Sucnen 0900-0767 ontwikkel: Grote verhui zing? PZC TWZ zoekt een nieuwe collega! landNet www. pzc. n l/ad verte ren i UmweltService w—m H 1 Borsele beleidsmedewerker economische zaken ALTIJD TIJD VOOR EEN GESPREK Manager Debiteurenadministratie i zaterdag 12 maart 2005 TWZ is dé arbeidsmarkt- intermediair in Zeeland voor bedrijven, studenten, afgestudeerden en jonge professionals met O tot 5 jaar werkervaring op MBO-, HBO- en universitair niveau. TWZ werkt ook vanuit de Hogeschool Zeeland, kamer F009 (tegenover de mediatheek)- Supertalenten gezocht! TWZ Edison weg 51a Postbus 87 4380 AB Vlissingen Tel. 0118-479 207 Fax 0118-465 963 Internet www.twz.nl E-mail post@twz.nl TWZ is een commerciële dochterorganisatie van de Hogeschool Zeeland en heeft een jong team van 7 personen (van 20 tot 37 jaar). TWZ is dé arbeidsmarktintermediair in Zeeland voor bedrijven, studenten, afgestudeerden en jonge professionals met nul tot vijf jaar werkervaring op MBO-, HBO- en universitair niveau. In het Applied Research Centre (ARC) van TWZ werken nationale en internationale studenten aan specialistische of multidisciplinaire onderzoeken. TWZ fungeert hierbij als opdrachtgever c.q. onderzoeksbureau voor de research-onderwerpen. Door de diversiteit aan activiteiten heeft TWZ in de afgelopen jaren een aanzienlijke groei Heb je een afgeronde HBO opleiding en enige werkervaring? Ben je bekend met de sociale wetgeving? Kun je een gesprekspartner op diverse niveaus zijn en heb je een vlotte pen? Ben je commercieel ingesteld? Kun je projectmatig werken? Beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift? Kijk dan op www.twz.nl naar de vacature van Medewerker Stage Detacheringen voor meer informatie en een verdere toelichting op de procedure. Neem voor vragen contact op met Sil Wielemaker, Directeur of Claudia Waterham, Medewerker Stage Detacheringen. Overige technische vacatures: Daarnaast zijn wij op zoek naar kandidaten voor diverse technische functies. Kijk op onze site voor meer informatie over de functies van salesmanager, productiemanager, tekenaars en projectleider. Of neem contact op met Maggy Meijer, Medewerker Stage Detacheringen, mmeijer@twz.nl. Overige economische vacatures: Verder hebben wij regelmatig vacatures op financieel en administratief gebied. Ook zoeken wij kandidaten voor de functie van quantity surveyor en salestrainee. Kijk op de website voor meer informatie of neem contact op met Claudia Waterham, Medewerker Stage Detacheringen, cwaterham@twz.nl. Studentenbijbanen: Ben jij die enthousiaste student (MBO/HBO) op economisch, administratief, technisch of ICT gebied? Neem dan contact op met Marcel van Boven, mvboven@twz.nl, en blijf op de hoogte van de leukste bijbanen in jouw opleidingsrichting. Intermediair vóór studenten afgestudeerden en ïbëdnjven. TOT 10 TELLEN HOEFT NIET MEER Zes Goes B.V. is de grootste en snelst groeiende onafhankelijke service-organisatie op het gebied van consumentenelektronica. Zowei importeurs als winkel ketens maken gebruik van onze diensten. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker die ons team wil versterken op de financiële administratie. Administratief medewerker m/v De functie zal een breed takenpakket omvatten. De invulling van de functie zal mede worden bepaald door de capaciteiten van de kandidaat. Wel staat vast dat debiteurenbeheer hier onderdeel van uitmaakt. Het gevraagde opleidingsniveau is PDB/MBA. Enige jaren werkervaring is gewenst. Spreekt ditje aan? Reageer dan binnen 7 dagen en stuur of mail je sollicitatie naar onderstaand adres. Zes Goes B.V. Tav afdeling personeelszaken Postbus 64, 4460 AB Goes personeelszaken@zesgoes.nl Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met ons en vragen naar mevr. Neufeglise, personeelszaken, tel. 0113-24 07 00. www.zesgoes.nl Middelburg, de Zeeuwse hoofdstad, heeft als economisch en bestuurlijk centrum een lange en indrukwekkende geschiedenis. De sfeervolle, monumen tale binnenstad is daar nog altijd het levende bewijs van. Middelburg kijkt ook vooruit. Er is veel ruimte voor ontwikke lingen. Overal in de stad worden belang rijke projecten gerealiseerd. Bijvoorbeeld het Stationsgebied, bedrijvenpark Mortiere en nieuwe voorzieningen zoals het A-theater en een universiteit, de Roosevelt Academy. Met het oog op de toekomst wordt niet alleen veel gebouwd, maar ook nieuw en vooruit strevend beleid ontwikkeld op sociaal, cultureel, economisch en ruimtelijk gebied. Kortom: er is veel en uitdagend werk aan de winkel! Vakspecialist m/v afdeling Vergunningverlening en Handhaving Dienst Ruimte Voor 36 uur per week Functie: Verlenen en toetsen van bouwvergunningen Adviseren op het gebied van bouwen en wonen en bestemmingsplannen. Profiel: mbo-werk- en denkniveau op bouwkundig gebied, aangevuld met relevante werkervaring Salaris: maximaal 2.802.-- bruto per maand. Doorgroeimogelijkheden afhankelijk van de personeelsbeoordeling tot 3.164,--. Reageer! Stuur je sollicitatie voor maandag 28 maart 2005 naar de gemeente Middelburg, t.a.v. de heer L. de Klerk, personeelsadviseur, Postbus 600Ó. 4330 LA Middelburg. Solliciteren per e-mail mag ook: personeelszaken@middelburg.nl. Meer informatie over de functie en de contactpersoon vind je op www.middelburg.nl. ZeelandNet heeft een veelzijdig producten- en dienstenaanbod op het gebied van Internetverbindingen, telefonie, datacommunicatie, automatisering hard- en software, zowel voor de particuliere als zakelijke markt. ZeelandNet heeft het grootste marktaandeel Internetabonnees in Zeeland en behoort tot de top 10 Internetproviders in Nederland. Zakelijk is zij een belangrijke speler op het gebied van glasvezelverbindingen. Content Manager MA/ Werkzaamheden De werkzaamheden van de Content manager bestaan uit: - Het coördineren van het optimalisatieproces van inhoud, lay-out en werking van www.zeelandnet.nl inclusief de Persoonlijke Internet Pagina met alle daartoe behorende pagina's: - Het samenstellen en optimaliseren van het assortiment ten behoeve van verkoop van hardwareproducten inclusief daarbij behorende communicatie, prijsbeleid en dergelijke, alsmede bestellen bij de afdeling inkoop: - Verkoopactiviteiten en het genereren van inkomsten uit de webshop, in overeenstemming met de doelstellingen en targets; Profiel Wij zijn op zoek naar een collega met een HBO werk- en denkniveau verkregen door een afgeronde opleiding, bij voorkeur op het gebied van commercie. Minimaal vijf jaar werkervaring op het gebied van website beheer. Kennis van en inzicht in de internet-, data- en telecommunicatiemarkt is een vereiste. U heeft goede contactuele en commerciële vaardigheden, u bent creatief en heeft ervaring met leidinggeven. Meer informatie over deze functie kan worden verkregen bij Frank Uytdewillegen (0118) 882 914. Wij bieden u een boeiende werkplek in een dynamisch team waar u de ruimte krijgt om uw eigen functie en uitdagingen te creëren. Uiteraard past hier een marktconform salaris met bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden bij. Bent u geïnteresseerd in de functie, stuur dan uw sollicitatie met uitgebreid CV binnen 14 dagen naar Marieke Rijkers, afdeling Human Resources, Postbus 35, 4493 ZG in Kamperland. U kunt ook per e-mail reageren: personeelszaken@staff.zeelandnet.nl NEDERLANDS-DUITSE KAMER VAN KOOPHANDEL DEUTSCH-NIEDERLANDISCHE HANDELSKAMMER Onze opdrachtgever Buchen UmweltService, www.buchen.net. is met 1800 medewerkers in Europa een uitermate succesvolle dienstverlener op het gebied van industriële milieuservice. De kernactiviteiten van Buchen UmweltService zijn reiniging van industriële installaties en procescomponenten, sanering en afval- stoffenverwijdering. Gecertificeerde dienstverlening, kwaliteit, veiligheid, bescherming van gezondheid en milieu vormen de essentiële elementen in de bedrijfsfilosofie van Buchen UmweltService. Voor de nieuwe vestiging in Terneuzen zijn wij per direct op zoek naar: Vakmannen (ref. BVM/10305)/machinisten (ref. BM/20305)/voorwerkers (ref. BWM/30305) SIR gecertificeerd voor industriële reiniging petrochemie Functieprofiel: Industriële hogedrukreiniging Knip-, snij- en afzuigwerkzaamheden Reiniging en onderhoud van procescomponenten, b.v. warmtewisselaars, tankinstallaties, buizensystemen, koelinstallaties, vaten, kolommen etc. Bedienen en besturen van reinigingsapparatuur, b.v. hogedrukpompen, druk-vacuümwagen, combinatieapparatuur, vacupresswagen Kandidatenprofiel: Enkele jaren relevante werkervaring op het gebied van industriële reiniging in de petrochemie Beschikken over de noodzakelijke persoonlijke en technische vereisten voor werkzaamheden in de petrochemie: VCA1 en medische keuring Rijbewijs B, idealiter C/CE met ADR Betrouwbare, stressbestendige en loyale teamplayer Talen: Nederlands en idealiter Duits Ben je op zoek naar een interessante en afwisselende uitdaging bij één van de marktleiders op het gebied van industriële milieuservice, beschik je over de SIR en VCA certificaten en ben je internationaal georiënteerd, dan zien we je sollicitatie voor de functie: vakman (o.v.v. ref. BVM/10305), machinist (o.v.v. ref. BM/20305) of voorwerker (o.v.v. ref. BWM/30305) graag per e-mail t.a.v. de afd. personeelsbemiddeling tegemoet. Nederlands-Duitse Kamer van Koophandel, Postbus 80533, 2508 GM Den Haag, t.a.v. Pascal Husung, tel.nr. 070-3114160 p.husung@dnhk.orq www.dnhk.org (Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.) Collectanten gevraagd voor de collecte van 20 t/m 26 februari 2005 kijk op www.amnesty.nl of bel 020 626 44 36 AMNESTY International Maak er een Kleintje van. ji Kleintjes: Borsele zien? Bezoek onze website www.borselt Borsele is: 22.000 inwoners 14.000 ha oppervlakte 15 dorpen Overwegend agrarisch, fruitteelt Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook: zeehaven-, industrie- en energiegemeente gemeente De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkelingen Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 180 medewerkers samen aan een goed product In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultoq. gerichtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd. Borsele vraagt een: bij de afdeling Grond en Economie voor 36 uur per week Functie-informatie: je adviseert over economische ontwikkelingen, werkgelegenheid en bedrijft verplaatsingen; je bereidt het acquisitie- en promotiebeleid voor en voert het ook uiq je begeleidt ondernemers in hun contacten met de gemeentelijke organisjfe je neemt deel in projectgroepen m.b.t. de ontwikkeling van bedrijven(terreir: je verricht grondtransacties tussen bedrijven en gemeente; je onderhoudt contacten met ondernemers, bedrijven, buurgemeenten en provincie over economische zaken; je verricht andere voorkomende werkzaamheden op economische en juridii; terrein. Functie-eisen: We verwachten van je dat je in het bezit bent van een diploma op HBO-niva en ervaring met (onderdelen) van het werkgebied en/of het bedrijfsleven. Je dient te beschikken over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukking- vaardigheden. Je bent in staat om resultaatgericht te werken. Je dient goed rj het bestuur te kunnen communiceren en wij verwachten een flexibele werit- instelling van jou. Het is ook belangrijk dat je over maatschappelijk en bestiwi inzicht beschikt. Borsele biedt- Afhankelijk van leeftijd en ervaring is maximaal schaal 10 3518,00) bereikte Een psychologisch onderzoek kan onderdeel uitmaken van deze procedure, Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Base den Dries, afdelingshoofd Grond en Economie, telefoonnummer (0113) 238:!: Sollicitatie: Je kunt je sollicitatie binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad te ricte aan het college van burgemeester en wethouders van Borsele, Postbus I, 4450 AA Heinkenszand. Zet in de linkerbovenhoek van de envelop 'P&O'. Je kunt ook e-mailen naar p&o@borsele.nl. Acquisitie naar aanleiding n deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. 31;;= TELEFONISCHE HULPDIENS Het lucht op als je er met iemand over praat, om stoom af te blazen, omdat je ergens mee zit waar je in je eigen omgeving niet over kunt praten, of omdat je even je verhaal kwijt wilt. Bij de 50S Telefonische Hulpdienst kun je altijd terecht, 24 uur per dag 7 dagen per week DELTA is een multi utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Elektriciteit, gas, water, milieudiensten, radio- en televisiesignalen en internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. Door de ingezette herinrichting van de klantprocessen en organisatie ontstaat een nieuw Shared Service Center. Bij de Debiteurenadministratie van dit Customer Service Center (CSC) worden alle financiële mutaties van klanten verwerkt, vindt de debiteurenbewaking plaats en worden bezoekers aan de balie te woord gestaan. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een Manager Debiteurenadministratie. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende taken: - Direct leiding geven aan, monitoren en coachen van circa 4 teamleiders en indirect aan circa 30 medewerkers. - Optimaliseren van het betalingsverwerkingsproces en verder uitbouwen en professionaliseren van het crédit-management. - In project- en werkgroepverband verder optimaliseren van het debiteurensysteem. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij: - Een afgeronde hbo opleiding gericht op het vakgebied. - Meerdere jaren leidinggevende ervaring; coachende stijl van leidinggeven. - Goed inzicht in bedrijfsprocessen en het vermogen om de huidige processen verder te professionaliseren. - In staat zijn om een inhoudelijke bijdrage te leveren aan de praktische werkzaamheden op de afdeling. - Pro-activiteit, initiatief, besluitvaardigheid, flexibiliteit, stressbestendigheid, klant- en resultaatgerichtheid. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een onderne®* en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar mei een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidwod gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen me Johan Breel, plaatsvervangend manager CSC, telefoon (0118)88315 Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollkftaft. voorzien van je CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze advertentie. Richt je brief aan onderstaand adres ter attentie van back-office HRM. Wij geven voorkeur aan solliciteren per e-mail. DELTA N.V. Postbus 5048 4330 KA Middelburg T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 10