Ambitieus,
innovatief en
klantgedreven?
lobTrack.nl
1^ SL> Éfi €1 11 Kijk ook op
o
CONSULENT m/v
°r§
medewerker
groenvoorziening
Rabobank Roosendaal lOikt ten
Intern Accountmanager Zakelijke Relaties
TERNEUZEN, ruimte voor werk, ruimte voor leven
GemeenteTerneuzen, Oostelijk Bolwerk 4, postbus 35, 4530 AATerneuzen, tel.: 0115-455 000, www.terneuzen.nl
De gemeenteTemeuzen, een
slagvaardige en professionele
organisatie waar mensen graag
werken. Samen met inwoners,
bedrijven en instellingen wordt
gewerkt aan verdere ontwikkeling
van wonen, werken en recreëren
voor onze ruim 55.000 inwoners.
Wij streven hierbij een klant- en
resultaatgerichte werkwijze na.
Om onze doelstellingen waar te
kunnen maken, willen we onze
organisatie versterken met
mensen die verstand van hun vak
hebben en tegelijkertijd ambitieus,
integer en veelzijdig zijn.
OPZICHTER AFVALINZAMELING
AFDELINGSINFORMATIE De afdeling Beheer en Onderhoud is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de
openbare ruimte inclusief gebouwen. Binnen de afdeling werken momenteel circa 130 personen. Het cluster Afvalinzameling is
verantwoordelijk voor inzameling van afvalstoffen bij burgers en bedrijven en verzorgt daarnaast gladheidsbestrijding en alle logis
tieke dienstverlening. Ook straatreiniging is een kerntaak. Binnen het cluster Afvalinzameling werken ongeveer 40 personen en
worden 23 voertuigen en machines ingezet.
FUNCTIE-INFORMATIE EN PROFIELSCHETS Je bent opzichter bij het cluster Afvalinzameling en je bent samen
met je collega-opzichter verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen het cluster. Je stuurt de medewerkers aan, ziet
toe op de uitvoering van de werkzaamheden en voert verzuimgesprekken en functionerings- en beoordelingsgesprekken. Daarnaast
voer je werkoverleg en zorg je voor afstemming van werkzaamheden met de opzichters van andere clusters binnen de afdeling. Je
beschikt over een relevante opleiding op ten minste mbo-niveau 4, bij voorkeur de beroepsopleiding Milieutechniek. Je hebt aan
toonbare ervaring met automatisering (minimaal MS-Office-pakket). In deze functie onderhoud je contacten met burgers en bedrijven.
Hiervoor is een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid noodzakelijk. Ervaring met bovengenoemde werkzaam
heden geniet de voorkeur. Werken in een piketdienst(roosterdienst) behoort bij de functie. Verder dien je een flexibele instelling te
hebben en bereid te zijn alle binnen de afdeling en het cluster voorkomende werkzaamheden aan te pakken, als dat nodig mocht zijn
ook buiten de gangbare werktijden, bijvoorbeeld vanwege inzet bij gladheidsbestrijding in de winter en evenementenopbouw in de
zomer. Je beschikt minimaal over een rijbewijs B en hebt de beschikking over een eigen auto voor uitvoering van de werkzaam
heden. Een rijbewijs C en het 'vakdiploma binnenlands vervoer' (t.b.v. vergunning voor binnenlands beroepsgoederenvervoer)
strekken tot aanbeveling.
INFORMATIE EN SOLLICITATIE Het functieniveau van een opzichter is schaal 8. Bij 36 uur per week is het maximum
salaris bruto 2.875,- per maand. Het aanvangssalaris wordt vastgesteld aan de hand van ervaring en diplomabezit. Voor vragen
over deze functie kun je terecht bij Pim Wakker, clusterhoofd Afvalinzameling, op telefoonnummer 0115-455 661. Schriftelijke
sollicitaties met cv kunnen tot 25 oktober 2006 worden gericht aan het College van Burgemeester en Wethouders van Terneuzen,
postbus 35, 4530 AATerneuzen. Meer informatie over de gemeenteTerneuzen kun je vinden op www.terneuzen.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
ViaZorg werkt voor alle zorg- en welzijnsorganisaties in Zeeland en
omstreken. Ook gemeenten, het UWV en andere bedrijven weten ViaZorg
te vinden. Ons werkterrein is "Arbeidsmarkt, Personeel en Organisatie".
Wij zijn actief op het gebied van werving en selectie, loopbaan en reïntegratie
en P&O-ondersteuning. Meer over ons vind je op www.viazorg.nl.
ViaZorg zoekt een enthousiaste:
voor het uitvoeren van reïntegratietrajecten (20-36 uur)
Als consulent ben je verantwoordelijk voor het voeren van intake-, selectie-
en motivatiegesprekken. Je stelt individuele trajectplannen op. Je begeleidt
kandidaten en legt de procesvoortgang vast met behulp van een geautomatiseerd
cliëntvolgsysteem. Je bent dagelijks in gesprek met kandidaten en met je
netwerk. Je onderhoudt contact met personeelsfunctionarissen of directeuren
van organisaties en klantmanagers of reïntegratiecoaches van uitkerende
instanties. Acquisitie, het ontwikkelen van nieuwe producten en het uitvoeren
van personeelsdiensten, zoals bijvoorbeeld casemanagement, kunnen tot je
taken gaan behoren.
WIJ VRAGEN: Relevante opleiding op H.B.O.-niveau. Je hebt een klantgerichte
en zakelijke instelling, bent resultaatgericht, initiatiefrijk, representatief en
sociaal vaardig. Je werkt zelfstandig en lost problemen direct op. Je bent
een goede relatiebeheerder, assertief en consciëntieus in het nakomen van
afspraken. Het uitvoeren van organisatorische en administratieve taken is voor
jou geen enkel probleem. Kennis van de Zeeuwse zorg- en welzijnsarbeidsmarkt
is een pré. Mee willen en kunnen denken en flexibiliteit bij de uitoefening van
je werkzaamheden zijn noodzakelijk. Een kandidaat met ervaring op het gebied
van reïntegratie heeft onze voorkeur. Tevens gaat de voorkeur uit naar een
fulltime dienstverband (36 uur).
WIJ BIEDEN: Veelzijdige en uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief. De
aanstelling vindt plaats voor de duur van een jaar; daarna is een vaste aanstelling
mogelijk. Wij bieden een passend salaris volgens de CAO V&V en een uitstekend
pakket arbeidsvoorwaarden.
REAGEREN? Geef aan waarom jij de juiste persoon bent en stuur brief en
CV vóór 25 oktober 2006 naar: ViaZorg, Postbus 293, 4460 AR Goes, t.a.v.
dr. J. Naafs, directeur. Kandidaten die gereageerd hebben op de eerdere vacatures
van dit jaar hoeven niet weer te reageren.
14 OKTOBER 2006 -W26
Borsele zien7 Bezoek onze website www.
Borsele is:
22.000 inwoners
14.000 ha oppervlakte
15 dorpen
Overwegend agrarisch, fruitteelt
Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook:
zeehaven-, industrie- en energiegemeente
gemeente
'orsele
De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en Maatschappelijke
Ontwikkeling. Er werken in totaal 180 medewerkers samen aan een goed product In de ambtelijke
organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatgerichtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn
zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd.
Borsele vraagt een:
voor de ploeg Heinkenszand voor 36 uur per week
Functie-informatie:
aanleg en onderhoud van plantsoenen;
onderhoud van begraafplaatsen, het delven van graven en
het begeleiden van begrafenissen;
onderhoud van sport- en speelvoorzieningen;
gladheidbestrijding en onkruidbestrijding;
invallen bij de reinigingsdienst voor de eigen organisatie.
(m/v)
Functie-eisen:
het diploma Groenverzorger B en de bereidheid de cursus
Groenvoorziener te volgen;
spuitlicentie;
ervaring in genoemde werkzaamheden;
het rijbewijs BE, C chauffeursdiploma strekt tot aanbeveling;
een positieve en collegiale werkhouding.
Borsele biedt:
een salaris van maximaal 2.091,00 bruto per maand
(schaal 4, salaristabel februari 2006).
Informatie:
Voor meer informatie over deze functie kan contact opgenomen
worden met Ab van Overbeeke, hoofd afdeling Buitendienst, tel. 238 454
Sollicitatie:
Je kunt je sollicitatie binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad
richten aan het college van burgemeester en wethouders van Borsele,
Postbus 1,4450 AA Heinkenszand. Zet in de linkerbovenhoek van de
envelop'P&O'. Je kunt ook e-mailen naar info@borsele.nl.
Acquisitie naar aanleiding
lorde niet op prijs gesteld.
Ben
Roosendaal: een economisch knooppunt van betekenis. En daarmee een
stad waar ondernemers zich graag vestigen en particulieren graag wonen. Rabobank
Roosendaal wil de beste, meest innovatieve en klantgedreven, brede financiële
dienstverlener zijn. Kortom: voor klanten de eerste keus en de beste koop.
Om onze ambities te kunnen blijven realiseren zoeken wij een intern
Accountmanager Zakelijke Relaties op HBO niveau, die zich als partner van de
senior Accountmanager samen met hem verantwoordelijk voelt voor de totale
klantbediening. Een collega die een gezicht krijgt bij de klanten door zich betrokken
te voelen bij hun wel en wee. Een collega die in de klantbediening snel, scherp en
gedreven is.
Wat biedt Rabobank Roosendaal? Ruimte. Samen met de account
manager bepaal je zelf de wijze van klantbediening. Je krijgt volop mogelijkheden
om je kennis en vaardigheden verder te vergroten waardoor ook je toekomstige
ruimte vergroot wordt. Verder bieden we je een informele, open en ambitieuze
cultuur waarin ondernemerschap, initiatief, discipline en verantwoordelijkheid
centraal staan.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Eric Loots, manager
Midden- en Kleinzakelijke Relaties, telefoon (0165) 596353 of drs. Ed Vreman MFE,
directeur Bedrijven, telefoon (0165) 596360.
Je sollicitatie kun je richten aan Rabobank Roosendaal t.a.v. drs. Wieneke Nagtegaal-
Buijsen, manager Personeel Organisatie, Postbus 14700 AA Roosendaal.
De Rabobank toetst alle nieuwe medewerkers op basis van de
"Regeling Screening Rabobank" op hun betrouwbaarheid.
Het is tijd voor de Rabobank.
Rabobank
r