JobTraclcrd
Alles voorde kl
lant.
Sfc
JUSTION
am
U SL> H II Kijk ook op
Accountmanager Financieel Advies
Provincie Zeeland
Medewerker
externe veiligheid (v/m>
Senior
juridisch medewerker (V/m)
Adviesgroep
ACCOUNT MANAGER
DOSSIER
FABORY Centres
BN/DeStem PZC
WGGGNGR dagbladen
Binnendienst medewerkers voor FABORY Centre Middelburg
Vertegenwoordigers
14 MEI 2005-W27
Rabobank Bergen op Zoom is een proactieve
en vooruitstrevende bank die een particuliere
en zakelijke markt bedient. De bank streeft naar
vergroting van het marktaandeel. Dat levert mogelijk
heden op voor een Accountmanager Financieel
Advies die het vizier gericht heeft op de wensen en
behoeften van de klant. En zo - in samenwerking met
andere teams binnen de bank - maximale resultaten
boekt. Voor de bank én voor de klant.
Je werkt actief en planmatig vanuit je eigen
klantportefeuille maar benadert ook potentiële relaties.
Dankzij een goede voorbereiding en zorgvuldige
analyse van de wensen van de klant verlopen je
verkoopgesprekken effectief. En gedreven als je bent,
trek je de gesprekken breder, wat resulteert in een
integraal advies met concrete productoplossingen.
In alle stadia werk je nauw samen met de assistent
accountmanager. Met je HBO niveau, je SEH en FFP
certificeringen, je commerciële gerichtheid en
optreden als betrokken en deskundig gesprekspartner
behaal je hoge verkoopscores, een renderende porte
feuille en duurzame klantrelaties. Resultaten die tellen
bij de Rabobank.
Voor meer informatie: Cees Voerman, manager
Private Banking, (0165) 59 62 95 of Cor Willemse,
onderdirecteur Commerciële Zaken, (0164) 27 22 04.
Of kijk op www.rabobankgroep.nl/werken. Je brief
metc.v. kun je binnen 14 dagen sturen naar Rabobank
Bergen op Zoom t.a.v. Annemarieke van Casand-
Burger, Personeelsadviseur, Postbus 141, 4600 AC te
Bergen op Zoom. Rabobank zal op basis van haar
"Regeling Screening Rabobank" alle nieuwe mede
werkers toetsen op hun betrouwbaarheid om een
functie bij de Rabobank Groep te vervullen.
Het is tijd voor de Rabobank
Rabobank
Kom werken voor Zeeland
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen. Prachtige stran
den, ruime woningkeuze, volop fietspaden en
geen files. Een bloeiend cultureel leven en
mooie natuurgebieden.
Werken bij de provincie Zeeland betekent wer
ken voor één van de mooiste kustprovincies
van Nederland.
Bij onze organisatie zijn ruim 700 werknemers
werkzaam.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie
wordt met op prijs gesteld.
vacaturenummer 2.13.05
Uitvoering en formulering van projectenplannen in het kader van "Risico's
InZicht"; opzetten en uitwerking van de inhoud en structuur van de informa
tiebehoefte rond Externe Veiligheid; invulling van de provinciale helpdesk
functie t.b.v. gemeenten op het gebied van externe veiligheid.
HBO-opleiding, bij voorkeur chemische technologie, ervaring en grondige
kennis met het werkterrein (externe) veiligheid, met informatietechnologie,
met vergunningverlening, handhaving en ruimtelijke ordening, ervaring in het
samenwerken met andere overheden, integraal kunnen werken en in staat
zijn samenhangende informatie te analyseren.
36 uur, bruto maandsalaris minimaal 2.785 en maximaal 3.978
Inlichtingen: dhr ir. H.H. Morelissen, wnd. afdelingshoofd, tel 0118-631959
of dhr. drs. A.A. Zweistra, tel 0118-631977.
vacaturenummer 5.04.05
Voeren van juridische procedures; juridische vraagbaak- en klankbordfunc
tie; procedurele en inhoudelijke juridische beoordeling; bestuurlijk/juridisch
advies.
Relevante academische opleiding; ruime juridische kennis; aantoonbare
(werk)ervaring gericht op het openbaar bestuur.
Het betreft een tijdelijke vacature, a.g.v. zwangerschaps- en bevallingsver
lof, tot ca einde 2005.
maximaal 32 uur, Bruto maandsalaris minimaal 3.174,00 en maximaal
4.534,00.
Inlichtingen:dhr. mr. C.L.J. van Vlaanderen, hoofd afdeling KJB, tel 0118-
631490 of mw. mr. drs. A.W. Fenijn, advocaat, tel 0118-631273.
Stuur uw sollicitatie met motivatie en cv, onder vermelding van het vacature
nummer, vóór 27 mei naar: Provincie Zeeland, Postbus 6001, 4330 LA
Middelburg of reageer via vacatures@zeeland.nl
Wij bieden u een professionele werkomgeving, aantrekkelijke arbeidsvoor
waarden en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen,
alsmede naar indienstneming van gehandicapten, alloch-tonen en longeren, die vol
doen aan de functie^isen. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroe-
pen, indien zij voeldoen aan de functie-eisen nadrukkelijk verzocht te solliciteren.
kijk voor meer informatie op www.zeeland.nl
L
Onze opdrachtgever, Mondial Vogel Verhuizingen, is een gerenommeerd (inter)nationaal verhuisbedrijf dat zich bevindt aan
de top van de Nederlandse markt. Zij opereren op de particuliere en zakelijke markt en het dienstenpakket bestaat uit:
Privé-verhuizingen, zowel nationaal, internationaal als overzee Kantoor- en projectverhuizingen
Opslag van inboedels Nationale distributie hoogwaardige goederen Archiefbeheer
Verkoop/verhuur van alle verhuismiddelen Project- en verhuismanagement
Ter versterking van het team zijn wij op zoek naar een enthousiaste
De functie:
L* Verkoop/acquisitie van verhuisopdrachten
op de particuliere markt, voor nationale
i en internationale verhuizingen;
I* Rclatieonderhoud met nieuw verworven
accounts;
Uitbrengen van professionele offertes in
de Nederlandse en Engelse taal;
E-* Controleren van verhuisopdrachten;
f Taxeren van verhuizingen;
i Verzorgen van mailings en de opvolging
hiervan;
I* Nauwlettend de ontwikkelingen in de
verhuismarkt volgen.
Het profiel:
MBO/HBO werk- en denkniveau;
Sterke communicatieve vaardigheden;
Uitstekende kennis van de Nederlandse
en Engelse taal in woord en geschrift;
Zakelijke commerciële instelling;
Correcte omgangsvormen;
Bijzonder oplettend bij het vaststellen
van prijzen nauwkeurig;
Tactvol, overtuigend, flexibel en
besluitvaardig;
Kennis van software;
Rijbewijs B.
Het aanbod:
Afwisselende en zelfstandige functie;
Loopbaanbegeleiding en opleidingen;
Goede marktconforme primaire en
secundaire arbeidsvoorwaarden.
Voor meer informatie kunt u contact
opnemen met mevrouw A. van Oostrom
op telefoonnr. 0118 - 674074.
De Justion Adviesgroep voert de gehele
werving en selectieprocedure uit.
Heeft u interesse in een gevarieerde en
uitdagende functie?
Stuur dan uw sollicitatiebrief met
curriculum vitae binnen 14 dagen aan:
Justion Adviesgroep
t.a.v. mevr. A. van Oostrom
Postbus 352
4330 AJ Middelburg
of per email: info@justion.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie
wordt niet op prijs gesteld.
Senior Productmanager m/v
BN/DeStem PZC is uitgever
van de regionale dagbladen
BN/DeStem en Provinciale
Zeeuwse Courant (PZC) met
een gezamenlijk abonneebe
stand van 202.418; alsmede
van de business to business
uitgave De Ondernemer.
Het hoofdkantoor is
gevestigd in Breda. De uit
gever heeft 610 medewer
kers in dienst.
Het Advertentiebedrijf van Uitgeverij BN/DeStem PZC B.V. is als sector verantwoordelijk voor de verkoop van
alle advertentieproducten van specifiek de dagbladtitels BN/DeStem en PZC, met daarnaast de verkoop voor
alle Wegener Dagbladen en Multimedia onderdelen. Het Advertentiebedrijf bestaat uit de afdeling product-
management, verschillende verkoopteams en een productieafdeling.
De functie
Als senior productmanager bent u verantwoordelijk voor het optimaliseren van het totale omzet van adverten
ties en andere verkoopproducten van de dagbladen door het actief, ten behoeve van klanten, initiëren en
ontwikkelen van (nieuwe) advertentieproducten en het verbeteren van bestaande producten. U bewaakt en
draagt zorg voor (een deel van) de uitvoering van de communicatie-uitingen naar de adverteerdermarkt en de
relatiemarketing-activiteiten.
In deze functie werkt u nauw samen met de salesmanagers van de verkoopteams, en geeft u direct leiding aan
productmanagers (2), verkoopvoorbereiders (3) en de database-analist. U maakt deel uit van het management
team advertentiebedrijf, en u ontvangt hiërarchisch leiding van de commercieel directeur advertentiebedrijf.
Uw profiel
Om deze functie goed te kunnen uitoefenen, beschikt u over een afgeronde relevante universitaire- of hbo-
opleiding. Daarnaast bent u in het bezit van het diploma NIMA-B en beschikt u over minimaal 4 jaar relevante
werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de mediabranche. U heeft een uitstekende kennis van
de markt waarin geopereerd wordt en vindt het vanzelfsprekend om deze kennis up-to-date te houden.
De gedragscompetenties die essentieel zijn voor het behalen van de resultaatgebieden van deze functie liggen
op het gebied van leidinggeven, marktgerichtheid, probleemanalyse, oordeelsvorming, creativiteit,
overtuigingskracht, samenwerken en initiatief nemen.
Informatie en reactie
Voor meer informatie over de functie en het complete functieprofiel kunt u contact opnemen met
Frank de Roon, Commercieel Directeur Advertentiebedrijf, tel. 076-531 2418.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 1 juni a.s. richten aan de afdeling Personeel Organisatie t.a.v.
Chris Ripmeester, postbus 3229,4800 MB Breda of via e-mail: sollicitatie@bndestem-pzc.nl.
Meer bereiken. Met Wegener
Maak kennis met FABORYl FABORY is een sterk groeiende handelsonderneming met 27 vestigingen (centres) in
Nederland. Het assortiment bestaat uit ruim 100.000 verschillende artikelen die binnen maximaal 24 uur worden
uitgeleverd. De FABORY Centres zijn gespecialiseerd in de verkoop van bevestigingsartikelen, gereedschappen
en industriële artikelen voor de professionele gebruikers. Daarnaast bieden ze klanten oplossingen voor het
kostenefficiënt voorraad- en artikelbeheer van deze producten. FABORY maakt onderdeel uit van de Borstlap
Masters in Fasteners Group (BMF Group), een internationale groep van technische handelsondernemingen met
90 vestigingen in 14 landen en een team van 1600 medewerkers. In de Benelux is de BMF Group marktleider in
haar segment. Bouwen aan hechte relaties. FABORY is een prettige organisatie om voor te werken.
Een ondernemend bedrijf waar het behouden en uitbouwen van klanten voor iedereen centraal staan.
Voor dit doel wordt er vanuit alle disciplines (binnendienst, logistiek en buitendienst) nauw met elkaar
samengewerkt en wordt er niet alleen op omzet maar nadrukkelijk ook op klantbehoud gestuurd. Daarnaast is
FABORY een professionele organisatie. De zaken zijn er goed geregeld. Het assortiment, automatisering en de
logistieke organisatie zijn sterke pijlers. Beloftes aan klanten worden daadwerkelijk waargemaakt.
4% FABORYCentres
Werken in een
pyofessionele' onuyetrüu)
Ook de faciliteiten voor medewerkers zijn uitstekend. Zo is er de FABORY Academy, een uitgebreid opleidings
programma gericht op productkennis en persoonlijke ontwikkeling (management-en kadertrainingen). Bovendien
biedt FABORY, gezien de vestigingsorganisatie, alle voordelen van het werken in kleine, hechte teams. Om haar
commerciële teams te versterken, is Staff Planning voor hen op zoek naar:
voor FABORY Centre Middelburg
Voor beide functies geldt dat we op zoek zijn naar mensen met commerciële werkervaring in een business
to business omgeving waar techniek en logistiek een belangrijke rol spelen. |e bent een professionele
gesprekspartner voor jouw klanten en bent erop uit hen van de beste productoplossing te voorzien.
Doorgroeimogelijkheden naar accountmanagement of bedrijfsleiding zijn aanwezig. Daarnaast zijn de
primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zeer goed. Vertegenwoordigers krijgen de beschikking over een
representatieve bedrijfsauto, een mobiele telefoon en een laptop. Geïnteresseerd in FABORYl Kijk dan op
www.staffplanning.nl/fabory en kies de functie die bij jou past. Ook tref je daar de uitgebreide functieprofielen
en arbeidsvoorwaarden aan. Om te reageren vul je het sollicitatieformulier in. |e ontvangt dan een ontvangst
bevestiging en binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie. Voor nadere informatie kun je contact opnemen
met Barbara Haverkamp: telefoon (076) 5221944 of barbara.haverkamp@staffplanning.nl Een capaciteitentest
en een persoonlijkheidsonderzoek kunnen deel uit maken van de selectieprocedure.
Staffplanning
Recruitment en Detachering
Financiën en Administratie, Verkoop en Marketing, Inkoop en Logistiek, Personeel en Organisatie, Managementondersteuning en Secretariaat.