PERSONEEL
LUjj
êXent
Stichting Ter Weel
pastor
NEEM JE CARRIERE IN EIGEN HAND.
IRSVERBANDMEESTER
op de mens
Hoofd Directiesecretariaat m/v
I»
GRENZELOZE VOORUITZICHTEN
Word Financieel Adviseur bij AXENT/AEGON!
Stichting Ter Weel omvat twee zorgcentra te Krabbendijke en Goes
en een verzorgingshuis inYerseke. De zorgcentra bestaan uit een
gecombineerd verpleeghuis en een verzorgingshuis. In Goes is
bovendien een dagbehandeling psychogeriatrie gevestigd en
samen met de zorgcentra Ter Valcke en Ganzestad vormt Ter Weel de thuiszorgorganisatie Woonzorg
Bevelanden. Wij bieden zorg aan veelal oudere mensen met een somatisch, psychogeriatrisch of
psychiatrisch ziektebeeld waarbij de cliënt centraal staat. Vandaar dat wij werken in kleine multi
disciplinaire teams, waarin elke medewerker een eigen inbreng heeft.
Voor de zorgcentra zijn wij met ingang van 1 april 2005 op zoek naar een:
16 uur per week
Uw functie
U bent verantwoordelijk voor het verlenen van de geestelijke verzorging en pastorale begeleiding
aan de cliënten. Hiertoe voert u individuele gesprekken mei cliënten. Pastorale ondersteuning aan
familieleden of verwanten en stervensbegeleiding zijn een onderdeel van uw takenpakket. Tevens
gaat u voor in kerkdiensten en sacramentele bedieningen, levert u een bijdrage aan de pastorale
commissie en adviseert u indien gewenst over de 'behandeling' van de cliënt, het zorgbeleid en
ethische vraagstukken.
Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met Pim Hürkens,
algemeen directeur, tel: 0113 - 216878.
Uw bagage
bij voorkeur de academische opleiding theologie, aangevuld met een
pastoraal klinische opleiding
kennis van verpleeghuiszorg, psychologie, maatschappelijke ontwikkelingen en
verschillende godsdiensten
oecumenische houding
invoelend vermogen ten aanzien van de ouder wordende mens
Ter Weel biedt
een functie voor 16 uur per week
een salaris in functiegroep FWG 60 van de CAO V&V,
maximaal 3671,38 bij een fulltime dienstverband
aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering,
kinderopvang en een spaarloonregeling
prettige en informele werksfeer
een dienstverband voor één jaar; bij gebleken geschiktheid
wordt het dienstverband omgezet in een aanstelling voor
onbepaalde tijd
Herkent u zichzelf?
Schrijf dan uw sollicitatiebrief met c.v. voor 20 januari a.s.
naar de afdeling P, O O, Joannaplantsoen 1, 4462 AV te Goes.
De vacature verschijnt intern en extern tegelijkertijd.
Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom
Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom richt zich op de zorg, het welzijn en het wonen van de oudere mens.
Het uitgangspunt is dat de cliënt centraal staat en zorg op maat ontvangt. In de organisatie zijn ongeveer
700 medewerkers en 150 vrijwilligers werkzaam.
Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom heeft als voornaamste functies:
- Het bieden van intra- en extramurale zorg aan de ouderen van de (woon-) en zorgcentra Avondvrede, St. Catharina
en Jacqueline met daaraan gekoppeld aanleunwoningen en andere wooncomplexen.
- Het bieden van zorg en huisvesting aan een Kloosterverzorgingshuis.
- Het fungeren als dienstverlenende organisatie voor de serviceflats "Residentie Meilust",de Schelde" en
de Warande".
- Het bieden van extramurale zorg vanuit Servyouwell Thuiszorgdiensten.
Meer informatie over SZS kunt u vinden via www.brabantzorg.net
Wij zijn op zoek naar een:
(op fulltime basis, 36 uur per week)
Functie-informatie:
Het hoofd directiesecretariaat vormt samen met 2 parttime directiesecretaresses de afdeling
directiesecretariaat. Het gehele team werkt voor de algemeen directeur, de directeur zorg- en
dienstverlening en de Raad van Toezicht.
Het takenpakket bestaat uit:
Het plannen, coördineren en organiseren van de werkzaamheden op het directiesecretariaat.
Het beheren van agenda's, telefoonbeantwoording, het regelen van afspraken en het ontvangen van
gasten.
Het behandelen van post en verzorgen van correspondentie.
Het voorbereiden en notuleren bij vergaderingen.
Het archiveren van correspondentie en andere documentatie.
Functie-eisen:
Een afgeronde HBO/MBO-opleiding op secretarieel gebied.
Relevante en ruime ervaring op secretarieel en leidinggevend gebied.
Uitstekende vaardigheid in Word, Excel en Powerpoint.
Flexibele instelling; desgewenst beschikbaar zijn buiten de reguliere werktijden.
Goede contactuele eigenschappen en servicegerichtheid.
Zelfstandig kunnen werken.
Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Integere persoonlijkheid.
Systematische werkwijze.
Wat wij u bieden:
Een salaris in verhouding tot de zwaarte van deze functie: volgens de CAO Verpleeg- en
Verzorgingshuizen, FWG 3.0-indeling.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: pensioenregeling PGGM, ziektekostenverzekering IZZ,
spaarloonregeling, bedrijfsfitness, kinderopvang etc.
Een goede werksfeer.
Uitstekende scholingsmogelijkheden.
Informatie en sollicitatie:
Meer informatie wordt u graag gegeven door de heer dr. ir. C.W. Amels, algemeen directeur, tel. 0164-287500.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u v<w 22 januari 2005 richten aan Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom,
afdeling PO&O, Postbus 937, 4600 AX Bergen op Zoom.
Binnen het moderne Van Weel-Bethesda Ziekenhuis staan individuele aandacht voor de patiënt en kwaliteit van de zorg centraal. Daarbuiten
wordt intensief samengewerkt met andere zorgaanbieders, waaronder het Medisch Centrum Rijnmond Zuid in Rotterdam. Het Van Weel-
Bethesda Ziekenhuis is een klein, regionaal ziekenhuis met een protestants-christelijke identiteit. Het werkklimaat kenmerkt zich door de
plezierige werkverhoudingen en de goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals opleiding, kinderopvang, flexibele arbeidscontracten en
loopbaanbegeleiding. Het verzorgingsgebied bestaat uit het eiland Goeree-Overflakkee en de omliggende gebieden.
Op M chirurgische polihlinieh werken vier chirurgen samen met een team van verpleegkundigen, doktersassistenten en secretaresses.
W/'f zifn op loek naar een enthousiaste
ZIEKENHUIS
DIRKSLAND
die met deze nieuwe functie ons team komt versterken.
Het betreft een parttime dienstverband van 16 uur gemiddeld
per week (44.44%). Van deze nieuwe functionaris verwachten wij
dat hij/zij uitstekend in staat is kennis over te dragen aan zijn/haar
collega's. De werkzaamheden worden zowel in het ziekenhuis te
Dirksland als in de polikliniek "Het Nieuwe Weergors" te
Hellevoetsiuis verricht.
Functie- informatie
- mede opstellen van een behandelplan voor de patiënt;
- vervaardigen, aanleggen/controleren en verwijderen van
(im)mobiiiserende verbanden;
- geven van informatie en advies aan patiënten en medewerkers;
- leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling van het eigen
vakgebied;
- verrichten van administratieve werkzaamheden;
- bijscholing geven aan verpleegkundigen polikliniek chirurgie
en de Spoed Eisende Hulp.
Functie-eisen
- diploma A-verpleegkundige of HBO-V;
- diploma gipsverbandmeester:
- BIG-geregistreerd;
- zelfstandig kunnen functioneren;
- goede contactuele eigenschappen.
Gelet op de grondslag van ons ziekenhuis is een protestants-
christelijke levensovertuiging gewenst.
De salariëring en de overige arbeidsvoorwaarden zijn conform
de CAO Ziekenhuizen.
Informatie en sollicitatie
Nadere informatie wordt u graag verstrekt door mevrouw C.R van Almenkerk. teamleider functiekamer, telefoon (0187) 60 71 42. op
dinsdagen en donderdagen.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 22 januari a.s. richten aan de afdeling personeel, organisatie opleidingen van het ziekenhuis.
Stationsweg 22, 3247 BW Dirksland.
Acquisitie naar aanleiding van <ieze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Foto; Bureau vbor TÖerisme Zeeland
in de grootste gemeente van Zeeland
Bouwplannen in de gemeente Terneuzen worden o.a. getoetst aan
redelijke eisen van welstand. Deze plannen worden getoetst aan de
randvoorwaarden en uitgangspunten voor ruimtelijke kwaliteit en wordt
uitgevoerd door de Welstandscommissie. Het beleid is vastgelegd in de
welstandsnota Terneuzen. De Welstandscommissie adviseert het gemeente
bestuur hierover.
In het streven naar een verdere vermaatschappelijking van het welstands
toezicht en ter bevordering van het draagvlak voor de welstandsadvisering
heeft de wetgeving de mogelijkheid geboden om burgerleden (niet-
deskundigen) in de Welstandscommissie op te nemen. De gemeente
Terneuzen biedt dan ook de mogelijkheid om als burger, lid te worden van
de Welstandscommissie.
In de beoogde nieuwe samenstelling bestaat de Welstandscommissie uit
een voorzitter, een lid en een burgerlid, bijgestaan door een ambtelijk
secretaris.
Voor de Welstandscommissie zijn we op zoek naar twee burgerleden.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
(één direct inzetbaar lid en een
plaatsvervangend lid)
U neemt deel aan de vergaderingen van de Welstands
commissie die overdag plaatsvinden. Op basis van
gelijkwaardigheid binnen de Welstandscommissie
kunt u tot goed gemotiveerde besluiten komen
inzake de te verstrekken onafhankelijke adviezen
aangaande welstandsbeoordelingen. U adviseert
over bouw- en schetsplannen overeenkomstig het
beleid, zoals dat is opgenomen in de gemeentelijke
Welstandsnota, die begin 2005 door de gemeente
raad zal worden vastgesteld.
De volledige oproep en informatie over onze
gemeente vindt u op www.terneuzen.nl.
Mondelinge informatie over de functie kunt u
inwinnen bij de heer Van Dalen, secretaris van de
Welstandscommissie Terneuzen via tel. 01 15-455 000.
Schriftelijke sollicitaties met uitgebreide CV kunt u
tot uiterlijk 22 januari 2005 sturen naar het College
van Burgemeester en Wethouders van Terneuzen,
postbus 35, 4530 AA Terneuzen of per e-mail:
gemeente@terneuzen.nl.
Zoek jij vrijheid, zelfstandigheid en carrièremogelijkheden? Wil je vooruit en mis je dat gevoel in je huidige baan?
Een toekomst als financieel adviseur bij AXENT/AEGON is dan een prima plan...
AXENT/AEGON maakt deel
uit van AEGON Spaarbeleg,
waarin een aantal
financiële marketing- en
adviesorganisaties is
gebundeld.
AXENT/AEGON biedt
haar klanten financiële
dienstverlening in de
breedst mogelijke zin.
Van financiële adviezen
en bancaire diensten
tot en met hypotheken
en verzekeringen.
Het AEGON Spaarbeleg
kantoor staat in Nieuwegein.
Onze adviseurs werken
vanuit huis.
Een baan met pit én vrijheid
Financieel adviseur met je eigen klantenkring in je eigen
regio. Jij helpt je klanten bij het nemen van belangrijke
financiële beslissingen. Jouw advies en overtuigingskracht
zijn cruciaal. Je werkt vanuitje eigen huis, van waaruitje
afspraken maakt en zelfstandig aan financiële plannen voor
klanten werkt. Vooral 's avonds ga je bij klanten op bezoek.
Een sterke commerciële basis
Natuurlijk heb je een MBO-HBO werk- en denkniveau. En
commercieel talent.Toch word je niet zomaar in het diepe
gegooid. Je krijgt eerst een gedegen opleiding met alle
ins outs over financiën en onze producten. Belangrijk,
want kwaliteit gaat boven alles. En je wordt er zelf ook
beter van. Het zijn de eerste stappen in een mooie carrière
bij AEGON Spaarbeleg.
Jij bepaalt je bonus en je toekomst
AXENT/AEGON doet er alles aan om jouw inzet tot zijn
recht te laten komen. Door uitstekende arbeidsvoor
waarden, prima salaris, een persoonlijke coach en team
meetings. En je te voorzien van alles wat nodig is voor je
werk. Maar hoe je carrière gaat verlopen heb je zelf in de
hand. Je discipline en inzet bepalen de grootte van je stap
pen op de carrière-ladder.
Jouw kans
Financieel adviseur bij AXENT/AEGON? Dat is geen werk,
maar een uitgelezen kans het beste uit jezelf te halen.
Ben jij er klaar voor? Mail dan je cv en motivatie naar
salesrecruitment@aegon.nl o.v.v. vac. nr. PZC35A.
Wil je eerst meer informatie, bel dan met onze afdeling
Sales Recruitment 030-2401369.
AXENT/AEGON N.V.
Nevelgaarde 60
•3436ZZ NIEUWEGEIN
www.axentaegon.nl
X 100% dochter AEGON