Banen
lobTrack.nl
E
Call-center
polisadministratie
HOOFDVAN HET BUREAU
WERK EN INKOMEN VM
BELEIDSMEDEWERKER
WONEN EN STEDELIJKE
VERNIEUWING VM
'We zoeken collectanten!'
Directiesecretaresse
Filiaalmanager
supermarkten i
Kijk ook op
4 JUNI 2005-1
GOES (36.800 inwoners) is een levendige stad in
hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente
werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum
en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is
een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare
huizen in een prachtige omgeving en uitstekende
voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids
zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl
<^7
Bij het bureau werk en inkomen van de afdeling sociale zaken is een vacature ontstaan voor
een enthousiast, inspirerend en dynamisch
voor 36 uur per week.
DE AFDELING
De afdeling sociale zaken voert ook de dienstverlening uit voor de gemeente Noord-
Beveland en bestaat uit ongeveer 65 medewerkers, verdeeld over drie bureaus, namelijk
het bureau werk en inkomen, het bureau financiële administratie en ondersteuning en
het bureau zorg en voorzieningen. Het bureau werk en inkomen bestaat uit 2 teams
werk en inkomen, de unit RMC en de unit handhaving.
DE FUNCTIE
Als bureauhoofd geeft u leiding op basis van de uitgangspunten van integraal manage
ment. U bent verantwoordelijk voor de vakinhoudelijke kwaliteit en kwantiteit van de
producten en diensten van het bureau en u draagt zorg voor een resultaatgerichte,
effectieve en bedrijfsmatige uitvoering van de werkzaamheden. U bent mede verantwoor
delijk voor de personele zorg en u bent lid van het managementteam van de afdeling.
MEsEMEDM^ÊÊÊËÊÊÊm
U beschikt over een functiegerichte afgeronde opleiding op HBO niveau, aangevuld met
ruime leidinggevende ervaring, relevante werkervaring en affiniteit met de werkzaam
heden. U heeft aantoonbare managementvaardigheden en kennis van de belangrijkste
aspecten van modern management.Vraaggericht, m^ar ook resultaatgericht werken zijn
voor de afdeling van groot belang. U bent een dynamisch, coachend en inspirerend leider.
U beschikt over goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht pm de ont
wikkelingen binnen het bureau te kunnen begeleiden.
ONS AANBOD
Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en er
varing minimaal 2.553,- (aanloopschaal I0A) en maximaal 4.053,- (functieschaal
11bedraagt. Een uitloop tot 4.609,00 bruto per maand behoort - onder bepaalde
voorwaarden - tot de mogelijkheden. Daarnaast hebben wij goede regelingen Voor stu
diefaciliteiten, flexibele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een fiets
privé-regeling, mogelijkheid tot het kopen of verkopen van verlofuren en een gunstige
hypotheekregeling.
DE PROCEDURE
Informatie
Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer mr. B.van der Veer,
hoofd van de afdeling sociale zaken, tel.: 0113-249655. informatie over de procedure
kunt u opvragen bij de heer G. de Wilde, personeelsconsulent, telefoon 0113-249635.
Sollicitatie
Spreekt deze functie u aan, stuur dan binnen 10 dagen na verschijnen van deze vacature
uw brief en cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118, 4460 MC
Goes onder vermelding van vacaturenummer 2212.01. U kunt ook uw brief en cv per
e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken
van de selectieprocedure.
VOORKEURSBELEID
Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van
de samenleving. Arbeidsgehandicapten en leden van etnische
minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen verzoeken
wij daarom nadrukkelijk te solliciteren.
Geen acquisitie!
GOES (36.800 inwoners) is een levendige stad in
hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente
werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum
en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is
een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare
huizen in een prachtige omgeving en uitstekende
voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids
zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl
Wij zijn voor de afdeling bouwen en wonen op zoek naar een enthousiast
voor 36 uur per week.
DE AFDELING
De afdeling bouwen en wonen is verdeeld in twee bureaus en heeft 23 medewerkers. De
afdeling is onderdeel van de sector grondgebied. De functie is onderdeel van het bureau
Wonen. Dit bureau, met in totaal zeven medewerkers, is op vele terreinen actief, bij
voorbeeld op het gebied van volkshuisvesting en stedelijke vernieuwing. Ook duurzaam
bouwen en monumentenzorg vallen onder de taakstelling, evenals eigendommenbeheer,
verzekeringen en diverse subsidieregelingen.
DE FUNCTIE
Als beleidsmedewerker wonen en stedelijke vernieuwing bent u belast met de advisering
op het gebied van de volkshuisvesting. U stelt de woningbouwplanning samen en. doet on
derzoek naar de woningmarkt. U bent, in overleg met het bureauhoofd, verantwoordelijk
voor het investeringsbudget stedelijke vernieuwing en adviseert over de besteding daar
van. Daarnaast stelt u (tussen)rapportages samen, regelt de monitoring en de advisering
daarover. Ook het voeren van het secretariaat van enkele projecten behoort tot uw taak.
mBBsmam^^mÊÊÊÊÊÊm
U bent in het bezit van een voor de functie relevant Hbo-diploma, bijvoorbeeld HTO-Volks-
huisvesting. U heeft ruime ervaring en relevante kennis op het vakgebied. U heeft gevoel voor
bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen en goede communicatieve eigenschappen.
ONS AANBOD
Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en erva
ring minimaal 1.924,00 (aanloopschaal 8) en maximaal 3.164,00 (functieschaal 9)
bedraagt. Een uitloop tot 3.518,00 bruto per maand behoort - onder bepaalde voor
waarden - tot de mogelijkheden. De functie moet nog definitief worden beschreven en
gewaardeerd. Daarnaast hebben wij goede regelingen op het gebied van studiefaciliteiten,
flexibele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een fiets-privéproject,
aan- en verkoop van verlofuren en een gunstige hypotheekregeiing.
DE PROCEDURE
Informatie
Voor informatie over de inhoud van de functie kunt u contact opnemen met mevrouw
S.A.C. van Opdurp, hoofd bureau wonen, telefoon 0113-249861Informatie over de
procedure kunt u inwinnen bij de heerJ.C.G. Schouten, personeelsconsulent, telefoon
0113-249634. Bij de selectieprocedure zijn twee commissies betrokken.
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure.
Sollicitatie
Spreekt deze functie u aan, schrijf dan een brief en cv naar burgemeester en wethou
ders van Goes, Postbus 21 18, 4460 MC Goes onder vermelding van vacaturenum
mer 2332.10. U kunt ook een brief en cv per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl.
De sollicitatietermijn sluit 14 dagen na het verschijnen van dit blad.
VOORKEURSBELEID
Wij streven naar een ambtelijk apparaat dat een afspiegeling
vormt van de samenleving. Gehandicapten in de zin van de wet
arbeid gehandicapte werknemers, vrouwen en leden van etnische
minderheidsgroepen vragen wij dan ook nadrukkelijk te sollicite
ren als zij menen aan de functie-eisen te voldoen.
Geen acquisitie!
Doelstelling
De Stichting
Oosterscheldeziekenhuizen is
een dynamische organisatie die
ér naar str^&ff om voortdurend
3eTwaliteït van de zorg voor
haar patiënten' op het hoogst
mogelijke niveau te brengen en
te houden.
Structuur
De Stichting
Oosterscheldeziekenhuizen met
1.400 medewerkers en een
capaciteit van 364 bedden
verdeeld over de locaties Goes
en Zierifczeé biédcürijwef alie
medische specialismen.
Voorde werkplek Techniek zoeken wij op korte termijn een:
Je medewerker civiele techniek
.m/v
De werkplek Techniek maakt déél
uit van Üët ^lgpïnei'ii
Facilitair Cluster en beslaat uil
infrastructuur, werkplaats en
algpiiwne ondersteuningniet
diverse medisch en civiel
technische functies
vooreen contract van 36 uur per week voor de duur van één jaar.
Bij gebleken geschiktheid bestaat de mogelijkheid tot een vast dienstverband.
Vacaturenummer: 05.22
Functie-informatie:
De 1* medewerker civiele techniek geeft leiding aan 10 personen en draagt zorg
voorde uitvoering van modificaties, preventief en correctief onderhoud aan
gebouwen, installaties en civiel technische apparatuur in afstemming met de
gebruiker en uicvoerder(s) volgens planning.
Organiseert de werkzaamheden op zodanige wijze dat de kwaliteit, kwantiteit en
continuïteit van diensten en middelen conform het kwaliteitshandboek/zorg
systeem gewaarborgd blijft.
Het betreft een zelfstandige, allround functie, waarbij de medewerker bereikbaar
heidsdiensten verricht op de locaties Goes en Zierikzee.
Wij zoeken een kandidaat die:
beschikt over een afgeronde opleiding MTS Elektro, Werktuigbouw of Bouw
kunde, aangevuld met praktijkgerichte cursussen op het gebied van leidinggeven;
ervaring heeft in het aansturen van een groep civieltechnische medewerkers in een
projectmatige omgeving;
kennis heeft van operationele managementtechnieken;
over een grote mace van zelfstandigheid en daadkracht beschikt om de prioriteiten
in het werk te kunnen stellen, waarbij resultaatgerichtheid voorop staat;
vindingrijk is en initiatief neemt om handelend te kunnen optreden tijdens correc
tief onderhoud en calamiteiten;
blijk geeft van voldoende verantwoordelijkheidsgevoel, zich kan verplaatsen in de
behoefte van de gebruiker en daar zijn dienstverlening op afstemt;
Wij bieden:
Een aanstelling onder voorwaarden van de CAO Ziekenhuizen. Verder kent onze
organisatie aantrekkelijke (sucundaire) arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuit
kering van 5%, meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden en diverse kortingsregelingen.
Interesse?
Informatie is te verkrijgen bij de heer P. Lammers, werkplekmanager a.i.,
telefoonnummer: 06 - 21 29 82 77 of de heerS. Verschoor, clustermanager,
telefoonnummer: 0113 - 23 42 12.
Sollicitaties:
Sollicitaties kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer, richten aan de
Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, t.a.v. de Dienst Personeel Management
ondersteuning, bestemmingsnummer 90, postus 106, 4460 BB Goes ofvia het
e-mail adres: solliciteren@soz.nl.
Sluitingsdatum: 14 juni 2005.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN
mensen aan het werk voor mensen
'Helpt u mee met onze jaarlijkse collecte? Dit jaar van 6 tot en met 11 juni. Dan gaan we weer alles op alles zetten om zoveel
mogelijk geld op te halen voor 120.000 mensen met epilepsie. Wilt u helpen? Een paar uurtjes maar. Ik weet zeker dat al die
mensen met epilepsie, zoals mijn dochter, u heel dankbaar zullen zijn. Net als ik. Alvast bedankt!' Bel: 030 - 63 440 63
Laat ze niet vallen
Nationaal Epilepsie Fonds
De Macht van het Kleine
\MAMkWoningStichting
WW Walcheren
VoorWonen, Service en Welzijn
Woningstichting Walcheren zoekt zo spoedig mogelijk een:
Functie-inhoud:
In deze functie ondersteun je de directeur-bestuurder en de twee managers. Deze
ondersteuning bestaat onder andere uit: agendabeheer, postbehandeling en begeleiden
van stukkenstroom, beheer van (digitaal) archief, organisatie, voorbereiding en verslag
legging van diverse vergaderingen (zoals Management Team en Raad van Toezicht),
actiepunten uitzetten en voortgang van de afhandeling bewaken, correspondentie voor
bereiden en afhandelen, organiseren van diverse evenementen (zoals personeelsfeesten,
officiële openingen van woningcomplexen), invoeren en bewaken van de huisstijl,
tenslotte ben je verantwoordelijk voor het opstellen en plaatsen van diverse adverten
ties en persberichten en de coördinatie van de totstandkoming van het bewonersblad.
Gevraagde opleiding/ervaring:
HAVO/VWO-niveau en een afgeronde secretaresseopleiding.
Minimaal 3 jaar ervaring als (directie)secretaresse.
Uitstekende kennis van Nederlands in woord en geschrift.
Kennis van de automatiseringssystemen, zoals Word, Excel, Outlook.
Grote mate van zelfstandigheid gecombineerd met een tactvol en representatief
optreden.
Wij bieden:
- een functie van 32 uur per week.
- aanstelling voor de duur van I jaar. Hierna behoort een vaste aanstelling tot de
mogelijkheden.
Woningstichting Walcheren hanteert CAO Woondiensten en kent een uitstekend
arbeidsvoorwaardenpakket
- open en informele cultuur met korte lijnen.
Inlichtingen en solliciteren:
Inlichtingen kunnen worden verkregen bij mevrouw S. van den Berg.
Telefoonnummer: 01 18-554456.
Schriftelijke sollicitaties met cv kunt u tot uiterlijk 22 juni 2005 richten aan:
Woningstichting Walcheren
T.a.v. de heer L. van der Hoest
Postbus 8116
4330 EC Middelburg
E-mail: svandenberg@woningstgwalcheren.nl
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 29 juni 2005.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
HET KANTOOR VAN NOTARIS Mr R.A. VEGTER TE MIDDELBURG
vraagt op korte termijn:
EEN NOTARIEEL MEDEWERK(ST)ER
Gevraagd wordt:
- Ervaring in het notariaat (in het bijzonder de onroerende zaak praktijk)
- Bereidheid voltijd te werken
- Goede contactuele eigenschappen
- Collegiale instelling
Aangeboden wordt:
- Een prettige werkkring binnen een kleine groep van medewerkers
- Zelfstandigheid en een eigen verantwoordelijkheid voor het werk
- Goede salariëring
Schriftelijke sollicitaties met CV kunt u sturen naar notariskantoor
Mr R. A. Vegter, Postbus 245, 4330 AE Middelburg.
Jumbo is op dit moment een van de meest succesvol
Ie organisaties in de levenmiddelenbranche. Om onze
ambities verder te verwezenlijken, zijn wij op zoek
naar een ervaren filiaalmanager voor onze super
markt in Terneuzen. Je beschikt over minimaal HBO
werk- en denkniveau, food-/retailervaring, onderne
mersmentaliteit en je weet het beste te halen uit
jezelf en je team. Je ziet het als dagelijkse taak om het
de klanten 100% naar de zin te maken. Jumbo bied
jou een gedegen introductieperiode, een baan bij een
gezond bedrijf met een collegiale werksfeer, door
groeimogelijkheden en een goed salaris.
Interesse?
Schrijf een korte brief met
uitgebreid cv naar:
Jumbo Supermarkten, afdeling HRM,
antwoordnummer 10072, 5460 VB Veghel.
Per e-mail: hrm@jumbosupermarkten.nl
Bel gratis 0800-235 58 62 of surf naar
www.jumbosupermarkten.nl
Voogd Voogd Verzekeringen CV is een snel groeiend volmachtbedrijf. Wij vertegen
woordigen ruim 17 grote verzekeringsmaatschappijen. Voor meer dan 650 onafhanke
lijke assurantietussenpersonen accepteren en administreren wij schadeverzekeringen
en regelen de schadeafhandeling. Jn de verzekeringsbranche nemen wij een vooraan
staande positie in. Niet in de laatste plaats door de inzet en het enthousiasme van onze
bijna 130 medewerkers - stuk voor stuk professionals op hun vakgebied.
Voor onze vestiging in Middelharnis zoeken wij:
medewerkers
Uw functie:
Met plezier beantwoordt u telefonisch vragen van onze tussenpersonen over verzekeringen en premie-
boekingen. U behandelt particuliere verzekeringsaanvragen, -mutaties en -royementen en verwerkt
overvoeren van portefeuilles van onze relaties. Tevens maakt u polissen op en onderhoudt u contacten met
de verzekeringsmaatschappijen.
Uw profiel:
MBO diploma;
Bereidheid tot studeren;
Klantvriendelijk;
Uitstekende mondelinge- en schriftelijke
uitdrukkingsvaardigheid;
Kennis van Microsoft Office programma's;
Ervaring in een soortgelijke functie.
Ons aanbod:
Een uitdagende baan met perspectief bij een
dynamisch bedrijf;
Informele werksfeer;
Ruimte voor eigen initiatief;
Goede scholings- en carrièremogelijkheden;
Uitstekende honorering en secundaire
arbeidsvoorwaarden.
Meer informatie?
Bel of mail met Krijn Heerschap, Manager Verzekeringen
T 0187-488507 E kheerschap@voogd.com of kijk op www.voogd.com
Solliciteren? Stuur uw CV naar: Voogd Voogd,
Postbus 14, 3240 AA Middelharnis t.a.v. Lia Molendijk. E lmolendijk@voogd.com
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.