Banen CdMRT O lobTrack.nl TRAINEE P&O V/M Verkoopmedewerkster noord-beveland Beheerder Dorpshuis Kortgene Iets doen voor de Zonnebloem? Geven aan een goed doel? Let op dit keurmerk 3Gévier Ploegencoördinator te Vlissingen ook op 25 JUNI 2005-10 Werken als Sales Representative is niet te vergelijken met een kantoorbaan. Je bent de hele dag op pad en maakt elke dag wel wat anders mee. Het leukste vind ik het contact met mijn klanten. Je hebt je eigen rayon en bouwt aan een goede relatie met je klanten. Je adviseert hen over onze merken Marlboro, Chesterfield, Philip Morris en L&M en bent verantwoordelijk voor de zichtbaarheid en verkrijgbaarheid van deze merken. Bovendien werk je met enthousiaste collega's, bij wie je altijd kunt aankloppen voor advies en begeleiding. Dat is het interessante aan deze job: het is een hele zelfstandige functie, maar je staat er absoluut niet alleen voor. Je wordt ook door middel van verschillen de trainingen goed voorbereid op de praktijk. Een baan als Sales Representative is ideaal voor starters die graag zelf het initiatief nemen. Als jij goed onderbouwd aangeeft watje wilt, dan krijg je alle medewerking. En dat leidt uiteindelijk ook tot doorgroeimogelijk heden binnen ons bedrijf. Zo werk ik nu als Sales Information Analyst." Sales Representative m/v "Wij zoeken nieuwe Sales Represen tatives voor de regio's Friesland, Overijssel, Gelderland, Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. Je bent een no-nonsense doorzetter zonder een 9 tot 5 mentaliteit. Heb je recentelijk minimaal een HBO-opleiding afgerond en ben je in het bezit van een rijbewijs? Solliciteer dan vóór 15 juli via onze website of stuur je sollicitatiebrief en C.V. naar leke van Veenendaal op onderstaand adres." www.pmicareers.com (klik op 'opportunities in a specific country' en kies voor Holland) Philip Morris Benelux BVBA p/a Postbus 18018, 4601 ZA Bergen op Zoom -gj, -gemeente Gemeente Noord-Beveland is op zoek naar een zelfstandig beheerder of beheersorganisatie voor het dorpshuis in Kortgene. Wij zijn op zoek naar een zelfstandig ondernemer die sterke affiniteit heeft met de sociale functie van het dorpshuis. De beheerder treedt niet in dienst van de gemeente. De inkomsten uit verhuur zijn voor de beheerder. De taken die in ieder geval uitgevoerd moeten worden zijn: Functie gastheer/vrouw Verhuur van het dorpshuis aan verenigingen Sleutelbeheer Schoonmaak Onderhouden administratie en boekhouding Het betreft een dorpshuis inclusief basisinventaris. Naast de primaire functie als dorpshuis kan beheerder het dorpshuis onder een aantal voorwaarden ook voor commerciële doeleinden exploiteren. De extra inventaris hiervoor kan eventueel worden overgenomen van de huidige beheerder. Bent u geïnteresseerd in deze uitdaging en bent u in bezit van de benodigde diploma's: sociale hygiëne en bedrijfshulpverlening, stuur dan voor 15 juli een brief met uw c.v. naar gemeente Noord-Beveland Postbus 3 4490 AA Wissenkerke. U kunt uw brief richten aan het college van burgemeester en wethouders. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wieteke Wolterbeek, beleidsmedewerker welzijn: 0113 377343 of w.wolterbeek@noord- beveland.nl. Bouw mee aan ons nieuwe vakantieschip! giro 145 Breda GEMEENTE VE Als onderdeel van het Plan van aanpak Dienstverlening is de vergunningverlening binnen onze organisatie geherstructureerd. Dit heeft geleid tot de vorming van 2 nieuwe afdelingen, waarvan er één wordt gevormd door de huidige afdeling Bouwen en Wonen, aangevuld met de medewerkers Economische Zaken en Recreatie en Toerisme van de huidige afdeling Algemene en Economische Zaken. De naam van de nieuwe afdeling moet nog wor den vastgesteld. De gemeente wil graag in contact komen met een enthousiaste kandidaat voor de functie van AFDELINGSHOOFD m/v (36 uur per week) die de uitdaging aandurft om het ingezette veranderingsproces te regisseren We zoeken een algemene, op resultaat gerichte manager die zorgt voor de juiste onderlinge afstemming van de structuur, de cultuur en de bedrijfs processen om zodoende dit verbeterproces tot een succes te maken. De functie: De werkzaamheden van de afdeling zijn globaal te verdelen in 3 taakvelden: Ruimtelijke Ordening en Volkshuis vesting. Economische Zaken en Toerisme en Bouw- en Woningtoezicht Als afdelingshoofd ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en de planning controltaak van de afdeling. De medewerkers Bouw- en Woningtoezicht worden direct aangestuurd door een daartoe aan te stellen coördinerende seniormedewerker. Je laat de afdeling werken binnen de juiste beleidsmatige, financiële en juridische kaders en stimuleert het signaleren van en anticiperen op relevante maatschappelijke ontwikkelingen. Het profiel: Je hebt een hbo-opleiding gevolgd met een voor deze functie relevante studierichting. Je bent een ervaren mens- en resultaatgerichte manager, slagvaardig, stimulerend en motiverend in het aansturen van je medewerkers. Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen. Je bezit goede communicatieve uitdrukkingsvaardigheden, overtuigings kracht, inlevingsvermogen en tact Een psychologisch onderzoek/assessment kan deel uitmaken van de procedure. De arbeidsvoorwaarden: Het brutomaandsalaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal 4.609,-- (functieschaal 12). De gemeente kent een systeem van uidoopschalen.Voor deze functie betekent dit dat op termi|n uitloop naar schaal 13 (max 5.001,-) tot de mogelijkheden behoort Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zijn oa. variabele werktijden, (ver)koop vakantie-uren, opbouw compensatieverlof, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof en een fietsplan. Overige informatie: Meer informatie nodig? Bel met Jan Kaland, MT-lid of Renate Jobse, hoofd afdeling POI, telefoon (0118) 55 54 44, Heb je belangstelling? Stuur je sollicitatiebrief met cv naar gemeente Veere, ta.v. afdeling POI, Postbus 1000, 4357 ZV Domburg, onder vermelding van vacaturenummer 05/05 in de linkerbovenhoek van de envelop of mail naar vacature@veere.nl. Je brief verwachten wij uiterlijk op 7 juli 2005. De sollicitatiegesprekken worden gepland op woensdagmorgen 13 juli en/of donderdagmorgen 14 juli 2005. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. VOOR GOEDE DOELEN Want alleen fondsenwervende organisaties die op verantwoorde wijze geld inzamelen en besteden krijgen het CBF-Keur. Voorvragen over het CBF-Keur: Centraal Bureau Fondsenwerving, tel: 0900 202 55 92 0,35 p.m.) of kijk op www.cbf.nl Gévier is een dynamische technische groothandel m sanitair en centrale verwarmingsartikelen Gévier heeft vestigingen in Vlissingen. Goes. Terneuzen, Rotterdam. Drachten. Roosendaal en Bunnik. VOOR ONZE VESTIGING IN GOES ZIJN WIJ, VOOR DE AFDELING ICT. PER DIRECT OP ZOEK NAAR EEN ENTHOUSIASTE SYSTEEMBEHEERDER (M/V) WERKZAAMHEDEN: In de functie van systeembeheerder zul je diverse operationele systeembeheertaken gaan uitvoeren. De nadruk ligt daarbij hoofdzakelijk op het operationeel en up-to-date houden van het systeem Je hebt bij voorkeur goede kennis van ERP-systemen en Microsoft Office en blijft graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in jouw vakgebied GÉVIER ZOEKT: Een ambitieuze, leergierige en professioneel ingestelde teamplayer. Minimaal een afgeronde MBO opleiding met bij voorkeur twee tot drie jaar relevante werkervaring. Een kandidaat met uitgebreide kennis van Windows 2000/2003 en Microsoft office. Iemand met goede communicatieve vaardigheden, zowel in woord als in geschrift. Ook flexibiliteit en geduld zijn belangrijke eigenschappen GÉVIER BIEDT: Een aantrekkelijke werkplek in een klein, dynamisch team. Een gedegen mwerkperiode Een salaris in overeenstemming met opleiding en ervaring. Goede arbeidsvoorwaarden. De gelegenheid tot het volgen van relevante studies en trainingen. Bent jij de persoon die deze functie tot een succes wil maken? Stuur dan binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie je brief voorzien van C.V. aan Gévier BV, t a v de de heer H.J. Atteveld. postbus 350.4460 AT Goes. Voor meer informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met de heer H. van Moorten, tel. 0113-24 95 00 Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt met op prijs gesteld. Bunnik Rumpsterweg 8b, T 030-6571299, F: 030-6561923 Drachten De Bolder 79, T. 0512-541311. F' 0512-542101 Rotterdam Driemanssteeweg 160. T. 010-4109010, F 010-410140 Vlissingen Marie Curieweg 9-13, T: 0118-690025. F' 0118-468160 Goes Nobelweg 1. T: 0113-249500, F: 01130-214869 Terneuzen Kennedylaan 32, T: 0115-680612, F' 0115-610162 Roosendaal De Meelen 31, T 0165-568550, F: 0165-536565 Voor meer informatie over onze aanbiedingen en openingstijden verwijzen wij u graag naar Onze website www.logus nl LOGUS: BOUWMATERIALEN I BADKAMERS I TEGELS EN NATUURSTEEN I VERWARMING I KEUKENS IINTERIEURAFBOUW GOES (36.800 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl N T Werk jij mee aan ons P<&0 beleid? De afdeling Personeel en Organisatie (P&O) is op zoek naar een voor de duur van I jaar. DE AFDELING De afdeling P&O is een dienstverlenende afdeling die op een vraaggerichte wijze, informatie en adviezen levert op het gebied van personeel en organisatie. Hierbij kan je denken aan werving en selectie, arbeidsomstandigheden, ziekteverzuimbegeleiding,per soneelsontwikkeling en arbeidsvoorwaarden. Onze klanten zijn het college, het manage mentteam, leidinggevenden en medewerkers. Ons team bestaat uit I I medewerkers. ONS AANBOD Allereerst bieden wij een uitdagende functie in een prettige werkomgeving. Je krijgt de gelegenheid om binnen en buiten de afdeling een goede indruk op te doen van ons personeels- en organisatiebeleid. Die indruk krijg je door mee te lopen, maar vooral ook door mee te werken aan diverse projecten. Uiteraard bieden we je daarbij goede begeleiding. Een specifieke taak die aan jou wordt toebedeeld, is het werken aan een nieuw algemeen functieboek. Naast de praktijk ervaring die je bij ons kunt opdoen, bieden we je de mogelijkheid om door middel van vakgerichte cursussen het theoretisch fundament te verstevigen. Een traineeship wordt vervuld voor de duur van I jaar. Hierbij geldt een vaste vergoe ding van 1.924,00 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. WAT VERWACHTEN Wl VAN OU? Het belangrijkst vinden we dat je oprecht enthousiast bent voor deze functie. De functie en het werken bij een gemeente moeten je echt aanspreken. Je hebt een vlotte per soonlijkheid, toont initiatief en weet van aanpakken. Je vindt het leuk om contacten te onderhouden met professionals op het vakgebied, maar zeker ook met de medewerken en leidinggevenden van de gemeente Goes. Schriftelijke rapportage vormt voor jou gee": probleem. Je hebt een recent afgeronde opleiding op WO- of HBO-niveau bij voorkeur op het gebied van P&O. DE PROCEDURE Verdere informatie over deze tijdelijke functie kun je inwinnen bij Guusta van Loo. afdelingshoofd P&O (Oil3-249875 ma,di,do,vrij) of Kathinka Wolters, beleidsmede werker P&O (01 13-249748 ma,di,wo). Informatie over de procedure kun je inwinnen bij Els Vis, personeelconsulent (01 13 - 249633). In je sollicitatiebrief motiveer je waarom je denkt te voldoen aan onze verwachtingen. Je brief met cv kun je richten aan burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118, 4460 MC Goes. Je kunt je brief en cv ook per e-mail versturen naar: vacatures@goes.nl.Vermeld op je brief "trainee P&O". De sollicitatietermijn sluit op 5 juli 2005 en de gesprekken vinden plaats op maandag 18 juli 2005. geen acquisitie! jffTAÜD Cobelfret is een logistieke dienstverlener met een kernactiviteit in het Ro-Ro ferry vervoer op de Noordzee. Cobelfret heeft hiervoor terminals aan beide zijden van het kanaal, o.m. in Purfleet, Zeebrugge, Vlissingen en Rotterdam. Voor onmiddellijke indiensttreding op de terminal CdMR BV te Vlissingen aan de Ritthemsestraat 497 4389 PA Ritthem zijn wij op zoek naar een fulltime: Functieomschrijving: e Aansturen van de verschillende ploegen en de betrokken leidinggevenden e Ontwikkelen en opvolgen van het schadepreventiebeleid e Beheer van de planning en onderhoud van de terminallayout e Cijfermatige analyse van de activiteiten ten voordele van de operaties e Aansturing bij calamiteiten Functieverreisten: Relevante opleiding op HBO-niveau of gelijkwaardig door ervaring (economie/logistiek) Grote affiniteit met computerwerkzaamheden: Excel/Word Werkervaring in een logistiek bedrijf/transportsector Zeer goede kennis van Nederlands en Engels Kennis van het Duits is een meerwaarde Kwaliteiten: stressbestendig/communicatief vaardig/flexibel/zelfstandig Ervaring in een leidinggevende functie Persoonlijke vaardigheden: e Flexibel (wk-end werk en flexibele arbeidstijden), Assertief en Stressbestendig Aanbod: Een fulltime functie (40U/week) in een uitdagende en groeiende havenomgeving. Een uitgebalanceerd salarispakket met primaire en secundaire voorwaarden. Selectieprocedure: U kan tot 9 juli reageren per mail naar bert.aovvaerts@cobelfret.com of per brief naar CdMR B.V., terminal Vlissingen, Ritthemsestraat 497 4389 PA Ritthem. De selectiegesprekken starten in de loop van week 28. DA drogisterij-parfumerie Vlissingen zoekt ter versterking van het team een (minimaal 15 uur per week) Die affiniteit heeft met onze kernwaarden, Schoonheid en Gezondheid. Je bent commercieel ingesteld, flexibel, maar ook een teamplayer. Je bent in het bezit van het diploma assistent drogist en je hebt enige jaren ervaring in een ver gelijkbare functie, liefst in drogisterij-parfumerie. Voor verdere informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Jetty Hendrikse, Filiaalleidster tel: 0118-412431 Ben je klaar voor deze klus, schrijf of mail naar: DA Vlissingen t.a.v. Jetty Hendrikse Lange Zelke 50 4381 GA Vlissingen davlissingen@xs4all.nl doet je goed

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 10