Banen
ARJEN
ROBBEN
Alles voor
de klant.
O JobTrack.nl
V
Help jij mee onze
bewoners
een thuis te bieden?
0
Marketingassistent
Kij k
SYSTEM
ENGINEER
INFORMATION
ANALYST
Manager Service Center Particulieren
Rabobank
eerste Medewerkers Zorg
[voogdJ
TB*ëm -
o o i
op
19 NOVEMBER 2005,
Bouwbedrijf Jobse en Zn. B.V.
is een reeds lang bestaand
bouwbedrijf op Walcheren en is
gevestigd te Oostkapelle.
Wij zijn een zelfstandig opererend bouwbedrijf werkzaam in de
B U sector met een team van 18 vaste medewerkers.
Ons werkgebied ligt voornamelijk op Walcheren, Noord- en
Zuid Beveland en Schouwen-Duiveland.
Wij zijn op zoek naar een
bouwkundig
CALCULATOR/
WERKVOORBEREIDER
met de volgende eigenschappen:
MTS-Bouwkundc niveau
ambitieus
goede communicatieve vaardigheden
klantvriendelijk, stressbestendig, enthousiast, zelfstandig
zakelijke en flexibele instelling
kennis en ervaring met computer- en calculatieprogramma's
Wij bicden:
een prettige werksfeer
salaris conform de UTA-CAO
uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
zelfstandige functie met doorgroeimogelijkheden
Uw belangstelling gewekt?
Dan zien wij graag uw handgeschreven sollicitatie met cv voor 3
december 2005 naar onderstaand adres t&v. de heer F. van Soelen
Bouwbedrijf J. Jobse en Zn. B.V.
Duinweg 24 - 4356 AS Oostkapelle
Tel. 0118-581321
BOUWKUNDIG BURO DUBBELDAM B.V.
BURO VOOR ARCHITECTUUR
BOUWKUNDIG TEKENWERK
BOUWADVIEZEN
zoekt voor uitbreiding van het team een:
BOUWKUNDIGE m/v
Functie-inhoud:
- dagelijkse leiding van het buro
- voorbereiden, begeleiden tekenkamer
werkzaamheden
- contacten met opdrachtgevers, aannemers en
overheid
Functie-eisen:
- HBO niveau
- minimaal 5 jaar ervaring
- beheersing Autocad
- goede contactuele eigenschappen
Arbeidsvoorwaarden:
- CAO voor personeel in dienst van Architektenburo's
Informatie over de funktie: ir j. Pleijte 06-53649914
Sollicitaties naar:
Directie Bouwkundig Buro Dubbeldam bv
Postbus 33, 4500 AA Oostburg
Tel: 0117-452027 Fax: 0117-454476
Email: bbd@zeelandnet.nl
Tuincentrum 5. Woembinderij
Nieuwe Rijksweg 49
/-~y 4458 SG 's-Heer Arendskerke
UY d_J> Jy Tel. 0113-27 09 60
e.maj|. info@terlucht.nl
Tulncentrum-Bloembinderij Ter Lucht is een bedrijf
dat exclusiviteit en kwaliteit levert. De klant staat bij
ons centraal. Wij richten ons op het midden en
hogere segment in de markt. Door de groei van ons
bedrijf zijn wij op zoek naar:
BLOEMBIND(ST)ER
Wij bieden u:
een gemoedelijke werksfeer;
flexibele werktijden;
salaris dat overeenkomt
met de c.a.o. bloemendetailhandel;
eigen initiatief wordt bij ons zeer gewaardeerd.
Wij vragen u:
minimaal zb of studerend hiervoor;
een goede inzet;
gevoel voor styling;
meedenken in het bedrijf;
goede contactuele eigenschappen;
werkweek van 28 uur met uitbouw tot 36 uur.
Spreekt dit uaan? Aarzel dan niet en stuur een
handgeschreven sollicitatiebrief met uw c.v. naar
bovenstaand adres.
DOE MEE AAN DE COLLECTE VOOR
BIJZONDERE MENSEN GIR01122 22 2
fonds
verstandelijk
gehandicapten
ai.fondsverstandelijkgehandicapten.nl
VROON B.V. - Ship Managers - Ship Brokers - Ship Operators
Vroon B.V. is a modern and dynamic
shipping company with a fleet of about
80 vessels and 2000 employees at sea
and ashore.
The head office is located in Breskens.
Vroon B.V. has in addition to
Commercial, Operational and Technical
departments a "Facility Center".
This center is focused on supplying
optimal information to support
adequate decision-making.
Within this center the ICT department is
responsible for the ICT environment of
the Vroon office, the vessels and external
locations (worldwide).
Tasks:
implement and maintain hardware, software and infrastructure
and ensure an optimal performance
maintain of backup (disaster) recovery and security plan
helpdesk and support, train end-users
make proposals and take initiatives for system improvements
Candidate Profile:
MBO HBO ICT (technical) education
knowledge of Windows 2003/XP, SQL, Lotus Notes/Exchange,
Citrix Metaframe XP and Checkpoint VPN-1 is an advantage
team player with good English verbal and writing skills
good analytical and conceptual thinking skills
focused on custom service
willingness and ability to travel
For our ICT Department we are
looking for a
Tasks:
defining business information requests to ensure that the new
systems meet the business requirements and expectations
analyze and translate business requirements into
information/data models and functional specifications
coordinate new projects with end-users and software
suppliers/developers
make proposals and take initiatives for business improvements
develop applications and MIS reporting
support business in acceptance test and implementation phases
provide end-user documentation and training material
provide training to key-users
Candidate Profile:
HBO University ICT education
knowledge of information analysis, methods arid tools
knowledge of ICT standards like ITIL, ASL and BISL
project management skills (Prince II)
3 years experience of business information analysis information
data modeling functional specifications
team player with good English verbal and writing skills
good analytical and conceptual thinking skills
focused on custom service
willingness and ability to travel
We offer:
competitive terms of employment
a dynamic and responsible job and career opportunities
in a growing shipping company
These functions requires residence in Zeeuws-Vlaanderen
Furthermore we are looking for an
Job information:
Mr R Verschueren - ICT manager
T 0117 384942
Applications, including curriculum vitae,
should be sent before
30lh November 2005 to:
Vroon B.V.
Attn. Mrs Willy Kouijzer-Buijze
Haven Westzijde 21
P.O. Box 28
4510 AA Breskens - Netherlands
T 0117 384910
F 0117 384279
E careers@vroon.nl
W www.vroon.nl
Acquistie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs gesteld.
v
•Nipi
Rabobank Roosendaal is een vooruitstrevende bank die een particuliere en
zakelijke markt bedient. De bank profileert zich als een bank die initiatief neemt naar
haar klanten toe. Dat levert mogelijkheden op voor een Manager Service Center
Particulieren m/v die het vizier gericht heeft op de wensen en behoeften van de klant.
En zo - in samenwerking met andere teams binnen de bank - maximale resultaten
boekt. Voor de bank én voor de klant.
Samen met je collega Manager Service Center Particulieren ben je coach en
verkoopleider en vertaal je je commerciële vaardigheden naar een enthousiast en
gedreven verkoopteam, waaronder een callcenter. Geen verkoopsignaal blijft
onbenut en geen kans gaat voorbij om producten uit het eigen assortiment te
verkopen. Stimuleren en inspireren zijn dan ook essentiële elementen in de aansturing
van je medewerkers. Samen met hen bepaal je doelstellingen en aanpak. Wat dat
betreft breng je je kennis en kunde moeiteloos op hen over. Iets concreter: je
(bancaire) kennis en ervaring op HBO-niveau en je managementkwaliteiten leiden tot
hoge verkoopscores en een hoge mate van klant- en medewerkertevredenheid.
Resultaten die tellen bij de Rabobank.
Voor meer informatie: Pierre Belde, Manager Particulieren, (0165) 59 60 58.
Je brief met c.v. kun je binnen 14 dagen sturen naar Rabobank Roosendaal
t.a.v. Wieneke Nagtegaal, Manager Personeel Organisatie, Postbus 1,
4700 AA Roosendaal. Rabobank zal op basis van haar "Regeling Screening
Rabobank"alle nieuwe medewerkers toetsen op hun betrouwbaarheid om
een functie bij de Rabobank Groep te vervullen.
Het is tijd voor de Rabobank
Zorgcentrum De Vurssche in
Axel biedt verzorgingshuiszorg,
verpleeghuiszorg en extramurale
zorg. Daarnaast is er een dagver-
pleging voor psychogeriatrische
patiënten en een project
dagverzorging. Onze cliënten
zijn voornamelijk ouderen die
ondersteuning nodig hebben op
het gebied van zorg en dienst
verlening. Wij gaan daarbij uit
van hun vragen en wensen. De
afdeling verzorgingshuiszorg
ondersteunt 75 ouderen, de
verpieeghuisafdeling biedt plaats
aan 60 mensen.
De Vurssche maakt santen met
acht andere zorginstellingen in
Zeeland deel uit van de Stichting
voor Regionale Zorgverlening
(SVRZ). SVRZ ziet het als haar
verantwoordelijkheid daar waar
mogelijk aan te sluiten op de
(wijzigende) behoeften en
wensen van de ouder wordende
Voor meer informatie over de funclie
van kok kunt u contact opnamen met
Tom van Eijk, hoofd catering. Hij is
telefonisch bereikbaar op telefoon
nummer 0115-568888 en bereikboar
op werkdagen lussen 13.30 en 16.00
Voor meer informatie over de funclie
von verzorgende neemt u contact op
met de afdeling P&O, lelefoonnummer
0115-568895.
Uw sollicitatiebrief mei CV stuurt u
voor 28 november naar De Vurssche,
P&O, Rooseveltloan 1,4571 HT Axel.
Mailen kan ook; m.den.homer@svrz.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs
gesteld en niet gehonoreerd.
De Vurssche
waar de mens iemand is
Zorgcentrum De Vurssche in Axel zoekt
(niveau 3) en een Kok
Als Eerste Medewerker Zorg bent u veranlwoordelijk voor het realiseren van de
in het zorgplan overeengekomen en vastgestelde zorg en ondersteuning aan de
individuele bewoners binnen De Vurssche. Hierbij bent u verantwoordelijk voor
de dagelijkse continuïteit en kwaliteit van de in dit zorgplan overeengekomen
zorg- en ondersteuningsvragen. U geeft de gewenste ondersteuning op respedvolle
en professionele wijze. U bent communicatief vaardig en in staat relaties met de
cliënten op te bouwen. U bent bovendien in het bezit van een afgeronde opleiding
Verzorgende IG of een daarmee gelijkstelde opleiding Het gaat om een zelfstandige
en afwisselende functie met ruimte voor eigen initiatief. Het salaris wordt afhankelijk
van leeftijd en ervaring vastgesteld overeenkomstig FWG-schaal 35 met een
maximum van 2 154,69 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Het
aantal uren wordt in overleg bepaald. U wordt uitgenodigd te solliciteren en
hierbij uw gewenste aantal uren aan te geven.
De Kok zorgt samen met het voedingsteam voor een optimale voedingsproductie
ten behoeve van de cliënten, het restaurant en aan externe organisaties (tafeltje
dekje). Er worden per dag circa 250 warme maaltijden verstrekt. Als kok bentu
veranlwoordelijk voor een correcte uitvoering van de menucyclus. U bestelt de
dagvooraad en bent mede verantwoordelijk voor onderhoud en hygiëne van de
keuken en de daarin aanwezige inventaris, volgens de HACCP normen.
U adviseert het hoofd keuken gevraagd en ongevraagd omtrent voedingszaken,
U bent in het bezit van het diploma restaurant kok, bij voorkeur ook in het bezit
van het diploma instellingskok en eventueel dieetkok. U heeft relevante werkervaring
(bij voorkeur zowel in horeca als instellingskeuken). Ervaring met voedingsgewoonten
van de diverse doelgroepen is vereist. Uiteraard heeft u kennis van Sociale Hygiëne
(HACCP wetgeving) en de uitvoering hiervan. We verwachten van onze nieuwe
collega een klantgerichte houding, sociaal in de omgang en representatief gedrag,
kortom: een teamplayer. Tevens bent u flexibel inzetbaar, ook in het weekend,
avonden en op feestdagen. Omdat u in deze functie voorkomende administratieve
werkzaamheden verricht verwachten wij dat u om kan gaan met word, excel
en mail.
Het gaat om een zelfstandige functie in een uitdagende en prettige werkomgeving.
Het salaris wordt afhankelijk van leeftijd en ervaring vastgesteld overeenkomstig
FWG-schaal 35 met een maximum van 2.154,69 bruto per maand bij een
fulltime dienstverband. Het betreft een dienstverband voor onbepaalde tijd voor
32 uur gemiddeld per week, volgens rooster.
Voogd Voogd Verzekeringen is een snel groeiend volmachtbedrijf. Wij vertegenwoor
digen ruim 18 grote verzekeringsmaatschappijen. Voor meer dan 700 onafhankelijke
assurantietussenpersonen accepteren en administreren wij schadeverzekeringen en
regelen de schade-afhandeling. In de verzekeringsbranche nemen wij een vooraanstaande
positie in. Niet in de laatste plaats door de inzet en het enthousiasme van onze bijna 140
medewerkers - stuk voor stuk professionals op hun vakgebied.
Voor onze vestiging in Middelharnis zoeken wij een:
(m/v)
verzekeringen Bifl
De functie:
Samen met de manager Marketing Sales werkt u aan een verdere
professionalisering van het marketing- en communicatiebeleid;
U verzamelt en beheert relevante marketing- en verkoopinformatie;
U levert een creatieve en organisatorische bijdrage aan thema- en
actiecampagnes en corporate communicatie-uitingen.
Uw profiel:
MBO denk- en werkniveau;
Opleiding Communicatie of NIMA-A;
Commercieel inzicht;
Organisatietalent;
Creatief en initiatiefrijk;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
In staat heldere teksten te schrijven;
Kennis van Microsoft Office programma's.
Ons aanbod:
Een baan met perspectief bij een dynamisch bedrijf,
Informele werksfeer;
Ruimte voor eigen initiatief;
Goede scholing- en carrièremogelijkheden;
Uitstekende honorering en secundaire
arbeidsvoorwaarden.
[voogd!
Informatie:
Bel of mail met Bernard van den Berg, manager Marketing Sales.
T 0187-488 422 of M 06-513 816 77 Ebvandenberg@voogd.com
Kijk op www.voogd.com daar vindt u meer informatie over ons bedrijf.
Solliciteren?
Stuur uw CV naar: Voogd Voogd Verzekeringen,
Postbus 14, 3240 AA Middelharnis t.a.v. Lia Molendijk, manager P&O, E lmolendijk@voogd.com.
Een assesment maakt deel uit van de selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.