Banen
i
JobTrack.nl
Praktijkopleider installatietechniek (m/v)
Praktijkbegeleider installatietechniek/
elektrotechniek m/v)
•STRATEGUS
Madko b.v.
Madko b.v.
ERVAREN
CONSTRUCTIEBANKWERKERS
ROOMPOT VAKANTIE!
Verkoper m/v
Kijk ook op
Als Kenniscentrum Beroepsonderwijs Bedrijfsleven voor de kappers-,
schoonheidsspecialisten- en voetverzorgersbranche voert KOC Nederland
wettelijke taken uit, zoals het ontwikkelen van een landelijke kwalificatie
structuur en het verzorgen en behouden van de kwaliteit van de bedrijfsleer
omgeving. Daarnaast organiseert en ontwikkelt KOC Nederland examens,
cursussen, workshops, evenementen, boeken en leermiddelen.
Bij KOC Nederland zijn circa 90 mensen werkzaam.
Voor de afdeling buitendienst zijn wij per 1 november op zoek n
JUNIOR OPLEIDINGSADVISEUR M/V
werkgebied Zeeland en een gedeelte v
i Noord-Brabant
KOC Nederland
3430 AB Nieuwegem
Functie-inhoud:
Werven, beoordelen en erkennen van leerbedrijven
Adviseren en begeleiden van ondernemers en praktijkopleiders gericht op
het verbeteren van de bedrijfsleeromgeving.
Het uitvoeren van kwaliteitsaudits (INK-model).
Het in kaart brengen en het geven van advies op het gebied van
kwaliteitsverbetering in de bedrijfsleeromgeving.
Het waarborgen van de kwaliteit van de praktijkleerplaats.
Het geven van voorlichting aan scholen en bedrijven.
Het geven van informatie over het trainingsaanbod.
Intermediair bij loopbaanadvies en praktijkbegeleiding.
Het opbouwen en onderhouden van relaties met scholen en leerbedrijven.
Het actief deelnemen aan projecten en werkgroepen.
Het verrichten van alle administratieve werkzaamheden, welke voortvloeien
uit bovengenoemde taken.
Functie-eisen:
HBO werk- en denkniveau.
Adviesvaardigheid.
Rapportage- en presentatievaardigheden.
Kunnen werken met Word en Excel.
Een zelfstandige- en kwaliteitsgerichte instelling.
Zelfstandig, doelmatig en kwaliteitsbewust kunnen werken.
Overtuigingskracht.
Kennis van de sectoren haar-, voet-, en schoonheidsverzorging is een pré.
In bezit van rijbewijs B en een auto.
Bij voorkeur twee jaar werkervaring in een (commercieel) adviserende functie.
Woonachtig in het aangegeven werkgebied.
Geboden wordt:
Salariëring conform schaal H van de CAO-Kenniscentra e.e.a. afhankelijk van
leeftijd en ervaring Doorgroeimogelijkheden naar schaal J van de CAO-
Kenniscentra. Aanstelling vindt in eerste instantie plaats op basis van een
jaarcontract.
Uw reactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Michel Vork (Unitmanager
Buitendienst), tel. 030-6071000 Bezoek ook onze website www.koc.nl voor
uitgebreide bedrijfsinformatie
Schriftelijke sollicitaties op deze vacature, die gelijktijdig zowel intern als extern
is opengesteld, kunt u tot 27 september aanstaande richten aan KOC Nederland,
t a v. Marrit Schippers (P&O Manager), Postbus 54, 3430 AB Nieuwegein.
E-mail adres: m.schiooers@koc.nl.
Regionaal Opleidingsbedrijf Installatietechniek
Zuid-West Nederland bv. gevestigd te Bergen
op Zoom verzorgt praktijkopleidingen voor de
BSSlfcral installatietechniek en de elektrotechniek.
Momenteel zijn er ongeveer 150 bedrijven
aangesloten, waar de leerling/werknemers
worden gedetacheerd. Ongeveer 190 leer
ling/werknemers volgen een opleiding.
De opleidingen worden gegeven in het kader van de opleidingspro
gramma 's van Kenteq. Het verzorgingsgebied is West Brabant en
Zeeland.
In verband met uitbreiding van activiteiten zijn wij op zoek naar een:
In deze functies verzorgt u theorie- en praktijklessen in de installatie
techniek aan leerlingen in de leeftijd van 16 tot 25 jaar en u begeleidt
de leerlingen in de installatietechniek en de elektrotechniek bij de
theorie en in de praktijk. De leerling/werknemers volgen een MBO
opleiding in Breda, Bergen op Zoom of Vlissingen.
Wij vragen:
Een diploma in de installatietechniek of de elektrotechniek op niveau 3;
Het diploma praktijkopleider van Kenteq of u bent bereid dit te gaan
behalen);
Ruime praktijkervaring;
Kennis van de opleidingsprogramma's van Kenteq;
Enthousiasme in het omgaan met jeugdige leerlingen en een flexibele
instelling;
Bereidheid binnen het gehele werkgebied werkzaamheden te verrichten.
Wij bieden:
Goede arbeidsvoorwaarden;
Zelfstandig werk binnen een klein team;
Mogelijkheden voor scholing;
Goede doorgroeimogelijkheden.
Sollicitatie
Indien u interesse heeft in deze afwisselende functie, kunt u vóór 28
september 2005 uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae sturen
aan: ROI Zuid-West Nederland bv., t.a.v. de heer S.RM. van
Puijenbroek, Postbus 470, 4600 AL Bergen op Zoom, onder vermel
ding van "Sollicitatie". Voor meer informatie kunt u contact opnemen
met de heer Van Puijenbroek onder nummer 0164-234030.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.
MANAGEMENT HR SOLUTIONS
Strategus is voor Start Uitzendbureau op zoek naar een commerciële,
ondernemende en inspirerende:
Unit Manager Terneuzen
die in staat is om op een motiverende wijze leiding te geven aan de vesti
ging in Terneuzen. Hij/zij geeft leiding aan een team van intercedenten en
begeleidt hen in het werk en de persoonlijke ontwikkeling. Daarbij is de
manager in staat om beleid en doelstellingen te vertalen naar concrete,
commerciële activiteiten en neemt hierin het initiatief. Start hecht veel
waarde aan de voorbeeldrol van het management en kent een informele,
zeer resultaatgerichte cultuur.
Gevraagd wordt:
Minimaal HBO opleiding/ werkniveau
Ervaring in leidinggevende functie, bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening
Aantoonbare commerciële successen is een must
Branchekennis is een pre
Geboden wordt een uitdagende managementfunctie bij een organisatie die
kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan en investeert in de kwaliteit van
producten en medewerkers. Uiteraard hoort een markconform arbeidsvoor
waardenpakket bij deze functie.
Graag ontvangen wij uw reactie uiterlijk 1 oktober, gericht aan:
svdijk@strategus.nl Meer informatie kunt u verkrijgen bij:
Sander van Dijk, telefoonnummer 076-5494798.
Bent u HEAO'er BE of AC m/v
met een aantal jaren relevante ervaring?
Dan zoeken wij u!
U gaat, samen met twee medewerkers die door u worden aangestuurd,
de volgende werkzaamheden verrichten ten behoeve van onze
verschillende zusterbedrijven:
- opstellen en bewaken van begrotingen, rapportage over de resultaten
hiervan, alsmede advisering hierover
- voorbereiden opstellen van (concept)jaarrekeningen ten behoeve van de
accountant
- voorbereiden van de overzichten ten behoeve van de diverse periodieke
betalingen aan de belastingdienst
- controleren alsmede bijhouden van de dagelijkse boekingen in zowel de
financiële administratie als de projectadministratie
Er wordt gewerkt met Exact en de diverse office pakketten van Microsoft,
zoals Excel, Word en Powerpoint.
Uw profiel:
- u heeft een afgeronde opleiding HEAO BE of AC danwel gelijkwaardig,
met enkele jaren relevante ervaring, bijvoorbeeld als assistent accountant
- u bent zeer accuraat en heeft een dienstverlenende planmatige stijl
van werken
- vanzelfsprekend weet u om te gaan met vertrouwelijke informatie
- u heeft leidinggevende capaciteiten en bent een teamplayer
Wij bieden:
- een fulltime dienstverband
- een bij de functie passend salaris
- goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder opname in het
bedrijfspensioenfonds
- volledige vergoeding van vakgerichte studies
Aanvullend (psychologisch) onderzoek voor bepaling van de geschiktheid
voor deze functie kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Bent u geïnteresseerd in deze functie, stuur dan uw schriftelijke
sollicitatie, voorzien van uw curriculum vitae, naar onderstaand
postadres, t.a.v. de heer J. C. van den Hengel. Voor nadere informatie
over deze functie kunt u tussen 15.00 uur en 17.00 uur bellen naar ons
telefoonnummer 0118-476795.
A. Gogelweg 1
4384 GA VLISSINGEN
Postbus 182
4380 AD VLISSINGEN
17
SEPTEMBER 20(6.
Labrujère Staalbouw BV
Ampère weg 4
4338 PT Middelburg
Staalconstructiewerk
Knip-, zet- en laswerk in staal, RVS en aluminium
Werktuigbouwkundig onderhoud- Machinale bewerkingen
Telefoon 0118-623651
Fax 0118-634375
E-mail infn@iahruierestaalbouw.nl
Web-site www.labruierestaalbouw.nl
Wij zijn op naar
(zelfstandig werkend van tekening)
Wij bieden u een aantrekkelijke en uitdagende baan binnen een onder
nemend en dynamisch bedrijf, dat inzet en prestatie weet te waarde
ren, middels een goede salariëring en secudaire arbeidsvoorwaarden.
Uw schriftelijke sollicitatie binnen 7 dagen aan bovenstaand adres t.a.v.
de directie
Accquistie n.a.v. deze advertentie worden niet op prijs gesteld.
Stichting Werkt voor Ouderen
Stichting Werkt voor Ouderen
Koudekerkseweg 81
4382 EJ Vlissingen
Telefoon 0118 -448 448
E-mail: stichting@werktvoorouderen.nl
Website: www.werktvoorouderen.nl
De taken van de receptionist/administratieve
medewerker zijn onder andere;
- ontvangen, verwijzen en beantwoorden van vragen
van cliënten en bezoekers
- aannemen en doorschakelen van telefoongesprekken
- verrichten van financieel-administratieve werkzaam
heden, waaronder het coderen van facturen,
bankafschriften, het factureren van verleende diensten,
het uitvoeren van administratieve controles e.d.
- verrichten van allerhande andere (administratieve)
werkzaamheden zoals het doen van kashandelingen,
verwerken van de post, uitwerken van brieven en
verslagen, het verzorgen van kopieerwerk, e.d.
De receptionist die wij zoeken:
- heeft een relevante opleiding op MBO-niveau,
aangevuld met praktische ervaring in een
administratieve functie
- heeft affiniteit en ruime ervaring met het werken met
geautomatiseerde systemen
- is klantvriendelijk en representatief
- is stressbestendig en in staat om in een relatief drukke
werkomgeving de aandacht bij het werk te houden
- kan zelfstandig werken aan de hand van richtlijnen
- kan goed overweg met moeilijke situaties in het werk
- werkt systematisch en ordelijk, is integer en betrouw
baar.
Voor inlichtingen over deze functie kunt u contact
opnemen met de heer E. den Boer, manager financieel
economische zaken. Hij is tijdens kantooruren
bereikbaar op het telefoonnummer 0118 - 448 448.
Bent u geïnteresseerd? Stuurt u dan uw schriftelijke reactie
voor 23 september a.s. naar
Stichting Werkt voor Ouderen,
t.a.v. mevrouw M.S.A. de Goey, personeelszaken
Postbus 360, 4380 AJ Vlissingen
Bel 0800 - BLOEDBANK
of kijk op www.sanquin.nl
is op zoek naar de volgende medewerkers I
RECEPTIONISTES/
MEDEWERKERS CALLCENTERM
In combinatiefunctie voor totaal 38 uur per week opaBelod
PARTTIME MEDEWERKERS
CALLCENTER M/V
Locatie: hoofdkantoor Kamperland
Interesse in één van bovengenoemde functies'
Kijk dan voor een uitgebreide beschrijving op onzesö
Voor de combinatiefunctie: stuur je brief met cv enpaskl
naar Anita Maas, Postbus 12, 4493 ZG Kamperland.
Voor het callcenter: mail je brief en cv naar
maas.a@roompot.nl. Graag je reactie voor 22 september
Acquisitie n a. v deze advertentie wordt niet op prijs geslêl
WWW. ROOMPOT. N L/VACATURE
Voor ome nieuwe vestiging in Boes (Z.) zoeken wij een:
Wil je komen werken bij Wildkamp als verkoper dan is technische productkennis op MBO niveau en een
goed ontwikkeld commercieel talent hetgeen je minimaal mee moet nemen. De belangrijkste troeven die
je in handen hebt om onze klanten van dienst te zijn: je kennis en ervaring om met een positieve instefe»
en op een doortastende, vastberaden wijze onze klanten te overtuigen. Daarvoor gebruik je je kennis
onze producten, producttoepassingen, gebruiksmogelijkheden en het indien noodzakelijk kunnen matei fê
berekeningen.
Ons uitgangspunt in de contaden met onze klanten is dat we werken aan langdunge klantrelaties. DatsvWp»
als vanzelfsprekend.
Om deze functie goed te kunnen vervullen biedt Wildkamp je een passend inwerktrajed waarin je kenmsm»-,a?
alle aspecten en collega's die een dagelijkse rol spelen in je functie van verkoper. Het ervaring opdoen op een
ander filiaal en een bezoek op het hoofdkantoor waar je regelmatig contact mee zult hebben maken b#
eveneens onderdeel van uit. Daarnaast worden er regelmatig cursussen en bijeenkomsten georganiseerd
productkennis op peil te brengen.
Mobiliteit is binnen Wildkamp steeds belangrijker. Je kunt tijdelijk op een ander filiaal worden ingezet.
Wildkamp heeft een, ook voor deze functie, passend pakket arbeidsvoorwaarden.
Voor meer informatie over deze functies kan je contact opnemen met Jan Hefawn
Je kunt hem bereiken onder nummer 0523-68^
Wil je solliciteren, reageren kan tot 22 augustus 2Ki
stuur je blief mei tv w
WildkampM
Afdeling personee^
postbus'!
Wildkamp is een dynamische en sterk expanderende
groothandel in kunststofleidingsystemen, aanverwante
producten en circa 16.000 technische artikelen. Naast onze
hoofdvestiging in tutten (Ov), hebben wij meer dan twintig
filialen in Nederland en één in Duitsland. Van hieruit leveren wij
direct uit voorraad aan o.a. aannemers, loonwerkers, industrie,
waterschappen, installateurs, campinghouders, doe-het-zelvers,
gemeenten en land- en tuinbouwbedrijven.
Of reageer via vacature@wikfcmfJ'
Acquisitie naar aanleiding^
advertentie wordt niet op pnp H5®