Ba n e n Kijk ook op QJobTrack. n <3 Algemeen Directeur om Bent u degene die mensen in staat stelt goed te functioneren? EEN VOORZITTER EN 2 LEDEN IMAGO medewerker/ jurist/notarisklerk deltamarina Service monteur Hoofd Zorg Ontdek de Vogeltrek Manager Technische Dienst 12 NOVEMBER 2005 - W21 Voor de rekenkamercommissie is de gemeenteraad van Vlissingen op zoek naar: Vlissingen is met zo'n 45.000 inwoners een belangrijke stad in de provincie Zeeland. Een maritieme stad, heden en toekomst zijn verbonden met de zee, de Westerschelde. Dat maakt de stad anders dan andere steden. Er is ruimte, er is activiteit, er is wind en water. Vlissingen is continue in beweging. De rekenkamercommissie doet onderzoek naar doel matigheid, doeltreffendheid en rechtmatigheid van het gemeentelijk beleid. De rekenkamercommissie bepaalt onafhankelijk de onderzoeksonderwerpen, draagt zorg voor het (doen) uitvoeren van dit onderzoek en rappor teert over de resultaten. De commissie beschikt over een eigen budget om zijn taak uit te voeren. De bevoegdheden en verantwoordelijkheden van de commissie zijn opgenomen in een verordening. Deze is te vinden op www.vlissingen.nl/verordeningen Bij voorkeur beschikken de drie leden over verschillende deskundigheden op het gebied van gemeentelijke finan ciën, onderzoek en bedrijfseconomische processen. De leden hebben bestuurlijke ervaring, zijn politiek en maatschappelijk betrokken en hebben ervaring met het doen of begeleiden van onderzoek in het bedrijfsleven, bij een onderzoeksinstelling of bij de overheid. Wij zoeken kandidaten met het volgende profiel: HBO WO werk- en denkniveau; Politiek-strategisch inzicht en kennis van (lokaal) openbaar bestuur; Inzicht in de beleidsterreinen van de lokale overheid; Geen bestuurlijke of functionele binding met de gemeente Vlissingen; De voorzitter is in staat leiding te geven aan het werk van de commissie, stuurt de ambtelijke ondersteuning aan en draagt zorg voor afstemming met andere gemeentelijke onderzoeksfuncties. Wij bieden: De leden van de rekenkamercommissie worden benoemd door de gemeenteraad voor een periode van drie jaar. De vergadervergoeding voor de voorzitter is 257,67 en voor de leden 209,43. Voor de voor zitter geldt de mogelijkheid extra uren te declareren. Zie hiervoor ook de eerder genoemde verordening. Informatie: Voor nadere informatie kunt u contact opnemen bij de raadsgriffier Ineke Sturm, telefoon: 0118-487587 of via e-mail griffie@vlissingen.nl. Reageren: Uw sollicitatie kunt u richten aan de Gemeenteraad van Vlissingen, t.a.v. mevrouw. I. Sturm Postbus 3000, 4380 GV Vlissingen. Brieven moeten uiterlijk 23 november in ons bezit zijn. Op de linker bovenhoek van de enveloppe vermelden 'Rekenkamercommissie Solliciteren via e-mail is ook mogelijk: griffie@vlissingen.nl Het Samenwerkingsverband Christelijk Basisonderwijs 'Van Sloe tot Kreekrak' omvat de volgende scholen: De Wiekslag, Rilland Het Kompas, Yerseke De Welle, Kruiningen De Zevensprong, Krabbendijke De Hoeksteen, Wemeldinge 't Honk, Kapelle De Linge, Biezelinge 't Noorderlicht, Goes Prinses Beatrixschool, Goes Prinses Ireneschool, Goes Ichthusschool, Wolphaar.tsdijk 's-Heer Hendrikskinderen De Rank, 's-Gravenpolder De Regenboog, Hoedekenskerke De Regenboog, Nieuwdorp De Wegwijzer, Heinkenszand the performance support Voor onze opdrachtgever 'Samenwerkingsverband Christelijk Basisonderwijs Van Sloe tot Kreekrak' te Zuid-Beveland zijn wij op zoek naar een Vijf verenigingen voor Christelijk basisonderwijs op Zuid-Beveland hebben zich verenigd in het Samenwerkingsverband Christelijk Basisonderwijs Van Sloe tot Kreekrak. Per I januari 2006 zullen de verenigingen fuseren tot één vereniging. De omvang van de vereniging bedraagt 16 basisscholen en circa 2.300 leerlingen. Zo spoedig mogelijk in 2006 zal de dagelijkse leiding van de vereniging in handen komen van een nieuw aan te stellen Algemeen Directeur. Van de Algemeen Directeur wordt verwacht dat hij/zij optimale omstandigheden voor de scholen creëert om hun doelstellingen te bereiken door algemeen beleid op hoofdlijnen te ontwikkelen, voor te bereiden, te implementeren (via de directeuren), te evalueren, en dus alle integrale managementtaken op bovenschools gebied uit te voeren. Uw profiel U wordt uitgenodigd te solliciteren, als uit uw curriculum vitae blijkt dat u: inzicht en vaardigheid heeft in het aansturen van beleidsvormingsprocessen en veranderingsprocessen vaardigheden heeft op het gebied van managementtechnieken, financiële, administratieve, organisatorische en personele zaken consequent mits flexibel, assertief, doelmatig en creatief bent ervaring heeft als directeur en/of bovenschools manager in een onderwijs organisatie affiniteit heeft met het bestuurlijk-politieke krachtenveld binnen het onderwijs visie heeft op het primair onderwijs binnen de vereniging rekening houdt met de eigenheid van de verschillende scholen werkt vanuit een christelijke identiteit bereid bent om vorm en inhoud te geven aan de grondslag en de profilering van de vereniging teq^ stimulerende, op samenwerking gerichte houding heeft over uitstekende sociale- en communicatievaardigheden beschikt Wij bieden een uitdagende baan binnen een jonge vereniging een enthousiast en daadkrachtig managementteam secretariële ondersteuning kansen om ideeën in de praktijk te realiseren beloning tot het maximum van schaal DC+ Procedure Deze advertentie is ook intern verspreid binnen het Samenwerkingsverband 'Van Sloe tot Kreekrak'. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 14 en 21 december 2005. Een op de functie afgestemd assessment maakt deel uit van de selectieprocedure, het assessment zal plaatsvinden op 9 januari 2006. Uw reactie Voor meer inlichtingen kunt u contact opnemen met de voorzitter van de selectiecommissie, de heer drs. P.A. Peene, Algemeen Directeur, IMAGO Groep, tel (076) 543 0060. Sollicitaties kunnen voor 22 november 2005 gericht worden aan IMAGO Groep, t.a.v, mevrouw C. Bodegom, Postbus 3319, 4800 DH BREDA of per e-mail aan: c.bodegom@imagogroep.nl IMAGO GROEP Postbus 3319,4800 DH Breda tel (076) 5430060 fax (076) 5430061 e-mail: info@imagogroep.nl web: www.imagogroep.nl NOTARISKANTOOR VERHAECEN VERHAEGEN zoekt een notarieel met ervaring Het kantoor is gelegen aan de Handboog straat te IJzendijke en zal medio 2006 ver huizen naar de Markt aldaar. Het kantoor heeft 14 medewerkers. Indien u meer informatie wenst of vragen heeft, kunt u contact opnemen tijdens kan tooruren met Mr. E.O.F.J. Verhaegen of Mw. Mr. M.A. Tazelaar op 0117-301558. De gastvrije jachthaven Delta Marina is ideaal voor watersporters. Dit komt vooral door de gunstige ligging aan het Veerse Meer, vlakbij de Oosterschelde en de vele in- en externe voorzieningen en faciliteiten. Wat dacht u bijvoorbeeld van een scheepsmaterialen- en kledingwinkel, een professionele reparatie- en onderhoudsafdeling en een gezellig, van terras voorzien, restaurant? Het zijn slechts enkele voor beelden van wat Delta Marina u te bieden heeft. Voor onze professionele Reparatie en Onderhoudsafdeling, zoeken wij per direct, voor aanvulling van ons team,een fulltime Zijn of haar taken bestaan uit: - Zelfstandig en/of in teamverband uitvoeren van motorenonderhoud - uitvoeren van reparaties aan motoren - repareren en onderhouden van alle technische zaken aan boord van pleziervaartuigen De functie-eisen zijn: - opleiding motorentechniek b/d of soortgelijk - affiniteit met de watersport - flexibele instelling Wij bieden een afwisselende baan met beloning conform de HISWA CAO. Interesse? Schrijf je sollicitatie brief, voorzien van CV, binnen 14 dagen aan ons hoofd Service Center Ad Geelhoed. Postbus 16, 4484 ZG Kortgene, tel.0113-30 71 71, fax 0113-30 71 72, email: homeport@deltamarina.nl Volvo Penta dealer Onze drto 120 dfwten zT^ voornamelijk ouderen, die ondersteuning nodig heb ben op het gebied van zorg en dienst verlening. De vragen en wensen von onze cliënten zijn het uitgangspunt voor ons handelen. Zorgcentrum Ten Anker maakt deel uit van de Stichting voor Regionale Zorgverlening. SVRZ ziet het als haar verantwoordelijkheid daw waar mogelijk aan te sluiten op de (wijzigende) behoeften en wensen von de ouder wordende mens. Als werkgever bieden we kaders waarbinnen medewerkers hun keuzes hebben. Daarbij hoort een modern en zeer flexibel arbeidsvoorwaardenpakket, waarbij medewerkers als bet ware zelf hun pakket kunnen samenstellen en veranderen. Logisch eigenlijk, want dat mensen hetzelfde werk doen, wil nog niet zeggen dat ze op dezelfde manier beloond willen worden. Van u wordt verwacht dat u kunt pionieren in de zorg en telkens weer nieuwe manieren kunt vinden om de oudere mensen binnen zorgcentrum Ten Anker plezier in het leven te laten behouden. U weet wat uw drijfveren in het leven zijn en u bent oprecht geïnteresseerd in de zoken die ouderen en medewerkers bezighouden. Daarom spreekt het volgens ons voor zich dot u bij uzelf een warm hart voelt voor oudere mensen en dof u enthousiasme en respect goed kunt combineren. Voor nadere informatie over deze functie kunt u contoct opnemen met Joost Zielstra, Locatiemanager, telefoon 0166- 602650. Uw sollicitatie wordt vertrouwelijk behandeld. Een assessment kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure. De sollicitatiegesprekken zijn gepland in december. Stuur uw sollicitotiebrief met CV binnen tien dogen noor Zorgcentrum Ten Anker, Mevr. A.von den Bosch, Postbus 78,4690 AB Tholen (A.van.den.Bosch@SVRZ.nl). De functiebeschrijving is op te vragen bij de afdeling P&O von de instelling. Voor het Zorgcentrum Ten Anker zoeken wij op korte termijn een Ten Anker waar de mens iemand is U bent verantwoordelijk voor de organisatie en het functioneren van de sector verzorging en verpleging van de locatie. Dit gebeurt in overeenstemming met het vastgestelde beleidsplan van SVRZ. Daarnaast ontwikkelt en bewaakt u de kwaliteit van de cliëntenzorg, het personeels- en formatiebeleid en het budgetbeheer. Tevens geeft u vorm aan het sectorbeleid van de sector zorg met als doel de zorg, het welzijn en het woonklimaat te waarborgen. U geeft leiding aan vier teamleiders en aan de Weekend- Avond- en Nachthoofden. Ook geeft u indirect leiding aan de interne pool, oproeppool en aan zorgmedewerkers met een verschillende beroepsachtergrond (ca. 80 fte). Ook het aansturen van de coördinator vrijwilligers behoort tot uw taken. U ontvangt direct leiding van de locatiemanager. Als Hoofd Zorg bent u in staat ontwikkelingen zoals kleinschalige woonvormen, nieuwbouw en verbouw van het verpleeghuis te managen. U kunt medewerkers motiveren, enthousiasmeren en actief betrekken. U draagt bij aan de beleidsvorming en speelt een belangrijke rol in de vertaling en realisatie van de zorgvisie naar de praktijk, onder andere door voorzitterschap van diverse commissies en werkgroepen middels het schrijven van beleidsnotities. U heeft een relevante managementopleiding, aangevuld met ruime leidinggevende ervaring. Daarnaast beschikt u over een diploma verpleegkundige A/ B/Z en/of HBO-V (BIG- registratie) of een daaraan gelijkgesteld diploma. U beschikt over uitstekende communicatieve, sociale en coachende vaardigheden. Met een proactieve werkstijl en visie geeft u vorm aan de zorg- en dienstverlening aan cliënten en weet u medewerkers hierin actief te betrekken. Ervaring in de verpleeghuiszorg is een troef. De functie is ingedeeld in FWG 60 met een maximum salaris van 3.700,75 bruto per maand bij een fulltime dienstverband, conform de CAO V&V. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor opleiding en aanvullende arbeidsvoorwaarden (fietsplan, aan- en verkoop vrije dagen, pensioen-regeling, spaarloonregeling en kinderopvang). Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en niet gehonoreerd. Volg de 'Tour de Gans' in Nederland In indrukwekkende formaties trekken ganzen naar Nederland. Ook in uw omgeving zijn ze te bewonderen. Kijk op www.vogelbescherming.nl Vogelbescherming Nederland laat het je zien Wij zijn een administratie- en belastingadvieskantoor met een team van 4 medewerkers. Onze cliënten zijn afkomstig uit het midden- en kleinbedrijf. Wij bieden dienstverlening aan op het gebied van administratie, belastingzaken en bedrijfskundige adviezen en zoeken: Fulltime (40 uur) ERVAREN ASSISTENT ACCOUNTANT U bent verantwoordelijk voor de financiële en fiscale advisering van een aantal cliënten. U stelt jaarrekeningen en financiële verslagen op en controleert deze. Bovendien stelt u fiscale aangiftes op. U bent minimaal in bezit van het diploma SPD of HEAO Accountancy en heeft tenminste 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Sollicitaties t.a.v. W. Faasse, Fr. den Hollanderlaan 21, 4461 HL Goes mentality makes the difference Multraship Towage Salvage is een onafhankelijk, internationaal opererend sleepvaart- en bergings bedrijf, gevestigd in Terneuzen. Multraship verricht onder andere havensleepdiensten in de havens van Vlissingen, Terneuzen en Gent, zeesleepdiensten, bergings- en wrakopruimingswerkzaamheden en overige maritieme dienstverlening wereldwijd. Multraship heeft tevens vestigingen in Roemenië en Bulgarije. Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een: m/v De functie: Ik U bent verantwoordelijk voor het organiseren en aansturen van de gehele technische dienst van een vloot van 20 sleepboten en (bergings)vaartuigen. U bent werkzaam op ons kantoor aan de Schependijk in Terneuzen. Wij vragen: U heeft een HTS of vergelijkbare opleiding gevolgd en minimaal een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie en/of branche. U heeft uitstekende kennis van de Engelse taal. Kennis van Duitse/Franse taal is een pré. Het is voor u geen probleem om met diverse (technische) computerprogramma's te werken. Persoonlijke kenmerken: U bent flexibel, accuraat en organisatorisch sterk. U heeft commercieel en technisch inzicht, onderhandelingscapaciteiten, goede communicatieve en vooral leidinggevende vaardigheden. Wij bieden: Wij bieden u een verantwoordelijke baan in een dynamische en snelgroeiende organisatie. U verdient een goed basissalaris en. daarnaast zijn er diverse goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Bent u de juiste persoon voor deze uitdagende en afwisselende functie? Stuur uw schriftelijke sollicitatie met CV vóór 15 december aanstaande naar: MULTRASHIP TOWAGE SALVAGE BV T.a.v. Mevr. J. Nuijten-Muller Scheldekade 48 4531 EH Terneuzen jnuijten.® multraship.com www.multraship.com

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 47