Banen PZC !|gi deltamarina CJjHobïïrackjil Voor volledige kijk op vacaturetekst www.zz.nl li apothekersassistent B Leden rekenkamercommissie reimerswaal Manager Business Transition International Customer Service Representative %,dethon 'i ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V) Kijk ook op 4 JUNI 2005 - W31 Ziekenhuis Walcheren ligt op een steenworp afstand van de Wester- schelde. Net als de Schelde biedt ons ziekenhuis ruimte, uitzicht, soms storm en dan weer verstilde momenten. Waar we samen met passie voor mensen zorgen, willen wij elkaar ruimte bieden om de zorg te verbeteren en onszelf te ontwikkelen; de gezamenlijke transmurale afdeling met Zorg- stroom past hier uitstekend in i i Kun jij nauwkeurig werken en wil je dat doen in een hecht team? Dan ontstaat binnen onze ziekenhuisapotheek voor jou een aantrekkelijke functie! Als apothekersassistente B verzorg je de uitgifte van geneesmiddelen die d.m.v. recept en/of aanvraaglijsten worden aangevraagd (binnen ons ziekenhuis en t.b.v. derden) en bereid je volgens recept steriele geneesmiddelen zoals cytostatica en parenterale voeding. De functie is ingeschaald volgens FWG 35 en kent een maximumsalaris van 2.121,— bruto per maand, op fulltime basis. Het betreft een vacature voor onbepaalde tijd, voor 30 tot 36 uur per week. Voor meer informatie: neem contact op met mevrouw A.A. Renne-Doek of mevrouw J. Kramer, hoofd assistenten apotheek, tel. (0118) 425 487. Interesse? Stuur je sollicitatiebrief vóór 18 juni a.s. naar: Ziekenhuis Walcheren, stafsector P&O, t.a.v. de heer I. Visser, P&O-adviseur, Postbus 3200, 4380 DD Vlissingen of via e-mail: personeelsservice@zwv.nl. Ziekenhuis Walcheren MOOI WERK IN EEN PRACHTIGE OMGEVING De raden van de gemeente Kapelle, Noord-Beveland en Reimerswaal hebben in het kader van de Wet dualisering gemeentebestuur een gezamenlijke rekenkamercommissie ingesteld. Deze rekenkamercommissie doet zelfstandig onderzoek naar de effectiviteit, efficiency en rechtmatigheid van het gevoerde beleid van de drie afzonderlijke gemeenten. De onafhankelijke commissie bestaat uit drie leden, niet zijnde raadsleden. Een van de leden wordt benoemd tot voorzitter. sjgptlE noord-beveland GEMEENTE Functie-informatie De rekenkamercommissie bepaalt zelfstandig haar onderzoeksagenda en voert de onderzoeken zoveel mogelijk zelf uit. Over de onderzoeksresultaten brengt de commissie openbare rapportages uit. Het gaat om kwalitatief onderzoek waarbij de doelmatigheid, doeltreffendheid en rechtmatigheid van het gemeente lijke beleid centraal staat. Hiervoor heeft de commissie een budget beschikbaar van 38.100,-- per jaar. De raadsgriffiers van de drie gemeenten verzorgen het secretariaat van de commissie. Functie-eisen De kandidaten hebben een academisch werk- en denkniveau en ervaring bij de overheid, bedrijfsleven of een onderzoeksinstelling. Aantoonbare ervaring in het opstellen en uitvoeren van beleidsevaluatieonder zoeken is een pre. Van de kandidaten wordt verwacht dat zij tactisch inzicht hebben in complexe (politieke) besluitvormingsprocessen en kennis hebben van de beleidsterreinen van de lokale overheid en gemeente lijke financiën. Kandidaten zijn analytisch sterk en hebben overtuigingskracht. De leden hebben geen directe relatie met de gemeenteraad, het college van burgemeester en wethouders of door de gemeente gesubsidieerde instellingen. De voorzitter begeleidt vergaderingen, presenteert onderzoeksresultaten en is verantwoordelijk voor het budget en de aansturing van de ambtelijke ondersteuning. Vergoeding Het tijdsbeslag wordt mede bepaald door het aantal onderzoeken, dat de commissie aanvangt. U wordt benoemd en beëdigd door de drie gemeenteraden. De leden ontvangen een vaste vergoeding van 100, per vergadering. De voorzitter ontvangt een bedrag van 70,-- per gewerkt uur, met een maximum van 12 per maand. De reiskosten worden vergoed volgens het reisbesluit, ten laste van het jaarbudget. Informatie Informatie over de functies is te verkrijgen bij de raadsgriffier van de gemeente Reimerswaal, de heer T. Jansen, telefoon (0113) 395 355 of t.jansen@reimerswaal.nl. Informatie over de drie gemeenten is te vinden op de websites van de gemeenten: www.kapelle.nl,www.noord-beveland.nl en www.reimerswaal.nl. KORTGENE Delta Marina is een full-service watersportcentrum gelegen aan het Veerse Meer. Binnen ons bedrijf is plaats voor een fulltime Office Manager m/v Zijn of haar taken bestaan uit: -verzorgen inkomende en uitgaande correspondentie, mailings, nieuwsbrieven enz. -promotie en presentatie van ons bedrijf, d.m.v. adver tenties, websites, drukwerk, organisatie festiviteiten -opmaken havencontracten in accountview, verzorgen informatiepakketten, aangiftes gemeentelijke belastingen - contact met klanten, leveranciers, overheidsinstellingen en klachtenbeheer -controle op naleving arbowetgeving, veiligheids- en verzuimprotocol, verzuimbegeleiding en -registratie -ondersteuning van de directie in bijkomende zaken. De functie-eisen zijn: -HBO-niveau en aantoonbare ervaring in bovenge noemde werkzaamheden - communicatief vaardig, uitstekende beheersing van het Nederlands en voldoende kennis van het Duits en Engels - organisatorisch, commercieel en creatief - zelfstandig, accuraat, systematisch en planmatig -goede beheersing van Word en Excel en kan goed overweg met diverse computerprogramma's •affiniteit met de watersport is een pré, echter geen vereiste Wij bieden een zeer gevarieerde baan met voor de juiste persoon de juiste beloning, secundaire arbeidsvoor waarden conform de HISWA CAO, mogelijkheden zich te ontwikkelen en een ongedwongen werkomgeving. Interesse? Schrijf je sollicitatie brief, voorzien van CV, binnen 14 dagen t.a.v. ons hoofd administratie Petra van Wieringen. Postbus 16, 4484 ZG Kortgene, T 0113-307171F 307172 website www.deltamarina.nl email: homeport@deltamarina.nl DELTA is een multi utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Elektriciteit, gas, water, milieudiensten, radio- en televisiesignalen en internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. Binnen de divisie Infra heeft het IBIS-programma (Innovatie Bedrijfsmiddelen Informatie Systeem) als doel om de informatievoorziening rondom de bedrijfsmiddelen (assets) op een hoger plan te brengen. Om dit te bereiken is onder meer voorzien in het migreren van het huidige Bedrijfsmiddelen Informatie Systeem (TDIS) naar een modern platform. Voor dit programma, met als standplaats Goes, zoeken wij een fulltime manager Business Transition die de ambitie en vaardigheden heeft om na twee jaar door te stromen naar een nog nader te definiëren managementfunctie. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Zorgen voor afstemming met direct en indirect belanghebbenden bij het project, zoals specialisten, eindgebruikers en lijnverantwoordelijken. - Onderhouden van contacten met en informeren van overige belangstellenden. - Peilen en stimuleren van draagvlak voor het 'nieuwe' TDIS. - Zorgen voor opzet, coördinatie en uitvoering van opleiding en training. - Zorgen voor procedures en werkinstructies. - Begeleiden van de acceptatie en overdrachtmomenten en coördineren van nazorg. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij: - Een afgeronde academische, dan wel hbo+ opleiding, bijvoorbeeld bedrijfskunde, informatiekunde of geodesie, aangevuld met kennis/ervaring op de andere gebieden. - Meerdere jaren ervaring op het gebied van organisatieverandering, informatievoorzieningvraagstukken en leidinggeven. - Kennis van Utilities, ERP, GIS en Bedrijfsmiddelenbeheersystemen. - Kwaliteiten om draagvlak te creëren en visie te ontwikkelen. - Goede communicatieve vaardigheden en een sterk ontwikkeld analytisch vermogen. Een psychologische test maakt deel uit van deze procedure. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Interessante functies in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met: Cees van Es, assetmanager Processen, telefoon (0118) 88 i»o 35' (06) 5A 37 30 66 of Mark van Rosmalen, programmamanager IBIS, telefoonnummer (06) 53 66 56 r*2. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie, voorzien van je CV, voor 18 juni 2005. Richt je brief aan onderstaand adres ter attentie van het backoffice van de afdeling HRM. Wij geven voorkeur aan solliciteren per e-mail. DELTA N.V. Postbus 50A8 r»330 KA Middelburg T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl GLS International Inc. is part of GLS Corporation, a rapidly expanding and profitable CORPORATION US-based company. For over 20 years, GLS has established itself as the leader in innovative thermoplastic elastomer (TPE) solutions and offers the broadest range of soft touch TPE materials in the industry. GLS provides flexible TPE compounds for injection moulding and extrusion in a wide variety of market applications such as food and beverage packaging, personal care, electronics and telecommunications, industrial applications and transportation. The company has been built on a reputation of supporting customers to realize Iproduct designs from concept to production. We are looking for a administrative, commercial, organisational The Position: At first you will have an introduction period in the USA to become familiar with the company rules, standards and products. Afterwards you will be responsible for the day to day activities in the office and you are the internal contact for Your Profile: You are a person who is willing to show initiative and you have experience in organising and maintaining commercial and administrative procedures. You are able to work independently and to organise your workflow. customers, outside sales staff and the GLS departments in the USA. Your main Your attitude is cooperative and you show working energy. You like to be a tasks and duties include assessing customer's needs and the administrative execution of commercial acts. You make invoices and shipping documents, contact freight companies and warehouses, maintain the customer master file and you inform customers about delivery times. But you also take care of correspondence. It concerns a new position in the GLS organisation Europe, this means you have to organise a lot of office related affairs. Of course you get support from the European Business Development Manager to whom you report. An office will be situated in West Noord-Brabant. member of a profitable team.Your total performance has a high service standard and you are only satisfied with your work if the customer (internal and external) is pleased. Your education is on hbo-level (HEAO) and you have a working background in a commercial and industrial environment. You have knowledge of processing and shipping goods. You have outstanding communication skills, verbal and written, in English, Dutch and German Factual knowledge of French is beneficial. Please send your application with CV in English within 14 days to: ReAd Bureau voor Personeelsbeleid B.V., Postbus 92, 4940 AB Raamsdonksveer of per E-mail: read.ra@planet.nl with reference nr. 051722 For more information please call +31 (0)162 514862 or 06-22490425. Visit also www.re-ad.nl or www.glscorporation.com Groen Industrie Integratie Dethon is hét arbeidsintegratiebedrijf van Zeeuws Vlaanderen en heeft 800 gemotiveerde medewerkers. De hoofddoelstelling van Dethon is het begeleiden van mensen naar werk en het bieden van werk aan mensen met een handicap of achterstand op de arbeidsmarkt Dethon kent vijf bedrijfsunits: Dethon Industrie Hulst, Temeuzen en Oostburg, Dethon Groen en Dethon Integratie. Dethon beschikt binnen die units over verschillende leerwerkmogelijkheden voor het uitvoeren van reïnteeratietraiecten. De bedrijfsunit Hulst van Dethon heeft ruimte voor een ervaren WERKVOORBEREIDER TEKENAAR Functie-inhoud: maken van tekeningen in Autocad 2000 bijhouden en controleren van tekening- en programmabestanden ontvangen en identificeren van binnenkomende goederen programmeren van CNC gestuurde machines via Cad Cam-programma u legt verantwoording af aan het hoofd van het bedrijfsbureau. Functie-eisen: opleiding MBO-niveau werktuigbouw, bij voorkeur met de nodige ervaring kennis van automatiseringstoepassingen, met name Cad Cam (Autocad 2000) goede contactuele en administratieve vaardigheden stressbestendig Salaris: Deze functie is ingeschaald in loongroep F CAO WSW en is ondergebracht bij Viaflex B.V. Informatie: Het betreft een functie voor maximaal driejaar, waarna over voortzetting besloten zal worden. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Nadere inlichtingen kunt u inwinnen bij de heer P. Herwegh, hoofd bedrijfsbureau (0114 - 381405). Sollicitatie: Als u interesse hebt in deze functie, verzoeken wij u om voor 20 juni 2005 uw brief te zenden aan Dhr R. Kregting, hoofd P&O van Dethon, Postbus 163,4530 AD Temeuzen. Acquisitie n.a.v. deze vacature is ongewenst Zeeuwse Stichting voor Beheer en Bewindvoering ZSBB treedt op als bewindvoerder voor mensen die niet langer in staat zijn zelfstandig hun geld en/of goederen te beheren. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, zoals ziekte, ouderdom of persoonlijke omstandigheden. Bewindvoerders worden benoemd en gecontroleerd door de kantonrechter. In verband met uitbreiding zoekt de Zeeuwse Stichting voor Beheer en Bewindvoering op korte termijn een voor 24 uur per week (verdeeld over 4 dagen) Taakomschrijving: reguleren van post- en telefoonverkeer verzorgen van eenvoudige administratieve ondersteuning t.b.v. de consulenten het onderhouden van eenvoudige cliëntendossiers archivering verzorgen van betalingen en incasso's De werkzaamheden worden uitgevoerd vanuit ons kantoor in Vlissingen. Gevraagd wordt: MBO werk- en denkniveau (administratiev'e richtingen) goede communicatieve eigenschappen zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken Geboden wordt: goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden afwisselend werk binnen een prettige werkomgeving Nadere informatie over de functie kunt u (tussen 09.00 en 12.00 uur) verkrijgen bij dhr. E. Koopmans, telefoon 0118-656967. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, binnen 14 dagen, richten aan: Bestuur ZSBB Postbus 53 4380 AB Vlissingen

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 61