Banen
mm
PZC
lobTrack.nl
Hoofd afdeling
Ondersteuning 36 uur per week.
fvV)
Medewerker preventie m/v
UIS
Jouw werk staat in het
brandpunt van de
belangstelling...
v
bv sloestaal vlissingen
commercieel medewerker
Kijk ook op
21 JANUARI 2006-W|(
...van politiek, (lokale) pers en publiek. Sinds 'Volendam'
en 'Enschede' is de aandacht voor preventie enorm gegroeid.
Bij de brandweer Bergen op Zoom en Roosendaal spelen we
hier graag op in. Wij zoeken een specialist die zaken als
inspectie, advies, controle en toezicht naar een nóg hoger plan
kan tillen.
brandweer
Bergen op Zoom en Roosendaal
In deze functie beoordeel je complexe bouwwerken en
grootschalige evenementen binnen onze gemeenten op
brandveiligheid. Je laat je licht schijnen over aanvragen
voor bouw- en milieuvergunningen én je controleert of de
bepalingen in verleende vergunningen worden nageleefd.
Ook geef je voorlichting over brandveiligheid en maak je je
sterk voor handhaving van de wet- en regelgeving in het
algemeen (denk aan advisering, inspectie en controle in het
kader van Woningwet, Bouwbesluit, Bouwverordening, wet RO,
Wet Milieubeheer. APV, Brandbeveiligingsverordening).
Wat maakt deze functie nu zo interessant? Om te beginnen is
dat het feit dat je hier met de volle breedte van het vak te maken
krijgt. Als primus inter pares binnen ons preventieteam (10 m/v)
treed je op als vakinhoudelijk sparringpartner van de
verschillende teamleden. Ook interessant om te weten is dat
onze gemeenten volop in ontwikkeling zijn. In Roosendaal
wordt bijvoorbeeld een compleet nieuw bedrijventerrein
gebouwd. Hoe gaan we om met de eisen en wensen van een
bedrijf dat overweegt zich hier te vestigen? Wat doen we als
de regels elkaar tegen spreken? Of geen uitsluitsel bieden?
Wanneer kun je spreken van een 'goed' veiligheidsniveau?
Het zijn vragen waar jij straks je tanden in zet. Je vindt het een
uitdaging om te laveren tussen uiteenlopende belangen en je
weet kwesties al in een vroeg stadium met andere betrokken
partijen af te stemmen. Je bent dan ook in staat om maatwerk te
leveren. Keer op keer!
Wij vragen... en bieden.
Om een succes te maken van deze functie is het HBO-diploma
Bouwkunde een eerste vereiste. Een brandweerachtergrond is
uiteraard bijzonder handig maar niet persé noodzakelijk. Ook
wanneer jij bereid bent om op korte termijn diverse
brandweeropleidingen te volgen (met name de modules
Hoofdbrandmeester Pro-actie Risicoanalyse en Adjunct
Hoofdbrandmeester Preventie) ben je welkom. Ervaring met
het geven van instructie is een pre. Belangrijker nog dan je
papieren zijn je kwaliteiten op het sociale vlak. Je bent een
uitstekend onderhandelaar; vasthoudend als het moet en
flexibel als het kan. Tegenover jouw inspanningen stellen wij
een 36-urige werkweek, uitstekende voorwaarden,
groeiperspectieven en een salaris van max. 3.196,00 per
maand, schaal 9).
Omdat je in deze functie geen repressieve taken hebt, heb je
geen recht op FLO en geen woonverplichting.
Reageer!
Stuur vóór 30 januari 2006 een brief, inclusief cv, naar de
commandant van de brandweer Bergen op Zoom en Roosendaal,
p/a Postbus 3208 5003 DE Tilburg, o.v.v. "sollicitatie preventie
06-01". Solliciteren per e-mail mag ook:
j.vtongeren@brandweermwb.nl
Heb je - al dan niet brandende - vragen? Marjo van Meer, Hoofd
Preventie (0165 58 15 00 0620235360) en James van Tongeren,
P&O-adviseur (0620014773) staan je graag te woord.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie stellen wij niet op prijs.
edisonweg 10 postbus 39 4380 aa vlissingen tel. 0118-460250 fax 0118-460277 www.sloestaal.nl
b.v. sloestaal is een regionaal werkende groothandel in ijzer, staal,
buizen, flenzen, bouwstaalmatten, non ferro enz., met zusterbedrijven
in maldegem, vilvoorde, wommelgem en brugge,
om onze klanten snel van dienst te kunnen zijn, hebben we op een
oppervlak van bijna 4000 m' ruim drieduizend ton materiaal op
voorraad.
op ons "niet roken" kantoor vragen wij voor de afdeling verkoop:
binnen- en buitendienst m/v
de werkzaamheden bestaan uit het noteren en uitwerken van orders en
offertes, maar natuurlijk onderhoudt u ook het contact met bestaande
en zoekt en vindt u nieuwe relaties.
voor deze afwisselende baan deels binnen, deels buiten vragen wij:
een opleiding op mbo/hbo niveau
commercieel gevoel
flexibele instelling
stressbestendig
goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden
wij bieden:
een afwisselende baan in een groothandeel, waar kwaliteit troef is en
waar iedereen voor elkaar klaar staat.
een salaris in overeenstemming met de functie.
uitsluitend schriftelijke sollicitaties kunt u richten aan de directie van
b.v. sloestaal tav. dhr. n. wisse, postbus 39,4380 aa vlissingen.
acquisitie wordt niet op prijs gesteld
TOT 10 TELLEN HOEFT NIET MEER
Zes Goes B.V. is de grootste en
snelst groeiende onafhankelijke
service organisatie op het gebied
van consumentenelektronica.
Zowel importeurs als winkelketens
maken gebruik van onze diensten.
ZesGoesB.V.werkto.a. samen met
Voor uitbreiding van onze automatiseringsafdeling zijn wij op zoek
naar een fulltime
Systeemontwikkelaar
Je functie bestaat uit het ontwikkelen en onderhouden van
(voornamelijk webbased) applicaties, het installeren en onder
houden van servers, pc's en andere netwerkcomponenten en het
geven van support aan collega's en klanten.
Je hebt ervaring met Windows- en Linux-systemen, kennis van SQL
en het werken met een RDBMS (bij voorkeur Sybase ASE)
en bent bedreven in het programmeren van webbased applicaties
(bij voorkeur PHP).
Een HBO werk- en denkniveau is een pré. Wij bieden je uitstekende
arbeidsvoorwaarden en een dito salaris. Spreekt ditje aan, stuur je
sollicitatie dan naar:
Zes Goes B.V.
Postbus 64,4460 AB Goes
personeelszakenffflzesaoes.nl
Heb je nop vragen, dan kun je contact opnemen onze afdeling
personeelszaken, tel: 0113-24 07 00.
www.zesgoes.nl
VERANTWOORDELIJKE
HORECA EN RETAIL M/V
Middeïharnis
Oostfiakjcee
_jekenkamer Goeree-Overflakkee
De gemeenteraden van Dirksland,
Goedereede, Middeïharnis en Oostflakkee zoeken:
een voorzitter en twee leden voor de Rekenkamercommissie Goeree-Overflakkee (m/v)
Algemene informatie
De gemeenteraden van Dirksland. Goedereede, Middeïharnis en Oostflakkee hebben een rekenkamercommissie ingesteld die zelfstandig onder
zoek doet naar de (maatschappelijke) effecten van het gemeentelijk beleid, alsmede naar de doelmatigheid, de doeltreffendheid en de rechtma
tigheid van het gemeentelijk beneer en van de gemeentelijke organisatie alsmede van (gesubsidieerde) instellingen waarvan de activiteiten geheel
of in belangrijke mate door de gemeenten worden bekostigd.
De rekenkamercommissie draagt bij aan het versterken van de controlerende rol van de raden, alsmede aan het vergroten van de transparantie
richting de burger.
De onafhankelijke commissie bestaat uit drie externe leden, waaronder de voorzitter.
Functie-informatie
De rekenkamercommissie bepaalt zelfstandig haar onderzoeksagenda en bepaalt zelf de onderzoeksopzet. Over de onderzoeksresultaten brengt
de commissie openbare rapportages uit. De commissie beschikt over een eigen onderzoeksbudget. De rekenkamercommissie wordt ondersteund
door een secretaris.
De leden van de rekenkamercommissie mogen geen directe relatie hebben met de gemeenteraden, de colleges of de door de gemeenten (gesubsi
dieerde) instellingen.
De gemeenteraden hebben als richtlijn gesteld dat in principe voor elke gemeente één onderzoek per jaar wordt uitgevoerd.
Functie-eisen
- een academisch werk- en denkniveau;
- in staat zijn tot zelfwerkzaamheid en in teamverband kunnen werken;
- beschikken over inzicht in politieke besluitvormingsprocessen van de lokale overheid en kennis hebben van de beleidsterreinen van de lokale
overheid;
- analytisch sterk zijn en overtuigingskracht hebben;
- in staat zijn te komen tot een objectief en onafhankelijk oordeel.
Het hebben van aantoonbare ervaring in het opstellen en het uitvoeren van beleidsevaluatieonderzoek is een pré.
De voorzitter draagt zora voor het periodiek en tijdig bijeenroepen van de rekenkamercommissie, het leiden van de vergaderingen, het bewaken
van de uitvoering van cfe onderzoeksopzet en de werkwijze, alsmede het bevorderen van een zorgvuldige besluitvorming. Van de voorzitter
wordt verwacht dat hij besluitvaardig en communicatief is ingesteld. De voorzitter dient tevens in staat te zijn met de overige leden de rekenka
mercommissie in korte tijd te ontwikkelen tot een gezaghebbend orgaan.
Vergoeding
De leden van de rekenkamercommissie ontvangen een uurvergoeding van 60,00. De reiskosten worden vergoed volgens de Reisregelina
binnenland.
Procedure
- de gesprekken zijn gepland op 24 februari 2006;
- de benoemingsbesluiten worden genomen in de vergaderingen van de raden van maart/april 2006.
Wanneer u in aanmerking wilt komen voor een benoeming als voorzitter gelieve u dit in uw brief aan te geven en te motiveren.
Voor nadere inlichtingen alsmede het verkrijgen van een informatie-pakket kunt u zich wenden tot de waarnemend griffier van de gemeente
Middeïharnis, de heer AJ. Geleijnse, telefonisch bereikbaar onder nummer 0187- 47 55 22 of per e-mail, adri.geleijnse@middelharnis.nl.
Uw brief met curriculum vitae kunt u uiterlijk tot 3 februari 2006 richten aan de gemeente Middeïharnis, t.a.v. de heer A.J. Geleijnse, Postbus 1,
3240 AA Middeïharnis. In de linkerbovenhoek van de enveloppe dient u het woord 'Rekenkamercommissie' te vermelden.
Voor informatie over de vier gemeenten kunt u de volgende websites bezoeken: www.dirksland.nl;www.goedereede.nl;www.middelharnis.nlen
www.oostflakkee.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
De middeleeuwse vestingstad Hulst ligt aan de rand van Zuid-Nederland,
maar midden in de Benelux in de luwte van steden als Antwerpen, Gent
en Brugge. Met haar 15 kernen en 28.000 inwoners liggend aan de oevers
van de Westerschelde laat de gemeente Hulst de hele wereld langs zich
heen varen en koestert haar rijke historie in de groene long van Zeeuws-
Vlaanderen. Hulst aan de Westerschelde is één van de best bewaarde
vestingsteden van het land en de bakermat van het 13e eeuwse dieren
epos van den Vos Reynaerde.
Voor haar Sector Middelen zoekt de gemeente Hulst een
Het afdelingshoofd geeft direct leiding aan de teams algemeen juridische zaken, interne zaken
(post en archief), ICT en interne (faciliterende) dienstverlening. Het werk behelst naast het alge
meen, strategisch en integraal management, het uitvoering geven aan de vakinhoudelijke taken.
Het afdelingshoofd geeft overtuigend en krachtig leiding, stuurt de processen aan en weet flexibel
in te spelen op ontwikkelingen binnen de vakgebieden.
www.roompot.nl/vacatures
Onderdeel van:
RPHOLIDAYS
Acquisitie voor deze vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Voor nadere informatie verwijzen wij u graag naar onze website www.gemeentehulst.nl
of kunt u telefonisch contact opnemen met de heer E.A. de Schepper, sectorhoofd
Middelen: (0114)38 94 01.
HUISARTSENPRAKTIJK BRUINISSE
VRAAGT VOOR SPOEDIGE INDIENSTTREDING
EEN
PRAKTIJKONDERSTEUNER M/V
22 uren/week
Schriftelijke sollicitatie met CV en pasfoto kunt u binnen 7
dagen richten aan:
Huisartsenpraktijk Bruinisse
t.a.v. mevrouw W. Pols
Dorpsweg 5, 4311 AG Bruinisse
Email: Hapbru@zeelandnet.nl
op camping De Zandput in Vrouwenpolder.
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende baan?
Kijk voor een uitgebreide functiebeschrijving op internet.
Een hbo-werk- en denkniveau, ervaring en affiniteit met veranderingen binnen de vakgebieden,
één en ander gekoppeld aan kennis en werkervaring binnen de gemeentelijke overheid zijn
een must voor het vervullen van deze uitdagende functie.
Het salaris bedraagt, afhankelijk van het voldoen aan de functie-eisen, max.
4.656,- bruto per maand, zijnde het maximum van functieschaal 12 volgens
het salarispeil van 1 juni 2005. De gemeente kent een drierangenstelsel met
een aanloop-, een functie- en een uitloopschaal.
In aanmerking komen ook doktersassistentes die genegen
zijn om de benodigde opleiding op korte termijn te volgen
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.