voor een
beetje
gewoon
geluk
KiWerlMp
giro 404040
0
Projectleider Ontwikkeling Realisatie m/v (1,0 fte)
Medewerkers Beheer B m/v (2 vacatures 1,0 fte)
Zeeland Seaports
Iets doen voor de Zonnebloem?
Bedrijfsleider m/v - 38 uur -
Breda Ridderstraat, Lange Brugstraat Middelburg Lange Geere Roosendaal Dr. Brabersstraat
Oosterhout Arendstraat Steenbergen Kaaistraat Rijen Wilhelminaplein
Uw digitale foto's ook afdrukken via www.verschurenfotovideo.nl
Nv#
Kinderhulp geeft een beetje gewoon geluk aan kinderen in
moeilijke of bijzondere thuissituaties. Steunt u Kinderhulp daarbij?
tel 0570-611899
www.kinderhulp.nl
NATIONAAL I FONDS
In de dynamische wereld van groeiende ladingstromen, steeds grotere schepen en toenemende concurrentie, nemen de Zeeuwse zeehavens een unieke positie in tussen twee wereldhavens.
De havens van Terneuzen en Vlissingen zijn uitgegroeid tot het derde zeehavengebied van Nederland. Vanuit een markant kantoor in Terneuzen beheert Zeeland Seaports de havengebieden en doet
het er alles aan om de positie van beide havens als 'continental gateway' te versterken. Zeeland Seaports is op zoek naar nieuwe collega's die de ambities van de organisatie willen waarmaken.
De cluster Ontwikkeling Realisatie draagt zorg voor de algehele sturing van de processen op het gebied van infrastructuur en ruimte. De cluster geeft uitvoering aan
ontwikkel- en realisatieprocessen van de havens. Als projectleider O&R stelt u plannen op, stuurt u projecten aan en bent u verantwoordelijk voor het projectresultaat.
U rapporteert aan de coordinator O&R over de voortgang van de projecten en u levert een bijdrage aan het opstellen van de jaarplannen van het cluster O&R. U ver
tegenwoordigt Zeeland Seaports in interne en externe projectgroepen. U ondersteunt de coördinator O&R onder andere bij beleidsadviezen over civiele techniek, infra
structuur, ruimte en gebiedsontwikkeling en bij het te voeren beleid. U geeft ondersteuning bij de procedures rond aanbestedingen van infrastructurele voorzieningen en
levert bijdragen aan de functionele eisen voor bestaande en nieuwe havens en havengebiedinrichting. Onze vraag: u heeft een HBO denk- en werkniveau en ruime ken
nis van projectmanagementtechnieken op het gebied van civiele techniek, infrastructuur, ruimte en gebiedsontwikkeling. Daarnaast heeft u inzicht In de financiële,
personele, juridische en organisatorische aspecten van projecten. U beschikt over kennis van de relevante ontwikkelingen op het vakgebied en op het gebied van ont
wikkeling en realisatie. U heeft vaardigheid in het opstellen van projectplannen, tijdsplanningen en kostenramingen en beschikt over ruime adviesvaardigheden hier
omtrent. U voelt zich thuis in een innovatieve organisatie. Verder bent u proactief, extravert, toont u initiatief en heeft u een motiverende opstelling. Meer informatie:
de heer RG. van de Schraaf, Coordinator Ontwikkeling en Realisatie of de heer D. Engelhardt, Hoofd afdeling Infrastructuur Ruimte, beiden bereikbaar onder tele
foonnummer 0115 - 647400.
De cluster Beheer zorgt voor de algehele uitvoering van de beheersprocessen in relatie met de ontwikkeling van de havens. Voor wat betreft het natte onderhoud stelt u
voortgangsrapjxjrtages op en levert u een bijdrage aan het opstellen van de jaarplannen hieromtrent. Verder doet u voorstellen ter verbetenng van de baggercontracten.
U behandelt en geeft advies bij meldingen in verband met WVO. Voor wat betreft het droge onderhoud verwerkt u vergunningsaanvragen voor het aanleggen van
bovengrondse en ondergrondse infrastructuur. U houdt toezicht op uitvoering van onderhoudswerkzaamheden, reconstructies en vervanging en toetst de kwaliteit en
rapporteert hierover. Verder voert u beheertechnische werkzaamheden uit: het voeren van besteksadministratie en beheertechnische werkzaamheden binnen een pro
ject; het verrichten van, cq advisering bij, meet-, uitzet- en tekenwerk en opstellen van bestekken. Ook geeft u uitvoering aan de zorgplicht en houdt u toezicht op de nale
ving van reglementen en vergunningsvoorwaarden. Onze vraag: u heeft aantoonbare ervaring op het gebied van het droog en/of nat onderhoud en beheertechnische
werkzaamheden. U bent op de hoogte van de veiligheidsrichtlijnen en u bent vaardig in diverse overlegstructuren. U heeft een MBO werk- en denkniveau en voelt zich
thuis in een innovatieve organisatie. U bent proactief en probleemoplossend ingesteld en straalt enthousiasme uit voor het vak. Meer informatie de heer E. Cardon,
coördinator Beheer of de heer D. Engelhardt, Hoofd afdeling Infrastructuur Ruimte, beiden bereikbaar onder telefoonnummer 0115 - 647400.
Ons aanbod: als Projectleider Ontwikkeling Realisatie bieden wij u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal 2.382,29 en maxi
maal 3.403,27 bedraagt. Als Medewerker Beheer B bieden wij u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal 1.920,11 en maximaal
2.743,01 bedraagt. Verder kunt u rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform de rechtspositie van de Provincie Zeeland: een zorgverzekeringspakket
voor ambtenaren (IZR/IZA), studiefaciliteiten, gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, een regeling voor fietsprivé en bedrijfsfitness, een
pensioenpakket van het ABP. Uw sollicitatie. Wij zien uw schriftelijke sollicitatie met c.v. graag uiterlijk 9 juli a.s. tegemoet. Deze kunt u richten aan: Zeeland Seaports,
t.a.v. mevr. A.L.E. Kegels, postbus 132, 4530 AC Terneuzen. Een psychologisch onderzoek en een inspraakprocedure kunnen deel uitmaken van de selectieprocedure.
Acquisite naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Port Authority
Schelpenpad 2
Haven 1151, Terneuzen
Postbus 132
4530 AC Terneuzen
Tel. 0115-647400
Fax 0115-647500
port@zeeland-seaports.com
www.zeeland-seaports.com
Bouw mee aan ons nieuwe vakantieschip!
giro 145 Breda
Kalanchoë specialists
Wie zijn wij?
Kwekerij Blommendale is specialist in het telen van Kalanchoës,
een bloeiende vetplant. Onze organisatie is sterk in ontwikkeling,
wat er tot op heden toe heeft geleid, dat wij marktleider zijn in de
kleine potmaten. Een enthousiast team van ongeveer 60 medewer
kers staat borg voor een hoge kwaliteit en een flexibele organisatie,
Wie zoeken wij?
Wij komen graag in contact met een enthousiaste en energieke
kandidaat voor de functie van:
Functie-informatie
Als bedrijfsleider bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse gang
van zaken binnen ons bedrijf. Dat houdt in dat u zorg draagt voor
het optimaal verloop van het gehele productieproces, zodanig dat
de planten conform de klantorder, de gestelde kwaliteitseisen en
binnen de normen gekweekt en geleverd worden. U adviseert de
directie bij het nemen van besluiten en het opstellen van beleid en
bent verantwoordelijk voor het uitvoeren daarvan. U rapporteert
rechtstreeks aan de twee directieleden.
U creëert een klimaat van en levert een daadwerkelijke bijdrage
aan het continue verbeteren van de organisatie. Verder behoren tot
uw kernactiviteiten het waarborgen van kwaliteit en veiligheid (inde
breedste zin van het woord). U geeft op een open, taakgerichte en
sturende wijze leiding aan vier teamleiders en zorgt voor een goe
de organisatie en samenwerking tussen de verschillende discipli
nes, inclusief verkoop en bedrijfsadministratie.
Uw profiel
In deze zelfstandige functie krijgt u veel ruimte en verantwoordelijk
heid en dus stellen wij hoge eisen aan u. Daarom bent u:
resultaatgericht, pro-actief en constant op zoek naar kansen
om de bedrijfsprestaties te verbeteren.
besluitvaardig, objectief, analytisch sterk, oplossingsgericht
en zoekt u steeds een praktische en evenwichtige benadering,
een sociaalvaardige leider (min. 5 jaar ervaring) die goed kan
luisteren en samen met uw mensen naar oplossingen zoekt,
een aanpakker die de precisie niet uit het oog verliest.
>- bekend met kwaliteitszorgsystemen.
Verder heeft u aantoonbaar HBO werk- en denkniveau. Kennis van
automatisering en IT is noodzakelijk. Een (glas)tuinbouw achter
grond is zeker een pré.
Wat bieden wij?
>- Een uitdagende functie met verantwoordelijkheid, afwisseling en
goede arbeidsvoorwaarden;
>- Een prettige werksfeer in een dynamisch en groeiend bedrijf met
een goede en moderne accommodatie en met up-to-date
materiaal;
Spreekt deze functie u aan en voldoet u aan het profiel? Dan doen
we een beroep op u om een sollicitatiebrief CV te sturen voo
9 juli 2005 a.s. naar: Kwekerij Blommendale, Van 't Hoffweg 4
4333 RE Middelburg of vacatureblommendale.nl Als u vrager
heeft of nadere informatie wilt, kunt u contact opnemen met
dhr. D. van der Ploeg, onze interim manager, tel.nr: 0118 - 62 6590.
Sollicitatiegesprekken zullen in week 35 plaats vinden.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt beslist niet op prijs gesteld!