Banen lobTrack.nl E Call-center polisadministratie HOOFDVAN HET BUREAU WERK EN INKOMEN VM BELEIDSMEDEWERKER WONEN EN STEDELIJKE VERNIEUWING VM 'We zoeken collectanten!' Directiesecretaresse Filiaalmanager supermarkten i Kijk ook op 4 JUNI 2005-1 GOES (36.800 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl <^7 Bij het bureau werk en inkomen van de afdeling sociale zaken is een vacature ontstaan voor een enthousiast, inspirerend en dynamisch voor 36 uur per week. DE AFDELING De afdeling sociale zaken voert ook de dienstverlening uit voor de gemeente Noord- Beveland en bestaat uit ongeveer 65 medewerkers, verdeeld over drie bureaus, namelijk het bureau werk en inkomen, het bureau financiële administratie en ondersteuning en het bureau zorg en voorzieningen. Het bureau werk en inkomen bestaat uit 2 teams werk en inkomen, de unit RMC en de unit handhaving. DE FUNCTIE Als bureauhoofd geeft u leiding op basis van de uitgangspunten van integraal manage ment. U bent verantwoordelijk voor de vakinhoudelijke kwaliteit en kwantiteit van de producten en diensten van het bureau en u draagt zorg voor een resultaatgerichte, effectieve en bedrijfsmatige uitvoering van de werkzaamheden. U bent mede verantwoor delijk voor de personele zorg en u bent lid van het managementteam van de afdeling. MEsEMEDM^ÊÊÊËÊÊÊm U beschikt over een functiegerichte afgeronde opleiding op HBO niveau, aangevuld met ruime leidinggevende ervaring, relevante werkervaring en affiniteit met de werkzaam heden. U heeft aantoonbare managementvaardigheden en kennis van de belangrijkste aspecten van modern management.Vraaggericht, m^ar ook resultaatgericht werken zijn voor de afdeling van groot belang. U bent een dynamisch, coachend en inspirerend leider. U beschikt over goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht pm de ont wikkelingen binnen het bureau te kunnen begeleiden. ONS AANBOD Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en er varing minimaal 2.553,- (aanloopschaal I0A) en maximaal 4.053,- (functieschaal 11bedraagt. Een uitloop tot 4.609,00 bruto per maand behoort - onder bepaalde voorwaarden - tot de mogelijkheden. Daarnaast hebben wij goede regelingen Voor stu diefaciliteiten, flexibele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een fiets privé-regeling, mogelijkheid tot het kopen of verkopen van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling. DE PROCEDURE Informatie Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer mr. B.van der Veer, hoofd van de afdeling sociale zaken, tel.: 0113-249655. informatie over de procedure kunt u opvragen bij de heer G. de Wilde, personeelsconsulent, telefoon 0113-249635. Sollicitatie Spreekt deze functie u aan, stuur dan binnen 10 dagen na verschijnen van deze vacature uw brief en cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118, 4460 MC Goes onder vermelding van vacaturenummer 2212.01. U kunt ook uw brief en cv per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. VOORKEURSBELEID Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeidsgehandicapten en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie! GOES (36.800 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl Wij zijn voor de afdeling bouwen en wonen op zoek naar een enthousiast voor 36 uur per week. DE AFDELING De afdeling bouwen en wonen is verdeeld in twee bureaus en heeft 23 medewerkers. De afdeling is onderdeel van de sector grondgebied. De functie is onderdeel van het bureau Wonen. Dit bureau, met in totaal zeven medewerkers, is op vele terreinen actief, bij voorbeeld op het gebied van volkshuisvesting en stedelijke vernieuwing. Ook duurzaam bouwen en monumentenzorg vallen onder de taakstelling, evenals eigendommenbeheer, verzekeringen en diverse subsidieregelingen. DE FUNCTIE Als beleidsmedewerker wonen en stedelijke vernieuwing bent u belast met de advisering op het gebied van de volkshuisvesting. U stelt de woningbouwplanning samen en. doet on derzoek naar de woningmarkt. U bent, in overleg met het bureauhoofd, verantwoordelijk voor het investeringsbudget stedelijke vernieuwing en adviseert over de besteding daar van. Daarnaast stelt u (tussen)rapportages samen, regelt de monitoring en de advisering daarover. Ook het voeren van het secretariaat van enkele projecten behoort tot uw taak. mBBsmam^^mÊÊÊÊÊÊm U bent in het bezit van een voor de functie relevant Hbo-diploma, bijvoorbeeld HTO-Volks- huisvesting. U heeft ruime ervaring en relevante kennis op het vakgebied. U heeft gevoel voor bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen en goede communicatieve eigenschappen. ONS AANBOD Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en erva ring minimaal 1.924,00 (aanloopschaal 8) en maximaal 3.164,00 (functieschaal 9) bedraagt. Een uitloop tot 3.518,00 bruto per maand behoort - onder bepaalde voor waarden - tot de mogelijkheden. De functie moet nog definitief worden beschreven en gewaardeerd. Daarnaast hebben wij goede regelingen op het gebied van studiefaciliteiten, flexibele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een fiets-privéproject, aan- en verkoop van verlofuren en een gunstige hypotheekregeiing. DE PROCEDURE Informatie Voor informatie over de inhoud van de functie kunt u contact opnemen met mevrouw S.A.C. van Opdurp, hoofd bureau wonen, telefoon 0113-249861Informatie over de procedure kunt u inwinnen bij de heerJ.C.G. Schouten, personeelsconsulent, telefoon 0113-249634. Bij de selectieprocedure zijn twee commissies betrokken. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure. Sollicitatie Spreekt deze functie u aan, schrijf dan een brief en cv naar burgemeester en wethou ders van Goes, Postbus 21 18, 4460 MC Goes onder vermelding van vacaturenum mer 2332.10. U kunt ook een brief en cv per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl. De sollicitatietermijn sluit 14 dagen na het verschijnen van dit blad. VOORKEURSBELEID Wij streven naar een ambtelijk apparaat dat een afspiegeling vormt van de samenleving. Gehandicapten in de zin van de wet arbeid gehandicapte werknemers, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen vragen wij dan ook nadrukkelijk te sollicite ren als zij menen aan de functie-eisen te voldoen. Geen acquisitie! Doelstelling De Stichting Oosterscheldeziekenhuizen is een dynamische organisatie die ér naar str^&ff om voortdurend 3eTwaliteït van de zorg voor haar patiënten' op het hoogst mogelijke niveau te brengen en te houden. Structuur De Stichting Oosterscheldeziekenhuizen met 1.400 medewerkers en een capaciteit van 364 bedden verdeeld over de locaties Goes en Zierifczeé biédcürijwef alie medische specialismen. Voorde werkplek Techniek zoeken wij op korte termijn een: Je medewerker civiele techniek .m/v De werkplek Techniek maakt déél uit van Üët ^lgpïnei'ii Facilitair Cluster en beslaat uil infrastructuur, werkplaats en algpiiwne ondersteuningniet diverse medisch en civiel technische functies vooreen contract van 36 uur per week voor de duur van één jaar. Bij gebleken geschiktheid bestaat de mogelijkheid tot een vast dienstverband. Vacaturenummer: 05.22 Functie-informatie: De 1* medewerker civiele techniek geeft leiding aan 10 personen en draagt zorg voorde uitvoering van modificaties, preventief en correctief onderhoud aan gebouwen, installaties en civiel technische apparatuur in afstemming met de gebruiker en uicvoerder(s) volgens planning. Organiseert de werkzaamheden op zodanige wijze dat de kwaliteit, kwantiteit en continuïteit van diensten en middelen conform het kwaliteitshandboek/zorg systeem gewaarborgd blijft. Het betreft een zelfstandige, allround functie, waarbij de medewerker bereikbaar heidsdiensten verricht op de locaties Goes en Zierikzee. Wij zoeken een kandidaat die: beschikt over een afgeronde opleiding MTS Elektro, Werktuigbouw of Bouw kunde, aangevuld met praktijkgerichte cursussen op het gebied van leidinggeven; ervaring heeft in het aansturen van een groep civieltechnische medewerkers in een projectmatige omgeving; kennis heeft van operationele managementtechnieken; over een grote mace van zelfstandigheid en daadkracht beschikt om de prioriteiten in het werk te kunnen stellen, waarbij resultaatgerichtheid voorop staat; vindingrijk is en initiatief neemt om handelend te kunnen optreden tijdens correc tief onderhoud en calamiteiten; blijk geeft van voldoende verantwoordelijkheidsgevoel, zich kan verplaatsen in de behoefte van de gebruiker en daar zijn dienstverlening op afstemt; Wij bieden: Een aanstelling onder voorwaarden van de CAO Ziekenhuizen. Verder kent onze organisatie aantrekkelijke (sucundaire) arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuit kering van 5%, meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden en diverse kortingsregelingen. Interesse? Informatie is te verkrijgen bij de heer P. Lammers, werkplekmanager a.i., telefoonnummer: 06 - 21 29 82 77 of de heerS. Verschoor, clustermanager, telefoonnummer: 0113 - 23 42 12. Sollicitaties: Sollicitaties kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer, richten aan de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, t.a.v. de Dienst Personeel Management ondersteuning, bestemmingsnummer 90, postus 106, 4460 BB Goes ofvia het e-mail adres: solliciteren@soz.nl. Sluitingsdatum: 14 juni 2005. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN mensen aan het werk voor mensen 'Helpt u mee met onze jaarlijkse collecte? Dit jaar van 6 tot en met 11 juni. Dan gaan we weer alles op alles zetten om zoveel mogelijk geld op te halen voor 120.000 mensen met epilepsie. Wilt u helpen? Een paar uurtjes maar. Ik weet zeker dat al die mensen met epilepsie, zoals mijn dochter, u heel dankbaar zullen zijn. Net als ik. Alvast bedankt!' Bel: 030 - 63 440 63 Laat ze niet vallen Nationaal Epilepsie Fonds De Macht van het Kleine \MAMkWoningStichting WW Walcheren VoorWonen, Service en Welzijn Woningstichting Walcheren zoekt zo spoedig mogelijk een: Functie-inhoud: In deze functie ondersteun je de directeur-bestuurder en de twee managers. Deze ondersteuning bestaat onder andere uit: agendabeheer, postbehandeling en begeleiden van stukkenstroom, beheer van (digitaal) archief, organisatie, voorbereiding en verslag legging van diverse vergaderingen (zoals Management Team en Raad van Toezicht), actiepunten uitzetten en voortgang van de afhandeling bewaken, correspondentie voor bereiden en afhandelen, organiseren van diverse evenementen (zoals personeelsfeesten, officiële openingen van woningcomplexen), invoeren en bewaken van de huisstijl, tenslotte ben je verantwoordelijk voor het opstellen en plaatsen van diverse adverten ties en persberichten en de coördinatie van de totstandkoming van het bewonersblad. Gevraagde opleiding/ervaring: HAVO/VWO-niveau en een afgeronde secretaresseopleiding. Minimaal 3 jaar ervaring als (directie)secretaresse. Uitstekende kennis van Nederlands in woord en geschrift. Kennis van de automatiseringssystemen, zoals Word, Excel, Outlook. Grote mate van zelfstandigheid gecombineerd met een tactvol en representatief optreden. Wij bieden: - een functie van 32 uur per week. - aanstelling voor de duur van I jaar. Hierna behoort een vaste aanstelling tot de mogelijkheden. Woningstichting Walcheren hanteert CAO Woondiensten en kent een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket - open en informele cultuur met korte lijnen. Inlichtingen en solliciteren: Inlichtingen kunnen worden verkregen bij mevrouw S. van den Berg. Telefoonnummer: 01 18-554456. Schriftelijke sollicitaties met cv kunt u tot uiterlijk 22 juni 2005 richten aan: Woningstichting Walcheren T.a.v. de heer L. van der Hoest Postbus 8116 4330 EC Middelburg E-mail: svandenberg@woningstgwalcheren.nl De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 29 juni 2005. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. HET KANTOOR VAN NOTARIS Mr R.A. VEGTER TE MIDDELBURG vraagt op korte termijn: EEN NOTARIEEL MEDEWERK(ST)ER Gevraagd wordt: - Ervaring in het notariaat (in het bijzonder de onroerende zaak praktijk) - Bereidheid voltijd te werken - Goede contactuele eigenschappen - Collegiale instelling Aangeboden wordt: - Een prettige werkkring binnen een kleine groep van medewerkers - Zelfstandigheid en een eigen verantwoordelijkheid voor het werk - Goede salariëring Schriftelijke sollicitaties met CV kunt u sturen naar notariskantoor Mr R. A. Vegter, Postbus 245, 4330 AE Middelburg. Jumbo is op dit moment een van de meest succesvol Ie organisaties in de levenmiddelenbranche. Om onze ambities verder te verwezenlijken, zijn wij op zoek naar een ervaren filiaalmanager voor onze super markt in Terneuzen. Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau, food-/retailervaring, onderne mersmentaliteit en je weet het beste te halen uit jezelf en je team. Je ziet het als dagelijkse taak om het de klanten 100% naar de zin te maken. Jumbo bied jou een gedegen introductieperiode, een baan bij een gezond bedrijf met een collegiale werksfeer, door groeimogelijkheden en een goed salaris. Interesse? Schrijf een korte brief met uitgebreid cv naar: Jumbo Supermarkten, afdeling HRM, antwoordnummer 10072, 5460 VB Veghel. Per e-mail: hrm@jumbosupermarkten.nl Bel gratis 0800-235 58 62 of surf naar www.jumbosupermarkten.nl Voogd Voogd Verzekeringen CV is een snel groeiend volmachtbedrijf. Wij vertegen woordigen ruim 17 grote verzekeringsmaatschappijen. Voor meer dan 650 onafhanke lijke assurantietussenpersonen accepteren en administreren wij schadeverzekeringen en regelen de schadeafhandeling. Jn de verzekeringsbranche nemen wij een vooraan staande positie in. Niet in de laatste plaats door de inzet en het enthousiasme van onze bijna 130 medewerkers - stuk voor stuk professionals op hun vakgebied. Voor onze vestiging in Middelharnis zoeken wij: medewerkers Uw functie: Met plezier beantwoordt u telefonisch vragen van onze tussenpersonen over verzekeringen en premie- boekingen. U behandelt particuliere verzekeringsaanvragen, -mutaties en -royementen en verwerkt overvoeren van portefeuilles van onze relaties. Tevens maakt u polissen op en onderhoudt u contacten met de verzekeringsmaatschappijen. Uw profiel: MBO diploma; Bereidheid tot studeren; Klantvriendelijk; Uitstekende mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; Kennis van Microsoft Office programma's; Ervaring in een soortgelijke functie. Ons aanbod: Een uitdagende baan met perspectief bij een dynamisch bedrijf; Informele werksfeer; Ruimte voor eigen initiatief; Goede scholings- en carrièremogelijkheden; Uitstekende honorering en secundaire arbeidsvoorwaarden. Meer informatie? Bel of mail met Krijn Heerschap, Manager Verzekeringen T 0187-488507 E kheerschap@voogd.com of kijk op www.voogd.com Solliciteren? Stuur uw CV naar: Voogd Voogd, Postbus 14, 3240 AA Middelharnis t.a.v. Lia Molendijk. E lmolendijk@voogd.com Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 34