mw- L Banen jQJobn^acl^i^ V ervaren MONTEUR D7P PROJECTLEIDER UTILITEITSBOUW WERKVOORBEREIDER/INKOPER m tl aningstechnhch lummect versluis willeboer Monteur(s) glas en kunststof kozijnen aéz/> RttTU WERKVOORBEREIDER (m/v) Medewerker DBC/AWBZ Kijk ook op 2 SEPTEMBER 2006- IRo FRAANTE aannemingsbedrijf Nieuwe Kraayertsedijk 37 - lewedorp Tel. (0113) 61 55 00 Fraanje b.v. is een zelfstandig Aannemingsbedrijf met 140 werknemers in vaste dienst, welke bouwkundige werken realiseert in geheel Zeeland, West- era bant en de Zuid-Hollandse eilanden. Ons bedrijf is actief in de utiliteitsbouw, op de woningbouwmarkt en in onderhoud en.renovatie In verband met een toename van onze activiteiten in de utiliteitsbouw en woningbouw hebben wij plaats voor zelfstandige vakbekwame medewerkers. Daarom zijn wij op zoek naar: Wat wij van u verwachten: MBO/HBO-niveau of gelijkwaardig in vergelijkbare functie Praktijkervaring in de bouw (min, 5 jaar) Flexibele instelling en stressbestendig Goede contactuele en commerciële eigenschappen Oplossingsgericht denken en zelfstandig werken Affiniteit in het werken met de computer De werkzaamheden bestaan o.a. uit: Vertegenwoordigen van het bedrijf in contacten met opdrachtgever, architect, constructeur, overheid en onderaannemer/leverancier Eindverantwoordelijke voor behalen doelstelling project; zowel financieel als planningstechnisch Aansturen inkoop van onderaannnemers/leveranciers Verzorgen oplevering Aansturen intern bouwteam (vnl, uitvoerder en werkvoorbereider) Wat wij bieden: Een sociaal en prettig werkklimaat waarin persoonlijke inbreng en initiatief worden gewaardeerd Salariëring passend bij functie Goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden Wat wij van u verwachten: MBO-niveau met minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie Flexibele instelling en stressbestendig Goede contactuele en commerciële eigenschappen Oplossingsgericht denken en zelfstandig werken Affiniteit in het werken met de computer De werkzaamheden bestaan o.a. uit: Het voorbereiden van het bouwproces Het onderhouden van contacten met de klant, architect, constructeur, onderaannemers en leveranciers Het inkopen van materialen en diensten onderaannemers Wat wij bieden: Een sociaal en prettig werkklimaat waarin persoonlijke inbreng en initiatief worden gewaardeerd Salariëring passend bij functie Goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden ERVAREN VOORMAN/TIMMERMAN en ALLROUND TIMMERLIEDEN Wat wij van u verwachten: Minimaal 3 jaar praktijkervaring in de bouw Flexibele instelling Zelfstandig kunnen werken Wat wij bieden: Een sociaal en prettig werkklimaat waarin persoonlijke inbreng en initiatief worden gewaardeerd Salariëring conform de Bouw-CAO Doorgroei mogelijkheden Goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden Denkt u degene te zijn die ons team kan versterken? Schriftelijke sollicitaties kunnen, binnen 10 dagen, gericht worden aan de directie van Aannemingsbedrijf Fraanje Postbus 1 - 4456 ZG Lewedorp www.fraanje.com - vacatures@fraanje.com KWALITEIT IS ONZE BAS APM TERMINALS In onze organisatie is plaats voor een (Laten) geven van voorlichting en instructies aan alle op de site aanwezige personen terzake ARBO- aangelegenheden, geldende voorschriften en te treffen maatregelen. Overtuigen van betrokkenen van nut en noodzaak van naleving van voorschriften; Onderhouden van contacten met ARBO-functiona- rissen, andere bedrijven e.d. Adviseren van afdelingen bij het opstellen van procedures en werkinstructies. Wij vragen: MBO/HBO technisch gerelateerde opleiding; Analytische en praktische benadering; Uitstekende communicatieve vaardigheden; Certificaat MBO Veiligheidskunde is een pre; Kennis van gevaarlijke stoffen; Goede beheersing van de Engelse taal, zowel in woord als geschrift; Het bezit van eigen vervoer. Wij bieden: Een prettige werksfeer in een professionele omgeving; Opleidings- en trainingsprogramma's; Uitstekende arbeidsvoorwaarden, Uw sollicitaties kunt u binnen 10 dagen na verschij ning van deze advertentie sturen aan: APM Terminals Rotterdam, ter attentie van Personeelszaken, Antwoord nummer 931, 3190 WN Maasvlakte-Rt. of per e-mail naar rotapmthrdgen@apmterminals.com. Voor inlichtingen tijdens kantooruren: Personeelszaken 0181-372 204 (M. Neven) Op 980.000 m2 haventerrein aan de Maasvlakte bouwt APM TERMINALS ROTTERDAM BV (onderdeel van AP Moller-Moersk) aan haar eigen container overslag terminal. Sinds vijf jaar worden daar langs 1600 meter kade de containerschepen van onder andere Maersk Line afgehandeld. Tot de vloot die aanlegt aan de kades behoren de grootste containerschepen ter wereld. De organisatie bestaat op dit moment uit ruim 600 medewerkers, die grotendeels in ploegendiensten direct betrokken zijn bij het container overslag proces; op kantoor en buiten op het terminal terrein Acquisitie c.q, commerciële werving naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. A.P. MOLLES-MAERSK GROUP Doel van de functie: Uitvoeren van taken en (wettelijke) verplichtingen en opstellen van rapportages voortkomend uit de ARBO-wet, wet milieubeheer en het bedrijfsveilig- heidsbeleid, informeren en trainen van de bedrijfs- hulporgamsatie, zodanig dat geldende voorschriften en procedures worden nageleefd en dat de bedrijfs- hulporganisatie adequaat kan functioneren bij cala miteiten. Functie inhoud: Maken van controlerondes/inspecties en contro leren op naleving van bedrijfsvoorschriften terzake ARBO, milieu, signaleren van risico's, corrigeren van alle op de site aanwezige personen waar nodig en opstellen van rapportages terzake; Registreren en (laten) onderzoeken van ongevallen en incidenten, analyseren van mogelijke oorzaken, opstellen van rapportages met (concept-) conclusies en aanbevelingen en toelichten aan betrokkenen; In geoefende staat laten houden van de bedrijfs- hulpverleningsorganisatie door laten uitvoeren van in- en externe oefeningen en daarvoor onderhou den van contacten met de gezamenlijke brandweer; Gevraagd en ongevraagd geven van input aan leidinggevenden terzake interpretatie en naleving van wettelijke en vergunningsvoorschriften m.b.t. ARBO en milieu tijdens normaal bedrijf en projecten; WNT is een dynamische en zich In Europn snel uitbreidende verkooporoonisalie vnn pereedschoppcn voor de verspanende industrie. Ons hoofdkontoor Is gevestigd in Zuid-Duilsland. Wij zijn onderdeel van een ondernemingsgroop met wereldwijd 3.SOU medewerkers, die een omzet van 400 miljoen euro realiseert. Daarmee behoren wij tot de meest toonaangevende gereedschapslcvcrandcrs van Europa. Verdere informatie over onze firma vindt u op www.wnt.com ns verkoopkontoor in Roosendaal per dir (ui/lij Uw taken Telefonische klanlenbegeleidlng. Technisch advies geven aan de klanten. Uitvoeren en coördineren van alle technische en administratiavo workzaamhodon rondom de klantenservice, Hiertoe behoren naast de ondersteuning van uw collega's van de builendienst en het contact onderhouden met loveranclers ook de orderverwerking en het maken von aanbiedingen. Wij bieden u: Een Interessante en verantwoordelijke baan In een internationale onderneming. Intensieve scholing en begeleiding, Geposte vergoeding en een prettige werkomgeving. Gelieve uw sollicitatie mot uitgebreider CV. en opgave van snelste beschikbaarheid, bij voorkeur In het Duits, te sturen naar Dhr. A. van Gaaien. (e-molli anton.vangaalen@wnl.com). mm TDoiJij smmrntuamï4 WNT Doutschland GmbH Bergrand 224 NL 4707 AT Roosendaal Tolefoon: +31 -(0)165-52 34 Uw .profiel; U heelt een opleiding ols draaier of .frezer. U heeft bij voorkeur een verdote werktuigbouwkundige studie afgerond. U beschikt over goede kennis van en-heeft beroepservaring met verspanende gereedschappen. >.;U beheerst de'Duitse tool in woord en geschrilt. Goede communicatieve eigenschappen en teomspiiil ronden uw profiel af. Arnesteinweg 27, Postbus 8006 4330 EA Middelburg telefoon 0118-629056 HMUIMA i* RA*4t*wtAk Wegens uitbreiding van onze activiteiten zoeken wij met spoed: Wij zoeken iemand met technisch inzicht, dus met ervaring iemand met een klantgerichte instelling iemand met voldoende werklust iemand met een rijbewijs en VCA certificaat Wij bieden afwisselend werk in de gehele regio Zeeland een goed salaris overige arbeidsvoorwaarden prettige collega's en een leuke werksfeer Uw schriftelijke sollicitatie of telefonische reactie graag binnen een week na verschijning van deze advertentie. Tijdens kantooruren kunt u contact opnemen met dhr. M.C. Versluis. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ADZ is een multifunctio nele organisatie op het gebied van grafimedia, detachering en admini stratieve dienstverlening. Het zeer complete leve ringspakket in zowel de grafische als data-sector, hoogstaande kwaliteit, flexibele dienstverlening en een aantrekkelijke prijsstelling maken ADZ voor de opdrachtgevers in uiteenlopende bran ches de aangewezen productiepartner voor commerciële en infor matieve uitingen. ADZ, met vestigingen in Vlissingen, Goes en Temeuzen, functioneert binnen het kader van de Sociale Werkvoor ziening en teltzo'n 350 medewerkers, vooreen groot deel mensen met een lichamelijke of psy chische arbeidshandicap, ADZ bestaat ruim vijfen dertig jaar, daarin heeft zij zich ontwikkeld tot een modern commer cieel bedrijf met een sterke sociale inslag. Zie ook onze website: www.adz.nl. Voor onze organisatie zijn wij op zoek naar een hoofd orderbegeleiding (m/v) voor 36 uur per week Taken en verantwoordelijkheden Je geeft leiding aan een team orderbegeleiders, coördineert afdelingsoverschrijdende orders en bewaakt de voortgang en kwaliteit van het ordermanagement. Waar nodig onder steun je orderbegeleiders bij hun uitvoerende taken. Het maken van technische calculaties voor met name drukwerk en commerciële ondersteuning van de afdeling verkoop behoren ook tot het takenpakket. Benodigde competenties - MBO+ werk- en denkniveau - Algemene grafische opleiding - Bedrijfskundig inzicht - Aantoonbare leidinggevende en coachende vaardigheden - Commerciële vaardigheden - Algemene computerkennis, waaronder kennis van Microsoft Office Persoonlijke eigenschappen Je bent een sterke, mensgerichte persoonlijkheid met voldoende inlevingsvermogen. Je herkent jezelf in de volgende trefwoorden: communicatief vaardig, flexibel, secuur, resultaatgericht, stressbestendig en doortastend. Interesse? Wanneer je het als een uitdaging ziet om bij te dragen aan de realisatie van een breed orderpakket in een prettige en informele werkomgeving, reageer dan direct. Je kunt je motivatie, voorzien van CV, mailen naar margriet.modderman@adz.nl. Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je bellen met Ad Hoekman, bedrijfsleider, tel. (0118) 420651. Op zoek naar een reclamebureau? Kies dan voor de zekerheid van een bureau met ROTA erkenning. Want zo'n bureau voldoet aan alle voorwaarden die de ROTA stelt. Niet alleen op het gebied van vakmanschap maar ook wat betreft de financiële capaciteiten. www.stichtlngrota.nl ROTA: Professionaliteit en Zekerheid. is een landbouwmechanisatiebedrijf met vestigingen in Krabbendijke, Goes en Koudekerke met ruim 60 medewerkers. Wij zijn dealer van diverse toon aangevende merken, zoals New Holland, Miedema, Rumptstad en importeur van Delvano veldspuiten. Ook zijn wij actief op het gebied van intern transport als dealer van Toyota vorkheftrucks en pallettrucks en in het grondverzet als dealer van Terex-Atlas en IHI graafmachines. In ons bedrijf te Koudekerke hebben wij met directe ingang plaats voor een De werkzaamheden vinden plaats in een klein team en zullen voornamelijk bestaan uit onderhoud en reparaties aan landbouwtractoren en -machines en grondverzetmachines. We verwachten: Goede motivatie Bereidheid voor verdere scholing Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met dhr. JA van Houte.tel, 0113-23 01 12. Handgeschreven sollicitaties binnen 10 d. richten aan: Gebr. Weststrate B.V. T.a.v. de heer J.A. van Houte De Puijeweg 1 - Postbus 173 4460 AD Goes TIMMERFABRIEK K. DIELEMAN B.V. Ternëuzensestraat 28 Postbus 2, 4543 ZG ZAAMSLAG Tel. 0115-437100 Fax 0115-437110 In Zeeuws-Vlaanderen gevestigd, zelfstandig producent van houten gevelelementen, met als voornaamste afnemers de grotere bouwbe drijven in Zuid-West Nederland. Met onze huidige 35 medewerkers bouwen wij verder aan de ijzersterke reputatie van ons in 1910 opgerichte familiebedrijf. Het team van ons bedrijfsbureau willen wij versterken met een De taak: Na een gedegen inwerkperiode maakt u zelfstandig een order productie-gereed. U voert hiertoe intensief overleg met opdracht gevers, leveranciers en onze productie-afdeling. U verzorgt de nodige bestellingen en doet projectmatige inkopen. Tevens bewaakt u het budget van de aan u toevertrouwde projecten en maakt een opstelling van meer- en minderwerken met de daarbij horende correspondentie. U voert intern overleg met betrekking tot opstarten en voortgang van de onder uw verantwoordelijkheid vallende projecten. Verder kan het voorkomen dat u assisteert bij het uitvoeren van calculatie werkzaamheden. Uw profiel: U heeft een HBO of MBO bouwkunde opleiding en affiniteit met automatisering. U bent bereid door middel van door ons aangeboden opleidingsmogelijk' heden uw kennis up to date te houden en verder uit te breiden. U ambieert een afwisselende, zelfstandige baan binnen een jong, enthousiast team in een dynamische onderneming, met ruimte voor eigen inbreng. Ons aanbod: U verdient een uitstekend salaris en wij bieden u prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Bij gebleken geschiktheid heeft u binnen onze organisatie goede toekomstperspectieven. Als uw interesse is gewekt, verzoeken wij u uw sollicitatie binnen 2 weken na verschijningsdatum te zenden aan: TIMMERFABRIEK K. DIELEMAN B.V. T.a.v. mevrouw R. Mertens Postbus 2, 4543 ZG Zaamslag of via e-mail: ria@kdieleman.nl ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen beschikt over drie ziekenhuislocaties, ambulancedienst, thuiszorg en twee locaties voor ouderenzorg. Ruim 2500 medewerkers bieden kwaliteitszorg. Zeeuws-Vlaanderen ZorgSaam Binnen de afdeling Zorgadministratie is er plaatsingsmogelijkheid voor een Arbeidspercentage 100% De functie kenmerkt zich door het coördineren van registratie, validatie en alle overige werkzaamheden rondom de Diagnose Behandel Combinatie en het opstellen en analyseren van AWBZ gerelateerde werkzaamheden. U beschikt over een HBO-diploma, eventueel aangevuld met relevante vakopleiding, u heeft affiniteit met medisch administratieve processen, een analytisch denkvermogen, kennis van en inzicht in diverse geautomatiseerde processen. Ook worden eisen gesteld aan communicatieve vaardigheiden. Daarnaast beschikt u over een klantgerichte dienstverlenende instelling, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, rj^iiwkeurigheid, oplettendheid, volharding en doorzettingsvermogen. Kijk voor een uitgebreide beschrijving van deze vacature öp onze website: www.zorgsaam.org. Nadere inlichtingen worden verstrekt door mevrouw M. oe Fouw, hoofd Zorgadministratie, Qi (5-688528 of fflpneer C. Reijn, hoofd financiële administratie, 01 lb-688065. SOLLICITATIE: Uw sollicitatiebrief inclusief CV dient uiterlijk op 21 september 2006 in ons bezit te zijn. U kunt déze richten aan ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen, Afdeling Personeelszaken ta.v. mevrouw K. Wiliëmsen, personeelsfunctionaris, Postbus 73,4530 AB Temeuzen of per email aan K.Willemsen@zzv,nl. Acquisitie n.a.v. déze advertentie wordt niet op prijs gesteld. www.zorgsaam. org

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 30