Banen ARJEN ROBBEN Alles voor de klant. O JobTrack.nl V Help jij mee onze bewoners een thuis te bieden? 0 Marketingassistent Kij k SYSTEM ENGINEER INFORMATION ANALYST Manager Service Center Particulieren Rabobank eerste Medewerkers Zorg [voogdJ TB*ëm - o o i op 19 NOVEMBER 2005, Bouwbedrijf Jobse en Zn. B.V. is een reeds lang bestaand bouwbedrijf op Walcheren en is gevestigd te Oostkapelle. Wij zijn een zelfstandig opererend bouwbedrijf werkzaam in de B U sector met een team van 18 vaste medewerkers. Ons werkgebied ligt voornamelijk op Walcheren, Noord- en Zuid Beveland en Schouwen-Duiveland. Wij zijn op zoek naar een bouwkundig CALCULATOR/ WERKVOORBEREIDER met de volgende eigenschappen: MTS-Bouwkundc niveau ambitieus goede communicatieve vaardigheden klantvriendelijk, stressbestendig, enthousiast, zelfstandig zakelijke en flexibele instelling kennis en ervaring met computer- en calculatieprogramma's Wij bicden: een prettige werksfeer salaris conform de UTA-CAO uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zelfstandige functie met doorgroeimogelijkheden Uw belangstelling gewekt? Dan zien wij graag uw handgeschreven sollicitatie met cv voor 3 december 2005 naar onderstaand adres t&v. de heer F. van Soelen Bouwbedrijf J. Jobse en Zn. B.V. Duinweg 24 - 4356 AS Oostkapelle Tel. 0118-581321 BOUWKUNDIG BURO DUBBELDAM B.V. BURO VOOR ARCHITECTUUR BOUWKUNDIG TEKENWERK BOUWADVIEZEN zoekt voor uitbreiding van het team een: BOUWKUNDIGE m/v Functie-inhoud: - dagelijkse leiding van het buro - voorbereiden, begeleiden tekenkamer werkzaamheden - contacten met opdrachtgevers, aannemers en overheid Functie-eisen: - HBO niveau - minimaal 5 jaar ervaring - beheersing Autocad - goede contactuele eigenschappen Arbeidsvoorwaarden: - CAO voor personeel in dienst van Architektenburo's Informatie over de funktie: ir j. Pleijte 06-53649914 Sollicitaties naar: Directie Bouwkundig Buro Dubbeldam bv Postbus 33, 4500 AA Oostburg Tel: 0117-452027 Fax: 0117-454476 Email: bbd@zeelandnet.nl Tuincentrum 5. Woembinderij Nieuwe Rijksweg 49 /-~y 4458 SG 's-Heer Arendskerke UY d_J> Jy Tel. 0113-27 09 60 e.maj|. info@terlucht.nl Tulncentrum-Bloembinderij Ter Lucht is een bedrijf dat exclusiviteit en kwaliteit levert. De klant staat bij ons centraal. Wij richten ons op het midden en hogere segment in de markt. Door de groei van ons bedrijf zijn wij op zoek naar: BLOEMBIND(ST)ER Wij bieden u: een gemoedelijke werksfeer; flexibele werktijden; salaris dat overeenkomt met de c.a.o. bloemendetailhandel; eigen initiatief wordt bij ons zeer gewaardeerd. Wij vragen u: minimaal zb of studerend hiervoor; een goede inzet; gevoel voor styling; meedenken in het bedrijf; goede contactuele eigenschappen; werkweek van 28 uur met uitbouw tot 36 uur. Spreekt dit uaan? Aarzel dan niet en stuur een handgeschreven sollicitatiebrief met uw c.v. naar bovenstaand adres. DOE MEE AAN DE COLLECTE VOOR BIJZONDERE MENSEN GIR01122 22 2 fonds verstandelijk gehandicapten ai.fondsverstandelijkgehandicapten.nl VROON B.V. - Ship Managers - Ship Brokers - Ship Operators Vroon B.V. is a modern and dynamic shipping company with a fleet of about 80 vessels and 2000 employees at sea and ashore. The head office is located in Breskens. Vroon B.V. has in addition to Commercial, Operational and Technical departments a "Facility Center". This center is focused on supplying optimal information to support adequate decision-making. Within this center the ICT department is responsible for the ICT environment of the Vroon office, the vessels and external locations (worldwide). Tasks: implement and maintain hardware, software and infrastructure and ensure an optimal performance maintain of backup (disaster) recovery and security plan helpdesk and support, train end-users make proposals and take initiatives for system improvements Candidate Profile: MBO HBO ICT (technical) education knowledge of Windows 2003/XP, SQL, Lotus Notes/Exchange, Citrix Metaframe XP and Checkpoint VPN-1 is an advantage team player with good English verbal and writing skills good analytical and conceptual thinking skills focused on custom service willingness and ability to travel For our ICT Department we are looking for a Tasks: defining business information requests to ensure that the new systems meet the business requirements and expectations analyze and translate business requirements into information/data models and functional specifications coordinate new projects with end-users and software suppliers/developers make proposals and take initiatives for business improvements develop applications and MIS reporting support business in acceptance test and implementation phases provide end-user documentation and training material provide training to key-users Candidate Profile: HBO University ICT education knowledge of information analysis, methods arid tools knowledge of ICT standards like ITIL, ASL and BISL project management skills (Prince II) 3 years experience of business information analysis information data modeling functional specifications team player with good English verbal and writing skills good analytical and conceptual thinking skills focused on custom service willingness and ability to travel We offer: competitive terms of employment a dynamic and responsible job and career opportunities in a growing shipping company These functions requires residence in Zeeuws-Vlaanderen Furthermore we are looking for an Job information: Mr R Verschueren - ICT manager T 0117 384942 Applications, including curriculum vitae, should be sent before 30lh November 2005 to: Vroon B.V. Attn. Mrs Willy Kouijzer-Buijze Haven Westzijde 21 P.O. Box 28 4510 AA Breskens - Netherlands T 0117 384910 F 0117 384279 E careers@vroon.nl W www.vroon.nl Acquistie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. v •Nipi Rabobank Roosendaal is een vooruitstrevende bank die een particuliere en zakelijke markt bedient. De bank profileert zich als een bank die initiatief neemt naar haar klanten toe. Dat levert mogelijkheden op voor een Manager Service Center Particulieren m/v die het vizier gericht heeft op de wensen en behoeften van de klant. En zo - in samenwerking met andere teams binnen de bank - maximale resultaten boekt. Voor de bank én voor de klant. Samen met je collega Manager Service Center Particulieren ben je coach en verkoopleider en vertaal je je commerciële vaardigheden naar een enthousiast en gedreven verkoopteam, waaronder een callcenter. Geen verkoopsignaal blijft onbenut en geen kans gaat voorbij om producten uit het eigen assortiment te verkopen. Stimuleren en inspireren zijn dan ook essentiële elementen in de aansturing van je medewerkers. Samen met hen bepaal je doelstellingen en aanpak. Wat dat betreft breng je je kennis en kunde moeiteloos op hen over. Iets concreter: je (bancaire) kennis en ervaring op HBO-niveau en je managementkwaliteiten leiden tot hoge verkoopscores en een hoge mate van klant- en medewerkertevredenheid. Resultaten die tellen bij de Rabobank. Voor meer informatie: Pierre Belde, Manager Particulieren, (0165) 59 60 58. Je brief met c.v. kun je binnen 14 dagen sturen naar Rabobank Roosendaal t.a.v. Wieneke Nagtegaal, Manager Personeel Organisatie, Postbus 1, 4700 AA Roosendaal. Rabobank zal op basis van haar "Regeling Screening Rabobank"alle nieuwe medewerkers toetsen op hun betrouwbaarheid om een functie bij de Rabobank Groep te vervullen. Het is tijd voor de Rabobank Zorgcentrum De Vurssche in Axel biedt verzorgingshuiszorg, verpleeghuiszorg en extramurale zorg. Daarnaast is er een dagver- pleging voor psychogeriatrische patiënten en een project dagverzorging. Onze cliënten zijn voornamelijk ouderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van zorg en dienst verlening. Wij gaan daarbij uit van hun vragen en wensen. De afdeling verzorgingshuiszorg ondersteunt 75 ouderen, de verpieeghuisafdeling biedt plaats aan 60 mensen. De Vurssche maakt santen met acht andere zorginstellingen in Zeeland deel uit van de Stichting voor Regionale Zorgverlening (SVRZ). SVRZ ziet het als haar verantwoordelijkheid daar waar mogelijk aan te sluiten op de (wijzigende) behoeften en wensen van de ouder wordende Voor meer informatie over de funclie van kok kunt u contact opnamen met Tom van Eijk, hoofd catering. Hij is telefonisch bereikbaar op telefoon nummer 0115-568888 en bereikboar op werkdagen lussen 13.30 en 16.00 Voor meer informatie over de funclie von verzorgende neemt u contact op met de afdeling P&O, lelefoonnummer 0115-568895. Uw sollicitatiebrief mei CV stuurt u voor 28 november naar De Vurssche, P&O, Rooseveltloan 1,4571 HT Axel. Mailen kan ook; m.den.homer@svrz.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en niet gehonoreerd. De Vurssche waar de mens iemand is Zorgcentrum De Vurssche in Axel zoekt (niveau 3) en een Kok Als Eerste Medewerker Zorg bent u veranlwoordelijk voor het realiseren van de in het zorgplan overeengekomen en vastgestelde zorg en ondersteuning aan de individuele bewoners binnen De Vurssche. Hierbij bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse continuïteit en kwaliteit van de in dit zorgplan overeengekomen zorg- en ondersteuningsvragen. U geeft de gewenste ondersteuning op respedvolle en professionele wijze. U bent communicatief vaardig en in staat relaties met de cliënten op te bouwen. U bent bovendien in het bezit van een afgeronde opleiding Verzorgende IG of een daarmee gelijkstelde opleiding Het gaat om een zelfstandige en afwisselende functie met ruimte voor eigen initiatief. Het salaris wordt afhankelijk van leeftijd en ervaring vastgesteld overeenkomstig FWG-schaal 35 met een maximum van 2 154,69 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Het aantal uren wordt in overleg bepaald. U wordt uitgenodigd te solliciteren en hierbij uw gewenste aantal uren aan te geven. De Kok zorgt samen met het voedingsteam voor een optimale voedingsproductie ten behoeve van de cliënten, het restaurant en aan externe organisaties (tafeltje dekje). Er worden per dag circa 250 warme maaltijden verstrekt. Als kok bentu veranlwoordelijk voor een correcte uitvoering van de menucyclus. U bestelt de dagvooraad en bent mede verantwoordelijk voor onderhoud en hygiëne van de keuken en de daarin aanwezige inventaris, volgens de HACCP normen. U adviseert het hoofd keuken gevraagd en ongevraagd omtrent voedingszaken, U bent in het bezit van het diploma restaurant kok, bij voorkeur ook in het bezit van het diploma instellingskok en eventueel dieetkok. U heeft relevante werkervaring (bij voorkeur zowel in horeca als instellingskeuken). Ervaring met voedingsgewoonten van de diverse doelgroepen is vereist. Uiteraard heeft u kennis van Sociale Hygiëne (HACCP wetgeving) en de uitvoering hiervan. We verwachten van onze nieuwe collega een klantgerichte houding, sociaal in de omgang en representatief gedrag, kortom: een teamplayer. Tevens bent u flexibel inzetbaar, ook in het weekend, avonden en op feestdagen. Omdat u in deze functie voorkomende administratieve werkzaamheden verricht verwachten wij dat u om kan gaan met word, excel en mail. Het gaat om een zelfstandige functie in een uitdagende en prettige werkomgeving. Het salaris wordt afhankelijk van leeftijd en ervaring vastgesteld overeenkomstig FWG-schaal 35 met een maximum van 2.154,69 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Het betreft een dienstverband voor onbepaalde tijd voor 32 uur gemiddeld per week, volgens rooster. Voogd Voogd Verzekeringen is een snel groeiend volmachtbedrijf. Wij vertegenwoor digen ruim 18 grote verzekeringsmaatschappijen. Voor meer dan 700 onafhankelijke assurantietussenpersonen accepteren en administreren wij schadeverzekeringen en regelen de schade-afhandeling. In de verzekeringsbranche nemen wij een vooraanstaande positie in. Niet in de laatste plaats door de inzet en het enthousiasme van onze bijna 140 medewerkers - stuk voor stuk professionals op hun vakgebied. Voor onze vestiging in Middelharnis zoeken wij een: (m/v) verzekeringen Bifl De functie: Samen met de manager Marketing Sales werkt u aan een verdere professionalisering van het marketing- en communicatiebeleid; U verzamelt en beheert relevante marketing- en verkoopinformatie; U levert een creatieve en organisatorische bijdrage aan thema- en actiecampagnes en corporate communicatie-uitingen. Uw profiel: MBO denk- en werkniveau; Opleiding Communicatie of NIMA-A; Commercieel inzicht; Organisatietalent; Creatief en initiatiefrijk; Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; In staat heldere teksten te schrijven; Kennis van Microsoft Office programma's. Ons aanbod: Een baan met perspectief bij een dynamisch bedrijf, Informele werksfeer; Ruimte voor eigen initiatief; Goede scholing- en carrièremogelijkheden; Uitstekende honorering en secundaire arbeidsvoorwaarden. [voogd! Informatie: Bel of mail met Bernard van den Berg, manager Marketing Sales. T 0187-488 422 of M 06-513 816 77 Ebvandenberg@voogd.com Kijk op www.voogd.com daar vindt u meer informatie over ons bedrijf. Solliciteren? Stuur uw CV naar: Voogd Voogd Verzekeringen, Postbus 14, 3240 AA Middelharnis t.a.v. Lia Molendijk, manager P&O, E lmolendijk@voogd.com. Een assesment maakt deel uit van de selectieprocedure. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 8