Baner A lobTrac iKapelle Zeeland».,. creatief partner i JONGENEEL. HET H0UTN00IT OP! consulent L Blvesem vnn, Z&kuvi-l MEDEWERKER SYSTEEM- EN GEGEVENSBEHEER M/V Provincie Zeeland Juridisch medewerker tv/m) Beleidsmedewerker Recreatie en Toerisme wm WELKOM !N ZEELAND "airport op HBO-niveau UMGLOBE f*"SI vertegenwoordiger m/v Kijk ook op 19 november 2005-m \- o tn s Centraal in Zeeland ligt de gemeente Kapelle, "bloesem van Zeeland". Met ruim 11.600 inwoners een bloeiende gemeente op Zuid-Beveland, omarmd door de Ooster- en Westerschelde. Aantrekkelijk om te wonen, werken en recreëren dankzij enerzijds rust en ruimte en anderzijds volop activiteit en nieuwe ontwikkelingen. De gemeentelijke organisatie, opgebouwd uit 5 afdelingen en de staf van de gemeentesecretaris, is volop in ontwikkeling. Voor de afdeling facilitaire zaken zijn wij op zoek naar een voor 32,4 uur per week, te werken in vierenhalve dag. Plaats in de organisatie: De medewerker systeem- en gegevensbeheer valt onder het afdelingshoofd facilitaire zaken en is samen met een collega en de medewerker servicedesk verantwoordelijk voor het operationeel houden van de gemeentelijke ICT infrastructuur, het technisch gegevensbeheer en de datacommunicatie. De functie: De belangrijkste werkzaamheden zijn: - het systeembeheer van de besturingssystemen Unix en Windows en alle geautomatiseerde informatiesystemen die daarop draaien - installeren van systeemhardware en -software - adviseren van leidinggevenden, gebruikers en applicatiebeheerders over hardware en software - meewerken aan afdelingsprojecten zoals de invoering van de servicedesk, de vervanging van hard- en software, uitbreiding van de infrastructuur etc. - signaleren van knelpunten in het gegevensbeheer en daarover rapporteren - koppelen en uitwisselbaar maken van de diverse gegevensbestanden - beheren van de ICT datacommunicatieverbindingen en -componenten zoals verbindingen met dislocaties, internetverbindingen, firewallbeheer en modembeheer Functie-eisen: Als je aan de volgende eisen voldoet, nodigen we je uit om te solliciteren: - een afgeronde HBO opleiding richtirfg (technische) informatica - ervaring met Unix en Windows en de applicaties die daarop draaien - kennis van (technisch) gegevensbeheer - analytisch en oplossingsgericht denkvermogen - klantvriendelijkheid, flexibiliteit, betrouwbaarheid en teamgeest - bereidheid om indien nodig buiten kantooruren te werken Wij bieden: De functie is momenteel gewaardeerd in schaal 7 van de gemeentelijke salarissystematiek. Op basis hiervan bedraagt, a fhankelijk van opleiding en ervaring, het salaris maximaal 2498 per maand (o.b.v. een full time dienstverband). De komende maanden vindt een herwaardering van de functie plaats. Daarnaast biedt de gemeente een pakket aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een hypotheek regeling, fiets-van-de-zaak, bedrijfsfitness, ruime studiemogelijkheden en mogelijkheden tot kinderopvang. Informatie en sollicitatie: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer ing. C.Q, Saaman RI, afdelingshoofd facilitaire zaken via telefoonnummer 0113-333110 Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een uitgebreid curriculum vitae, kunt u tot uiterlijk 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Kapelle, postbus 79,4420 AC Kapelle. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Kom werken voor Zeeland Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen. Prachtige stran den, ruime woningkeuze, volop fietspaden en geen files. Een bloeiend cultureel leven en mooie natuurgebieden. Werken bij de provincie Zeeland betekent wer ken voor één van de mooiste kustprovincies van Nederland. Bij onze organisatie zijn ruim 700 werknemers werkzaam. 50% deeltijdbetrekking, vacaturenummer 5.11.05 Juridische advisering en kwaliteitscontrole; ondersteuning bij juridische pro cedures, implementatie nieuwe wet- en regelgeving en juridische beleidsont wikkeling, onderzoeken en analyseren juridische en bestuurlijke ontwikkelin gen, juridische vraagbaak; procedurele en inhoudelijke juridische beoordeling. Universitaire opleiding Nederlands recht, ruime juridische kennis en aantoon bare werkervaring, op privaatrechtelijk terrein. Belangrijke competenties: analytisch, onafhankelijk, omgevingsbewust. 20 uur, bruto maandsalaris minimaal 2.785,00 en maximaal 3.978,00. Inlichtingen:dhr. mr. L.C.M. van Vlaanderen, hoofd afdeling KJB, tel 0118- 631490. Sluiting sollicitatietermijn 28 november 2005. Herhaalde oproep 50% deeltijdbetrekking, vacaturenummer 1.11.05 U adviseert in samenwerking met collega's het provinciaal bestuur over het te voeren beleid van recreatie en toerisme en u levert een beleidsmatige in breng bij de advisering over projecten op toeristisch gebied waaronder wa tertoerisme (o.a. project duurzame jachthaven), versterking van de relatie cultuur en toerisme, en de relatie toerisme en onderwijs. U zult zich tevens bezighouden met de praktische uitvoering van beleidsbeslissingen én eco nomische programma's. Universitaire opleiding; hierbij wordt gedacht aan de studierichting Vrijetijdswetenschappen of aan de specialisatie Recreatie en Toerisme van de universiteit van Wageningen. Belangrijke competenties: brede deskundig heid, analytisch vermogen, politiek-bestuurlijk omgevingsbewustzijn, goede sociale - en contactuele vaardigheden. Salaris bij voltijdbetrekking bedraagt minimaal 2.785,00 en maximaal 3.978,00. Inlichtingen: dhr. drs H.E.C.M. Thomaes, hoofd afdeling Economie 0118- 631419. Sluiting sollicitatietermijn 2 december 2005. Stuur uw sollicitatie met motivatie en cv, onder vermelding van het vacature nummer naar: Provincie Zeeland, Postbus 6001, 4330 LA Middelburg of reageer via vacatures@zeeland.nl Wij bieden u een professionele werkomgeving, aantrekkelijke arbeidsvoor waarden en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. dien zij voeldoen aan de functie-eisen nadrukkelijk verzocht te solliciteren. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. kijk voor meer informatie op www.zeeland.nl VLIEGVELD MIDDEN ZEELAND is een klein groen vliegveld, gelegen in het hart van de provincie Zeeland. Dè kenmerken van de organisatie zijn: betrouwbaar, geloof waardig, gastvrij en alert. Het veld biedt gastvrijheid aan o.m. zakelijk vliegverkeer, motorvliegers, mla's, zweefvliegers, para's en gyrocopters. Het aantal vliegbewegingen is ongeveer 25.000 per jaar. Als klein vliegveld hebben we een ambitieuze doelstelling en dat is om het BESTE KLEINE VLIEGVELD van Nederland te worden. De havendienst bestaat uit 'n klein team van enthousiaste medewerkers. Vanwege de pensionering van de huidige functionaris, zijn wij op zoek naar een HAVENMEESTER (parttime, 18 uren per week) De functie De functie van havenmeester is uitdagend en veelzijdig. Zo bent u verantwoordelijk voor de orde, veiligheid, continuïteit en het onderhoud van het vliegveld. Daarnaast geeft u leiding aan het team van assistenten Havenmeester en zorgt u voor de perso neelsplanning. Verder onderhoudt u mede de contacten met de Inspectie van Verkeer en Waterstaat, het Directoraat Generaal voor Transport en Luchtvaart en het Korps Landelijke Politie Diensten. Ook zorgt u voor goede contacten op en rond het vliegveld. U weet mensen te stimuleren en neemt initiatieven die passen binnen onze doelstel ling om het beste kleine vliegveld van Nederland te worden. Gevraagd Voor deze functie zijn wij op zoek naar enthousiaste man of vrouw die een grondige kennis heeft van de luchtvaart, inclusief de wet- en regelgeving. U beschikt over kennis van moderne computerpakketten en u bent in staat om op verschillende niveaus met diverse instanties te kunnen overleggen. Uw werk- en denkniveau is HBO, u heeft een dienstverlenende instelling en bent flexibel ingesteld. Geboden De functie zal voor de juiste persoon uitdagend,zelfstandig en afwisselend zijn, die op de juiste wijze wordt gehonoreerd. Reacties U kunt uw schriftelijke reactie vergezeld van een uitgebreid CV tot uiterlijk 30 november a.s. zenden naar: Zeeland Airport B.V. De heer P. C. Geysen, directeur Calandweg 36 4341 RA Arnemuiden. Telefoon: 06 - 53 18 02 68. stichting h KLAverblad zeeland Het Klaverblad is dé organisatie in Zeeland die opkomt voor de belangen van ouderen, mensen met een verstandelijke- of een lichamelijke functiebeperking, cliënten geestelijke gezondheidszorg, jeugdzorg, (chronisch) zieken, mantelzorgers en mensen met een arbeidshandicap. Stichting Het Klaverblad Zeeland zoekt een In algemene dienst van Het Klaverblad (30 uur per week, salariëring conform CAO-Welzijn schaal 8) De taken van de consulent zullen zich in eerste instantie richten op: - ondersteuning van de sectie Geestelijke Gezondheids Zorg (GGZ); - ondersteuning van het Zeeuwse Platform Cliënten Jeugdzorg (ZPCJ); - uitvoeren van projecten jeugdzorg en Klaverblad-brede projecten. Meer informatie is op te vragen bij Marleen Vermeer, telefoon: 0113-249325 of op de website: www.klaverbladzeeland.nl U kunt uw sollicitatie tot uiterlijk 30 november richten aan Klaverblad Zeeland, t.a.v. Marleen Vermeer, Postbus 2054, 4460 MB Goes. Dé zakenreisspecialist van Zuid West Nederland (Zeeland en West Brabant), UNIGLOBE Delta Travel is vanwege expansie op zoek naar specialisten. ALLROUND MEDEWERKER ZAKENREIZEN Een professionele collega die een brede, zelfstandige, uitdagende job wenst; - Je bent verantwoordelijk voor een efficiënt verloop van het boekingsproces - Je zorgt voor een optimale relatie met afnemers - Je past commerciële eigenschappen toe in het verkoopproces - Je draagt bij aan het continu verbeteren van bedrijfsprocessen - Je geeft mede vorm aan de ontwikkeling van de vestiging - Je bewaakt de kwaliteit van het boekingsproces. Profiel kandidaat: Naast de kwalitatieve eigenschappen voor de omschreven functies, zijn wij op zoek naar kandidaten die voldoen aan de volgende omschrijving; - Je bent bij voorkeur minimaal 32 uur per week (40 uur is pré). - Je bent een gemotiveerde en inspirerende teamplayer met een resultaatgerichte aanpak en open mind - je hebt een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden - Je hebt een vakgerichte opleiding en.minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie - Je werkt nauwkeurig en weet uitstekend prioriteiten te stellen - Je weet kansen en belangen goed in te schatten - Je voldoet aan steekwoorden als; commercieel, flexibel, sociaal, inspirerend Wij bieden een salaris dat marktconform is met interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, uitgebreide opleidingsmogelijkheden, een gevarieerd takenpakket, een plezierige werkomgeving en een hecht team van spontane collega's. Wil jij met ons meereizen naar het succes? Voldoe je aan de bovenstaande Beschrijving en is deze baan je op het lijf geschreven? Stuur dan je cv, voorzien van onderbouwde motivatie naar onderstaand (email)adres. UNIGLOBE Travel is een internationale organisatie van zelfstandige zakenreisbureaus, wereldwijd meer dan 1000 kantoren met het hoofdkantoor in Vancouver en daarmee met recht de grootste Travel-franchise. UNIGLOBE kantoren zijn eigendom van zelfstandige ondernemers en bieden klanten meer dan de persoonlijke service en aandacht die ze mogen verwachten. Independently owned means better personal service. Delta Travel T.a.v. Johan Plomp Zuidstraat 10 4315 AP Dreischor (ZIERIKZEE) i.plomp@uniQlobedeUatravel.nl www.unialobedeltatravel nl Je bent ambitieus en ondernemend? Dan is dit je kans als in een succesvol communicatiebedrijf. Creatief gezien behoor je tot de beteren. Het bewijs hiervan kun je laten zien. Als enthousiast denker én doener verpak je klant- en marktvragen in opvallende ideeën en verrassende, strategisch en conceptueel sterke campagnes. Je schrijft heldere studio-briefings en communicatieplannen. Je ambities reiken verder? Netwerken, nieuwe relaties winnen, mooie campag nes maken, Onder jouw inspirerende leiding wordt het creatieve niveau van de studio (nog) hoger. Uitdagingen aangaan en realiseren is wat je wilt. Uit ervaring weetje wat hiervoor nodig is. Het idee van partner worden spreekt je aan? Die mogelijkheid bieden wij een ondernemende creatieveling (tussen de 30 en 40) die, als lid van het managementteam en als toekomstig aandeelhouder, deel gaat uitmaken van de nieuwe, jonge directie. Een perfecte opstap om samen met partners nieuwe ontwikkelingen te initiëren voor verdere uitbouw zoals creatie, marketing, internet, etc. Je eigen inzet vertaald zien in persoonlijk resultaat, dat is wat je wilt. Pak dan die kans! Na 25 jaar bouwen zijn een solide bedrijf en een grote (landelijke) relatiekring het zichtbare resultaat. Als Rota-erkend, full-service communicatiebedrijf zijn wij gespecialiseerd in het ontwikkelen van vastgoed campagnes en geven we het totale communicatie- traject vorm en inhoud. Met een team van ruim 20 collega's zijn wij jouw ideale partner. Dé kans om een stap vooruit te zetten heb je nü in handen. Schrijf een brief met uitgebreide c.v. en je toekomstvisie aan de directie. Voor een eerste beeld kijkje op www.devriescom.nl Jannewekken 2 Postbus 78, 4300 AB Zierikzee O 01 1 1 45 41 41 O 01 1 1 45 41 50 O www.devriescom.nl Koninklijke Jongeneel B.V. is een van de grootste partijen op het gebied van hout, plaat materiaal en ofbouwproducten voor de professionele bouw en industrie. Het bedrijf telt ca. 650 medewerkers verdeeld over 35 regionale vestigingen in Nederland. De directie en ondersteunende centrale diensten zijn gevestigd in Utrecht. Ter versterking van ons team in Bergen op Zoom zoeken wij een De functie: Je plant en realiseert de verkoopdoelstellingen van je eigen rayon. Samen met de verkoop leider ontwikkel je een strategie om jouw rayon te onderhouden en verder uit te bouwen. Je onderhoudt de relatie met bestaande klanten door middel van gestructureerde klantbezoeken en je verwerft nieuwe opdrachtgevers. In nauwe samenwerking met de binnendienst maak je jouw rayon tot een succes. Wat vraagt Jongeneel: Wij zijn op zoek naar een commerciële doorzetter op MBO-niveau. Je bent een scherpe onderhandelaar, ondernemend, servicegericht en je beschikt over een energieke en over tuigende instelling. Tevens heb je goede communicatieve vaardigheden en ben je in het bezit van een gezonde dosis humor. Je hebt ruime verkoopervaring opgedaan in de bouw of daaraan gelieerde handel. Productkennis van hout en plaatmateriaal is van groot belang. Wat biedt Jongeneel: Jongeneel biedt een uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief voor medewerkers, die op een zelfstandige, resultaatgerichte en ondernemende wijze willen werken bij een professionele organisatie. Wij bieden naast een goed salaris prima secundaire arbeidsvoorwaarden. I Mogelijkheden tot ontwikkeling binnen onze organisatie zijn er ruimschoots, onder meer door het volgen van passende opleidingen. I Reactie: Ben jij degene die wij zoeken stuur dan je sollicitatiebrief en CV, binnen 14 dogen, S aan Koninklijke Jongeneel B.V. t.a.v. Ada Brefeld, afdeling Personeelszaken, Postbus 49, t 3500 AA Utrecht of via e-mail a.brefeld@jongeneel.nl. Voor meer informatie over de functie en j? ons bedrijf kun je contact opnemen met Walter Kluft, manager Bergen op Zoom, onder telefoon nummer 0164 - 265936. Voor algemene bedrijfsinformatie bezoek onze website: www.jongeneel.nl.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 38