Banen
Grote
teleur
stelling?
O lobTrack.nl
Alles voor de klant.
Kijk
'ff
'orsele
Maak er een Kleintje van.
Jt-
c
Ei
c
Servicemedewerker Bankhal
WORD HULPOUDER
chauffeur/belader
huisvuilwagen
api
deHUfKlB
Stichting Agogische Zorgcentra Zeeland
Personeelsmanagementadviseur (32 uur
o o i
op
21 MEI 2005
Een bedrijf is zo goed als de mensen
die er werken. Dat geldt zeker voor een
homeshopping organisatie als
Neckermann BV, waar mensen het
belangrijkste kapitaal zijn.
Neckermann BV is een bloeiende
onderneming die deel uitmaakt van het
Duitse KarstadtQuelle-concern. Deze
organisatie telt zo'n 100.000 medewer
kers en behoort tot de grootste han
delsondernemingen in Europa.
Neckermann BV biedt via haar dochter
ondernemingen Neckermann Shopping
en Quelle meer dan 50.000 artikelen
aan via de dikke catalogus en Internet.
Dit gaat van kleding en schoenen tot
wasmachines en stereo-installaties.
Voor de activiteiten in Nederland en
België heeft Neckermann BV één orga
nisatie met verschillende vestigingen in
beide landen. In totaal werken daar
zo'n duizend medewerkers.
neckermann
De divisie Catalogusproductie is verantwoordelijk voor de realisatie
van de catalogi, mailings en websites voor de Nederlandse en
Belgische markt en zorgt voor een tijdige en optimale samenstelling
daarvan. Binnen de afdeling worden de werkterreinen Beeld en Tekst
onderscheiden. In St. Jansteen zijn wij opzoek naar een enthousiast,
zelfstandig en gedreven
Hoofd Catalogusproductie Beeld m/v
voor 38 uur per week
vacaturenummer BV0506AR
De persoon die wij zoeken is een ster in het coördineren van alle
werkzaamheden met betrekking tot dtp en beeldbewerking voor de
Nederlandse, Vlaamse en Waalse producties. Je hebt een leidende rol
in het coördineren en bewaken van creatieve concepten. Als geboren
leider weet je goed je mannetje te staan, ook in hectische tijden. Je
weet je team prima te motiveren en te enthousiasmeren, maar ook
aan te spreken als dat nodig is. Het realiseren, opvolgen en bewaken
van het productieproces gaat je goed af. Je weet van aanpakken,
waardoor je ruim op tijd alle offline en online producties met goed
resultaat weet af te leveren. Samen met je collega Hoofd
Catalogusproductie Tekst, ben je verantwoordelijk voor het goed in
banen leiden van de hele productie en ben je ook in staat deze colle
ga indien nodig te vervangen. Je bent kritisch en hebt een frisse kijk,
zowel op je werk als op de processen binnen jouw afdeling. Tevens
zal je regelmatig deelnemen aan projectgroepen.
Wie zoeken we?
Je hebt een afgeronde HBO-opleiding en leidinggevende ervaring. Je
beschikt over een grondige kennis van lithografie en grafische soft
ware, zoals Quark Xpress en Photoshop. Ook kennis van drukproces
sen is een pré. De Duitse taal beheers je in woord en geschrift, ook
beheersing van de Franse taal is een pré. Omdat je flexibel, accuraat
en stressbestendig bent, kun je prima zowel zelfstandig werken als in
teamverband. Je beschikt over goede contactuele eigenschappen,
pakt de zaken direct aan en fungeert vaak als initiator. Ook is werken
met MS Office voor jou geen probleem.
Interesse?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met
mevrouw H. Dingenen, Manager Catalogusproductie telefoonnummer:
0114-318240.
Stuur dan een sollicitatiebrief met CV voor 4 juni 2005 naar Neckermann
BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. afdeling Human Resources.
Of stuur een e-mail naar vacature@necknet.com. Vermeld dan duidelijk het
vacaturenummer.
Een psychologische test maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Dagelijks komen bij de kantoren in Terneuzen en het Belgische Temse
duizenden bestellingen binnen. Onze klanten bestellen hun artikelen
uit het ruime aanbod in onze diverse catalogi, mailings of via
Internet. De selectie van de artikelen en de samenstelling van de
diverse assortimenten op het gebied van consumentenelectronica zijn
in handen van de divisie Inkoop in St. Jansteen. Hier is plaats voor
een
Productmedewerker m/v
Voor 38 uur per week
Vacaturenummer BV0504AR
Je bent mede verantwoordelijk voor de productgroepen: Computers,
Telecom, Foto en Games. Voor deze assortimenten maak je voorstel
len voor verkoopprijzen, waarbij je rekening houdt met voorgeschre
ven winstmarges c.q. marktinformatie. Ook ben je verantwoordelijk
voor de totale afhandeling van diverse mailings en internetacties.
Je draagt zorg voor de juistheid en actualiteit van artikelinformatie in
catalogi en op internet. Je lost problemen en vragen op van ons moe
derbedrijf in Duitsland en/of leveranciers, alsmede van onze
Customer Service afdelingen in Nederland en België.
Je ondersteunt en vervangt zonodig de Productmanager m.b;t. de
inkoop van de aangewezen assortimenten. Daarnaast verricht je
diverse benodigde administratieve werkzaamheden op de afdeling.
Je legt veranwoordlijkheid af aan de Productmanager.
Wie zoeken we?
Je hebt een HBO werk- en denkniveau waarbij je beschikt over een
analytisch en creatief vermogen. Je bezit uitstekende contactuele
eigenschappen en bent sociaal vaardig.
Voor de functie is het noodzakelijk dat je in woord en geschrift
beheerst over een goede kennis van de Nederlandse, Duitse en
Engelse taal. Je hebt kennis van de gangbare MS-Office applicaties
en je hebt kennis van- en affiniteit met Internet en de betreffende
productgroepen.
Interesse?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de heer
J. Schulte, Productmanager Hartwaren, 0114-318473.
Stuur dan een sollicitatiebrief met CV voor 4 juni 2005 naar Neckermann
BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. afdeling Human Resources.
Of stuur een e-mail naar vacature@necknet.com. Vermeld dan duidelijk het
vacaturenummer.
Een psychologische test maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Borsele zien? Bezoek onze website www.borsele.nl
Borsele is:
22.000 inwoners
14.000 ha oppervlakte
15 dorpen
Overwegend agrarisch, fruitteelt
Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook:
zeehaven-, industrie- en energiegemeente
|p^';
gemeente
Uw miskoop op internet én in de krant
+-J 5
-S
u- S
<V
wn
.0)1
'jOJ
Rabobank Middelburg-Veere is een vooruit
strevende bank die een particuliere en zakelijke markt
bedient. De bank profileert zich als een bank die
initiatief neemt naar haar klanten toe. Dat levert
mogelijkheden op voor een Servicemedewerker
Bankhal m/v die het vizier gericht heeft op de wensen
en behoeften van de klant. En zo - in samenwerking
met andere teams binnen de bank - maximale
resultaten boekt. Voor de bank én voor de klant.
Je bent het visitekaartje voor onze klanten. Door
goed te luisteren heb je direct door wat de klant wil
en ben je bovendien in staat om binnen korte tijd een
verkoopgesprek succesvol af te ronden. Bij meer
complexe vragen of als je een commerciële kans
signaleert, regel je een afspraak met een adviseur.
Je werkt nauw samen met de commerciële binnen
dienst en zorgt vanzelfsprekend voor een goede
afhandeling. Dit vraagt om een MBO'er met flair die
met een open, actieve en representatieve houding
zorgt voor een goede verkoopscore, een groot aantal
concrete afspraken en zeer tevreden klanten.
Resultaten die tellen bij de Rabobank.
Voor meer informatie: afdeling Personeelszaken,
telefoonnummer (0118) 68 68 09. Je brief met c.v.
kun je binnen 10 dagen sturen naar Rabobank
Middelburg-Veere t.a.v. Personeelszaken, Postbus 91,
4330 AB Middelburg. Rabobank zal op basis van haar
"Regeling Screening Rabobank" alle nieuwe
medewerkers toetsen op hun betrouwbaarheid om
een functie bij de Rabobank Groep te vervullen.
Het is tijd voor de Rabobank.
Rabobank
Via ICS kunt u arme schoolkinderen in Afrika en Azic helpen.
©ICS* Tel.: (0341) 27 10 90 www.icsfonds.nl
International Child Support Giro 70730 -
De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en
Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 180 medewerkers samen aan een
goed product In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resulto&
gerichtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie
neergelegd.
Borsele vraagt een:
voor 36 uur per week bij de afdeling Buitendienst
Functie-informatie:
het beladen van de huisvuilwagen. dit omvat 2/3 deel van de functie
het besturen van de huisvuilwagen
controle van het aangeboden gescheiden afval
het geven van informatie over het gescheiden ophalen van huisvuil.
Functie-eisen:
goede lichamelijke conditie
algemene lagere beroepsopleiding
het rijbewijs B C+ (chauffeursdiploma)
technisch onderlegd, bv. automonteur
EHBO-diploma
bereidheid tot het volgen van cursussen gericht op de functie
een flexibele en zelfstandige instelling
een klantgerichte en collegiale houding.
Borsele biedt:
een salaris van maximaal 2.038.00 bruto per maand (lunklicschaal 4)
goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Voor meer informatie over deze functie kan contact opgenomen worden met
de heer A.M. van Overbeeke. afdelingshoofd Buitendienst, (0113) 238454
Sollicitatie:
Je kuiltje sollicitatie binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad richten
aan hel college van burgemeester en wethouders van Borsele, Postbus 1,
4450 AA Heinkenszand. Zet in de linkerbovenhoek van de envelop 'P&O'.
Je kunt ook e-mailen naar p&o@borsele.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
M
|ïTH
fcel>
levi
orN
DDI
ton
tier-
IS p<
r-
r a s t e n
Aannemersbedrijf
vraagt per direkt
ALL-ROUND
TIMMERLIEDEN,
METSELAARS
en SCHILDERS
(alleen ZZP-ers).
Zonder VAR-verklaring
onnodig te reageren.
Tel.: 0345-622008.
is per direct op zoek naar:
Ambulante medewerkers bediening
vanaf 17 jaar.
Voor sollicitaties, graag telefonisch contact opnemen irc
Amoud van der Klis of Wanda Glasius.
Hotel Brasserie De Huifkar, Markt 19, 4331 LJ Middete
huifkar®mahoco.nl - www.brasseriedehuifkar.nl
Telefoon 0118 612998
OPVOEDINGSSPECIALIST VOORJEUCD
Respect voor onze cliënten en voortdurende aandacht voor een betere dienstverlening staan bij AZZ centraal. Zo'n
500 professionals zetten zich iedere dag in om kinderen en ouders met opvoedings- of opgroeiproblemen te helper
Door hun vaardigheden te vergroten ondersteunen wij gezinnen om snel weer zelfstandig hun leven op te pakken.
Onze organisatie is volop in beweging. Wij zijn op weg naar een:
erkende positie in de zorgketen;
professionele, cliëntgerichte en vraaggestuurde organisatie;
flexibele en vraaggerichte instelling;
organisatie waar professionals graag werken.
Binnen stichting AZZ is het management primair verantwoordelijk voor het personeelsbeleid. U bent als persone
managementadviseur verantwoordelijk voor een professionele support en advisering aan het management.
Kerntaken:
- ondersteunen van managers bij de uitvoering van het personeelsbeleid
- leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling van de personeelsinstrumenten
- verantwoordelijk voor een vertaling naar een correcte, praktische en tijdige uitvoering
van het personeelsbeleid
- het vertalen van sociale verzekeringswetten en CAO bepalingen naar praktische
uitvoering
- het aanleveren van managementinformatie
Functie-eisen:
- HBO opleiding Personeel en Arbeid
- 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- kennis van wet- en regelgeving
- kennis van en inzicht in het gebruik van geautomatiseerde systemen bij voorkeur Beaufort en Impromptu
- uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden
- kunnen omgaan met belangentegenstellingen
- gevoel voor verhoudingen
Wij zoeken een vrolijke, praktische collega die initiatieven neemt en de handen uit de mouwen wil steken.
Arbeidsvoorwaarden:
De functie is in eerste instantie voor jaar met de intentie dit om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd.
De CAO Gehandicaptenzorg is van toepassing.
De functie is ingeschaald in functiegroep 50 (minimaal 2122,00 en maximaal 2850,00 bruto per maand bij een
fulltime dienstverband van 36 uur per week).
Informatie over deze functie is te verkrijgen bij de heer R.P. Weeber, personeelsmanagementadviseur (0118 - 6355'°)'!
Schriftelijke sollicitaties kunt u vóór dinsdag 31 mei 2005 richten aan Stichting AZZ, afdeling P&O, Postbus 14°-43
AC Middelburg, onder vermelding van vacaturenummer 050502.
Sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op donderdag 9 juni 2005.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.