Baner
A lobTrac
iKapelle
Zeeland».,.
creatief partner
i JONGENEEL. HET H0UTN00IT OP!
consulent
L Blvesem vnn, Z&kuvi-l
MEDEWERKER SYSTEEM- EN GEGEVENSBEHEER M/V
Provincie Zeeland
Juridisch medewerker tv/m)
Beleidsmedewerker
Recreatie en Toerisme wm
WELKOM !N
ZEELAND
"airport
op HBO-niveau
UMGLOBE
f*"SI
vertegenwoordiger m/v
Kijk ook op
19 november 2005-m
\-
o
tn
s
Centraal in Zeeland ligt de gemeente Kapelle, "bloesem van Zeeland". Met ruim 11.600 inwoners een bloeiende
gemeente op Zuid-Beveland, omarmd door de Ooster- en Westerschelde. Aantrekkelijk om te wonen, werken en
recreëren dankzij enerzijds rust en ruimte en anderzijds volop activiteit en nieuwe ontwikkelingen.
De gemeentelijke organisatie, opgebouwd uit 5 afdelingen en de staf van de gemeentesecretaris, is volop in
ontwikkeling.
Voor de afdeling facilitaire zaken zijn wij op zoek naar een
voor 32,4 uur per week, te werken in vierenhalve dag.
Plaats in de organisatie:
De medewerker systeem- en gegevensbeheer valt onder het afdelingshoofd facilitaire zaken en is samen met een
collega en de medewerker servicedesk verantwoordelijk voor het operationeel houden van de gemeentelijke ICT
infrastructuur, het technisch gegevensbeheer en de datacommunicatie.
De functie:
De belangrijkste werkzaamheden zijn:
- het systeembeheer van de besturingssystemen Unix en Windows en alle geautomatiseerde informatiesystemen
die daarop draaien
- installeren van systeemhardware en -software
- adviseren van leidinggevenden, gebruikers en applicatiebeheerders over hardware en software
- meewerken aan afdelingsprojecten zoals de invoering van de servicedesk, de vervanging van hard- en software,
uitbreiding van de infrastructuur etc.
- signaleren van knelpunten in het gegevensbeheer en daarover rapporteren
- koppelen en uitwisselbaar maken van de diverse gegevensbestanden
- beheren van de ICT datacommunicatieverbindingen en -componenten zoals verbindingen met dislocaties,
internetverbindingen, firewallbeheer en modembeheer
Functie-eisen:
Als je aan de volgende eisen voldoet, nodigen we je uit om te solliciteren:
- een afgeronde HBO opleiding richtirfg (technische) informatica
- ervaring met Unix en Windows en de applicaties die daarop draaien
- kennis van (technisch) gegevensbeheer
- analytisch en oplossingsgericht denkvermogen
- klantvriendelijkheid, flexibiliteit, betrouwbaarheid en teamgeest
- bereidheid om indien nodig buiten kantooruren te werken
Wij bieden:
De functie is momenteel gewaardeerd in schaal 7 van de gemeentelijke salarissystematiek. Op basis hiervan
bedraagt, a fhankelijk van opleiding en ervaring, het salaris maximaal 2498 per maand (o.b.v. een full time
dienstverband). De komende maanden vindt een herwaardering van de functie plaats.
Daarnaast biedt de gemeente een pakket aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een hypotheek
regeling, fiets-van-de-zaak, bedrijfsfitness, ruime studiemogelijkheden en mogelijkheden tot kinderopvang.
Informatie en sollicitatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer ing. C.Q, Saaman RI, afdelingshoofd facilitaire zaken
via telefoonnummer 0113-333110
Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een uitgebreid curriculum vitae, kunt u tot uiterlijk 14 dagen na het
verschijnen van deze advertentie richten aan
het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Kapelle,
postbus 79,4420 AC Kapelle.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Kom werken voor Zeeland
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen. Prachtige stran
den, ruime woningkeuze, volop fietspaden en
geen files. Een bloeiend cultureel leven en
mooie natuurgebieden.
Werken bij de provincie Zeeland betekent wer
ken voor één van de mooiste kustprovincies
van Nederland.
Bij onze organisatie zijn ruim 700 werknemers
werkzaam.
50% deeltijdbetrekking, vacaturenummer 5.11.05
Juridische advisering en kwaliteitscontrole; ondersteuning bij juridische pro
cedures, implementatie nieuwe wet- en regelgeving en juridische beleidsont
wikkeling, onderzoeken en analyseren juridische en bestuurlijke ontwikkelin
gen, juridische vraagbaak; procedurele en inhoudelijke juridische
beoordeling.
Universitaire opleiding Nederlands recht, ruime juridische kennis en aantoon
bare werkervaring, op privaatrechtelijk terrein.
Belangrijke competenties: analytisch, onafhankelijk, omgevingsbewust.
20 uur, bruto maandsalaris minimaal 2.785,00 en maximaal 3.978,00.
Inlichtingen:dhr. mr. L.C.M. van Vlaanderen, hoofd afdeling KJB, tel 0118-
631490.
Sluiting sollicitatietermijn 28 november 2005.
Herhaalde oproep
50% deeltijdbetrekking, vacaturenummer 1.11.05
U adviseert in samenwerking met collega's het provinciaal bestuur over het
te voeren beleid van recreatie en toerisme en u levert een beleidsmatige in
breng bij de advisering over projecten op toeristisch gebied waaronder wa
tertoerisme (o.a. project duurzame jachthaven), versterking van de relatie
cultuur en toerisme, en de relatie toerisme en onderwijs. U zult zich tevens
bezighouden met de praktische uitvoering van beleidsbeslissingen én eco
nomische programma's.
Universitaire opleiding; hierbij wordt gedacht aan de studierichting
Vrijetijdswetenschappen of aan de specialisatie Recreatie en Toerisme van
de universiteit van Wageningen. Belangrijke competenties: brede deskundig
heid, analytisch vermogen, politiek-bestuurlijk omgevingsbewustzijn, goede
sociale - en contactuele vaardigheden.
Salaris bij voltijdbetrekking bedraagt minimaal 2.785,00 en maximaal
3.978,00.
Inlichtingen: dhr. drs H.E.C.M. Thomaes, hoofd afdeling Economie 0118-
631419.
Sluiting sollicitatietermijn 2 december 2005.
Stuur uw sollicitatie met motivatie en cv, onder vermelding van het vacature
nummer naar: Provincie Zeeland, Postbus 6001, 4330 LA Middelburg of
reageer via vacatures@zeeland.nl
Wij bieden u een professionele werkomgeving, aantrekkelijke arbeidsvoor
waarden en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
dien zij voeldoen aan de functie-eisen nadrukkelijk verzocht te solliciteren.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
kijk voor meer informatie op www.zeeland.nl
VLIEGVELD MIDDEN ZEELAND is een klein groen vliegveld, gelegen in het hart van
de provincie Zeeland. Dè kenmerken van de organisatie zijn: betrouwbaar, geloof
waardig, gastvrij en alert. Het veld biedt gastvrijheid aan o.m. zakelijk vliegverkeer,
motorvliegers, mla's, zweefvliegers, para's en gyrocopters. Het aantal vliegbewegingen
is ongeveer 25.000 per jaar.
Als klein vliegveld hebben we een ambitieuze doelstelling en dat is om het BESTE
KLEINE VLIEGVELD van Nederland te worden.
De havendienst bestaat uit 'n klein team van enthousiaste medewerkers. Vanwege de
pensionering van de huidige functionaris, zijn wij op zoek naar een
HAVENMEESTER (parttime, 18 uren per week)
De functie
De functie van havenmeester is uitdagend en veelzijdig. Zo bent u verantwoordelijk
voor de orde, veiligheid, continuïteit en het onderhoud van het vliegveld. Daarnaast
geeft u leiding aan het team van assistenten Havenmeester en zorgt u voor de perso
neelsplanning. Verder onderhoudt u mede de contacten met de Inspectie van Verkeer
en Waterstaat, het Directoraat Generaal voor Transport en Luchtvaart en het Korps
Landelijke Politie Diensten. Ook zorgt u voor goede contacten op en rond het vliegveld.
U weet mensen te stimuleren en neemt initiatieven die passen binnen onze doelstel
ling om het beste kleine vliegveld van Nederland te worden.
Gevraagd
Voor deze functie zijn wij op zoek naar enthousiaste man of vrouw die een grondige
kennis heeft van de luchtvaart, inclusief de wet- en regelgeving. U beschikt over
kennis van moderne computerpakketten en u bent in staat om op verschillende
niveaus met diverse instanties te kunnen overleggen. Uw werk- en denkniveau is HBO,
u heeft een dienstverlenende instelling en bent flexibel ingesteld.
Geboden
De functie zal voor de juiste persoon uitdagend,zelfstandig en afwisselend zijn, die op
de juiste wijze wordt gehonoreerd.
Reacties
U kunt uw schriftelijke reactie vergezeld van een uitgebreid CV
tot uiterlijk 30 november a.s. zenden naar:
Zeeland Airport B.V.
De heer P. C. Geysen, directeur
Calandweg 36
4341 RA Arnemuiden.
Telefoon: 06 - 53 18 02 68.
stichting h
KLAverblad zeeland
Het Klaverblad is dé organisatie in Zeeland die opkomt voor de
belangen van ouderen, mensen met een verstandelijke- of een
lichamelijke functiebeperking, cliënten geestelijke
gezondheidszorg, jeugdzorg, (chronisch) zieken, mantelzorgers en
mensen met een arbeidshandicap.
Stichting Het Klaverblad Zeeland zoekt een
In algemene dienst van Het Klaverblad
(30 uur per week, salariëring conform CAO-Welzijn schaal 8)
De taken van de consulent zullen zich in eerste instantie richten op:
- ondersteuning van de sectie Geestelijke Gezondheids Zorg (GGZ);
- ondersteuning van het Zeeuwse Platform Cliënten Jeugdzorg (ZPCJ);
- uitvoeren van projecten jeugdzorg en Klaverblad-brede projecten.
Meer informatie is op te vragen bij Marleen Vermeer,
telefoon: 0113-249325 of op de website: www.klaverbladzeeland.nl
U kunt uw sollicitatie tot uiterlijk 30 november richten aan
Klaverblad Zeeland,
t.a.v. Marleen Vermeer, Postbus 2054, 4460 MB Goes.
Dé zakenreisspecialist van Zuid West Nederland (Zeeland en West Brabant),
UNIGLOBE Delta Travel is vanwege expansie op zoek naar specialisten.
ALLROUND MEDEWERKER ZAKENREIZEN
Een professionele collega die een brede, zelfstandige, uitdagende job wenst;
- Je bent verantwoordelijk voor een efficiënt verloop van het boekingsproces
- Je zorgt voor een optimale relatie met afnemers
- Je past commerciële eigenschappen toe in het verkoopproces
- Je draagt bij aan het continu verbeteren van bedrijfsprocessen
- Je geeft mede vorm aan de ontwikkeling van de vestiging
- Je bewaakt de kwaliteit van het boekingsproces.
Profiel kandidaat:
Naast de kwalitatieve eigenschappen voor de omschreven functies, zijn wij
op zoek naar kandidaten die voldoen aan de volgende omschrijving;
- Je bent bij voorkeur minimaal 32 uur per week (40 uur is pré).
- Je bent een gemotiveerde en inspirerende teamplayer met een
resultaatgerichte aanpak en open mind
- je hebt een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel en beschikt over
uitstekende communicatieve vaardigheden
- Je hebt een vakgerichte opleiding en.minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring
in een soortgelijke functie
- Je werkt nauwkeurig en weet uitstekend prioriteiten te stellen
- Je weet kansen en belangen goed in te schatten
- Je voldoet aan steekwoorden als; commercieel, flexibel, sociaal, inspirerend
Wij bieden een salaris dat marktconform is met interessante secundaire
arbeidsvoorwaarden, uitgebreide opleidingsmogelijkheden, een gevarieerd
takenpakket, een plezierige werkomgeving en een hecht team van spontane
collega's. Wil jij met ons meereizen naar het succes? Voldoe je aan de
bovenstaande Beschrijving en is deze baan je op het lijf geschreven? Stuur
dan je cv, voorzien van onderbouwde motivatie naar onderstaand (email)adres.
UNIGLOBE Travel is een internationale organisatie
van zelfstandige zakenreisbureaus, wereldwijd
meer dan 1000 kantoren met het hoofdkantoor in
Vancouver en daarmee met recht de grootste
Travel-franchise. UNIGLOBE kantoren zijn
eigendom van zelfstandige ondernemers en bieden
klanten meer dan de persoonlijke service en
aandacht die ze mogen verwachten. Independently
owned means better personal service.
Delta Travel
T.a.v. Johan Plomp
Zuidstraat 10
4315 AP Dreischor (ZIERIKZEE)
i.plomp@uniQlobedeUatravel.nl
www.unialobedeltatravel nl
Je bent ambitieus en ondernemend?
Dan is dit je kans als
in een succesvol communicatiebedrijf.
Creatief gezien behoor je tot de beteren. Het bewijs
hiervan kun je laten zien. Als enthousiast denker én
doener verpak je klant- en marktvragen in opvallende
ideeën en verrassende, strategisch en conceptueel
sterke campagnes. Je schrijft heldere studio-briefings
en communicatieplannen.
Je ambities reiken verder?
Netwerken, nieuwe relaties winnen, mooie campag
nes maken, Onder jouw inspirerende leiding wordt
het creatieve niveau van de studio (nog) hoger.
Uitdagingen aangaan en realiseren is wat je wilt.
Uit ervaring weetje wat hiervoor nodig is.
Het idee van partner worden
spreekt je aan?
Die mogelijkheid bieden wij een ondernemende
creatieveling (tussen de 30 en 40) die, als lid van het
managementteam en als toekomstig aandeelhouder,
deel gaat uitmaken van de nieuwe, jonge directie.
Een perfecte opstap om samen met partners nieuwe
ontwikkelingen te initiëren voor verdere uitbouw zoals
creatie, marketing, internet, etc. Je eigen inzet vertaald
zien in persoonlijk resultaat, dat is wat je wilt.
Pak dan die kans!
Na 25 jaar bouwen zijn een solide bedrijf en een grote
(landelijke) relatiekring het zichtbare resultaat.
Als Rota-erkend, full-service communicatiebedrijf zijn
wij gespecialiseerd in het ontwikkelen van vastgoed
campagnes en geven we het totale communicatie-
traject vorm en inhoud.
Met een team van ruim 20 collega's zijn wij jouw
ideale partner. Dé kans om een stap vooruit te zetten
heb je nü in handen. Schrijf een brief met uitgebreide
c.v. en je toekomstvisie aan de directie. Voor een eerste
beeld kijkje op www.devriescom.nl
Jannewekken 2
Postbus 78, 4300 AB Zierikzee
O 01 1 1 45 41 41 O 01 1 1 45 41 50
O www.devriescom.nl
Koninklijke Jongeneel B.V. is een van de grootste partijen op het gebied van hout, plaat
materiaal en ofbouwproducten voor de professionele bouw en industrie. Het bedrijf telt
ca. 650 medewerkers verdeeld over 35 regionale vestigingen in Nederland. De directie
en ondersteunende centrale diensten zijn gevestigd in Utrecht.
Ter versterking van ons team in Bergen op Zoom zoeken wij een
De functie: Je plant en realiseert de verkoopdoelstellingen van je eigen rayon. Samen met de verkoop
leider ontwikkel je een strategie om jouw rayon te onderhouden en verder uit te bouwen. Je onderhoudt
de relatie met bestaande klanten door middel van gestructureerde klantbezoeken en je verwerft nieuwe
opdrachtgevers. In nauwe samenwerking met de binnendienst maak je jouw rayon tot een succes.
Wat vraagt Jongeneel: Wij zijn op zoek naar een commerciële doorzetter op MBO-niveau. Je bent
een scherpe onderhandelaar, ondernemend, servicegericht en je beschikt over een energieke en over
tuigende instelling. Tevens heb je goede communicatieve vaardigheden en ben je in het bezit van een
gezonde dosis humor. Je hebt ruime verkoopervaring opgedaan in de bouw of daaraan gelieerde
handel. Productkennis van hout en plaatmateriaal is van groot belang.
Wat biedt Jongeneel: Jongeneel biedt een uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief voor
medewerkers, die op een zelfstandige, resultaatgerichte en ondernemende wijze willen werken bij
een professionele organisatie. Wij bieden naast een goed salaris prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
I Mogelijkheden tot ontwikkeling binnen onze organisatie zijn er ruimschoots, onder meer door het
volgen van passende opleidingen.
I Reactie: Ben jij degene die wij zoeken stuur dan je sollicitatiebrief en CV, binnen 14 dogen,
S aan Koninklijke Jongeneel B.V. t.a.v. Ada Brefeld, afdeling Personeelszaken, Postbus 49,
t 3500 AA Utrecht of via e-mail a.brefeld@jongeneel.nl. Voor meer informatie over de functie en
j? ons bedrijf kun je contact opnemen met Walter Kluft, manager Bergen op Zoom, onder telefoon
nummer 0164 - 265936. Voor algemene bedrijfsinformatie bezoek onze website: www.jongeneel.nl.