Banen
-A
LOGISTIEK MEDEWERKERS
«^^JobTradoi^
die willen
stent) accountants
n aan de toekomst..
RGZi
(Zelfstandig) hovenier
In verband met een forse uitbreiding van
ons Distributiecentrum en Regionaal Vers
Centrum te Kapelle zijn wij op zoek naar
enthousiaste
ORDERVERZAMELAARS EN HEFTRUCKCHAUFFEURS
ramis wonen
Wijkopzichter m/v
Allround onderhouds-
vakmannen m/v
MKB accountant
medewerker planning m/v
ABAB
Allround
METSELAAR
Assistent accountants
Kijk ook op
3 FEBRUARI 2007-W
Prisma Food Retail
voorziet meer dan
300 supermarkten die
zelfstandig opereren
onder de formules
Golff, MeerMarkt
en Attent van een
compleet supermarkt
assortiment.
Prisma Food Retail
maakt deel uit van
Sligro Food Group
Nederland B.V.
en is verantwoordelijk
voor de retail-
activiteiten van deze
beursgenoteerde
organisatie.
Sligro Food Group
kende in 2006 een
concernomzet van
1.661 miljoen.
www.prismafood.nl
www.sligro.nl
DIE BIJ GOED FUNCTIONEREN EEN CONTRACT VOOR ONBE
PAALDE TIJD KUNNEN VERKRIJGEN.
In het Regionaal Verscentrum wordt er gewerkt in drie wisselende
diensten. De arbeidstijd ligt tussen zondagavond 21.00 uur en
zaterdagmiddag 12.00 uur. In ons kruidenierswarenmagazijn zal
in de toekomst in twee dagdiensten gewerkt gaan worden.
Functie-inhoud
De order verzamelaar verzamelt aan de hand van orderlij sten de
bestelde artikelen voor onze afnemers. Het verzamelen gebeurt met
behulp van elektrische pallettrucks en rolcontainers.
De heftruckchauffeur plaatst de binnenkomende goederen op de
juiste plaats in de stellingen. Op afroep worden de pallets door
de heftruckchauffeur op grijphoogte in de stellingen geplaatst.
Voor beide functies geldt dat je zelfstandig en veilig werkt.
Daarnaast draag je verantwoordelijkheid voor een accurate afwerking.
Je kunt werkzaam zijn in een magazijn emballage diepvries of
gekoelde ruimte. Dit betekent dat je flexibel inzetbaar bent op
verschillende afdelingen.
Functie-eisen?
LBO niveau heftruckdiploma - aanpakker - nauwkeurig -
collegiaal - flexibel. Bereidheid in het RVC te werken in wisselende
diensten, inclusief nachtdiensten.
Interesse?
Indien je interesse hebt voor deze functies verzoeken wij je z.s.m.
schriftelijk te reageren met vermelding van het vacaturenummer 06-110.
Schriftelijke reacties richten aan de heer K. Holleman, afdeling P&O,
postbus 26, 4420 AA Kapelle.
Meer weten?
Bel met de heer R. van Ruiten, vestigingsmanager DC/RVC Kapelle,
telefoon (0113) 36 00 00.
Als het over wonen in Roosendaal en omgeving gaat, kiest Aramis positie. Met enthousiasme en ambitie zetten we ons in voor het
woonplezier van onze klanten en voor de kwaliteit van leven in de stad en de omliggende kernen. De leefbaarheid van wijken en
buurten en het behoud van het goede en mooie uit het verleden staan bij ons hoog op de agenda. We bieden passende woonruimte
voor iedereen in een veilige, plezierige en kleurrijke omgeving.
Met 140 medewerkers en bijna 10.000 verhuureenheden is Aramis een middelgrote woningcorporatie, die actief samenwerkt met
o.a. zorgleveranders en projectontwikkelaars. Aramis maakt bovendien deel uit van Futura, een samenwerkingsverband van zes
Brabantse woningcorporaties.
Aramis is voor haar afdeling Wonen op zoek naar:
voor 0,6 FTE per week (21,60 uur)
De functie
Als wijkopzichter ben je belast met het dagelijks technische
beheer van een wijk. Je bent medeverantwoordelijk voor de
fysieke leefbaarheid van een wijk. Je werkt in een team en
rapporteert aan het hoofd Wijk- en Klantbeheer. Je hebt zowel
interne als externe contacten. Ook neem je deel aan wacht
diensten en verhelp je daarbij storingen.
Jij biedt
MBO denk- en werkniveau, bij voorkeur MTS Bouwkunde;
aantoonbare, relevante werkervaring in een vergelijkbare
functie, waarin bouwtechniek /bouwkunde en het werken
met klanten centraal staan;
een klantgerichte, ondernemende houding, communica
tieve vaardigheden, accuratesse en stressbestendigheid.
Meer informatie
Kijk voor meer informatie op www.aramiswonen.nl of neem
contact op met de heerM. van der Steen, hoofd Wijk- en
Klantbeheer via telefoonnummer (0165) 55 88 88.
Wij bieden
een zelfstandige functie in een dynamische organisatie;
salaris conform de CAO Woondiensten;
<m> een aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket;
volop ruimte tot ontplooiing en ontwikkeling.
Reageren?
Stuur je schriftelijke sollicitatie voor 13 februari 2007 naar
mevrouw F. van Strien, personeelsfunctionaris, Postbus 231,
4700AE Roosendaal ofnaarf.vanstrien@aramiswonen.nl,
o.v.v. wijkopzichter
voor 2 maal 1,0 FTE per week (36 uur)
1 Allround onderhoudsvakman
waarvan één specialisatie Schilderen
1 Allround onderhoudsvakman
waarvan één specialisatie Loodgieten
De functie
Als onderhoudsvakman ben je belast met het op juiste wijze
uitvoeren van alle voorkomende onderhoudswerkzaamheden.
Deze werkzaamheden vloeien voort uit preventief, reparatie-,
planmatig en mutatieonderhoud. Je werkt in een team en
wordt aangestuurd door de coördinator Onderhoudsdienst
en technisch medewerker Onderhoudsdienst. Je rapporteert
aan het hoofd Onderhoudsdienst. Je hebt interne, maar
voornamelijk externe contacten. Ook neem je deel aan
wachtdiensten en verhelp je daarbij storingen.
Jij biedt
ruim VBO -niveau (met uitgebreide vakeisen), aangevuld
met specifiek op de functie gerichte kennis van minimaal
twee verschillende vakgebieden;
een klantgerichte, ondernemende houding en probleem 1
oplossend gedrag. Je kunt snel schakelen en bent
informatiegericht.
Meer informatie
Kijk voor meer informatie op www.aramiswonen.nl of neem
contact op met de heer R. Rebbens, hoofd Onderhoudsdienst
via telefoonnummer (0165) 55 88 88.
Wij bieden
een zelfstandige functie in een dynamische organisatie;
<m salaris conform de CAO Woondiensten;
een aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket
volop ruimte tot ontplooiing en ontwikkeling.
Reageren?
Stuur je schriftelijke sollicitatie voor 13 februari 2007 naar
mevrouw F. van Strien, personeelsfunctionaris, Postbus 231,
4700 AE Roosendaal ofnaarf.vanstrien@aramiswonen.nl,
o.v.v. allround onderhoudsvakman.
Kijk voor deze en andere vacatures opwww.abab.nl/werken
ABAB is een slagvaardig allround accountancy- en ndvieskantoor met
een no-nonsense filosofie. Mee 18 vestigingen en 750 medewerkers
zijn we een van de grootsce MKB adviseurs in Zuid Nederland. ABAB is
bovendien markcleicjer in de agrarische sector. En we willén nóg groeien,
j Wil jij dat ook? Sóilicitëér dan naar één van de vacatures bij ABAB.
Ook. in Best, Boxmeer, Breda, JDoètjnchem, Helmond's-Hertogenbo$ch, Oosterbeek, Oss,
Roosendaal, Tiel, Tilburg, Uden, Veldhoven, WaalwijkWeert en Wijchen heeft ABAB vestigingen
Stichting revalidatie geneeskunde zeeland
De Stichting Revalidatiegeneeskunde
Zeeland (RGZ) is als zelfstandige
organisatie actief op het terrein van
revalidatiegeneeskunde op specialistisch
niveau in de provincie Zeeland,
voor zowel kinderen als volwassenen.
De RGZ heeft drie vestigingen:
De unit 'Lindenhof' (poliklinische en
klinische volwassenenrevalidatie) te Goes.
De unit 'De Wielingen' (poliklinische
kinder- en volwassenenrevalidatie)
te Terneuzen.
De unit 'Reigerbos' (poliklinische
kinderrevalidatie) te Goes.
Tevens vindt er revalidatiegeneeskundige
consultatie en medebehandeling door onze
revalidatieartsen in de Zeeuwse
ziekenhuizen en verpleeghuizen plaats.
Momenteel werken ruim 190 medewerkers
binnen de RGZ.
Ten behoeve van de afdeling Planning zoeken wij, per zo spoedig mogelijk een
voor gemiddeld 28 uur per week te verdelen over 4 wisselende dagen van de week
Het betreft een tijdelijk dienstverband voor de duur van een jaar, dit in verband
met vervanging van de huidige planners in het kader van een zorgvernieuwingsproject.
Taken:
- Functionaris is verantwoordelijk voor een optimale inzet en tijdige planning van
klinische en poliklinische revalidanten, rekening houdend met:
beschikbaarheid revalidanten, behandelaren en ruimten;
4 behandelvoorschriften, protocollen, richtlijnen en afspraken;
te verwerken mutaties vanuit de revalidatieteambesprekingen.
- Functionaris lost organisatorische knelpunten op in de beschikbare
behandelcapaciteit en koppelt dit terug.
- Functionaris levert informatie en gegevens ten behoeve van de facturering
en managementinformatie aan.
Wij verwachten van kandidaten:
- Kennis op mbo niveau, bij voorkeur hbo werk- en denkniveau, logistiek en analytisch inzicht.
- Uitgebreide vakkennis m.b.t. het planningsproces is nodig voor het verrichten,
coördineren of afstemmen van gevarieerde, uitvoerende werkzaamheden.
Ook regelmatig voorkomende afwijkende situaties moeten worden beoordeeld en opgelost.
- Relevante ervaring in een vergelijkbare functie.
- Gedegen kennis van en ervaring met automatisering.
- Dat zij uitstekend in teamverband kunnen werken.
- Bereidheid tot het maken van meeruren bij afwezigheid collega's.
De arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao-ziekenhuizen FWG 45 (min. 1.579,- max.
2.566,- op fulltime basis). Nadere informatie omtrent de vacature kunt u verkrijgen bij
mevrouw J.I.A. Boer, Hoofd Economische en Ondersteunende Diensten 0113 236236).
De werkzaamheden zullen plaatsvinden op de locatie 'Lindenhof'.
Uw schriftelijke reactie kunt u tot uiterlijk 17 februari 2007 sturen aan de Stichting RGZ,
's-Gravenpolderseweg 114a, 4462 RA te Goes,
t.a.v. mevrouw I. Fokkema, personeelsfunctionaris, email: ifokkema@rqz.nl.
tuincentrum - hoveniersbedrijf
Oostmolenweg 59, Kloetinge
Tel.0113-227318, Fax 0113-250862
Hoveniersbedrijf Paardekooper te Kloetinge zoekt op korte termijn een:
Functie: Wij zoeken een (zelfstandig) hovenier met aantoonbare werkervaring
voor het aanleggen en onderhouden van verschillende soorten groen projecten
(voor 38 uur per week)
Functievereisten: Opleiding: groen vakbekwaam hovenier
Ervaring in een soortgelijke functie is een vereiste
Rijbewijs B E, spuitlicentie zijn een vereiste
VCA is een pre
Interesse?: Richt dan je sollicitatie met CV (uiterlijk 10 februari) aan
Hoveniersbedrijf Paardekooper, t.a.v. de heer N. Paardekooper,
Oostmolenweg 59, 4481 PK Kloetinge of mailen naar hpktuin@zeelandnet.nl
In Terneuzen
In Terneuzen en Goes
Groeien met ABAB We zoeken medewerkers waar we op kunnen bouwen. Je bent gemotiveerd en weet van aanpakken. Ook teamspirit is nodig, want
binnen ABAB is samenwerking een belangrijke factor. Met collega's én met cliënten. En dus scoren zowel communicatieve als sociale vaardigheden bij ABAB
minstens zo hoog als specifieke deskundigheid. Heb je die eigenschappen, dan kun je ver komen. ABAB biedt een uitdagende werkomgeving met veel vrijheid,
waarin je jezelf continu ontwikkelt. Een duidelijke, open, consistente en zakelijke werkomgeving, voor medewerkers die willen bouwen aan hun toekomst. Wil je
meer informatie? Neem dan contact op met de afdeling Personeel en Organisatie, Best
Hoofdkantoor, tel. (0499) 339820. Je sollicitatiebrief kun je richten aan ABAB Accountants,
La.v, de heerdrs, P.H.W. van Dijk MMO, postbus 424, 5680 AK Best Jé kunt natuurlijk ook
mailen via vacacures@abab.nl.
- BELASTINGADVISEURS - JURISTEN
Kantoor- correspondentieadres
Diaconielaan 24 - 4443 AP NISSE
Tel. 0113 - 64 95 04
of 0113-35 40 35
vraagt met spoed
Gaarne uw schriftelijke sollicitatie met
uw c.v. richten aan de
Fa. Beenhakker-Traas
uiterlijk voor 15 februari a.s.
Profiel
Je bent geregistreerd accountant (AA of RA) en je hebt relevante
ervaring in de MKB-prakcijk. In verband met commerciële
netwerken en activiteiten ben je woonachtig in de directe
omgeving van het kantoor. Je financieel-economische vaardigheden
zijn ruimschoots ontwikkeld. Daarnaast ben je een ondernemende
en overtuigende persoonlijkheid met commerciële flair, scherp
inzicht in zaken en een hoge dosis sociale intelligentie.
Taken
Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille met
middelgrote en grotere bedrijven. Je geeft ze financieel-economische
adviezen en werkt daarbij nauw samen met juridische en fiscale
collega's. Daarnaast volg je de actuele ontwikkelingen binnen het
vakgebied en ontplooi je activiteiten in relevante netwerken. Je
werkt samen met een team van assistent accountants en geeft ze
vaktechnisch sturing.
Je verzorgt zelfstandig alle voorkomende administraties van onze
klanten. In toenemende mate, afhankelijk van je werkervaring,
wordt je betrokken bij de advisering aan onze klanten. Daarnaast
verzorg je aangiften voor inkomstenbelasting en omzetbelasting.
Je werkt nauw samen in een team van assistent-accountants,
accountants en adviseurs.
Profiel
Je hebt de opleiding HEAO-be, HEAO-aa, MBO-ba of MBA
met succes afgerond. Daarnaast beschik je over meerdere jaren
relevante werkervaring of je bent schoolverlater. Je hebt affiniteit
met de MKB praktijk en je werkt graag in teamverband.
Aquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.