Prijspeiling Consumentengids maart 2006 Al tijden roepen supermarkten dat ze hun prijzen ver lagen. Maar als je hee|duur bent, is prijzen verlagen geen kunst. En er is ook een heel groot verschil tussen roepen en waar maken. Het verschil tussen Dirk en AH is in de laatste prijsmeting van de Consumentenbond opgelopen tot maar liefst 11%!! En de verschillen worden alleen maar groter. Dus laat u niet foppen. r*\ JOl Q. O "O "2% 0 O - -7% -6% -5% -4% CD -3% -1% Gemiddeld q% 0 "0 1% 2% ~0 V 3% 4% 5% 6% Dirk van den Broek (Digros, Bas van der Heijden) Nettorama Hoogvliet Jumbo Edah Lekker Laag Bonimarkt Foodfactory Deen Jan Linders Dekamarkt Vomar C1000 Konmar Plus Albert Heijn Coop Edah (normaal) Poiesz Super de Boer

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 18