Banen
Wil je werken
met kinderen?
Hz??
IPiMIFMWM
lobTrack.nl
CARELS
Hogeschool #^7 Zeeland
Kijk
Start dan vanaf 23 januari 2DOG met
□nze opleiding Leraar Basisonderwijs
ATVP
www.hz.nl
Ketencoördinator
POLLUX
RELATIE BEHEERDER (M/V)
Tekenaar/werkvoorbereider
1ÏÏ1CSM
Material Controller
Hoofd Verkoop Binnendienst
Apotheek Sluis
MAMMOET
o o l
op
26 NOVEMBER 2005
[bij voldoende deelname]
neemt
ïrkgelegenheid
basisonderwijs
is besluit nu en
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Elektriciteit, gas, water,
milieudiensten, radio- en
televisiesignalen en
internet via de kabel zijn
de belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Acquisitie naar aanleiding
deze advertentie wordt nie
prijsgesteld.
De afdeling backoffice Sales is verantwoordelijk voor de processen
ter ondersteuning van de verkoop en levering van elektriciteit, gas
en warmte aan de grootzakelijke en middenzakelijke markt.
De afdeling backoffice Sales is op zoek naar een ketencoördinator.
Dit betreft een nieuwe functie. De ketencoördinator coördineert
het kwaliteits- en verbetermanagement binnen de afdelingen
Sales, backoffice Sales en Customer Service Center. Het gaat
hierbij om de gehele keten van offreren, voorbereiden, leveren,
factureren, incasseren tot beëindigen levering. Doel van het
kwaliteits- en verbetermanagement is het continu verbeteren
van de doeltreffendheid van de bedrijfsvoering in de gehele
keten.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Beschrijven, vastleggen en borgen van alle processen en aanvullende
documentatie.
- Mpnitoren van de klachtenafhandeling en het rapporteren over
de klachten.
- Verbetervoorstellen maken na analyseren van klachten.
- Analyseren van de proces KPI rapportages en het doen van
verbetervoorstellen.
- Verzorgen van de maandelijkse managementrapportages.
- Coördineren van het verbetermanagement, het doorvoeren van
wijzigingen in het kwaliteitssysteem en het zorgdragen voor de
implementatie.
Profiel
- Een hbo-opleiding, bij voorkeur richting bedrijfskunde met
iet-affiniteit.
- Tenminste 2 jaar ervaring in een operationele productieomgeving.
- Uitstekende communicatieve eigenschappen; doortastend, pro-actief.
- Analytisch vermogen.
- Klantgericht, resultaatgericht en initiatiefrijk.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daartegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd
op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
- Een salaris van maximaal 3.235,-.
Informatie
Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen
met Simon Minderhoud, manager Backoffice Sales, telefoonnummer
(0118) 88 22 3i.'
Interesse?
Bent u geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie,
voorzien van uw CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze
advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie
van backoffice HRM.
D E TA C H
Pollux is specialist in het detacheren van Poolse arbeidskrachten. Onze werknemers
beschikken over een Europees paspoort en kunnen daarmee onbeperkt werken in
Nederland. Het vinden van goede werknemers vereist een zorgvuldige selectie.
Afhankelijk van de werkzaamheden selecteert Pollux de juiste mensen voor een
bedrijf. Pollux is actief in diverse sectoren. Onze medewerkers werken onder an
dere in de metaalindustrie, in de voedingsindustrie en voor verschillende produc
tiebedrijven.
Wij zoeken een enthousiaste:
Functie:
In deze functie word je verantwoordelijk
voor de verkoop van onze diensten bij
bestaande en nieuwe relaties.
Wij zoeken iemand met:
- goede contactuele eigenschappen
- commercieel inzicht
- doorzettingsvermogen
- geen 9 tot 5 mentaliteit
- ervaring in een soort gelijke functie
- kennis van de poolse taal (is een pré)
Wat hebben wij te bieden:
- een verantwoordelijke en mooie baan
-een goede beloning
- prima arbeidsvoorwaarden
- een prima werksfeer
Ben jij in staat deze veeleisende functie voldoende
inhoud te geven, stuur dan je brief met cv naar:
Pollux detachering
t.a.v. Mevr. H.Petersen
Postbus 1154
4700 BD Roosendaal
E-mail: info@polluxdetachering.nl
.Jpéf-.
Schelde International is producent van sport- en gymnastiektoestellen. Wij hebben een wereldwijde
reputatie op ons vakgebied voor kwaliteitsproducten en productvernieuwing. In de 100 jaar van ons
bestaan heeft Schelde International een leidende positie in de branche opgebouwd. Wij exporteren naar
meer dan 100 landen.
Schelde International is op zoek naar een:
Onze vraag: Schoolverlater op MTS niveau werktuigbouwkunde en affiniteit met bouwkunde, kennis en/of ervaring met Autocad,
een enthousiaste, flexibele instelling, het juiste verantwoordelijkheidsgevoel, een hoge mate van zelfstandigheid en accuratesse.
Uw taken: Het tekenen van indelingsplannen t.b.v. sporthallen/gymzalen, het tekenen van bouwkundige details, uittekenen van
producten, werkvoorbereiding.
Ons aanbod: U krijgt de ruimte uw kennis en ervaring binnen een dynamisch en groeiend bedrijf in te zetten en verder te ontwikkelen
Uw beloningspakket past in de goede arbeidsvoorwaarden die zijn gebaseerd op de CAO Metalektro.
Uw schriftelijke reactie kunt u sturen aan Schelde International BV, Postbus 21, 4460 AA Goes t.a.v. de heer B. de Visser, die u tevens
nadere informatie over de functie kan verstrekken. Tel 0113-315100.
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!
«Ut
IBSB
»K«a
Bakery Supplies curop
Carets Goes B. V. (www.carelsgoes.nl) is specialist in het ontwikkelen, produceren en vermarkten van hoogwaardige fruitpreparaten voor professionele 1
afnemers, in zowel de Europese als wereldwijde voedingsmiddelenbranche. Met ruim 170 medewerkers vormt Carets Goes een zelfstandige en
dynamische businessunit. Behalve het eigen Carets merk ten behoeve van de ambachtelijke bakkerij, is het productassortiment tailor made en bestaaU
diverse varianten vruchtenvullingen, geleien en jams. De marktfocus is gericht op het bakkerijsegment (zowel ambachtelijk als industrieel), alsmede op
industriële afnemers in zuivel en ijs. Carets Goes is een dochteronderneming van CSM nv, een mondiale speler in de markt van Bakery Supplies Fox
Ingredients. Wereldwijd heeft CSM 8.900 medewerkers in dienst (www.csm.nl).
Al vele jaren voert Carets Goes een sterk innovatief productbeleid. Groei en constante hoge kwaliteit zijn hierbij sleutelwoorden. Werken bij Carets Goes
betekent dan ook een uitdaging voor mensen die een constructieve bijdrage willen leveren aan deze ontwikkelingen. Dit in een omgeving waar klanten,
medewerkers en producten centraal staan.
Ter versterking van ons team hebben wij de volgende vacatures:
De Material Controller vormt de schakel tussen Carels Goes en de Europese Inkooporganisatie van CSM. Het betreft een nieuwe functie en er wordt
gerapporteerd aan de Logistics Manager.
Functie:
Lokaal inventariseren van vereiste specificaties en volumes van
grondstoffen en verpakkingsmaterialen;
Jaarlijks opstellen van een inkoopplan en dit afstemmen met de
Centrale Inkooporganisatie;
Oplossen van knelpunten betreffende leveringen;
Zorgen voor registratie en integriteit van relevante gegevens
binnen het lokale ERP systeem;
Inkoopgerelateerde projecten coördineren en/of begeleiden;
Profiel:
HBO werk en denkniveau op het gebied van inkoop/logistiek;
Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord in geschrift
het Nederlands, Engels en Duits (Frans is pré);
Beschikken over veel daad- en overredingskracht;
Kennis en ervaring met het gebruik van ERP systemen;
Kennis van relevante wetgeving, voorschriften, regelgeving en
kwaliteitssystemen.
Het Hoofd Verkoop Binnendienst onderhoudt samen met de Accountmanagers de duurzame relaties met onze klanten. Hij zorgt voor een effectieve
communicatie met de klant en is verantwoordelijk voor het hele orderproces. Van het aannemen van orders tot en met de levering aan de klant. Naast 0:
3 medewerkers van de afdeling Verkoop Binnendienst geeft hij leiding aan de telefonistes/receptionistes.
Profiel:
HBO werk en denkniveau in de commerciële richting;
Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord in geschriti'
de Nederlandse en de Engelse taal (Duits en/of Frans is een pre
Kennis en ervaring met de het gebruik van ERP systemen;
Beschikken over een klantgerichte en oplossingsgerichte attitude
Meerdere jaren ervaring met leidinggeven.
Functie:
Leidinggeven aan de medewerkers van de afdeling Verkoop
Binnendienst en de receptie;
Zorgdragen voor een correcte acceptatie en verwerking van orders,
inclusief eventuele nazorg;
Bewaken van een foutloze uitvoering van orders en bij afwijkingen
dit afstemmen met de klant;
Zorgdragen voor een accurate en efficiënte afhandeling van de factuurstroom;
Zorgdragen voor actuele en volledige klantendossiers;
Onderhouden van contacten met expediteurs.
Wij zoeken pro actieve en initiatiefrijke collega's die beschikken over een stevig doorzettingsvermogen. Om deze functies succesvol te kunnen vervullen
dien je minimaal 3 tot 5 jaar relevante ervaring te hebben.
Nadere informatie:
Onze Logistics Manager, de heer Jan Wim Bazelmans, is gaarne bereid nadere informatie te verstrekken over de functie Material Controller.
Als je vragen hebt over de vacature Hoofd Verkoop Binnendienst dan is onze Controller, de heer Chris Yap hiervoor de juiste persoon. Jan Wim is
telefonisch te bereiken op nummer 0113 - 23 6410 en Chris op nummer 0113-23 6414.
Ons aanbod:
Een uitdagende functie bij een succesvolle markt- en kennisgerichte groeiende organisatie.
Wij bieden daarnaast een prettige en collegiale werkomgeving en uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Je sollicitatiebrief met uitgebreide CV kan je binnen 2 weken sturen aan: Carels Goes B.V. t.a.v. Hans van Steenbergen, HR Manager
Postbus 81, 4460 AB Goes e-mail adres: Hans.vansteenbergen@carelsgoes.nl
Vraagt per 01 januari 2006 een
gediplomeerd
apothekersassistent(e)
voor een volledige betrekking, maar ook
deeltijd is bespreekbaar
Bel voor meer informatie:
06.51384284: dhr. J.D. van Dalen,
apotheker
0117.452170: dhr. J.A.W.M. van de Geer,
apotheker
of reageer schriftelijk
vóór 01 december:
Postbus 195
4500 AD
Oostburg
ROAD CARGO BV
professional solutions for exceptional road transport
Mammoet Road Cargo B.V. is één van de grotere specisi
transportbedrijven van Nederland. Wij vervoeren, waar dan ors
in Europa, alles wat te lang, te breed, te hoog en tè zwaar ii
Onder alle. omstandigheden worden door onze zeer gemot
veerde en ervaren medewerkers, de meest aantrekken)
transportoplossingen geboden, zowel praktisch als financies1
Wij zijn op zoek naar een
ADMINISTRATEUR M/V (FULLTIME)
Als Administrateur controleer je de debiteuren- en crediteurenadministratie en onderneem je verdere actie wanneer
dat nodig is. Verder beheer je het verzekeringspakket en zorg je voor de afwikkeling van schades en de bijbehorende
administratie. Daarnaast ondersteun je de Financieel Directeur bij allerlei voorkomende werkzaamheden.
Wij zoeken een kandidaat met een afgeronde opleiding HEAO Bedrijfseconomie die zeer nauwkeurig kan werken,
initiatief durft te nemen, helder en duidelijk communiceert en sociaal vaardig is.
Wij zoeken ook een
PLANNER EXCEPTIONEEL TRANSPORT M/V (FULLTIME)
Als Planner ben je verantwoordelijk voor een juiste, tijdige en kwalitatieve inzet van personeel, trucks en trailers.
Daarbij maak je gebruik van een geautomatiseerd planningssysteem.
Wij zoeken een kandidaat met enkele jaren ervaring als internationaal transportplanner (bij voorkeur exceptioneel
transport) en met een afgeronde MBO opleiding bij voorkeur op logistiek gebied. Verder dient hij/zij zelfverzekerd,
besluitvaardig, communicatief sterk, flexibel, stressbestendig en resultaatgericht te zijn.
Voor beide functies geldt dat je de Nederlandse, Engelse en Duitse taal dient te beheersen en bij voorkeur ook Frans
Wil je graag werken in een informele sfeer binnen een dynamische en groeiende organisatie en voldoe je volledig aan
de gestelde eisen, schrijf dan voor 12 december a.s. een brief voorzien van CV naar onderstaand adres t.a.v.
afdeling P&O of e-mail naar cd@mammoetroadcargo.com. Voor meer informatie kun je contact opnemen met
Carola Dollekens, 0165-319678 (op dinsdag, donderdag en vrijdag) of kijk op www.mammoetroadcargo.com.
MAMMOET Road Cargo B.V. Postbus 140 4730 AC OUDENBOSCH