Sucnen
0900-0767
ontwikkel:
Grote
verhui
zing?
PZC
TWZ zoekt een
nieuwe collega!
landNet
www. pzc. n l/ad verte ren
i UmweltService w—m
H
1
Borsele
beleidsmedewerker
economische zaken
ALTIJD TIJD VOOR EEN GESPREK
Manager
Debiteurenadministratie
i
zaterdag 12 maart 2005
TWZ is dé arbeidsmarkt-
intermediair in Zeeland
voor bedrijven, studenten,
afgestudeerden en jonge
professionals met O tot 5
jaar werkervaring op
MBO-, HBO- en
universitair niveau.
TWZ werkt ook
vanuit de Hogeschool
Zeeland, kamer F009
(tegenover de mediatheek)-
Supertalenten
gezocht!
TWZ
Edison weg 51a
Postbus 87
4380 AB Vlissingen
Tel. 0118-479 207
Fax 0118-465 963
Internet www.twz.nl
E-mail post@twz.nl
TWZ is een commerciële dochterorganisatie van
de Hogeschool Zeeland en heeft een jong team
van 7 personen (van 20 tot 37 jaar).
TWZ is dé arbeidsmarktintermediair in Zeeland
voor bedrijven, studenten,
afgestudeerden en jonge professionals met nul
tot vijf jaar werkervaring op MBO-,
HBO- en universitair niveau.
In het Applied Research Centre (ARC) van TWZ
werken nationale en internationale
studenten aan specialistische of
multidisciplinaire onderzoeken. TWZ fungeert
hierbij als opdrachtgever c.q. onderzoeksbureau
voor de research-onderwerpen.
Door de diversiteit aan activiteiten heeft TWZ in
de afgelopen jaren een aanzienlijke groei
Heb je een afgeronde HBO opleiding en enige
werkervaring? Ben je bekend met de sociale
wetgeving?
Kun je een gesprekspartner op diverse niveaus
zijn en heb je een vlotte pen?
Ben je commercieel ingesteld? Kun je
projectmatig werken?
Beheers je de Nederlandse en Engelse taal in
woord en geschrift?
Kijk dan op www.twz.nl naar de vacature van
Medewerker Stage Detacheringen
voor meer informatie en een verdere toelichting
op de procedure.
Neem voor vragen contact op met Sil
Wielemaker, Directeur of Claudia Waterham,
Medewerker Stage Detacheringen.
Overige technische vacatures:
Daarnaast zijn wij op zoek naar kandidaten voor
diverse technische functies. Kijk op onze site
voor meer informatie over de
functies van salesmanager, productiemanager,
tekenaars en projectleider.
Of neem contact op met Maggy Meijer,
Medewerker Stage Detacheringen,
mmeijer@twz.nl.
Overige economische vacatures:
Verder hebben wij regelmatig vacatures op
financieel en administratief gebied. Ook
zoeken wij kandidaten voor de functie van
quantity surveyor en salestrainee. Kijk op de
website voor meer informatie of neem contact op
met Claudia Waterham, Medewerker Stage
Detacheringen, cwaterham@twz.nl.
Studentenbijbanen:
Ben jij die enthousiaste student (MBO/HBO) op
economisch, administratief, technisch of ICT
gebied?
Neem dan contact op met Marcel van Boven,
mvboven@twz.nl, en blijf op de hoogte van de
leukste bijbanen in jouw
opleidingsrichting.
Intermediair vóór studenten
afgestudeerden en
ïbëdnjven.
TOT 10 TELLEN HOEFT NIET MEER
Zes Goes B.V. is de grootste en
snelst groeiende onafhankelijke
service-organisatie op het gebied
van consumentenelektronica.
Zowei importeurs als winkel
ketens maken gebruik van onze
diensten.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker die
ons team wil versterken op de financiële administratie.
Administratief medewerker m/v
De functie zal een breed takenpakket omvatten. De invulling
van de functie zal mede worden bepaald door de capaciteiten
van de kandidaat. Wel staat vast dat debiteurenbeheer hier
onderdeel van uitmaakt. Het gevraagde opleidingsniveau is
PDB/MBA. Enige jaren werkervaring is gewenst.
Spreekt ditje aan? Reageer dan binnen 7 dagen en stuur of
mail je sollicitatie naar onderstaand adres.
Zes Goes B.V.
Tav afdeling personeelszaken
Postbus 64, 4460 AB Goes
personeelszaken@zesgoes.nl
Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met ons en vragen
naar mevr. Neufeglise, personeelszaken, tel. 0113-24 07 00.
www.zesgoes.nl
Middelburg, de Zeeuwse hoofdstad,
heeft als economisch en bestuurlijk
centrum een lange en indrukwekkende
geschiedenis. De sfeervolle, monumen
tale binnenstad is daar nog altijd het
levende bewijs van. Middelburg kijkt ook
vooruit. Er is veel ruimte voor ontwikke
lingen. Overal in de stad worden belang
rijke projecten gerealiseerd. Bijvoorbeeld
het Stationsgebied, bedrijvenpark
Mortiere en nieuwe voorzieningen zoals
het A-theater en een universiteit, de
Roosevelt Academy. Met het oog op de
toekomst wordt niet alleen veel
gebouwd, maar ook nieuw en vooruit
strevend beleid ontwikkeld op sociaal,
cultureel, economisch en ruimtelijk
gebied. Kortom: er is veel en uitdagend
werk aan de winkel!
Vakspecialist m/v
afdeling Vergunningverlening en Handhaving
Dienst Ruimte
Voor 36 uur per week
Functie: Verlenen en toetsen van bouwvergunningen Adviseren op het
gebied van bouwen en wonen en bestemmingsplannen.
Profiel: mbo-werk- en denkniveau op bouwkundig gebied, aangevuld met
relevante werkervaring
Salaris: maximaal 2.802.-- bruto per maand.
Doorgroeimogelijkheden afhankelijk van de personeelsbeoordeling tot
3.164,--.
Reageer!
Stuur je sollicitatie voor maandag 28 maart 2005 naar de gemeente
Middelburg, t.a.v. de heer L. de Klerk, personeelsadviseur, Postbus 600Ó.
4330 LA Middelburg.
Solliciteren per e-mail mag ook: personeelszaken@middelburg.nl.
Meer informatie over de functie en de contactpersoon vind je op
www.middelburg.nl.
ZeelandNet heeft een veelzijdig producten- en dienstenaanbod op het gebied van
Internetverbindingen, telefonie, datacommunicatie, automatisering hard- en software, zowel voor
de particuliere als zakelijke markt. ZeelandNet heeft het grootste marktaandeel Internetabonnees in
Zeeland en behoort tot de top 10 Internetproviders in Nederland. Zakelijk is zij een belangrijke
speler op het gebied van glasvezelverbindingen.
Content Manager MA/
Werkzaamheden
De werkzaamheden van de Content manager bestaan uit:
- Het coördineren van het optimalisatieproces van inhoud, lay-out en werking van
www.zeelandnet.nl inclusief de Persoonlijke Internet Pagina met alle daartoe behorende pagina's:
- Het samenstellen en optimaliseren van het assortiment ten behoeve van verkoop van
hardwareproducten inclusief daarbij behorende communicatie, prijsbeleid en dergelijke, alsmede
bestellen bij de afdeling inkoop:
- Verkoopactiviteiten en het genereren van inkomsten uit de webshop, in overeenstemming met de
doelstellingen en targets;
Profiel
Wij zijn op zoek naar een collega met een HBO werk- en denkniveau verkregen door een afgeronde
opleiding, bij voorkeur op het gebied van commercie. Minimaal vijf jaar werkervaring op het gebied van
website beheer. Kennis van en inzicht in de internet-, data- en telecommunicatiemarkt is een vereiste. U
heeft goede contactuele en commerciële vaardigheden, u bent creatief en heeft ervaring met leidinggeven.
Meer informatie over deze functie kan worden verkregen bij Frank Uytdewillegen (0118) 882 914.
Wij bieden u een boeiende werkplek in een dynamisch team waar u de ruimte krijgt om uw eigen functie en
uitdagingen te creëren. Uiteraard past hier een marktconform salaris met bijbehorende secundaire
arbeidsvoorwaarden bij.
Bent u geïnteresseerd in de functie, stuur dan uw sollicitatie met uitgebreid CV binnen 14 dagen naar
Marieke Rijkers, afdeling Human Resources, Postbus 35, 4493 ZG in Kamperland. U kunt ook per e-mail
reageren: personeelszaken@staff.zeelandnet.nl
NEDERLANDS-DUITSE
KAMER VAN KOOPHANDEL
DEUTSCH-NIEDERLANDISCHE
HANDELSKAMMER
Onze opdrachtgever Buchen UmweltService, www.buchen.net. is met 1800 medewerkers in Europa een
uitermate succesvolle dienstverlener op het gebied van industriële milieuservice. De kernactiviteiten van
Buchen UmweltService zijn reiniging van industriële installaties en procescomponenten, sanering en afval-
stoffenverwijdering. Gecertificeerde dienstverlening, kwaliteit, veiligheid, bescherming van gezondheid en
milieu vormen de essentiële elementen in de bedrijfsfilosofie van Buchen UmweltService. Voor de nieuwe
vestiging in Terneuzen zijn wij per direct op zoek naar:
Vakmannen (ref. BVM/10305)/machinisten (ref. BM/20305)/voorwerkers (ref. BWM/30305)
SIR gecertificeerd voor industriële reiniging petrochemie
Functieprofiel:
Industriële hogedrukreiniging
Knip-, snij- en afzuigwerkzaamheden
Reiniging en onderhoud van
procescomponenten,
b.v. warmtewisselaars, tankinstallaties,
buizensystemen, koelinstallaties, vaten,
kolommen etc.
Bedienen en besturen van
reinigingsapparatuur,
b.v. hogedrukpompen,
druk-vacuümwagen,
combinatieapparatuur, vacupresswagen
Kandidatenprofiel:
Enkele jaren relevante werkervaring op
het gebied van industriële reiniging in
de petrochemie
Beschikken over de noodzakelijke
persoonlijke en technische vereisten
voor werkzaamheden in de petrochemie:
VCA1 en medische keuring
Rijbewijs B, idealiter C/CE met ADR
Betrouwbare, stressbestendige en
loyale teamplayer
Talen: Nederlands en idealiter Duits
Ben je op zoek naar een interessante en afwisselende uitdaging bij één van de marktleiders op het gebied
van industriële milieuservice, beschik je over de SIR en VCA certificaten en ben je internationaal georiënteerd,
dan zien we je sollicitatie voor de functie: vakman (o.v.v. ref. BVM/10305), machinist (o.v.v. ref. BM/20305) of
voorwerker (o.v.v. ref. BWM/30305) graag per e-mail t.a.v. de afd. personeelsbemiddeling tegemoet.
Nederlands-Duitse Kamer van Koophandel, Postbus 80533, 2508 GM Den Haag,
t.a.v. Pascal Husung, tel.nr. 070-3114160 p.husung@dnhk.orq www.dnhk.org
(Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.)
Collectanten
gevraagd
voor de collecte van
20 t/m 26 februari 2005
kijk op www.amnesty.nl
of bel 020 626 44 36
AMNESTY
International
Maak er een Kleintje van.
ji Kleintjes:
Borsele zien? Bezoek onze website www.borselt
Borsele is:
22.000 inwoners
14.000 ha oppervlakte
15 dorpen
Overwegend agrarisch, fruitteelt
Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook:
zeehaven-, industrie- en energiegemeente
gemeente
De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkelingen
Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 180 medewerkers samen aan een
goed product In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultoq.
gerichtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie
neergelegd.
Borsele vraagt een:
bij de afdeling Grond en Economie voor 36 uur per week
Functie-informatie:
je adviseert over economische ontwikkelingen, werkgelegenheid en bedrijft
verplaatsingen;
je bereidt het acquisitie- en promotiebeleid voor en voert het ook uiq
je begeleidt ondernemers in hun contacten met de gemeentelijke organisjfe
je neemt deel in projectgroepen m.b.t. de ontwikkeling van bedrijven(terreir:
je verricht grondtransacties tussen bedrijven en gemeente;
je onderhoudt contacten met ondernemers, bedrijven, buurgemeenten en
provincie over economische zaken;
je verricht andere voorkomende werkzaamheden op economische en juridii;
terrein.
Functie-eisen:
We verwachten van je dat je in het bezit bent van een diploma op HBO-niva
en ervaring met (onderdelen) van het werkgebied en/of het bedrijfsleven.
Je dient te beschikken over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukking-
vaardigheden. Je bent in staat om resultaatgericht te werken. Je dient goed rj
het bestuur te kunnen communiceren en wij verwachten een flexibele werit-
instelling van jou. Het is ook belangrijk dat je over maatschappelijk en bestiwi
inzicht beschikt.
Borsele biedt-
Afhankelijk van leeftijd en ervaring is maximaal schaal 10 3518,00) bereikte
Een psychologisch onderzoek kan onderdeel uitmaken van deze procedure,
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Base
den Dries, afdelingshoofd Grond en Economie, telefoonnummer (0113) 238:!:
Sollicitatie:
Je kunt je sollicitatie binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad te ricte
aan het college van burgemeester en wethouders van Borsele, Postbus I,
4450 AA Heinkenszand. Zet in de linkerbovenhoek van de envelop 'P&O'.
Je kunt ook e-mailen naar p&o@borsele.nl.
Acquisitie naar aanleiding
n deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
31;;= TELEFONISCHE HULPDIENS
Het lucht op als je er met iemand over praat,
om stoom af te blazen,
omdat je ergens mee zit waar je
in je eigen omgeving niet over kunt praten,
of omdat je even je verhaal kwijt wilt.
Bij de 50S Telefonische Hulpdienst
kun je altijd terecht,
24 uur per dag
7 dagen per week
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Elektriciteit, gas, water,
milieudiensten, radio- en
televisiesignalen en
internet via de kabel zijn
de belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
Door de ingezette herinrichting van de klantprocessen en
organisatie ontstaat een nieuw Shared Service Center. Bij de
Debiteurenadministratie van dit Customer Service Center (CSC)
worden alle financiële mutaties van klanten verwerkt, vindt de
debiteurenbewaking plaats en worden bezoekers aan de balie te
woord gestaan.
Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de
vacature voor een Manager Debiteurenadministratie.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende taken:
- Direct leiding geven aan, monitoren en coachen van circa 4
teamleiders en indirect aan circa 30 medewerkers.
- Optimaliseren van het betalingsverwerkingsproces en verder
uitbouwen en professionaliseren van het crédit-management.
- In project- en werkgroepverband verder optimaliseren van het
debiteurensysteem.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij:
- Een afgeronde hbo opleiding gericht op het vakgebied.
- Meerdere jaren leidinggevende ervaring; coachende stijl van
leidinggeven.
- Goed inzicht in bedrijfsprocessen en het vermogen om de huidige
processen verder te professionaliseren.
- In staat zijn om een inhoudelijke bijdrage te leveren aan de
praktische werkzaamheden op de afdeling.
- Pro-activiteit, initiatief, besluitvaardigheid, flexibiliteit,
stressbestendigheid, klant- en resultaatgerichtheid.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een onderne®*
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar mei
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheidwod
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op
de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen me
Johan Breel, plaatsvervangend manager CSC, telefoon (0118)88315
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollkftaft.
voorzien van je CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze
advertentie. Richt je brief aan onderstaand adres ter attentie van
back-office HRM. Wij geven voorkeur aan solliciteren per e-mail.
DELTA N.V. Postbus 5048 4330 KA Middelburg
T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl