PERSONEEL LUjj êXent Stichting Ter Weel pastor NEEM JE CARRIERE IN EIGEN HAND. IRSVERBANDMEESTER op de mens Hoofd Directiesecretariaat m/v I» GRENZELOZE VOORUITZICHTEN Word Financieel Adviseur bij AXENT/AEGON! Stichting Ter Weel omvat twee zorgcentra te Krabbendijke en Goes en een verzorgingshuis inYerseke. De zorgcentra bestaan uit een gecombineerd verpleeghuis en een verzorgingshuis. In Goes is bovendien een dagbehandeling psychogeriatrie gevestigd en samen met de zorgcentra Ter Valcke en Ganzestad vormt Ter Weel de thuiszorgorganisatie Woonzorg Bevelanden. Wij bieden zorg aan veelal oudere mensen met een somatisch, psychogeriatrisch of psychiatrisch ziektebeeld waarbij de cliënt centraal staat. Vandaar dat wij werken in kleine multi disciplinaire teams, waarin elke medewerker een eigen inbreng heeft. Voor de zorgcentra zijn wij met ingang van 1 april 2005 op zoek naar een: 16 uur per week Uw functie U bent verantwoordelijk voor het verlenen van de geestelijke verzorging en pastorale begeleiding aan de cliënten. Hiertoe voert u individuele gesprekken mei cliënten. Pastorale ondersteuning aan familieleden of verwanten en stervensbegeleiding zijn een onderdeel van uw takenpakket. Tevens gaat u voor in kerkdiensten en sacramentele bedieningen, levert u een bijdrage aan de pastorale commissie en adviseert u indien gewenst over de 'behandeling' van de cliënt, het zorgbeleid en ethische vraagstukken. Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met Pim Hürkens, algemeen directeur, tel: 0113 - 216878. Uw bagage bij voorkeur de academische opleiding theologie, aangevuld met een pastoraal klinische opleiding kennis van verpleeghuiszorg, psychologie, maatschappelijke ontwikkelingen en verschillende godsdiensten oecumenische houding invoelend vermogen ten aanzien van de ouder wordende mens Ter Weel biedt een functie voor 16 uur per week een salaris in functiegroep FWG 60 van de CAO V&V, maximaal 3671,38 bij een fulltime dienstverband aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering, kinderopvang en een spaarloonregeling prettige en informele werksfeer een dienstverband voor één jaar; bij gebleken geschiktheid wordt het dienstverband omgezet in een aanstelling voor onbepaalde tijd Herkent u zichzelf? Schrijf dan uw sollicitatiebrief met c.v. voor 20 januari a.s. naar de afdeling P, O O, Joannaplantsoen 1, 4462 AV te Goes. De vacature verschijnt intern en extern tegelijkertijd. Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom richt zich op de zorg, het welzijn en het wonen van de oudere mens. Het uitgangspunt is dat de cliënt centraal staat en zorg op maat ontvangt. In de organisatie zijn ongeveer 700 medewerkers en 150 vrijwilligers werkzaam. Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom heeft als voornaamste functies: - Het bieden van intra- en extramurale zorg aan de ouderen van de (woon-) en zorgcentra Avondvrede, St. Catharina en Jacqueline met daaraan gekoppeld aanleunwoningen en andere wooncomplexen. - Het bieden van zorg en huisvesting aan een Kloosterverzorgingshuis. - Het fungeren als dienstverlenende organisatie voor de serviceflats "Residentie Meilust",de Schelde" en de Warande". - Het bieden van extramurale zorg vanuit Servyouwell Thuiszorgdiensten. Meer informatie over SZS kunt u vinden via www.brabantzorg.net Wij zijn op zoek naar een: (op fulltime basis, 36 uur per week) Functie-informatie: Het hoofd directiesecretariaat vormt samen met 2 parttime directiesecretaresses de afdeling directiesecretariaat. Het gehele team werkt voor de algemeen directeur, de directeur zorg- en dienstverlening en de Raad van Toezicht. Het takenpakket bestaat uit: Het plannen, coördineren en organiseren van de werkzaamheden op het directiesecretariaat. Het beheren van agenda's, telefoonbeantwoording, het regelen van afspraken en het ontvangen van gasten. Het behandelen van post en verzorgen van correspondentie. Het voorbereiden en notuleren bij vergaderingen. Het archiveren van correspondentie en andere documentatie. Functie-eisen: Een afgeronde HBO/MBO-opleiding op secretarieel gebied. Relevante en ruime ervaring op secretarieel en leidinggevend gebied. Uitstekende vaardigheid in Word, Excel en Powerpoint. Flexibele instelling; desgewenst beschikbaar zijn buiten de reguliere werktijden. Goede contactuele eigenschappen en servicegerichtheid. Zelfstandig kunnen werken. Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Integere persoonlijkheid. Systematische werkwijze. Wat wij u bieden: Een salaris in verhouding tot de zwaarte van deze functie: volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen, FWG 3.0-indeling. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: pensioenregeling PGGM, ziektekostenverzekering IZZ, spaarloonregeling, bedrijfsfitness, kinderopvang etc. Een goede werksfeer. Uitstekende scholingsmogelijkheden. Informatie en sollicitatie: Meer informatie wordt u graag gegeven door de heer dr. ir. C.W. Amels, algemeen directeur, tel. 0164-287500. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u v<w 22 januari 2005 richten aan Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom, afdeling PO&O, Postbus 937, 4600 AX Bergen op Zoom. Binnen het moderne Van Weel-Bethesda Ziekenhuis staan individuele aandacht voor de patiënt en kwaliteit van de zorg centraal. Daarbuiten wordt intensief samengewerkt met andere zorgaanbieders, waaronder het Medisch Centrum Rijnmond Zuid in Rotterdam. Het Van Weel- Bethesda Ziekenhuis is een klein, regionaal ziekenhuis met een protestants-christelijke identiteit. Het werkklimaat kenmerkt zich door de plezierige werkverhoudingen en de goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals opleiding, kinderopvang, flexibele arbeidscontracten en loopbaanbegeleiding. Het verzorgingsgebied bestaat uit het eiland Goeree-Overflakkee en de omliggende gebieden. Op M chirurgische polihlinieh werken vier chirurgen samen met een team van verpleegkundigen, doktersassistenten en secretaresses. W/'f zifn op loek naar een enthousiaste ZIEKENHUIS DIRKSLAND die met deze nieuwe functie ons team komt versterken. Het betreft een parttime dienstverband van 16 uur gemiddeld per week (44.44%). Van deze nieuwe functionaris verwachten wij dat hij/zij uitstekend in staat is kennis over te dragen aan zijn/haar collega's. De werkzaamheden worden zowel in het ziekenhuis te Dirksland als in de polikliniek "Het Nieuwe Weergors" te Hellevoetsiuis verricht. Functie- informatie - mede opstellen van een behandelplan voor de patiënt; - vervaardigen, aanleggen/controleren en verwijderen van (im)mobiiiserende verbanden; - geven van informatie en advies aan patiënten en medewerkers; - leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling van het eigen vakgebied; - verrichten van administratieve werkzaamheden; - bijscholing geven aan verpleegkundigen polikliniek chirurgie en de Spoed Eisende Hulp. Functie-eisen - diploma A-verpleegkundige of HBO-V; - diploma gipsverbandmeester: - BIG-geregistreerd; - zelfstandig kunnen functioneren; - goede contactuele eigenschappen. Gelet op de grondslag van ons ziekenhuis is een protestants- christelijke levensovertuiging gewenst. De salariëring en de overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen. Informatie en sollicitatie Nadere informatie wordt u graag verstrekt door mevrouw C.R van Almenkerk. teamleider functiekamer, telefoon (0187) 60 71 42. op dinsdagen en donderdagen. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 22 januari a.s. richten aan de afdeling personeel, organisatie opleidingen van het ziekenhuis. Stationsweg 22, 3247 BW Dirksland. Acquisitie naar aanleiding van <ieze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Foto; Bureau vbor TÖerisme Zeeland in de grootste gemeente van Zeeland Bouwplannen in de gemeente Terneuzen worden o.a. getoetst aan redelijke eisen van welstand. Deze plannen worden getoetst aan de randvoorwaarden en uitgangspunten voor ruimtelijke kwaliteit en wordt uitgevoerd door de Welstandscommissie. Het beleid is vastgelegd in de welstandsnota Terneuzen. De Welstandscommissie adviseert het gemeente bestuur hierover. In het streven naar een verdere vermaatschappelijking van het welstands toezicht en ter bevordering van het draagvlak voor de welstandsadvisering heeft de wetgeving de mogelijkheid geboden om burgerleden (niet- deskundigen) in de Welstandscommissie op te nemen. De gemeente Terneuzen biedt dan ook de mogelijkheid om als burger, lid te worden van de Welstandscommissie. In de beoogde nieuwe samenstelling bestaat de Welstandscommissie uit een voorzitter, een lid en een burgerlid, bijgestaan door een ambtelijk secretaris. Voor de Welstandscommissie zijn we op zoek naar twee burgerleden. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. (één direct inzetbaar lid en een plaatsvervangend lid) U neemt deel aan de vergaderingen van de Welstands commissie die overdag plaatsvinden. Op basis van gelijkwaardigheid binnen de Welstandscommissie kunt u tot goed gemotiveerde besluiten komen inzake de te verstrekken onafhankelijke adviezen aangaande welstandsbeoordelingen. U adviseert over bouw- en schetsplannen overeenkomstig het beleid, zoals dat is opgenomen in de gemeentelijke Welstandsnota, die begin 2005 door de gemeente raad zal worden vastgesteld. De volledige oproep en informatie over onze gemeente vindt u op www.terneuzen.nl. Mondelinge informatie over de functie kunt u inwinnen bij de heer Van Dalen, secretaris van de Welstandscommissie Terneuzen via tel. 01 15-455 000. Schriftelijke sollicitaties met uitgebreide CV kunt u tot uiterlijk 22 januari 2005 sturen naar het College van Burgemeester en Wethouders van Terneuzen, postbus 35, 4530 AA Terneuzen of per e-mail: gemeente@terneuzen.nl. Zoek jij vrijheid, zelfstandigheid en carrièremogelijkheden? Wil je vooruit en mis je dat gevoel in je huidige baan? Een toekomst als financieel adviseur bij AXENT/AEGON is dan een prima plan... AXENT/AEGON maakt deel uit van AEGON Spaarbeleg, waarin een aantal financiële marketing- en adviesorganisaties is gebundeld. AXENT/AEGON biedt haar klanten financiële dienstverlening in de breedst mogelijke zin. Van financiële adviezen en bancaire diensten tot en met hypotheken en verzekeringen. Het AEGON Spaarbeleg kantoor staat in Nieuwegein. Onze adviseurs werken vanuit huis. Een baan met pit én vrijheid Financieel adviseur met je eigen klantenkring in je eigen regio. Jij helpt je klanten bij het nemen van belangrijke financiële beslissingen. Jouw advies en overtuigingskracht zijn cruciaal. Je werkt vanuitje eigen huis, van waaruitje afspraken maakt en zelfstandig aan financiële plannen voor klanten werkt. Vooral 's avonds ga je bij klanten op bezoek. Een sterke commerciële basis Natuurlijk heb je een MBO-HBO werk- en denkniveau. En commercieel talent.Toch word je niet zomaar in het diepe gegooid. Je krijgt eerst een gedegen opleiding met alle ins outs over financiën en onze producten. Belangrijk, want kwaliteit gaat boven alles. En je wordt er zelf ook beter van. Het zijn de eerste stappen in een mooie carrière bij AEGON Spaarbeleg. Jij bepaalt je bonus en je toekomst AXENT/AEGON doet er alles aan om jouw inzet tot zijn recht te laten komen. Door uitstekende arbeidsvoor waarden, prima salaris, een persoonlijke coach en team meetings. En je te voorzien van alles wat nodig is voor je werk. Maar hoe je carrière gaat verlopen heb je zelf in de hand. Je discipline en inzet bepalen de grootte van je stap pen op de carrière-ladder. Jouw kans Financieel adviseur bij AXENT/AEGON? Dat is geen werk, maar een uitgelezen kans het beste uit jezelf te halen. Ben jij er klaar voor? Mail dan je cv en motivatie naar salesrecruitment@aegon.nl o.v.v. vac. nr. PZC35A. Wil je eerst meer informatie, bel dan met onze afdeling Sales Recruitment 030-2401369. AXENT/AEGON N.V. Nevelgaarde 60 •3436ZZ NIEUWEGEIN www.axentaegon.nl X 100% dochter AEGON

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 56