Banen JofcTTracjcn^ PERSONEEL Logopedisten m/v Kijk ook op 'ACCOUNTMANAGER* PE 'IN 'T MAASLAND' Fiscaal Medewerker m/v Ervaren Jurist m/v B O' "V q Wijkziekenverzorgenden en Verpleegkundigen in de Wijk 19 AUGUSTUS 2006 - W17 VeiilglieliJslechnlok Nederlaii VEILIGHEIDSTECHNIEK NEDERLAND BV levert vanuit haar hoofdkantoor in OSS reeds meer dan 25 jaar innovatief maatwerk in producten en diensten die de persoonlijke veiligheid vergroten van mensen in gevaarlijke situaties en omgevingen. Brandweer, (petro)chemische industrieën en overheidsinstellingen worden beleverd met hoogwaardige persoonlijke beschermingsmiddelen zoals gasdichte kleding, gasdetectie-apparatuur, chemicaliënpakken, warmtebeeldcamera's, ademluchtapparatuur etc. NAMENS DE DIRECTIE KOMEN WIJ GRAAG IN CONTACT MET EEN GROOT ROTTERDAM In deze zelfstandige buitendienstfunctie zult u, voornamelijk vanuit de nevenvestiging te Hoogvliet, het rayon Groot Rotterdam gaan bewerken. Als gedreven relatiebouwer, adviseur en verkoper zult u een groot aantal commerciële activiteiten moeten ontplooien binnen uw doelgroepen. U gaat.de band met bestaande relaties (bedrijfsleven en (semi-)overheid) verstevigen, maar u weet met name het potentiële klantenbestand dat in deze regio in ruime mate voorhanden is te interesseren voor het uitgebreide producten- en dienstenpakket van VTN dat gestoeld is op maatwerkoplossingen, innovatie en service. Voor deze uitdagende functie denken wij aan een enthousiaste en representatieve verkoopadviseur en gesprekspartner op HBO-niveau met een aantoonbare verkoopervaring in de business-to-business markt. U bent communicatief en verkooptechnisch uiteraard ijzersterk en u heeft affiniteit met techniek. Voor nadere informatie kunt u ook de website van VTN raadplegen: www.vtn.nl Indien u (m/v) belangstelling heeft voor deze functie verzoeken wij u een sollicitatiebrief met c.v. te richten aan de heer B.R.M. Ezerman van bureau In 't Maasland Postbus 300 te 5340 AH Oss. Het telefoonnummer is (0412) 644179. E-mail: info@maasland-personeel.nl Website: www.maasland-personeel.nl WERVING, SELECTIE EN PERSONEELSZAKEN Wij zijn een administratie- en belastingadvieskantoor met een team van 4 medewerkers. Onze cliënten zijn afkomstig uit het midden- en kleinbedrijf. Wij bieden dienstverlening aan op het gebied van administratie, belastingzaken en bedrijfskundige adviezen en zoeken: Fulltime (40 uur) ASSISTENT ACCOUNTANT U bent verantwoordelijk voor de financiële en fiscale advisering van een aantal cliënten. U stelt jaarrekeningen en financiële verslagen op en controleert deze. Bovendien stelt u fiscale aangiftes op. U bent minimaal in bezit van het diploma SPD of HEAO Accountancy. Bij voorkeur heeft u tenminste 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Sollicitaties t.a.v. W. Faasse, Fr, den Hollanderlaan 21, 4461 HL Goes Wij zijn op zoek naar een sociale en enthousiaste kandidaat, die zelfinitiatief toont en een serieuze instelling heeft. Vanaf i8 jaar. Fulltime/Parttime, evt weekendkracht. Het betreft hier, High Life Café, een horecagelegenheid gevestigd in Goes. Het café is de gehele week geopend. Regelmatig draait er op vrijdag -en zaterdag avond een dj en soms zijn er feesten of bands. Werkzaamhedenbedienen van de gasten in de bar, voor bereidingen, opruimen en schoonmaken. Wat bieden wijna 3 halfjaar contracten een vaste aanstel ling, verloning volgens de horeca CAO, opleiding en door groeimogelijkheden. infoTel. 0113-257075 stuur je cv naar info@highlife.net of High Life, Wijngaardstraat 60 - Goes t.a.v. J. Warman DELTA is een multi-utility bedrijf met een breed pakket aan diensten en producten. Elektriciteit, gas, water, milieudiensten, (digitale) radio- en televisiesignalen, digitale telefonie en internet via de kabel zijn daarvan de belangrijkste. Onze focus ligt op Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie en internationaal actief. DELTA N.V. kent een divisiestructuur. De faciliterende stafafdelingen bieden ondersteuning vanuit een centrale positie. De afdeling Fiscale Zaken is verantwoordelijk voor alle fiscale aspecten van het bedrijf. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime fiscaal medewerker. Kerntaken In deze functie verricht u onder andere de volgende werkzaamheden: - Samenstellen van aangiften vennootschapsbelasting van de fiscale eenheid DELTA N.V. alsmede monitoren en/of begeleiden van de overige aangiften van DELTA N.V. - Optreden als fiscale vraagbaak voor de organisatie voor de administratieve verwerking van fiscale posten en ad hoe vragen met name over Vpb en BTW. - Optreden als 'sparringpartner' voor het hoofd Fiscale Zaken waarmee u samen contacten onderhoudt met externe accountants en de belastingdienst. Profiel Om voor-deze functie in aanmerking te komen verwachten wij: - Minimaal een afgeronde heao opleiding of opleiding Federatie Belastingadviseur (FB). - Aantoonbare ervaring in het maken van gecompliceerde aangiften en De afdeling Juridische Zaken en Regelgeving, thans bestaande uit een zestal juristen, geeft juridische ondersteuning en advies aan de gehele DELTA-organisatie bestaande uit DELTA N.V. en de overige groepsmaatschappijen. De jurist neemt initiatieven en doet voorstellen met betrekking tot juridische aspecten in besluitvormingsprocessen zowel op beleids- als op operationeel niveau. Participatie in werk- en projectgroepen waarbij een inbreng wordt verwacht van juridisch relevante aspecten. Daarnaast advisering en aanbregen van oplossingen ter voorkoming van conflicten of andere juridische problemen. Het redigeren en beoordelen, analyseren, aanpassen van juridische documenten (overeenkomsten in de ruimste zin des woords, statements, Lol's, MoU,'s etc.) en het (mede-) voeren van onderhandelingen daarover. Verder het bijhouden van ontwikkelingen in wetgeving en advisering over de consequenties daarover alsmede het onderhouden van contacten met de eigen bedrijfsorganisatie en met externe (juridische) adviseurs en overige relaties. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een ervaren fulltime jurist m/v. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij: - Een afgeronde universitaire opleiding Nederlands recht, afstudeerrichting met een sterk accent op privaatrecht. - Tenminste vier jaar ervaring als bedrijfsjurist bij voorkeur opgedaan het werken met geavanceerde spreadsheets en aangiftepakketten. - Ruime ervaring in het gebruik van automatiseringspakketten. - Analytisch en initiatiefrijk, hands on mentaliteit en bereidheid tot samenwerken. - Bereidheid tot het volgen van praktijkgerichte cursussen. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. Informatie Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met de heer mr, A.A. Zonnevylle, hoofd Fiscale Zaken, telefoonnummer (0118) 88 22 69. in energiebedrijven, dan wel afval en afvalverwerkende ondernemingen, dan wel andere sectoren van het industriële bedrijfsleven. - Uitstekende communicatieve, adviserende en ais het even kan ook cijfermatige vaardigheden zijn vereist. - Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift. - Een 'doener', een initiatiefrijke 'hands on' collega, die van uitdagingen houdt, die om weet te gaan met werkdruk en tijdsdruk als ware het 'just nuisances' en die veelal technisch georiënteerde onderwerpen weet te vertalen naar een juridisch kader dat 'comfort binnen turmoil' biedt. In deze functie wordt gerapporteerd aan het Hoofd Juridische Zaken Wat bieden wij? Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. Een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden, goede scholingsmogelijkheden en een functie binnen een hecht, no-nonsense team van hoog gekwalificeerde juristen waar ook nog veel gelachen wordt. Informatie Wilt u meer informatie over deze functie, neem dan contact op met de heer mr. C. Lustenhouwer, hoofd Juridische Zaken en Regelgeving, telefoon (0118) 88 20 36. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. Interesse? Bent u geïnteresseerd in een van deze vacatures, stuur ons dan een sollicitatie, voorzien van je CV, binnen twee weken na verschijning van de advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het backoffice van de afdeling HRM. Wij geven voorkeur,aan,solliciteren per e-mail. De GGD Zeeland is meer dan de schooldokter en een prik De GGD Zeeland zoekt per 1 november 2006 deeltijd/voltijd Deze functie is vacant bij de afdeling Jeugdgezondheidszorg (JGZ) 4-19. De hoofd taak van de JGZ is het bevorderen en beschermen van de gezondheid en de licha melijke en geestelijke ontwikkeling van jeugdigen. Wanneer een kind 4 jaar wordt en naar school gaat, komt de zorg te liggen bij de afdeling JGZ 4-19. De afdeling voert preventieve gezondheidsonderzoeken uit en biedt kinderen en hun ouders ondersteuning in de ontwikkeling van een gezonde leefstijl. Voor elke school heeft JGZ 4-19 een vast multidisciplinair team bestaande uit jeugdarts, sociaal verpleeg kundige, doktersassistente en logopedist(e). Met de afdeling JGZ 0-4 en JGZ 4-19 biedt de GGD Zeeland, gebruik makend van het Elektronisch Kinddossier, een doorgaande zorg voor kinderen van O tot 19 jaar. Wat houdt de functie in? U screent op basisscholen kinderen in de leeftijd van ongeveer 5 jaar op spraak- en taalstoornissen. De resultaten van deze screening bespreekt u met de ouders en leerkrachten en u brengt verslag uit naar de jeugdarts van uw team. De gegevens, die verzameld worden uit de individuele screeningen, gebruikt u voor het ontwikkelen van een adequaat taalbeleid op school. Ook is het mogelijk individuele kinderen te onderzoeken op vraag van de jeugdarts of school. Regelmatig zal gevraagd worden voorlichting te geven aan ouders en leerkrachten over de spraak- en taalontwikkeling van kinderen en de problemen, die zich daarbij kunnen voordoen. Wat verwachten wij? De nieuwe collega, die wij zoeken beschikt over een diploma HBO Logopedie. Ervaring met preventieve logopedie strekt tot aanbeveling. U beschikt over goede communicatieve vaardigheden en kunt zowel met kinderen, ouders en leerkrachten goed omgaan. Daarnaast bent u in staat om in multi disciplinair teamverband te werken. Om de werkzaamheden uit te voeren dient u in het bezit te zijn van een auto en rijbewijs B. Wat bieden wij? Wij bieden een afwisselende baan in een organisatie met informe le sfeer, prettig werkklimaat en uitstekende arbeidsvoorwaarden waaronder vaste levensloopbijdrage en eindejaarsuitkering, kinderopvang- en ouderschapsverlofre- geling, flexibele werktijden, goede studiefaciliteiten en een salaris afhankelijk van opleiding en ervaring, van minimaal 1.974,- (schaal 8) en maximaal 3.247,- (schaal 9) bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. De gemeentelijke rechtspositie is van toepassing. Meer informatie: Voor inlichtingen over de functie kunt u contact opnemen met één van de regiocoördinatoren, mevrouw Gerda van Bambost, mevrouw Marian Wetsteijn of mevrouw Truus van Oostenbrugge, telefoon 0113-249406. Solliciteren: Uw sollicitatiebrief met curriculum vitae kunt u tot en met 9 september 2006 sturen aan de directeur van de GGD Zeeland, dhr. V.A.J. Slenter, Postbus 345, 4460 AS Goes of mail deze naar sollicitatie@ggdzeeland.nl. Wij verzoeken u om in de sollicitatiebrief aan te geven hoeveel uur u minimaal/maximaal wilt werken. De sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 38. Samen werken aan een gezond en veilig bestaan en een sluitende zorg voor burgers in Zeeland! De GGD Zeeland is de Gemeenschap pelijke Gezondheidsdienst voor burgers van en organisaties in de provincie Zeeland. We zijn een onderdeel van de gemeenten. We houden ons bezig met het bevorderen en beschermen van de gezondheid van de Zeeuwse bevolking. Preventie staat bij ons voorop. We stemmen hierbij onze producten en diensten zoveel mogelijk af op de veranderende behoeften van de Zeeuwse bevolking. Dit doen we samen met partners als de gemeenten, de provincie, het rijk en hulpverleners, zoals politie, brandweer en zieken huizen. De GGD Zeeland heeft haar hoofdkantoor in Goes. De provincie Zeeland kent een prettige woon-, werk- en recreatieve omgeving tussen grote steden als Rotterdam en Antwerpen: veel ruimte en geen files. Gemeenschappelijke Zeeland www.ggdzeeland.nl Acquisitienaar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Traverse zoekt enthousiaste kandidaten voor een tweetal vacatures: Opbouwwerker (13-17 uur per week) Voor het projectThuis Op Straat een TOS-baas (24 uur per week) Kijk voor meer informatie op onze site: www.traversegroep.nl. Traverse levert op maat hulp- en dienstverlening op de volgende terreinen: •Algemeen maatschappelijk werk Be-drijfs-maat-schap-pelijk werk School-maatschap-pelijk werk Raads-lieden-werk Schuld-hulpverlening Opvoedings—onder-steuning Bewoners-ondersteuning Breedtesport Groepswerk Mediation en coaching tr ft r a v e r s c Organisatie voor maatschappelijk welzijn in Westelijk Noord-Brabant Wassenaarstraat 61 (hoofdkantoor), 4611 BT Bergen op Zoom Tel. (0164) 23 70 56 Fax (0164) 26 56 05 Website: www.traversegroep.nl e-mail: info@traversegroep.nl FLETCHER HOTELGROUP De Fletcher Hotel Croup is een jonge groeiende dynamische hotelketen in het 3- en 4-sterrensegmentgelegen op de betere locaties. Voor ons prachtige Hotel-Restaurant Du Commerce, Zuiderduin Beachhotel en de Beachbar zoeken wij per direct multifunctionele collega's in de functies van Hotel Manager voor Hotel-Restaurant Du Commerce Medewerker Bediening Medewerker Receptie Zelfstandig werkend Kok Allround medewerker Fletcher Hotel Group biedt goede arbeidsvoorwaarden en een uitdagende toekomst. Kijk voor een uitgebreid functieprofiel en meer informatie over het hotel op www.fletcher.nl. Wij zijn enkel geïnteresseerd in supergemotiveerde kandidaten die streven naar een topproduct en een eindresultaat om trots op te zijn. Ben je bereid je handen uit de mouwen te steken en erg veel te leren, stuur je sollicitatiebrief, incl. C.V. naar vacature@fletcher.nl. Allévo staat naast u. Met ruim 2000 collega's bieden wij zorg- en dienstverlening aan afgestemd op de vraag en de behoefte van de klant en streven daarbij een hoog service-en productniveau na. Alle inwoners van Schouwen-Duiveland, Noord- en Zuid-Beveland. St. Philipsland en Tholen kunnen gebruik maken van ons zorg- en dienstvedeningspakket. Een pakket waarin in- en extramurale verzorging en verpleging, huishoudelijke verzorging en ouder- en kindzorg vertegenwoordigd zijn. Daarnaast bieden wij dieet- advisering, uitleen van verpleegartikelen en voorlichting bij ziekten. De zorg- en dienstverleningssector is een boeiende werk- omgeving.W] als organisatie voegen daar groeikanseri en goede voorwaarden aan toe voor mensen met een passie voor hun vak. Allévo zoekt op korte termijn voor de thuiszorg op Schouwen-Duiveland Verpleegkundige in de Wijk voor 72 uur per week voor de avond- en weekenddienst, werken volgens basis- rooster. Daarnaast een Wijkziekenverzorgende voor de dagdienst, 24 uur per week (4 ochtenden en I weekend per maand) en een Wijkziekenverzorgende (inval) voor 10 uur per week. Jouw plaats in de organisatie: Je maakt deel uit van een team verpleegkundigen en verzorgenden en krijgt coacFiing van je zorgteammanager. Taken: - het accent van de werkzaamheden ligt op het verrichten v. verpleegkundige taken bij de klanten thuis. i verzorgende en/of Wij verwachten - voor Wijkziekenverzorgende een MBO diploma verzorgende of gelijkwaardig (niveau 3-IG); - voor Verpleegkundige in de Wijk een HBO of MBO diploma verpleegkundige, diploma ziekenverpleging A of gelijkwaardig en inschrijving in het Bigregister; - bij voorkeur ervaring in de zorg; - dat je zelfstandig, maar wel in teamverband kunt werken en verantwoordelijkheid kunt dragen; - datje de beschikking hebt over een auto. Wij bieden: - arbeidsvoorwaarden conform de CAO Thuiszorg; - salariëring Wijkziekenverzorgende volgens schaal FWC 40, minimaal 10,11 en maximaal 14,96 bruto per uur. Voor Verpleegkundige in de Wijk geldt FWG 45, minimaal 12,18 en maximaal 16,43 bruto per uur. Informatie sollicitatie: Voor meer informatie kan je op werkdagen telefonisch contact opnemen met de zorgteammanager Gerda Haers, telefoon 0111 - 457100 of 06-30509346. Je kunt je schriftelijke reactie vóór 1 september 2006, onder vermelding van 'sollicitatie/FR' op de envelop richten aan: Allévo, Afdeling P&O, Postbus 79, 4460 AB Goes E-mailen kan ook, ons adres is: PenO@allevo.nl De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 7 september 2006 in Zierikzee. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. www.allevo.nl kiik nok Höllandiaplein 1, 446J GT Goes Postbus 79, 4460 AB Goes Tel. (0.113) 24 92 00 E-mail PenO@allevo.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 43