L/faiVAN BREEMEN
Advano Heiwerken BV
Verkoper Binnendienst
Logistiek medewerker
binnendienst
DS ÏQOOP
evo
JAC. RIJK b.v.
Administratief medewerker M/V
Landlustweg 1
4455 TK Nieuwdorp
Tel. (0113) 61 25 89
Fax (0113) 61 27 26
www.landlust.nl
info@landlust.nl
Hoofdzakelijk gespecialiseerd in het
heien van prefab betonpalen voor zo
GWW, utiliteits-, en woningbouw
Wij zijn op zoek naar een
Advano
Heiwerken
Tel. 0172-407591 www.advano.nl
ervaren enthousiaste heier
jong enthousiaste heier of iemand
die daarvoor opgeleid wil worden
Wat bieden wij:
- een jong en veelbelovend bedrijf met veel ervaring
- een geweldig team collega's
bouw CAO
- een gedegen opleiding door ervaren mensen
Wat vragen wij:
- inzet; geen 8 tot 5 mentaliteit
- teamgeest
- initiatief
- verantwoordelijkheidsgevoel
- flexibiliteit
Interrese?
Neem contact op met de heer
Ad van Oudenallen
ADVANO HEIWERKEN BV
Lijsterstraat 34
3652 LL Woerdense Verlaat
tel: 0172-407591
fax:. 0172-407224
e-mail: info@advano.nl
website: www.advano.nl
Restaurant/Partycentrum
Landlust
i.v.m. de uitbreiding van onze
keukenbrigade zijn wij op zoek naar
EEN ZELFSTANDIG
WERKEND KOK M/V
Bent u in het bezit van een afgeronde
koksopleiding, eigen vervoer en heeft u
relevante ervaring in het verzorgen van
koude en warme buffetten alsmede het
koken in een luxe a la carte restaurant, dan
kunt u een schriftelijke sollicitatie sturen naar
t.a.v. Arno de Jager.
Voor onze vestiging in Goes zijn wij op zoek n,
uw profiel
- Klantgerichte houding
- Autotechnische kennis
- Accurate instelling
- Collegiale en flexibele houding
- Goede contactuele eigenschappen
- Gevoel voor humor
reageren?
Voldoet u aan de hiernaast genoemde eisen
en wilt u graag werken binnen een gezonde
groeiende onderneming met enthousiaste
collega's, dan kunt u uw schriftelijke
sollicitatie voorzien van pasfoto richten,
binnen 8 dagen, aan:
Van Breemen BV
t.a.v. de Heer F. Nuyens
Postbus 230
4600 AE Bergen op Zoom
Bergen op Zoom Gdes Roosendaal
Boerenverdriet 10 Verryn Stuartweg 31 Beider 43a
4613 AK 4462 GE -- 4704 RK
Tel. 0164-213 213 Tel. 0113- 215 952 Tel. 0165 - 523 823
Fax 0164-213 212 Fax 0113 - 232 859 Fax 0165 - 523 824
a unfile uiiiauiiijviiiy
Voor de afdeling Facility bij ZeelandNet (Kamperland) zijn wij op zoek naar een fulltime
magazijnmedewerker. De werkzaamheden van de Magazijnmedewerker bestaan uit het verwerken
van de in- en uitgaande goederenstroom.
De Hoop Handel in Terneuzen maakt deel uit van hét;solide concern
Dé Hoop Terneuzen b.v.-De Hoop Handel is een handelsonderneming, die
actief is als toeléverancier in de weg- en waterbouw, beton- en
betonmortelindustri© en spoorwegbouw. In het leveringspakket zijn
materialen opgenomen als portier, gebroken grind, kalksteen,
kleuraggregaten,.breuksteen, stortsteen, Viissingsnsiak, siaafslak. zand,
grind.' cement en, vulstoftenj Deze producten vinden hun toepassing in alle
sectoren van de bouwwereld. De organisatie kenmerkt zich door
daadkracht, ondernemerschap, innovatief denken en flexibiliteit. Graag
willen wij in contact komen mét jonge, enthousiaste kandidaten voor de
functie yan
0 De functie
Na een inwerkperiode, waarbij veel aandacht zal worden besteed aan het
leren kennen van de organisatie en de producten, wordt u belast met het
regelen van de expeditie en het verzorgen van de administratieve
verwerking.
Wij vragen
U heeft een afgeronde mbo-opleiding, waarbij u in staat moet zijn zowel
zelfstandig als in teamverband te kunnen werken.
U heeft een klantvriendelijke instelling, waarbij u tevens beschikt over
goede logistieke vaardigheden. Verder beschikt u over een commercieel
gevoel.
U bent woonachtig in Zeeuws Vlaanderen of bereid zich in deze regio te
1 vestigen.
I Wij bieden
IEen zelfstandige functie met veel verantwoordelijkheid;
Een goed salaris met goede bijbehorende arbeidsvoorwaarden;
Een prettige werkomgeving in een team van enthousiaste en
gemotiveerde collega's.
I De sollicitatieprocedure
I Uw reactie met een uitgebreid curriculum vitae kunt u sturen aan De Hoop
I Terneuzen b.v., t.a.v. de heer H. Suy, hoofd P&O, Postbus 19, 4530 AA
I Terneuzen of per e-mail: h.suy@dehoop.nl
I Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure.
I Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
De Hoop Terneuzen bv is
leverancier'van bouwmaterialen
in de ruimste zin van het woord
en producent van betonwafen
en betonmortel. De producten
vinden hun toepassing in alle
sectoren van de bouwwereld:
weg- en waterbouw, woning
en utiliteitsbouw. De afnemers
bevinden zich zowel op de
professionele als de particuliere
markt.
Onder de moedermaatschappij
De Hoop Terneuzen bv
opereren diverse
ondernemingen in Nederland,
België en Engeland.
TERNEUZEN
De Hoop Terneuzen bv
Postbus 19, 4530 AA Terneuzen
telefoon (0115) 68 09 11
fax (0115) 61 72 77
e-mail: h.suy@dehoop.nl
Van Breemen BV is een technische handelsonderneming die al ruim 75 jaar service hoog in het
vaandel heeft staan. Vanuit 3 vestigingen met een vijftigtal gemotiveerde medewerkers worden
automaterialen, gereedschappen en machines geleverd aan de garage- en transportsector.
a((<
Met ruim 2000 collega's bieden wij zorg- en dienstverlening aan afgestemd op de vraag en de behoefte ra
de Idant en streven daarbij een hoog service- en productniveau na. Alle inwoners van Schouwen-Duivdand.
Noord- en Zuid-Beveland. St Philipsland en Tholen kunnen gebonk maken van ons zorg- en dienstverlenings-
pakket Een pakket waarin in- en extramurale verzorging en verpleging huishoudelijke verzorging en ouder- m I
kindzorg vertegenwoordigd zijn. Daarnaast bieden wij dieet-advisering uitleen van hulpartikelen en voorlichting I
bij ziekten. De zorg- en dienstverleningssector is een boeiende weri-omgevmg. Wij als organisatie voegen daar
groeikansen en goede voorwaarden aan toe voor mensen met een passie voor hun vak.
De Cliëntenraad van Allévo Thuiszorg en jeugdgezondheidszorg
kv,; is op zoek naar.
q Voorzitter van de Cliëntenraad
q I erlen van rlp Cliëntenraad
Wilt u meedenken in een mad die uw belangen behartigt?
De raad vertegenwoordigt alle (potentiële) clienten van Allévo
Thuiszorg en Jeugdgezondheidszorg in de Oosterschelderegio
en komt op voor hun specifieke belangen. De raad richt zich met
name op de uitvoering van de zorg en kan daarover gevraagd
of ongevraagd zijn mening kenbaar maken en advies geven.
De cliëntenraad heeft taken en bevoegdheden conform de
Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen (WMCZ).
In het kader van deze wet wordt ieder die in aanmerking komt
om zorg- en dienstverlening van Allévo te ontvangen als cliënt
beschouwd. Dat zijn dus alle inwoners van de Bevelanden,
Schouwen-Duiveland, Sint Philipsland en Tholen.
De cliëntenraad bestaat uit 9 leden (8 leden vanuit verschillende
gemeenten en een onafhankelijk voorzitter). Van de leden wordt
verwacht dat zij in staat zijn de gemeenschappelijke belangen
van de Allévo Thuiszorg en Jeugdgezondheidszorgcliënten te
behartigen en het vermogen hebben zaken los te zien van zijn/haar
persoonlijke ervaringen. Gezocht worden kandidaten die affiniteit
hebben met de gezondheidszorg, die het een uitdaging vinden de
medezeggenschap van de Allévo-cliënten zo optimaal mogelijk tot
zijn recht te laten komen en die woonachtig zijn in de gemeente
Borsele of in dé gemeente Noord-Beveland. Tevens zoeken we
een nieuwe voorzitter van de cliëntenraad die woonachtig is in
de Oosterschelderegio. Medewerkers van Allévo kunnen geen
lid zijn van de Cliëntenraad.
Er zijn per jaar ongeveer 15 vergaderingen en bijeenkomsten.
De tijdsinvestering bedraagt ongeveer 2 uur per week gemiddeld.
De vergaderplaats is doorgaans Goes. Leden krijgen een
vergoeding van gemaakte kosten.
Voor verdere inlichtingen kan men contact opnemen met F. Vader,
Telefoon 0113 - 22 88 34, e-mail frans.cor@kpnplanet.nl
Kandidaten kunnen hun motivering kenbaar maken en deze
toesturen aan: Stichting Allévo t.a.v. Cliëntenraad Thuiszorg
en Jeugdgezondheidszorg, Postbus 79, 4460 AB Goes of per
e-mail g.dgroot@allevo.nl voor 5 januari 2007.
kijk snelallevo.nl
Hollandiaplein 1, 4461 GT Goes Postbus 79. 4460 AB Goes Tel. (0113) 24 92 00 E-mail g.dgroot@allevo.nl
Heeft u interesse in één van deze gevarieerde en uitdagende functies?
Stuur dan uw sollicitatiebrief (onder vermelding van het vacaturenr.) met curriculum vitae binnen 14 dagen aan:
Justion Adviesgroep, t.a.v. mevrouw P.J.P. van Oostrom, Postbus 352, 4330 AJ Middelburg
of per email: info@justion.nl
www.justion.nl
ÜF^ IfeÉl AUTOTECHNIEK
Wegens vervanging van één van onze secretaresses en uitbreiding van de
werkzaamheden op het secretariaat,
zoeken wij voor ons kantoor te Middelburg een:
Ervaren Secretaresse (32 uur p/w) vac.nr. 001
De functie:
De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het uitwerken van correspondentie aan de hand van concepten, het uitwerken van
dictaten, archiveren en diverse andere ondersteunende secretariële werkzaamheden.
Het profiel:
Je beschikt over een afgeronde secretaresse opleiding op MBO+/HBO niveau, minimaal een HBO werk- en denkniveau, minimaal 5
jaar ervaring in een soortgelijke functie en je hebt kennis van het MS-office pakket. Je bent accuraat, zelfstandig, representatief en
communicatief vaardig, je bent vlot en weet van aanpakken en hebt een flexibele instelling.
Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Receptioniste telefoniste (40 uur p/w) vac.nr. 002
De functie:
De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit telefoonaanname, gasten ontvangen, verzorgen van .koffie, inboeken en verspreiden van
dc post, urenverwerking in boekhoudprogramma, kopieerwerkzaamheden, ondersteuning van het secretariaat.
Het profiel:
Je beschikt over een afgeronde receptioniste opleiding op MBO niveau, minimaal MBO werk- en denkniveau, relevante
werkervaring, je hebt kennis van het MS-officepakket en eventueel van het boekhoudprogramma Exact. Je hebt een goede
telefoonstem, je bent spontaan, representatief, communicatief vaardig en je bent vlot en weet van aanpakken.
Voor nadere informatie over de inhoud van deze functies kunt u contact opnemen met
Cynthia Tres op telefoonnr. 0118 - 674074.
Justion Adviesgroep biedt een professionele werkomgeving waarin ruimte is voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling-
De sfeer onderling is open en informeel.
Jac. Rijk b.v., een gespecialiseerd bedrijf in grond-, weg- en waterwerken in
Nederland en België, zoekt wegens uitbreiding van de activiteiten een:
Je verifieert en controleert de ontvangen goederen en zorgt voor een logische en ordelijke opslag van
deze goederen. Tevens maak je goederen gereed voor uitgifte of verzending en draag je zorg voor het
verwerken van bijbehorende documenten. Je draagt zorg voor het verwerken van voorraadmutatïes in
een geautomatiseerd systeem. Daarnaast zorg je voor het testen van modems.
Persoonlijke eigenschappen:
Klantgericht
Initiatief
Stressbestendig
Flexibel
Functie-eisen:
MBO werk- en denkniveau op technisch gebied
Ervaring als magazijnmedewerker
Vorkheftruckcertificaat en rijbewijs B
Ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking
Bereidheid tot uitvoeren van andere werkzaamheden binnen de afdeling Facility
Informatie
Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je terecht
bij Jozien Serier (Manager Facility) tel.: 0113 - 377 734
Wij vragen:
opleiding: HEAO BE
bekend met automatisering
beheersing van de Engelse en Duitse taal
Wij bieden:
een gevarieerde werkomgeving
goede salariëring
Bent u geïnteresseerd?
Stuur dan uw sollicitatiebrief met CV binnen 14 dagen naar onderstaand adres:
Aanbod
Een gevarieerde functie in een professionele organisatie. ZeelandNet biedt een vaste baan, waarbij
we starten met een jaarcontract. Wij bieden een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket met een
marktconform salaris.
info@jacrijk.nl
Kandidaten die niet aan de gestelde functie-eisen voldoen, verzoeken wij niet te reageren.
Solliciteren
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie, voorzien van je CV, voor 17 december
aan ZeelandNet BV, Postbus 35, 4493 ZG Kamperland ter attentie van Marieke Rijkers van de afdeling
HRM. Wij geven de voorkeur aan solliciteren per e-mail: personeelszaken@zeelandnetbv.nl
Jac. Rijk b.v.
Postbus 17
4450 AA Heinkenszand
T.a.v. dhr. M. Rijk
Tel. 0113 - 56 12 08
Fax 0113- 56 32 38