JobTraclcrd Alles voorde kl lant. Sfc JUSTION am U SL> H II Kijk ook op Accountmanager Financieel Advies Provincie Zeeland Medewerker externe veiligheid (v/m> Senior juridisch medewerker (V/m) Adviesgroep ACCOUNT MANAGER DOSSIER FABORY Centres BN/DeStem PZC WGGGNGR dagbladen Binnendienst medewerkers voor FABORY Centre Middelburg Vertegenwoordigers 14 MEI 2005-W27 Rabobank Bergen op Zoom is een proactieve en vooruitstrevende bank die een particuliere en zakelijke markt bedient. De bank streeft naar vergroting van het marktaandeel. Dat levert mogelijk heden op voor een Accountmanager Financieel Advies die het vizier gericht heeft op de wensen en behoeften van de klant. En zo - in samenwerking met andere teams binnen de bank - maximale resultaten boekt. Voor de bank én voor de klant. Je werkt actief en planmatig vanuit je eigen klantportefeuille maar benadert ook potentiële relaties. Dankzij een goede voorbereiding en zorgvuldige analyse van de wensen van de klant verlopen je verkoopgesprekken effectief. En gedreven als je bent, trek je de gesprekken breder, wat resulteert in een integraal advies met concrete productoplossingen. In alle stadia werk je nauw samen met de assistent accountmanager. Met je HBO niveau, je SEH en FFP certificeringen, je commerciële gerichtheid en optreden als betrokken en deskundig gesprekspartner behaal je hoge verkoopscores, een renderende porte feuille en duurzame klantrelaties. Resultaten die tellen bij de Rabobank. Voor meer informatie: Cees Voerman, manager Private Banking, (0165) 59 62 95 of Cor Willemse, onderdirecteur Commerciële Zaken, (0164) 27 22 04. Of kijk op www.rabobankgroep.nl/werken. Je brief metc.v. kun je binnen 14 dagen sturen naar Rabobank Bergen op Zoom t.a.v. Annemarieke van Casand- Burger, Personeelsadviseur, Postbus 141, 4600 AC te Bergen op Zoom. Rabobank zal op basis van haar "Regeling Screening Rabobank" alle nieuwe mede werkers toetsen op hun betrouwbaarheid om een functie bij de Rabobank Groep te vervullen. Het is tijd voor de Rabobank Rabobank Kom werken voor Zeeland Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen. Prachtige stran den, ruime woningkeuze, volop fietspaden en geen files. Een bloeiend cultureel leven en mooie natuurgebieden. Werken bij de provincie Zeeland betekent wer ken voor één van de mooiste kustprovincies van Nederland. Bij onze organisatie zijn ruim 700 werknemers werkzaam. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt met op prijs gesteld. vacaturenummer 2.13.05 Uitvoering en formulering van projectenplannen in het kader van "Risico's InZicht"; opzetten en uitwerking van de inhoud en structuur van de informa tiebehoefte rond Externe Veiligheid; invulling van de provinciale helpdesk functie t.b.v. gemeenten op het gebied van externe veiligheid. HBO-opleiding, bij voorkeur chemische technologie, ervaring en grondige kennis met het werkterrein (externe) veiligheid, met informatietechnologie, met vergunningverlening, handhaving en ruimtelijke ordening, ervaring in het samenwerken met andere overheden, integraal kunnen werken en in staat zijn samenhangende informatie te analyseren. 36 uur, bruto maandsalaris minimaal 2.785 en maximaal 3.978 Inlichtingen: dhr ir. H.H. Morelissen, wnd. afdelingshoofd, tel 0118-631959 of dhr. drs. A.A. Zweistra, tel 0118-631977. vacaturenummer 5.04.05 Voeren van juridische procedures; juridische vraagbaak- en klankbordfunc tie; procedurele en inhoudelijke juridische beoordeling; bestuurlijk/juridisch advies. Relevante academische opleiding; ruime juridische kennis; aantoonbare (werk)ervaring gericht op het openbaar bestuur. Het betreft een tijdelijke vacature, a.g.v. zwangerschaps- en bevallingsver lof, tot ca einde 2005. maximaal 32 uur, Bruto maandsalaris minimaal 3.174,00 en maximaal 4.534,00. Inlichtingen:dhr. mr. C.L.J. van Vlaanderen, hoofd afdeling KJB, tel 0118- 631490 of mw. mr. drs. A.W. Fenijn, advocaat, tel 0118-631273. Stuur uw sollicitatie met motivatie en cv, onder vermelding van het vacature nummer, vóór 27 mei naar: Provincie Zeeland, Postbus 6001, 4330 LA Middelburg of reageer via vacatures@zeeland.nl Wij bieden u een professionele werkomgeving, aantrekkelijke arbeidsvoor waarden en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen, alsmede naar indienstneming van gehandicapten, alloch-tonen en longeren, die vol doen aan de functie^isen. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroe- pen, indien zij voeldoen aan de functie-eisen nadrukkelijk verzocht te solliciteren. kijk voor meer informatie op www.zeeland.nl L Onze opdrachtgever, Mondial Vogel Verhuizingen, is een gerenommeerd (inter)nationaal verhuisbedrijf dat zich bevindt aan de top van de Nederlandse markt. Zij opereren op de particuliere en zakelijke markt en het dienstenpakket bestaat uit: Privé-verhuizingen, zowel nationaal, internationaal als overzee Kantoor- en projectverhuizingen Opslag van inboedels Nationale distributie hoogwaardige goederen Archiefbeheer Verkoop/verhuur van alle verhuismiddelen Project- en verhuismanagement Ter versterking van het team zijn wij op zoek naar een enthousiaste De functie: L* Verkoop/acquisitie van verhuisopdrachten op de particuliere markt, voor nationale i en internationale verhuizingen; I* Rclatieonderhoud met nieuw verworven accounts; Uitbrengen van professionele offertes in de Nederlandse en Engelse taal; E-* Controleren van verhuisopdrachten; f Taxeren van verhuizingen; i Verzorgen van mailings en de opvolging hiervan; I* Nauwlettend de ontwikkelingen in de verhuismarkt volgen. Het profiel: MBO/HBO werk- en denkniveau; Sterke communicatieve vaardigheden; Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; Zakelijke commerciële instelling; Correcte omgangsvormen; Bijzonder oplettend bij het vaststellen van prijzen nauwkeurig; Tactvol, overtuigend, flexibel en besluitvaardig; Kennis van software; Rijbewijs B. Het aanbod: Afwisselende en zelfstandige functie; Loopbaanbegeleiding en opleidingen; Goede marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mevrouw A. van Oostrom op telefoonnr. 0118 - 674074. De Justion Adviesgroep voert de gehele werving en selectieprocedure uit. Heeft u interesse in een gevarieerde en uitdagende functie? Stuur dan uw sollicitatiebrief met curriculum vitae binnen 14 dagen aan: Justion Adviesgroep t.a.v. mevr. A. van Oostrom Postbus 352 4330 AJ Middelburg of per email: info@justion.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Senior Productmanager m/v BN/DeStem PZC is uitgever van de regionale dagbladen BN/DeStem en Provinciale Zeeuwse Courant (PZC) met een gezamenlijk abonneebe stand van 202.418; alsmede van de business to business uitgave De Ondernemer. Het hoofdkantoor is gevestigd in Breda. De uit gever heeft 610 medewer kers in dienst. Het Advertentiebedrijf van Uitgeverij BN/DeStem PZC B.V. is als sector verantwoordelijk voor de verkoop van alle advertentieproducten van specifiek de dagbladtitels BN/DeStem en PZC, met daarnaast de verkoop voor alle Wegener Dagbladen en Multimedia onderdelen. Het Advertentiebedrijf bestaat uit de afdeling product- management, verschillende verkoopteams en een productieafdeling. De functie Als senior productmanager bent u verantwoordelijk voor het optimaliseren van het totale omzet van adverten ties en andere verkoopproducten van de dagbladen door het actief, ten behoeve van klanten, initiëren en ontwikkelen van (nieuwe) advertentieproducten en het verbeteren van bestaande producten. U bewaakt en draagt zorg voor (een deel van) de uitvoering van de communicatie-uitingen naar de adverteerdermarkt en de relatiemarketing-activiteiten. In deze functie werkt u nauw samen met de salesmanagers van de verkoopteams, en geeft u direct leiding aan productmanagers (2), verkoopvoorbereiders (3) en de database-analist. U maakt deel uit van het management team advertentiebedrijf, en u ontvangt hiërarchisch leiding van de commercieel directeur advertentiebedrijf. Uw profiel Om deze functie goed te kunnen uitoefenen, beschikt u over een afgeronde relevante universitaire- of hbo- opleiding. Daarnaast bent u in het bezit van het diploma NIMA-B en beschikt u over minimaal 4 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de mediabranche. U heeft een uitstekende kennis van de markt waarin geopereerd wordt en vindt het vanzelfsprekend om deze kennis up-to-date te houden. De gedragscompetenties die essentieel zijn voor het behalen van de resultaatgebieden van deze functie liggen op het gebied van leidinggeven, marktgerichtheid, probleemanalyse, oordeelsvorming, creativiteit, overtuigingskracht, samenwerken en initiatief nemen. Informatie en reactie Voor meer informatie over de functie en het complete functieprofiel kunt u contact opnemen met Frank de Roon, Commercieel Directeur Advertentiebedrijf, tel. 076-531 2418. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 1 juni a.s. richten aan de afdeling Personeel Organisatie t.a.v. Chris Ripmeester, postbus 3229,4800 MB Breda of via e-mail: sollicitatie@bndestem-pzc.nl. Meer bereiken. Met Wegener Maak kennis met FABORYl FABORY is een sterk groeiende handelsonderneming met 27 vestigingen (centres) in Nederland. Het assortiment bestaat uit ruim 100.000 verschillende artikelen die binnen maximaal 24 uur worden uitgeleverd. De FABORY Centres zijn gespecialiseerd in de verkoop van bevestigingsartikelen, gereedschappen en industriële artikelen voor de professionele gebruikers. Daarnaast bieden ze klanten oplossingen voor het kostenefficiënt voorraad- en artikelbeheer van deze producten. FABORY maakt onderdeel uit van de Borstlap Masters in Fasteners Group (BMF Group), een internationale groep van technische handelsondernemingen met 90 vestigingen in 14 landen en een team van 1600 medewerkers. In de Benelux is de BMF Group marktleider in haar segment. Bouwen aan hechte relaties. FABORY is een prettige organisatie om voor te werken. Een ondernemend bedrijf waar het behouden en uitbouwen van klanten voor iedereen centraal staan. Voor dit doel wordt er vanuit alle disciplines (binnendienst, logistiek en buitendienst) nauw met elkaar samengewerkt en wordt er niet alleen op omzet maar nadrukkelijk ook op klantbehoud gestuurd. Daarnaast is FABORY een professionele organisatie. De zaken zijn er goed geregeld. Het assortiment, automatisering en de logistieke organisatie zijn sterke pijlers. Beloftes aan klanten worden daadwerkelijk waargemaakt. 4% FABORYCentres Werken in een pyofessionele' onuyetrüu) Ook de faciliteiten voor medewerkers zijn uitstekend. Zo is er de FABORY Academy, een uitgebreid opleidings programma gericht op productkennis en persoonlijke ontwikkeling (management-en kadertrainingen). Bovendien biedt FABORY, gezien de vestigingsorganisatie, alle voordelen van het werken in kleine, hechte teams. Om haar commerciële teams te versterken, is Staff Planning voor hen op zoek naar: voor FABORY Centre Middelburg Voor beide functies geldt dat we op zoek zijn naar mensen met commerciële werkervaring in een business to business omgeving waar techniek en logistiek een belangrijke rol spelen. |e bent een professionele gesprekspartner voor jouw klanten en bent erop uit hen van de beste productoplossing te voorzien. Doorgroeimogelijkheden naar accountmanagement of bedrijfsleiding zijn aanwezig. Daarnaast zijn de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zeer goed. Vertegenwoordigers krijgen de beschikking over een representatieve bedrijfsauto, een mobiele telefoon en een laptop. Geïnteresseerd in FABORYl Kijk dan op www.staffplanning.nl/fabory en kies de functie die bij jou past. Ook tref je daar de uitgebreide functieprofielen en arbeidsvoorwaarden aan. Om te reageren vul je het sollicitatieformulier in. |e ontvangt dan een ontvangst bevestiging en binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Barbara Haverkamp: telefoon (076) 5221944 of barbara.haverkamp@staffplanning.nl Een capaciteitentest en een persoonlijkheidsonderzoek kunnen deel uit maken van de selectieprocedure. Staffplanning Recruitment en Detachering Financiën en Administratie, Verkoop en Marketing, Inkoop en Logistiek, Personeel en Organisatie, Managementondersteuning en Secretariaat.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 57