staat zijn te adviseren over het verbeteren van het functioneren van bestuur en organisatie worden uitgenodigd om te reflecteren. Borsele biedt: Het uurtarief bedraagt 72,40 met een maximum van 12 uur inzet per maand op freelancebasis. Informatie over deze functie is te verkrijgen bij de raadsgriffier/secretaris van de rekenkamercommissie Rein van Poppel (telefoon 01 13-238473) Sollicitatie: Voor 19 februari aanstaande aan de gemeenteraad van Borsele, Postbus 14450 AA Heinkenszand. Zet in de linkerbovenhoek van de envelop "voorzitter rekenkamer". E-mailen kan ook via: P&0@borsele.nl. Bij Lidl is genoeg te doen voor jou!! Bij Lidl is het elke dag actie. De lage prijzen en het uitstekende assortiment - sinds kort aangevuld met biologische groente fruit - zorgen ervoor dat steeds meer klanten Lidl ontdekken als een prettige supermarkt waar je vriendelijk geholpen wordt. Er is dus genoeg le doen voor mensen die graag aanpakken. Ben jij op zoek naar afwisselend werk? En vind je het een uitdaging om, samen met collega's, klanten vrien delijk te helpen in een aantrekkelijke winkel met goede producten? Dan heeft Lidl een leuke baan voor jou. Winkelmedewerker (fulltime/parttime) Je bent overol inzetbaar: in het magazijn, op.de winkelvloer en achter de kassa. Je hebt een vmbo- diploma, een klantvriendelijke instelling en je bent enthousiast en flexibel. Lidl biedt een introductie- programma van twee weken, veel zelfstandigheid, afwisselend werk, de kans om door te groeien tot assistent-filiaalmanager en marktconforme arbeids voorwaarden. Assistent-filiaalmanager (fulltime) Je assisteert de filiaalmanager en vervangt hem of haar bij afwezigheid. Daarnaast pak je alle voorkomende werkzaamheden op: in het magazijn, op de winkelvloer en achter de kassa. Je hebt een mbo-diploma, een klant vriendelijke instelling en je bent flexibel. Natuurlijk heb je belangstelling voor de detailhandel en weet je anderen enthousiast te motiveren. Lidl biedt een gedegen opleiding on-lhe-job, coaching door de filiaalmanager, veel afwisseling en verantwoordelijkheid, carrièreperspectief en marktconforme arbeidsvoorwaarden Filiaalmanager (fulltime) Je bent verantwoordelijk voor alle werkzaam heden in jouw filiaal en legt verantwoor ding af aan de rayonmanager. Als het druk is pak je zelf mee aan in de winkel. Je bent immers flexibel en klantvriendelijk. Je hebt een afgeronde opleiding op mbo'-niveau en natuurlijk belangstelling voor - liefst ervaring in - de detailhandel. Je neemt graag de leiding en weet anderen enthousiast te motiveren. Organiseren is voor jou geen enkel probleem. Lidl biedt een gedegen opleiding on-the-job, coaching door de rayonmanager, veel afwisseling en ver antwoordelijkheid, carrièreperspectief en markt conforme arbeidsvoorwaarden Belangstelling? Kijk voor meer info op www.lidl.nl en breng ook eens een bezoek aan een Lidl-filiaal bij jou in de buurt. Staat de sfeer je aan, stuur dan een sollicitatie brief met cv en pasfoto naar: aanwezig op de open dagen van: li(j| Nederland GmbH Afd. Personeelszaken ROC WESTERSCHELDE O.v.v. 070203 ROC Postbus 180 4870 AD Etten-Leur E-mail: pz@lidl.nl AajuiVfra na v. doe «LtrJsnta wortll niet cppn/J geifeU. Netwerk Notarissen is een samenwerking van en voor notarissen. De Centrale Organisatie van Netwerk Notarissen verleent diensten op het. gebied van vakinhoud, opleiding, marketing en kan toororganisatie, Via .een dochterbedrijf worden automatiseringsdiensten aange boden. Van. de dienstverlening wordt gébruik gemaakt dOgrzo'nhondèrdvijftig aangesloten notariskantoren in Nederland. Qe samenwerking, binnen Netwerk Notarissen kan zich verheugen Ineen groeiende populariteit, getuige de groei die Wij sinds dé oprichting in 2000 hebben doorgemaakt Janse de Jonge Van Wouwe ^$15? Netwerk Notarissen Wagenaarstraat 1 4331 CX Middelburg v T (0118) 65 96 00 mid'delbü'rg@jmwnotarissëri:c:órn www.jmwnotarissen.com Janse de Jonge Et Van Wouwe Notarissen, gevestigd in een monumentaal pand in het centrum van de prachtige Zeeuwse hoofdstad Middelburg, is op zoek naar een Wij bieden: Een fulltime functie (36,25 uur per week) als receptioniste/telefoniste, met tevens een aantal administratieve taken; Werken binnen een informele en goed geautomatiseerde kantoororganisatie, waarin 30 personen werkzaam zijn, onder wie 3 notarissen. Wij vragen: Een fulltime receptioniste/telefoniste, afkomstig uit Middelburg of naaste omgeving; Opleidingsniveau minimaal MBO; Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift; Representatief en enthousiast; Klantvriendelijk, correct en collegiaal; Flexibel en pro-actief ingesteld; Sociaal en communicatief vaardig; In dienst treding bij voorkeur per 1 maart 2007. Informeren en solliciteren: Voor nadere informatie over de vacature kunt u contact opnemen met mw. M.A.K. Hagéman. Uw sollicitatiebrief met cv kunt u zendén aan: Janse de Jonge Et Van Wouwe Notarissen, t.a.v. mw. M.A.K. Hageman, Postbus 199, 4330 AD Middelburg. Of per e-mail: gh@jmwnotarissen.com. Van c'en Ber9 Autoschade is een toonaangevend autoschadeherstelbedrijf in Zeeland met 2 vestigingen aP/van den Berg Vlissingen en Goes. Door onze solide organisatie staat Jj/ Autoschade voor ons naast de klant vooral de medewerkers centraal. - Plaatwerker - Medewerker algemene dienst - Leerling Voor onze vestigingen Vlissingen en Goes zijn wij op zoek naar jou. Jij moet ons team komen versterken. Wij zoeken in jou een echt vakmens die precies weet wat deze baan inhoud en bereid is om zich flexibel en zelfstandig op te stellen. Ons bedrijf is goed georganiseerd, met je toekomstige team is het plezierig werken en je werkt met de meest geavanceerde apparatuur. Geïnteresseerd? Kom vrijblijvend eeri kijkje nemen in onze vestiging te Vlissingen. Je kunt dan kennis maken met het meest innovatieve schadeherstelbedrijf van Nederland. Sollicitaties kunnen zowel via een brief, mail of telefonisch gedaan worden. Van den Berg Autoschade M.J.P. van den Berg. Hermesweg 5, 4382 ND Vlissingen. Tel. 0118-414329 e-mail: info@vandenbergautoschade.nl Tot onze klantenkring behoren alle verzekeringsmaatschappijen, veel leasemaatschappijen, dealerbedrijven, universele autobedrijven \^en particulieren in de regio. Doelstelling :DeStichting Oosterseheldeziekérihuizen is é.eri dynamische organisatie die ernaarstreeffom voortdurend dêTwaliteit van de zorg voor haar patiëntéh.óp het hoogst mogelijke niveau te brengen en tehöudeh, v ffjpj. Structuur -De Stichting Oosterscheldeziekenhuizen met :1..400:rnedewerkers,en een capaciteit van 364' beqejèn^ V verdeeld over dejócaties Goes én Zierikzee biedt vrijwèl alle medische specialismen- De werkplek De werkplek Interne Geneeskunde maakt deel uit van liet Zórgcluster Beschouwend en kent.de klinische en poliklinische functies interne genees- kunde, oncologie, nefmlogie. dermato- logie/decubitus, reumatologie. De werkplek beschikt over'36 opname-. - Voor de werkplek Interne Geneeskunde zoeken wij op korte termijn een: ,m/v Het betreft een dienstverband voor bepaalde tijd voor 36 uur per week. Vacaturenummer: 07.10 Functie-informatie: In de functie van werkplekmanager bent u integraal verantwoordelijk voor het optimaal laten functioneren van de werkplek Interne Geneeskunde en geeft u leiding aan ca. 68 werknemers. De werkplekmanager werkt samen met de maat schappen Interne Geneeskunde, Reumatologie en Dermatologie. U bent verant woordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het afdelingsbeleid en stelt, in samenwerking met de disciplinevertegenwoordiger, de begroting op en vertaalt de hieruit voortkomende productieafspraken en doelen in een jaarplan voor de werkplek. U coacht en beoordeelt medewerkers bij de uitvoering van het werk- plekbeleid en jaarplan en hebt daarbij aandacht voor het persoonlijke en vak inhoudelijke functioneren van uw medewerkers. Wij zoeken een kandidaat die: beschikt over een relevante opleiding op HBO niveau met bijbehorend werk- en denkniveau; minimaal 3 jaar relevante werkervaring heeft in een vergelijkbare functie, ervaring in de gezondheidszorg is een pré; een duidelijke visie heeft aangaande genoemd vakgebied en daarnaar ook handelt; over goede communicatieve vaardigheden beschikt; draagvlak creëert onder medewerkers en betrokkenen aangaande visies, ideeën en beslissingen; zowel een resultaatgerichte als coachende stijl van leidinggeven heeft; in staat is zelfstandig te werken en prioriteiten kan stellen; over een gezonde dosis inlevingsvermogen beschikt. Wij bieden: Een aanstelling voor de duur van 3 jaar onder voorwaarden van de CAO Zieken huizen. Salariëring volgens FWG schaal 60 (minimaal 2.393,- en maximaal 3.731,-). Verder kent onze organisatie een aantrekkelijke verhuiskostenregeling en kinderopvangregeling. Een assessment kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure. Interesse? Informatie is te verkrijgen bij de heer Drs. C. Soethout, Clustermanager Zórgcluster Beschouwend, telefoonnummer: 0113 - 23 44 03, de heer Drs. R. de Kan, disciplihevertegenwoordiger werkplek Interne Geneeskunde, telefoonnummer 0113 -23 45 15 en/of de heer Dr. P.B. Leurs, medisch coördinator, telefoonnummer 0113 - 23 44 86. Sollicitaties: Sollicitaties kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer, richten aan de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, t.a.v. de Dienst Personeel Organisatie, bestemmingsnummer 90, Postbus 106, 4460 BB Goes of via het e-mail adres: solliciteren@zzlnd.nl. Sluitingsdatum: 12 februari 2007. De eerste sollicitatiegesprekken zijn gepland op donderdag 15 februari 2007. Interne 'medewerkers die op grond van het Sociaal Plan of in het kader van een reïntegratietraject moeten worden herplaatst hebben bij de invulling van deze vacature een voorrangspositie. Deze vacature kunt u ook vinden op www.soz.nl en www.zz.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN mensen aan het werk voor mensen Standard Glas B.V. in Kortgene is een dynamische, internationaal opererende handelsonderneming die handelt in vlakglasproducten. Het glas wordt ingekocht in Europa en Azië en in containers verscheept naar de afzet gebieden over de hele wereld. De klanten bevinden zich in 90 landen, met het zwaartepunt in Latijns-Amerika. De inkoop en verkoop geschiedt grotendeels dooT de tweehoofdige directie, ondersteund door een profes sioneel team van 6 medewerkers in de commerciële binnendienst. In totaal telt het uiterst succesvolle familiebedrijf 14 medewerkers. Vanwege de sterke groei van de verkoop zoeken wij ter uitbreiding van bet team van Standard Glas een m/v met kennis van de Spaanse taal De functie: Na de inwerkperiode krijg je een deel van het afzetgebied onder je hoede. Je onderhoudt de dagelijkse contacten met buitenlandse leveranciers van het glas, de afnemers en transporteurs. Je verwerkt, controleert en administreert de inkoop- en verkooporders en coördineert de internationale transport opdrachten. Bovendien werk je offertes uit en zorg je voor de opvolging ervan. Dit alles in een mondiaal speelveld met contactpersonen over de hele wereld. Je werkt daarbij uiteraard nauw samen met de directieleden die zeer regelmatig jouw klanten en leveranciers bezoeken. Jouw profiel: Je beschikt over een grote mate van zelfstandigheid en initiatief. Uiteraard heb je commerciële affiniteit. Je werkt gestructureerd en opereert op H BO werk- en denkniveau. Goede beheersing van de Engelse en Spaanse taal in woord en geschrift is een vereiste. Beheersing van de Franse taal en enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie zijn een pre. Standard Glas biedt: Een afwisselende en uitdagende functie in een jong en enthousiast, interna tionaal opererend team. Ben je uit het juiste hout gesneden, dan krijg je een grote mate van verantwoordelijkheid en vrijheid bij het uitoefenen van je functie. Dit is bovendien een unieke positie om je Spaanse taalvaardigheid dagelijks toe te kunnen passen. Spreekt ditje aan? Stuur dan je reactie, bij voorkeur per e-mail, naaT info@ispida.nl of naar Ispida, Postbus 47, 4650 AA 'Steenbergen. Voot nadere informatie kun je contact opnemen met Ispida, de beer C.J. van Kempen, op tel.m. 06 - 462 80 964. Een assessment maakt onderdeel uit van deze procedure.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 56