Banen
PZC
OJofcHrackml
Vishandel van As
Zeeland B. V.
Ervaren Chauffeur
GIRO 76300
projectleider (v/m)
<S
BUDELPACK
Je kunt overal werken, zonder er je vaste baan
voor op te geven.
YACHT
Hoofd dienst Facilitair
Hoofd Economisch Administratieve Dienst v/m
Kij k ook op
2 SEPTEMBER 2006-V,
BANEN LADDER
Is op zoek naar;
Medewerker particuliere verkoop
(full- time)
Wij denken aan iemand met:
Kennis en affiniteit met de te verkopen producten.
Kennis en ervaring met hel bereiden van de producten.
Inzicht in traiteurzwerk en presentatie van producten.
Een gezonde werklust, dus geen 9 tot 5 mentaliteit.
Opleiding is niet doorslaggevend, minimaal MBO werk en
denkniveau heeft wel de voorkeur.
Wat hebben wij te bieden:
Een functie waarin u zelfstandig en naar eigen inzicht moet
kunnen functioneren.
Salariëring naar kennis en ervaring.
De mogelijkheid om door te groeien binnen deze functie.
Reacties uitsluitend schriftelijk en voorzien van CV binnen 10
dagen na het verschijnen van deze advertentie gericht aan,
Vishandel van As Zeeland B.V.
T.a;v. Dhr. A.R de Kunder
Korringaweg 33, 4401 NT, Yerseke.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie word niet op
prijs gesteld.
Loon- en Verhuurbedrijf
Harthoorn Vlissingen b.v.
Wegens uitbreiding van onze bedrijfsactiviteiten zijn wij op
zoek naar een...
Voor onze nieuw aangeschafte 6x6 vrachtwagen met kraan.
De functie;
b Het werken met 6x6 vrachtwagen met 2-zijdige kipper
en kraan met grijper
m Werkomgeving Zeeland
Indien nodig bent u bereid om andere voorkomende
werkzaamheden uit te voeren
Functieprofiel:
In bezit van rijbewijs B, C, en E incl. Chauffeursdiploma
b Opleidingsniveau LBO/MBO
a Enige ervaring in weg- en waterbouw is vereist
a Geen 9. tot 5 mentaliteit
Wat bieden wij u;
a Een zeer afwisselende functie
a Veel zelfstandigheid
a Een functie in een dynamisch bedrijf
Voor nadere informatie over deze vacature kunt .u contact
opnemen met Dhr. C. Harthoorn tel. 0118-466130.
Belangstellenden voor deze functie worden verzocht binnen
7 dagen een schriftelijke sollicitatie te sturen aan:
Loon- en Verhuurbedrijf Harthoorn b.v..
Zuidbeekseweg 2
4386 l\IC Vlissingen
Op deze wijze kunt u óók
personeel werven!
Wilt u meer informatie over de voorwaarden en
het speciale tarief van deze BANENLADDER?
Verkoopteam arbeid, educatie en zorg
Telefoon: 076- 5 312 240
E-mail: aez@pzc.nl
Word óók donateur!
Postbus 14300, 3508 SK Utrecht
T(030) 252 08 35 www.uaf.nl
Goes is vóór het Ingenieursbureau van de afdeling Openbare Ruimte op zoek naar een
zakelijk en vakkundig
met een hbo werk- en denkniveau voor het
leidinggeven aan civieltechnische projecten.
Ga voor volledige informatie over deze vaca
ture naar www.goes.nl
Wij bieden de juiste kandidaat een salaris
van minimaal 2.196,00 (aanloopschaal 9)
en maximaal 3.610,00 (functieschaal 10).
Een uitloop tot i 4.159,00: bruto per maand
behoort - onder bepaalde voorwaarden - tot
de mogelijkheden.
De arbeidsvoorwaarden
Die .zijn prima, zoals regelingen op het
gebiëd van studiefaciliteiten,,:betaald ouder
schapsverlof, -flexibele werktijden, aan- en
verkoop van verlofuren, kinderopvang, fiets-
privéregeling en meer.
Geïnteresseerd?
Stuur dan vóór 16 september 2006 een brief
met cv naar de gemeente Goes, afdeling
P&0, Postbus 2118, 4460 MC Goes of stuur
Geen acquisitie een e-mail naar vacatures@goes.nl.
gemeente Goes
Stadskantoor
M.A. de Ruijterlaan 2
4461 GE Goes
Tel.: (0113) 24 96 00
Fax: (0113) 23 08 76
E-mail: stadskantoor@goes.nl.
Internet: www.goes.nl
ut.
.Lt'i' i I r 1 ir n
Budelpack Poortvliet B.V. is een werk
maatschappij van de Budelpack
Groep, een vooraanstaand Europees
dienstverlener in productie- en verpak
kingsoplossingen. De groep bedient
merkeigenaren in de Fast moving
Consumer Goods vanuit negen fabrieken
in zeven landen. Bekende klanten zijn
onder meer Colgate Palmolive, Danone,
P&G; Sara Lee/DE en Unilever. Met
ongeveer 1700 medewerkers is
Budelpack actief in de marktsegmenten
Personal Home care, Food en Pharma
Health care. Budelpack verzorgt voor
haar klanten het volledige productie- en -
verpakkingsproces. De veranderende
markt vraagt steeds meer orh efficiënte
standaard verpakkingsservices tegen
lagere kosten. Budelpack wenst op deze
veranderingen in te springen en daar
door verder, te groeien. Kwaliteit is daar
bij een van de belangrijke pijlers van de
organisatie.
www.budelpack.com
Supply Chain Planner (m/v)
die zich als een spin in het web voelt
De functie
Als supply chain planner werkt u zelfstandig in steeds veranderende
werksituaties. U bent binnen onze organisatie voor een aantal projecten en
klanten verantwoordelijk voor het beheer en de planning van de gehele
goederenstroom. Hierbij overlegt u met de klant, houdt u rekening met hurr
wensen en vertaalt deze naar een efficiënte productieplanning. U roept op
kosteneffectieve wijze verpakldngs- en buikmaterialen af, zodat op het juiste
moment de juiste hoeveelheden aanwezig zijn. Daarnaast stuurt u het trans
port aan voor aflevering. Kortom, u zorgt voor de optimale afstemming tussen
verkoop en productie.
Uw profiel
U heeft een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in logistieke richting,
en tenminste twee jaar werkervaring. Qnidptt u in een klein en dynamisch
ceafn komt te werken verwachten we van u dat u flexibel bent en
initiatiefrijk.
U bent een helicopterviewer die in staat is om het werk ook vanuit andere
invalshoeken te bezien om' vervolgens actie te ondernèmen. In uw baan is
het van groot belang dat u uitstekend kunt communiceren met onze klanten.
U beheerst de moderne talen zowel mondeling als schriftelijk en heeft
ervaring met ERP-systemen, bij voorkeur Navision.
Ons aanbod
Wij bieden een zeer uitdagende en afwisselende functie in een dynamische en
ambitieuze omgeving, waarin u de mogelijkheid krijgt om u verder te ontwik
kelen. Zowel in de praktijk als door ondersteunende opleidingen. Daarnaast
bieden wij u een goed en breed pakket aan arbeidsvoorwaarden, passend bij
de functie en uw achtergrond.
Interesse?
Stuur dan uw brief en cv aan Budelpack Poortvliet B.V., ta.v. de afdeling HRM,
Paasdijkweg 15,4693 RE Poortvliet (op envelop graag vermelding van de
vacature) of per e-mail n.ophorst@budelpack.nl.
Deze brief zien wij graag binnen tien dagen tegemoet.Voor meer informatie
omtrent de inhoud van de functie kunt u contact opnemen met onze Supply
Chain Managers de heer M. van Eijk, tel. 0166-619929 of de heer G. Paauwe,
tel. 0166-619803.
Acquisitie n.a.v. de ze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
menjtrv kef kij Svdeij^ck
Budelpack Poortvliet
Paasdijkweg 15
4693 RE Poortvliet
T 0166 61 99 99
F 0166 61 99 00
E info@budelpack.nl
Ben jij een professional met ambitie, gedrevenheid, kennis en ervaring? Op zoek naar meer ontwikkelingsmogelijkheden? Word dan
interim-professional in vaste dienst bij Yacht en geef je carrière een versnelling. Of ga met hulp van Yacht op zoek naar dé perfecte
baan bij een ander vooraanstaand bedrijf.
ZATERDAG 16 SEPTEMBER OPEN DAG VESTIGING BREDA
Heb je een hbo-/wo-diploma met minimaal twee jaar werkervaring en ben je toe aan een tweede of derde stap in je
carrière? Dan nodigen we je graag uit om kennis te komen maken met Yacht.
BOUWKUNDE, CIVIELE TECHNIEK, LOGISTIEK, FINANCE, ELEKTROTECHNIEK, WERKTUIGBOUWKUNDE
Geïnteresseerden uit de bovenstaande vakgebieden zijn gedurende deze dag bijzonder welkom. Wij informerën je graag
over een loopbaan bij Yacht. Interim-professionals en account managers van Yacht zijn aanwezig en wisselen graag met
je van gedachte over een mogelijke carrière bij onze organisatie.
Aanmelden
Je bent op zaterdag 16 september 2006 van 09.00 tot 13.00 uur welkom op onze vestiging in Breda (Westbroek 49a).
Hoewel het een open dag betreft, stellen wij het op prijs als je je via onze website www.yacht.nl zou willen aanmelden.
Zo kunnen we ons goed voorbereiden op je komst en de tijd nemen om persoonlijk kennis met je te maken.
Voor mèer informatie, of het maken van een afspraak bij verhindering op 16 september, kun je contact opnemen met
Marinel van Watsum (076) 523 2560, of marinel.van.walsum@yacht.nl.
Yacht lost capaciteitsvraagstukken op bij toonaangevende organisaties in Nederland door de inzet van hoogopgeleide vakspecialisten. Gedreven
döbr ambitie, gericht op resultaat. Tijdelijk, permanent of voor de duur van een project. Yacht. Interim-professionals. Van Betekenis.
Aannemingsbedrijf
Baas B.V. is in de
loop der jaren uitge
groeid tot een gerenom
meerde onderneming in
grond- bestratings- en
rioleringswerken.
Inmiddels heeft het
bedrijf een jarenlange
ervaring.
Onze opdrachtgevers be
staan voornamelijk uit
regionaal opererende
bouwbedrijven. De werk
zaamheden zijn dan ook
voornamelijk gericht op
nieuwbouw.
Alle medewerkers werken
daarbij aan de instand
houding van een hoog
kwaliteitsniveau.
Aannemingsbedrijf Baas
B.V. is V.C.A. gecertifi
ceerd en voldoet aan de
strenge veiligheidseisen
zoals gesteld door V.C.A.
DRIJF
minikraanmachinist/
sho velmachinist
Wij vragen:
- enige ervaring als kraanmachinist
- flexibele instelling
- geen 8 tot 5 mentaliteit
Wij bieden:
- een goed salaris conform CAO bouwnijverheid
- een afwisselende baan in een dynamisch bedrijf
- eigen verantwoordelijkheid
- enthousiaste collega's en een informele werksfeer
Spreekt deze functie je aan, neem dan binnen 10 dagen
contact op met Aannemingsbedrijf Baas B.V., Akkerlaan
4341 MC Arnemuiden, telefoon 06-53170370.
ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen beschikt over drie ziekenhuislocaties,
ambulancedienst thuiszorg en twee locaties voor ouderenzorg. Ruim 2500
medewerkers bieden kwaliteitszorg.
ZorgSaam Bent u op zoek naar een uitdaging in een prachtige woonomgeving?
Zeeuws-viaanderen ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen is op zoek naar een energiek
die verantwoordelijk is voor het beheer van het vastgoed van
ZorgSaam, waarvan de locaties verspreid over Zeeuws-Vlaanderen
liggen, en voor de aansturing en bedrijfsvoering van de Dienst Facilitair
(ca. 280 medewerkers). Tevens levert het hoofd een actieve bijdrage
aan de ontwikkeling en het realiseren van de doelstellingen van
ZorgSaam. Voor deze uitdagende functie beschikt u, bij voorkeur,
over een vakgerichte opleiding op academisch niveau of over een
academisch werk- en denkniveau. Tevens beschikt u over ervaring in
vastgoedbeheer en techniek en beschikt u over ruime evaring in een
soortgelijke functie.
Kijk voor een uitgebreide beschrijving van deze vacature, voor de
arbeidsvoorwaarden en voor informatie over onze organisatie op onze
website: www.zorgsaam.org. Nadere inlichtingen worden verstrekt door
drs. P.M.M. Rademacher, Voorzitter Raad van Bestuur, tel. 0115-688142
Uw sollicitatiebrief, voorzien van CV, dient uiterlijk op
16 september 2006 in, .orvs bezit te zijn. Deze kunt u richten aan:
ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen,
t.a.v. mevrouw C.J. Kaan-van de Voorde,.
Teamleider Personeelszaken,
Postbus 73, 4530 AB Terneuzen of
per e-mail aan
PersoneelszakenZorgSaam@zzv.nl.
Acquisitie n.a.v. deze advei
wordt niet op prijs gestel
BH
www.zorgsaam.org
St. Elisabeth is een zelfstandige zorgorganisatie die beschikt
over 87plaatsen verzorging en 33 verpleeghuisbedden en
verkeertop dit moment in eenproces van verandering en
ontwikkeling. Van een organisatie, oorspronkelijk bedoeld voor
religieuzen, naar een zorgcentrum.
Aiies in St. Elisabeth is er op gericht de bewoner zich thuis te
iaten voelen, in een sfeer gekenmerkt door religiositeit,
warmte, hartelijkheid en respect voorde ander.
Wegens gebruikmaking van de (flex-)pensioenregeling door de huidige functionaris, zijn wij op zoek naar een:
36 uur per week
Inhoud van de functie:
Is verantwoordelijk voor de goede uitvoering en bewaking van de financiële, administratieve en informati-
seringsprocessen (inclusief systeembeheer) binnen de instelling.
Is lid van het managementteam en draagt van daaruit bij aan het formuleren van en het uitvoering geven
aan het instellingsbeleid.
Het zorgdragen voor het opstellen van de begroting, het jaardocument en andere externe informatie
verplichtingen.
Het onderhouden van contacten met externe instanties, waaronder het zorgkantoor.
Het voeren van de personeels- en salarisadministratie.
Het leidinggeven aan de administratieve dienst.
Het volgen van de ontwikkelingen binnen de ouderenzorg, in het bijzonder de regelgeving en de
financiële, administratieve en informatiseringsaangelegenheden.
Verdere ontwikkeling van de administratieve organisatie en interne controle (AO/IC),
St. Elisabeth werkt aan de ombouw van een organisatie voor religieuzen naar een zorgcentrum.
Een ingrijpend nieuwbouw- en renovatietraject maakt deel uit van de op handen zijnde veranderingen.
Tevens is St. Elisabeth bezig met het traject om een kwaliteitscertificaat te verkrijgen.
Profiel voor de functie:
U hebt een relevante opleiding op HBO-niveau.
U beschikt over ruime administratieve ervaring en kennis van automatiseringszaken.
U hebt ervaring in een non-profit organisatie, bij voorkeur in de sector Verpleging en Verzorging.
U bent een enthousiast en accuraat teamworker, die flexibiliteit combineert met zelfstandigheid en
verantwoordelijkheidsgevoel.
Aanbod:
Wij bieden een inspirerende en motiverende werkomgeving in een relatief kleinschalige organisatie waar hët
begrip ZORG nog met hoofdletters wordt geschreven. Salariëring en overige arbeidsvoorwaarden zijn
conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen.
Als u informatie wilt inwinnen over de functie, kunt u contact opnemen met de heer P.M.M. Klijn, directeur.
Telefoon: 0165-592 400.
Sollicitaties kunt u schriftelijk, vóór 16 september 2006, richten aan St. Elisabeth, t.a.v, de heer P.M.M. Klijn,
directeur, Wöuwseweg 214703 BL Roosendaal.
De gesprekken vinden plaats op 25 en 28 september (1e ronde) en op 9 oktober (2e ronde).
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.