Ba n e n PZC JobTrack.n Inkoper (m/v) li^bam BOOGERT Stichting Ter Weel ra v (Hoofd)uitvoerder GWW m/v Start Werken in een b(l)oeiende gemeente? BELEIDSMEDEWERKER FINANCIËN (m/v) Zin in een stralend beroep? BOUWBEDRIJF Word jij onze nieuwe enthousiaste collega?! verzorgenden op de mens Amels m Kijk ook op 11 MAART 2006 - W7 ^jpw^iiiiiiiiiiiiiiiiiiiMNiiiiiiiwr'ifJ11 ii' n"ïïiiTifi bam Wegen Regio Zuidwest is een regionaal werkende wegenbouw/aannemer, opererend vanuit Bergen op Zoom. Een lokale partner met plaatselijke ervaring, dicht bij onze opdrachtgevers en op de hoogte van lokale omstandigheden. BAM Wegen Regio Zuidwest heeft een uitgebreid dienstenpakket: -grootschalig en kleinschalig grondwerk; - rioleringswerkzaamheden en randvoorzieningen; -verhardingen in asfalt en elementen en daarbij veel specialistische producten; - nieuwbouw en onderhoud; - verhardingsonderzoek en advies. infra BAM Wegen bv BAM Wegen Regio Zuidwest is op zoek naar een ervaren Werkzaamheden Uitvoerder: Zorgdragen voor de dagelijkse gang van zaken met betrekking tot de zelfstandige uitvoering van een project of een deel daarvan zodanig dat het project binnen de bestekseisen, volgens kwaliteitsplan, planning en werkbegroting gerealiseerd wordt. Werkzaamheden Hoofduitvoerder: Toezien op de dagelijkse gang van zaken met betrekking tot de uitvoering van een groot en/of complex project of meerdere kleine projecten, zodanig dat het project binnen bestekseisen, volgens kwaliteitsplan, planning en werkbegroting gerealiseerd wordt. Kwalificaties: - Een gemotiveerde civiele (hoofd)uitvoerder op MTS/HTS-niveau. - Een afgeronde civiele MTS/HTS-opleiding. - Goede communicatieve eigenschappen. - Stressbestendig. - Minimaal 2 jaar werkervaring als (hoofd)uitvoerder. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan: BAM Wegen Regio Zuidwest bv, Postbus 63, 4600 AB Bergen op Zoom, t.a.v. mevrouw A. Gerhardt, a.gerhardt@bamwegen.nl Start blijft de concurrentie een stap voor. Dit realiseren we door onze medewerkers te beschouwen als de belangrijkste voorwaarde voor het behalen van succes. We investeren daarom graag in ambitieuze mensen die hun talenten tot volle bloei willen brengen. Werken bij Start is werken voor een organisatie die dagelijks bewijst dat een commerciële instelling heel goed samen kan gaan met persoonlijke ontwikkeling. Werken bij Start betekent ook dat ondernemerschap, doelgerichtheid, besluitvaardigheid, verantwoordelijkheid, lef en gedreven heid gewaardeerd en gestimuleerd worden. Voor diverse vestigingen in Zeeland zijn wij wegens uitbreiding op zoek naar enthousiaste en resultaatgerichte INTERCEDENTEN Daarnaast zijn we voor de vestigingen Middelburg en Vlissingen op zoek naar een commerciële UMTMANAGER Voor beide functies vragen wij kandidaten met een hbo- werk- en denkniveau. Je dient te beschikken over commerciële ervaring in combinatie met leidinggevende ervaring voor de functie van unitmanager. Je bent fulltime beschikbaar en in het bezit van een auto. Wil jij je huidige baan omzetten in een dynamische carrière als intercedent? Stuur je CV met motivatie vóór 25 maart 2006 per e-mail naar hrm.cws@start.nl of per post naar Start, afdeling Centrale Werving en Selectie, t.a.v. Marjolein Veenvliet. Postbus 1, 1300 AA Almere. Voor meer informatie over deze functie, onze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden en loopbaanperspectieven kijk je op www.start.nl of bel tel'. (036) 538 23 93. MET START KRIJG JE HET ALTIJD VOOR ELKAAR. De gemeente Kapelle zoekt: voor 36 uur per week De beleidsmedewerker stelt zelfstandig de begroting, de jaarrekening en bestuurs- en managementrapportages op. Is financieel consulent voor één van de gemeentelijke afdelingen, en implementeert binnen de organisatie nieuwe wet en regelgeving op financieel gebied. Ook het opzetten en uitvoeren van interne controles behoort tot het takenpakket. Wij zoeken een kandidaat die beschikt over een financiële hbo-opleiding (bijvoorbeeld hbdo fin). Bent u creatief en enthousiast en heeft u geen negen tot vijf mentaliteit? Dan nodigen wij u uit om te solliciteren. (Kennis van zaken op het gebied van gemeentefinanciën is een pré). Voor meer info: www.kapelle.nl Waarschijnlijk kent u ons al. Zeker als u liefhebber bent van mosselen, oesters en andere schaal- en schelpdieren. Prins Dingemanse is in Nederland en in België marktleider op dit gebied. Wat u misschien nog niet weet is dat we op basis van deze autoriteit steeds meer succesvol zaken doen in Frankrijk en Duitsland. Een mooie prestatie voor een Zeeuws familiebedrijf dat terug gaat tot 1880. En tegelijkertijd ook een juist moment om vooruit te kijken. We willen immers groeien en de onderscheidende kwaliteiten die aan onze naam verbonden zijn uitbreiden naar het totale segment van zeevruchten. We richten ons daarbij op de vishandel, horeca en retail. We sturen aan op het verbreden en verdiepen van onze positie in de belangrijkste landen en het maken van de laatste stap naar een organisatie die niet alleen innovatief, product georiënteerd maar ook marketing gericht is. Vanwege deze ambitie zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega. Voor de Marketing Business Unit U bent verantwoordelijk voor inkoop, inkoopprijzen en condities van een pakket schelp dieren. In samenspraak met productie, marketing en verkoop zorgt u voor het juiste aanbod. Aangezien u werkt met verse (levende) consumptieproducten is productkwaliteit essentieel. Door middel van uitstekende onderhandelingen bent u dan ook in staat kwaliteit en een goede prijs te realiseren. Daarnaast coördineert u de aanvoer van de aangekochte grondstoffen. Hiervoor vragen wij: HBO werk-en denkniveau; Inkoopervaring, bij voorkeur in de foodsector is een pre; Een ambitieuze werker met gevoel voor kwaliteit van werk en product; Uitstekende onderhandelingsvaardigheden, stressbestendigheid en flexibiliteit; Beheersing van meerdere talen en bereidheid om regelmatig te reizen. Van Prins Dingemanse kunt u het volgende verwachten: Een gezond en groeiend familiebedrijf met een prettige werksfeer; Investering in innovatie en deskundigheid; Een no-nonsense cultuur; Een bedrijf met een moderne bedrijfsvoering waar gewerkt wordt volgens de meest recente kwaliteitsmanagementsystemen; Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, goede arbeidsomstandigheden en fulltime dienstverband. Spreken onze ambities u aan en bent u ervan overtuigd dat u de kandidaat bent voor deze bovenstaande functie, stuur of mail dan binnen 10 dagen uw sollicitatiebrief met CV naar: Prins Dingemanse B.V., t.a.v. mevrouw T. van Loon, afdeling Personeel Organisatie, Postbus 63,4400 AB Yerseke of naar: t.van.loon@prinsendingemanse.com. Wilt u meer weten over Prins Dingemanse en onze producten bezoek dan onze website: www.prinsendingemanse.com Een psychologische test kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Hei Zeeuws Radio-Therapeutisch Instituut verzorgt vanaf september 2006 de duale hbo-opleiding tot radiotherapeutisch laborant in samenwerking met de Fontys Hogeschool te Eindhoven. Als radiotherapeutisch laborant ben je de schakel tussen de oncologische patiënt en techniek. Je werkt in teamverband en met zeer geavanceerde apparatuur en computers. Zowel op paramedisch, technisch als sociaal gebied ben je een topper! Wij bieden een opleidingsplaats voor leerling radiotherapeutisch laborant Tijdens de 4-jarige hbo-opleiding kom je in dienst van het ZRTI en ontvang je een salaris. De kosten voor de studie worden door de werkgever vergoed. Tijdens de opleiding breng je 75% van de tijd door binnen ons instituut, de overige tijd is bedoeld voor school en theoretische studie. Minimale opleidingseis bestaat uit een afgeronde havo- of vwo-opleiding met een natuur/gezondheidsprofiel. Onze voorkeur gaat uit naar iemand die recent deze vooropleiding succesvol heeft afgerond of dit binnenkort gaat doen. Voor meer informatie over de opleiding en het beroep kun je contact opnemen met Peter Jongens, hoofdlaborant, bereikbaar via telefoonnummer (0118) 42 71 44. Je schriftelijke sollicitatie, met daarin vermeld opleiding en ervaring, kun je voor 25 maart a.s. richten aan het Zeeuws Radio-Therapeutisch Instituut, sector Personeelsmanagement Organisatieontwikkeling, t.a.v. de heer G.M. Boot, P&O-adviseur, Postbus 3.80,4380 AJ Vlissingen. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Bouwbedrijf Boogert BV is gevestigd in Oosterland op Schouwen-Duiveland. Het bedrijf is in Zuid-West Nederland al meer dan honderd ^aar actief in de woningbouw, utiliteitsbouw en in projectontwikkeling. Het bouwbedrijf heeft circa 75 vaste medewerkers in dienst. Het leveren van kwaliteit en veilig werken staan voor hen voorop. Bouwbedrijf Boogert is ISO en VCA** gecertificeerd. Ter uitbreiding van ons team vragen wij voor onze projecten TIMMERLIEDEN m/v met minimaal opleiding LTS-Bouw en het diploma basisveiligheid (VCA). Heeft u interesse? Voor meer informatie kunt u bellen met de heer J. Boogert of de heer C.J. v/d Have. Schrijf of mail uw sollicitatiebrief met CV aan: Bouwbedrijf Boogert BV Lange Achterweg 5 4307 AE Oosterland Tel. 0111 -64 15 96 Fax 0111 - 64 28 68 E-mail info@bouwbedrijfboogert.nl Stichting Ter Weel omvat drie zorgcentra. De locaties te Krabbendijke en Goes bestaan uit e.en gecombineerd verpleeghuis en een verzorgingshuis. In Yerseke betreft het een verzorgingshuis. In Goes is bovendien een dagbehandeling psychogeriatrie gevestigd en samen met de zorg-centraTer Valcke en Ganzestad vormtTer Weel de thuiszorgorganisatie Woonzorg Bevelanden. Wij bieden zorg aan veelal oudere mensen met een somatisch, psychogeriatrisch of psychiatrisch ziektebeeld waarbij de cliënt centraal staat. Voor verschillende verpleegafdelingen in Goes en Krabbendijke zoeken wij voor 24 tot 32 uur per week De functies Je verleent lichamelijke en psychosociale begeleiding, verzorging en verpleging aan cliënten (met psychiatrische gedragsproblematiek). Dit doe je overeenkomstig de opgestelde individuele zorg- en behandelplannen. De beleving en de wensen van de cliënt staan hierbij centraal. Verder houd je het zorgdossier bij en informeer je de teamleider en contactpersonen. Jouw bagage •diploma (zieken)verzorgende of verzorgende C/D; affiniteit met, en bij voorkeur ook kennis van en/of ervaring met het omgaan met ouderen met een psychiatrisch ziektebeeld (voor de verzorgenden op de afdeling bijzondere zorg); belevingsgerichte instelling; •zelfstandig kunnen werken en prioriteiten kunnen stellen; goede sociale vaardigheden, in het bijzonder inlevingsvermogen, tact en geduld; bereid zijn diensten volgens rooster te werken. Ter Weel biedt uitdagende functie met ruimte voor eigen inbreng en creativiteit; dienstverband voor 1 jaar voor de functie verzorgende bijzondere zorg (32 uur); dienstverband tot 1 januari 2007 voor de functie verzorgende psychogeriatrie in Goes (24 uur); dienstverband van 1 april t/m 30 juni 2006 en van 1 juli t/m 31 oktober 2006 voor de functies verzorgende psychogeriatrieun Krabbendijke (32 uur); De functies in Krabbendijke kunnen worden gecombineerd; salaris conform de CAO V&V; aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden •gedegen inwerkperiode; prettige werksfeer in een informele organisatie. Herken je jezelf? Stuur dan een sollicitatiebrief met curriculum vïtae voor 18 maart a.s. naar Stichting Ter Weel, afdeling P, O O, Joannaplantsoen 1, 4462 AV te Goes. Voor meer informatie kun je contact opnemen met: •Adrie Wisse (teamleider) tel. 0113 - 216878 .over de functie verzorgende bijzondere zorg; Cor van de Griek (teamleider) tel. 0113 - 216878 over de functie verzorgende psychogeriatrie; MauriceTheune (teamleider) tel. 0113 - 503240 over de functie verzorgende psychogeriatrie in Krabbendijke. Algemene informatie overTerWeel kun je vinden op www.terweel.nl. Amels is een gerenom meerde, dynamische en wereldwijd.opererende jachtwerf die onderdeel is vah de Damen Shipyards Group. Amels bouwt superjachten in de 50 meter-I- range. Naast nieuwbouw worden er ook refit-opdrachten uitgevoerd. Met een team van ca. 220 medewerkers levert de werf superjachten waarbij top-kwaliteit en innovatie de uitgangspunten zijn. THE ART OF YACHT BUILDING Amels wil zich in de komende jaren verder ontwikkelen in producten, in kwaliteit, in organisatie en in omzet. Daarom hebben wij diverse vacatures waarvoor wij kandidaten zoeken: HOOFDCONSTRUCTEUR (HBO of TU scheepsbouwkunde of werktuigbouwkunde) GROEPSLEIDER ENGINEERING (HBO of TU scheepsbouwkunde of werktuigbouwkunde) NAVAL ARCHITECT GEWICHTSCONTROLEUR (HBO scheepsbouwkunde) SALES ENGINEER (HBO of TU scheepsbouw of maritieme techniek) PROJECTLEIDER PRODUCTIE (HBO scheespbouwkunde) PROJECTMANAGER (refit en nieuwbouw) (HBO of TU scheepsbouwkunde) MANAGER P O (HBO-personeel en arbeid) DE FUNCTIE-EISEN We kunnen hier niet alle details van deze functies vermelden. Voor elk van deze functies geldt dat de kandidaat over duidelijk aantoonbare ervaring moet beschikken. Voor de overige functie-eisen verwijzen we graag naar onze website, waar de functies incl. de contactpersonen die meer gedetail leerde informatie kunnen geven uitvoerig beschreven staan (www.amels-holland.com). Om de persoonlijke competenties zoals flexibiliteit of communicatieve vaardigheden te meten, maakt een psychologisch onderzoek deel uit van de selectieprocedure. DE PROCEDURE Uw schriftelijke reactie kunt u voor 23 maart 2006 richten aan Amels B.V., ta.v. de heer D.G. van den Berg. afdeling Personeelszaken, Postbus 84, 4380 AB Vlissingen of per e-mail naar d.vdberg@amels-holland.com. Wilt u duidelijk aangeven op welke vacature u reageert Wij willen de selectieprocedure strak plannen. Daarom dient u er rekening mee te houden dat de selectiegesprekken op 4, 6 en 7 april 2006 plaatsvinden. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 35