Banen (Q lobTrack.nl RAILION Welkom in de wereld van Railion. In Zeeland zijn we hard op zoek naar machinisten voor onze goederentreinen. V vivensis Senior Markt- Concurrentieanalist Accountmanager REGIOMANAGER ZUID SportZeeland Verzorgenden niveau III Kijk ook op 9 DECEMBER 2006 - W7 Ei Logistics Ben jij een volledig bevoegd machinist of wil je daarvoor worden opgeleid en op zoek naar een baan bij een gezonde en groeiende onderneming? Kijk dan snel op www.railion.nl, de site van Europa's grootste railgoederenvervoerder. DELTA is een multi-utility bedrijf met een breed pakket aan diensten en producten. Elektriciteit, gas, water, milieudiensten, (digitale) radio- en televisiesignalen, digitale telefonie en internet via de kabel zijn daarvan de belangrijkste. Onze focus ligt op Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie en internationaal actief. De divisie Comfort zorgt voor levering van onze producten aan consumenten en kleinzakelijke klanten. De afdeling DELTA Comfort Service (DG) biedt onderhoudscontracten en verhuurt verwarmingsapparatuur en cv-ketels en houdt zich bezig met voorlichting, energieonderzoeken en projecten voor duurzame energie en energiebesparing. DG richt zich op de consumenten en kleinzakelijke markt. Bijzondere aandacht wordt gegeven aan het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een Senior Markt- Concurrentieanalist (32-1,0 uur) In deze functie draait het primair om het verzamelen van marktinformatie voor de huidige en toekomstige kleinzakelijke- en consumentenmarkt (energie, kabel, internet en andere digitale diensten). Doel hiervan is om kansen, bedreigingen en relatieve sterktes en zwaktes van DELTA te inventariseren en analyseren voor de marketingplannen en het commercieel meerjarenplan. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Verzamelen en raadplegen van in- en externe schriftelijke en digitale bronnen. De divisie Infra zorgt voor aanleg, beheer en onderhoud van de verschillende netwerken voor elektriciteit, gas, water, warmte en telecommunicatie. Voor de onlangs opgerichte afdeling Distributie Controle Centrum, met als standplaats Goes, zoeken wij een fulltime Accountmanager. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - In eerste instantie ligt het accent op relatiebeheer en contractmanagement van opdrachtgevers, later wordt dit uitgebreid met acquisitie. - Volgen van marktontwikkelingen en het bepalen van de impact op de processen. - Monitoren en bijsturen van klantopdrachten door de juiste ketenprocessen heen. - Uitvoeren kwantitatieve en kwalitatieve analyses van de (proces)prestaties en het opstellen van rapportages. - Documenteren en toegankelijk maken van de informatie voor de interne klant. - Borgen van de informatiebronnen om continuïteit in informatievoorziening te waarborgen. - Uitvoeren van en rapporteren over marktonderzoek. - Het uitbrengen van advies op basis van deze verschillende informatiebronnen. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij: - Een afgeronde hbo-opleiding, commerciële richting, aangevuld met NIMA-B. - 3 tot 5 jaar marketingervaring in een commerciële omgeving. - Ervaring met business intelligence strekt tot aanbeveling. - Een uitgebreide ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking (SPSS, Access en Excel). - Creativiteit en analytisch vermogen. - Klantgericht, resultaatgericht en initiatief. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met: Wim van Liere, manager Marktmanagement, telefoon (0118) 88 28 7r». Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij: - Een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in de richting Technische - Bedrijfskunde of Werktuigbouw of Elektrotechniek aangevuld met een bedrijfskundige opleiding. - Kennis van en ervaring met het beheer van klantrelaties en grote contracten in een commerciële omgeving. - Goede communicatieve vaardigheden, analytisch vermogen, pro-actief en resultaatgericht. - Ervaring met geautomatiseerde systemen en het opstellen van rapportages. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met: Victor Guilloteaux, manager DCC, telefoonnummer (06) 51,37 30 or,. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie, voorzien van je CV, binnen twee weken na verschijning van de advertentie. Richt je brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het backoffice van de afdeling HRM. Wij geven voorkeur aan solliciteren per e-mail. Steeds meer Nederlanders ontdekken de watersport. Dat merken de 1.200 kwaliteitsbedrijven die zijn aangesloten bij HISWA Vereniging, de brancheorganisatie voor ondernemin gen in de watersportindustrie. HISWA Vereniging heeft drie afdelingen: Ledenservice, Export en Branchebelangen. Bij de afdeling Branchebelangen zoeken we per 1 februari 2007 een: HISWA VERENIGING (FULLTIME) DE FUNCTIE Als regiomanager heeft u een zelfstandige functie maar maakt u deel uit van een team van bedrijfsgroep- en regiomanagers die de collectie ve belangen van 13 bedrijfsgroepen (zoals Jachtbouw, Verhuur, Jachthavens en Detailhandel) van HISWA Vereniging behartigen. De regio Zuid bestaat uit de provincies Limburg, Noord-Brabant, Zeeland en Zuid-Holland. U bent het eerste aanspreekpunt voor collectieve regionale onderwerpen voor ondernemers in de watersportindustrie, de HISWA regiocommissies en regionale overheden. De taken zijn veelzijdig: het geven van tweedelijns hulp en advies voor de HISWA- leden, het opzetten en uitvoeren van projecten inclusief fundraising en het verzorgen van presentaties. U heeft een relevante HBO- of univer sitaire opleiding - met vakken als (bedrijfs-)economie, bestuurskunde, recht, milieukunde en planologie - of minimaal drie jaar werkervaring op gelijkwaardig niveau. CD CD -C REAGEREN? Voor de volledige vacaturetekst en/of meer informatie gaat u naar www.hiswa.nl/vereniging, of neemt u contact op met Geert Dijks, Hoofd Branchebelangen, T: 0343 52 47 24, E: g.dijks@hiswa.nl. Uw sollicitatiebrief met CV kunt u binnen twee weken versturen aan: HISWA Vereniging, Afdeling Personeelszaken, Anneloes Bos, Postbus 102, 3970 AC Driebergen, E: a.bos@hiswa.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt met op prijs gesteld. HEB JE... zin in een nieuwe uitdaging? BEN JE... een enthousiaste en flexibele teamspeler? EN WIL JE... boeiend en afwisselend werk in het vakgebied Sport en Bewegen? Kijk dan op www.soortzeeland.nl SPORTSERVICE SPORTADVIES SPORTPROMOTIE Vivensis is de aanbieder, voor ouderen, van woon-, zorg- en welzijnsdiensten in Bergen op Zoom. Vivensis bestaat uit 4 Stichtingen te weten Vivensis Groep, Vivensis Wonen, Vivensis Zorg en Vivensis Welzijn. Binnen Vivensis werken ca. 700 medewerkers en 150 vrijwilligers. Voor onze Stichting Vivensis Zorg, woonzorgcentrum Jacqueline, zijn wij op zoek naar: - gemiddeld 36 uur per week (PG afdeling) - gemiddeld 32 uur per week (reguliere zorg) De verzorgende levert in continudienst lichamelijke en huis houdelijke hulp, sociale begeleiding en verzorging aan (zieke) ouderen op basis van zorgplannen en roosters. ^Functie-eisen: Diploma Verzorgende niveau III (IG); Affiniteit hebben met de oudere mens; Affiniteit hebben met de doelgroep psychogeriatrie (voor de vacature op de PG-afdeling); Zelfstandig kunnen werken; Het hebben van een professionele beroepshouding en een cliëntgerichte benadering; Een goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid; Flexibele werkinstelling en inzetbaarheid. Wat bieden wij: Een uitdagende baan in een prettige werksfeer; Aandacht"voor persoonlijke groei en ontwikkeling; Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen; Inschaling volgens FWG 3.0; Secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals: kinderopvang, pensioenregeling PGGM, collectiviteit ziektekostenverzekering, meerkeuzesysteem, spaarloonregeling, bedrijfsfitness etc. Informatie: Meer informatie over deze vacature wordt u graag gegeven door mw. L. Boenders, waarnemend locatiemanager, telefoon 0164-287700. Solliciteren: Stuur uw korte motivatie en curriculum vitae naar Vivensis, afdeling PO&O, Postbus 937,4600 AX Bergen op Zoom of per e-mail aan s.houweling@vivensis.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Meer informatie over Vivensis kunt u vinden via www.vivensis.nl. ZANDHANDEL Zandhandel Faasse BV levert per schip zand aan voor namelijk de wegenbouw en betonindustrie in het gebied Zuidwest Nederland en België. Voor een van onze schepen zijn wij op zoek naar: ERVAREN SCHIPPER EN MATROOS (matroos in bezit van dienstboekje met stempel matroos) Tevens zijn wij op zoek naar een: SCHIPPER MEDE-EIGENAAR voor toekomstige investering in een schip met voldoende werk. Vanaf twee depots wordt met losse zandverkoop het gebied Noord- en Zuid-Beveland bediend. Voor ons depot te Hansweert zijn wij op zoek naar een: ERVAREN SHOVELMACHINIST- TERREINBEHEERDER Graag uw uitsluitend schriftelijke reactie met CV en refe renties richten aan: de heer C. Faasse, Postbus 366, 4460 AT Goes. Tevens gezocht: BEUNSCHEPEN VOOR VAST WERK Kinderopvang de Bevelanden is een middelgrote organisatie voor kinderopvang. Wij hebben kinder- dagverblijven, buitenschoolse opvang, gastouder- ópvang, peuterspeelzalen en tussenschoolse opvang Onze 300 medewerkers werken op 35 locaties en een Centraal Kantoor verspreid over Noord- en Zuid- Beveland. Wij zijn IS09001/HKZ-gecertificeerd. Groeien, ontwikkelen, vernieuwen en kwaliteit maken bij ons elke dag anders. Wij zoeken een MANAGER ADVIES BEMIDDELING Voor het aansturen van de klantcontacten en marketing. Voor 24 tot 28 uur per week. De functie omvat: het verder structureren en vormgeven van interne processen betreffende de klantcontacten en de dienstverlening; het zorgdragen voor het realiseren van de verkoopdoelstellin gen van de organisatie; ontwikkelingen volgen, beleid opstellen en vertalen naar werkplannen voor de onderneming op het gebied van marketing en verkoop, leidinggeven aan de medewerkers van de afdeling, het bewaken van het budget van de afdeling. Voor deze functie zoeken wij iemand met: HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een marketing richting, kennis van managementtechnieken, organisatie-, personeels-, financieel- en zorg /kwaliteitsbeleid minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende functie, analytisch, plan- en organisatievermogen vermogen, sociale vaardigheden voor het motiveren, stimuleren en instrueren van medewerkers, mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid voor het opstellen van beleidsplannen en het onderhouden van contacten met diverse onderdelen van de onderneming. Ook zoeken wij een STAFFUNCTIONARIS MARKETING COMMUNICATIE Voor 20 tot 24 uur per week. De functie omvat: beleid ontwikkelen, zodanig dat er heldere en concrete doel stellingen geformuleerd kunnen worden op marketing- en communicatiegebied; beleid vertalen naar werkplannen en realiseren, zodanig dat de geformuleerde doelstellingen op de beleidsterreinen marketing en communicatie behaald kunnen worden. zorgen voor de ontwikkeling, productie en beschikbaarheid van voorlichtingsmateriaal, voorlichting, informatie en advies geven aan interne en externe belanghebbenden door middel van mondelinge voorlichting, bijeenkomsten, specifieke activiteiten en/of publicaties. Voor deze functie zoeken wij iemand met; HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de communicatie- richting; analytisch vermogen voor het vertalen van ontwikkelingen in beleid, werkplannen en projecten, vermogen tot stimuleren, motiveren en overtuigen van anderen bij het implementeren van beleidsontwikkelingen binnen de onderneming; mondelinge, schriftelijke en didactische vaardigheden voor het overdragen van veranderingen binnen de onderneming Voor meer informatie over deze vacatures kunt u op 12 december a.s tussen 12.00 en 13 30 uur contact opnemen met mevrouw E. Brand, directeur-bestuurder, op telefoonnummer (0113) 22 81 39. De sollicitatiegesprekken voor Manager Advies Bemiddeling zijn gepland op dinsdag 9 januari 2007. De sollicitatiegesprekken voor de Staffunctionaris Marketing Communicatie zijn gepland op donder dag 11 januari 2007. Salariëring conform de CAO Kinderopvang U kunt uw sollicitatie voor 22 december a s. richten aan Kinderopvang de Bevelanden, afdeling Personeelszaken, Postbus 328, 4460 AS Goes U kunt uw sollicitatie ook mailen: info@kinderopvangdebevelanden.nl Meer informatie over onze organisatie vindt u op. www.kinderopvang-de-bevelanden.nl fgooiX 'HKZ\ DE BEVELANDEN

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 35