Banen PZC OJofcHrackml Vishandel van As Zeeland B. V. Ervaren Chauffeur GIRO 76300 projectleider (v/m) <S BUDELPACK Je kunt overal werken, zonder er je vaste baan voor op te geven. YACHT Hoofd dienst Facilitair Hoofd Economisch Administratieve Dienst v/m Kij k ook op 2 SEPTEMBER 2006-V, BANEN LADDER Is op zoek naar; Medewerker particuliere verkoop (full- time) Wij denken aan iemand met: Kennis en affiniteit met de te verkopen producten. Kennis en ervaring met hel bereiden van de producten. Inzicht in traiteurzwerk en presentatie van producten. Een gezonde werklust, dus geen 9 tot 5 mentaliteit. Opleiding is niet doorslaggevend, minimaal MBO werk en denkniveau heeft wel de voorkeur. Wat hebben wij te bieden: Een functie waarin u zelfstandig en naar eigen inzicht moet kunnen functioneren. Salariëring naar kennis en ervaring. De mogelijkheid om door te groeien binnen deze functie. Reacties uitsluitend schriftelijk en voorzien van CV binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie gericht aan, Vishandel van As Zeeland B.V. T.a;v. Dhr. A.R de Kunder Korringaweg 33, 4401 NT, Yerseke. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie word niet op prijs gesteld. Loon- en Verhuurbedrijf Harthoorn Vlissingen b.v. Wegens uitbreiding van onze bedrijfsactiviteiten zijn wij op zoek naar een... Voor onze nieuw aangeschafte 6x6 vrachtwagen met kraan. De functie; b Het werken met 6x6 vrachtwagen met 2-zijdige kipper en kraan met grijper m Werkomgeving Zeeland Indien nodig bent u bereid om andere voorkomende werkzaamheden uit te voeren Functieprofiel: In bezit van rijbewijs B, C, en E incl. Chauffeursdiploma b Opleidingsniveau LBO/MBO a Enige ervaring in weg- en waterbouw is vereist a Geen 9. tot 5 mentaliteit Wat bieden wij u; a Een zeer afwisselende functie a Veel zelfstandigheid a Een functie in een dynamisch bedrijf Voor nadere informatie over deze vacature kunt .u contact opnemen met Dhr. C. Harthoorn tel. 0118-466130. Belangstellenden voor deze functie worden verzocht binnen 7 dagen een schriftelijke sollicitatie te sturen aan: Loon- en Verhuurbedrijf Harthoorn b.v.. Zuidbeekseweg 2 4386 l\IC Vlissingen Op deze wijze kunt u óók personeel werven! Wilt u meer informatie over de voorwaarden en het speciale tarief van deze BANENLADDER? Verkoopteam arbeid, educatie en zorg Telefoon: 076- 5 312 240 E-mail: aez@pzc.nl Word óók donateur! Postbus 14300, 3508 SK Utrecht T(030) 252 08 35 www.uaf.nl Goes is vóór het Ingenieursbureau van de afdeling Openbare Ruimte op zoek naar een zakelijk en vakkundig met een hbo werk- en denkniveau voor het leidinggeven aan civieltechnische projecten. Ga voor volledige informatie over deze vaca ture naar www.goes.nl Wij bieden de juiste kandidaat een salaris van minimaal 2.196,00 (aanloopschaal 9) en maximaal 3.610,00 (functieschaal 10). Een uitloop tot i 4.159,00: bruto per maand behoort - onder bepaalde voorwaarden - tot de mogelijkheden. De arbeidsvoorwaarden Die .zijn prima, zoals regelingen op het gebiëd van studiefaciliteiten,,:betaald ouder schapsverlof, -flexibele werktijden, aan- en verkoop van verlofuren, kinderopvang, fiets- privéregeling en meer. Geïnteresseerd? Stuur dan vóór 16 september 2006 een brief met cv naar de gemeente Goes, afdeling P&0, Postbus 2118, 4460 MC Goes of stuur Geen acquisitie een e-mail naar vacatures@goes.nl. gemeente Goes Stadskantoor M.A. de Ruijterlaan 2 4461 GE Goes Tel.: (0113) 24 96 00 Fax: (0113) 23 08 76 E-mail: stadskantoor@goes.nl. Internet: www.goes.nl ut. .Lt'i' i I r 1 ir n Budelpack Poortvliet B.V. is een werk maatschappij van de Budelpack Groep, een vooraanstaand Europees dienstverlener in productie- en verpak kingsoplossingen. De groep bedient merkeigenaren in de Fast moving Consumer Goods vanuit negen fabrieken in zeven landen. Bekende klanten zijn onder meer Colgate Palmolive, Danone, P&G; Sara Lee/DE en Unilever. Met ongeveer 1700 medewerkers is Budelpack actief in de marktsegmenten Personal Home care, Food en Pharma Health care. Budelpack verzorgt voor haar klanten het volledige productie- en - verpakkingsproces. De veranderende markt vraagt steeds meer orh efficiënte standaard verpakkingsservices tegen lagere kosten. Budelpack wenst op deze veranderingen in te springen en daar door verder, te groeien. Kwaliteit is daar bij een van de belangrijke pijlers van de organisatie. www.budelpack.com Supply Chain Planner (m/v) die zich als een spin in het web voelt De functie Als supply chain planner werkt u zelfstandig in steeds veranderende werksituaties. U bent binnen onze organisatie voor een aantal projecten en klanten verantwoordelijk voor het beheer en de planning van de gehele goederenstroom. Hierbij overlegt u met de klant, houdt u rekening met hurr wensen en vertaalt deze naar een efficiënte productieplanning. U roept op kosteneffectieve wijze verpakldngs- en buikmaterialen af, zodat op het juiste moment de juiste hoeveelheden aanwezig zijn. Daarnaast stuurt u het trans port aan voor aflevering. Kortom, u zorgt voor de optimale afstemming tussen verkoop en productie. Uw profiel U heeft een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in logistieke richting, en tenminste twee jaar werkervaring. Qnidptt u in een klein en dynamisch ceafn komt te werken verwachten we van u dat u flexibel bent en initiatiefrijk. U bent een helicopterviewer die in staat is om het werk ook vanuit andere invalshoeken te bezien om' vervolgens actie te ondernèmen. In uw baan is het van groot belang dat u uitstekend kunt communiceren met onze klanten. U beheerst de moderne talen zowel mondeling als schriftelijk en heeft ervaring met ERP-systemen, bij voorkeur Navision. Ons aanbod Wij bieden een zeer uitdagende en afwisselende functie in een dynamische en ambitieuze omgeving, waarin u de mogelijkheid krijgt om u verder te ontwik kelen. Zowel in de praktijk als door ondersteunende opleidingen. Daarnaast bieden wij u een goed en breed pakket aan arbeidsvoorwaarden, passend bij de functie en uw achtergrond. Interesse? Stuur dan uw brief en cv aan Budelpack Poortvliet B.V., ta.v. de afdeling HRM, Paasdijkweg 15,4693 RE Poortvliet (op envelop graag vermelding van de vacature) of per e-mail n.ophorst@budelpack.nl. Deze brief zien wij graag binnen tien dagen tegemoet.Voor meer informatie omtrent de inhoud van de functie kunt u contact opnemen met onze Supply Chain Managers de heer M. van Eijk, tel. 0166-619929 of de heer G. Paauwe, tel. 0166-619803. Acquisitie n.a.v. de ze advertentie wordt niet op prijs gesteld. menjtrv kef kij Svdeij^ck Budelpack Poortvliet Paasdijkweg 15 4693 RE Poortvliet T 0166 61 99 99 F 0166 61 99 00 E info@budelpack.nl Ben jij een professional met ambitie, gedrevenheid, kennis en ervaring? Op zoek naar meer ontwikkelingsmogelijkheden? Word dan interim-professional in vaste dienst bij Yacht en geef je carrière een versnelling. Of ga met hulp van Yacht op zoek naar dé perfecte baan bij een ander vooraanstaand bedrijf. ZATERDAG 16 SEPTEMBER OPEN DAG VESTIGING BREDA Heb je een hbo-/wo-diploma met minimaal twee jaar werkervaring en ben je toe aan een tweede of derde stap in je carrière? Dan nodigen we je graag uit om kennis te komen maken met Yacht. BOUWKUNDE, CIVIELE TECHNIEK, LOGISTIEK, FINANCE, ELEKTROTECHNIEK, WERKTUIGBOUWKUNDE Geïnteresseerden uit de bovenstaande vakgebieden zijn gedurende deze dag bijzonder welkom. Wij informerën je graag over een loopbaan bij Yacht. Interim-professionals en account managers van Yacht zijn aanwezig en wisselen graag met je van gedachte over een mogelijke carrière bij onze organisatie. Aanmelden Je bent op zaterdag 16 september 2006 van 09.00 tot 13.00 uur welkom op onze vestiging in Breda (Westbroek 49a). Hoewel het een open dag betreft, stellen wij het op prijs als je je via onze website www.yacht.nl zou willen aanmelden. Zo kunnen we ons goed voorbereiden op je komst en de tijd nemen om persoonlijk kennis met je te maken. Voor mèer informatie, of het maken van een afspraak bij verhindering op 16 september, kun je contact opnemen met Marinel van Watsum (076) 523 2560, of marinel.van.walsum@yacht.nl. Yacht lost capaciteitsvraagstukken op bij toonaangevende organisaties in Nederland door de inzet van hoogopgeleide vakspecialisten. Gedreven döbr ambitie, gericht op resultaat. Tijdelijk, permanent of voor de duur van een project. Yacht. Interim-professionals. Van Betekenis. Aannemingsbedrijf Baas B.V. is in de loop der jaren uitge groeid tot een gerenom meerde onderneming in grond- bestratings- en rioleringswerken. Inmiddels heeft het bedrijf een jarenlange ervaring. Onze opdrachtgevers be staan voornamelijk uit regionaal opererende bouwbedrijven. De werk zaamheden zijn dan ook voornamelijk gericht op nieuwbouw. Alle medewerkers werken daarbij aan de instand houding van een hoog kwaliteitsniveau. Aannemingsbedrijf Baas B.V. is V.C.A. gecertifi ceerd en voldoet aan de strenge veiligheidseisen zoals gesteld door V.C.A. DRIJF minikraanmachinist/ sho velmachinist Wij vragen: - enige ervaring als kraanmachinist - flexibele instelling - geen 8 tot 5 mentaliteit Wij bieden: - een goed salaris conform CAO bouwnijverheid - een afwisselende baan in een dynamisch bedrijf - eigen verantwoordelijkheid - enthousiaste collega's en een informele werksfeer Spreekt deze functie je aan, neem dan binnen 10 dagen contact op met Aannemingsbedrijf Baas B.V., Akkerlaan 4341 MC Arnemuiden, telefoon 06-53170370. ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen beschikt over drie ziekenhuislocaties, ambulancedienst thuiszorg en twee locaties voor ouderenzorg. Ruim 2500 medewerkers bieden kwaliteitszorg. ZorgSaam Bent u op zoek naar een uitdaging in een prachtige woonomgeving? Zeeuws-viaanderen ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen is op zoek naar een energiek die verantwoordelijk is voor het beheer van het vastgoed van ZorgSaam, waarvan de locaties verspreid over Zeeuws-Vlaanderen liggen, en voor de aansturing en bedrijfsvoering van de Dienst Facilitair (ca. 280 medewerkers). Tevens levert het hoofd een actieve bijdrage aan de ontwikkeling en het realiseren van de doelstellingen van ZorgSaam. Voor deze uitdagende functie beschikt u, bij voorkeur, over een vakgerichte opleiding op academisch niveau of over een academisch werk- en denkniveau. Tevens beschikt u over ervaring in vastgoedbeheer en techniek en beschikt u over ruime evaring in een soortgelijke functie. Kijk voor een uitgebreide beschrijving van deze vacature, voor de arbeidsvoorwaarden en voor informatie over onze organisatie op onze website: www.zorgsaam.org. Nadere inlichtingen worden verstrekt door drs. P.M.M. Rademacher, Voorzitter Raad van Bestuur, tel. 0115-688142 Uw sollicitatiebrief, voorzien van CV, dient uiterlijk op 16 september 2006 in, .orvs bezit te zijn. Deze kunt u richten aan: ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen, t.a.v. mevrouw C.J. Kaan-van de Voorde,. Teamleider Personeelszaken, Postbus 73, 4530 AB Terneuzen of per e-mail aan PersoneelszakenZorgSaam@zzv.nl. Acquisitie n.a.v. deze advei wordt niet op prijs gestel BH www.zorgsaam.org St. Elisabeth is een zelfstandige zorgorganisatie die beschikt over 87plaatsen verzorging en 33 verpleeghuisbedden en verkeertop dit moment in eenproces van verandering en ontwikkeling. Van een organisatie, oorspronkelijk bedoeld voor religieuzen, naar een zorgcentrum. Aiies in St. Elisabeth is er op gericht de bewoner zich thuis te iaten voelen, in een sfeer gekenmerkt door religiositeit, warmte, hartelijkheid en respect voorde ander. Wegens gebruikmaking van de (flex-)pensioenregeling door de huidige functionaris, zijn wij op zoek naar een: 36 uur per week Inhoud van de functie: Is verantwoordelijk voor de goede uitvoering en bewaking van de financiële, administratieve en informati- seringsprocessen (inclusief systeembeheer) binnen de instelling. Is lid van het managementteam en draagt van daaruit bij aan het formuleren van en het uitvoering geven aan het instellingsbeleid. Het zorgdragen voor het opstellen van de begroting, het jaardocument en andere externe informatie verplichtingen. Het onderhouden van contacten met externe instanties, waaronder het zorgkantoor. Het voeren van de personeels- en salarisadministratie. Het leidinggeven aan de administratieve dienst. Het volgen van de ontwikkelingen binnen de ouderenzorg, in het bijzonder de regelgeving en de financiële, administratieve en informatiseringsaangelegenheden. Verdere ontwikkeling van de administratieve organisatie en interne controle (AO/IC), St. Elisabeth werkt aan de ombouw van een organisatie voor religieuzen naar een zorgcentrum. Een ingrijpend nieuwbouw- en renovatietraject maakt deel uit van de op handen zijnde veranderingen. Tevens is St. Elisabeth bezig met het traject om een kwaliteitscertificaat te verkrijgen. Profiel voor de functie: U hebt een relevante opleiding op HBO-niveau. U beschikt over ruime administratieve ervaring en kennis van automatiseringszaken. U hebt ervaring in een non-profit organisatie, bij voorkeur in de sector Verpleging en Verzorging. U bent een enthousiast en accuraat teamworker, die flexibiliteit combineert met zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel. Aanbod: Wij bieden een inspirerende en motiverende werkomgeving in een relatief kleinschalige organisatie waar hët begrip ZORG nog met hoofdletters wordt geschreven. Salariëring en overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen. Als u informatie wilt inwinnen over de functie, kunt u contact opnemen met de heer P.M.M. Klijn, directeur. Telefoon: 0165-592 400. Sollicitaties kunt u schriftelijk, vóór 16 september 2006, richten aan St. Elisabeth, t.a.v, de heer P.M.M. Klijn, directeur, Wöuwseweg 214703 BL Roosendaal. De gesprekken vinden plaats op 25 en 28 september (1e ronde) en op 9 oktober (2e ronde). Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 32