Banen JobTrack.nl en! Bii ABN A Help jij mee onze bewoners een thuis te bieden? ABNAMR0 Kansen zien of kansen grijpen? Inspirerende filiaalmanager - Middelburg Persoonlijk begeleider Kijk ook op 8 JULI 2006-ft Wil jij jezelf blijven ontwikkelen? Kies dan voor ABN AMRO. Ga naar www.abnamro.nl/werken, bekijk jouw baan en solliciteer direct. Verkoopadviseur m/v Kredietanalist m/v Ben jij een gedreven verkoper, al dan niet met ervaring in de retail? Heb je mbo-niveau en de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen? Dan kun jij, na een goede interne opleiding, aan de slag als verkoopadviseur bij een van onze vestigingen. Je hebt intensief contact met je klanten en je verkoopt zelfstandig financiële diensten. Met je team ben je verantwoordelijk voor je eigen verkoopdoelstellingen en die van het team. Wil je meer infor matie over de functie? Bel dan Saskia de Weerd, (020) 629 28 69. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan: vacaturenummer 009915. Graaf je graag diep en heb je toch een brede blik? Denk dan eens aan de functie van analist op de afdeling Risk Management in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of Eindhoven. Je gaat op deze toonaangevende afdeling zelfstandig kredietrisico's beoordelen. Je betrekt niet alleen bedrijfseconomische aspecten bij je afwegingen, maar je weegt ook maatschappelijke aspecten mee. Hbo/wo-niveau in een economische richting is vereist. Wil je meer informatie over de functie? Bel dan Daphne Walk, (020) 629 40 01. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan: vacaturenummer 19418. Preferred Banker m/v Private Banker m/v Stel jij de klant in het middelpunt zonder de resultaten uit- het oog te verliezen? En vind je het een uitdaging om onze meer vermogende klanten de beste oplossingen te bieden? Dan ben je een geboren Preferred Banker. Je hebt minimaal hbo-niveau, je bent communicatief vaardig en proactief. En vanzelfsprekend ben je geïnteresseerd in de persoonlijke belevingswereld van de klant. Wil je meer informatie over de functie? Bel dan Natascha Heijstek, (020) 629 91 29. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan: vacaturenummer 009424. Accountmanager zaken m/v Ben jij gedreven, optimistisch en altijd op zoek naar kansen? Heb je lef? Sta je klaar om nieuwe contacten te leggen in de zakelijke markt en een hechte relatie met klanten op te bouwen? Kom dan ons team zakelijke accountmanagers versterken bij een van onze vestigingen. Of je nu een starter bent of ervaring hebt, er zijn kansen voor iedereen. Samen met je collega's ga je marktaandeel winnen in het midden- en kleinbedrijf. Wil je meer informatie over de functie? Bel dan Marjolein Brand, (020) 628 01 61. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan: vacaturenummer 009426. Vestigingsmanager m/v Heb jij altijd al een eigen winkel willen hebben? Maak dan van onze bank jouw zaak. Als vestigingsmanager ben je een echte ondernemer. Je hebt oog voor de wensen van je klanten en verkopen zit je in het bloed. Je inspireert en motiveert je team om het samen iedere keer nóg beter te doen en de doelstellingen te realiseren. Er zijn vacatures in alle delen van het land. Wil je meer informatie over de functie? Bel dan Saskia de Weerd, (020) 629 28 69. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan: vacaturenummer 009916. www.abnamro.nl/werken Ben je graag de regisseur in de relatie tussen de cliënt en de specialisten van ABN AMRO? Dan ben je op je plaats als Private Banker in een van de vestigingen van ABN AMRO Private Banking. Je bent daar het middelpunt van een hecht Client Service Team, dat onze meest vermogende cliënten bijstaat. Je bent sparring partner van de cliënten, schakelt de juiste experts in en je inspireert je collega's. Meer informatie over de functie? Bel dan Birgit Lentz, (020) 629 05 85. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan: vacaturenummer 19342. Commercieel Assistent m/v Vind je het werk van Private Bankers, Financial Planners, Estate Planners of andere specialisten inhoudelijk interessant, maar blijf je liever op de achtergrond? Denk dan aan een baan als com mercieel assistent in een van de vestigingen van ABN AMRO Private Banking. Dan werk je nauw met hen samen en zorg je dat zij alle tijd aan cliënten kunnen besteden. Je bereidt gesprekken met cliënten voor en verzorgt de commerciële afhandeling ervan. Wil je meer informatie over de functie? Bel dan Birgit Lentz, (020) 629 05 85. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan: vacaturenummer 19343. Supervisor Customer Contact Center m/v Ben jij iemand die graag mensen coacht, motiveert en stimuleert? Dan is een baan als Supervisor Customer Contact Center je op het lijf geschreven. Je geeft dagelijks leiding aan je afdeling. Je bewaakt kwaliteit en resultaten van de telefoongesprekken en stuurt bij waar nodig is. Je bevordert een commerciële en klantgerichte instelling van je team. Wil jij werken bij de winnaar van de Callcenter Award in een van onze dynamische callcenters in Nijmegen, Breda, Almere of Zwolle? Bel dan met Abel Rijnen, (020) 343 47 46. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan: vacaturenummer 17821. Meer mogelijk maken Waarom ABN AMRO? Met meer dan 3.000 kantoren in ruim 60 landen is ABN AMRO een van 's werelds grootste financiële dienstverleners. Dit grote netwerk biedt je de kennis en contacten om jezelf te ontwikkelen. Zowel zakelijk als persoonlijk. Wij bieden een goed en compleet arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. een goed salaris en een bonus tot 20%, een premievrij pensioen en een flinke korting op je hypotheek. Bovendien biedt de internationale ABN AMRO Academy ruime opleidingsmogelijkheden om je voor te bereiden op je huidige of toekomstige functie. Maar daar verlangen we iets voor terug: ambitie, gedrevenheid en de instelling om samen met collega's de bedrijfsmissie te verwezenlijken. Onze opdrachtgever is een professionele organisatie en ze loopt voorop bij de nieuwste ontwikkelingen in haar segment. Ze maakt deel uit van een grote en succesvolle organisatie, dat wereldwijd vertegenwoordigd is. De wereldwijde aanwezigheid wordt in meer dan 25 landen verdeeld over 4 continenten. Deze sterke reputatie willen wij samen met de opdrachtgever ook in Middelburg voortzetten. Hiertoe is Staffplanning op zoek naar kandidaten voor onderstaande vacature. Hands-on peoplemanager met ondernemersmentaliteit. De functie: Als filiaalmanager heb je de uitdaging om jouw team, mede door jouw inzet en inspiratie, steeds beter te laten presteren, je neemt graag de verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling van je mensen. Dat is een van de manieren waarop je jouw vestiging wilt laten groeien. Zo ga je de uitdaging aan öm je service-, kwaliteits- en commerciële doelstellingen te realiseren Dankzij jouw dagelijkse leiding, je coachende vaardigheden en je verantwoordelijk heden rondom de planning is een optimale serviceverlening aan je klanten gewaarborgd. Je streeft naar 100% klantenthousiasme. Dat je daarvoor af en toe op zaterdag moet werken is voor jou geen enkel probleem. Want je bent verantwoordelijk voor het resultaat, de uitstraling en de sfeer van je vestiging. Een filiaalmanager in hart en nieren dus. Het profiel: |e brengt tenminste een MB0+ werk- en denkniveau in. Verder heb je meerdere jaren ervaring als leidinggevende, bijvoorbeeld als Bedrijfsleider, Shopmanager of als Filiaalmanager, in de detailhandel, logistiek of automotive. Voor deze dynamische en complete functie zoeken we een klantgerichte, klantvriendelijke, kwaliteitsbewuste bouwer, een manager die sterk in zijn schoenen staat en op alle niveaus kan communiceren, je bent een peoplemanager, je motiveert en coacht, je stuurt en je staat er wanneer dat noodzakelijk is |e behoudt het overzicht over alle interne processen waarbij je doelgericht te werk gaat. |e kunt snel je aandacht verleggen (tussen telefoon, medewerkers en klanten) en kunt goed omgaan met perioden van drukte. |e bent gedreven, dynamisch en initiatiefrijk Het aanbod: Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een professionele organisatie met een leuke bedrijfscultuur. Daarnaast wordt een gedegen inwerktraject bij diverse vestigingen geboden. Er staat een goed basissalaris tegenover met een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Daaronder vallen onder andere een aantrekkelijke bonusregeling, een pensioenregeling en kortingen op diverse collectieve verzekeringen Voor meer informatie neem je contact op met Barbara Haverkamp van Staffplanning Breda via 076 522 1944. Direct solliciteren doe je via www.staffplanning.nl of via barbara.haverkamp@staffplanning.nl Financiën en Administratie Verkoop en Marketing Inkoop en Logistiek Personeel en Organisatie Managementondersteuning en Secretariaat Staffplanning www.staffplanning.nl Zorgcentrum De Vurssche in Axel biedt verzorgingshuiszorg, verpleeghuiszorg en extramurale zorg. Daarnaast is er een dag- verpleging voar psychogeriatrische patiënten en een project dag verzorging. Onze cliënten zijn voornamelijk ouderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van zorg en dienst verlening. Wij gaan daarbij uit van hun vragen en wensen. De afdeling verzorgingshuiszorg ondersteunt 75 ouderen, de verpleeghuisafdeling biedt plaats aan 60 mensen. De Vurssche maakt samen met acht andere zorginstellingen in Zeeland deel uit van de Stichting voor Regionale Zorgverlening (SVRZ). SVRZ ziet het als haar verantwoordelijkheid daar waar mogelijk aan te sluiten op de (wijzigende) behoeften en wensen van de ouder wordende mens. Bovendien biedt SVRZ als werkgever kaders waarbinnen medewerkers hun keuzes hebben. Daarbij hoort een modern en zeer flexibel arbeidsvoor waardenpakket, dat medewerkers als hel ware zelf kunnen samenstellen. En veranderen. Logisch eigenlijk, want dal mensen hetzelfde werk doen, wil nog niet zeggen dat ze op dezelfde manier beloond willen worden. Je moei wel de instelling hebben om te pionieren in de zorg, om telkens weer nieuwe manieren Ie vinden om de oudero mensen binnen De Vurssche plezier in hel leven Ie laten behouden. Je weel daarom wat je drijfveren in het leven zijn en je benl oprecht geïnteresseerd in de zaken die ouderen bezighouden. Daarom spreekt hel volgens ons voor zich dat je bij jezelf een worm hort voelt voor oudere mensen en dat je enthousiasme en resped goed kunt combineren. DE V URSSCHE WAAR DE MENS IEMAND IS Zorgcentrum De Vurssche in Axel zoekt een enthousiaste voor maximaal 28 uur per week Als persoonlijk begeleider ben je contactpersoon van de cliënt en zijn/haar familie. Je begeleidt hen en je bent verantwoordelijk voor de juiste uitvoering van hef ondersteuningsplan. Dit houdt in dat je, naast de contacten met de cliënt en zijn/haar familie, ook contacten onderhoudt met de diverse behandelaars. Je fungeert als coach voor collega's, nieuwe medewerkers en stagiaires. Daarnaast verricht je uiteraard alle voorkomende werkzaamheden (verpleging, verzorging, begeleiding en huishouding) in wisselende diensten. Wij zoeken een enthousiaste verpleegkundige of verzorgende niveau 3, die het uitdagend vindt om vanuit zijn of haar deskundige inbreng het recht op zelfbeschikking van de cliënten te accentueren. Daartoe moet je in staat zijn zelfstandig te functioneren binnen de vastgestelde beleidsafspraken, wettelijke richtlijnen en professionele standaarden. We verwachten tact, invoelings vermogen en luistervaardigheid. De functie brengt met zich mee dat je weerstanden moet kunnen overwinnen. Dit vraagt dat je in staat bent tot het geven van feedback en collega's weet te stimuleren tot reflectie. Verder vragen we een afgeronde HBO-V opleiding of een diploma op niveau 3 bij voorkeur aangevuld met de opleiding EW of de bereidheid tot het volgen van de opleiding EW. Daartegenover staat een salaris conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen, FWG 40, met een maximum van 2.317,49 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Daarnaast bieden wij je goede scholingsmogelijkheden. Ben je geïnteresseerd? Reageer dan voor 19 juli a.s. Stuur je brief met CV naar De Vurssche, P&O, Rooseveltlaan 14571 HT Axel. Je kunt ook mailen naar m.den.hamer@svrz.nl. Wil je eerst meer over De Vurssche weten, heb je nog vragen? Neem dan contact op met de afdeling P&O, telefoon 0115 56 88 95. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en niet gehonoreerd. 1* INGENIEURSBUREAU ZONNEVELD b.v. raadgevende ingenieurs voor bouw- en waterbouwkunde Ingenieursbureau Zonneveld b.v. is een toonaangevend ingenieursbureau op het gebied van constructief ontwerpen en uitwerken van draagconstructies. Het bureau is actief in het brede vakgebied van constructies in de civiele techniek. De omvang van de gerealiseerde projecten varieert van klein tot zeer omvangrijk en complex. Nieuwbouw JuBi te Den Haag Wij zoeken voor onze vestiging in Goes: Enthousiaste projectcoördinator I V tekenaar bureaucoördinator Wij vragen: HBO niveau met minimaal 10 jaar ervaring of MBO niveau met gelijke kennis en ervaring. Goede leidinggevende en communicatieve eigenschappen De werkzaamheden zullen bestaan uit: Het maken van tekeningen in ontwerp, bestek en uitvoeringsfase van complexe utilitaire projecten. Het leidinggeven aan tekenaars. Het coördineren van projecten zowel intern als extern en het maken en handhaven van de projectplanning. Het controleren van zowel intern tekenwerk als tekenwerk derden. Onderhouden van contacten met bouwteamleden. Constructeur Wij vragen: Universitair of HBO niveau met minimaal 4 jaar ervaring Goede communicatieve eigenschappen De werkzaamheden zullen bestaan uit: Het maken van berekeningen in ontwerp, bestek en uitvoeringsfase van complexe utilitaire projecten. Overleg met andere constructeurs en tekenaars Wij bieden: marktconform salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden informele sfeer enthousiaste collega's leuke projecten Reacties naar: Ingenieursbureau Zonneveld b.v. t.a.v. de heer ing. L. van Dorp Fruitlaan 4D 4462 EP GOES Tel: (010) 452 88 88. Fax: (OIO) 452 95 50 www.zonneveld.com i OPnnSn info@zonneveld.com

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 52