^^obiïracknl
Multifocale brildragers gezocht
Banen
PZC
de kijkkamer
NOORDHOEK
Personeelsfunctionaris
System (Implementation)
Manager
Verkoop medewerker
binnendienst (m/v) (fulltime)
Wereld ï&As IELE
Bent u niet tevreden over uw multifocale brillenglazen?
Kijk ook op
9 SEPTEMBER 2
DELTA is een multi-utility
bedrijf met een breed
pakket aan diensten
en producten. Elektriciteit,
gas, water, milieudiensten,
(digitale) radio- en
televisiesignalen, digitale
telefonie en internet via
de kabel zijn daarvan de
belangrijkste. Onze focus ligt
op Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie en
internationaal actief.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteid.
De divisie Milieu richt zich op alle activiteiten van de afvalketen.
Het ophalen, recyclen, bewerken en verwerken van afval.
De afdeling Personeel Organisatie adviseert en ondersteunt
het lijnmanagement bij het ontwikkelen, implementeren en
uitvoeren van het personeelsbeleid.
Binnen deze afdeling, met standplaats Terneuzen, bestaat de
vacature voor een fulltime personeelsfunctionaris.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende taken:
- Adviseren en begeleiden van het management bij implementatie en
uitvoering van het personeelsbeleid en veranderingsprocessen.
- Toezien op consistent toepassen van het personeelsbeleid en
bewaken van eenduidig gebruik van het P&O-instrumentarium.
- Informeren en adviseren ten aanzien van toepassing van de CAO,
arbeidsvoorwaardelijke en personele regelingen aan leidinggevenden
en medewerkers.
- Adviseren en uitvoeren van in-, door- en uitstroom van personeel,
loopbaanbegeleiding en wetgeving bij ziekteverzuim.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij:
- Minimaal een afgeronde hbo opleiding op het gebied van
personeelsmanagement.
- Enkele jaren ervaring binnen een vergelijkbare functie.
- Het vermogen vanuit een adviserende rol besluitvormingsprocessen
te beïnvloeden en zowel beleidsmatig als uitvoerend bezig te zijn.
- Uitstekende sociale- en communicatieve vaardigheden
gecombineerd met doorzettingsvermogen en zelfstandigheid.
- Integer en zorgvuldig kunnen omgaan met vertrouwelijke informatie.
- Een flexibele instelling, stressbestendigheid en besluitvaardigheid.
- Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en initiatief.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daartegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een
grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
Jos de Jonge, hoofd Personeel Organisatie, telefoonnummer
(0115) 67 86 801 (06) 18 5015 30.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan binnen tien
dagen een brief met CV. Richt je brief aan onderstaand (e-mail)
adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel
Organisatie, DELTA Milieu, Postbus 445, 4530 AK Terneuzen of per mail
aan: dvanbendegem@delta.nl
1 F5®*®??:;
1MB
DELTA N.V. Postbus 5048 4330 KA Middelburg
T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl
Op zoek naar een
reclamebureau?
Kies dan voor de
zekerheid van een bureau
met ROTA erkenning.
Want zo'n bureau voldoet
aan alle voorwaarden
die de ROTA stelt.
Our client is a global player specialized in customer loyalty programs and has 200 employees. They recommend, develop and implement
these programs, both for the business to consumermarket as for the business to businessmarket throughout Europe. In todays
continuously changing environment with fluctuating customer-attitudes, loyalty programs play more and more a crucial role in
customers retention programs. Through its focus on this process and huge investments in developing the organisation's IT infrastructure
our client has become a leading player in offering flexible, tailor-made loyalty programs. Preparing itself for the future our client will
start implementing a new ERP system that allows them the necessary flexibility and within this challenging ever moving international
environment we are looking for a strong System Implementation Manager who has experience with the implementation of an ERP
system and succesfully led other projects from a technical perspective. The System Implementation Manager is responsible for the
implementation of the ERP solution as well as the back-up and disaster recovery plans. The Implementation Manager works in close
collaboration with the DB Administrator, Network and NT Administrator. Do you have that international business scope and relevant
education? Do you want to work in an open and professional environment where changes are made throughout the entire organisation
and teamspirit is an important value?
South West of Holland Are you strong enough?
Tasks and responsibilities:
Giving direction to all technology oriented activities (CNC)
Implement and upgrade application systems (e.g a new Oracle
Database combined with a JDEdwards ERP)
Manage application oriented requirements
Manage security aspects of these systems
System application change management activities
Monitor and tune capacity and system performance
Identify, plan and implement IT-projects for business process
improvements.
Profile of the suitable candidate:
Hbo (Bachelor) or Master degree in Computer Science
At least five years experience in an international, professional
and constantly changing working environment
Good knowledge of webtechnology and design concepts
Experience with TCP/IP, WAN/LAN communication support
An independent and proactive business attitude
Strong personality with an IT vision and no 9-5 mentality
Strong communication skills with fluency in English
Both flexible and critical attitude
We kindly request you to send your CV via our website. You can find this opportunity by entering reference number 122108.
Your application will be handled by Alexander Snoeren in Eindhoven. Valid Dutch work permit EU passport required.
investeert innoveert en inspireert
Wat meer dan 45 jaar geleden begon met een schip en een duiker is uitgegroeid tot een toonaangevend bedrit
dat zich bezig houdt met de uitvoering van werk onder water. Noordhoek duikt, inspecteert, meet, observeert
repareert op het binnenwater van de Benelux tot ver op zee over de gehele wereld.
Door de jaren heen heeft Noordhoek bewezen krachtig en toonaangevend te zijn: door belangrijke invested
gen in nieuwe technologie, zoals de recente aanschaf van 2 Panther Plus Workclass ROV's en door te innover
en in technologische ontwikkelingen, zoals het zeer succesvolle TUP Diving System®. Noordhoek is een inspt
ratie en klankbord voor zijn klanten. Dat biedt de ruimte voor alle medewerkers om zich binnen het bedrijf it
ontwikkelen en alleen met het beste resultaat genoegen te leren nemen.
Medewerker Technische Dienst (plv Hoofd Technische Dienst)
Voor deze functie dient u te beschikken over:
Afgeronde HBO - opleiding (civiele techniek, scheeps-/ werktuigbouw) of
Scheepswerktuigkundige met vaartijd.
Kennis van de offshore industrie is een pré
Projectleider Offshore
Voor deze functie dient u te beschikken over:
Afgeronde HBO - opleiding (civiele techniek, scheeps-/ werktuigbouw)
Kennis van de offshore industrie is een pré
Leerling Duiker(s)
Voor deze functie dient u te beschikken over:
Het certificaat Duikarbeid Cat: A B, of hiervoor in opleiding zijn.
Operator voor onderwaterrobots (ROV-piloot)
Voor deze functie dient u te beschikken over:
Technisch inzicht
Affiniteit met electronica
Affiniteit met de nautische wereld
Uw schriftelijke reactie kunt u binnen twee weken richten aan Noordhoek Marine Services B.V., t.a.v. dhr. J.T. Quik,
Postbus 200, 4300 AE Zierikzee.
Nadere informatie omtrent deze functies kunt u inwinnen bij de heer C. Vermeer, Directeur Operations of bij di
M. Beerens, Hoofd Technische Dienst. Telefoon: 0111 - 456000.
e-mail: info@noordhoek.net website: www.noordhoek.net
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op priis oesteld
Installatiebureau Van der Put B.V. in Dinteloord richt zich op het ontwerpen, installeren en
onderhouden van werktuigbouwkundige installaties voor woningbouw, utiliteit en renovatieprojecten
Er zijn ongeveer 30 mensen werkzaam. Van der Put is onderdeel van Feenstra Warmte Totaal Zorg, een
landelijk installatiebedrijf. Vanuit 25 vestigingen wordt een landelijk netwerk aangestuurd meteei
hoofdkantoor in Lelystad voor facilitaire diensten. De organisatie telt momenteel 1600 medewerkers, j
Feenstra is zelfstandig onderdeel van Nuon.
Op dit moment zijn wij op zoek naar een
Verkoopadviseur particuliere markt (m/v)
Tot de taken behoren:
- Adviserend verkopen van cv-installaties aan
particulieren
- Voorbereiden van opnames voor werkvoor
bereiding m.b.t. calculaties, offertes en bestellen
van materiaal
Wat wij zoeken:
- Bij voorkeur een installatietechnische mbo-
opleiding, eventueel aangevuld met vakgerichte
vervolgopleidingen
- Commerciële denk- en werkwijze
- Relevante werkervaring
- Een teamspeler met goede contactuele
eigenschappen
We bieden prima arbeidsvoorwaarden,
maar belangrijker nog:
- Zelfstandige functie met ruimte voor eigen inbreng
- Een afwisselende baan bij een groeiende
onderneming
- Een plezierige werkomgeving
Heeft u vragen of wilt u meer informatie m.b.t. bovenstaande functie, neem dan contact op mil
de heer A. Smulders, telefoonnummer (0167) 52 25 22. Uw schriftelijke sollicitatie met cv gericht aan cc
heer A. Smulders ontvangen wij graag binnen twee weken na het verschijnen van deze krant op onder j
staand adres of via e-mail: asmulders@feenstra.com
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Van der Put B.V., Oliemolen 13, 4671 HB Dinteloord
™,or,;;1,:.c:rn,rlesw"'dwide Michael Page
INFORMATION TECHNOLOGY
Op deze wijze kunt u óók
personeel werven!
Wilt u meer informatie over de voorwaarden en
het speciale tarief van deze BANENLADDER?
Verkoopteam arbeid, educatie en zorg
Telefoon: 076- 5 312 240
E-mail: aez@pzc.nl
Vishandel van As
Zeeland B. V.
Vishandel van As Zeeland B. V. is op zoek naar een
dynamische en representatieve medewerker.
Wij denken aan een medewerker met:
Kennis en ervaring van de te verkopen producten.
(Vis, Visproducyen en aanverwanten)
Inzicht in traiteuyswerk en presentatie van de producten.
Horeca-ervaring.
MBO werk en denkniveau.
Wij bieden U:
Een functie waarin u zelfstandig kunt functioneren
en coördineren.
Mogelijkheid om binnen deze functie door te groeien.
Een goede werkomgeving met fijne collega's.
Salariëring naar kennis en ervaring.
Reacties uitsluitend schriftelijk en voorzien van een CV
binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie,
gericht aan:
Vishandel van As Zeeland B. V.
t.a.v. Dhr. A.P. de Kunder
Korringaweg 33, 4401 NT, Yerseke
Acquisitie naar aanleiding van
Buitenlandse zwerfdieren zijn meestal ziek, gewond,
verwaarloosd of mishandeld. Veel worden er gewurgd,
vergiftigd of doodgeschoten.
Daarom steunt Stichting WereldAsielen Nederland al die
fantastische mensen die in het buitenland zwerfdieren
helpen. Want tegen de verdrukking in redden ze héél
veel dieren van de dood. Met primitieve
middelen. In een omgeving die door armoede, i
natuurgeweld, desinteresse of oorlog wordt
geteisterd.
M§8
Help alstublieft mee. Als dank ontvangt
u gratis een adreskoker! j
INTERNATIONALE HULP AAN ZWERFDIEREN
www.wereldasielen.nl
Giro 12 45 46
(advertentie)
Heeft u last van schommelende beelden?
Moet u uw bril omhoog houden om te kunnen lezen?
Heeft u beperkt zicht op uw computer?
Heeft u bovendien niet het montuur kunnen kiezen dat u wilde?
Kom dan eens vrijblijvend bij ons langs, of maak een afspraak.
Wij werken met de allernieuwste technologie van Carl Zeiss: de
'Relaxed Vision Terminal'. Hiermee scannen wij uw ogen en bril,
om alle benodigde gegevens voor ontspannen zien exact te bepalen.
Met het allernieuwste multifocale brillenglas van Zeiss kunnen wij u
dan weer ontspannen laten kijken. Dat noemen wij Relaxed Vision!
Kortom: kijkt u niet ontspannen met uw
multifocale brillenglazen?
opticiens
Segeersstraat 35 Middelburg 0118 - 674004
geopend van dinsdag t/m vrijdag: 9.30-17.30 donderdagavond: 19.00-21.00 zaterdag: 9.30-17.0