Banen -A LOGISTIEK MEDEWERKERS «^^JobTradoi^ die willen stent) accountants n aan de toekomst.. RGZi (Zelfstandig) hovenier In verband met een forse uitbreiding van ons Distributiecentrum en Regionaal Vers Centrum te Kapelle zijn wij op zoek naar enthousiaste ORDERVERZAMELAARS EN HEFTRUCKCHAUFFEURS ramis wonen Wijkopzichter m/v Allround onderhouds- vakmannen m/v MKB accountant medewerker planning m/v ABAB Allround METSELAAR Assistent accountants Kijk ook op 3 FEBRUARI 2007-W Prisma Food Retail voorziet meer dan 300 supermarkten die zelfstandig opereren onder de formules Golff, MeerMarkt en Attent van een compleet supermarkt assortiment. Prisma Food Retail maakt deel uit van Sligro Food Group Nederland B.V. en is verantwoordelijk voor de retail- activiteiten van deze beursgenoteerde organisatie. Sligro Food Group kende in 2006 een concernomzet van 1.661 miljoen. www.prismafood.nl www.sligro.nl DIE BIJ GOED FUNCTIONEREN EEN CONTRACT VOOR ONBE PAALDE TIJD KUNNEN VERKRIJGEN. In het Regionaal Verscentrum wordt er gewerkt in drie wisselende diensten. De arbeidstijd ligt tussen zondagavond 21.00 uur en zaterdagmiddag 12.00 uur. In ons kruidenierswarenmagazijn zal in de toekomst in twee dagdiensten gewerkt gaan worden. Functie-inhoud De order verzamelaar verzamelt aan de hand van orderlij sten de bestelde artikelen voor onze afnemers. Het verzamelen gebeurt met behulp van elektrische pallettrucks en rolcontainers. De heftruckchauffeur plaatst de binnenkomende goederen op de juiste plaats in de stellingen. Op afroep worden de pallets door de heftruckchauffeur op grijphoogte in de stellingen geplaatst. Voor beide functies geldt dat je zelfstandig en veilig werkt. Daarnaast draag je verantwoordelijkheid voor een accurate afwerking. Je kunt werkzaam zijn in een magazijn emballage diepvries of gekoelde ruimte. Dit betekent dat je flexibel inzetbaar bent op verschillende afdelingen. Functie-eisen? LBO niveau heftruckdiploma - aanpakker - nauwkeurig - collegiaal - flexibel. Bereidheid in het RVC te werken in wisselende diensten, inclusief nachtdiensten. Interesse? Indien je interesse hebt voor deze functies verzoeken wij je z.s.m. schriftelijk te reageren met vermelding van het vacaturenummer 06-110. Schriftelijke reacties richten aan de heer K. Holleman, afdeling P&O, postbus 26, 4420 AA Kapelle. Meer weten? Bel met de heer R. van Ruiten, vestigingsmanager DC/RVC Kapelle, telefoon (0113) 36 00 00. Als het over wonen in Roosendaal en omgeving gaat, kiest Aramis positie. Met enthousiasme en ambitie zetten we ons in voor het woonplezier van onze klanten en voor de kwaliteit van leven in de stad en de omliggende kernen. De leefbaarheid van wijken en buurten en het behoud van het goede en mooie uit het verleden staan bij ons hoog op de agenda. We bieden passende woonruimte voor iedereen in een veilige, plezierige en kleurrijke omgeving. Met 140 medewerkers en bijna 10.000 verhuureenheden is Aramis een middelgrote woningcorporatie, die actief samenwerkt met o.a. zorgleveranders en projectontwikkelaars. Aramis maakt bovendien deel uit van Futura, een samenwerkingsverband van zes Brabantse woningcorporaties. Aramis is voor haar afdeling Wonen op zoek naar: voor 0,6 FTE per week (21,60 uur) De functie Als wijkopzichter ben je belast met het dagelijks technische beheer van een wijk. Je bent medeverantwoordelijk voor de fysieke leefbaarheid van een wijk. Je werkt in een team en rapporteert aan het hoofd Wijk- en Klantbeheer. Je hebt zowel interne als externe contacten. Ook neem je deel aan wacht diensten en verhelp je daarbij storingen. Jij biedt MBO denk- en werkniveau, bij voorkeur MTS Bouwkunde; aantoonbare, relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, waarin bouwtechniek /bouwkunde en het werken met klanten centraal staan; een klantgerichte, ondernemende houding, communica tieve vaardigheden, accuratesse en stressbestendigheid. Meer informatie Kijk voor meer informatie op www.aramiswonen.nl of neem contact op met de heerM. van der Steen, hoofd Wijk- en Klantbeheer via telefoonnummer (0165) 55 88 88. Wij bieden een zelfstandige functie in een dynamische organisatie; salaris conform de CAO Woondiensten; <m> een aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket; volop ruimte tot ontplooiing en ontwikkeling. Reageren? Stuur je schriftelijke sollicitatie voor 13 februari 2007 naar mevrouw F. van Strien, personeelsfunctionaris, Postbus 231, 4700AE Roosendaal ofnaarf.vanstrien@aramiswonen.nl, o.v.v. wijkopzichter voor 2 maal 1,0 FTE per week (36 uur) 1 Allround onderhoudsvakman waarvan één specialisatie Schilderen 1 Allround onderhoudsvakman waarvan één specialisatie Loodgieten De functie Als onderhoudsvakman ben je belast met het op juiste wijze uitvoeren van alle voorkomende onderhoudswerkzaamheden. Deze werkzaamheden vloeien voort uit preventief, reparatie-, planmatig en mutatieonderhoud. Je werkt in een team en wordt aangestuurd door de coördinator Onderhoudsdienst en technisch medewerker Onderhoudsdienst. Je rapporteert aan het hoofd Onderhoudsdienst. Je hebt interne, maar voornamelijk externe contacten. Ook neem je deel aan wachtdiensten en verhelp je daarbij storingen. Jij biedt ruim VBO -niveau (met uitgebreide vakeisen), aangevuld met specifiek op de functie gerichte kennis van minimaal twee verschillende vakgebieden; een klantgerichte, ondernemende houding en probleem 1 oplossend gedrag. Je kunt snel schakelen en bent informatiegericht. Meer informatie Kijk voor meer informatie op www.aramiswonen.nl of neem contact op met de heer R. Rebbens, hoofd Onderhoudsdienst via telefoonnummer (0165) 55 88 88. Wij bieden een zelfstandige functie in een dynamische organisatie; <m salaris conform de CAO Woondiensten; een aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket volop ruimte tot ontplooiing en ontwikkeling. Reageren? Stuur je schriftelijke sollicitatie voor 13 februari 2007 naar mevrouw F. van Strien, personeelsfunctionaris, Postbus 231, 4700 AE Roosendaal ofnaarf.vanstrien@aramiswonen.nl, o.v.v. allround onderhoudsvakman. Kijk voor deze en andere vacatures opwww.abab.nl/werken ABAB is een slagvaardig allround accountancy- en ndvieskantoor met een no-nonsense filosofie. Mee 18 vestigingen en 750 medewerkers zijn we een van de grootsce MKB adviseurs in Zuid Nederland. ABAB is bovendien markcleicjer in de agrarische sector. En we willén nóg groeien, j Wil jij dat ook? Sóilicitëér dan naar één van de vacatures bij ABAB. Ook. in Best, Boxmeer, Breda, JDoètjnchem, Helmond's-Hertogenbo$ch, Oosterbeek, Oss, Roosendaal, Tiel, Tilburg, Uden, Veldhoven, WaalwijkWeert en Wijchen heeft ABAB vestigingen Stichting revalidatie geneeskunde zeeland De Stichting Revalidatiegeneeskunde Zeeland (RGZ) is als zelfstandige organisatie actief op het terrein van revalidatiegeneeskunde op specialistisch niveau in de provincie Zeeland, voor zowel kinderen als volwassenen. De RGZ heeft drie vestigingen: De unit 'Lindenhof' (poliklinische en klinische volwassenenrevalidatie) te Goes. De unit 'De Wielingen' (poliklinische kinder- en volwassenenrevalidatie) te Terneuzen. De unit 'Reigerbos' (poliklinische kinderrevalidatie) te Goes. Tevens vindt er revalidatiegeneeskundige consultatie en medebehandeling door onze revalidatieartsen in de Zeeuwse ziekenhuizen en verpleeghuizen plaats. Momenteel werken ruim 190 medewerkers binnen de RGZ. Ten behoeve van de afdeling Planning zoeken wij, per zo spoedig mogelijk een voor gemiddeld 28 uur per week te verdelen over 4 wisselende dagen van de week Het betreft een tijdelijk dienstverband voor de duur van een jaar, dit in verband met vervanging van de huidige planners in het kader van een zorgvernieuwingsproject. Taken: - Functionaris is verantwoordelijk voor een optimale inzet en tijdige planning van klinische en poliklinische revalidanten, rekening houdend met: beschikbaarheid revalidanten, behandelaren en ruimten; 4 behandelvoorschriften, protocollen, richtlijnen en afspraken; te verwerken mutaties vanuit de revalidatieteambesprekingen. - Functionaris lost organisatorische knelpunten op in de beschikbare behandelcapaciteit en koppelt dit terug. - Functionaris levert informatie en gegevens ten behoeve van de facturering en managementinformatie aan. Wij verwachten van kandidaten: - Kennis op mbo niveau, bij voorkeur hbo werk- en denkniveau, logistiek en analytisch inzicht. - Uitgebreide vakkennis m.b.t. het planningsproces is nodig voor het verrichten, coördineren of afstemmen van gevarieerde, uitvoerende werkzaamheden. Ook regelmatig voorkomende afwijkende situaties moeten worden beoordeeld en opgelost. - Relevante ervaring in een vergelijkbare functie. - Gedegen kennis van en ervaring met automatisering. - Dat zij uitstekend in teamverband kunnen werken. - Bereidheid tot het maken van meeruren bij afwezigheid collega's. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao-ziekenhuizen FWG 45 (min. 1.579,- max. 2.566,- op fulltime basis). Nadere informatie omtrent de vacature kunt u verkrijgen bij mevrouw J.I.A. Boer, Hoofd Economische en Ondersteunende Diensten 0113 236236). De werkzaamheden zullen plaatsvinden op de locatie 'Lindenhof'. Uw schriftelijke reactie kunt u tot uiterlijk 17 februari 2007 sturen aan de Stichting RGZ, 's-Gravenpolderseweg 114a, 4462 RA te Goes, t.a.v. mevrouw I. Fokkema, personeelsfunctionaris, email: ifokkema@rqz.nl. tuincentrum - hoveniersbedrijf Oostmolenweg 59, Kloetinge Tel.0113-227318, Fax 0113-250862 Hoveniersbedrijf Paardekooper te Kloetinge zoekt op korte termijn een: Functie: Wij zoeken een (zelfstandig) hovenier met aantoonbare werkervaring voor het aanleggen en onderhouden van verschillende soorten groen projecten (voor 38 uur per week) Functievereisten: Opleiding: groen vakbekwaam hovenier Ervaring in een soortgelijke functie is een vereiste Rijbewijs B E, spuitlicentie zijn een vereiste VCA is een pre Interesse?: Richt dan je sollicitatie met CV (uiterlijk 10 februari) aan Hoveniersbedrijf Paardekooper, t.a.v. de heer N. Paardekooper, Oostmolenweg 59, 4481 PK Kloetinge of mailen naar hpktuin@zeelandnet.nl In Terneuzen In Terneuzen en Goes Groeien met ABAB We zoeken medewerkers waar we op kunnen bouwen. Je bent gemotiveerd en weet van aanpakken. Ook teamspirit is nodig, want binnen ABAB is samenwerking een belangrijke factor. Met collega's én met cliënten. En dus scoren zowel communicatieve als sociale vaardigheden bij ABAB minstens zo hoog als specifieke deskundigheid. Heb je die eigenschappen, dan kun je ver komen. ABAB biedt een uitdagende werkomgeving met veel vrijheid, waarin je jezelf continu ontwikkelt. Een duidelijke, open, consistente en zakelijke werkomgeving, voor medewerkers die willen bouwen aan hun toekomst. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met de afdeling Personeel en Organisatie, Best Hoofdkantoor, tel. (0499) 339820. Je sollicitatiebrief kun je richten aan ABAB Accountants, La.v, de heerdrs, P.H.W. van Dijk MMO, postbus 424, 5680 AK Best Jé kunt natuurlijk ook mailen via vacacures@abab.nl. - BELASTINGADVISEURS - JURISTEN Kantoor- correspondentieadres Diaconielaan 24 - 4443 AP NISSE Tel. 0113 - 64 95 04 of 0113-35 40 35 vraagt met spoed Gaarne uw schriftelijke sollicitatie met uw c.v. richten aan de Fa. Beenhakker-Traas uiterlijk voor 15 februari a.s. Profiel Je bent geregistreerd accountant (AA of RA) en je hebt relevante ervaring in de MKB-prakcijk. In verband met commerciële netwerken en activiteiten ben je woonachtig in de directe omgeving van het kantoor. Je financieel-economische vaardigheden zijn ruimschoots ontwikkeld. Daarnaast ben je een ondernemende en overtuigende persoonlijkheid met commerciële flair, scherp inzicht in zaken en een hoge dosis sociale intelligentie. Taken Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille met middelgrote en grotere bedrijven. Je geeft ze financieel-economische adviezen en werkt daarbij nauw samen met juridische en fiscale collega's. Daarnaast volg je de actuele ontwikkelingen binnen het vakgebied en ontplooi je activiteiten in relevante netwerken. Je werkt samen met een team van assistent accountants en geeft ze vaktechnisch sturing. Je verzorgt zelfstandig alle voorkomende administraties van onze klanten. In toenemende mate, afhankelijk van je werkervaring, wordt je betrokken bij de advisering aan onze klanten. Daarnaast verzorg je aangiften voor inkomstenbelasting en omzetbelasting. Je werkt nauw samen in een team van assistent-accountants, accountants en adviseurs. Profiel Je hebt de opleiding HEAO-be, HEAO-aa, MBO-ba of MBA met succes afgerond. Daarnaast beschik je over meerdere jaren relevante werkervaring of je bent schoolverlater. Je hebt affiniteit met de MKB praktijk en je werkt graag in teamverband. Aquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 42