Tot elkaar veroordeeld PZC Gino Sancti moet cursus humor volgen woensdag 17 januari 2007 swb Een eerste programma van jonge cabaretiers is vaak verrassend, omdat ze er hun ja ren opgespaarde en bijgeschaaf de ideetjes in kwijt kunnen. Of we met echt talent te maken heb ben is vaak al te zien aan de op volger, het tweede programma. Zak je daarmee door het ijs, dan is je dérde voorstelling de kans te bewijzen dat je fraaie debuut geen toevalstreffer was. Voor het Vlaamse duo Gino Sancti, winnaar van het Wim Sonneveld Concours van het Amsterdams Kleinkunst Festi val in 2002, kan het doek dicht. Na het leuke en intelligente de buut Niet Op De Openbare Weg Strooien, volgde het verbijste rend slechte Après Slci. Dit sei zoen komen Han Coucke en Stan van Erum de grens over met Terminaalmorgen te zien in de Stadsschouwburg van Mid delburg. Twee vrienden wonen samen in een huis. De een is getrouwd, maar het stel kan geen kind krij gen. Met hulp van de vriend lukt het wel. Het kind wordt ver troeteld door de twee papa's, maar gaat na een paar jaar dood. De vrouw vertrekt en vindt nieuw geluk, de mannen blijven, tot aan het einde van hun leven in het bejaardenhuis, achter met het gemis aan hun vrouw en vooral kind. Dat verhaaltje moet getalenteer de cabaretiers en humoristen toch voldoende mogelijkheden bieden voor het uitdiepen van de karakters en schrijnende hu mor. Niets van dat alles. Termi naal is een opeenstapeling van slecht uitgewerkte en clichéma tige typetjes, nep-emoties, tenen krommend acteerwerk. Schoolcabaret Elke nuance en subtiliteit ont breekt en met de woordgrapjes kun je hoogstens tijdens een schoolcabaret nog nét wegko men. Tijdens zo'n schoolcabaret zou je niet vallen over een be roerde imitatie van het nummer De Voorzitter van Toon Her mans (Mevrouw Lóóf hutjes... Loofhutjes), in dit pro gramma illustreert het een ge brek aan originaliteit. Het enige dat nog enigszins overeind blijft in Terminaal is het muzikale, maar de teksten van de liedjes hebben dezelfde diepgang als het hele programma: die van een lek kinderbadje. Er is voldoende bagger van ei gen bodem te zien op de Neder landse kleinkunstpodia. De grens met Vlaanderen moet daarom maar even dicht, tot een nieuw kabinet een inburgerings- cursus Humor verplicht heeft ge steld. Ruud Buurman Gino Sancti presenteert Terminaal, morgen in de Stadsschouwburg van Middelburg (deze voorstelling begint om 20.00 uur) en zaterdag in Theater Zuidplein in Rotterdam (aanvang 20.15 uur). 2ndInfluenZ 2ndInfluenZ is toe aan de vierde voorronde. Spine uit Zuid-Beveland combineert rock met rap ar uit Zuid-Beveland debuteerde onlangs met alternate? bij Hooi! Koorts. Rock met wortels in de sixties komt i? Schouwse band Denfer. Uit dezelfde regio komt Joop met hun cabaretrock Vi. clen van het Goese Lyceum staan als Flow in d Vlnr Ruben Brinkman, Porgy Franssen, Eline ten Camp en Olga Zuiderhoek in Wie is er bang voor Virginia Woolf. foto Ben van Duin orgy Franssen vond Wie is er bang voor Virginia Woolf?' van Edward Albee altijd een ver velend toneelstuk. Nu staat hij als de sarrende George zelf in het huwelijksdrama, dat zaterdag is te zien in het Arsenaaltheater van Vlissin- gen. Zoals iedere ambitieuze jon ge acteur een keer in zijn leven Hamlet wil spelen, zo dro men veel gerijpte acteurs ervan in Who's afraid of Virginia Wooip. (1962) te spelen. Waarom Porgy Franssen (Eindhoven, 1957) dan niet? „Ik heb nooit veel opgehad met Virginia Woolf', zegt hij. „Ik ben altijd met de pauze weggelopen. Dat quasi mooie acteren bevalt me niet. Ik heb de film ook beke ken, maar na een half uur had ik het wel gezien." Die film uit 1966 van Mike Ni chols met Elizabeth Taylor en Richard Burton in de hoofdrol len is legendarisch. Albees con troversiële stuk over de gefnuik te kinderwens van het ruziënde echtpaar Martha en George had daarvoor echter al een grote re putatie verworven. Het is sinds dien theatermakers blijven in spireren. „Ik had niet verwacht dat ik het ooit zou spelen", zegt Franssen, die zich als acteur onderscheidt door een fysieke, expressieve stijl van spelen. „Maar als je er dan zelf in staat is het toch anders. Het is een lek ker stuk om te doen. zeker in de ze regie van Gerardjan Rijn- ders." Hoe verloopt de samen werking met Rijnders, een thea termaker met een grote staat van dienst? „Prettig. Niet dat je zo'n contact hebt met hem, zo'n man is het niet. En zo'n man ben ik zelf ook niet. Hij is een no-nonsense figuur. Hij zegt wei nig, maar wat hij zegt snijdt hout. In deze Virginia Woolf hebben we alle ruis en onzin ver wijderd. We leven nu, niet in 1962. Toen had het stuk een heel andere uitstraling. Wij zijn de zapcultuur gewend. Als je iets traags wilt spelen, neem je maar een Tsjechov. Wij spelen het als een trein die doordendert, bijna twee uur ach tereen. Dan heb je echt een mo kerslag voor je kop gehad." Is hij na afloop ook zelf niet vol ledig uitgeput? „Dat is een ro mantisch beeld van toneelspe len", zegt hij met een spotlusti ge trek om de mond. „Voor som mige acteurs zal dat beslist op gaan. Ik heb daar nooit last van. Op het toneel maak ik mijn vrouw helemaal af, niets leuker dan dat, al vereist het wel veel concentratie." Dronkemansparafrase Wie is er bang voor Virginia Woolf - de titel is een dronke mansparafrase op Who's afraid of the big bad woolf - speelt tij dens een in alcohol gedrenkte nacht. Martha, de tierende en smartelijke dochter van een de caan, en George, een uitgebluste professor geschiedenis, sarren en vernederen elkaar. De welbe spraakte echtelieden reageren hun frustraties af op het jonge echtpaar Nick en Honey. Aan het eind van de ontluisterende helletocht blijven er vier wrak ken over. In deze nieuwe uitvoe ring, gebaseerd op de vertaling uit 1964 van Gerard Reve, speelt Olga Zuiderhoek Martha, Porgy Franssen George. „In we zen is hij een aardige man, geen sukkel. Hij had hogerop willen komen. Dat is niet gelukt. Hij is afgegaan bij zijn schoonfamilie. Als je zo in de tang zit, zou ik zeggen: bekijk het maar, ik ver trek. Maar dat doet hij niet." Martha en George kunnen niet zonder en evenmin met elkaar leven. „Ze zijn tot elkaar veroor deeld. Meestal gaat men uit van de romantische opvatting: die twee zullen nooit uit elkaar gaan. Wij zetten letterlijk begra- fenismuziek in, zoals hetRe- quiem van Verdi. Dat is mooi ge kozen, gewaagd ook, om aan te geven: jongens, dit dragen we het graf in. Maar dat willen men sen niet zien hè, die denken lie ver: 'O god, het is vreselijk, dit echtpaar heeft het de komende tijd erg moeilijk, maar daarna gaat het toch weer samen ver der.' En begint het spel op nieuw." Porgy Franssen ontwikkelde zich in een kwart eeuw tot een bijzonder en buitengewoon pro ductief theatermaker (acteur, regisseur, docent). Hij werd in 1998 bekroond met de Maiy Dresselhuys-prijs voor zijn veel zijdige creativiteit en inzet voor het theater. Waar komt die drijf veer vandaan? „Mijn hart ligt bij het theater. Televisie doe ik om het geld, al is het niet eens veel geld. Om opportunistische redenen vind ik het fijn om als gewaardeerd acteur in een goe de advocatenserie als Keyzer De Boer te staan. Het is niet eens zo leuk werk als ik eerlijk ben. Het is wachten, wachten, wachten. In het theater sta je voor een publiek van 200 of 800 man. Er is niemand die aan je kop zeurt of zegt: ga even drie uur weg, we moeten de lampen ophangen. Je mag doen wat je wilt doen en waarvoor je bent opgeleid. Daar zit veel meer be vrediging in." Franssen, vader van drie kinde ren, komt uit een kinderrijk en muzikaal Noord-Brabants ge zin. „Van de veertien kinderen zijn zeven broers en zussen ac tief in de professionele muziek. Ik ben de enige aan het toneel. 'Je kunt wel merken dat jij een katholiek bent', zei Olga Zuider hoek laatst tijdens de repetitie toen ik bij een van de grofheden in het script enigszins gecho queerd raakte. Daar móet zij dan erg om lachen. Voor haar is dat heel gewoon, maar ik houd nog steeds niet van vloeken." Nico de Boer Wie is er bang voor Virginia Woolf van Edward Albee door Theaterbu reau Hummelinck Stuurman. Regie: Gerardjan Rijnders. Spel: Porgy Franssen, Olga Zuiderhoek, Eline ten Camp, Ruben Brinkman. Zater dag in het Arsenaaltheater in VHssin- gen. De voorstelling begint om 20.15 uur. Eva Pieper verzorgt vooraf gaand een gratis toegankelijke voor bespreking, die begint om 19.30 uur. Zij zal vooral ingaan op wat dit stuk van Edward Albee nu zo bijzonder in drukwekkend maakt en wat de keu zes zijn van de regisseur Gerardjan Rijnders. Speellijst: www.hummelinckstuur- man.nl ROTTERDAM D'un soir un jour. Choreografe Anne Teresa De Keersmaeker kiest voor haar creaties muziek als bron én als verrijkingsproces voor beweging. Met muziek van Debussy, Stravinsky en Benjamin. Rosas. Rotterdamse Schouwburg, wo en do 20.15 uur. Fred Frith The Arte Quartet. Jazz in LTV. Gitarist Fred Frith brengt zijn nieuwe project Urban Still met The Arte Quartet, bestaande uit vier saxofonisten. Theater Lantaren Ven ster wo 20.30 uur. Leslie Nielsen. De organ-based jazz funk van Leslie Nielsen is doordrenkt met soul. Dizzy wo 22.00 uur. Ahab. Muziektheater. Zoals kapitein Ahab in Moby Dick met vernietigend fanatisme zoekt naar de mythische witte walvis, zo gaat het ook in deze voorstelling over het najagen van ver re en onkenbare doelen. Van: Marien Jongewaard en Huba de Graaff. Nieuw West. Rotterdamse Schouw burg, wo en do 20.30 uur. Caprichos-Desastres. Pianoduo Post Mulder, gespecialiseerd in moder ne muziek, maakt samen met compo nist en theatermaker Arthur Sauer Caprichos-Desastres, muziektheater geïnspireerd op de tekeningen van Goya. Rotterdamse Schouwburg, wo, do, vrij en za 20.00 uur. Doe Maar! De popmusical. Neder land in de jaren '80. Twee jonge mei den staan op het punt volwassen te worden. Er is een groot geheim dat ze altijd zal verbinden. Mét de hits van Doe Maar. oude Luxor Theater wo, do, vrij en za 20.00 uur. Grease. Voor het eerst een compleet Nederlandstalige versie. Met Jim Bak- kum (Idols) en Bettina Holwerda. nieuwe Luxor Theater wo, do, vrij, za, zo en di 20.00 uur. Johann Strauss Nieuwjaarsgala. Het Strauss Festival Orkest met ballet brengt een programma met de mar sen, walsen en polka's uit de Weense keizertijd. Concert- en congresge bouw de Doelen, do 20.15 uur. B&W Kwintet en Raffaëlla. Een for matie met Boudesteijn Van de Wouw (trombone en trompet), plus een ritmesectie met hammondorgel. Na de pauze ook zangeres Raffaëlla. I.s.m. Jazz Impuls en Jazz Internatio nal Rotterdam. Concert- en congres gebouw de Doelen, vrij 20.30 uur. Rotterdams Philharmonisch Orkest. O.l.v. JoAnn Faletta. M.m.v. Charlot te Sprenkels - harp en Daria van den Bereken - piano. Programma: Fanny Mendelssohn - Ouverture, Clara Schu mann - Pianoconcert, Chen Yi - Duo ye nr.2' (Nederlandse première), Ger- maine Tailleferre - Concertino voor harp en orkest; en Zwillich - Concer to grosso (Nederlandse première). Concert- en congresgebouw de Doe len, vrij 20.15 uur. Sear Bliss. Melodie Black. support. Baroeg vrij 20.45 uur. Vrienden van Amstel LIVE!. Neder landse artiesten en bands zingen in een muziekestafette eikaars en hun ei gen hits. Met Rowwen Hèze en Guus Meeuwis. Ahoy Rotterdam vrij, za en zo 20.15 uur. Echt iets om naar toe te leven. Arjan Ederveen schreef dit bitterzoete mor- finesprookje over een lesbische kin derboekenschrijfster die op haar sterf bed besluit dat ze haar erotische me moires wil publiceren. Toneelgroep Amsterdam. Rotterdamse Schouw burg, vrij 20.15 uur. Mohammed en Omnya. Sabri Saad El Hamus neemt de positie en de identi teit van de moderne moslimvrouw on der de loep. Theatergroep Maqam La- maqul. Rotterdamse Schouwburg, vrij 20.30 uur. Downward Spiral. Electro/industrial /gothic/alternative dancenight met dj's Spud Guest. Baroeg za 21 uur. The Hoodoo Gang. Rhythm blues uit België. Bluessocieteit L'Esprit za 20.30 uur. Public Animal. John Buijsman maakt van leven en werk van de Rotterdam se schrijver/dichter/mythe Cornelis Bastiaan Vaandrager een literaire mu ziektheaterproductie. Met jazz van saxofonist Keimpe de Jong en gitarist Andreas Suntrop. Rotterdamse Schouwburg, za première 20.30 uur. Vincent Courtois - Sylvie Courvoisier - Ellerly Eskelin. Het project van de Franse cellist Vincent Courtois, de Zwitserse Sylvie Courvoisier op pia no en op sax Ellerly Eskelin. Theater Lantaren/Venster za 21.00 uur. Gino Sancti: Terminaal. Theatraal ca baret, met grote levensvragen en zon der antwoorden. Theater Zuidplein, za 20.15 uur. De ideale ernst of het belang van een echtgenoot. Versmelting van de twee fraaiste komedies van Oscar Wilde: An ideal husband en The importance of being Earnest, 't Barre Land. Rot terdamse Schouwburg, za 20.15 uur. Kusum Gboo Dance Ensemble. Een voorstelling met Ghanese percussie, dans en zang. Theater de Evenaar zo 15 uur. Sumatran Folk Cinema. Met film, dj's en concert Neung Phak Subli me Frequencies. Worm zo 20.30 uur. Willem Hellbreker Quartet. Mainstream jazz met wortels in de jazz uit de jaren 50 en 60 en met ver takkingen in de sound van de jazz van nu: communicatief, open en inter actief. Dizzy di 22.00 uur. ANTWERPEN Hoop. Theatermonoloog over een ge stoorde moederdochter-relatie, van en door Abke Haring, wo. t/m za. Theater Zuidpool 20 uur. Amazones. Theaterstuk over drie vrouwen rond de veertig, die hun le ven oppikken nadat ze door hun part ner zijn verlaten, naar de auteur Jean-Marie Chevret. za. première Noordtheater 20 uur, zo. 15 uur. Zondag Vaderdag. Komedie over ouder en eenzaam worden en het le ven in een verzorgingstehuis, naar A month of Sundays van Bob Larbey in een vertaling van Frank De Kaey. do. vr. en za. EWT 20.30 uur, zo. 15 uur. Voorstellingen in het Raamtheater: Een ontgoocheling, theaterstuk naar roman van Willem Elsschot, over de tragikomische lotgevallen van vader Louis en zoon Kareltje De Keizer, ge speeld door Herman Verbeeck en zoon Vincent Verbeeck; intermezzo op accordeon met werk van Astor Pia- zolla, do. vr. en za. 20 uur, zo. 15 uur; Oom Wanja/NTGent, theatervoorstel ling naar klassieker van Tsjechov, door Waltzing Mathilde. do. vr. en za. 20 uur, zo. 15 uur. Voorstellingen in de Bourla: Bezonken rood, theaterstuk van Guy Cassiers, met rouwzang op de gestor ven moeder en herinneringen aan de Jappenkampen van WO II, naar de ro man van Jeroen Brouwers, met Dirk Roothooft, wo. en do. 20 uur; Alex Quasimov, concert met klassieke mu ziek uit Azerbeidzjan, zo. 20 uur. Voorstellingen in het Fakkeltheater: De Chaostheorie, cabareteske voor stelling over de chaos in de wereld door tekenaar, muzikant en komiek Fritz van den Heuvel, do. 20.30 uur; 100 Legaal, cabaret waarin racis tische clichés behandeld worden door de Marokkaanse stand-up comedian Youssef El Moussaoui, zo. 20.30 uur. Voorstelling Arenbergschouwburg: De Kempvader - Kleine Tony, zwarte komedie van de auteur Alex van War merdam, over wanhoop en verwar ring, die er kan ontstaan in een drie hoeksrelatie, wo. do. en vr. 20.15 uur. Voorstellingen in Roma en Rataplan: La cuccina delTarte, circustheater in de vrolijkste keuken ter wereld door Circus Ronaldo, wo. t/m za. De Roma 20.30 uur, zo. 15 uur; Not one tiger, concert door componiste, gitariste en zangeres Kathleen Vandenhoudt, do. rataplan 20.30 uur; Djangofollies, her denkingsconcert voor de geboortedag van Django Reinhardt door diverse groepen, vr. en za. Rataplan 20.30 uur, zo. 15.00 uur Beauty and the Beast - Liefde is beto verend. Sprookje gebaseerd op de no velle uit de 18de eeuw en gebracht met orkest, za. première Stads schouwburg 20 uur, zo. 18 uur. Toots Thielemans in concert, do. Zui- derkroon 20 uur. Concerten en voorstelling de Singel: Soit le puits etait profond- Christian Rizzo, dans, gebaseerd op Alice in Wonderland van Lewis Caroll van en door de Franse kunstenaar, rockmuzi- kant, danser en choreograaf Rizzo, wo. en do. 20 uur; Recitar Cantando, concert met aria's en cantates met werk van Monteverdi, Fontana, Cacci- ni, Frescobaldi en Busatti door Mar co Beasly Accordone o.l.v. Guido Morini, wo. 20 uur; Concert met werk van Eötvös, Kurtag en Francesconi, waarin de cimbalon centraal staat door het Spectra Ensemble o.l.v. Fi- lip Rathé, do. 20 uur; La Chute de la Maison Usher (1928), film van Jean Epstein, met soundtrack van de Itali aanse componist Ivan Fedele; retro spectieve ode door het Hermes Ensem ble o.l.v. Marco Angius, vr. 20 uur. Concerten Koningin Elisabethzaal: Concert met Wagner Tannhauser (ou verture bachanale) en Holst the planets door de Filharmonie o.l.v. di rigent Martin Yates m.m.v. de Koor academie, vr. 20 uur; violist Maxim Vengerov in concert, di. 20 uur. Balanchine - Forsythe - Shimazaki Ballet gemengde choreografieën door Koninklijk Ballet van Vlaanderen, do. en za. Theater 't Eilandje 20 uur. akoestisch met een eigen repertoire van soft-pop met? invloeden. De Walcherse britpopband The Straitsfy? tijdens het juryberaad. De Burcht, Kwadendamme, 20.00 uur Adrie Oosterling Adrie Oosterling staat op het podium. Hij brengt een selectie van oudere nummers, maaroo': nieuw materiaal uit zijn laatste voorstelling, met bed ding aan de vleugel, op Indisch harmonium en accord s Ledeltheater, Oostburg, 20.15 uur Folklore Slask brengt Poolse folklore. Muziek, acrobatische en lyrische dans, liederen, auth^ instrumenten en kleurrijke kostuums vormen een avid lijke reis door de tradities van de streek Silezië inZuic-(i Polen, met als hoofdstad Wroclaw. Stadsschouwburg De Maagd, Bergen op Zoom, 20.1jq Theaterconcert Rick de Leeuw Jan Hautekiet presenteren Het lev^nii nooit zo mooi geweest. Het leven is volgens het duo een perk waar seks, gew&: de en gladiolen groeien in het wild. Het kan er donkere' doornig zijn, maar ook mooi en poëtisch voor wie hetpj onbeschroomd durft te betreden. De Leeuw zingtentg gloedvol, Hautekiet zit aan de vleugel. Arsenaaltheater, Vlissingen, 20.15 uur Wereldmuziek A fusion where East meets West is Wereldmuziek. Interculturele ritmes op de pakhawaj, synthesizer, cons djembé en andere percussie-instrumenten van Rishabi Dhar en Saptarshi Roy uit India en Sangomaifercusjjl Nederland). Rishabh Dhar is beroemd in India vamreg Pakhawaj spel. Saptarshi Roy geldt als de snelstesyü zer-speler uit India en wordt geroemd om zijn spelopa rod (een Indiaas snaarinstrument). Sangoma Percussie verzorgt al meer dan 25 jaar percis sie-optredens met conga's, djembé en andere percussie- strumenten. Theater De Wegwijzer, Nieuw- en Sint Joosland,2M Marsha De singer/songwriter Marsha treedt op Zij won in 2005 de singer songwriter prijs van de Z» belofte en formeerde datzelfde jaar een begeleidingsba om meer festivals en grotere optredens te kunnen does 't Zottekot, Vlissingen 21.00 uur ZATERDAG Popsongs Fragile brengt popsongs met strijkkwartet. Fragile is een popband aangevuld met strijkers. Oudei cente hits passeren de revue, van Beatles tot Prince,ri nel Richie tot Robbie Williams. De bezetting: Aadvac zang (gitaar), Rolf Goetheer (toetsen en zang), AdOstl en zang), Guido Wal (gitaar), Louis Filius (drums ena Barbara Dierx (viool), Els Beekman (viool), Melanien Overbeeke (altviool) en Tonnie Hugens (cello). Brasserie van De Drukker® Middelburg, 15.00 uur Familiemusical Jungle Boek - Mowgli en het Regenwoud is een familii cal naar de verhalen van Rudyard Kipling. Opgevoed door een roedel wolven kent het jongetjeM de jungle als geen ander. Met zijn vrienden gaat hijdf aan met de houthakkers, die het regenwoud te lijf wil gaan met hun motorzagen. Met Smadar Monsinos, Carolina Dijkhuizen en Gable sen. Scheldetheater, Terneuzen, 15.00 en 19.00 uur Akoestisch Milow verzorgt een akoestisch optreden. Jonathan Vandenbroeck, zoals de Leuvenaar in het bi ven heet, zingt en begeleidt zichzelf op gitaar. De tien van op zijn debuutalbum The Bigger Picture handeier namelijk over zichzelf. De Waterput, Bergen op Zoom, 16.30 uur Ambras Muziekgroep Ambras presenteert Tot Botskes. De groep zingt in het Oostzeeuws-Vlaamse dialectlia die dikwijls spontaan onder het volk zijn ontstaan,ge seerd op een of ander voorval in de streek, maarookz schreven liedjes. De bezetting: Hans van Bellen (gitaar en zang), Rob v, len (viool en zang), Jos Neve (zang, accordeon en cont en Piet Scheerders (zang en gitaar). Dorpshuis Luctor et Emergo, Rilland, 20.00 uur Blijspel De Camere van Rhetorica Sint Jan ten Steene brengt I via's Vrienden op de planken. De komische thriller van John Patrick wordt opgevoa der regie van Annie Coppieters, ter gelegenheid vanb 90-jarig bestaan van de vereniging. De Halle, Axel, 20.00 uur Gitarist Jan Akkerman geeft een concert. In 2005 kreeg de gitarist een Gouden Haip voor zijn? oeuvre. Een greep uit zijn eigen repertoire van ballsi blues, rock en swing, akoestisch en elektrisch bijgesla door drie topmuzikanten. Ledeltheater, Oostburg, 20.15 uur Toneelstuk Theaterproductiehuis Zeelandia speelt Een Zeeuwsen Zie woensdag. Verenigingsgebouw De Zandput, Serooskerke (W)J uur Duinart Theatergroep Duinart brengt Het land hiernaast. De productie is een bewerking van cle tovenaar van ft der regie van Peter Adriaanse. Doortje (Maja van BS gooijen) denkt dat niemand om haar geeft. In haar dra komt ze in het magische land van Oz. Daar ontmoet vogelverschrikker (Peter Boot), een blikken maft.®1» bon) en een leeuw (Willem van der Ent). Spiegeltheater, Middelburg, 20.00 uur Cabaret Veldhuis Kemper presenteert Tijd heelt alle zond®' De voorstelling is uitverkocht. Stadsschouwburg, Middelburg, 20.00 uur Drama Wie is er bang voor Virginia Woolf? is een drama van Edward Albee. George en zijn vrouw hebben een idealistisch en neig de stel uitgenodigd. Het resultaat: een lange avonds® drinken, die uitmondt in een nachtmerrie van verrat hullingen. Met Pcrgy Franssen en Olga Zuiderhoek. Arsenaaltheater, Vlissingen, 20.15 uur *1

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2007 | | pagina 24