Ambitieus, innovatief en klantgedreven? lobTrack.nl 1^ SL> Éfi €1 11 Kijk ook op o CONSULENT m/v °r§ medewerker groenvoorziening Rabobank Roosendaal lOikt ten Intern Accountmanager Zakelijke Relaties TERNEUZEN, ruimte voor werk, ruimte voor leven GemeenteTerneuzen, Oostelijk Bolwerk 4, postbus 35, 4530 AATerneuzen, tel.: 0115-455 000, www.terneuzen.nl De gemeenteTemeuzen, een slagvaardige en professionele organisatie waar mensen graag werken. Samen met inwoners, bedrijven en instellingen wordt gewerkt aan verdere ontwikkeling van wonen, werken en recreëren voor onze ruim 55.000 inwoners. Wij streven hierbij een klant- en resultaatgerichte werkwijze na. Om onze doelstellingen waar te kunnen maken, willen we onze organisatie versterken met mensen die verstand van hun vak hebben en tegelijkertijd ambitieus, integer en veelzijdig zijn. OPZICHTER AFVALINZAMELING AFDELINGSINFORMATIE De afdeling Beheer en Onderhoud is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de openbare ruimte inclusief gebouwen. Binnen de afdeling werken momenteel circa 130 personen. Het cluster Afvalinzameling is verantwoordelijk voor inzameling van afvalstoffen bij burgers en bedrijven en verzorgt daarnaast gladheidsbestrijding en alle logis tieke dienstverlening. Ook straatreiniging is een kerntaak. Binnen het cluster Afvalinzameling werken ongeveer 40 personen en worden 23 voertuigen en machines ingezet. FUNCTIE-INFORMATIE EN PROFIELSCHETS Je bent opzichter bij het cluster Afvalinzameling en je bent samen met je collega-opzichter verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen het cluster. Je stuurt de medewerkers aan, ziet toe op de uitvoering van de werkzaamheden en voert verzuimgesprekken en functionerings- en beoordelingsgesprekken. Daarnaast voer je werkoverleg en zorg je voor afstemming van werkzaamheden met de opzichters van andere clusters binnen de afdeling. Je beschikt over een relevante opleiding op ten minste mbo-niveau 4, bij voorkeur de beroepsopleiding Milieutechniek. Je hebt aan toonbare ervaring met automatisering (minimaal MS-Office-pakket). In deze functie onderhoud je contacten met burgers en bedrijven. Hiervoor is een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid noodzakelijk. Ervaring met bovengenoemde werkzaam heden geniet de voorkeur. Werken in een piketdienst(roosterdienst) behoort bij de functie. Verder dien je een flexibele instelling te hebben en bereid te zijn alle binnen de afdeling en het cluster voorkomende werkzaamheden aan te pakken, als dat nodig mocht zijn ook buiten de gangbare werktijden, bijvoorbeeld vanwege inzet bij gladheidsbestrijding in de winter en evenementenopbouw in de zomer. Je beschikt minimaal over een rijbewijs B en hebt de beschikking over een eigen auto voor uitvoering van de werkzaam heden. Een rijbewijs C en het 'vakdiploma binnenlands vervoer' (t.b.v. vergunning voor binnenlands beroepsgoederenvervoer) strekken tot aanbeveling. INFORMATIE EN SOLLICITATIE Het functieniveau van een opzichter is schaal 8. Bij 36 uur per week is het maximum salaris bruto 2.875,- per maand. Het aanvangssalaris wordt vastgesteld aan de hand van ervaring en diplomabezit. Voor vragen over deze functie kun je terecht bij Pim Wakker, clusterhoofd Afvalinzameling, op telefoonnummer 0115-455 661. Schriftelijke sollicitaties met cv kunnen tot 25 oktober 2006 worden gericht aan het College van Burgemeester en Wethouders van Terneuzen, postbus 35, 4530 AATerneuzen. Meer informatie over de gemeenteTerneuzen kun je vinden op www.terneuzen.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ViaZorg werkt voor alle zorg- en welzijnsorganisaties in Zeeland en omstreken. Ook gemeenten, het UWV en andere bedrijven weten ViaZorg te vinden. Ons werkterrein is "Arbeidsmarkt, Personeel en Organisatie". Wij zijn actief op het gebied van werving en selectie, loopbaan en reïntegratie en P&O-ondersteuning. Meer over ons vind je op www.viazorg.nl. ViaZorg zoekt een enthousiaste: voor het uitvoeren van reïntegratietrajecten (20-36 uur) Als consulent ben je verantwoordelijk voor het voeren van intake-, selectie- en motivatiegesprekken. Je stelt individuele trajectplannen op. Je begeleidt kandidaten en legt de procesvoortgang vast met behulp van een geautomatiseerd cliëntvolgsysteem. Je bent dagelijks in gesprek met kandidaten en met je netwerk. Je onderhoudt contact met personeelsfunctionarissen of directeuren van organisaties en klantmanagers of reïntegratiecoaches van uitkerende instanties. Acquisitie, het ontwikkelen van nieuwe producten en het uitvoeren van personeelsdiensten, zoals bijvoorbeeld casemanagement, kunnen tot je taken gaan behoren. WIJ VRAGEN: Relevante opleiding op H.B.O.-niveau. Je hebt een klantgerichte en zakelijke instelling, bent resultaatgericht, initiatiefrijk, representatief en sociaal vaardig. Je werkt zelfstandig en lost problemen direct op. Je bent een goede relatiebeheerder, assertief en consciëntieus in het nakomen van afspraken. Het uitvoeren van organisatorische en administratieve taken is voor jou geen enkel probleem. Kennis van de Zeeuwse zorg- en welzijnsarbeidsmarkt is een pré. Mee willen en kunnen denken en flexibiliteit bij de uitoefening van je werkzaamheden zijn noodzakelijk. Een kandidaat met ervaring op het gebied van reïntegratie heeft onze voorkeur. Tevens gaat de voorkeur uit naar een fulltime dienstverband (36 uur). WIJ BIEDEN: Veelzijdige en uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief. De aanstelling vindt plaats voor de duur van een jaar; daarna is een vaste aanstelling mogelijk. Wij bieden een passend salaris volgens de CAO V&V en een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden. REAGEREN? Geef aan waarom jij de juiste persoon bent en stuur brief en CV vóór 25 oktober 2006 naar: ViaZorg, Postbus 293, 4460 AR Goes, t.a.v. dr. J. Naafs, directeur. Kandidaten die gereageerd hebben op de eerdere vacatures van dit jaar hoeven niet weer te reageren. 14 OKTOBER 2006 -W26 Borsele zien7 Bezoek onze website www. Borsele is: 22.000 inwoners 14.000 ha oppervlakte 15 dorpen Overwegend agrarisch, fruitteelt Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook: zeehaven-, industrie- en energiegemeente gemeente 'orsele De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 180 medewerkers samen aan een goed product In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatgerichtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd. Borsele vraagt een: voor de ploeg Heinkenszand voor 36 uur per week Functie-informatie: aanleg en onderhoud van plantsoenen; onderhoud van begraafplaatsen, het delven van graven en het begeleiden van begrafenissen; onderhoud van sport- en speelvoorzieningen; gladheidbestrijding en onkruidbestrijding; invallen bij de reinigingsdienst voor de eigen organisatie. (m/v) Functie-eisen: het diploma Groenverzorger B en de bereidheid de cursus Groenvoorziener te volgen; spuitlicentie; ervaring in genoemde werkzaamheden; het rijbewijs BE, C chauffeursdiploma strekt tot aanbeveling; een positieve en collegiale werkhouding. Borsele biedt: een salaris van maximaal 2.091,00 bruto per maand (schaal 4, salaristabel februari 2006). Informatie: Voor meer informatie over deze functie kan contact opgenomen worden met Ab van Overbeeke, hoofd afdeling Buitendienst, tel. 238 454 Sollicitatie: Je kunt je sollicitatie binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad richten aan het college van burgemeester en wethouders van Borsele, Postbus 1,4450 AA Heinkenszand. Zet in de linkerbovenhoek van de envelop'P&O'. Je kunt ook e-mailen naar info@borsele.nl. Acquisitie naar aanleiding lorde niet op prijs gesteld. Ben Roosendaal: een economisch knooppunt van betekenis. En daarmee een stad waar ondernemers zich graag vestigen en particulieren graag wonen. Rabobank Roosendaal wil de beste, meest innovatieve en klantgedreven, brede financiële dienstverlener zijn. Kortom: voor klanten de eerste keus en de beste koop. Om onze ambities te kunnen blijven realiseren zoeken wij een intern Accountmanager Zakelijke Relaties op HBO niveau, die zich als partner van de senior Accountmanager samen met hem verantwoordelijk voelt voor de totale klantbediening. Een collega die een gezicht krijgt bij de klanten door zich betrokken te voelen bij hun wel en wee. Een collega die in de klantbediening snel, scherp en gedreven is. Wat biedt Rabobank Roosendaal? Ruimte. Samen met de account manager bepaal je zelf de wijze van klantbediening. Je krijgt volop mogelijkheden om je kennis en vaardigheden verder te vergroten waardoor ook je toekomstige ruimte vergroot wordt. Verder bieden we je een informele, open en ambitieuze cultuur waarin ondernemerschap, initiatief, discipline en verantwoordelijkheid centraal staan. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Eric Loots, manager Midden- en Kleinzakelijke Relaties, telefoon (0165) 596353 of drs. Ed Vreman MFE, directeur Bedrijven, telefoon (0165) 596360. Je sollicitatie kun je richten aan Rabobank Roosendaal t.a.v. drs. Wieneke Nagtegaal- Buijsen, manager Personeel Organisatie, Postbus 14700 AA Roosendaal. De Rabobank toetst alle nieuwe medewerkers op basis van de "Regeling Screening Rabobank" op hun betrouwbaarheid. Het is tijd voor de Rabobank. Rabobank r

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 56