Banen
JobTrack.nl
en! Bii ABN A
Help jij mee onze bewoners
een thuis te bieden?
ABNAMR0
Kansen zien of kansen grijpen?
Inspirerende filiaalmanager - Middelburg
Persoonlijk begeleider
Kijk ook op
8 JULI 2006-ft
Wil jij jezelf blijven ontwikkelen? Kies dan voor ABN AMRO.
Ga naar www.abnamro.nl/werken, bekijk jouw baan en solliciteer direct.
Verkoopadviseur m/v
Kredietanalist m/v
Ben jij een gedreven verkoper, al dan niet met ervaring in de
retail? Heb je mbo-niveau en de ambitie om jezelf verder te
ontwikkelen? Dan kun jij, na een goede interne opleiding, aan
de slag als verkoopadviseur bij een van onze vestigingen. Je hebt
intensief contact met je klanten en je verkoopt zelfstandig
financiële diensten. Met je team ben je verantwoordelijk voor je
eigen verkoopdoelstellingen en die van het team. Wil je meer infor
matie over de functie? Bel dan Saskia de Weerd, (020) 629 28 69.
Maar je kunt ook meteen naar de site gaan:
vacaturenummer 009915.
Graaf je graag diep en heb je toch een brede blik? Denk dan eens
aan de functie van analist op de afdeling Risk Management
in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of Eindhoven. Je gaat
op deze toonaangevende afdeling zelfstandig kredietrisico's
beoordelen. Je betrekt niet alleen bedrijfseconomische aspecten
bij je afwegingen, maar je weegt ook maatschappelijke aspecten
mee. Hbo/wo-niveau in een economische richting is vereist.
Wil je meer informatie over de functie? Bel dan Daphne Walk,
(020) 629 40 01. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan:
vacaturenummer 19418.
Preferred Banker m/v
Private Banker m/v
Stel jij de klant in het middelpunt zonder de resultaten uit- het
oog te verliezen? En vind je het een uitdaging om onze meer
vermogende klanten de beste oplossingen te bieden? Dan ben
je een geboren Preferred Banker. Je hebt minimaal hbo-niveau,
je bent communicatief vaardig en proactief. En vanzelfsprekend
ben je geïnteresseerd in de persoonlijke belevingswereld van
de klant. Wil je meer informatie over de functie? Bel dan Natascha
Heijstek, (020) 629 91 29. Maar je kunt ook meteen naar de site
gaan: vacaturenummer 009424.
Accountmanager zaken m/v
Ben jij gedreven, optimistisch en altijd op zoek naar kansen? Heb
je lef? Sta je klaar om nieuwe contacten te leggen in de zakelijke
markt en een hechte relatie met klanten op te bouwen? Kom dan
ons team zakelijke accountmanagers versterken bij een van onze
vestigingen. Of je nu een starter bent of ervaring hebt, er zijn
kansen voor iedereen. Samen met je collega's ga je marktaandeel
winnen in het midden- en kleinbedrijf. Wil je meer informatie
over de functie? Bel dan Marjolein Brand, (020) 628 01 61. Maar je
kunt ook meteen naar de site gaan:
vacaturenummer 009426.
Vestigingsmanager m/v
Heb jij altijd al een eigen winkel willen hebben? Maak dan van
onze bank jouw zaak. Als vestigingsmanager ben je een echte
ondernemer. Je hebt oog voor de wensen van je klanten en
verkopen zit je in het bloed. Je inspireert en motiveert je team
om het samen iedere keer nóg beter te doen en de doelstellingen
te realiseren. Er zijn vacatures in alle delen van het land. Wil je
meer informatie over de functie? Bel dan Saskia de Weerd,
(020) 629 28 69. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan:
vacaturenummer 009916.
www.abnamro.nl/werken
Ben je graag de regisseur in de relatie tussen de cliënt en de
specialisten van ABN AMRO? Dan ben je op je plaats als Private
Banker in een van de vestigingen van ABN AMRO Private Banking.
Je bent daar het middelpunt van een hecht Client Service Team,
dat onze meest vermogende cliënten bijstaat. Je bent sparring
partner van de cliënten, schakelt de juiste experts in en je
inspireert je collega's. Meer informatie over de functie? Bel dan
Birgit Lentz, (020) 629 05 85. Maar je kunt ook meteen naar de site
gaan: vacaturenummer 19342.
Commercieel Assistent m/v
Vind je het werk van Private Bankers, Financial Planners, Estate
Planners of andere specialisten inhoudelijk interessant, maar blijf
je liever op de achtergrond? Denk dan aan een baan als com
mercieel assistent in een van de vestigingen van ABN AMRO
Private Banking. Dan werk je nauw met hen samen en zorg je dat
zij alle tijd aan cliënten kunnen besteden. Je bereidt gesprekken
met cliënten voor en verzorgt de commerciële afhandeling ervan.
Wil je meer informatie over de functie? Bel dan Birgit Lentz,
(020) 629 05 85. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan:
vacaturenummer 19343.
Supervisor Customer Contact Center m/v
Ben jij iemand die graag mensen coacht, motiveert en stimuleert?
Dan is een baan als Supervisor Customer Contact Center je op
het lijf geschreven. Je geeft dagelijks leiding aan je afdeling.
Je bewaakt kwaliteit en resultaten van de telefoongesprekken
en stuurt bij waar nodig is. Je bevordert een commerciële en
klantgerichte instelling van je team. Wil jij werken bij de winnaar
van de Callcenter Award in een van onze dynamische callcenters
in Nijmegen, Breda, Almere of Zwolle? Bel dan met Abel Rijnen,
(020) 343 47 46. Maar je kunt ook meteen naar de site gaan:
vacaturenummer 17821.
Meer mogelijk maken
Waarom ABN AMRO?
Met meer dan 3.000
kantoren in ruim 60 landen
is ABN AMRO een van
's werelds grootste financiële
dienstverleners. Dit grote
netwerk biedt je de kennis
en contacten om jezelf te
ontwikkelen. Zowel zakelijk
als persoonlijk. Wij bieden
een goed en compleet
arbeidsvoorwaardenpakket
met o.a. een goed salaris
en een bonus tot 20%, een
premievrij pensioen en
een flinke korting op je
hypotheek. Bovendien
biedt de internationale
ABN AMRO Academy ruime
opleidingsmogelijkheden
om je voor te bereiden op
je huidige of toekomstige
functie. Maar daar
verlangen we iets voor
terug: ambitie, gedrevenheid
en de instelling om samen
met collega's de
bedrijfsmissie te
verwezenlijken.
Onze opdrachtgever is een professionele organisatie en ze loopt voorop bij de nieuwste ontwikkelingen in haar segment. Ze maakt deel uit van een grote en
succesvolle organisatie, dat wereldwijd vertegenwoordigd is. De wereldwijde aanwezigheid wordt in meer dan 25 landen verdeeld over 4 continenten. Deze sterke
reputatie willen wij samen met de opdrachtgever ook in Middelburg voortzetten. Hiertoe is Staffplanning op zoek naar kandidaten voor onderstaande vacature.
Hands-on peoplemanager met ondernemersmentaliteit.
De functie: Als filiaalmanager heb je de uitdaging om jouw team, mede door jouw inzet en inspiratie, steeds beter te laten presteren, je neemt graag de
verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling van je mensen. Dat is een van de manieren waarop je jouw vestiging wilt laten groeien. Zo ga je de uitdaging aan
öm je service-, kwaliteits- en commerciële doelstellingen te realiseren Dankzij jouw dagelijkse leiding, je coachende vaardigheden en je verantwoordelijk
heden rondom de planning is een optimale serviceverlening aan je klanten gewaarborgd. Je streeft naar 100% klantenthousiasme. Dat je daarvoor af en toe
op zaterdag moet werken is voor jou geen enkel probleem. Want je bent verantwoordelijk voor het resultaat, de uitstraling en de sfeer van je vestiging.
Een filiaalmanager in hart en nieren dus. Het profiel: |e brengt tenminste een MB0+ werk- en denkniveau in. Verder heb je meerdere jaren ervaring als
leidinggevende, bijvoorbeeld als Bedrijfsleider, Shopmanager of als Filiaalmanager, in de detailhandel, logistiek of automotive. Voor deze dynamische en
complete functie zoeken we een klantgerichte, klantvriendelijke, kwaliteitsbewuste bouwer, een manager die sterk in zijn schoenen staat en op alle niveaus
kan communiceren, je bent een peoplemanager, je motiveert en coacht, je stuurt en je staat er wanneer dat noodzakelijk is |e behoudt het overzicht
over alle interne processen waarbij je doelgericht te werk gaat. |e kunt snel je aandacht verleggen (tussen telefoon, medewerkers en klanten) en kunt
goed omgaan met perioden van drukte. |e bent gedreven, dynamisch en initiatiefrijk Het aanbod: Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een
professionele organisatie met een leuke bedrijfscultuur. Daarnaast wordt een gedegen inwerktraject bij diverse vestigingen geboden. Er staat een goed
basissalaris tegenover met een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Daaronder vallen onder andere een aantrekkelijke bonusregeling, een
pensioenregeling en kortingen op diverse collectieve verzekeringen
Voor meer informatie neem je contact op met Barbara Haverkamp van Staffplanning Breda via 076 522 1944.
Direct solliciteren doe je via www.staffplanning.nl of via barbara.haverkamp@staffplanning.nl
Financiën en Administratie Verkoop en Marketing Inkoop en Logistiek Personeel en Organisatie Managementondersteuning en Secretariaat
Staffplanning
www.staffplanning.nl
Zorgcentrum De Vurssche in Axel
biedt verzorgingshuiszorg,
verpleeghuiszorg en extramurale
zorg. Daarnaast is er een dag-
verpleging voar psychogeriatrische
patiënten en een project dag
verzorging. Onze cliënten zijn
voornamelijk ouderen die
ondersteuning nodig hebben op
het gebied van zorg en dienst
verlening. Wij gaan daarbij uit
van hun vragen en wensen.
De afdeling verzorgingshuiszorg
ondersteunt 75 ouderen, de
verpleeghuisafdeling biedt plaats
aan 60 mensen.
De Vurssche maakt samen met
acht andere zorginstellingen in
Zeeland deel uit van de Stichting
voor Regionale Zorgverlening
(SVRZ). SVRZ ziet het als haar
verantwoordelijkheid daar waar
mogelijk aan te sluiten op de
(wijzigende) behoeften en wensen
van de ouder wordende mens.
Bovendien biedt SVRZ als werkgever
kaders waarbinnen medewerkers hun
keuzes hebben. Daarbij hoort een
modern en zeer flexibel arbeidsvoor
waardenpakket, dat medewerkers als
hel ware zelf kunnen samenstellen.
En veranderen. Logisch eigenlijk, want
dal mensen hetzelfde werk doen, wil
nog niet zeggen dat ze op dezelfde
manier beloond willen worden.
Je moei wel de instelling hebben om te
pionieren in de zorg, om telkens weer
nieuwe manieren Ie vinden om de
oudero mensen binnen De Vurssche
plezier in hel leven Ie laten behouden.
Je weel daarom wat je drijfveren in het
leven zijn en je benl oprecht
geïnteresseerd in de zaken die ouderen
bezighouden. Daarom spreekt hel
volgens ons voor zich dat je bij jezelf
een worm hort voelt voor oudere
mensen en dat je enthousiasme en
resped goed kunt combineren.
DE V URSSCHE
WAAR DE MENS IEMAND IS
Zorgcentrum De Vurssche in Axel zoekt een enthousiaste
voor maximaal 28 uur per week
Als persoonlijk begeleider ben je contactpersoon van de cliënt en zijn/haar
familie. Je begeleidt hen en je bent verantwoordelijk voor de juiste uitvoering
van hef ondersteuningsplan. Dit houdt in dat je, naast de contacten met de
cliënt en zijn/haar familie, ook contacten onderhoudt met de diverse
behandelaars. Je fungeert als coach voor collega's, nieuwe medewerkers en
stagiaires. Daarnaast verricht je uiteraard alle voorkomende werkzaamheden
(verpleging, verzorging, begeleiding en huishouding) in wisselende diensten.
Wij zoeken een enthousiaste verpleegkundige of verzorgende niveau 3, die
het uitdagend vindt om vanuit zijn of haar deskundige inbreng het recht op
zelfbeschikking van de cliënten te accentueren. Daartoe moet je in staat zijn
zelfstandig te functioneren binnen de vastgestelde beleidsafspraken, wettelijke
richtlijnen en professionele standaarden. We verwachten tact, invoelings
vermogen en luistervaardigheid. De functie brengt met zich mee dat je
weerstanden moet kunnen overwinnen. Dit vraagt dat je in staat bent tot het
geven van feedback en collega's weet te stimuleren tot reflectie. Verder vragen
we een afgeronde HBO-V opleiding of een diploma op niveau 3 bij voorkeur
aangevuld met de opleiding EW of de bereidheid tot het volgen van de
opleiding EW. Daartegenover staat een salaris conform de CAO Verpleeg- en
Verzorgingshuizen, FWG 40, met een maximum van 2.317,49 bruto
per maand bij een fulltime dienstverband. Daarnaast bieden wij je goede
scholingsmogelijkheden.
Ben je geïnteresseerd? Reageer dan voor 19 juli a.s. Stuur je brief met CV
naar De Vurssche, P&O, Rooseveltlaan 14571 HT Axel. Je kunt ook
mailen naar m.den.hamer@svrz.nl. Wil je eerst meer over De Vurssche
weten, heb je nog vragen? Neem dan contact op met de afdeling P&O,
telefoon 0115 56 88 95.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en niet gehonoreerd.
1* INGENIEURSBUREAU ZONNEVELD b.v.
raadgevende ingenieurs voor bouw- en waterbouwkunde
Ingenieursbureau Zonneveld b.v. is een toonaangevend
ingenieursbureau op het gebied van
constructief ontwerpen en uitwerken van draagconstructies.
Het bureau is actief in het brede vakgebied van constructies
in de civiele techniek. De omvang van de gerealiseerde
projecten varieert van klein tot zeer omvangrijk en complex.
Nieuwbouw JuBi te Den Haag
Wij zoeken voor onze vestiging in Goes:
Enthousiaste projectcoördinator I V tekenaar bureaucoördinator
Wij vragen:
HBO niveau met minimaal 10 jaar ervaring of MBO niveau met gelijke kennis en
ervaring.
Goede leidinggevende en communicatieve eigenschappen
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
Het maken van tekeningen in ontwerp, bestek en uitvoeringsfase van complexe
utilitaire projecten.
Het leidinggeven aan tekenaars.
Het coördineren van projecten zowel intern als extern en het maken en handhaven
van de projectplanning.
Het controleren van zowel intern tekenwerk als tekenwerk derden.
Onderhouden van contacten met bouwteamleden.
Constructeur
Wij vragen:
Universitair of HBO niveau met minimaal 4 jaar ervaring
Goede communicatieve eigenschappen
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
Het maken van berekeningen in ontwerp, bestek en uitvoeringsfase van complexe
utilitaire projecten.
Overleg met andere constructeurs en tekenaars
Wij bieden:
marktconform salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden
informele sfeer
enthousiaste collega's
leuke projecten
Reacties naar: Ingenieursbureau Zonneveld b.v.
t.a.v. de heer ing. L. van Dorp
Fruitlaan 4D
4462 EP GOES
Tel: (010) 452 88 88. Fax: (OIO) 452 95 50
www.zonneveld.com
i OPnnSn info@zonneveld.com