Banen
m
JobTrack.nl
->r randstad
Allround Medewerker
Productiebureau
WVS-groep, dat werkt!
y s
SOFTWAREONTWIKKELAAR
VISUAL FOXPRO (M/V)
WERK AAN DE CONTINENTAL GATEWAY
Kantonnier m/v(i,ofte)
Zeeland Seaports
Kijk ook op
11 NOVEMBER 2006-W20
li
Dagelijks werk maken van en voor mensen; dat is de kern waar het
binnen WVS-groep om draait. WVS-groep biedt mensen kansen zich
te ontwikkeien zodat regulier werk op de arbeidsmarkt niet langer
een hindernis vormt. De medewerkers zijn werkzaam in drie divisies:
WVS@Work. WVS Diensten en VWS Industrie. Zij bieden een breed
assortiment producten en diensten aan. De stafdiensten van het
hoofdkantoor ondersteunen de divisies. WVS-groep is altijd in bewe
ging en daardoor beperken de werkzaamheden van medewerkers
zich tegenwoordig niet alleen meer tot de beschutte werkplekken;
werk uitvoeren op locatie door Individuele- of groepsdetachering en
8egeleid Werken-bij bedrijven behoort ook tot de mogelijkheden.
Werken bij WVS-groep betekent werken in een informele, dynamische
organisatie met gedelegeerde verantwoordelijkheden. Kijk voor meer
informatie over WVS-groep en deze vacature op www.wvsgroep.nl
Stationsstraat 40, Postbus 11 30, 4700 BG Roosendaal,
Tel. 0165 596500, Fax 0 65 56 j 263,
Email algerneen@wvsgroep.nl, www.wvsgroep.nl
De Divisie WVS Industrie houdt zich bezig met groepsdetachering/varia en procesindustrie. Deze Divisie bestaat
uit drie vestigingen. De vestiging in Roosendaal richt zich voornamelijk op groepsdetachering en varia. Voor deze
vestiging zijn wij op zoek naar een allround medewerker productiebureau die mede verantwoordelijk is voor een
optimale productieplanning, werkvoorbereiding en calculatie.
Wat verwachten we van je?
Je bent verantwoordelijk voor een betrouwbare kostenberekening van leveringen van producten of diensten en
voor de werkvoorbereiding (aan de hand van een order voorbereiden van de werkzaamheden ten behoeve van de
productie). Daarnaast zorg je voorde coördinatie, bewaking en registratie van projecten in de projectenadministratie.
Hierin verwerkje ook de calculatie en verkoopafspraken.
Je profiel
Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau (functiegerelateerd) met daarbij minimaal vijf jaar ervaring in een
soortgelijke functie. Je hebt daarnaast kennis van productieprocessen, administratieve procedures en geautomatiseerde
logistieke systemen.
Wat kun je van ons verwachten?
Salarisindicatie bij 40 uur per week maximaal 3.091bruto per maand, exclusief 8% vakantietoeslag bij minimaal
1 jaar functioneren conform de functie gestelde eisen. Indienstname zal geschieden via één van de werkverbanden van
WVS-groep voor de duur van 1 jaar waarna de arbeidsovereenkomst bij goed functioneren zal worden voortgezet.
Solliciteren?
Meer informatie over deze vacature is te verkrijgen via dhr. A. van Veenendaal, Manager Productiebureau, tel 0165-587 800.
Richt uw sollicitatiebrief vóór 27 november a.s. aan dhr. J. Snepvangers, P&O-adviseur, Postbus 1130, 4700 BC Roosendaal.
Kijk voor de volledige functieomschrijving op www.wvsgroep.nl
Schildersbedrijf Stratenmakers Groen Metaal en assemblage In- en ompak Drukwerk Confectie
Hout Elektromontage Kabelbomen Schoonmaak Grafische afwerking (Groeps)Detachering Busi
Begeleiding Opleiding Arbeidsrei'ntegratie Kantoor- en distributieservice
SOFTWARE
Voor de afdeling Software Ontwikkeling in
Zierikzee (25 medewerkers) zijn wij op zoek
naar een
Syntess Software is
een softwareproducent met
vestigingen in Zierikzee en
Gorinchem. Syntess ontwikkelt,
levert en ondersteunt standaard
ERP-software voor met name
installatiebedrijven op het
gebied van elektra, cv,
luchtbehandeling, koeltechniek,
sanitair en beveiliging.
Onze vooraanstaande
marktpositie is gebaseerd op
kwaliteit, betrouwbaarheid en
het hanteren van een strategie
op lange termijn.
Met een organisatie van in
totaal 90 medewerkers levert
Syntess Software al meer dan
15 jaar softwareproducten die
momenteel gebruikt worden door
ruim 2800 bedrijven.
"acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Syntess Software heeft twee producten.
Het ene wordt ontwikkeld in Visual Foxpro;
het ander in Delphi.
Wij zoeken een nieuwe collega die profes
sionele software kan ontwerpen en bouwen
en interesse heeft in database georiënteerde
toepassingen waarin met SQL gewerkt
wordt. U moet in staat zijn wensen van zowel
onze eigen organisatie als van klanten om
te zetten in eenvoudige functionele software.
U komt te werken in een team van ervaren
software ontwikkelaars dat zijn sporen
ruimschoots verdiend heeft in het zelfstandig
bouwen van een technische infrastructuur
om hoogwaardige, gebruiksvriendelijke
software te bouwen.
WIJ vfA^ew
Werk- en denkniveau op minimaal
HBO-niveau
Resultaatgerichte houding en doorzettings
vermogen
Affiniteit met de installatiebranche is ook
een pré
SWM+eff SoJ-tw«re KeAt
Fluimte voor initiatieven in een stimulerende
werkomgeving met enthousiaste vak
bekwame collega's
De mogelijkheid om te werken aan een breed
toegepast en hoog gewaardeerd product
Een boeiende baan met goede perspectieven
in een sterk bedrijf
Uitstekende arbeidsvoorwaarden
fw («Itfcftntfe
Voor meer informatie over bovenstaande funclie
kunt u contact opnemen met: dhr. Huug
Winfield (0111 -418040, privé 0111 -641052)
of onze homepage bezoeken
(www.syntess.nl).
Stuur uw sollicitatie met cv naar Syntess s
Software, Postbus 127, 4300 AC Zierikzee
of naar vacature syntess.nl.
In de dynamische wereld van groeiende ladingstromen, steeds grotere schepen en toenemende concurrentie, nemen de Zeeuwse zeehavens een unieke positie in tussen twee
wereldhavens. De havens van Terneuzen en Vlissingen zijn uitgegroeid tot het derde zeehavengebied van Nederland en zijn een van de voornaamste economische krachten van de
Zeeuwse regio. Vanuit een markant kantoor in Terneuzen beheert Zeeland Seaports de havengebieden en doet er alles aan om de positie van beide havens als 'continental gateway'
te versterken. De medewerkers van Zeeland Seaports leveren dagelijks een belangrijke bijdrage aan deze ontwikkelingen.
De afdeling Infrastructuur Ruimte is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, realiseren en beheren van havens, terreinen en infra
structuur (zoals wegen en spoor) in het beheersgebied van Zeeland Seaports. Het cluster Beheer zorgt voor de complete uitvoering
van de beheersprocessen in relatie tot de ontwikkeling van de havens en is op zoek naar een enthousiaste collega in de functie
van:
Vacaturenummer 949
De functie: Volgens het beheers- en onderhoudsplan verricht je diverse technische werkzaamheden in het beheersgebied en je
inspecteert periodiek de natte infrastructuur kades en glooiingen), de droge infrastructuur (wegen, groen en installaties) en ter
reinen. Je bent de ogen en oren van Zeeland Seaports in het veld en controleert volgens het principe schoon, heel en veilig de
naleving van reglementen, vergunningsvoorwaarden en (verkeers)veiligheidsmaatregelen binnen het gebied. Je beheert de tech
nische werkplaats van het bedrijf en verricht daarvoor klein onderhoud. Operationeel wordt je aangestuurd door de daarvoor
aangewezen beheerder.
Onze vraag: Je hebt een VMBO werk- en denkniveau en je hebt oog voor de kwaliteit van de havenomgeving. Je hebt kennis van
en bent handig in het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden en je weet goed om te gaan met verkeerswetgeving en richtlijnen
van Arbo en veiligheids- en onderhoudsvoorschriften. Je bent vooral flexibel en klantgericht met zorg voor kwaliteit. De standplaats
bij deze functie is Terneuzen.
Ons aanbod: De functie van kantonnier is gewaardeerd in functieschaal 5 (minimaal 1.492,69 en maximaal 2.132,41 bruto
per maand). Inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring. Zeeland Seaports biedt aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden
conform de rechtspositie van de Provincie Zeeland, een professionele werkomgeving en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
Meer informatie over deze functie kan ingewonnen worden bij de heer A.J. Cardon, Coördinator Beheer of de heer D. Engelhardt,
Hoofd afdeling Infrastructuur Ruimte, beiden bereikbaar onder telefoonnummer 0115 - 647400. Ook op www.zeeland-seaports.
com kun je meer informatie vinden over de functie en onze organisatie.
Je kunt tot uiterlijk 26 november 2006 reageren door je sollicitatie met motivatie en c.v. onder vermelding van het vacaturenummer
te sturen naar Zeeland Seaports, t.a.v. A. Kegels, Postbus 132, 4530 AC Terneuzen of via de mail: port@zeeland-seaports.com.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Port Authority
Schelpenpad 2
Haven 1151, Terneuzen
Postbus 132
4530 AC Terneuzen
Tel. 0115-647400
Fax 0115-647500
port@zeeland-seaports.com
www.zeeland-seaports.com
Wij vragen nogal wat van onze interceden-
ten, dat mag duidelijk zijn. Dat moet ook
wel, want we zijn uitgeroepen tot één van de
beste werkgevers van Nederland. En dat wil
len we graag zo houden. Bovendien groeien
we op dit moment harder dan ooit. Daarom
zoeken wij intercedenten die net zo hard
willen groeien en dezelfde ambitie hebben
om succesvol te zijn. Alleen die mentaliteit
zorgt ervoor dat je jezelf ontstijgt.
Als intercedent bij Randstad ben je dan ook
uit net even ander hout gesneden. Je verant
woordelijkheid is groot en je neemt daarom
het initiatief in een gevarieerd aantal projec
ten. Je beheert je eigen klantenportefeuille,
met lokale ondernemingen en internationale
concerns. Klanten die je bezoekt, adviseert en
waarmee je evalueert. Aan de andere kant
werf én begeleid je flexwerkers. Je voert
functioneringsgesprekken en beoordelings
gesprekken met ze. En tegelijkertijd bouw
je een langdurige werkrelatie met ze op.
Je denkt commercieel en je werkt resultaat
gericht. Je opleiding is hbo of universiteit
en je hebt minstens twee jaar ervaring in
een commerciële functie. Ben je daar nog?
Dan moeten we jou hebben. Kijk maar eens
op www.randstad.nl/recruitment. Of kom
gewoon langs!
Op donderdag 16 november ben je van
18.00 uur tot en met 20.00 uur welkom op
Burgemeester van Hasselstraat 52a in Bergen
op Zoom of op Kloosterplein 7 in Breda.
We vertellen je dan graag wat meer over
een loopbaan als intercedent bij Randstad
en je kunt er meteen kennis maken met je
toekomstige collega's.
Voor meer informatie over de functie, of om
je aan te melden voor de open dag, kun je
contact opnemen met Karen Venselaar of
Tanja Groenewegen (0165 - 587 003).
ben jij accountmanager,
personeelsmanager
en consultant in één?
kom dan langs
op 16 november