^^obiïracknl Multifocale brildragers gezocht Banen PZC de kijkkamer NOORDHOEK Personeelsfunctionaris System (Implementation) Manager Verkoop medewerker binnendienst (m/v) (fulltime) Wereld ï&As IELE Bent u niet tevreden over uw multifocale brillenglazen? Kijk ook op 9 SEPTEMBER 2 DELTA is een multi-utility bedrijf met een breed pakket aan diensten en producten. Elektriciteit, gas, water, milieudiensten, (digitale) radio- en televisiesignalen, digitale telefonie en internet via de kabel zijn daarvan de belangrijkste. Onze focus ligt op Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie en internationaal actief. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteid. De divisie Milieu richt zich op alle activiteiten van de afvalketen. Het ophalen, recyclen, bewerken en verwerken van afval. De afdeling Personeel Organisatie adviseert en ondersteunt het lijnmanagement bij het ontwikkelen, implementeren en uitvoeren van het personeelsbeleid. Binnen deze afdeling, met standplaats Terneuzen, bestaat de vacature voor een fulltime personeelsfunctionaris. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende taken: - Adviseren en begeleiden van het management bij implementatie en uitvoering van het personeelsbeleid en veranderingsprocessen. - Toezien op consistent toepassen van het personeelsbeleid en bewaken van eenduidig gebruik van het P&O-instrumentarium. - Informeren en adviseren ten aanzien van toepassing van de CAO, arbeidsvoorwaardelijke en personele regelingen aan leidinggevenden en medewerkers. - Adviseren en uitvoeren van in-, door- en uitstroom van personeel, loopbaanbegeleiding en wetgeving bij ziekteverzuim. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij: - Minimaal een afgeronde hbo opleiding op het gebied van personeelsmanagement. - Enkele jaren ervaring binnen een vergelijkbare functie. - Het vermogen vanuit een adviserende rol besluitvormingsprocessen te beïnvloeden en zowel beleidsmatig als uitvoerend bezig te zijn. - Uitstekende sociale- en communicatieve vaardigheden gecombineerd met doorzettingsvermogen en zelfstandigheid. - Integer en zorgvuldig kunnen omgaan met vertrouwelijke informatie. - Een flexibele instelling, stressbestendigheid en besluitvaardigheid. - Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en initiatief. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daartegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jos de Jonge, hoofd Personeel Organisatie, telefoonnummer (0115) 67 86 801 (06) 18 5015 30. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan binnen tien dagen een brief met CV. Richt je brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie, DELTA Milieu, Postbus 445, 4530 AK Terneuzen of per mail aan: dvanbendegem@delta.nl 1 F5®*®??:; 1MB DELTA N.V. Postbus 5048 4330 KA Middelburg T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl Op zoek naar een reclamebureau? Kies dan voor de zekerheid van een bureau met ROTA erkenning. Want zo'n bureau voldoet aan alle voorwaarden die de ROTA stelt. Our client is a global player specialized in customer loyalty programs and has 200 employees. They recommend, develop and implement these programs, both for the business to consumermarket as for the business to businessmarket throughout Europe. In todays continuously changing environment with fluctuating customer-attitudes, loyalty programs play more and more a crucial role in customers retention programs. Through its focus on this process and huge investments in developing the organisation's IT infrastructure our client has become a leading player in offering flexible, tailor-made loyalty programs. Preparing itself for the future our client will start implementing a new ERP system that allows them the necessary flexibility and within this challenging ever moving international environment we are looking for a strong System Implementation Manager who has experience with the implementation of an ERP system and succesfully led other projects from a technical perspective. The System Implementation Manager is responsible for the implementation of the ERP solution as well as the back-up and disaster recovery plans. The Implementation Manager works in close collaboration with the DB Administrator, Network and NT Administrator. Do you have that international business scope and relevant education? Do you want to work in an open and professional environment where changes are made throughout the entire organisation and teamspirit is an important value? South West of Holland Are you strong enough? Tasks and responsibilities: Giving direction to all technology oriented activities (CNC) Implement and upgrade application systems (e.g a new Oracle Database combined with a JDEdwards ERP) Manage application oriented requirements Manage security aspects of these systems System application change management activities Monitor and tune capacity and system performance Identify, plan and implement IT-projects for business process improvements. Profile of the suitable candidate: Hbo (Bachelor) or Master degree in Computer Science At least five years experience in an international, professional and constantly changing working environment Good knowledge of webtechnology and design concepts Experience with TCP/IP, WAN/LAN communication support An independent and proactive business attitude Strong personality with an IT vision and no 9-5 mentality Strong communication skills with fluency in English Both flexible and critical attitude We kindly request you to send your CV via our website. You can find this opportunity by entering reference number 122108. Your application will be handled by Alexander Snoeren in Eindhoven. Valid Dutch work permit EU passport required. investeert innoveert en inspireert Wat meer dan 45 jaar geleden begon met een schip en een duiker is uitgegroeid tot een toonaangevend bedrit dat zich bezig houdt met de uitvoering van werk onder water. Noordhoek duikt, inspecteert, meet, observeert repareert op het binnenwater van de Benelux tot ver op zee over de gehele wereld. Door de jaren heen heeft Noordhoek bewezen krachtig en toonaangevend te zijn: door belangrijke invested gen in nieuwe technologie, zoals de recente aanschaf van 2 Panther Plus Workclass ROV's en door te innover en in technologische ontwikkelingen, zoals het zeer succesvolle TUP Diving System®. Noordhoek is een inspt ratie en klankbord voor zijn klanten. Dat biedt de ruimte voor alle medewerkers om zich binnen het bedrijf it ontwikkelen en alleen met het beste resultaat genoegen te leren nemen. Medewerker Technische Dienst (plv Hoofd Technische Dienst) Voor deze functie dient u te beschikken over: Afgeronde HBO - opleiding (civiele techniek, scheeps-/ werktuigbouw) of Scheepswerktuigkundige met vaartijd. Kennis van de offshore industrie is een pré Projectleider Offshore Voor deze functie dient u te beschikken over: Afgeronde HBO - opleiding (civiele techniek, scheeps-/ werktuigbouw) Kennis van de offshore industrie is een pré Leerling Duiker(s) Voor deze functie dient u te beschikken over: Het certificaat Duikarbeid Cat: A B, of hiervoor in opleiding zijn. Operator voor onderwaterrobots (ROV-piloot) Voor deze functie dient u te beschikken over: Technisch inzicht Affiniteit met electronica Affiniteit met de nautische wereld Uw schriftelijke reactie kunt u binnen twee weken richten aan Noordhoek Marine Services B.V., t.a.v. dhr. J.T. Quik, Postbus 200, 4300 AE Zierikzee. Nadere informatie omtrent deze functies kunt u inwinnen bij de heer C. Vermeer, Directeur Operations of bij di M. Beerens, Hoofd Technische Dienst. Telefoon: 0111 - 456000. e-mail: info@noordhoek.net website: www.noordhoek.net Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op priis oesteld Installatiebureau Van der Put B.V. in Dinteloord richt zich op het ontwerpen, installeren en onderhouden van werktuigbouwkundige installaties voor woningbouw, utiliteit en renovatieprojecten Er zijn ongeveer 30 mensen werkzaam. Van der Put is onderdeel van Feenstra Warmte Totaal Zorg, een landelijk installatiebedrijf. Vanuit 25 vestigingen wordt een landelijk netwerk aangestuurd meteei hoofdkantoor in Lelystad voor facilitaire diensten. De organisatie telt momenteel 1600 medewerkers, j Feenstra is zelfstandig onderdeel van Nuon. Op dit moment zijn wij op zoek naar een Verkoopadviseur particuliere markt (m/v) Tot de taken behoren: - Adviserend verkopen van cv-installaties aan particulieren - Voorbereiden van opnames voor werkvoor bereiding m.b.t. calculaties, offertes en bestellen van materiaal Wat wij zoeken: - Bij voorkeur een installatietechnische mbo- opleiding, eventueel aangevuld met vakgerichte vervolgopleidingen - Commerciële denk- en werkwijze - Relevante werkervaring - Een teamspeler met goede contactuele eigenschappen We bieden prima arbeidsvoorwaarden, maar belangrijker nog: - Zelfstandige functie met ruimte voor eigen inbreng - Een afwisselende baan bij een groeiende onderneming - Een plezierige werkomgeving Heeft u vragen of wilt u meer informatie m.b.t. bovenstaande functie, neem dan contact op mil de heer A. Smulders, telefoonnummer (0167) 52 25 22. Uw schriftelijke sollicitatie met cv gericht aan cc heer A. Smulders ontvangen wij graag binnen twee weken na het verschijnen van deze krant op onder j staand adres of via e-mail: asmulders@feenstra.com Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Van der Put B.V., Oliemolen 13, 4671 HB Dinteloord ™,or,;;1,:.c:rn,rlesw"'dwide Michael Page INFORMATION TECHNOLOGY Op deze wijze kunt u óók personeel werven! Wilt u meer informatie over de voorwaarden en het speciale tarief van deze BANENLADDER? Verkoopteam arbeid, educatie en zorg Telefoon: 076- 5 312 240 E-mail: aez@pzc.nl Vishandel van As Zeeland B. V. Vishandel van As Zeeland B. V. is op zoek naar een dynamische en representatieve medewerker. Wij denken aan een medewerker met: Kennis en ervaring van de te verkopen producten. (Vis, Visproducyen en aanverwanten) Inzicht in traiteuyswerk en presentatie van de producten. Horeca-ervaring. MBO werk en denkniveau. Wij bieden U: Een functie waarin u zelfstandig kunt functioneren en coördineren. Mogelijkheid om binnen deze functie door te groeien. Een goede werkomgeving met fijne collega's. Salariëring naar kennis en ervaring. Reacties uitsluitend schriftelijk en voorzien van een CV binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie, gericht aan: Vishandel van As Zeeland B. V. t.a.v. Dhr. A.P. de Kunder Korringaweg 33, 4401 NT, Yerseke Acquisitie naar aanleiding van Buitenlandse zwerfdieren zijn meestal ziek, gewond, verwaarloosd of mishandeld. Veel worden er gewurgd, vergiftigd of doodgeschoten. Daarom steunt Stichting WereldAsielen Nederland al die fantastische mensen die in het buitenland zwerfdieren helpen. Want tegen de verdrukking in redden ze héél veel dieren van de dood. Met primitieve middelen. In een omgeving die door armoede, i natuurgeweld, desinteresse of oorlog wordt geteisterd. M§8 Help alstublieft mee. Als dank ontvangt u gratis een adreskoker! j INTERNATIONALE HULP AAN ZWERFDIEREN www.wereldasielen.nl Giro 12 45 46 (advertentie) Heeft u last van schommelende beelden? Moet u uw bril omhoog houden om te kunnen lezen? Heeft u beperkt zicht op uw computer? Heeft u bovendien niet het montuur kunnen kiezen dat u wilde? Kom dan eens vrijblijvend bij ons langs, of maak een afspraak. Wij werken met de allernieuwste technologie van Carl Zeiss: de 'Relaxed Vision Terminal'. Hiermee scannen wij uw ogen en bril, om alle benodigde gegevens voor ontspannen zien exact te bepalen. Met het allernieuwste multifocale brillenglas van Zeiss kunnen wij u dan weer ontspannen laten kijken. Dat noemen wij Relaxed Vision! Kortom: kijkt u niet ontspannen met uw multifocale brillenglazen? opticiens Segeersstraat 35 Middelburg 0118 - 674004 geopend van dinsdag t/m vrijdag: 9.30-17.30 donderdagavond: 19.00-21.00 zaterdag: 9.30-17.0

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 6