www.pzc.nl/adverteren PZC VROON B.V. - Shipowners - Shipbrokers - Shipmanagers CORPORATE LAWYER De leukste banen in je buurt. Dactylo kent ze. VROON B.V. - Shipowners - Shipbrokers - Shipmanagers SUPERVISOR CORPORATE ACCOUNTING m GRENZELOZE VOORUITZICHTEN Wij hebben vele specialiteiten. En jij? zaterdag 8 januari 2005 Tasks and responsibilities; Provide corporate (legal) administration of companies, joint ventures and partnerships within,the Vroon Group including: Preparation of and follow-up on inter-group agreements Preparation of and follow-up on agreements with 3rd parties >- Preparation and execution of decisions and resolutions of supervisory and managing boards as well as shareholders ■»- Ensure efficient maintenance of corporate files and related procedures and routines >- Optimize management reporting and information Qualifications: 2 to 4 years of experience preferably in a shipping related position, notary office or trust company >- Law degree >- Age 25-30 years >- Strategic mindset with hands-on mentality Enjoys working in international environment Competencies: >- A cooperative spirit, an ability to work in a small team Vision, drive, motivation and enthusiasm to promote adherence to corporate standard and formalities >- Flexible and able to work in accordance with strict deadlines We offer; >- Competitive terms of employment >- A dynamic and responsible job and career opportunities in a growing shipping company VROON B.V. is a dynamic and ambitious international shipping company. We operate a fleet of about 80 vessels and employ a seagoing staff of about 2000 people. The head office is located in Breskens (Zeeuws-Vlaanderen) where we employ a staff of 80 people. The company maintains a large number of subsidiaries, joint ventures and partnerships in the Netherlands, UK, Norway, Australia, Singapore and Canada. In addition to commercial, operational and ship management departments Vroon has a Shared Facility Center supporting the various activities and operations of the group. The Legal Department and Gorporate Affairs operates within this center and is responsible for all legal, insurance, claims and corporate matters for all: group companies and joint ventures. Due to further expansion of our activities we are now looking for a Job information: Mr Carlos van der Linden Applications, including curriculum vitae, should be sent to Vroon B.V. Attn. P&O dept. Mrs Willy Kouijzer-Buijze Haven Westzijde 21 P.O. Box 28 4510 AA Breskens - Netherlands T 0117 384910 F 0117 384279 E careers@vroon.nl W www.vroon.nl Tally-medewerkers/ scanners m/v Voor een relatie in VLissingen-Oost zoeken wij een aantal medewerkers voor sean werk zaamheden. Producten worden ingescand en gecontroleerd. Hiervoor is grote nauwkeurig heid vereist. ]e werkt gemiddeld 32 uur per week, verdeeld over dag- en avonddiensten en af en toe in het weekend. Het rooster is bekend. Eigen vervoer is een vereiste! Financiële dienstverlening m/v Zoek jij een baan als hypotheek adviseur, financieel adviseur, assurantie adviseur of een dergelijke functie? Wij hebben verschillende banen voor je, bel snel voor meer informatie! Verkoopadvi seur binnendienst m/v Je ontvangt en adviseert klanten op het gebied van apparatuur, meubilair en klein keuken materiaal, doet de telefonische verkoop/ acquisitie en verzorgt mailingen. Voor deze functie zoeken wij iemand' met enkele jaren ervaring in een verkoopfunctie, bij voorkeur in de business tot business branche. Monteur mechanische techniek m/v Voor'een relatie wat onderhoudswerkzaam heden verricht in de food-industrie zoeken wij een enthousiaste medewerker met een Its- achtergrond. Je hebt tevens wat kennis van elektro en bent in het bezit van een rijbewijs! Medewerker broodjeszaak m/v Je maakt broodjes klaar op bestelling en zorgt dat alles tijdig bijgevuld is en netjes gepresenteerd wordt. Je werkt J|!fc dagelijks van 06.00 tot 15.00 uur, ook in de weekenden. Je bent in het bezit van eigen vervoer! Bel meteen voor meer informatie of langs bij Dactylo in: Middelburg, Gravenstraat 12, 0118-624000 www.dactylo.nl VROON B.V. is a dynamic and ambitious international shipping company. We operate a fleet of about 80 vessels and employ a seagoing staff of about 2000 people. The head office is located in Breskens (Zeeuws- Vlaanderen) where: we employ a staff of 80 i people. The company maintains a large number of subsidiaries, joint ventures and partnerships in the Netherlands, UK, Norway, Australia, Singapore and Canada. In addition to commercial, operational and ship management departments Vroon has a Shared Facility Center supporting the various activities and operations of the group. The Finance and Accounting department operates within this center and is responsible for the financial administration and consolidation of all activities. Tasks and responsibilities: - provide corporate (legal) accounting/reporting for companies within the Vroon Group - ensure clear and efficiënt monthly reporting of the Single Ship Companies and divisions - maintain General Ledger accounts and coordinate the (international) reconciliation process including e.g. cross border structured finance and lease transactions, taxation, etc. - maintain strong internal controls and ensure compliance with the accounting policies (IFRS) - optimize management reporting and information Qualifications: - 3 to 5 years of experience in an accounting/audit position - completed university education in business economics or chartered accountant (RA) - age 25-32 years - strategic mindset with hands-on mentality - enjoys working in international environment Competencies: - a cooperative spirit, an ability to work in a small team - vision, drive, motivation and enthusiasm to promote internal accounting standards and control issues - flexible and able to work in accordance with strict deadlines We offer: - competitive terms of employment t - dynamic and responsible job and career opportunities in a growing shipping company Due to further expansion of our activities we are now looking fori Job information: Mr Frans J. Waterman Applications, including curriculum vitae, should be sent to: Vroon B.V. Attn. P&O dept. Mrs Willy Kouijzer-Buijze Haven Westzijde 21 P.O. Box 28 4510 AA Breskens - Netherlands 0117 384910 0117 384279 careers@vroon.nl www.vroon.nl in de grootste gemeente van Zeeland Terneuzen als grootste gemeente van Zeeland is ambitieus en veelzijdig. Dit biedt perspectieven voor de 55.000 inwoners, die kunnen rekenen op een goede en efficiënte dienstverlening. Terneuzen, een slagvaardige gemeentelijke organisatie, die sociaal-economisch en maatschappelijk kansen creëert door gemeentelijke en grensoverschrijdende samen werkingsverbanden verder uit te bouwen. Uiteraard biedt de organisatie ook interessante vooruitzichten voor het gemeentelijk personeel. Een grootschalige werkomgeving, professionele kwaliteit en ruimte voor creativiteit. Voor de afdeling Sociale Zaken zijn we op zoek naar een clusterhoofd Werk, Zorg en Inkomen. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. CLUSTERHOOFD WERK, ZORG EN INKOMEN M/V (36 uur per week) De werkzaamheden van dit hoofdzakelijk publieks gerichte cluster zijn te verdelen in twee hoofdtaken. De eerste hoofdtaak is de Wet Werk en Bijstand, waarin het motiveren en activeren van de klant naar betaald werk het belangrijkste doel is. Gewerkt wordt volgens het systeem van casemanagement. De tweede hoofdtaak is de Zorg. Het gaat hier om de uitvoering van o.a. de Wet Voorzieningen Gehan dicapten, Kwijtschelding,Vangnetregeling Huur subsidie, Bijzondere Bijstand en Invalidenparkeer- kaarten. U adviseert mede over de beleidsterreinen van Sociale Zaken. U bent verantwoordelijk voor een doelmatige en kwalitatief hoogwaardige bedrijfs voering van het cluster. U geeft leiding aan ongeveer 26 medewerkers. U spreekt medewerkers aan en bent zelf ook aanspreekbaar; vooral in het kader van de WWB (terugkeer naar betaald werk) wordt resultaat verwacht. Uw takenpakket zal door de invoering van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning per I januari 2006, waarvan de consequenties nog verder uitgekristalli seerd zullen worden, mogelijk worden aangepast. De volledige oproep, een globale beschrijving van de organisatie en informatie over onze gemeente vindt u op www.terneuzen.nl. Mondelinge informatie over de functie en over de procedure kan ingewonnen worden bij Drs. Steven de Waal, afdelingshoofd Sociale Zaken, via het telefoonnummer 01 I 5-455 000. Schriftelijke sollicitaties met uitgebreide CV kunt u tot uiterlijk 17 januari 2005 sturen naar het College van Burgemeester en Wethouders van Terneuzen, postbus 35, 4530 AA Terneuzen of per e-mail: gemeente@terneuzen.nl. -^erne^ Mogen wij je voorstellen: Sluis, gelegen in West Zeeuws-Vlaanderen. Een gemeente waar je elke dag iets nieuws ontdekt. En waar je altijd vindt watje zoekt. Drukte en bedrijvigheid bij de haven van Breskens, bijvoorbeeld. Maar ook rust en ruimte in het achterland. Sluis biedt het beste van twee werelden. Knusse familiestranden én stille natuurgebieden. Drukke koop centra én een weids polderlandschap. Moderne woonwijken én historische kernen. Met elk hun eigen aardigheden. Ook interessant om te weten, is dat je hier in de meest Zuidwestelijke punt van Nederland bent. Met Brugge en Gent, maar ook Frankrijk op een steenworp afstand, kun je hier volop van het leven proeven. Niet alleen het gebied bevindt zich in een dynamische ontwikkelingsfase (vele ruimte lijke plannen zijn in ontwikkeling of al in uitvoering), maar ook de gemeentelijke organisatie is volop in beweging. Je kunt hier dan ook alle kanten op. Tenminste, als je iemand bent met een breed blikveld. In een landelijke gemeente moetje namelijk van vele markten thuis zijn. Heb jij méér in huis dan jouw cv doet vermoeden? Wij horen het graag Inspecteur bouwen v/m voor gemiddeld 36 uur per week (1 fte) (vacaturenummer 04/10) Salaris maximaal 2.802,- bruto per maand (functieschaal 8). Sector Ruimte en Wonen, afdeling Juridische Zaken en Handhaving. Je controleert bouwwerken op na leving van de verleende vergunningen. Je adviseert over mogelijke oplos singen bij afwijkingen of technische gebreken en maakt hierover afspraken met de vergunninghouder. Je signaleert overtredingen van wet en regelgeving en effectueert te nemen handhavingsmaatregelen. Je handelt klachten af overeen komstig het vastgestelde klachten protocol en draait daarvoor mee in een piketdienst buiten de normale werktijden. Je beoordeelt voorschriften en ver gunningen op handhaafbaarheid en formuleert adviezen over de tech nische aspecten bij aanschrijving en uitvoering van handhavingsmaat regelen. Je informeert de vergunninghouder over nieuwe ontwikkelingen op het terrein van bouw- en aanverwante wet- en regelgeving. Je hebt kennis van bouwen/hand having/brandveiligheid op mbo- niveau en daarnaast ben je op de hoogte van de wetgeving, het ver gunningenbeleid, de opsporings bevoegdheden en de handhaving- procedures. Voor het stimuleren van de naleving van afspraken en het hanteren van conflictsituaties beschik je over goede sociale vaardigheden én een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. We zijn heel benieuwd naar jouw specialiteiten. Schrijf deze vóór 19 januari 2005 in de vorm van een brief met cv aan Burgemeester en Wethouders van de gemeente Sluis, Postbus 27, 4500 AA Oostburg. Vermeld op je brief het vacaturenummer. Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met het hoofd van de afdeling Juridische Zaken en Handhaving, de heer R.J. de Boer, telefoon (0117) 47 55 72/45 72 28. Wil je meer informatie over de omgeving of over de gemeentelijke organisatie kijk dan op www.gemeentesluis.nl. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. l g e z i c h t t Gemeente Sluis

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 6