Banen
JobTrack.nl
Savelanden
DE ZONNEBLOEM BEDANKT HEEL
NEDERLAND VOOR HAAR NIEUWE
VAKANTIESCHIP!
Kijk ook op
Servicemanager cliëntenservicebureau m/v
E2oo6oi4
Servicemanager dagbehandeling/
dagverzorging m/v E2006018
Servicemanager Horeca m/v
E2006021
Servicemanagers intramurale zorg m/v
E2006016
Servicemanager interne dienst m/v
E2oo6oi9
Servicemanager revalidatie en VAAZ m/v
E2oo6oi7
Servicemanager ontspanning m/v
E2006020
www.zonnebloem.nl tel. 076 564 63 62 de Zonnebloem
21 JANUARI 2006-
Stichting Savelanden bestaat uit
het ABC (Bergen op Zoom)
De Lindenburgh (Steenbergen)
Mariahove (Ossendrecht)
acht zorgcentra;
De Beukenhof (Putte)
Heideduin (Hoogerheide)
Mariahove (Ossendrecht)
De Nieuwe Haven (Dinteloord)
Onze Stede (Steenbergen)
St. Elisabeth (Halsteren)
St. Margaretha (Huijbergen)
De Vossemeren (Nieuw-Vossemeer)
en:
VAAZ (Verpleeghuiszorg
Afdeling Algemeen Ziekenhuis)
Binnen Savelanden worden momenteel niet alleen, letterlijk, de oude muren gestript en gesloopt, maar ook wordt, figuurlijk, een hele nieuwe organisatie opgebouwd!
Een organisatie die, dynamisch en met ambitieuze doelstellingen, snel en innovatief inspeelt op de veranderingen en de sterkere concurrentie die nu ook de zorg voor ouderen kenmerkt.
Wil Savelanden op deze nieuwe welzijns- en zorgmarkt écht succesvol zijn dan is het van cruciaal belang dat het beschikt over talentvolle, competente medewerkers en leidinggevenden.
Savelanden is er immers van overtuigd dat het slagen of falen van organisaties steeds meer bepaald wordt door de medewerkers en de manier waarop zij worden ingezet: zij zijn de doorslaggevende factor!
Savelanden is op zoek naar de volgende enthousiaste, ervaren en deskundige functionarissen die op fulltime basis de kar trekken bij het bouwen aan onze nieuwe organisatie:
Eén van de meeste fundamentele en ingrijpende vernieuwingen die Savelanden
wil doorvoeren is het inrichten van een cliëntenservicebureau.
Dit cliëntenservicebureau is hét visitekaartje van de dienstverlening van
Savelanden. Het is de plek waar, in één enkel contact, eik facet van de zorg- en
dienstverlening van Savelanden gecontracteerd kan worden, daar voor de zorg
vragers alle gewenste zorgarrangementen op maat worden uitonderhandeld en
afgesloten met de cliënt of zijn vertegenwoordigers.
De functie servicemanager cliëntenservicebureau is een absolute vertrouwens
functie, want wat het cliëntenservicebureau afspreekt met de cliënt, bindt en
verplicht de organisatie!
Aan de man of vrouw die dit bureau gaat leiden worden hoge eisen gesteld op
het vlak van persoonlijkheid, kennis, vaardigheden en opleiding (tenminste
HBO aangevuld met middle managementopleiding). Hij/zij is zowel sterk in
conceptueel denken als in organisatorisch opzicht, weet wat zorg is en hoe een
prijs wordt bepaald, maar heeft ook oog voor klanten en marketing.
Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims,
Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden
bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714.
Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment.
De servicemanager dagbehandeling/dagverzorging stuurt alle vormen van
dagbehandeling en dagverzorging aan, die op de diverse locaties verzorgd
worden binnen Savelanden. Hij/zij geeft op inspirerende wijze invulling aan de
arrangementen met dagbehandeling. Uitgangspunt bij deze invulling is steeds
de wisselende vraag van de cliënt. Daarnaast heeft de servicemanager een
belangrijke rol in het promoten van de dienstverlening van Savelanden bij
verwijzers, zorgsteunpunten en indicatie organen. Hij is een netwerker pur
sang, overtuigend en representatief.
De servicemanager ressorteert rechtstreeks onder de divisiemanager extramur
ale para-, perimedische en medische zorg. Hij/zij beschikt over een opleiding
op HBO-niveau, bijvoorbeeld HBO-V, aangevuld met een middle management
opleiding. De servicemanager is inzetbaar in onregelmatige en wisselende dien
sten.
Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims,
Algemeen Directeur of Walter vap den Kieboom, Manager PO&O, beiden
bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714.
Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment.
"Liefde gaat door de maag" zegt men wel eens! Deze uitspraak triggert de
servicemanager horeca om een uitstekende service en kwaliteit neer te zetten
naar onze klanten. De servicemanager is verantwoordelijk voor alle dienstverle
ning met betrekking tot de maaltijdvoorbereiding en -bereiding, het transport
varl de maaltijden, de (assemblage- en satelliet-) keukens en alle overige
horecagelegenheden binnen Savelanden. Hij/zij geeft uitvoering aan de verdere
implementatie van het voedingsconcept dat in 2004 geïntroduceerd is, waar
onder de uitbouw van onze grand-café's. Het drastisch verhogen van zowel de
kwaliteit, de klanttevredenheid, als het aantal externe klanten is een noodzaak.
De servicemanager horeca ressorteert rechtstreeks onder de manager hotel
service. Hij/zij beschikt over een HBO-opleiding op het vlak van Food
Business, aangevuld met een middle management opleiding.
Voor inlichtingen over deze functie kunt u zjch wenden tot Jef,Pelgrims,
Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden
bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714.
Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment.
De servicemanager is de spin in het web aangaande alles wat zich voordoet
binnen de zorgafdeling of (kleinere) locatie. De servicemanager is degene die
samen met het zorgteam de kwaliteit van service aan de zorgvragers concreet
invult. Hij/zij geeft op stimulerende en coachende wijze leiding aan het zorg
team en beheert het materiële en personele budget. Hij/zij ontwikkelt, maar
geeft ook uitvoering aan het tactisch en operationeel zorgbeleid conform de
zorgvisie van Savelanden. De servicemanager zorgt tevens voor de opname en
uitplaatsing van zorgvragers en toetst de kwaliteit van de zorgverlening op
zijn/haar afdeling of locatie.
De servicemanager intramurale zorg ressorteert rechtstreeks onder de divisie
manager intramurale zorg. Hij/zij beschikt over een opleiding op MBO-niveau,
bijvoorbeeld Verpleegkunde, is BIG-geregistreerd en heeft een opleiding op
middle-management niveau. De servicemanager is inzetbaar in onregelmatige
en wisselende diensten.
Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims,
Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden
bereikbaar vja telefoonnummer oi64-288714.
Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment.
De servicemanager interne dienst stuurt in eerste instantie de linnenverzor
ging, hostel en receptie aan. Maar ook binnen de nieuwe divisie Hotelservice
staan enorme veranderingen op stapel. Voor de interne dienst geldt letterlijk de
verschuiving "van zorg naar service"! Dit nieuwe dienstverleningsconcept valt
of staat in belangrijke mate met de kwaliteit, deskundigheid en competentie
van de interne dienst. De servicemanager geeft hier in belangrijke mate sturing
aan. Middels een zeer vernieuwende pilot, waarbij service hoog in het vaandel
staat, wil Savelanden de functie van voedingassistent en hostel medewerker
integreren'. Indien deze pilot slaagt krijgt de servicemanager interne dienst
echter ook deze groep medewerkers onder zijn/haar hoede.
De servicemanager interne dienst ressorteert rechtstreeks onder de manager
hotelservice. Hij/zij beschikt over een HBO opleiding op het gebied van
facilitymanagement, aangevuld met een middle management opleiding.
Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims,
Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden
bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714.
Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment.
Spreekt één van deze vacatures u aan, dan kunt u digitaal de functie- en proflelomschrïjving
opvragen via e-mailadres: pooadministratieffisavelanden.nl. Tevens kunt u hier een
informatiepakket opvragen.
Sollicitaties dient u, binnen io dagen na verschijning van deze advertentie, o.v.v.
het vacaturenummer te richten aan:
Savelanden, Dienst PO&O, Postbus 73, 4600 AB Bergen op Zoom.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt in het geheel niet op prijs gesteld.
In de nieuwe organisatiestructuur van Savelanden is eveneens ruimte vooreen
servicemanager die zich richt op cliënten die revalideren en cliënten die tijdelijk
verblijven binnen de verpleegafdeling van Savelanden in het algemeen zieken
huis van Bergen op Zoom. De servicemanager van deze dynamische afdelingen
is ervoor verantwoordelijk dat onze cliënten middels een kwalitatief goed zorg
en revalidatiebeleid en naar volle tevredenheid, zo spoedig mogelijk doorstro
men naar bij voorkeur de thuissituatie.
De servicemanager revalidatie en VAAZ is een uitstekend netwerker en onder
handelaar, die de belangen van zowel de cliënt, het ziekenhuis, als van
Savelanden feilloos op elkaar weet af te stemmen.
De servicemanager ressorteert rechtstreeks onder de divisiemanager extra
murale para-, perimedische en medische zorg. Hij/zij beschikt over een
opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld HBO-V, aangevuld met een middle
managementopleiding. Daar de functie erg representatiefis, worden eisen
gesteld aan voorkomen, uitdrukkingsvaardigheid en omgangsvortnen.
Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims,
Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden
bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714.
Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment.
Naast zorg en wonen is ook ontspanning een zeer belangrijk onderdeel in het
welbevinden en de tevredenheid van onze klanten! Meer zelfs: welzijn in al zijn
facetten wordt één van de topwaarden die Savelanden aan zijn cliënten wil
kunnen aanbieden! Daarom gaat het niet langer om zo maar wat aanbodgerichte
ontspanningsprogramma's, maar om een zeer rijk geschakeerd pallet van
activiteiten die onze klanten een gevoel van welzijn bezorgen. Maatwerk is
daarbij regel in plaats van uitzondering. Dit maatwerk kan alleen maar tot
stand gebracht worden via een zeer intense samenwerking tussen de zorg-en
de welzijns-/ ontspannings-/ dagbestedingsmedewerkers. De servicemanager
ontspanning is de gangmaker in het proces van de mentaliteitsverandering die
nodig is om die samenwerking tot stand te brengen.
Zijn/haar sparringpartners zijn de divisiemanager intramurale zorg, de regio
managers en servicemanagers intramurale zorg, die hij/zij informeert, adviseert
en stimuleert om van "welzijn" een permanent gebeuren te maken.
De servicemanager ressorteert rechtstreeks onder de divisiemanager intramurale
zorg. Hij/zij beschikt over een relevante opleiding'op HBO-niveau, aangevuld
met een middle management opleiding.
Voor inlichtingen over deze functie kunt u zich wenden tot Jef Pelgrims,
Algemeen Directeur of Walter van den Kieboom, Manager PO&O, beiden
bereikbaar via telefoonnummer 0164-288714.
Bij de selectieprocedure behoort tevens een selectie-assessment.
Verpleeghuizen en zorgcentra
Dankzij de bijdrage van onze vrijwilligers, donateurs, het bedrijfsleven en het Nederlands publiek [||R
kunnen jaarlijks 2850 zieken en gehandicapten genieten van de vakantie van hun leven! /TC