Banen JobTrack.nl Savelanden DE ZONNEBLOEM BEDANKT HEEL NEDERLAND VOOR HAAR NIEUWE VAKANTIESCHIP! Kijk ook op Servicemanager cliëntenservicebureau m/v E2oo6oi4 Servicemanager dagbehandeling/ dagverzorging m/v E2006018 Servicemanager Horeca m/v E2006021 Servicemanagers intramurale zorg m/v E2006016 Servicemanager interne dienst m/v E2oo6oi9 Servicemanager revalidatie en VAAZ m/v E2oo6oi7 Servicemanager ontspanning m/v E2006020 www.zonnebloem.nl tel. 076 564 63 62 de Zonnebloem 21 JANUARI 2006- Stichting Savelanden bestaat uit het ABC (Bergen op Zoom) De Lindenburgh (Steenbergen) Mariahove (Ossendrecht) acht zorgcentra; De Beukenhof (Putte) Heideduin (Hoogerheide) Mariahove (Ossendrecht) De Nieuwe Haven (Dinteloord) Onze Stede (Steenbergen) St. Elisabeth (Halsteren) St. Margaretha (Huijbergen) De Vossemeren (Nieuw-Vossemeer) en: VAAZ (Verpleeghuiszorg Afdeling Algemeen Ziekenhuis) Binnen Savelanden worden momenteel niet alleen, letterlijk, de oude muren gestript en gesloopt, maar ook wordt, figuurlijk, een hele nieuwe organisatie opgebouwd! Een organisatie die, dynamisch en met ambitieuze doelstellingen, snel en innovatief inspeelt op de veranderingen en de sterkere concurrentie die nu ook de zorg voor ouderen kenmerkt. Wil Savelanden op deze nieuwe welzijns- en zorgmarkt écht succesvol zijn dan is het van cruciaal belang dat het beschikt over talentvolle, competente medewerkers en leidinggevenden. Savelanden is er immers van overtuigd dat het slagen of falen van organisaties steeds meer bepaald wordt door de medewerkers en de manier waarop zij worden ingezet: zij zijn de doorslaggevende factor! Savelanden is op zoek naar de volgende enthousiaste, ervaren en deskundige functionarissen die op fulltime basis de kar trekken bij het bouwen aan onze nieuwe organisatie: Eén van de meeste fundamentele en ingrijpende vernieuwingen die Savelanden wil doorvoeren is het inrichten van een cliëntenservicebureau. Dit cliëntenservicebureau is hét visitekaartje van de dienstverlening van Savelanden. Het is de plek waar, in één enkel contact, eik facet van de zorg- en dienstverlening van Savelanden gecontracteerd kan worden, daar voor de zorg vragers alle gewenste zorgarrangementen op maat worden uitonderhandeld en afgesloten met de cliënt of zijn vertegenwoordigers. De functie servicemanager cliëntenservicebureau is een absolute vertrouwens functie, want wat het cliëntenservicebureau afspreekt met de cliënt, bindt en verplicht de organisatie! Aan de man of vrouw die dit bureau gaat leiden worden hoge eisen gesteld op het vlak van persoonlijkheid, kennis, vaardigheden en opleiding (tenminste HBO aangevuld met middle managementopleiding). Hij/zij is zowel sterk in conceptueel denken als in organisatorisch opzicht, weet wat zorg is en hoe een prijs wordt bepaald, maar heeft ook oog voor klanten en marketing. Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims, Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714. Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment. De servicemanager dagbehandeling/dagverzorging stuurt alle vormen van dagbehandeling en dagverzorging aan, die op de diverse locaties verzorgd worden binnen Savelanden. Hij/zij geeft op inspirerende wijze invulling aan de arrangementen met dagbehandeling. Uitgangspunt bij deze invulling is steeds de wisselende vraag van de cliënt. Daarnaast heeft de servicemanager een belangrijke rol in het promoten van de dienstverlening van Savelanden bij verwijzers, zorgsteunpunten en indicatie organen. Hij is een netwerker pur sang, overtuigend en representatief. De servicemanager ressorteert rechtstreeks onder de divisiemanager extramur ale para-, perimedische en medische zorg. Hij/zij beschikt over een opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld HBO-V, aangevuld met een middle management opleiding. De servicemanager is inzetbaar in onregelmatige en wisselende dien sten. Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims, Algemeen Directeur of Walter vap den Kieboom, Manager PO&O, beiden bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714. Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment. "Liefde gaat door de maag" zegt men wel eens! Deze uitspraak triggert de servicemanager horeca om een uitstekende service en kwaliteit neer te zetten naar onze klanten. De servicemanager is verantwoordelijk voor alle dienstverle ning met betrekking tot de maaltijdvoorbereiding en -bereiding, het transport varl de maaltijden, de (assemblage- en satelliet-) keukens en alle overige horecagelegenheden binnen Savelanden. Hij/zij geeft uitvoering aan de verdere implementatie van het voedingsconcept dat in 2004 geïntroduceerd is, waar onder de uitbouw van onze grand-café's. Het drastisch verhogen van zowel de kwaliteit, de klanttevredenheid, als het aantal externe klanten is een noodzaak. De servicemanager horeca ressorteert rechtstreeks onder de manager hotel service. Hij/zij beschikt over een HBO-opleiding op het vlak van Food Business, aangevuld met een middle management opleiding. Voor inlichtingen over deze functie kunt u zjch wenden tot Jef,Pelgrims, Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714. Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment. De servicemanager is de spin in het web aangaande alles wat zich voordoet binnen de zorgafdeling of (kleinere) locatie. De servicemanager is degene die samen met het zorgteam de kwaliteit van service aan de zorgvragers concreet invult. Hij/zij geeft op stimulerende en coachende wijze leiding aan het zorg team en beheert het materiële en personele budget. Hij/zij ontwikkelt, maar geeft ook uitvoering aan het tactisch en operationeel zorgbeleid conform de zorgvisie van Savelanden. De servicemanager zorgt tevens voor de opname en uitplaatsing van zorgvragers en toetst de kwaliteit van de zorgverlening op zijn/haar afdeling of locatie. De servicemanager intramurale zorg ressorteert rechtstreeks onder de divisie manager intramurale zorg. Hij/zij beschikt over een opleiding op MBO-niveau, bijvoorbeeld Verpleegkunde, is BIG-geregistreerd en heeft een opleiding op middle-management niveau. De servicemanager is inzetbaar in onregelmatige en wisselende diensten. Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims, Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden bereikbaar vja telefoonnummer oi64-288714. Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment. De servicemanager interne dienst stuurt in eerste instantie de linnenverzor ging, hostel en receptie aan. Maar ook binnen de nieuwe divisie Hotelservice staan enorme veranderingen op stapel. Voor de interne dienst geldt letterlijk de verschuiving "van zorg naar service"! Dit nieuwe dienstverleningsconcept valt of staat in belangrijke mate met de kwaliteit, deskundigheid en competentie van de interne dienst. De servicemanager geeft hier in belangrijke mate sturing aan. Middels een zeer vernieuwende pilot, waarbij service hoog in het vaandel staat, wil Savelanden de functie van voedingassistent en hostel medewerker integreren'. Indien deze pilot slaagt krijgt de servicemanager interne dienst echter ook deze groep medewerkers onder zijn/haar hoede. De servicemanager interne dienst ressorteert rechtstreeks onder de manager hotelservice. Hij/zij beschikt over een HBO opleiding op het gebied van facilitymanagement, aangevuld met een middle management opleiding. Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims, Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714. Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment. Spreekt één van deze vacatures u aan, dan kunt u digitaal de functie- en proflelomschrïjving opvragen via e-mailadres: pooadministratieffisavelanden.nl. Tevens kunt u hier een informatiepakket opvragen. Sollicitaties dient u, binnen io dagen na verschijning van deze advertentie, o.v.v. het vacaturenummer te richten aan: Savelanden, Dienst PO&O, Postbus 73, 4600 AB Bergen op Zoom. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt in het geheel niet op prijs gesteld. In de nieuwe organisatiestructuur van Savelanden is eveneens ruimte vooreen servicemanager die zich richt op cliënten die revalideren en cliënten die tijdelijk verblijven binnen de verpleegafdeling van Savelanden in het algemeen zieken huis van Bergen op Zoom. De servicemanager van deze dynamische afdelingen is ervoor verantwoordelijk dat onze cliënten middels een kwalitatief goed zorg en revalidatiebeleid en naar volle tevredenheid, zo spoedig mogelijk doorstro men naar bij voorkeur de thuissituatie. De servicemanager revalidatie en VAAZ is een uitstekend netwerker en onder handelaar, die de belangen van zowel de cliënt, het ziekenhuis, als van Savelanden feilloos op elkaar weet af te stemmen. De servicemanager ressorteert rechtstreeks onder de divisiemanager extra murale para-, perimedische en medische zorg. Hij/zij beschikt over een opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld HBO-V, aangevuld met een middle managementopleiding. Daar de functie erg representatiefis, worden eisen gesteld aan voorkomen, uitdrukkingsvaardigheid en omgangsvortnen. Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims, Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714. Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment. Naast zorg en wonen is ook ontspanning een zeer belangrijk onderdeel in het welbevinden en de tevredenheid van onze klanten! Meer zelfs: welzijn in al zijn facetten wordt één van de topwaarden die Savelanden aan zijn cliënten wil kunnen aanbieden! Daarom gaat het niet langer om zo maar wat aanbodgerichte ontspanningsprogramma's, maar om een zeer rijk geschakeerd pallet van activiteiten die onze klanten een gevoel van welzijn bezorgen. Maatwerk is daarbij regel in plaats van uitzondering. Dit maatwerk kan alleen maar tot stand gebracht worden via een zeer intense samenwerking tussen de zorg-en de welzijns-/ ontspannings-/ dagbestedingsmedewerkers. De servicemanager ontspanning is de gangmaker in het proces van de mentaliteitsverandering die nodig is om die samenwerking tot stand te brengen. Zijn/haar sparringpartners zijn de divisiemanager intramurale zorg, de regio managers en servicemanagers intramurale zorg, die hij/zij informeert, adviseert en stimuleert om van "welzijn" een permanent gebeuren te maken. De servicemanager ressorteert rechtstreeks onder de divisiemanager intramurale zorg. Hij/zij beschikt over een relevante opleiding'op HBO-niveau, aangevuld met een middle management opleiding. Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims, Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714. Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment. Verpleeghuizen en zorgcentra Dankzij de bijdrage van onze vrijwilligers, donateurs, het bedrijfsleven en het Nederlands publiek [||R kunnen jaarlijks 2850 zieken en gehandicapten genieten van de vakantie van hun leven! /TC

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 34