Banen
JofcTTracjcn^
PERSONEEL
Logopedisten m/v
Kijk ook op
'ACCOUNTMANAGER*
PE
'IN 'T MAASLAND'
Fiscaal Medewerker m/v
Ervaren Jurist m/v
B
O'
"V
q Wijkziekenverzorgenden en Verpleegkundigen in de Wijk
19 AUGUSTUS 2006 - W17
VeiilglieliJslechnlok Nederlaii
VEILIGHEIDSTECHNIEK NEDERLAND BV levert vanuit haar hoofdkantoor in OSS reeds meer dan 25
jaar innovatief maatwerk in producten en diensten die de persoonlijke veiligheid vergroten van
mensen in gevaarlijke situaties en omgevingen. Brandweer, (petro)chemische industrieën en
overheidsinstellingen worden beleverd met hoogwaardige persoonlijke beschermingsmiddelen
zoals gasdichte kleding, gasdetectie-apparatuur, chemicaliënpakken, warmtebeeldcamera's,
ademluchtapparatuur etc.
NAMENS DE DIRECTIE KOMEN WIJ GRAAG IN CONTACT MET EEN
GROOT ROTTERDAM
In deze zelfstandige buitendienstfunctie zult u, voornamelijk vanuit de nevenvestiging te Hoogvliet, het rayon Groot Rotterdam gaan
bewerken. Als gedreven relatiebouwer, adviseur en verkoper zult u een groot aantal commerciële activiteiten moeten ontplooien
binnen uw doelgroepen. U gaat.de band met bestaande relaties (bedrijfsleven en (semi-)overheid) verstevigen, maar u weet met
name het potentiële klantenbestand dat in deze regio in ruime mate voorhanden is te interesseren voor het uitgebreide
producten- en dienstenpakket van VTN dat gestoeld is op maatwerkoplossingen, innovatie en service.
Voor deze uitdagende functie denken wij aan een enthousiaste en representatieve verkoopadviseur en gesprekspartner op HBO-niveau
met een aantoonbare verkoopervaring in de business-to-business markt. U bent communicatief en verkooptechnisch uiteraard
ijzersterk en u heeft affiniteit met techniek. Voor nadere informatie kunt u ook de website van VTN raadplegen: www.vtn.nl
Indien u (m/v) belangstelling heeft voor deze functie verzoeken wij u een sollicitatiebrief met c.v. te richten
aan de heer B.R.M. Ezerman van bureau In 't Maasland Postbus 300 te 5340 AH Oss.
Het telefoonnummer is (0412) 644179. E-mail: info@maasland-personeel.nl
Website: www.maasland-personeel.nl
WERVING, SELECTIE EN PERSONEELSZAKEN
Wij zijn een administratie- en belastingadvieskantoor met een
team van 4 medewerkers. Onze cliënten zijn afkomstig uit het
midden- en kleinbedrijf. Wij bieden dienstverlening aan op het
gebied van administratie, belastingzaken en bedrijfskundige
adviezen en zoeken:
Fulltime (40 uur)
ASSISTENT ACCOUNTANT
U bent verantwoordelijk voor de financiële en fiscale advisering van een aantal
cliënten. U stelt jaarrekeningen en financiële verslagen op en controleert deze.
Bovendien stelt u fiscale aangiftes op.
U bent minimaal in bezit van het diploma SPD of HEAO Accountancy. Bij voorkeur
heeft u tenminste 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
Sollicitaties t.a.v. W. Faasse, Fr, den Hollanderlaan 21, 4461 HL Goes
Wij zijn op zoek naar een sociale en enthousiaste kandidaat,
die zelfinitiatief toont en een serieuze instelling heeft.
Vanaf i8 jaar. Fulltime/Parttime, evt weekendkracht.
Het betreft hier, High Life Café, een horecagelegenheid
gevestigd in Goes. Het café is de gehele week geopend.
Regelmatig draait er op vrijdag -en zaterdag avond een dj
en soms zijn er feesten of bands.
Werkzaamhedenbedienen van de gasten in de bar, voor
bereidingen, opruimen en schoonmaken.
Wat bieden wijna 3 halfjaar contracten een vaste aanstel
ling, verloning volgens de horeca CAO, opleiding en door
groeimogelijkheden.
infoTel. 0113-257075 stuur je cv naar info@highlife.net
of High Life, Wijngaardstraat 60 - Goes t.a.v. J. Warman
DELTA is een multi-utility
bedrijf met een breed
pakket aan diensten
en producten. Elektriciteit,
gas, water, milieudiensten,
(digitale) radio- en
televisiesignalen, digitale
telefonie en internet via
de kabel zijn daarvan de
belangrijkste. Onze focus ligt
op Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie en
internationaal actief.
DELTA N.V. kent een divisiestructuur. De faciliterende
stafafdelingen bieden ondersteuning vanuit een centrale positie.
De afdeling Fiscale Zaken is verantwoordelijk voor alle fiscale
aspecten van het bedrijf. Binnen deze afdeling, met standplaats
Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime fiscaal
medewerker.
Kerntaken
In deze functie verricht u onder andere de volgende werkzaamheden:
- Samenstellen van aangiften vennootschapsbelasting van de fiscale
eenheid DELTA N.V. alsmede monitoren en/of begeleiden van de
overige aangiften van DELTA N.V.
- Optreden als fiscale vraagbaak voor de organisatie voor de
administratieve verwerking van fiscale posten en ad hoe vragen met
name over Vpb en BTW.
- Optreden als 'sparringpartner' voor het hoofd Fiscale Zaken
waarmee u samen contacten onderhoudt met externe accountants en
de belastingdienst.
Profiel
Om voor-deze functie in aanmerking te komen verwachten wij:
- Minimaal een afgeronde heao opleiding of opleiding Federatie
Belastingadviseur (FB).
- Aantoonbare ervaring in het maken van gecompliceerde aangiften en
De afdeling Juridische Zaken en Regelgeving, thans bestaande
uit een zestal juristen, geeft juridische ondersteuning en advies
aan de gehele DELTA-organisatie bestaande uit DELTA N.V. en de
overige groepsmaatschappijen.
De jurist neemt initiatieven en doet voorstellen met betrekking
tot juridische aspecten in besluitvormingsprocessen zowel op
beleids- als op operationeel niveau. Participatie in werk- en
projectgroepen waarbij een inbreng wordt verwacht van
juridisch relevante aspecten. Daarnaast advisering en aanbregen
van oplossingen ter voorkoming van conflicten of andere
juridische problemen. Het redigeren en beoordelen, analyseren,
aanpassen van juridische documenten (overeenkomsten in de
ruimste zin des woords, statements, Lol's, MoU,'s etc.) en het
(mede-) voeren van onderhandelingen daarover. Verder het
bijhouden van ontwikkelingen in wetgeving en advisering over
de consequenties daarover alsmede het onderhouden van
contacten met de eigen bedrijfsorganisatie en met externe
(juridische) adviseurs en overige relaties.
Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de
vacature voor een ervaren fulltime jurist m/v.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij:
- Een afgeronde universitaire opleiding Nederlands recht,
afstudeerrichting met een sterk accent op privaatrecht.
- Tenminste vier jaar ervaring als bedrijfsjurist bij voorkeur opgedaan
het werken met geavanceerde spreadsheets en aangiftepakketten.
- Ruime ervaring in het gebruik van automatiseringspakketten.
- Analytisch en initiatiefrijk, hands on mentaliteit en bereidheid tot
samenwerken.
- Bereidheid tot het volgen van praktijkgerichte cursussen.
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de
selectieprocedure.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd
op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met
de heer mr, A.A. Zonnevylle, hoofd Fiscale Zaken,
telefoonnummer (0118) 88 22 69.
in energiebedrijven, dan wel afval en afvalverwerkende
ondernemingen, dan wel andere sectoren van het industriële
bedrijfsleven.
- Uitstekende communicatieve, adviserende en ais het even kan ook
cijfermatige vaardigheden zijn vereist.
- Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.
- Een 'doener', een initiatiefrijke 'hands on' collega, die van
uitdagingen houdt, die om weet te gaan met werkdruk en
tijdsdruk als ware het 'just nuisances' en die veelal technisch
georiënteerde onderwerpen weet te vertalen naar een juridisch
kader dat 'comfort binnen turmoil' biedt.
In deze functie wordt gerapporteerd aan het Hoofd Juridische Zaken
Wat bieden wij?
Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een
grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt. Een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden, goede
scholingsmogelijkheden en een functie binnen een hecht,
no-nonsense team van hoog gekwalificeerde juristen waar ook nog
veel gelachen wordt.
Informatie
Wilt u meer informatie over deze functie, neem dan contact op met
de heer mr. C. Lustenhouwer, hoofd Juridische Zaken en Regelgeving,
telefoon (0118) 88 20 36.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
Interesse?
Bent u geïnteresseerd in een van deze vacatures, stuur ons dan een
sollicitatie, voorzien van je CV, binnen twee weken na verschijning
van de advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres
ter attentie van het backoffice van de afdeling HRM. Wij geven
voorkeur,aan,solliciteren per e-mail.
De GGD Zeeland is meer dan de schooldokter en een prik
De GGD Zeeland zoekt per 1 november 2006 deeltijd/voltijd
Deze functie is vacant bij de afdeling Jeugdgezondheidszorg (JGZ) 4-19. De hoofd
taak van de JGZ is het bevorderen en beschermen van de gezondheid en de licha
melijke en geestelijke ontwikkeling van jeugdigen. Wanneer een kind 4 jaar wordt
en naar school gaat, komt de zorg te liggen bij de afdeling JGZ 4-19. De afdeling
voert preventieve gezondheidsonderzoeken uit en biedt kinderen en hun ouders
ondersteuning in de ontwikkeling van een gezonde leefstijl. Voor elke school heeft
JGZ 4-19 een vast multidisciplinair team bestaande uit jeugdarts, sociaal verpleeg
kundige, doktersassistente en logopedist(e). Met de afdeling JGZ 0-4 en JGZ 4-19
biedt de GGD Zeeland, gebruik makend van het Elektronisch Kinddossier, een
doorgaande zorg voor kinderen van O tot 19 jaar.
Wat houdt de functie in? U screent op basisscholen kinderen in de leeftijd van
ongeveer 5 jaar op spraak- en taalstoornissen. De resultaten van deze screening
bespreekt u met de ouders en leerkrachten en u brengt verslag uit naar de
jeugdarts van uw team. De gegevens, die verzameld worden uit de individuele
screeningen, gebruikt u voor het ontwikkelen van een adequaat taalbeleid op
school. Ook is het mogelijk individuele kinderen te onderzoeken op vraag van de
jeugdarts of school. Regelmatig zal gevraagd worden voorlichting te geven aan
ouders en leerkrachten over de spraak- en taalontwikkeling van kinderen en de
problemen, die zich daarbij kunnen voordoen.
Wat verwachten wij? De nieuwe collega, die wij zoeken beschikt over een diploma
HBO Logopedie. Ervaring met preventieve logopedie strekt tot aanbeveling.
U beschikt over goede communicatieve vaardigheden en kunt zowel met kinderen,
ouders en leerkrachten goed omgaan. Daarnaast bent u in staat om in multi
disciplinair teamverband te werken. Om de werkzaamheden uit te voeren dient u
in het bezit te zijn van een auto en rijbewijs B.
Wat bieden wij? Wij bieden een afwisselende baan in een organisatie met informe
le sfeer, prettig werkklimaat en uitstekende arbeidsvoorwaarden waaronder vaste
levensloopbijdrage en eindejaarsuitkering, kinderopvang- en ouderschapsverlofre-
geling, flexibele werktijden, goede studiefaciliteiten en een salaris afhankelijk van
opleiding en ervaring, van minimaal 1.974,- (schaal 8) en maximaal 3.247,-
(schaal 9) bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. De gemeentelijke
rechtspositie is van toepassing.
Meer informatie: Voor inlichtingen over de functie kunt u contact opnemen met
één van de regiocoördinatoren, mevrouw Gerda van Bambost, mevrouw Marian
Wetsteijn of mevrouw Truus van Oostenbrugge, telefoon 0113-249406.
Solliciteren: Uw sollicitatiebrief met curriculum vitae kunt u tot en met 9 september
2006 sturen aan de directeur van de GGD Zeeland, dhr. V.A.J. Slenter, Postbus 345,
4460 AS Goes of mail deze naar sollicitatie@ggdzeeland.nl. Wij verzoeken u om
in de sollicitatiebrief aan te geven hoeveel uur u minimaal/maximaal wilt werken.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 38.
Samen werken aan een gezond en veilig bestaan
en een sluitende zorg voor burgers in Zeeland!
De GGD Zeeland is de Gemeenschap
pelijke Gezondheidsdienst voor
burgers van en organisaties in
de provincie Zeeland. We zijn een
onderdeel van de gemeenten.
We houden ons bezig met het
bevorderen en beschermen van
de gezondheid van de Zeeuwse
bevolking. Preventie staat bij ons
voorop. We stemmen hierbij onze
producten en diensten zoveel
mogelijk af op de veranderende
behoeften van de Zeeuwse
bevolking. Dit doen we samen met
partners als de gemeenten, de
provincie, het rijk en hulpverleners,
zoals politie, brandweer en zieken
huizen. De GGD Zeeland heeft haar
hoofdkantoor in Goes.
De provincie Zeeland kent een
prettige woon-, werk- en recreatieve
omgeving tussen grote steden
als Rotterdam en Antwerpen: veel
ruimte en geen files.
Gemeenschappelijke Zeeland
www.ggdzeeland.nl
Acquisitienaar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Traverse zoekt enthousiaste kandidaten voor een tweetal vacatures:
Opbouwwerker (13-17 uur per week)
Voor het projectThuis Op Straat een
TOS-baas (24 uur per week)
Kijk voor meer informatie op onze site: www.traversegroep.nl.
Traverse levert op maat hulp- en dienstverlening op de volgende terreinen:
•Algemeen maatschappelijk werk Be-drijfs-maat-schap-pelijk werk
School-maatschap-pelijk werk Raads-lieden-werk Schuld-hulpverlening
Opvoedings—onder-steuning Bewoners-ondersteuning Breedtesport
Groepswerk Mediation en coaching
tr ft r
a v e r s c
Organisatie voor maatschappelijk welzijn
in Westelijk Noord-Brabant
Wassenaarstraat 61 (hoofdkantoor), 4611 BT Bergen op Zoom
Tel. (0164) 23 70 56 Fax (0164) 26 56 05
Website: www.traversegroep.nl e-mail: info@traversegroep.nl
FLETCHER
HOTELGROUP
De Fletcher Hotel Croup is een jonge groeiende dynamische
hotelketen in het 3- en 4-sterrensegmentgelegen op de betere locaties.
Voor ons prachtige Hotel-Restaurant Du Commerce,
Zuiderduin Beachhotel en de Beachbar zoeken wij per direct
multifunctionele collega's in de functies van
Hotel Manager voor Hotel-Restaurant Du Commerce
Medewerker Bediening
Medewerker Receptie
Zelfstandig werkend Kok
Allround medewerker
Fletcher Hotel Group biedt goede arbeidsvoorwaarden en een uitdagende
toekomst. Kijk voor een uitgebreid functieprofiel en meer informatie
over het hotel op www.fletcher.nl.
Wij zijn enkel geïnteresseerd in supergemotiveerde kandidaten die
streven naar een topproduct en een eindresultaat om trots op te zijn.
Ben je bereid je handen uit de mouwen te steken en erg veel te leren,
stuur je sollicitatiebrief, incl. C.V. naar vacature@fletcher.nl.
Allévo staat naast u.
Met ruim 2000 collega's bieden wij zorg- en dienstverlening aan afgestemd op de vraag en de behoefte van de klant en
streven daarbij een hoog service-en productniveau na. Alle inwoners van Schouwen-Duiveland, Noord- en Zuid-Beveland.
St. Philipsland en Tholen kunnen gebruik maken van ons zorg- en dienstvedeningspakket. Een pakket waarin in- en extramurale
verzorging en verpleging, huishoudelijke verzorging en ouder- en kindzorg vertegenwoordigd zijn. Daarnaast bieden wij dieet-
advisering, uitleen van verpleegartikelen en voorlichting bij ziekten. De zorg- en dienstverleningssector is een boeiende werk-
omgeving.W] als organisatie voegen daar groeikanseri en goede voorwaarden aan toe voor mensen met een passie voor hun vak.
Allévo zoekt op korte termijn voor de thuiszorg op Schouwen-Duiveland
Verpleegkundige in de Wijk voor 72 uur per week voor de avond- en weekenddienst, werken volgens basis-
rooster. Daarnaast een Wijkziekenverzorgende voor de dagdienst, 24 uur per week (4 ochtenden en I
weekend per maand) en een Wijkziekenverzorgende (inval) voor 10 uur per week.
Jouw plaats in de organisatie:
Je maakt deel uit van een team verpleegkundigen en verzorgenden en krijgt
coacFiing van je zorgteammanager.
Taken:
- het accent van de werkzaamheden ligt op het verrichten v.
verpleegkundige taken bij de klanten thuis.
i verzorgende en/of
Wij verwachten
- voor Wijkziekenverzorgende een MBO diploma verzorgende of gelijkwaardig
(niveau 3-IG);
- voor Verpleegkundige in de Wijk een HBO of MBO diploma verpleegkundige,
diploma ziekenverpleging A of gelijkwaardig en inschrijving in het Bigregister;
- bij voorkeur ervaring in de zorg;
- dat je zelfstandig, maar wel in teamverband kunt werken en verantwoordelijkheid
kunt dragen;
- datje de beschikking hebt over een auto.
Wij bieden:
- arbeidsvoorwaarden conform de CAO Thuiszorg;
- salariëring Wijkziekenverzorgende volgens schaal FWC 40, minimaal 10,11
en maximaal 14,96 bruto per uur. Voor Verpleegkundige in de Wijk geldt
FWG 45, minimaal 12,18 en maximaal 16,43 bruto per uur.
Informatie sollicitatie:
Voor meer informatie kan je op werkdagen telefonisch contact opnemen met de
zorgteammanager Gerda Haers, telefoon 0111 - 457100 of 06-30509346.
Je kunt je schriftelijke reactie vóór 1 september 2006, onder vermelding van
'sollicitatie/FR' op de envelop richten aan:
Allévo, Afdeling P&O, Postbus 79, 4460 AB Goes
E-mailen kan ook, ons adres is: PenO@allevo.nl
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 7 september 2006 in Zierikzee.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
www.allevo.nl
kiik nok
Höllandiaplein 1, 446J GT Goes Postbus 79, 4460 AB Goes Tel. (0.113) 24 92 00 E-mail PenO@allevo.nl