Banen
PZC
!|gi
deltamarina
CJjHobïïrackjil
Voor volledige
kijk op
vacaturetekst
www.zz.nl
li
apothekersassistent B
Leden rekenkamercommissie
reimerswaal
Manager Business Transition
International Customer Service Representative
%,dethon
'i
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V)
Kijk ook op
4 JUNI 2005 - W31
Ziekenhuis Walcheren ligt op een
steenworp afstand van de Wester-
schelde. Net als de Schelde biedt
ons ziekenhuis ruimte, uitzicht,
soms storm en dan weer verstilde
momenten. Waar we samen met
passie voor mensen zorgen, willen
wij elkaar ruimte bieden om de
zorg te verbeteren en onszelf te
ontwikkelen; de gezamenlijke
transmurale afdeling met Zorg-
stroom past hier uitstekend in
i i
Kun jij nauwkeurig werken en wil je dat doen in een hecht team? Dan ontstaat binnen onze
ziekenhuisapotheek voor jou een aantrekkelijke functie!
Als apothekersassistente B verzorg je de uitgifte van geneesmiddelen die d.m.v. recept en/of
aanvraaglijsten worden aangevraagd (binnen ons ziekenhuis en t.b.v. derden) en bereid je volgens
recept steriele geneesmiddelen zoals cytostatica en parenterale voeding.
De functie is ingeschaald volgens FWG 35 en kent een maximumsalaris van 2.121,— bruto per
maand, op fulltime basis. Het betreft een vacature voor onbepaalde tijd, voor 30 tot 36 uur per week.
Voor meer informatie: neem contact op met mevrouw A.A. Renne-Doek of mevrouw J. Kramer, hoofd
assistenten apotheek, tel. (0118) 425 487.
Interesse? Stuur je sollicitatiebrief vóór 18 juni a.s. naar: Ziekenhuis Walcheren, stafsector P&O, t.a.v. de
heer I. Visser, P&O-adviseur, Postbus 3200, 4380 DD Vlissingen of via e-mail: personeelsservice@zwv.nl.
Ziekenhuis Walcheren
MOOI WERK IN EEN PRACHTIGE OMGEVING
De raden van de gemeente Kapelle, Noord-Beveland en Reimerswaal hebben in het kader van de Wet
dualisering gemeentebestuur een gezamenlijke rekenkamercommissie ingesteld. Deze rekenkamercommissie
doet zelfstandig onderzoek naar de effectiviteit, efficiency en rechtmatigheid van het gevoerde beleid
van de drie afzonderlijke gemeenten. De onafhankelijke commissie bestaat uit drie leden, niet zijnde
raadsleden. Een van de leden wordt benoemd tot voorzitter.
sjgptlE
noord-beveland
GEMEENTE
Functie-informatie
De rekenkamercommissie bepaalt zelfstandig haar onderzoeksagenda en voert de onderzoeken zoveel
mogelijk zelf uit. Over de onderzoeksresultaten brengt de commissie openbare rapportages uit. Het gaat
om kwalitatief onderzoek waarbij de doelmatigheid, doeltreffendheid en rechtmatigheid van het gemeente
lijke beleid centraal staat. Hiervoor heeft de commissie een budget beschikbaar van 38.100,-- per jaar.
De raadsgriffiers van de drie gemeenten verzorgen het secretariaat van de commissie.
Functie-eisen
De kandidaten hebben een academisch werk- en denkniveau en ervaring bij de overheid, bedrijfsleven of
een onderzoeksinstelling. Aantoonbare ervaring in het opstellen en uitvoeren van beleidsevaluatieonder
zoeken is een pre. Van de kandidaten wordt verwacht dat zij tactisch inzicht hebben in complexe (politieke)
besluitvormingsprocessen en kennis hebben van de beleidsterreinen van de lokale overheid en gemeente
lijke financiën. Kandidaten zijn analytisch sterk en hebben overtuigingskracht. De leden hebben geen
directe relatie met de gemeenteraad, het college van burgemeester en wethouders of door de gemeente
gesubsidieerde instellingen. De voorzitter begeleidt vergaderingen, presenteert onderzoeksresultaten en
is verantwoordelijk voor het budget en de aansturing van de ambtelijke ondersteuning.
Vergoeding
Het tijdsbeslag wordt mede bepaald door het aantal onderzoeken, dat de commissie aanvangt. U wordt
benoemd en beëdigd door de drie gemeenteraden. De leden ontvangen een vaste vergoeding van 100,
per vergadering. De voorzitter ontvangt een bedrag van 70,-- per gewerkt uur, met een
maximum van 12 per maand. De reiskosten worden vergoed volgens het reisbesluit, ten
laste van het jaarbudget.
Informatie
Informatie over de functies is te verkrijgen bij de raadsgriffier van de gemeente
Reimerswaal, de heer T. Jansen, telefoon (0113) 395 355 of t.jansen@reimerswaal.nl.
Informatie over de drie gemeenten is te vinden op de websites van de
gemeenten: www.kapelle.nl,www.noord-beveland.nl en www.reimerswaal.nl.
KORTGENE
Delta Marina is een full-service watersportcentrum
gelegen aan het Veerse Meer. Binnen ons bedrijf is plaats
voor een fulltime
Office Manager m/v
Zijn of haar taken bestaan uit:
-verzorgen inkomende en uitgaande correspondentie,
mailings, nieuwsbrieven enz.
-promotie en presentatie van ons bedrijf, d.m.v. adver
tenties, websites, drukwerk, organisatie festiviteiten
-opmaken havencontracten in accountview, verzorgen
informatiepakketten, aangiftes gemeentelijke belastingen
- contact met klanten, leveranciers, overheidsinstellingen
en klachtenbeheer
-controle op naleving arbowetgeving, veiligheids- en
verzuimprotocol, verzuimbegeleiding en -registratie
-ondersteuning van de directie in bijkomende zaken.
De functie-eisen zijn:
-HBO-niveau en aantoonbare ervaring in bovenge
noemde werkzaamheden
- communicatief vaardig, uitstekende beheersing van het
Nederlands en voldoende kennis van het Duits en
Engels
- organisatorisch, commercieel en creatief
- zelfstandig, accuraat, systematisch en planmatig
-goede beheersing van Word en Excel en kan goed
overweg met diverse computerprogramma's
•affiniteit met de watersport is een pré, echter geen
vereiste
Wij bieden een zeer gevarieerde baan met voor de juiste
persoon de juiste beloning, secundaire arbeidsvoor
waarden conform de HISWA CAO, mogelijkheden zich te
ontwikkelen en een ongedwongen werkomgeving.
Interesse? Schrijf je sollicitatie brief, voorzien van CV,
binnen 14 dagen t.a.v. ons hoofd administratie Petra van
Wieringen.
Postbus 16, 4484 ZG Kortgene,
T 0113-307171F 307172 website www.deltamarina.nl
email: homeport@deltamarina.nl
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Elektriciteit, gas, water,
milieudiensten, radio- en
televisiesignalen en
internet via de kabel zijn
de belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
Binnen de divisie Infra heeft het IBIS-programma (Innovatie
Bedrijfsmiddelen Informatie Systeem) als doel om de
informatievoorziening rondom de bedrijfsmiddelen (assets) op
een hoger plan te brengen. Om dit te bereiken is onder meer
voorzien in het migreren van het huidige Bedrijfsmiddelen
Informatie Systeem (TDIS) naar een modern platform. Voor dit
programma, met als standplaats Goes, zoeken wij een fulltime
manager Business Transition die de ambitie en vaardigheden
heeft om na twee jaar door te stromen naar een nog nader te
definiëren managementfunctie.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Zorgen voor afstemming met direct en indirect belanghebbenden
bij het project, zoals specialisten, eindgebruikers en
lijnverantwoordelijken.
- Onderhouden van contacten met en informeren van overige
belangstellenden.
- Peilen en stimuleren van draagvlak voor het 'nieuwe' TDIS.
- Zorgen voor opzet, coördinatie en uitvoering van opleiding
en training.
- Zorgen voor procedures en werkinstructies.
- Begeleiden van de acceptatie en overdrachtmomenten en coördineren
van nazorg.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij:
- Een afgeronde academische, dan wel hbo+ opleiding, bijvoorbeeld
bedrijfskunde, informatiekunde of geodesie, aangevuld met
kennis/ervaring op de andere gebieden.
- Meerdere jaren ervaring op het gebied van organisatieverandering,
informatievoorzieningvraagstukken en leidinggeven.
- Kennis van Utilities, ERP, GIS en Bedrijfsmiddelenbeheersystemen.
- Kwaliteiten om draagvlak te creëren en visie te ontwikkelen.
- Goede communicatieve vaardigheden en een sterk ontwikkeld
analytisch vermogen.
Een psychologische test maakt deel uit van deze procedure.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
- Interessante functies in een dynamische omgeving waar met een
grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de
CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met:
Cees van Es, assetmanager Processen, telefoon (0118) 88 i»o 35'
(06) 5A 37 30 66 of Mark van Rosmalen, programmamanager IBIS,
telefoonnummer (06) 53 66 56 r*2.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie,
voorzien van je CV, voor 18 juni 2005. Richt je brief aan onderstaand
adres ter attentie van het backoffice van de afdeling HRM. Wij geven
voorkeur aan solliciteren per e-mail.
DELTA N.V. Postbus 50A8 r»330 KA Middelburg
T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl
GLS International Inc. is part of GLS Corporation, a rapidly expanding and profitable
CORPORATION US-based company. For over 20 years, GLS has established itself as the leader in
innovative thermoplastic elastomer (TPE) solutions and offers the broadest range of
soft touch TPE materials in the industry. GLS provides flexible TPE compounds for
injection moulding and extrusion in a wide variety of market applications such as food
and beverage packaging, personal care, electronics and telecommunications, industrial applications and transportation. The company has
been built on a reputation of supporting customers to realize Iproduct designs from concept to production. We are looking for a
administrative, commercial, organisational
The Position:
At first you will have an introduction period in the USA to become familiar with
the company rules, standards and products. Afterwards you will be responsible
for the day to day activities in the office and you are the internal contact for
Your Profile:
You are a person who is willing to show initiative and you have experience
in organising and maintaining commercial and administrative procedures.
You are able to work independently and to organise your workflow.
customers, outside sales staff and the GLS departments in the USA. Your main Your attitude is cooperative and you show working energy. You like to be a
tasks and duties include assessing customer's needs and the administrative
execution of commercial acts. You make invoices and shipping documents,
contact freight companies and warehouses, maintain the customer master
file and you inform customers about delivery times. But you also take care of
correspondence. It concerns a new position in the GLS organisation Europe,
this means you have to organise a lot of office related affairs. Of course you
get support from the European Business Development Manager to whom you
report. An office will be situated in West Noord-Brabant.
member of a profitable team.Your total performance has a high service
standard and you are only satisfied with your work if the customer
(internal and external) is pleased.
Your education is on hbo-level (HEAO) and you have a working background
in a commercial and industrial environment. You have knowledge of
processing and shipping goods. You have outstanding communication
skills, verbal and written, in English, Dutch and German
Factual knowledge of French is beneficial.
Please send your application with CV in English within 14 days to:
ReAd Bureau voor Personeelsbeleid B.V., Postbus 92, 4940 AB Raamsdonksveer of
per E-mail: read.ra@planet.nl with reference nr. 051722 For more information please call
+31 (0)162 514862 or 06-22490425. Visit also www.re-ad.nl or www.glscorporation.com
Groen Industrie Integratie
Dethon is hét arbeidsintegratiebedrijf van Zeeuws Vlaanderen en heeft 800 gemotiveerde
medewerkers. De hoofddoelstelling van Dethon is het begeleiden van mensen naar werk en het bieden
van werk aan mensen met een handicap of achterstand op de arbeidsmarkt Dethon kent vijf
bedrijfsunits: Dethon Industrie Hulst, Temeuzen en Oostburg, Dethon Groen en Dethon Integratie.
Dethon beschikt binnen die units over verschillende leerwerkmogelijkheden voor het uitvoeren van
reïnteeratietraiecten.
De bedrijfsunit Hulst van Dethon heeft ruimte voor een ervaren
WERKVOORBEREIDER TEKENAAR
Functie-inhoud:
maken van tekeningen in Autocad 2000
bijhouden en controleren van tekening- en programmabestanden
ontvangen en identificeren van binnenkomende goederen
programmeren van CNC gestuurde machines via Cad Cam-programma
u legt verantwoording af aan het hoofd van het bedrijfsbureau.
Functie-eisen:
opleiding MBO-niveau werktuigbouw, bij voorkeur met de nodige ervaring
kennis van automatiseringstoepassingen, met name Cad Cam (Autocad 2000)
goede contactuele en administratieve vaardigheden
stressbestendig
Salaris:
Deze functie is ingeschaald in loongroep F CAO WSW en is ondergebracht bij Viaflex B.V.
Informatie:
Het betreft een functie voor maximaal driejaar, waarna over voortzetting besloten zal worden.
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Nadere inlichtingen kunt u inwinnen bij de heer P. Herwegh, hoofd bedrijfsbureau (0114 - 381405).
Sollicitatie:
Als u interesse hebt in deze functie, verzoeken wij u om voor 20 juni 2005 uw brief te zenden aan
Dhr R. Kregting, hoofd P&O van Dethon, Postbus 163,4530 AD Temeuzen.
Acquisitie n.a.v. deze vacature is ongewenst
Zeeuwse Stichting voor Beheer en Bewindvoering
ZSBB treedt op als bewindvoerder voor mensen die niet langer in staat zijn zelfstandig hun geld en/of
goederen te beheren. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, zoals ziekte, ouderdom of persoonlijke
omstandigheden.
Bewindvoerders worden benoemd en gecontroleerd door de kantonrechter.
In verband met uitbreiding zoekt de Zeeuwse Stichting voor Beheer en Bewindvoering op korte termijn een
voor 24 uur per week
(verdeeld over 4 dagen)
Taakomschrijving:
reguleren van post- en telefoonverkeer
verzorgen van eenvoudige administratieve ondersteuning t.b.v. de consulenten
het onderhouden van eenvoudige cliëntendossiers
archivering
verzorgen van betalingen en incasso's
De werkzaamheden worden uitgevoerd vanuit ons kantoor in Vlissingen.
Gevraagd wordt:
MBO werk- en denkniveau (administratiev'e richtingen)
goede communicatieve eigenschappen
zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
Geboden wordt:
goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
afwisselend werk binnen een prettige werkomgeving
Nadere informatie over de functie kunt u (tussen 09.00 en 12.00 uur) verkrijgen bij
dhr. E. Koopmans, telefoon 0118-656967.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, binnen 14 dagen, richten aan:
Bestuur ZSBB
Postbus 53
4380 AB Vlissingen