Banen
CdMRT
O lobTrack.nl
TRAINEE P&O V/M
Verkoopmedewerkster
noord-beveland
Beheerder Dorpshuis
Kortgene
Iets doen voor de Zonnebloem?
Geven aan een
goed doel?
Let op dit keurmerk
3Gévier
Ploegencoördinator te Vlissingen
ook
op
25 JUNI 2005-10
Werken als Sales Representative is niet te
vergelijken met een kantoorbaan. Je bent de
hele dag op pad en maakt elke dag wel wat
anders mee. Het leukste vind ik het contact
met mijn klanten. Je hebt je eigen rayon en
bouwt aan een goede relatie met je klanten.
Je adviseert hen over onze merken Marlboro,
Chesterfield, Philip Morris en L&M en bent
verantwoordelijk voor de zichtbaarheid en
verkrijgbaarheid van deze merken.
Bovendien werk je met enthousiaste
collega's, bij wie je altijd kunt aankloppen voor
advies en begeleiding. Dat is het interessante
aan deze job: het is een hele zelfstandige
functie, maar je staat er absoluut niet alleen
voor. Je wordt ook door middel van verschillen
de trainingen goed voorbereid op de praktijk.
Een baan als Sales Representative is
ideaal voor starters die graag zelf het initiatief
nemen. Als jij goed onderbouwd aangeeft
watje wilt, dan krijg je alle medewerking. En
dat leidt uiteindelijk ook tot doorgroeimogelijk
heden binnen ons bedrijf. Zo werk ik nu als
Sales Information Analyst."
Sales Representative m/v
"Wij zoeken nieuwe Sales Represen
tatives voor de regio's Friesland, Overijssel,
Gelderland, Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Je bent een no-nonsense doorzetter zonder
een 9 tot 5 mentaliteit. Heb je recentelijk
minimaal een HBO-opleiding afgerond en ben
je in het bezit van een rijbewijs? Solliciteer
dan vóór 15 juli via onze website of stuur je
sollicitatiebrief en C.V. naar leke van Veenendaal
op onderstaand adres."
www.pmicareers.com
(klik op 'opportunities in a specific country'
en kies voor Holland)
Philip Morris Benelux BVBA
p/a Postbus 18018, 4601 ZA Bergen op Zoom
-gj, -gemeente
Gemeente Noord-Beveland is op zoek naar een
zelfstandig beheerder of beheersorganisatie voor
het dorpshuis in Kortgene.
Wij zijn op zoek naar een zelfstandig ondernemer
die sterke affiniteit heeft met de sociale functie
van het dorpshuis. De beheerder treedt niet in
dienst van de gemeente. De inkomsten uit verhuur
zijn voor de beheerder.
De taken die in ieder geval uitgevoerd moeten
worden zijn:
Functie gastheer/vrouw
Verhuur van het dorpshuis aan verenigingen
Sleutelbeheer
Schoonmaak
Onderhouden administratie en boekhouding
Het betreft een dorpshuis inclusief basisinventaris.
Naast de primaire functie als dorpshuis kan
beheerder het dorpshuis onder een aantal
voorwaarden ook voor commerciële doeleinden
exploiteren. De extra inventaris hiervoor kan
eventueel worden overgenomen van de huidige
beheerder.
Bent u geïnteresseerd in deze uitdaging en
bent u in bezit van de benodigde diploma's:
sociale hygiëne en bedrijfshulpverlening,
stuur dan voor 15 juli een brief met uw c.v. naar
gemeente Noord-Beveland Postbus 3 4490 AA
Wissenkerke. U kunt uw brief richten aan het
college van burgemeester en wethouders.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen
met Wieteke Wolterbeek, beleidsmedewerker
welzijn: 0113 377343 of w.wolterbeek@noord-
beveland.nl.
Bouw mee aan ons nieuwe vakantieschip!
giro 145 Breda
GEMEENTE
VE
Als onderdeel van het Plan van aanpak Dienstverlening is de vergunningverlening binnen onze organisatie
geherstructureerd. Dit heeft geleid tot de vorming van 2 nieuwe afdelingen, waarvan er één wordt gevormd door
de huidige afdeling Bouwen en Wonen, aangevuld met de medewerkers Economische Zaken en Recreatie en
Toerisme van de huidige afdeling Algemene en Economische Zaken. De naam van de nieuwe afdeling moet nog wor
den vastgesteld. De gemeente wil graag in contact komen met een enthousiaste kandidaat voor de functie van
AFDELINGSHOOFD m/v
(36 uur per week)
die de uitdaging aandurft om het ingezette veranderingsproces te regisseren We zoeken een algemene, op resultaat
gerichte manager die zorgt voor de juiste onderlinge afstemming van de structuur, de cultuur en de bedrijfs
processen om zodoende dit verbeterproces tot een succes te maken.
De functie:
De werkzaamheden van de afdeling zijn globaal te verdelen in 3 taakvelden: Ruimtelijke Ordening en Volkshuis
vesting. Economische Zaken en Toerisme en Bouw- en Woningtoezicht Als afdelingshoofd ben je verantwoordelijk
voor de dagelijkse leiding en de planning controltaak van de afdeling. De medewerkers Bouw- en Woningtoezicht
worden direct aangestuurd door een daartoe aan te stellen coördinerende seniormedewerker. Je laat de afdeling
werken binnen de juiste beleidsmatige, financiële en juridische kaders en stimuleert het signaleren van en anticiperen
op relevante maatschappelijke ontwikkelingen.
Het profiel:
Je hebt een hbo-opleiding gevolgd met een voor deze functie relevante studierichting. Je bent een ervaren mens- en
resultaatgerichte manager, slagvaardig, stimulerend en motiverend in het aansturen van je medewerkers. Je hebt
gevoel voor bestuurlijke verhoudingen. Je bezit goede communicatieve uitdrukkingsvaardigheden, overtuigings
kracht, inlevingsvermogen en tact
Een psychologisch onderzoek/assessment kan deel uitmaken van de procedure.
De arbeidsvoorwaarden:
Het brutomaandsalaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal 4.609,-- (functieschaal 12). De
gemeente kent een systeem van uidoopschalen.Voor deze functie betekent dit dat op termi|n uitloop naar schaal 13
(max 5.001,-) tot de mogelijkheden behoort Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zijn oa. variabele
werktijden, (ver)koop vakantie-uren, opbouw compensatieverlof, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof en een
fietsplan.
Overige informatie:
Meer informatie nodig? Bel met Jan Kaland, MT-lid of Renate Jobse, hoofd afdeling POI, telefoon (0118) 55 54 44,
Heb je belangstelling? Stuur je sollicitatiebrief met cv naar gemeente Veere, ta.v. afdeling POI, Postbus 1000,
4357 ZV Domburg, onder vermelding van vacaturenummer 05/05 in de linkerbovenhoek van de envelop of mail
naar vacature@veere.nl. Je brief verwachten wij uiterlijk op 7 juli 2005. De sollicitatiegesprekken worden gepland
op woensdagmorgen 13 juli en/of donderdagmorgen 14 juli 2005.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
VOOR
GOEDE DOELEN
Want alleen fondsenwervende organisaties die op verantwoorde wijze geld
inzamelen en besteden krijgen het CBF-Keur. Voorvragen over het CBF-Keur:
Centraal Bureau Fondsenwerving, tel: 0900 202 55 92 0,35 p.m.) of
kijk op www.cbf.nl
Gévier is een dynamische technische groothandel
m sanitair en centrale verwarmingsartikelen
Gévier heeft vestigingen in Vlissingen. Goes.
Terneuzen, Rotterdam. Drachten. Roosendaal en
Bunnik.
VOOR ONZE VESTIGING IN GOES ZIJN
WIJ, VOOR DE AFDELING ICT. PER DIRECT
OP ZOEK NAAR EEN ENTHOUSIASTE
SYSTEEMBEHEERDER (M/V)
WERKZAAMHEDEN:
In de functie van systeembeheerder zul je
diverse operationele systeembeheertaken gaan
uitvoeren. De nadruk ligt daarbij hoofdzakelijk op
het operationeel en up-to-date houden van het
systeem Je hebt bij voorkeur goede kennis van
ERP-systemen en Microsoft Office en blijft graag
op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in
jouw vakgebied
GÉVIER ZOEKT:
Een ambitieuze, leergierige en professioneel
ingestelde teamplayer.
Minimaal een afgeronde MBO opleiding
met bij voorkeur twee tot drie jaar relevante
werkervaring.
Een kandidaat met uitgebreide kennis van
Windows 2000/2003 en Microsoft office.
Iemand met goede communicatieve
vaardigheden, zowel in woord als in geschrift.
Ook flexibiliteit en geduld zijn belangrijke
eigenschappen
GÉVIER BIEDT:
Een aantrekkelijke werkplek in een klein,
dynamisch team.
Een gedegen mwerkperiode
Een salaris in overeenstemming met
opleiding en ervaring.
Goede arbeidsvoorwaarden.
De gelegenheid tot het volgen van relevante
studies en trainingen.
Bent jij de persoon die deze functie tot een
succes wil maken? Stuur dan binnen 10 dagen
na het verschijnen van deze advertentie je brief
voorzien van C.V. aan Gévier BV, t a v de de heer
H.J. Atteveld. postbus 350.4460 AT Goes.
Voor meer informatie over deze vacature kunt
u contact opnemen met de heer H. van Moorten,
tel. 0113-24 95 00
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt
met op prijs gesteld.
Bunnik Rumpsterweg 8b, T 030-6571299, F: 030-6561923 Drachten De Bolder 79, T. 0512-541311. F' 0512-542101
Rotterdam Driemanssteeweg 160. T. 010-4109010, F 010-410140 Vlissingen Marie Curieweg 9-13, T: 0118-690025. F' 0118-468160
Goes Nobelweg 1. T: 0113-249500, F: 01130-214869 Terneuzen Kennedylaan 32, T: 0115-680612, F' 0115-610162
Roosendaal De Meelen 31, T 0165-568550, F: 0165-536565
Voor meer informatie over onze aanbiedingen en openingstijden verwijzen wij u graag naar Onze website www.logus nl
LOGUS: BOUWMATERIALEN I BADKAMERS I TEGELS EN NATUURSTEEN I VERWARMING I KEUKENS IINTERIEURAFBOUW
GOES (36.800 inwoners) is een levendige stad in
hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente
werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum
en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is
een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare
huizen in een prachtige omgeving en uitstekende
voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids
zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl
N T
Werk jij mee aan ons P<&0 beleid?
De afdeling Personeel en Organisatie (P&O) is op zoek naar een
voor de duur van I jaar.
DE AFDELING
De afdeling P&O is een dienstverlenende afdeling die op een vraaggerichte wijze,
informatie en adviezen levert op het gebied van personeel en organisatie. Hierbij kan je
denken aan werving en selectie, arbeidsomstandigheden, ziekteverzuimbegeleiding,per
soneelsontwikkeling en arbeidsvoorwaarden. Onze klanten zijn het college, het manage
mentteam, leidinggevenden en medewerkers. Ons team bestaat uit I I medewerkers.
ONS AANBOD
Allereerst bieden wij een uitdagende functie in een prettige werkomgeving. Je krijgt
de gelegenheid om binnen en buiten de afdeling een goede indruk op te doen van ons
personeels- en organisatiebeleid. Die indruk krijg je door mee te lopen, maar vooral ook
door mee te werken aan diverse projecten.
Uiteraard bieden we je daarbij goede begeleiding. Een specifieke taak die aan jou wordt
toebedeeld, is het werken aan een nieuw algemeen functieboek. Naast de praktijk
ervaring die je bij ons kunt opdoen, bieden we je de mogelijkheid om door middel van
vakgerichte cursussen het theoretisch fundament te verstevigen.
Een traineeship wordt vervuld voor de duur van I jaar. Hierbij geldt een vaste vergoe
ding van 1.924,00 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.
WAT VERWACHTEN Wl VAN OU?
Het belangrijkst vinden we dat je oprecht enthousiast bent voor deze functie. De functie
en het werken bij een gemeente moeten je echt aanspreken. Je hebt een vlotte per
soonlijkheid, toont initiatief en weet van aanpakken. Je vindt het leuk om contacten te
onderhouden met professionals op het vakgebied, maar zeker ook met de medewerken
en leidinggevenden van de gemeente Goes. Schriftelijke rapportage vormt voor jou gee":
probleem. Je hebt een recent afgeronde opleiding op WO- of HBO-niveau bij voorkeur
op het gebied van P&O.
DE PROCEDURE
Verdere informatie over deze tijdelijke functie kun je inwinnen bij Guusta van Loo.
afdelingshoofd P&O (Oil3-249875 ma,di,do,vrij) of Kathinka Wolters, beleidsmede
werker P&O (01 13-249748 ma,di,wo). Informatie over de procedure kun je inwinnen bij
Els Vis, personeelconsulent (01 13 - 249633).
In je sollicitatiebrief motiveer je waarom je denkt te voldoen aan onze verwachtingen.
Je brief met cv kun je richten aan burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118,
4460 MC Goes. Je kunt je brief en cv ook per e-mail versturen
naar: vacatures@goes.nl.Vermeld op je brief "trainee P&O".
De sollicitatietermijn sluit op 5 juli 2005 en de gesprekken
vinden plaats op maandag 18 juli 2005.
geen acquisitie!
jffTAÜD
Cobelfret is een logistieke dienstverlener met een kernactiviteit in het Ro-Ro ferry vervoer op de
Noordzee. Cobelfret heeft hiervoor terminals aan beide zijden van het kanaal, o.m. in Purfleet,
Zeebrugge, Vlissingen en Rotterdam.
Voor onmiddellijke indiensttreding op de terminal CdMR BV te Vlissingen aan de
Ritthemsestraat 497 4389 PA Ritthem zijn wij op zoek naar een fulltime:
Functieomschrijving:
e Aansturen van de verschillende ploegen en de betrokken leidinggevenden
e Ontwikkelen en opvolgen van het schadepreventiebeleid
e Beheer van de planning en onderhoud van de terminallayout
e Cijfermatige analyse van de activiteiten ten voordele van de operaties
e Aansturing bij calamiteiten
Functieverreisten:
Relevante opleiding op HBO-niveau of gelijkwaardig door ervaring (economie/logistiek)
Grote affiniteit met computerwerkzaamheden: Excel/Word
Werkervaring in een logistiek bedrijf/transportsector
Zeer goede kennis van Nederlands en Engels
Kennis van het Duits is een meerwaarde
Kwaliteiten: stressbestendig/communicatief vaardig/flexibel/zelfstandig
Ervaring in een leidinggevende functie
Persoonlijke vaardigheden:
e Flexibel (wk-end werk en flexibele arbeidstijden), Assertief en Stressbestendig
Aanbod:
Een fulltime functie (40U/week) in een uitdagende en groeiende havenomgeving.
Een uitgebalanceerd salarispakket met primaire en secundaire voorwaarden.
Selectieprocedure:
U kan tot 9 juli reageren per mail naar bert.aovvaerts@cobelfret.com of per brief naar
CdMR B.V., terminal Vlissingen, Ritthemsestraat 497 4389 PA Ritthem.
De selectiegesprekken starten in de loop van week 28.
DA drogisterij-parfumerie Vlissingen zoekt ter versterking van het team een
(minimaal 15 uur per week)
Die affiniteit heeft met onze kernwaarden,
Schoonheid en Gezondheid. Je bent commercieel
ingesteld, flexibel, maar ook een teamplayer.
Je bent in het bezit van het diploma assistent
drogist en je hebt enige jaren ervaring in een ver
gelijkbare functie, liefst in drogisterij-parfumerie.
Voor verdere informatie over deze vacature kun
je contact opnemen met Jetty Hendrikse,
Filiaalleidster tel: 0118-412431
Ben je klaar voor deze klus, schrijf of mail naar:
DA Vlissingen
t.a.v. Jetty Hendrikse
Lange Zelke 50
4381 GA Vlissingen
davlissingen@xs4all.nl
doet je goed