fosfor werkt
Banen
OJobTrack.nl
groei met ons mee
thermPhos
ACCOUNTMANAGER"
PZ
'IN T MAASLAND'
DIRECTIESECRETARIS m/v
«"leurenbeheer
Se
rmeester
«onstructicbanhwcrh
cs/lassers
Cliau**cur
besteldienst
Kijk ook op
2 SEPTEMBER 2006 - W1(
Thermphos International B.V. is een moderne
multinational in de fosforchemie. Onze
producten worden toegepast als grondstof
in onder meer geneesmiddelen, levens
middelen en schoonmaakmiddelen. Verder
heeft het bedrijf vestigingen in Duitsland,
Frankrijk, Engeland, Argentinië en China.
Wereldwijd werken er ongeveer 1200 mensen
bij Thermphos. In Vlissingen zijn ongeveer
450 mensen betrokken bij de productie,
marketing en verkoop van fosfor en daarvan
afgeleide producten. Voor meer informatie
zie: www.thermphos.com
Wij zoeken op korte termijn twee nieuwe collega's voor de onderstaande functies:
Purchaser Raw Materials Packaging
Wat zijn de werkzaamheden?
In deze functie begeef je je op de internationale markt van grondstoffen en verpakkin
gen. Je onderhoudt relaties met leveranciers en onderhandelt over contracten.
Ook het bijhouden van rapportages over prijsontwikkelingen en het evalueren van
leveranciers en contracten behoort tot je verantwoordelijkheden Je voert regelmatig
overleg met interne afdelingen van alle Europese vestigingen. Daarnaast denk je
natuurlijk rriee over het inkoopbeleid. In eerste instantie ligt je hoofdverantwoordelijk
heid bij de inkoop van een zeer uitgebreid verpakkingspakket. Na aanvankelijke
ondersteuning van de Manager Purchase zal het pakket worden uitgebreid met
inkoop van grondstoffen.
Wat verwachten wij van je?
Voor deze zeer dynamische en internationale functie zoéken wij een commercieel en
pro-actief ingesteld persoon met minimaal enige jaren ervaring in B-to-B en minimaal
een HBO-opleiding met eventueel een NEVI-diploma.Je bent een onderhandelaar
met zakelijke flair en talenkennis (Engels en Duits zijn een must).
Assistant Controller
Wat zijn de werkzaamheden?
In deze functie behoren het uitvoeren van de maand- en de jaarafsluiting, inclusief het
assisteren van buitenlandse vestigingen tot je werkzaamheden. Je analyseert en stelt
het Management Informatie Systeem samen en voert jaarlijks de budgetteringscyclus
uit. Bij afwezigheid van je directe collega's vervang je hen op het gebied van productie-
en rendementberekeningen, voorraadadministratie, kostprijsberekeningen en
kostenplaatsadministratie.Ook het participeren in projectgerichte werkgroepen ter
ondersteuning van de Business Units behoort tot je taken.
Wat verwachten wij van je?
Voor deze "spin-in-het-web"functie zoeken wij een communicatieve en pro-actieve
persoon met een hands-on mentaliteit en analytisch denkvermogen met minimaal een
afgeronde opleiding op HBO-niveau (HEAO BE of SPD) met vervolgcursussen en een
aantal jaren relevante werkervaring (bij voorkeur in een industrieël concern). Je hebt
ervaring met kostprijsberekeningen (standard costing en direct costing) en kunt
flexibel omgaan met deadlines. Je hebt goede kennis van de Engelse taal in woord en
geschrift, Duits is een pre. Je bent bereid tot incidenteel reizen naar onze buitenlandse
vestigingen. Ervaring met SAP R/3 (FI/CO) is een pre.
Wat bieden wij je voor deze functies?
Een uitstekend salaris en een compleet arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een
bonusregeling en een ruime verhuiskostenvergoeding.
Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de selectieprocedures.
Heb je nog vragen over één van deze functies binnen het hoofdkantoor van een
.dynamisch internationaal concern dan kun je voor de Purchaser Raw Materials
Packaging contact opnemen met Wim Lemsom, Manager Purchase Raw Materials
Packaging (kantoor: 0113-689584 of mobiel 06-29,096876). Inlichtingen over de
andere vacature voor Assistant Controller kun je krijgen bij Pascal Beenders, Manager
Finance (kantoor: 0113-689590 of mobiel: 06-51436321
Een schriftelijke sollicitatie met c.v.
en motivatie kun je binnen 10 dagen
na het verschijnen van deze adverten-
Thermphos International B.V.
t.a.v. Bruno Houben
Manager Personnel Department
Postbus 406,4380 AK Vlissingen
Of bruno.houben@thermphos.coir
Reacties van acquisitiebureaus na£
aanleiding van deze advertentie
worden niet op prijs gesteld.
Velligtieidstechnlek Nederland bv Oss
VEILIGHEIDSTECHNIEK NEDERLAND BV levert vanuit haar hoofdkantoor in OSS reeds meer dan 25
jaar innovatief maatwerk in producten en diensten die de persoonlijke veiligheid vergroten van
mensen in gevaarlijke situaties en omgevingen. Brandweer, (petro)chemische industrieën en
overheidsinstellingen worden beleverd met hoogwaardige persoonlijke beschermingsmiddelen
zoals gasdichte kleding, gasdetectie-apparatuur, chemicaliënpakken, warmtebeeldcamera's,
ademluchtapparatuur etc.
NAMENS DE DIRECTIE KOMEN WIJ GRAAG IN CONTACT MET EEN
GROOT ROTTERDAM
In deze zelfstandige buitendienstfunctie zult u, voornamelijk vanuit de nevenvestiging te Hoogvliet, het rayon Groot Rotterdam gaan
bewerken. Als gedreven relatiebouwer, adviseur en verkoper zult u een groot aantal commerciële activiteiten moeten ontplooien
binnen uw doelgroepen. U gaat de band met bestaande relaties (bedrijfsleven en (semi-)overheid) verstevigen, maar u weet met
name het potentiële klantenbestand dat in deze regio in ruime mate voorhanden is te interesseren voor het uitgebreide
producten- en dienstenpakket van VTN dat gestoeld is op maatwerkoplossingen, innovatie en service.
Voor deze uitdagende functie denken wij aan een enthousiaste en representatieve verkoopadviseur en gesprekspartner op HBO-niveau
met een aantoonbare verkoopervaring in de business-to-business markt. U bent communicatief en verkooptechnisch uiteraard
ijzersterk en u heeft affiniteit met techniek. Voor nadere informatie kunt u ook de website van VTN raadplegen: www.vtn,nl
Indien u (m/v) belangstelling heeft voor deze functie verzoeken wij u een sollicitatiebrief met c.v. te richten
aan de heer B.R.M. Ezerman van bureau In 't Maasland Postbus 300 te 5340 AH Oss.
Het telefoonnummer is (0412) 644179. E-mail: info@maasland-personeel.nl
Website: www.maasland-personeel.nl
WERVING, SELECTIE EN PERSONEELSZAKEN
Bureau Jeugdzorg Zeeland (B JZ) gaat uit van het recht van iedere jeugdige om uit te
groeien tot een gezonde en evenwichtige volwassene. Bureau Jeugdzorg helpt kinderen
en ouders bij vragen en problemen rond opgroeien en opvoeden. Bureau Jeugdzorg geeft
aandacht waar nodig, ondersteunt waar kan, beschermt en houdt toezicht waar moet.
BJZ voert haar opdracht uit binnen de twee hoofdafdelingen Toegang (Aanmelding,
Screening, AMK, Crisisinterventie, Diagnostiek en Indicatieorgaan) en Regie
(Jeugdbescherming, Casemanagement en Jeugdreclassering).
Het Directiebureau verzorgt ondersteuning op financieel, personeel en facilitair gebied.
Binnen het Directiebureau is wegens uitbreiding een vacature ontstaan voor de functie van:
36 uur per week (100%), 32 uur per week is bespreekbaar. Standplaats: Middelburg.
Minimaal HBO werk- en denkniveau in een bestuurlijk-juridische richting.
Inzicht in en visie op ontwikkelingen binnen de jeugdzorg.
Uw rechtspositie, salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn geregeld conform de CAO-
Jeugzorg, aangevuld met aantrekkelijke personele regelingen. Deze functie is ingeschaald in
schaal 12 (minimaal 2.804,70 en maximaal 4,413,96 bruto op basis van een 36-urige werkweek).
Uitgebreide informatie over deze vacature vindt u op www.bjz-zeeland.nl
U kunt telefonische informatie inwinnen bij de heer F.W.M. van den Brüle,
directeur/bestuurder, tel. 0118 - 677 600.
Uw sollicitatiebrief met cv, o.v.v. vacaturenr. 0617, uiterlijk 12 september
richten aan Bureau Jeugdzorg Zeeland, t.a.v. mevr. M. Hendrikse,
Postbus 62,4330 AB Middelburg. Sollicitatiegesprekken zijn gepland op
18 september 2006 (1e gespreksronde) en 21 september 2006 (2e ronde).
Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. Kandidaten die eerder
n.a.v. deze vacature reageerden worden verzocht niette solliciteren.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie stellen wij niet op prijs.
voor het bedrijfskantoor.
Functie-inhoud:
calculeren van werktuigbouwkundige
projecten voor overheden en industrie;
inkopen van onderdelen en diensten;
onderhouden van contacten met
opdrachtgevers en leveranciers;
organiseren van de werken i.s.m.
de uitvoerder;
organiseren c.q. bijwonen van
bouwvergaderingen
financieel afwikkelen van de projecten.
Functie-eisen:
o minimaal HBÖ werk- en denkniveau
(bijv. HTS werktuigbouwkunde);
ervaring met grote onderhoudsbestekken
op werktuigbouwkundig gebied is een pré;
ervaring met hydrauliek en pneumatiek;
o een enthousiaste coach die op alle niveaus
kan communiceren;
stressbestendigheid en een flinke dosis
doorzettingsvermogen;
flexibele werkhouding, geen 9 tot 5 mentaliteit.
Voor eventueel aanvullende informatie over de
inhoud van de functie kunt u contact opnemen
met dhr. J.G. Hollestelle.
voor de afdeling Financiële; Administratie.
In het kader van debiteurenbeheer houdt u zich
bezig met het innen van openstaande facturen.
U bent verantwoordelijk voor het beheren van
het debiteurensaldo en het reduceren van de:
gemiddelde betalingstermijnen. Binnen crediteuren-
beheer bent u verantwoordelijk voor het correct
en tijdig betalen van inkomende facturen na
goedkeuring.
Functie-inhoud:
toetsen van de kredietwaardigheid van nieuwe
debiteuren;
periodiek volgen van te ontvangen bedragen en
het verzorgen van schriftelijke aanmaningen;
voorbereiden van betalingsopdrachten;
o maken van afspraken c.q. betalingsregelingen
met debiteuren en crediteuren;
onderhouden van contacten met debiteuren,
crediteuren, incassobureau en interne.
afdelingen;
behandelen, van reclames;
uitvoeren van administratieve
handelingen.
Functie-eisen:
MBO werk- en denkniveau;
kennis van en ervaring met het vakgebied
opgedaan in een vergelijkbare functie;
kennis van en ervaring met Crystal Reports of
bereidheid tot het volgen van cursussen;
contactuele vaardigheden;
mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardig
heden;
zelfstandigheid;
discretie/integriteit;
assertiviteit;
accuratesse.
Het betreft een functie voor 20 uur.
Voor eventueel aanvullende informatie over de
inhoud van de functie kunt u contact opnemen
met mevrouw C.P. Ho|lestelle-Riedijk.
rvieemontcurlheu
voor de afdeling Kranentechniek Service.
Functie-inhoud:
inspecteren, keuren, testen en certificeren van
hijs- en hefmiddelen conform EKH voorschriften
en de normen van de wetgeving, alsmede de
administratieve afhandeling hiervan;
oplossen van storingen en het uitvoeren van
reparaties aan hijs- en hefmiddelen;
fabriceren, afmonteren, installeren en in
bedrijfstellen van hijs- en hefmiddelen;
periodiek deelnemen aan een storings
wachtdienst.
Functie-eisen:
MBO werk- en denkniveau op elektrotechnisch
en werktuigbouwkundig gebied;
kennis van en ervaring met het vakgebied,
bij voorkeur in een vergelijkbare functie;
VCA I;
hoogwerkerrijbewijs;
bereidheid tot het volgen van cursussen
(bijv. Erkend Keurmeester EKH, Vakbekwaam
Persoon NEN 3140)
communicatieve en commerciële vaardigheden;
o kwaliteitsbewust;
servicegericht;
stressbestendigheid;
flexibiliteit;
zelfstandigheid.
Voor eventueel aanvullende informatie over de
inhoud van de functie kunt u contact opnemen
met dhr. L. Wijkhuijs.
voor de afdeling Productie.
Functie-inhoud:
zelfstandig aan dé hand van specificaties
(tekeningen en schetsen) samenstellen,
fabriceren, monteren en repareren van
constructiewerken (in staal, RVS en
aluminium) in de werkplaats en op locatie.
lassen (elektrode/MIG/MAG) van
constructiewerk en plaatwerk in staal;
uitvoeren van eenvoudige engineeringwerk-
zaamheden;
garant staan voor de kwaliteit van het eindproduct
conform eiser) van de opdrachtgever.
Functie-eisen:
LBO Metaal/MTS werktuigbouwkunde;
aanvullende vakgerichte opleidingen is een pré;
VCA I;
heftruckrijbewijs;
kwaliteitsbewust;
stressbestendigheid;
zelfstandigheid;
flexibele werkhouding.
1 kennis van en ervaring met het vakgebied;
communicatieve vaardigheden;
stressbestendigheid;
accuratesse bij deelname aan het verkeer;
flexibiliteit;
zelfstandigheid.
voor de afdeling Handel.
Functie-inhoud:
voor het vervoeren en afleveren van goederen
en materialen, alsmede het laden en lossen.
Functie-eisen:
VMBO werk- en denkniveau;
minimaal rijbewijs B;
heftruckrijbewijs;
Geboden wordt:
een uitdagende en afwisselende baan met veel ruimte voor eigen inbreng binnen een gezond
en groeiend bedrijf;
een interessante werkomgeving;
voldoende ontwikkel- en scholingsmogelijkheden;
salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden in overeenstemming
met de zwaarte van de functie.
Geïnteresseerd in een van deze veelzijdige en uitdagende functies?
Dan verzoeken wij u uw sollicitatie met uitgebreide c.v. te richten aan
Koninklijke Hollestelle Groep, t.a.v. mevrouw H.C. Trouw, afdeling
personeelszaken.
Kijk ook op onze vernieuwde website www.hollestelle.nl
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Amundsenweg 10
Postbus 62
4460 AB Goes
Tel. 0113-27.77.77
Fax:0113-27.77.75.
E-Mail trouw@holléstel(e nl